Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/11, 2017 kl. 12:36, av palachuck

Sara hos gynekologen

Egentligen är gynundersökningar allt annat än erotisk eller upphetsande. Men om den vikarierande läkaren är man och ganska snygg, och att en samtidigt har ägglossning, då kan situationen bli besvärlig - eller rätt mysig, beroende på hur man ser det.

Sara hade tid hos gynekologen för att göra den vanliga kontrollen. När hon kom in på vårdcentralens mottagning fick hon veta att de varit tvungna att sätta in en vikarie på grund av sjukdom. Efter tio minuters väntan, tio rätt oroliga minuter där Sara grubblade på vad det var för nya händer som skulle gräva runt i hennes underliv, så dök läkaren upp. Som hon oroat sig för så visade det sig mycket riktigt vara en man som hon inte sett förut. Han var runt 45, och presenterade sig som Ruben. Sara funderade på om hon bara skulle vända på klacken och gå ut i receptionen och boka en ny tid.

Men - han var rätt snygg, doktor Ruben.

Och det där leendet med de där skrattgroparna, det fanns något busigt och lite charmigt med det.

What the heck, det var ju bara en kort undersökning, sen skulle hon vara på väg hem igen. Och hon skulle få en ganska kul historia att berätta för väninnorna nästa gång de drack vin.

Inne på undersökningsrummet bad doktor Ruben henne att ta av sig på underkroppen och ta plats i stolen. Sara tvekade återigen, hennes känslor spretade åt alla håll över att ta av sig inför denna man. Det hade dessutom bara varit tanter som undersökt henne förut.

Doktorn bad henne igen: ”Du ska inte vara nervös, Sara. Jag har gjort det här massor av gånger. Och du också gissar jag. Det blir som en promenad i parken.”

Sara nickade, tog slutligen av sig byxor och trosor och lade sig i gyn-stolen.

Doktor Ruben hjälpte henne att sära på benen och lägga dem upp på benställningen.

Där låg hon nu, redo att undersökas.

Doktorn böjde sig fram och kände på utsidan av blygdläpparna. Sara tittade på honom, såg på vad han gjorde. Han kände noga nerifrån och upp. När han kommit upp till musens överdel så tog han två fingrar och masserade en aning över klitoris.

”Vad gör doktorn?” Sara tittade vaksamt.

”Åh, det är brukligt att doktorn undersöker alla slidans funktioner. Både att den ser fin ut och att den reagerar naturligt.”

”Gör den det då?”

”Mmm, vi ska se…”

Doktorn masserade lite mer med fingrarna över klitoris. Sara stönade till. Efter en halv minuts masserande började Saras fitta glänsa av fittsaft – doktorns undersökning gav resultat.

”Hur ser det ut, doktorn?” frågade Sara.

”Jättebra, slidan reagerar på min undersökning. Säg mig, har ni ägglossning just nu?”

Sara nickade ”Ja…”

”Jag tänkte väl det. Kvinnor med ägglossning brukar reagera extra mycket på viss beröring. Man kan säga att en viss kåthet sätter in, stämmer det?”

”Ja… jag känner mig kåt just nu av er beröring. Är det naturligt, doktorn?”

”Ja, det är bara naturligt. Sån här beröring ska framkalla kåthet.”

”Men min make där hemma...”

Doktor Ruben log, och nu såg Sara hans skrattgropar igen. Hon som var så svag för skrattgropar.

”Bry er inte om honom. Detta är en vanlig gynekologisk undersökning. Allt som vi gör i detta rum är helt naturligt och strikt konfidentiellt.”

Sara nickade, lugnad. Hon slappnade av.

Doktorn tog nu två fingrar och förde in i Saras mus. Först några centimeter, sen längre in, och till slut var hela fingrarna inne. Läkaren hade ovanligt stora händer och långa fingrar, så det var en ansenlig längd som försvann in. Sara stönade.

”Vad gör ni nu, doktorn?”

”Jag undersöker invändigt. Jag kommer nu att dra med fingrarna runt i er slida, och föra dem in och ut några gånger för att se så att allt står rätt till därinne.”

Doktor Ruben makade lite på sig för att komma åt bättre. Så började han föra fingrarna in och ut i Saras mus. Om det inte hade varit en vanlig undersökning så skulle det ha sett ut som om han fingerpullade henne. Men för Sara kändes det precis så. Hon slöt ögonen och njöt av beröringen.

