Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/8, 2017 kl. 17:50, av Plutten_123

Det lilla huset

Del 3 av 3 i serien Det lilla huset

Dansgolvet är fullt med folk, deras svettiga kroppar ger tillsammans med trängseln en rå sensuell känsla av kåthet. Där man stöter och rör sig med och mot varandra på ett sätt som kan upplevas sensuellt men är i allra högsta grad är sexuellt

Duschens strålar avtar sakta för att till slut bara droppa. Han sträcker sig efter handduken som ligger på det vita toalocket. ”Fan, att det skall vara så jobbigt att knulla numera”. Reflekterar Felicias pappa för sig själv medan han torkar sig över hela kroppen. ”Det är sannerligen inte kul att bli äldre”. Tänker han och ser på sin spegelbild som visar en 53-årig, lite överviktig gubbe, med en hel del gråa stänk i håret. I ett försök att få en bättre hållning drar Felicias pappa in magen och vrider sig framför spegeln så hans för tillfället, slaka penis ser större ut. Han sträcker ut handen och låter fingrarna glida över den. Fler gånger än han kan räkna är tillfällena under åren när han smekt sin egen kuk, känt den spända pungen, det svullna ollonet. Den är inte särdeles lång ens i erigerat tillstånd men den är grov och under förhuden gömmer sig ett stort ollon som tillsammans med pungen ger ett imponerande intryck. För inte så länge sedan kunde han hålla på längre och oftare. På senare tid känns det som att lemmen bara ger upp även om han vill och att använda hjälpmedel såsom blåa piller och ringar korsar ofta numera hans tankar.

 

Man mister spänsten i kropp och tanke, hinner inte riktigt med vad som görs och hör inte allt som sägs. Även om man kanske mår bättre nu rent allmänt än man gjorde vid tjugo, är det väldigt få saker som numera går utanför rutinerna. Därför känns de här sammankomsterna viktiga för livsgnistan och att få vara nära alla dessa vackra tjejer är i sig en berusande upplevelse, om än på ett annat sätt än när exempelvis alkohol är inblandat. Det är nyttigt att umgås lite med yngre personer. Vidga vyerna lite och ta del av dagens värld från deras perspektiv. Känna sig ung på nytt och våga älska igen. För vem älskar inte tonåringarnas spirande små kroppar, knoppande bröst och snäva kön men framför allt när de är stygga och hänförda av sin nyupptäckta sexualitet. Det är något speciellt med en tjej som går på…låt oss säga…gymnasiet och har bröst som fortfarande är fasta och står upp med uppnosiga puffiga bröstvårtor – när hon rör sig guppar inte brösten utan ”darrar” snarare. Likaså med hennes rumpa – den står ut på ett härligt putande sätt – rund och fantastiskt fast – perfekt delade skinkor och en väl tilltagen svank. Ja, kroppen är helt enkelt fastare och oförstörd.

Nästan alla unga flickor är rakade idag, som om det verkar vara normen ifråga om sex. Eftersom de oftast kanske inte haft möjligheten att knulla mycket, är deras kunskaper om sexuell njutning minst sagt bristfällig och kommer kanske främst från onani. Man har exempelvis åsikter om analsex som antyder verklig erfarenhet men oftast har de inte mer än hört talas eller sett det på nätet. Dagens tonåringar i allmänhet verkar trots allt älska att visa upp sig och är mycket mer medvetna idag om vilken effekt deras kroppar har på andra människor. Främst är det tjejerna som vet hur de får män att dregla av lust, mer än tidigare.

 

Ett par khakifärgade shorts och en blåaktig pikétröja hänger färdigstrukna i skåpet vid dörren, tillsammans med ett par lila boxershorts. Antagligen är det Felicia som varit förutseende och hängt fram ett ombyte till honom.”Tänk, vad skulle jag gjort utan henne och Jenny. Livet hade sett helt annorlunda ut om inte Felicias syster, Jenny först tagit ansvar när jag inte orkade efter Linnea och Simons bortgång”. Ögonen börjar tåras på honom vid tanken på sin döda fru och son. Han torkar snabbt bort det våta och går ut i hallen. Musiken nerifrån möter honom i hallen och hörs i bakgrunden när han går bort till Felicias rum för att se så allt är i sin ordning därinne. Stående i dörröppningen kan han i den ensamma lampans sken därinne, se hur Hamid står vid sängkanten och låter sin lem röra sig in och ut ur henne. För varje gång hans penis glider in i hennes sköte stönar hon högt. Allt verkar vara frid och fröjd så Felicias pappa går därifrån för att istället gå ner och mingla med de andra på undervåningen.

