Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/7, 2017 kl. 01:21, av Jesper

Vinbärsvägen - Evelina och männen

Del 11 av 17 i serien Vinbärsvägen

Klas uppfyller Evelinas önskan och den unga tjejen får prova både flera män och en kuk i stjärten.

 

 

Det var närmast ett drömuppdrag för Klas. Efter hans äventyr med de tre oskulderna så hade hans tankar börjat snurra på en gång kring de önskemål som Evelina hade uttryckt. Flera män ville hon ha och dessutom känna på en kuk i stjärten. Visst, han var inte helt säker på att hon skulle genomföra allt hon sa. Det hade varit mitt i upphetsningens rus och dessutom lite smått berusad av vinet som de druckit. Trots det kände han att han bara var tvungen att ta chansen!

 

Evelina hade varit på besök hos honom flera gånger efter att hon blivit av med oskulden. Alltid ensam och mycket kåt. Han fick känslan av att hon egentligen ville besöka honom mer, men inte riktigt vågade. Kanske var det risken att bli upptäckt av grannarna, eller att hon var lite skamsen för vilken stor sexlust hon hade. Mycket tjänstvilligt hade han ställt upp som hennes läromästare och de hade flitigt tränat på olika ställningar. Dessutom var hon en mästarinna på att suga kuk och hon ville gärna ta satsen i munnen som avslutning. Att tillfredsställa flera män och att få en kuk i stjärten var något som han hade med i tanken för hennes ”träning”.

 

Han hade redan en idé för själva upplägget. Nu var det bara att hitta männen. Det var egentligen bara Leif som han delat en tjej med i sitt liv och hans övriga manliga vänner ville han inte riskera vänskapen med genom att erbjuda dem att vara med att dela på en 16-årig flicka. Återstod att hitta några pålitliga män utanför bekantskapskretsen och gärna på ett visst geografiskt avstånd. Han tänkte naturligtvis inte missa chansen att själv vara med, men han behövde åtminstone 2-4 andra förmågor.

 

Teknikintresserad som han var hade han stor internetvana och visste att det fanns gott om annonssidor där sex erbjöds och efterfrågades. Inom några timmar hade han registrerat en profil och lagt ut en annons där han förklarade att hans unga kåta storbystade knullkompis ville bli behandlad av flera män och att han önskade en personlig beskrivning av vad de tyckte att de hade att bidra med och vad de ville uppleva.

 

Gensvaret blev enormt! Inom två timmar hade han fått över 200 svar och därför raderade han annonsen. Därefter trillade det in ett 50-tal svar till som inte hunnit med att svara medan den låg ute. 250 svar!! Hur skulle han lyckas plocka ut några vettiga män i den högen? Det visade sig dock inte bli så otroligt svårt att sålla i materialet. Flertalet hade bara skrivit några ord. ”Har en stor kuk till slynan!”, ”Superkåt!”, ”Kolla min profil!”, ”Knullvänlig snygg kille!” och liknande kortfattade intetsägande uttryck var frekvent förekommande och förflyttades obönhörligt till sopkorgen.

 

Kvar fanns bara ett 70-tal svar och de flesta av dem hamnade i sopkorgen de med på grund av att det inte fanns profilbild, att texten de skrivit var konstig/idiotisk/bisarr/oläslig eller på andra sätt speglade en oönskad personlighet. Till slut hade han ca 20 profiler som han fördjupade sig i genom att kolla igenom deras personliga sida, titta på bilderna och läsa deras beskrivning av vad de hade att bidra med. Det var först här som valen blev svåra. Flera män hade tilltalande och sympatiska sidor, såg bra ut och hade intressanta beskrivningar. Ett tag lutade han åt att låta Evelina välja, men då skulle den övriga planen falla.

 

Under stor vånda hade han valt ut fyra män ur den stora massan. Någon var äldre än han själv, två var i 30-årsåldern och en var bara 21 år. För att vara så säker han kunde på att det inte var några galningar han valt ut så började han växla meddelanden med männen. Samtliga verkade fortsatt seriösa och var villiga att träffas. Klas fortsatte kontakten och lät det gå ett par veckor innan han beslutade sig för att det var de fyra utvalda männen som gällde. Han lyckades hålla dem fortsatt intresserade genom att distribuera några maskerade bilder av Evelina som han klippt från övervakningsfilmen. Nu hade han fixat männen till henne, återstod att se om hon verkligen var redo att genomföra det han planerat!

 

**************************************************************

 

När Klas var klar med sitt urval väntade han otåligt på att Evelina skulle dyka upp. Efter några dagar var han nära att skicka ett sms, men lyckades hålla tillbaka sin iver. Varje kontakt dem emellan var en risk för upptäckt och de hade kommit överens om att träffarna var på Evelinas villkor. Det var olidligt att vänta och han kände sig som en förälder som köpt en present som hans barn önskat sig i evigheter. Nu väntade han bara på att få dela ut den. Till sist dök hon upp vid hans ytterdörr.

 

Hon gled snabbt in genom dörröppningen och drog igen den efter sig. Nu var de dolda för eventuella grannar. Som tidigare gånger slog hon armarna om honom och kysste honom direkt. Hon brukade vara ivrig när hon kom och ville inte gärna prata för mycket, utan ville ha kroppskontakt direkt. Ibland hade de inte kommit längre än till golvet i hallen. Den här gången hade dock Klas en fråga som han måste ställa och höll sig lite kallsinnig. Han kunde dock inte låta bli att trycka sig mot hennes bröst och ge hennes härliga rumpa en välkomstkläm.