Hennes ena hand sökte sig omedvetet upp till hennes ena bröst som stretade under den tajta

tröjan, med bröstvårtorna stående rakt ut av kåthet. Hon knådade det stora bröstet. Doktorn log nöjd.

”Bra, Sara, du reagerar helt naturligt. Mycket fint! Får jag fråga, vad har du för bröststorlek?”

”65 E, doktorn.”

”Mmm, de ser väldigt stora ut. Ovanligt stora för er lilla kroppsstorlek”.

Doktor Ruben hade rätt. Sara var en nätt kvinna, hade alltid varit finlemmad och slank. Storleken hon alltid köpte på kläder var Small.

Men sedan var det brösten. Redan i sjätte klass hade hon kommit i puberteten, brösten hade börjat växa tidigare än någon annan tjej i klassen, och de hade inte slutat växa förrän de var stora som kanonkulor, och nästan lika fasta. Nu var hon 29, och de stora brösten hade börjat påverkas av tyngdlagen, hängde tunga och fylliga en bit ner på magen. Inte för att hennes make Jörgen hade något emot det, han älskade stora bröst och var fullkomligt tokig i sin hustrus bastanta juver.

Sara tittade ner på sina bröst. ”Är det inte bra, doktorn? Är dom för stora?”

”Nej då. Bröst kan inte vara för stora. Tvärtom faktiskt. Jag gissar att er make där hemma blir lite extra kåt av era överdimensionerade stora bröst?”

Sara knådade sina juver utanpå tröjan. ”O ja, det blir han, han älskar stora bröst! Vill ni se dem?”

”Gärna. Brösten är egentligen en egen undersökning, men jag kan undersöka dem också.”

Sara drog upp sin tajta tröja till axlarna. Brösten hotade att spränga den stora behån.

”Jag har en lite för liten behå på mig idag, doktorn, de andra låg i tvätten.”

”Mmm. Ta av behån så får jag se brösten, Sara.”

Medan doktorn fortsatte att föra sina fingrar in och ut i Saras fitta så knäppte Sara av sig behån.

Med en tung duns så föll de enorma juvren fram.

Doktorn slutade pulla för en sekund. Sara tittade med kåta ögon på doktorn.

”Vad tycker ni, doktorn? Är de stora?”

Doktorn glodde med vidgade pupiller på Saras runda fasta jättemeloner. De var sannerligen magnifika. Mitt på pekade hennes bröstvårtor rakt ut som spenar på en ko. Hade bröstvårtorna suttit på bröstens nedersida, pekande ner mot golvet, hade brösten kunnat upplevas som hängiga. Men nu satt vårtorna mitt fram på tuttarna med ansenliga vårtgårdar runt om.

”Oh, ja, de är… fantastiska”, flämtade doktor Ruben.

”Vill ni… känna, doktorn?”

Doktorn slutade pulla, reste sig mellan Saras ben och grep med giriga händer om hennes mjuka bröst.

Där låg nu Sara med benen vitt särade, alldeles blöt i musen, med doktorn framåtlutad mellan hennes lår, knådandes hennes stora bröst.

”Ska vi inte fortsätta undersökningen nu, doktorn?”

Doktorn såg ner på Sara, nickade.

”Jo. Nu går vi in i nästa fas av undersökningen. Vi vet att er slida känns helt bra invändigt. Nu vill jag bara kontrollera så att den är funktionell längre in också. Och då har jag ett passande redskap. Se här…”

Doktor Ruben släppte Saras bröst och började knäppa upp sina byxor. Sara blev förfärad.

”Men DOKTORN, vad är det ni tar fram?...”

”Lugn, lilla Sara. Som jag sa tidigare så är varje del av undersökningen helt naturlig. Det finns en del hjälpmedel, men detta är det mest naturliga, det som gud gav oss manliga gynekologer för att det passar så bra in i sin motpol.”

Så släppte han ner sina byxor. PANG! Så ställde sig doktorns stake rakt ut. Sara flämtade till och stirrade. Detta var den största kuk hon någonsin sett! Den var säkert 30 centimeter lång, grov och tjock och alldeles rak. Som barn hade hon sett en sådan här kuk, fast inte på en man utan på en häst. Hon hade varit på en bondgård med mamma och lillasyrran, och då de fått bevittna hur en hingst lägrat ett sto. Sara hade nästan blivit chockad av storleken på lemmen när den trycktes upp stoet. Och nu hade hon ett likadant framför sig.