 

De dunkande rytmerna inte bara hörs utan känns tydligare i kroppen allteftersom han går nerför trappan. I mitten möter han Sandra som vinglar till lite. ”Hej, Sandra. Allt väl?” Hon är en söt och livlig tjej, lätt för att skratta. När hon gör det får hon små söta smilgropar som man kan dö för. Hennes pappa är däremot ingen direkt muntergök utan ser hellre livet i svart och har inställningen att om något händer är det oftast något dåligt. Och att det ”alltid” är honom det drabbar. ”Tja, Erik! Ja e full å kåt". Hon ser rejält full ut och verkar ha stora problem med att fästa blicken på honom. Vinglar lite med ciderflaskan i ena handen innan hon kan fokusera tillräckligt för att få den till läpparna och ta en slurk. För att sedan försöka fästa blicken på honom igen och väntar på att han skall säga något efter vad hon verkar tycka vara en vågad kommentar. ”Var är din pappa då? Vet han att du druckit så mycket som du gjort?” Erik får tag i hennes ena arm så hon inte skall ramla. ”Asså pappa e där nere med nån å jag är här. Ska vi knulla eller? Ja e kåååt nu” Sluddrar Sandra, och formar fingrarna på ena handen i en cirkel som hon drar över flaskhalsen med en omisskännlig rörelse. ”Inte just nu, kanske senare sötnos.” Säger Erik, klappar henne på kinden och tar ett steg för att fortsätta ner för trappan till undervåningen. Sandra ställer sig intill honom och fylleviskar istället i ena örat att hon är rejält kåt och vill knulla. Och att hon kommer minsann ihåg hur det var förra gången när de träffades. Hennes tungspets slickar Erik i örat och stönar upphetsat. ”Mmmm, vill ha dig”. Han tar upp en hand och torkar sig demonstrativt över örat. ”Jag tror att du inte skall ha mer att dricka och kanske borde gå och vila en stund däruppe” Säger Erik lite uppgivet. ”Ok, skit i det då”. Hon tar en ny klunk, gör ett felsteg men tar sig ändå fnittrande vidare uppåt. Med en djup suck tittar han kort efter henne när hon går upp och inser att han verkligen börjar bli gammal. För några år sedan hade det inte varit någon tvekan om hur samtalet med flickan slutat. Men, inte ens den lilla läckra rumpan som intryckt i ett par tighta jeansshorts vickar sin väg uppför trappan får honom att ändra sig idag. Den tiden är förbi när det räckte med att man blåste på hans stolthet för att få den att stå i givakt och viljan att lägra allt som var villigt. Ja, det var till och med så att man inte ens kunde se en naken skyltdocka utan att få stånd!

 

Unga av idag verkar inte ha den tveksamheten ifråga om blyghet, moraliska aspekter på sex och kroppens sexualitet eller ens över att välja en samkönad partner, som fanns för inte så länge sedan. Man tar det man vill ha som tillfredsställer dig för stunden och reflekterar inte så mycket över det. Dessa tonåringar älskar verkligen att visa upp sig och många gånger med glädje skapa olika fantasier som får män och kvinnor att komma, igen och igen samt känna sig sexiga och uppskattade. Trots allt är de dessutom mycket medvetna om vilken effekt deras kroppar har som får en att dregla av lust. Hur man än vrider och vänder på allt detta känns det allt tydligare att man har blivit gammal. Eller att världen gått om en. Foucault skulle antagligen kunna skriva intressant om detta. Har allt detta ett samband med förändringar i synen på porr, eller är det enbart en äldre mans försök att värja sig mot det oundvikliga?

 

Väl nere på undervåningen märker Erik hur cigarettröken ligger som en dimma över hela rummet. Dansgolvet är fullt med folk och deras svettiga kroppar ger tillsammans med trängseln en rå sensuell känsla av kåthet. Där man stöter och rör sig med och mot varandra på ett sätt som kan upplevas som sensuellt men i allra högsta grad är sexuellt. Musiken är så hög att nån omöjligt kan höra vad någon annan säger, även om man skriker. På ena väggen streamas musikvideos som i hans ögon mer verkar vara rena porrfilmerna än ha med musik att göra.