 

”När ni var här alla tre…”, mumlade Klas mellan kyssarna.

 

”Mmmm…”

 

”Du sa då att du ville testa att vara med flera män. Som Jennifer…”

 

”Jaa…”, hon slutade tillfälligt att kyssa honom och lyssnade uppmärksamt.

 

”…och att du ville testa en kuk i stjärten?”

 

”Jaaa…”

 

”Jag kan ordna det! Om du vill förstås?”

 

”Hur menar du?”

 

Hennes ögon var stora och nyfikna när han förklarade att han samlat ihop fyra män som var redo att träffa henne. Att han hade en plan för träffen, men ville att det skulle bli en överraskning.

 

”Fyra män… till mig?”

 

”Jag har foton på dem allihop. Vill du se?”

 

Hon nickade ivrigt och de gick in i köket. Där lade Klas upp bilderna på köksbordet och de tittade gemensamt igenom männens bilder. Det var både ansiktsbilder och helkroppsbilder. Evelina fnissade när hon fick se en av männens profiler. Han var äldre, men vältränad och hade en helrakad och rejält stor kuk. Hennes ögon blev stora och det syntes att hon gillade hans bilder. Hon hade helt klart inga problem med åldersskillnaden. De övriga männens bilder studerades också noggrant och Klas kunde höra att hennes andhämtning blev djupare och djupare. När hon var klar såg hon honom rakt i ögonen.

 

”Är det sant? Vill alla de här träffa mig?

 

Klas log åt hennes oskuldsfullhet.

 

”De här männen och många fler! Jag fick sortera ordentligt, men jag tror de här är de bästa!”

 

Hon såg på bilderna igen och Klas ställde sig tätt bakom henne och knäppte upp hennes vita skjorta. När tillräckligt många knappar var uppknäppta lyfte han ut hennes stora bröst ur den vita spets-bh:n. Evelina flämtade till när han smekte dem och nöp i hennes styva bröstvårtor. Klas visste att hon var ordentligt kåt nu och själv var han riktigt hård. Kuken spände mot hans kläder och ville släppas ut, men det var inte dags ännu.

 

Han tryckte sig mot hennes jeansbeklädda stjärt och började knäppa upp hennes gylf. Evelina studerade bilderna, men fick allt svårare att koncentrera sig när hans fingrar letade sig innanför hennes jeans och trosor. Ett högt stön ljöd genom köket när hans pekfinger nådde hennes fuktiga fitta och klitoris. Hon böjde nacken bakåt för att fånga hans tunga i en ivrig kyss. Klas fortsatte att smeka henne medan de lekte med tungorna. Evelina andades häftigt, men han ville inte att hon skulle komma för snabbt. Han hade lärt sig att hon var väldigt känslig och att det ofta var bättre att dra ut på njutningen. Ju mer upphetsad hon var, desto vildare blev sexet.

 

”Ställ dig på köksbordet!”, beordrade han henne. ”På knä!”

 

Evelina suckade lite uppgivet. Hon hade varit sååå nära att komma just när han avbröt, men det hade blivit en vana att han kunde hetsa henne till sitt yttersta. När hon kröp upp på köksbordet drog han ner hennes jeans och trosor till knäna och där väntade hon otåligt på honom. Klas tittade glupskt på hennes runda stjärt och den renrakade springan som vidgat sig av upphetsning och blänkte förföriskt. Han lade sina händer på de mjuka stjärthalvorna och förde isär dem så mycket som det gick innan han borrade in ansiktet mellan dem.

 

”Ahhh!!”, njöt Evelina när hans tunga slickade området mellan klitoris och stjärthålet.

 

Snart var hon på väg att komma igen, men Klas stannade upp och undvek hennes hårda och känsliga klitoris. Istället ägnade han extra uppmärksamhet åt hennes stjärt. Han visste att hon aldrig haft en kuk i stjärten, men hon gillade tunga och fingrar där. Till en början var hon lite spänd, men ju längre han slickade desto mer kunde han känna att hon slappnade av. Han blötte sitt pekfinger och lät det glida in försiktigt.

 

”Mmmm, sköööönt!!”

 

Klas var ordentligt frestad att pröva med sin kuk i hennes stjärt, men det var en del av en senare plan. Istället såg han sig omkring. I köket fanns ju massor av verktyg. Visserligen inga som var direkt menade att ha i stjärten, men man kunde ju alltid improvisera. Han fick syn på en stekspade i plast som hade ett runt och lagom stort handtag. Större än hans finger, men mindre än hans kuk. Den skulle passa bra.

 

För att underlätta införandet använde han en matsked matlagningsolja som han smörjde in stekspadens skaft med. Evelina sneglade bakåt för att se vad han höll på med och han såg nyfikenhet blandad med kåthet i hennes ögon. Hon förstod säkert var det där skaftet skulle in och protesterade inte. Klas satte det mot hennes rosett och började sakta men säkert skjuta in den i henne. Innan den kommit förbi den yttersta ringen var det lite motstånd, men Evelina var avslappnad och tog villigt emot den.

 

”Ooooohhh!!”, pep hon.

 

”Vill du att jag ska sluta? Gör det ont?”

 

”Neeej… det är bra… försöker slappna av bara…”

 

När skaftet var inne ordentligt började Klas att föra det fram och tillbaka.

 

”Hur går det?”

 

”Nu är det skönt!!! Jätteskönt!!”, stönade Evelina.

