Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/8, 2017 kl. 17:49, av svaellkroppen

Baddaren i badorten

De tre första dagarna hade inte på något sätt erbjudit tjejgänget några av de erotiska äventyr som de alla i hemlighet hade hoppats på. I stället hade badorten varit helt stilla i den varma junisolen och de hade tillbringat sin tid med att bada och sola.

De tre första dagarna hade inte på något sätt erbjudit tjejgänget några av de erotiska äventyr som de alla i hemlighet hade hoppats på. I stället hade badorten varit helt stilla i den varma junisolen och de hade tillbringat sin tid med att bada och sola.

De hade kommit några dagar tidigare fullt inställda på att få en fortsättning på den erotiska termin som de hade bakom sig. De var alla fyra kursare på konst- och musikhistoriska studier på Universitetet och den enda av dem som inte hade fått till det under den föregående månaden var Karin.

Därför hade de tre andra bestämt sig för att locka med henne på en semesterresa och se till att det fanns så många brunstiga unga män omkring dem att det slutade med att Karin också fick sin beskärda del.

Problemet var bara att badorten nästan var död så här i början av juni och det skulle dröja till en bit in i juli innan den skulle börja befolkas på allvar. Efter ett par dagars stiltje på sexfronten började tjejerna titta efter bofasta säsongsarbetare för att se om det fanns något liv i deras kukar.

De började med killen som jobbade på lägenhetshotellet där de bodde, men efter att ha snackat med honom en längre tid så kom de på att han var förlovad och hans tjej  var gravid och att han nog aldrig skulle vara med på några äventyr. Sedan fortsatte de med killen i affären men han verkade mer intresserad av andra män så där hade de inget att hämta.

Det skulle dröja ända till den fjärde dagen innan turen skulle vända. Då kom ett semestrande handbollslag på besök och det visade sig att de skulle bo i samma lägenhetshotell som de fyra tjejerna.

”Nu”, tänkte de allihop ”skulle semestern börja på allvar”.

När Karin och Josefin kom in i vestibulen såg de hur handbollsgänget lutade sig över disken. De pratade tydligen med Peter – killen som jobbade på hotellet. De hade alla t-shirts och slitna jeans på sig och när hon tittade ner så såg hon kraftiga bulor i jeansen hos flera av killarna. När killarna fick nycklarna till sina lägenheter så satte de stora sportbagar på sina axlar och väntade på att gå uppför trappan.

Josefin tänkte att det var en god idé att presentera sig så hon gick fram till dem och sa:

”Josefin heter jag och jag bor också här på hotellet med mina tre väninnor. Det här är min väninna Karin”.

Karin som var blyg visste inte vart hon skulle ta vägen och ville helst bara fly undan men Josefin fortsatte utan att hålla igen:

”Karin och jag var på väg ner till stranden. Jag hoppas att vi ses senare.”

Handbollskillarna blev plötsligt väldigt intresserade. En lång och mörkhårig kille frågade:

”Om ni har varit här några dagar så vet ni kanske om det finns några bra restauranger här i närheten?”

Karin, som var den av de båda som visste mer om mat, svarade:

”Det finns en trevlig liten kvarterskrog lite längre bort på gatan, men det är väldigt litet. Jag vet inte hur många ni är?”

”Tio” svarade den mörkhårige och han fortsatte: ”Så det kanske är bäst att gå bort till pizzerian i stan om vi är hungriga nu?”

Josefin och Karin nickade bägge två och gick ut och ner till stranden där de andra båda tjejerna, Emma och Maria, låg och solade. När de kom fram så höll Maria på att smörja in Emmas rygg med solkräm och de båda andra tjejerna bredde ut sina handdukar alldeles bredvid.

Solen stod i och för sig högt på himlen men blåsten gjorde det en smula kallt i vinden. Som tur var hade tjejerna lyckats skaffa en plats där det var lä och de gjorde sitt bästa för att förbättra solbrännan. Emma tog fram ett paket kex ur väskan och lät det gå runt bland de andra.