 

Ett plötsligt behov av att gå ut och ta lite frisk luft infinner sig. Felicias pappa tränger sig förbi alla dessa upprymda och upphetsade individerna på väg mot dörren. En hand sträcks ut mot honom och en tjej som sitter i en av de utplacerade fåtöljerna runt dansgolvet ger honom nonchalant en ölflaska när han går förbi. Han kisar lite i dunklet och ser att det är Rebecka, Arnes dotter som sitter leende tillbakalutad med de långa, bruna, välformade benen placerade på varsitt läderarmstöd och mellan hennes brett särade ben syns ett brunt hårsvall på någon som slickar och suger på hennes fitta. Personen ifråga har inte på sig mer än ett par vita rätt tunna byxor. Vilka avslöjar ett par stringtrosor i ett ljust tyg med stringen väl placerad mellan de runda skinkorna under byxorna. Rebecka har en hand på sin egen fitta medan man kan ana hur den andres fingrar letar och lirkar sig in mellan hennes våta blygdläppar.

 

Hon kvider till när den andra tjejen verkar ha funnit hennes känsligaste punkt och bearbetar den. Rebecka flämtar till och andas snabbt med öppen mun medan den andra slickar hennes hungrigt gapande kön. Med ögonen slutna tar hon ett stadigt tag om tjejens huvud med båda händerna och trycker ner det mot sitt kön. Det är svårt att höra och se något tydligt i dunklet men Erik kan föreställa sig ljudet när det flämtas och slurpas i den scen som utspelar sig framför hans ögon. Rebecka släpper hennes huvud och lägger istället händerna under sina knän för att istället dra upp sina ben och därmed sära allt vad hon kan så att den andra tjejen bättre skall komma åt varenda millimeter av fittan. Trots den dåliga belysningen och att den andra tjejen sitter lite dumt till, kan han se hennes underliv. Där blygdläpparna, lätt särade så det rosa köttet lyser igenom syns. En smal sträng av könshår löper några centimeter upp från fittan, lika svart som håret på hennes huvud. I övrigt har hon varit flitig med rakhyveln.

 

I soffan mittemot sitter Arne, hennes pappa och onanerar för fullt. Hans vita t-shirt med texten ”69, Hvergang!” är uppdragen ovanför naveln. Byxorna verkar ha försvunnit någonstans på vägen, vilket gör att man ser hur penisen med sitt mörkare ollon sticker upp ur hans buskiga kön likt en kobra på väg att hugga. Han drar förhuden fram och tillbaka över det blanka, blodfyllda ollonet och slickar sig om de tunna läpparna. Hela tiden fokuserar han på det som händer framför honom. Arne runkar sin kuk i ett allt högre tempo. Med ett stön frammanar han små snabba kaskader av vit och genomskinlig sperma ur sin lem. De träffar bakhuvudet på brunetten som sitter på golvet framför honom och smetas in i hennes hår. När flödet ebbat ut, och bara en sträng med sperma ringlar ner från hans penis som ett bevis på vad som just hänt sjunker han sedan förnöjt ner i soffan fortfarande med en öl i andra handen.

 

Tjejerna verkar inte medvetna om det som just hänt utan fortsätter att hänge sig åt varandra. Rebecka har släppt taget om sina ben och juckar så gott det går liggande i fåtöljen mot hennes ansikte. Hon verkar försöka få så mycket som möjligt av hennes tunga in i sin kärleksgrotta. Med en hand på var sida om sitt eget huvud, kommer hon i ett i sammanhanget ljudlöst skrik. Tjejen försöker slingra sig bort men Rebecka är omutlig och tar ett fast grepp om hennes bruna hårsvall och håller henne hårt fast tills efterdyningen som varar kanske bara i ett par sekunder släpper. Då frigör hon greppet om hennes hår och sjunker långsamt med en djup utandning ner i fåtöljen. Där hon drar ett djupt andetag och smeker sig sakta över brösten som om hon vill kontrollera att allt är ok och på plats. Bröstvårtorna är lätt rosafärgade, små men spetsiga. Vårtgårdarna har samma läckra färg. Tjejen på golvet är röd i ansiktet av antingen syrebrist eller är det kanske av upphetsning?