 

Stekspaden satt nästan fast av sig själv i hennes trånga stjärt, så Klas böjde sig återigen ner mellan stjärthalvorna för att stimulera hennes fitta. Han hann inte slicka hennes länge innan hon exploderade i en intensiv orgasm. Hon höll ett hårt grepp runt köksbordets kanter och kroppen skakade i krampaktiga sammandragningar. Klas hade aldrig varit med om att hon kommit så starkt förut.

 

”Shit!! Det där var häftigt!!”, utbrast han.

 

”Mmm!!!” Pustade Evelina fram när orgasmen nästan ebbat ut. Hon log mot honom. ”Nu är det din tur! Upp på köksbänken med dig!”

 

Klas var inte nödbedd, utan klädde snabbt av sig på nedre delen av kroppen och satte sig på köksbänken. Han var stenhård och kuken låg stelt upp på hans mage. Evelina fattade tag i den och drog några runktag med handen. Sedan slickade hon roten nedifrån och upp. Klas stönade till när hon tog ollonet i munnen. Hon sög honom med giriga våta läppar och han kände hur det ilade till oroväckande fort i pungen.

 

Som om hon läst hans tankar så tog Evelina ut hans kuk ur munnen och lät tungan löpa tillbaka nedåt kukskaftet igen. Hon slickade och sög på hans stora pung och testade att ta vardera pungkulan i munnen. Hela tiden höll hon hans kuk i ena handen, så att ståndet inte vek en millimeter. Med en kåtdimmig blick så mötte hon hans rusiga blick och log retfullt när hon begravde sin mun mellan hans stjärthalvor och med tungspetsen slickade hans bakre hål. Hon ville återgälda hans tidigare tjänster.

 

Klas frustade kraftigt och kände hur tungspetsen först cirkulerade runt stjärthålet och sedan pressade sig in en bit. Det var oerhört skönt och förbjudet, vilket fick honom att bli ytterligare flera grader kåtare. Han var inte långt från att komma nu. Evelina blötte ner sitt pekfinger och körde målinriktat in det djupt i hans stjärt. Hon visste ju att det var något han gillade och hon var beredd när hans sats började rusa. Med bestämda drag med handen runkade hon ut hans spermakaskader över sina stora bröst. Sädesvätskan rann ner över kullarna och kladdade ner både hennes neddragna bh och den uppknäppta skjortan.

 

”Ahhhh!!! Så skönt det var!!!”, flämtade Klas. ”Du blir bara bättre och bättre på det där!”

 

Evelina log förnöjt och började ordna till sina kläder. Hon avböjde bestämt en handduk att torka av sig med.

 

”Jag kommer ändå inte att sluta tänka på det som du kommer ordna till mig. Snart är jag kåt igen och då kan jag lukta och se din sats och minnas. Det gör bara att jag känner att allt det här är verkligt och inte bara mina egna fantasier!”

 

Så hon gick hem med hans sperma på kroppen och kläderna. Nåja, tänkte Klas, jag har ju i alla fall inte gjort något olagligt. Vad han inte visste var att hans närmaste granne Lena, en ensamstående läkare i 60-årsåldern, tömde sin postlåda just när Evelina gick förbi på gatan. Hon såg att hon kom från Klas och när hon hälsade på Evelina såg hon också tydliga spår av några vitaktiga fläckar på hennes skjorta och huden i urringningen. Den erfarna läkaren konstaterade direkt vad fläckarna var och att Klas sannolikt måste vara den som stått för sädesvätskan. Hon såg länge efter Evelina och gick sedan in för att tänka igenom det hon nu visste.

 

**************************************************************

 

Klas hälsade glatt på hotellets receptionist när han hämtade ut nyckeln till relaxavdelningen. Han hade bokat avdelningen som en konferens och beställt dryck och en del frukt. Under armen bar han en stor rektangulär väska. Den var extremt otymplig och liknade en dörr i storlek. Receptionisten undrade om de behövde någon hjälp med konferensen och Klas klappade på väskan och konstaterade förnöjt att han hade allt med sig och att han skulle ordna resten av förberedelserna själv. Innan han tog hissen upp till översta våningen så rapporterade han att det skulle komma en flicka som var hans assistent inom en halvtimme och sedan fyra konferensdeltagare om ca en timme. Receptionisten noterade det han sade, men verkade inte fatta några misstankar om vad som egentligen skulle ske. Att han bokade en relaxavdelning för en konferens tyckte Klas kunde uppfattas som en aning märkligt, men de hade antagligen sett konstigare saker och hade ingen anledning att reagera i detta fall.

 

Relaxavdelningen låg högst uppe i hotellet med ett fritt och insynsskyddat läge. På sommaren var det möjligt att gå ut på terrassen, men om man ville vara helt ostörd så höll man sig bäst inomhus. Centralt i rummet låg det stora dragplåstret, en stor bubbelpool. Den rymde säkert 15 personer och hade olika ljussättning beroende på tillfälle. Runt poolen stod bekväma liggstolar utplacerade och ett serveringsbord dignade av drycker och frukt. En gemensam bastu spred en välbekant doft av fuktigt trä och två dörrar i den bortre änden ledde in till varsitt omklädningsrum.

 

Klas dämpade belysningen något, även om dagsljuset fortfarande gjorde att rummet var ordentligt ljust. Han slog på lugn musik i anläggningen och öppnade en öl till sig själv. Han tog några klunkar medan han drog av fodralet från väskan och vecklade ut de fyra långsmala sidorna. Konstruktionen liknade en garderob med tjocka svarta pappväggar. Han hade haft vissa problem med att få den stadig, men genom att rama in väggarna i stålskenor och förse den med utfällbara stödben så höll den sig uppe även för ett visst tryck i sidled. Han fällde ut stödbenen och ställde ”garderoben” i ordning på en öppen yta. Sedan gick han in i herrarnas omklädningsrum och bytte om till badshorts och en vit mjuk badrock.