Efter ungefär en timme där nere så kom handbollskillarna släntrande. De gick fram och började prata med tjejerna och berättade att de hade ätit på pizzerian, men att de gärna ville gå någon annanstans i kväll.

Eftersom det hade varit Josefin som hade hållit i snacket med killarna tidigare så föll det sig naturligt att det blev hon som fortsatte prata med dem. Hon rådde dem att höra med den lilla kvarterskrogen om de hade tillräckligt med plats för alla i handbollslaget.

Den mörkhårige killen log ett strålande leende och frågade om tjejerna ville följa med och käka biff i kväll. Josefin skrattade och sade att så långt var varken hon eller hennes väninnor beredda att gå.

”Vi har ju precis träffats!”

Då drog killarna sig tillbaka och lade sig 30 meter bort på ett ställe där det blåste betydligt mer än där tjejerna låg. Efter bara några minuter så försvann de flesta av killarna upp till hotellet och bara fyra var kvar. Det såg ut som om tjejerna låg och sov i solen.

Killarna kom fram till dem och frågade om de ville vara med och spela lite volleyboll nere vid vattnet. Det ville tjejerna gärna göra, men inte i dag. ”Om ni spelar så tittar vi på”, sa Emma uppfordrande. Killarna delade upp sig två och två och började spela alldeles bredvid muren där tjejerna låg.

Efter några minuter så reste sig Emma och Karin upp och gick bort till de spelande killarna och frågade om de fick vara med och spela. Det var naturligtvis inga problem. Emmas stora fasta bröst guppade till varje gång hon smashade och Karins små sexiga bröst satt som limmade på bröstet även när hon hoppade upp och ner för att fånga bollarna. 

Emma som spelade volleyboll på mellannivå gjorde ett par enkla poäng och handbollskillarna blev mäkta imponerade av hennes spel. Det blev mer och mer uppenbart att killarna var ordentligt upphetsade och kukarna började visa sig tydligt genom badbyxorna.

Efter matchen så var de allihop svettiga och gick därför ut för att bada. Varken Emma eller Karin brydde sig om att ta på sig bikiniöverdelarna och de började bägge två simma ikapp med killarna. Karin lade sig i flytläge bredvid Anders som hon hade varit i samma lag som. Hon märkte hur han närmade sig henne och när han dök så kände hon plötsligt hur han rörde sig under henne.

Han kom upp ett par meter bort och när han skakade på huvudet för att få bort vattnet från håret så såg hon hur hans muskler spändes i solen. Han vadade bort till henne, kom riktigt nära och ställde sig bredvid henne och frågade henne om hon tyckte att han inkräktade på hennes närområde. Hon skrattade och sade att:

 ”I så fall får du veta det.”

Då böjde han sig fram och tog hennes blottade bröst i munnen. Han fortsatte med att smeka hennes mage och handen rörde sig långsamt i cirklar ner till hennes rumpa. Han drog sitt pekfinger över hennes anal och hon svarade med att bli störtkåt. Samtidigt släppte Anders bröstet och började istället kyssa hennes hals.

Även om vattnet så här i juni ännu var kyligt så blev hon varm av hans rörelser. Han frågade:

”Om du vill så kan vi gå bort en bit längre bort där vi kan vara ostörda.”

Så de gick upp ur vattnet och la sig ungefär 200 meter bort nere vid vattenbrynet. Karin la sig ner och kände hur vågorna slog över henne och medan Anders la sig bredvid. Hon märkte hur hans röda sportbadbyxor putade ut och hur han drog handen över hennes halsband. Han läste högt medan han cirklade med handen över hennes mage:

Alltid i mitt hjärta.

Han frågade undrade:

”Finns det någon historia bakom?”

Hon berättade att det syftade på den häst hon hade haft som liten flicka och som tyvärr hade blivit avlivad häromåret. Återigen böjde han sig fram och kysste hennes bröst medan hon kände hans lem tryckas emot hennes ben.

Hon log för sig själv och tog hans ansikte i sina händer medan hon drog ner badbyxorna och kände hans ådriga lem mot magen. Han fortsatte bort mot hennes öra och när han lyfte på ansiktet så kysstes de innerligt.