 

Det ser onekligen frestande ut att sätta sig och göra dem sällskap. Eriks fingrar kliar efter att få krama de vackra behagen men det får bli en annan gång. Han känner hur lemmen börjar växa till sig under shortsen av den vackra synen och lägger den snabbt tillrätta för att istället fortsätta ut i friska luften. Nu har det mörknat helt ute, månen speglar sig i det stilla vattnet och stjärnorna glimmar vackert i skyn. Sommarvinden rör sig lite lojt utanför huset bland träden och buskarna i den ljumna natten. Skillnaden mot värmen inomhus och nattluften utomhus gör att han ryser till lite. Han står på altanen och tar en klunk ur flaskan, tänder en cigarett och funderar över platsen han och Felicia köpt. Stugan ligger vid en halvö nästan 10 mil bort från staden, i ett lummigt skogsområde, precis nere vid en liten havsvik och har egen brygga med en liten tillhörande strand. Det är ett gammalt stort hus, rött med vita knutar och med en jättestor trädgård. En smal, slingrande grusväg leder fram till stugan och det finns inte många bebodda hus härute. Man kan vara ifred för nyfikna blickar och obehöriga. Det är förstås om man räknar bort griniga gubben som bor i huset alldeles borta vid stora vägen, men han visar sig sällan ute om det inte är för att sköta sina ägor. Felicia har även varit och hälsat på honom och vad som sades eller gjordes är inget han fått veta. Efter hennes besök har det inte varit några som helst problem med att få vara ifred numera. Sedan är det den ”mystiska konstnären” som har ett jättestort hus längre bort, men han är aldrig där. Resten av byggnaderna längs grusvägen är bara lador, griniga gubben äger de flesta och använder dem för att förvara hö- och halmbalar i. På andra sidan grusvägen från huset sett ligger ett fält och därefter börjar en skog som är ganska gles.

 

Det är stor skillnad mot i staden. Där ett antal arkitekters drömmar har konkretiserats under ledning av stadsplanerarna. Den spanske modearkitekten Bofill hade fått mer eller mindre fria händer att leka och forma ytorna och säkerligen fick han ett antal guldmedaljer för sin insats. Många av husen där, är tilltalande med sina annorlunda fasader och kontrasterna mellan olika sorters kvarter är dramatiska. De många som har sin arbetsplats där, trivs säkert med allt det moderna men de boende, hur har dem det med trivseln? Området är numera så hårdexploaterat och de fria ytorna är inte fler än spill från ritbordet. Där finns förvisso ett stort Vivo, ett stort Konsum och jag antar ett stort Ica, inne i stationsbyggnaden kan man köpa sin kvällstidning, sin chokladbit, buketten hem till frun, man kan äta lunch och middag, men sedan?

 

I staden finns ingen själ utan allt är bara en noggrant uträknad kalkyl. Man har inget att se fram emot utom att allt successivt blir värre. Bara idioter låtsas att sådant är trevligt. Då känns det mer som en befrielse att få köra över bron vid Drottningfältet och vara så nära vattnet att man kan sticka ut handen genom fönstret och känna saltstänket. Samt höra måsarnas skri där de flyger under den klarblå himlen mot friheten här ute. Allt känns därför mer möjligt när man är på väg ut ur staden och när man var yngre allt var möjligt. Då fanns en massa upplevelser kvar, en massa saker man inte hade gjort. Första Beatleslåten, första kärleken, första utlösningen, första utlandsresan, första fyllan, första samlaget, första Borgesnovellen, första egna hemmet, första barnet… Efter femtio blir kodordet ”sista” i stället. Sista cigaretten, sista utlandsresan, sista sommaren på landet, sista natten i sin egen säng… Men, att låta de unga gå miste om allt ”första” bara för att man själv gjort det. Är inte rättvist mot dem. Därför hade Felicia och hennes pappa tagit ett beslut om att lämna detta för att kunna skapa något nytt och fritt. Kanske även en plats där likasinnade har möjlighet att få uppleva en del av vad de själva varit begränsade i att ta del av. ”Natten har med sitt mörker plats för alla fantasier. Saker och ting kan bli möjliga därför att ljuset för ett ögonblick är någon annanstans” Säger han lite högt för sig själv och släcker cigaretten i en askkopp som står på det nyligen inköpta Bauhaus bordet. Han tar flaskan på altanbordet och går in i huset igen.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.