 

**********************************************************

 

Knackningen på dörren var försiktig och nervös. Klas visste att det borde vara Evelina och det låga ljudet gjorde att han blev helt säker. Det var ljudet från någon som inte var riktigt säker på vad som skulle finnas på andra sidan dörren och om hon egentligen borde vara där överhuvudtaget. Han skyndade sig mot dörren och öppnade för att han inte skulle riskera att hon fick kalla fötter och försvann.

 

Evelina var klädd i en vit kort jacka med rosa scarf till. Hon hade svarta tights och ett par vita gymnastikskor på fötterna. Det mörka håret var uppsatt i en tofs och hon hade sminkat sig betydligt mer än vad Klas sett tidigare. Ögonen och läpparna var framträdande och hon hade stora silverringar som dinglade i öronen. När han mötte hennes blick såg han hur den flackade nervöst och sökte i rummet efter fler än honom.

 

”Det är bara jag här ännu!”

 

Hon mötte hans blick lite stadigare.

 

”Du är jättefin! Kom in!”

 

Med några trevande steg kom hon in i relaxavdelningen och dörren smällde igen bakom henne.

 

”Väldigt kul att du ville komma, men jag vill fråga dig igen att du är säker på att du verkligen vill det här?”

 

”Annars skulle jag inte vara här… men det känns väldigt nervöst!”

 

Klas gick bort till serveringsbordet och hällde upp ett glas vin.

 

”Här! Det hjälper en del mot nerverna!”

 

”Tack…”, log Evelina och tog emot glaset.

 

”Vi gör så här: du går in på damernas omklädningsrum och byter om. Sedan väntar du där. När killarna kommer får de byta om och sätta sig i bubbelpoolen. Så snart alla kommit så hämtar jag dig och så badar vi tillsammans allihop ett tag. För att liksom känna på stämningen och om du vill fortsätta. Låter det ok?”

 

Evelina nickade och tog en klunk vin.

 

”Vill du fortsätta så har jag en idé om hur vi gör det, men jag hoppas att du litar på mig och låter det vara en överraskning?”

 

En ny nick.

 

”När som helst kan du avbryta genom att säga till. Säg bara… Klas kan jag få en vindruva. Ok?”

 

”Klas kan jag få en vindruva…”, memorerade hon. ”Ok!”

 

”Då så, min sköna! In i omklädningsrummet med dig! Ta med vinflaskan, men drick för guds skull inte ur den innan de kommer!”

 

Hon skrattade till. Lite mer avslappnad tog hon vinflaskan och släntrade in på damernas.

 

********************************************************************

 

Klas tittade till Evelina ett par gånger till innan den första knackningen från männen kom. Han öppnade dörren och den första mannen var den äldre mannen som han och Evelina studerat extra noga. Han med den stora rakade kuken. De hälsade och Klas bjöd på en öl vid poolen, sedan gick mannen in och bytte om till badbyxor och sjönk ner i det varma bubblande vattnet. Kort därefter ankom de tre övriga med kort intervall. De bytte om i tur och ordning och presenterade sig för varandra.

 

Hans hette han som kom först och var den äldsta av dem. Han hade kort hår med naturligt grå slingor, men var vältränad i kroppen.

 

Jack var runt 30 år, smal med mörkt hår och gyllenbrun hud. Nästan lite latinsk och väldigt social.

 

Olle var lika gammal som Jack, men betydligt grövre i kroppen. Han var typiskt en gymkille med mycket muskler och ett välvårdat yttre. Blond och snygg.

 

Rasmus var ungdomen i gänget, 21 år. Han var också ganska smal, men mer muskulös än Jack. Också han blond och såg bra ut.

 

Det var en märkvärdigt uppsluppen stämning i poolen. Alla satt med varsin öl och snackade omväxlande två och två eller i grupp. Frågor om var man kom ifrån och vad man jobbade med avlöste varandra. Ingen tog upp någon fråga kring familj eller eventuella relationer. Inte heller diskuterades Evelina eller vad som skulle hända härnäst. Samtliga verkade känna sig trygga med att Klas hade koll på läget och han förväntades styra vad som skulle ske.

 

När Klas reste sig ur poolen och gick till damernas omklädningsrum tystnade dock samtalet. Han knackade på dörren, stoppade in huvudet och sa några ord. Sedan öppnades dörren i en svepande rörelse och Evelina uppenbarade sig. Det gick som ett sus i relaxavdelningen och även om musiken och bubblandet från poolen hördes i bakgrunden så blev hänförelsen påtaglig.

 

Inte nog med att hennes sminkning var snygg och kraftig, utan hela hennes unga kropp strålade och drog männens blickar till sig som en magnet. Hon hade mycket former och brösten vägde tunga i den tighta rosa bikinin. De små tygbitarna skylde det viktigaste, men inte mycket mer. Bikinitrosan var knuten med små rosetter i sidorna och hade en perfekt skärning som ramade in hennes sköte och stjärt. Hon hade kunnat platsa i vilken badmodeskalender som helst! Hennes hår var uppsatt i två tofsar, vilket förstärkte hennes ungdomliga utseende.

 

Klas tog hennes hand och ledde henne fram till poolen. Han kunde se hur rodnaden på hennes kinder bredde ut sig och kände att hennes grepp runt hans hand var hårt. Samtidigt var blicken lite dimmig och nyfiken. Hon var lite påverkad av vinet, men hade avstått från att dricka sig berusad. Det var ingen tvekan om att hon ville minnas denna stund och när Klas sneglade ner på hennes bröst så kunde han tydligt se hur hennes bröstvårtor var alldeles hårda under bikinitoppen.