”Herregud, doktorn! Ert redskap är ... gigantiskt!”

Doktor Ruben log roat så att skrattgroparna framträdde så där charmigt som Sara älskade.

”Ja, passande va? En liten 14-centimeters-grej skulle inte riktigt göra sitt jobb. Men lyckligtvis så har jag begåvats med ett stort och långt verktyg som gör sitt jobb med råge. Jag ska nu se om hela detta redskap går in i er slida”.

”Men… min man då, doktorn?”

”Ni är på en gyn-undersökning. Vad skulle han kunna säga? Det vi gör är en helt naturlig om än något oortodox del av undersökningen.”

Sara nickade lugnad.

Doktorn kände efter i Saras mus, så att det var så fuktigt som behövdes vilket den sannerligen var. Han grep om roten på sin enorma stake och började föra in den centimeter för centimeter i fittan.

Sara kved som en hundvalp när hon kände hur det enorma verktyget begravdes i henne.

”Oh, doktorn… om det inte går längre, då måste ni lova att sluta. Den är så lång!”

”Jadå, säg bara till om det känns obehagligt.”

”Det känns obehagligt hela tiden.”

”Ska jag sluta?”

”NEJ doktorn! För det är så skönt samtidigt, när ni tränger in”.

Doktor Ruben log och nickade.

Nu hade halva staken kommit in. Han började jucka litegrann för att få blygdläpparna att sära lite mer på sig, och att få safterna att rinna till.

Sara kved med slutna ögon, och masserade sina överdimensionerade bröst av kåthet.

”Går undersökningen bra, doktorn?”

”Mmm, ja då. Det går mycket bra. Er slida reagerar helt enligt alla naturlagar. Den vidgar sig och slidsaften rinner till bra när den stimuleras av mitt redskap. Nu är jag snart ända inne, och då kommer jag att börja stöta, för att simulera ett samlag.”

”Ja… ja, gör det doktorn, det vill jag doktorn… Det är så skönt med er stora kuk, doktorn…”

”Bra att ni reagerar på det sättet. Okej, nu sätter jag igång samlags-simuleringen…”

Doktorn började låta sin hästkuk glida in och ut i Saras plaskblöta fitta. Hela vägen ut drog han den, och så stötte han in den till roten. Och så ut igen och in till roten. Staken var så lång att varje drag tog flera sekunder. Sara var i himmelriket, hon sträckte sig ner och grep om den muskulösa staken när den arbetade.

”Ohh, ni har så skön lång kuk doktorn. Är det bra, går det bra? Är allt bra med min fitta, doktorn?”

”Ja, er fitta är jättebra, Sara. Trång och blöt och skön. Och ni har så liten smal kropp och såna stora bröst som stimulerar mig och får mitt redskap att vara så hårt. Mmm, det var faktiskt länge sedan mitt redskap var så stort och betonghårt. Jag skulle nästan vilja… jag har ett förslag, och ni får säga ja eller nej…”

Sara såg på doktorn med lysande kåta ögon.

”Säg doktorn, vad är ert förslag?”

”Jo, ni har en sån väldigt speciell förmåga att stimulera mig, och göra undersökningen behaglig och lätt. Jag har några manliga ATT-läkare i rummet bredvid som är här för att studera vårt sätt att arbeta med patienterna. Skulle det vara okej för er om de fick komma in i rummet och vara med på undersökningen?”

”Vara med? Skulle de också ta fram sina ... redskap?”

Doktorn nickade ”Ja, det var tanken.”

Sara hade alltid vetat att hennes kropp var något extra, och sörjde ibland för att hon inte varit mer framåt och tagit för sig av världen och av alla de män som visat henne uppskattning och som velat förlusta sig med hennes kropp. Så denna uppmärksamhet kring henne bröst och henne kropp var upphetsande, inte minst som hon redan var kåt som ett höghus.

Så hon sa:

”Okej, det går bra.”

Doktorn tog fram en telefon ur sin bröstficka och ringde ett kort samtal. Hela tiden lät han sin stora stake sitta djupt begravd i Saras fitta.

Strax kom de fyra AT-läkarna in i rummet.

Alla var ganska stora och breda och hade läkarrockar på sig.

De stängde dörren efter sig.

Doktor Ruben tog till orda.