Hennes händer rörde sig ner mot hans kuk och när hon kom helt ner så greppade hon den med handen. Hon drog försiktigt bort förhuden över ollonet och hon tänkte den här storleken var mer passande än den stora kuk som hon hade försökt knulla förra gången.

Långsamt drog han upp knutarna i hennes bikinibyxor så att de föll av och när han kände efter med sina fingrar så var hon redan mer än våt. Han ställde sig på knä framför henne och började smeka hennes blöta fitta med baksidan av kuken samtidigt som vattnet sköljde över dem.

Hans ådriga kuk cirklade runt hennes fuktiga blygdläppar och klitoris och när han pressade på så hörde han hur hon stönade till. Han la sig till sist ovanpå och lät sina fingrar knyta sig samman med hennes medan hans höfter började röra sig mer och mer rytmiskt mot hennes underliv. Han kysste hennes hals medan hon stönade högt och lutade huvudet tillbaka.

När han till sist drog sig ur henne så frågade hon:

”Kan du inte knulla mig bakifrån?”

”Vad du än önskar så är jag med på det,” svarade han villigt.

Då ställde hon sig upp på alla fyra med rumpan mot vattnet. Han ställde sig på knä bakom henne och började krama hennes små bröst. Han lät hennes bröstvårtor glida mellan fingrarna innan han drog sin kuk upp med längs hennes sandiga fitta. Han gjorde vad han kunde för att få bort sanden och sedan pressade han på bakifrån.

Vinkeln han knullade henne i var helt perfekt för han kom åt bättre än han brukade. Varje gång hennes rumpa klaskade mot hans höfter så hörde han henne stöna och han böjde sig fram igen för att andas mot hennes kind.

Det var i och för sig ytligt men hon gillade den här ställningen för att hon slapp att se på honom i ansiktet. Sen hade den ju den ytterligare fördelen att den på ett bra sätt stimulerade hennes g-punkt och hon tänkte att hon nog gärna ville komma där hon stod på alla fyra.

Det var dock en väldigt flyktig och kort tanke för hennes orgasm kom som en blixt från klar himmel. Hon kunde inte stödja sig på armarna utan la sig ner på magen och skakade. Han la sig bredvid, vilade huvudet mot sin böjda arm och väntade på henne. När hon hade slutat skaka sa hon:

”Snälla, fortsätt att knulla mig. Jag vill ju ha den i röven.”

Han undrade om det verkligen var det hon ville så han frågade:

”Hörde jag rätt nu?”

Hon nickade ivrigt på huvudet och när han drog kuken längs hennes anal så drog hennes anus ihop sig. Han undrade hur det skulle gå att få in den men han pressade på. Till en början ville den nästan inte alls men efter hand gick det bättre och efter att ha jobbat ett tag så hade han halva kuken inne. Han pressade på lite till och snart hade hela kuken glidit in i hennes röv.

Då kände han hur hon började röra på rumpan och han följde bara med i rörelsen. Han juckade emot hennes rörelser och varje gång gled kuken in lite till. Han böjde sig framåt igen och började andas henne i nacken där hennes långa våta hår låg samlat. Till sist kände han hur han var på väg att få utlösning. Han drog snabbt ut kuken ur hennes röv och la fyra långa spermadrag på hennes rygg.

Efteråt gick de ut och badade igen.

Samtidigt så var Emma upptagen med två av killarna. När hon dök så märkte hon hur Victors kuk stod rätt ut under vattnet där han stod på botten. När hon sedan stod upp i det midjehöga vattnet kände hon hur Erics monsterorgan pressade på mot hennes rumpa. Det var nästan så att

hon kände sig låst där hon stod. Hon lät därför sin ena hand glida ut i vattnet och lyckades till sist få tag i Victors kuk som hon greppade under vattnet. Då sträckte hon ut sin andra hand och tog också tag i Erics hårda mandom.