 

Hon gick målmedvetet fram till poolen, tog ett stort steg ut i vattnet och gled ner bland de varma bubblorna. Det tog inte lång stund innan två av männen, Hans som var den äldsta och Jack som var den mest sociala, satt tätt intill henne på var sin sida. Olle och Rasmus såg avundsjuka ut, men fick finna sig i att hittills vara tvåa på pucken. Evelina fick dock all uppmärksamhet hon kunde önska sig från alla männen. Det syntes att hon snart slappnade av ännu mer av den avspända stämningen och hon fick ytterligare någon klunk vin i sig.

 

Klas såg nöjt på hur väl hans sammansättning av gruppen verkade fungera. På grund av bubblorna märkte han inte riktigt när det skedde, men plötsligt såg han att både Hans och Jack hade sina händer långt upp på Evelinas lår. Jack verkade till och med ha sin hand utanpå hennes bikinitrosa, men i det stimmiga vattnet var det svårt att se klart. Av Evelinas ansiktsuttryck kunde han dock utläsa att något var på gång. Hon hade slutat prata och andades med djupa andetag. Halsen och överdelen av bröstet var rödflammigt. Det kunde ha varit på grund av värmen från vattnet, men Klas gissade att det hade andra orsaker.

 

Jack lutade sig fram, som för att viska något till henne, men Klas kunde se hur han nafsade henne i örat och sedan kysste hennes hals. Evelina lutade sitt huvud bakåt, njöt och stängde sina ögon. De öppnades tillfälligt när Hans tog hennes hand och förde den till sitt skrev. Hon log, höll kvar handen på hans kuk och stängde ögonen igen. Jack gjorde samma sak med hennes andra hand, men drog ner badshortsen innan så att hon kunde greppa hans kuk. Den var redan hård och Evelina började runka den under vattnet.

 

Hon höll fortfarande ögonen stängda när Hans lossade på rosetterna i hennes bikiniöverdel. Snart låg överdelen på golvet bredvid poolen, hennes bröst var nakna och med ivriga händer smekte de två männen henne samtidigt som hon höll varsin hand på deras kukar. Hans hade snart fått ner sina badshorts med och hon höll ett stadigt tag i hans grova kuk.

 

”Hallå där! Dags för byte, eller hur?”, hojtade Olle som satt i andra änden av poolen och började bli otålig.

 

Han tittade uppfordrande på Klas som instämde med ett nickande. Jack och Hans flyttade sig motvilligt från Evelinas sida och deras platser övertogs omgående av Olle och Rasmus. Klas höll sig fortfarande i bakgrunden och njöt av situationen. Han visste att han skulle få komma till så småningom och han var lite mindre het på gröten än de andra eftersom han redan njutit av Evelinas kropp. Istället lät han sig bli mer och mer upphetsad genom att se på vad de gjorde i poolen.

 

Olle och Rasmus hade inte väntat, utan direkt dragit ner badshortsen och Evelina hade raskt greppat tag i två nya hårda kukar. Deras händer kramade ivrigt runt hennes ungdomligt spänstiga bröst. Rasmus, som var yngst i gänget, var den som lossade på banden i hennes bikinitrosor och triumferande kastade dem över poolkanten. Som för att visa att han inte var sämre än de äldre männen. Evelina misstyckte inte alls, utan lät låren vara ordentligt särade när Rasmus och Olle turades om att smeka hennes fitta under vattnet.

 

Istället för att sluta ögonen som hon tidigare gjort stirrade Evelina med stora ögon mot andra sidan av poolen. Där satt Hans uppe på kanten och han var helt naken. Med benen brett isär så runkade han och tittade lika förtrollat på Evelinas kropp som hon gjorde på hans kön. Den stora kuken var renrakad och blodfylld och vattnet pärlade sig från hans kropp. Han var vältränad för sin ålder och hade, enligt mailväxlingen med Klas, stor erfarenhet av kvinnor. Klas betvivlade inte hans uppgifter om det, samt att han påstod sig vara mycket uthållig, men han fruktade att männen skulle avsluta alltför tidigt om det inte kom ett avbrott snart. Hans runkade intensivt och Olle och Rasmus var uppenbarligen ordentligt upphetsade av Evelinas arbetande händer under vattnet.

 

”Mina herrar!”, uppmanade Klas. ”Det är dags att vår lilla älskling får visa ordentligt vad hon går för! Tycker ni inte det?”

 

Alla nickade och Evelina tittade nyfiket mot honom.

 

”Varsågod att kliv ur poolen och in i min specialgarderob!”

 

Han nickade mot den svarta pappkonstruktionen som några uppmärksammat med blickar tidigare, men ingen hade frågat om. Nu var allas blickar vända mot den och till Klas förtjusning såg flera av dem väldigt undrande ut. De hade ingen aning om vad han tänkt sig. Evelina såg också frågande ut, men nickade godkännande åt honom och klev ur poolen. Männens blickar följde nu hennes nakna kropp istället för att stirra på garderoben och Klas kunde spåra en viss snopenhet hos dem. Som små barn som blivit bestulna på konfekten. Han öppnade ena sidan på garderoben så att Evelina kunde komma in och sedan stängde han till den igen. Nu var hon dold för deras blickar och han hade deras fulla uppmärksamhet.