”Okej, mina herrar, denna patient heter Sara. Som ni ser har hon en kropp och en sällsynt förmåga som stimulerar mig som läkare att undersöka henne under en längre tid utan tillstymmelse till att jag tröttnar. Jag vill att ni hjälper mig i min undersökning, hon har givit sitt medtycke.”

Doktor Ruben bad dem så att ta av sig byxorna och bli med i undersökningen av Sara.

Snabbt stod de runt henne med sina stakar i händerna.

Sara blev förvånad: samtliga var ordentligt välutrustade, med grova långa kukar och stora röda fuktiga ollon.

En av dem fällde ner gynstolen så att Saras ansikte kom att hamna i midjehöjd på dem.

Så ställde sig två av läkarna på var sida om hennes huvud.

Sara tvekade.

Vad var det hon var på väg att göra? Hon hade aldrig varit otrogen mot Jörgen. Hade bara haft en handfull älskare i sitt liv, och aldrig fler än en i sängen samtidigt.

”Jag vet inte, doktorn. De är så många. Och stora! Och min make...”

Doktor Ruben hade sakta börjat låta sin häststake glida in och ut i Saras underliv.

”Tänk på det som en vanlig gynekologisk undersökning, det är inget konstigt med det. Det som händer i det här rummet kommer att stanna här, vi har alla tystnadsplikt.”

Detta lugnade Sara. Det var bara en undersökning, det var vad hon skulle säga till Jörgen sen ikväll när han frågade hur det gått. Det gick bra, skulle hon säga, det var bara en vanlig gynundersökning.

Så hon grep om läkarnas erigerade kukar och började glupskt suga på den ena, den som var lite mindre än den andra.

Två andra läkare tog över doktor Rubens plats vid fittan. Omsorgsfullt och djupt började de knulla Saras fitta, en minut var, sen bytte de plats. Denna sexiga patient skulle fyllas oavbrutet av stora stenhårda stakar.

Doktor Ruben själv sänkte ner gynstolen så att han kom åt att ställa sig gränsle över hennes mage. Sedan stack han in sin extremt långa stake mellan Saras jättebröst, tryckte ihop dem som badbollar och började bröstknulla henne.

Gud, vad upphetsande det var. Två läkare knullade Saras fitta, två munknullade henne och doktor Ruben knullade henne mellan brösten.

”Ni hade rätt, doktorn, denna kvinna har en säregen förmåga att få en att bibehålla kåtheten”, sa den ena läkaren. ”Vilken kropp! Liten och smal, och så dessa enorma bröst som man skulle kunnat tro var förstorade av silikon om de inte varit så naturligt tunga och mjuka.”
”Ja, och hennes slida som är så trång, men samtidigt så djup. Den kan i sanning ta emot riktigt långa stakar, och krama dem så att de ständigt stimuleras.”

Sara drog ut en stor kuk ur munnen med ett plopp.

Doktor Ruben frågade ”Sara, det finns ett hål som vi inte undersökt: det där bak ...”

Sara såg förfärat på honom.

”Men gud, doktorn, jag har aldrig tagit emot någon där bak!”

Det var sant, ingen hade fått knulla henne i stjärten. Jörgen ville inte, han tyckte att det var lite gayigt att ta någon där bak. Men det var inte så att hon inte hade provat att föra in något annat där. Vid några tillfällen när hon onanerat och varit riktigt upphetsad hade hon försökt med ett och ett par fingrar, och hon hade även provat med en morot en gång, och det hade förhöjt klimaxet rejält när hon kommit.

”Men jag skulle verkligen vilja undersöka er där bak. Är det okej om jag testar, medan de andra fortsätter sina undersökningar?”

”Ja, okej då”, sa Sara.

”Bra, Sara. Du är duktig!”

Doktor Ruben tog plats på golvet nedanför gynstolen, slickade på fingrarna och började massera Saras anus medan en av läkarna fortfarande knullade Saras fitta. Sara kved lite grann, men det verkade gå bra, hennes fittsafter rann så att även det andra hålet blev ordentligt vallat. Doktorn fick in flera fingrar utan att det gjorde ont. Tvärtom blev Sara om möjligt ännu mer kåt av det.

Doktorn drog fram en stol och lutade sig bakåt mot dess justerbara ryggstöd så att han kom att ligga raklång under gynstolen. Han grep om sin långa stake och började underifrån massera med det stora ollonet mot stjärthålet, tryckte försiktigt för att vänja ringmuskeln. Sara fortsatte att suga på läkarnas stora stakar medan hon knullades hårt i fittan.