Försiktigt så drog hon de båda förhudarna över ollonen och de båda killarna stönade tyst när hon gjorde det. Eftersom Victor stod närmre land så flöt hans kuk upp över ytan medan Erics fortfarande var helt under vattenytan. Emma funderade på hur det skulle kännas att med Erics hårda påle bakifrån så hon började gnugga sin fylliga rumpa mot Erics kuk samtidigt som hon fortsatte sin behandling av Victor. Det tog ett litet tag men till sist lyckades hon få kuken precis där hon ville ha den – mellan sina ben och alldeles upp mot hennes fitta.

Hon kände hur Eric stötte på med sina höfter och hur hans stora kuk fyllde henne till brädden när den gled in. Så rullade hon sina höfter så att kuken åkte ut igen och hon kunde känna varje ådra mot hennes blygdläppar. Hon höll tillbaka sitt stönande och böjde sig framåt för att ta Victors kuk i munnen, men det blev svårare för henne att koncentrera sig eftersom Eric ökade farten och juckade på hårdare.

När Victor sprutade ut sin första stråle så hamnade den över Emmas våta hår. Det gjorde henne bara mer intresserad av att försöka fånga den andra strålen i munnen och när den andra strålen sköts ut från Victors hårda kuk så samlade hon upp allt i sin blöta mun. Hon kände hur den salta smaken blandades med saltet i vattnet och hon kunde inte låta bli att svälja samtidigt som Eric fortsatte att pressa sin stora kuk ut och in i hennes trånga fitta.

Precis när hon hade svalt så började hon stöna. Erics rytmiska rörelser med höfterna gjorde att hon inte längre kunde hålla sig tyst. Hans stora kuk rörde sig djupt uppe i hennes fitta. Emmas fylliga bröst befann alldeles vid vattenytan och när Eric drog hennes armar baklänges så lyftes de så att ett pensionärspar som promenerade längs stranden inte kunde låta bli att titta.

Victor vadade runt och frågade Eric om de inte kunde byta plats. Då drog Eric ut kuken ur Emmas fitta och gick och ställde sig framför Emma. Eftersom Victors kuk var klart mycket mindre än Erics så kände Emma först inte när hans slappa kuk trängde in i henne. Därför koncentrerade hon sig helt på Erics kuk och på att ge honom bästa möjliga upplevelse där i vattenbrynet. Hon slöt sina läppar om ollonet och lät tungan spela runt omkring och särskilt under Erics ollon. Samtidigt kände hon hur Victors kuk började växa till sig i hennes fitta och hon började jucka emot Victors något tafatta tag.

Victor la sina händer på Emmas midja och började röra hårdare på sina höfter, men Emma tyckte bättre om Erics lem än om Victors. Hon reste sig upp så att Victors kuk gled ur henne och hon tog ett steg fram emot Eric. Dropparna på hennes fylliga bröst glittrade i solen och Eric böjde sig fram och sög in dem i munnen. Hon höll om Erics axlar och hennes ben lindades runt hans höfter samtidigt som hans kuk stod rakt ut. Hon sänkte sig försiktigt och hans kuk gled långsamt in i hennes fitta.

Samtidigt som deras läppar möttes så kom Victor fram och började gnida sin hårda kuk mot Emmas anal. Eftersom hon red på Erics kuk så var det svårt för Victor att komma in. Kukspetsen tryckte på och till sist gav rumpan med sig och Victors kuk gled in mer och mer. När han var helt inne så började Emma röra sig upp och ner över de båda kukarna så att förhuden runt Erics ollon gneds av Emmas våta blygdläppar.

När Eric kände sammandragningarna i pungen så försökte han säga det till Emma, men det var för sent. Hans stora hårda kuk släppte ut sin sega sperma djupt uppe i Emmas fitta medan han höll om henne ute i vattnet. Han stönade i hennes öra när han kom. Samtidigt drog Victor ur sin kuk ur rumpan och Emma hoppade ner på botten och pustade.

När sedan Victor simmade iväg längs stranden och Emma och Eric var ensamma så frågade hon:

”Kommer du förbi mitt rum inatt?”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.