 

”Ok! Jag ser att ni är lite fundersamma…” Klas drog på poängen och njöt av deras snopenhet. ”…men den som först lyckas få till ett tillräckligt stort hål i pappen får chansen att Evelina nappar och tar betet i munnen!”

 

Han fiskade upp fyra saxar ur väskan på golvet och höll upp dem framför dem. Då gick det upp ett ljus för några och i takt med att samtliga begrep vad det handlade om spred sig ett muntert skratt i rummet. Hans hade kortast sträcka fram till honom och fick tag i sin sax först av alla. De övriga följde efter och snart stod de alla fyra och klippte lagom stora håligheter i den tjocka pappen.

 

”Åhhh, jävlar!!”, stönade Olle.

 

Han var den som först hade fått upp ett hål och lyckats penetrera det med sin kuk. Inne i garderoben hade Evelina fattat var det handlade om och så snart som den första kuken tittade in hade hon tagit den i sin mun. Hon sög girigt på Olles kuk och han stönade högt. Jack var nummer två och han ställde sig på tur.

 

”Hallå sötnos!”, hojtade han. ”Här har du en till!”

 

Evelina bytte kuk, men fortsatte att runka Olle med handen. Rasmus var snart klar han med och tryckte sin kropp mot pappväggen. Hans rakade, men inte så stora, kuk såg spränghård ut och Klas undrade hur länge han skulle kunna hålla sig. När Evelina tog honom i munnen som nummer tre så visade det sig att hans undran var berättigad. Hon sög honom i ungefär en halv minut innan han började flämta häftigt.

 

”Aaahh!! Jag kommer!!”

 

Han sprutade rakt in i hennes mun och hon höll läpparna tätt tillslutna. Missade inte en droppe och svalde sedan ner hela satsen. Rasmus stönade av tillfredsställelse och när han drog sig ur hålet så såg Klas att hans kuk var renslickad och att ståndet inte hade lagt sig märkbart. Han backade till en av stolarna i relaxen och satte sig tungt ner.

 

”Jävlar vad skönt! Ge mig bara några minuter så är jag snart på gång igen!”

 

I garderoben hade Evelina fortsatt med den fjärde kuken, som var Hans och den äldsta och största kuken. Hans hade tillverkat ett större hål än de andra och när hon vände sig om till Jack på den kvadratmeterstora ytan inne i garderoben så kunde han sticka in en hand och röra vid henne. Hon uppfattade snabbt möjligheterna med detta och vände stjärten mot Hans, medan hon tog Olles kuk i munnen. Hans var inte sen att fingerpulla henne bakifrån med ett par av sina fingrar.

 

”Hon är helt sjöblöt!!”, konstaterade Hans nöjt och höll upp ett pekfinger och ett långfinger med hennes glansiga safter i luften. Sedan smakade han på fingrarna.

 

De andra männen uppfattade möjligheten med att utvidga sina hål och snart hade de också möjligheten att nå Evelina. Rasmus var nu också tillbaka vid sitt hål. Var hon än vände sig hade hon händer och kukar som sökte henne. Rakt fram hade hon alltid en kuk, från sidorna sträckte sig händer efter hennes bröst och bakifrån smekte händer hennes stjärt och fitta. Snart var hon alldeles vild av upphetsning. Med ett fast grepp runt Hans kuk så styrde hon in den i sin fitta bakifrån. Utrymmet var inte större än att hon kunde ha den i sig samtidigt som hon sög kuken rakt framför sig och runkade de på sidorna.

 

”Ahhh!!!”, stönade Evelina när den stora kuken trängde in i henne.

 

Hon var verkligen sjöblöt och när Hans kuk trängt in djupt in i henne så krampade fittan på en gång och hon exploderade i en omedelbar orgasm. Hennes kramande fitta fick Hans att gurglande erkänna sig besegrad och med ett frustande som blandade sig med Evelinas ljusare skrik så kom han inne i henne.

 

”Aaaaahhhhh!!! Faan också!!”, svor Hans. ”Jag trodde jag skulle kunna hålla tillbaka längre!”

 

”Det var väl länge sedan du hade kuken i en 16-åring!”, retades Jack.

 

”Du ska allt få känna hur länge du kan hålla tillbaka!”, kontrade Hans.

 

Han gick och satte sig i poolen, men tittade nyfiket på vad de andra hade för sig. Evelina hade återhämtat sig något från sin orgasm och fortsatte nu att suga den kuk hon hade rakt framför sig.

 

”Shit!! Vänd dig!”, frustade Olle häftigt.

 

Det var hans kuk som Evelina sög och han var uppenbarligen nära att komma han med. Villigt vände Evelina sig om och Olle trängde in i henne bakifrån.

 

”Ahh, såååå tight!!”, stönade Olle innan han frustande tömde sin sperma inne i Evelinas tonårsfitta. Satsen blandades med Hans säd och rann nerför hennes ben.

 

”MER!!”, vädjade Evelina som nu såg fram emot en ny utlösning. Den första hade varit kort och intensiv.

 

Jacks händer dirigerade hennes stjärt mot honom och han hade snart sin kuk i henne och pumpade på. Evelina flämtade allt intensivare och snart skakade hennes kropp i en ny orgasm. Hon hade svårt att hålla sig på benen, men behöll Jacks kuk inne i sig. Mirakulöst nog så lyckades han att undvika att komma samtidigt som henne, men när Evelina satte sig ner på huk och tog hans kuk i munnen så tog det inte många sekunder innan han sprutade i hennes mun.