Doktor Ruben var nu några centimeter in, och sakta fick han in mer och mer av sin jättelånga slang i Saras bak. Han såg ingenting från sin liggande plats under gynstolen, men han kände och kunde gå på intuition.

”Oh, vad skönt”, kved Sara när hon kände hur ringmuskeln vidgades nästan till bristningsgränsen som ett gummiband runt doktorns grova stake. ”Den är så himla stor, men jag vill verkligen bli uppfylld i alla hål. Knulla mig i rumpan, snälla doktorn”.

Doktorn började jucka med staken i Saras stjärt. Längre och längre in kom han.

Sara hade nu kuk i alla hål. Hon knådade sina tunga jättebröst, kåtade upp gruppen av män som knullade henne furiöst som en knulldocka där i gynstolen. Hon njöt som om hon var i himmelriket.

Så kom den ena läkaren som knullade hennes trånga fitta. Han drog ut staken, runkade några sista tag med båda händerna och pumpade ut fyra fem sex tjocka strålar av sperma över hennes mage och gigantiska bröst.

Därpå kom en i hennes mun. Han höll om hennes nacke, tvingade kvar staken mot hennes svalg och sprutade munnen proppfull av potent läkarsperma. Sara gjorde sitt bästa för att svälja, men det rann floder av sås i hennes mungipa och ut på golvet.

Då kom doktor Ruben i Saras rumpa. Han stönade och flåsade medan han tryckte in staken till roten. Hästkuken växte sig om möjligt ännu lite större, hotade att spränga ringmuskeln när den krampade ut en ordentlig laddning sperma långt, långt upp i henne ändtarm.

Sara blev så stimulerad av det att hon kom med fittan uppträdd på nästa läkares hästkuk. Hon stönade och skrek av en oresonlig upphetsning, som tur var kvävdes ljudet av den grova staken som satt intryckt i hennes mun.

Den fjärde mannen blev så kåt av Saras kvidande och av hur hennes enorma bröst gungade av orgasmen. Han höll hennes midja och tryckte in staken till roten och kom i en stenhård orgasm, sprutade hennes fitta överfull av sperma.

Då kom den femte. Han drog ut staken ur Saras hungriga mun, siktade med staken och spritsade tjocka strålar av spermasås överallt – på kinder och haka, i Saras panna så det rann i ögonen, och slutligen de sista strålarna över hennes jättepattar.

Efter undersökningen drog sig de fyra AT-läkarna tillbaka. Doktor Rubens utlåtande blev att allt var som det skulle med Saras mus, den fungerade på bästa sätt. Han frågade om hon önskade en ny kallelse om ett år.

”Är det doktorn som kommer göra undersökningen igen?” frågade Sara.

”Om ni så önskar”, log doktor Ruben med sina fina skrattgropar.

Jo, det önskade Sara.

På vägen hem visst hon att hon skulle säga till Jörgen att det bara varit en vanlig tråkig gynundersökning.

Däremot var hon lite mer tveksam om hur mycket hon skulle våga berätta för väninnorna nästa gång de gick ut och drack vin. 

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

palachuck

Tack flickor (jag antar att ni är flickor)!

8/12, 2021 kl. 18:34

#5

Liberty

Bra text! Väldigt upphetsande. Likt Hailey ser jag det som en filmscen. Fem av fem möjliga musar här. Välskriven!

3/6, 2021 kl. 12:23

#4

Hailey

Mmmm......i min snuskiga fantasi ser jag för mig det hela som en filmscenario....****

19/10, 2020 kl. 17:52

#3

palachuck

Hej Annaflower, tack för fint beröm!
/palachuck

1/9, 2018 kl. 14:14

#2

annaflower

Jag tycker om att den gör det nödvändiga gynekologbesöket från något tråkigt till något spännande och njutbart. Tycker den är lätt att läsa och texten flyter. Tack!

2/8, 2018 kl. 00:19

#1

palachuck

Hej kära läsare. Om du gillade min novell, skriv gärna en rad om vad du gillade, om det är något speciellt som du skulle vilja se i en kommande novell, eller om det finns något som du skulle vilja sett annorlunda. Puss och kram!
/vännen Palachuck

13/12, 2017 kl. 15:44