 

Rasmus var nu den enda som stod vid sitt hål och hans kuk var hård och redo, trots att han redan kommit en gång. De andra satt i poolen. Evelina sög honom och denna gång var han inte lika snabb till utlösningen. Han fick en lång och ordentlig behandling. Klas konstaterade nöjt att hon varit läraktig och av Rasmus flämtande så närmade han sig återigen en orgasm.

 

”Vänd på dig!”, frustade Rasmus. ”Jag vill komma i din fitta!!”

 

Evelina avbröt en aning motvilligt avsugningen, men vände stjärten mot honom. Hon stönade till när Rasmus kuk gled in i henne och han började röra sig. Den lilla pausen gjorde att hans upphetsning mattats en aning och utlösningen var inte lika nära. Knullet gjorde att Evelinas egen upphetsning stegrades och hon tog emot honom med allt större iver. Precis när hon närmade sig sin tredje orgasm gick Rasmus över gränsen och sprutade i hennes fitta.

 

Med tre mäns sperma i sig, ingen ny på tur och så nära en förlösande orgasm tyckte Klas att tiden var inne att släppa ut henne ur garderoben. Själv var han i det närmaste desperat kåt, men försökte tänka på att genomföra sin plan. Han var naken och hans kuk stod stenhårt rakt ut och vippade i takt med att det bultade av kåthet i den. När han öppnade garderoben och mötte Evelinas blick såg han att hon var dimmig av kåthet i blicken.

 

Han tog henne i handen och ledde henne till en av liggstolarna som fanns i relaxen. Där fick han ner henne på rygg och kysste henne kärleksfullt och passionerat medan han samtidigt nöp i hennes bröstvårtor. Evelina andades tyngre och visade att hon ville ha mer. När han nådde hennes rakade fitta flämtade hon till och särade på benen. Hon öppnade sig för honom och han kunde känna hur kladdig hon var av sina egna safter och säden från de andra männen.

 

Klas lät de blöta fingrarna vandra nedåt och snart pressade han in ett finger i hennes stjärt. Det gled in i henne lätt och Evelina visade sin vilja genom att sära ytterligare på benen. Han provade med ett andra finger och det mötte lite motstånd i ingången, men sedan pressade han in det utan problem. Reaktionen från Evelina var en omedelbar intensitetshöjning och hon mötte hans fingrar med ökad kåthet.

 

”Nu vill jag ta dig i stjärten!! Som jag lovade... Är du redo?”, viskade Klas i hennes öra.

 

”Jaaaa, snälla…”, gnydde Evelina. ”Jag vill!!”

 

Han triggades av hennes önskan och med bestämdhet så drog han ner henne till fotänden av liggstolen och lyfte upp hennes knän så att hon hade dem upp mot bröstet. Evelina höll upp dem själv med en hand i vardera knäveck. Hennes fitta och stjärthål var nu blottade för honom och han tog tuben med glidmedel och smörjde in sin kuk innan han riktade in sitt svullna ollon mot hennes lilla rosett.

 

Kåtheten, uppvärmningen och glidmedlet gjorde att hans ollon trängde in genom analöppningen förvånansvärt enkelt. Ett visst motstånd mötte han innan ollonet var helt inne, men han hade trott att det skulle ta mer tid att bearbeta hennes anala oskuld. Med långsamma och plågsamt njutningsfulla stötar trängde han längre in i hennes stjärt och snart möttes deras kroppar i djupet av henne.

 

”Guuud!!”, kved Evelina. ”Det är så skönt!!”

 

Klas fick fokusera på att hålla orgasmen inne, vilket inte var lätt när Evelina så uppenbart tände ordentligt på att bli knullad i stjärten. Hennes kåthet smittade av sig på honom och han var redan på bristningsgränsen. En välkommen distraktion dök upp när Hans satte sig ner på sidan och började smeka Evelinas stora gungande bröst. Den stora renrakade kuken var hård igen och han förde Evelinas hand till den. Hon tog den, men hade svårt att fokusera eftersom hon koncentrerade sig på det som hände i hennes stjärt. Hans sträckte sig ner och började fingra hennes klitoris. Denna stimulans tillsammans med Klas kuk i analen fick henne att börja krampa och skaka av en dundrande utlösning.

 

Av orgasmen fick Klas ett extra tryck kring sin kuk och det var omöjligt för honom att hålla emot. Han drog sig ur hennes stjärt och sprutade sin sperma upp över Evelinas mage. De strålar som nådde längst träffade brösten och sedan landade pölar av satsen ned över hennes tonårsmulliga mage och till sist över den släta fittan. Klas runkade ut de sista dropparna och flämtade så hårt att han nästan trodde han skulle få en hjärtattack. Den uppbyggda kåtheten av att se de andra männen leka med Evelina fick äntligen utlopp.

 

”Får jag låna glidmedlet?”

 

Det var Hans som frågade och Klas sträckte över tuben. Klas undrade om han verkligen tänkte försöka ta Evelina analt han med. Den stora kuken skulle vara en betydligt större utmaning än hans egen kuk. Hans hade dock andra planer. Han ställde sig grensle över Evelina och smörjde in sin kuk med glidmedlet. Sedan lade han ner den mellan brösten.

 

”Pressa ihop dem!”, bad han Evelina.

 

Hon gjorde som han bad om och Hans började röra sig fram och tillbaka så den stora renrakade kuken gled mellan brösten. Evelina var fortfarande andfådd efter sin tredje orgasm och verkade tacksam för att få återhämta sig ett tag i den liggande ställningen. Hon tittade dock storögt och nyfiket på Hans kuk. Snart var hon säkert redo för en ny omgång misstänkte Klas. Hon var nästan omättlig och de skulle säkert få fullt upp ett tag till.

 

”Kom, vi går vidare till poolen!”

 

Hans hade bröstknullat henne en bra stund och hans tidigare utlösning gjorde att han nu var mer uthållig. Han tog hennes hand och drog upp henne på fötterna. Tillsammans gick de bort till poolen där Olle, Rasmus och Jack väntade. Så fort hon klev i så var deras händer över hennes kropp. Hans hade dock inte tänkt sig att släppa henne redan. Han satte sig på poolkanten och signalerade att han ville att Evelina skulle ta honom i sin mun.

 

Samtidigt som hon stod framåtlutad och sög den stora kuken så passade Jack på att ställa sig bakom henne. Han smekte hennes fitta och det märktes snart att Evelina var på gång igen. Hon flämtade och putade uppmanande rumpan mot Jack, vars kuk hårdnade. Snart gled han in i henne och började knulla henne så vattnet i poolen skvalpade. Rasmus och Olle försökte komma åt hennes bröst så gott det gick från sidorna.

 

”Jag kommer!!”, stönade Hans och drog i sista sekunden ut sin kuk ur Evelinas mun och kom över hennes ansikte.

 

Hans andra sats var förvånansvärt stor och en leende Evelina lät honom spruta klart innan hon sköljde bort sperman med vattnet. Snart tog Olle plats framför henne och hon tog girigt hans kuk i munnen. Jack fortsatte att knulla henne bakifrån och Evelina blev mer och mer högljudd. Hon kvävde en del ljud med hjälp av Olles kuk, men det var uppenbart att hon närmade sig en ny orgasm.

 

Olle hann dock först och kom med ett djupt stön i Evelinas mun. Hon svalde sperman innan hon tätt därefter började skälva i orgasmspasmer. Jack fortsatte, men hennes sammandragningar blev för mycket och han sprutade inne i henne samtidigt som hon nådde slutskedet i sin klimax. Evelina sjönk ner i poolen och verkade helt utmattad. Anspänningen innan och alla orgasmerna hade uppenbarligen tagit ut sin rätt. Den stackars flickan hade tillfredsställt fem män och hon hade gjort det med lysande resultat.

 

”Skit också!!”

 

Plötsligt kastade Klas en blick på klockan och insåg att den bokade tiden nästa var ute. De hade bara 15 minuter kvar och en hel del grejer att plocka bort. Den hemtillverkade garderoben skulle nog väcka vissa frågor om hotellets personal knackade på och fick se den. Dessutom var de alla nakna. Han insåg att de måste bryta upp snabbt, klä på sig och städa upp.

 

”Tyvärr är avdelningen bara bokad en kvart till! Så vi har lite bråttom innan hotellets personal kommer in. Sorry!! Jag får boka en längre tid nästa gång, nu när vi hade så trevligt!”

 

Ingen i sällskapet protesterade och även Rasmus som stod redo med ett halvt stånd insåg det nödvändiga i att packa ihop. Snabbt hjälptes de åt att samla ihop grejerna, samtidigt som Evelina fick smita in i damernas omklädningsrum för sig själv. De var alla påklädda ungefär samtidigt och var och en av männen tackade för en fantastisk upplevelse och kramade om Evelina innan de gick. Samtliga anmälde intresse för att ses fler gånger, vilket Klas inte betvivlade en sekund.

 

”Då så!!”, sa han och slängde ett öga på klockan. Två minuter före utsatt tid. ”Är fröken nöjd?”

 

”Mer än nöjd!”, log Evelina och log saligt mot honom. ”Tack så jättemycket!!”

 

När de lämnade hotellet med packningen så fick de långa blickar efter sig från receptionisten. Klas kunde förstå att det antagligen var Evelinas utseende som hon reagerade på. När hon kommit var hon omsorgsfullt sminkad och håret var uppsatt. Nu var sminket borttvättat och håret var i oordning. Typiskt nyknullat utseende tänkte Klas. Och det stämde ju verkligen i detta fall. Hon hade blivit ordentligt genomknullad. Fast det kunde ju inte receptionisten veta om.

 

”Tror du hon misstänkte något?”, sa Evelina när de kommit ut på gatan utanför.

 

”Kanske, fast hon kan ju inte veta säkert. Det kan ju vara så att du bara hade badat.”, log han och blinkade menande.

 

Evelina skrattade och såg sig omkring. Ingen syntes till på gatan, så hon tog en chans och kysste Klas samtidigt som hon strök honom över skrevet.

 

”Finns det någon chans till en returmatch ikväll?”

 

”Ikväll…? Du har ju just haft sex i flera timmar!!”

 

Hon rodnade.

 

”Du tycker nog att jag är världens konstigaste…”

 

Klas kramade om henne.

 

”Inte alls! Jag bara trodde att du fått nog. I alla fall för idag!!”

 

”Det trodde jag med, men jag blir redan kåt när jag tänker på det som hänt och jag vet att det kommer att bli ännu värre om några timmar!”.

 

Hon tittade bedjande på honom.

 

”…och du kom ju faktiskt bara en gång…”

 

Klas var på väg att ge med sig för den unga skönheten.

 

”…dessutom vill jag ha mer analsex… det var skönt…snälla!!!”

 

Klas skrattade uppgivet.

 

”Du är totalt sexgalen Evelina!!”

 

Hon log nöjt och vinkade till honom när hon vände sig om för att ta bussen hem.

 

”Då ses vi ikväll!!”

 

Klas skakade på huvudet. Hon skulle utan tvivel ta livet av honom en vacker dag.

 

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

LX

Mycket snuskig serie, jag gillar den. :)

4/1, 2018 kl. 21:54