Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/12, 2017 kl. 20:12, av palachuck

Tina på bastuklubb

Del 3 av 3 i serien Cuckold Klasse

Cuckold Klasse och hans storbystade fru Tina är på semester. De får höra om en bastuklubb som ligger avsides. När de kommer dit så visar det sig att medlemmarna endast är män - varav samtliga är osedvanligt välhängda. Det blir en het kväll i bastun!

Tjena, Cuckold Klasse här. Som jag tidigare berättat om så är jag en ganska tråkig och högst ordinär man i en mellansvensk stad, men med en väldigt fin hustru vid namn Tina.

Tina har stora, klarblå ögon, en fräknig liten uppnäsa - och ett par gudomliga bröst! De är stora, runda, köttigt fylliga och hänger otroligt tunga ner på magen på henne. Storleken hon har på behå är 70 E.

Nu ska jag berätta om ett tillfälle när vi hyrt en stuga i Dalarna förra sommaren. Jag fick höra från Ken, den lokala matbutikens ägare, om en bastuklubb som låg lite avsides vid ett löparspår. Det var en liten stuga bestående av omklädningsrum och duschar till en fotbollsplan i närheten, men det var länge sedan planen användes, så nu stod lokalen mest oanvänd. Förutom när bastuklubben samlades för att nyttja den lilla stugans bastu.

”Ta med dig frugan ner till bastuklubben”, sa Ken en dag när vi besökte affären, och så studerade han Tinas jättebröst som krängde under den tajta toppen hon hade på sig.

Sagt och gjort. Vi tog bilen bort till bastustugan som ligger avsides ute i skogen. Det fanns bara ett omklädningsrum, så vi klev in. Vi var först, förutom en klädeshög som låg på en av bänkarna. Innanför dörren till duschrummet fanns ytterligare en dörr. Den stod på glänt, och det pyste ut ånga från rummet innanför som måste vara bastun.

”Är det bara ett omklädningsrum för både killar och tjejer”, frågade Tina.

”Verkar inte bättre. Men bastun verkar vara uppvärmd, så vi börja väl ta av oss.”

Vi klädde av oss nakna och virade in oss i handdukar. Sen gick vi in i duschen och sköljde oss. Då öppnades dörren till bastun och en äldre man kom ut, endast iklädd badbyxor. Det var han som hade satt igång bastun. När han fick se Tina som stod naken i duschen med sina stora tunga bröst hängande i det fria så stannade han till, förvånad.

”Oj jösses. Har vi en ny medlem här?” frågade mannen.

Tina skylde sig hjälpligt med handen. ”Ja, vi tänkte komma och testa bastun om det är okej.”

”O ja, det går så bra så. Ni är välkomna. Och det här är maken?” frågade han och tittade på mig och min ganska blygsamma kuk.

”Ja.”

Mannen gick ut ur duschen.

”Vad han verkade konstig”, sa Tina. ”Och såg du hur han stirrade?”

”Det är väl inte så konstigt om han stirrade på dig? Du med dina juver.”

”Sch. Inte så han hör.”

Fler verkade ha kommit i omklädningsrummet, så vi tog handdukarna och skyndade in i bastun.

Basturummet var väl tilltaget, rymligt med tre bänkar över varann. Vi satte oss på den mellersta. Puh, det var riktigt varmt. Tina behöll sin handduk på.

Röster hördes i duschen, de andra var på gång. Men konstigt nog hördes bara mansröster. Sedan kom de in. Först av alla kom Ken.

”Hej Tina och Klasse. Kul att ni kunde komma!”

Efter Ken kom fyra andra personer. Bara män. Ingen hade handdukar på sig. Och samtliga hade väl tilltagna kukar. Grova och långa hängde de mellan männens lår, och gungade när de vandrade in och tog plats på bänkarna.

Jag sneglade på Tina, som diskret stirrade på alla de grova kukarna.

”Ska du inte ta av dig handduken, Tina?” frågade Ken.

”Jag vet inte...” Tina såg sig omkring.

”Lasse här sa att du hade väldigt stora bröst. Kan inte vi andra också få se dem?”

Lasse måste vara han som kommit in i duschen tidigare.

”Tror inte det är så god idé”, sa Tina och sneglade på mig.

Ken såg också på mig. ”Men det gör väl inget, va, Klasse? Ta av sig handduken och visa sig naken, det har väl inte skadat någon? Basta ska man göra naken!”

”Helt okej för mig”, sa jag.

Tina tvekade några sekunder. Sedan vek hon undan handduken.  

Samtliga män flämtade till när de fick se hennes tunga jättebröst. De var blanka av svett, och vårtorna stod ut mitt på som jordgubbar.

”Oj, titta, det är visst någon som gillar vad den ser”, sa Lasse och pekade på Kens kuk.

Den hade genast börjat tjockna och resa sig upp. Nerför halva låret låg den på bänken.

Ken reste sig och ställde sig framför Tina.

”Får jag känna? Så får du känna på min.”

”Vet inte...” sa Tina och sneglade på mig.

”Jodå. Om ni vill vara med i bastuklubben så måste det bli så.”

”Jag vill helst inte det”, sa jag.

Ken tittade på min lilla kuk.

”Jag tror att Tina gärna vill känna på något stort och grovt för en gångs skull. Eller?”

Tina nickade kort. ”Om det krävs för att vi ska få vara med i bastuklubben så är det okej.”

Det var startskottet.

De andra männen reste sig nu också och ställde sig runt Tina med sina grova stakar styvnande av synen av denna lilla kvinna med såna gigantiska juver.

Och Tina var inte sen att gripa tag om stakarna och börja runka dem. En av männen ställde sig på knä bakom henne och sträckte fram kuken över hennes axel så att hon skulle komma åt att ta den i munnen.

Ken ställde sig på knä på bänken nedanför och började massera hennes tunga bröst med sina stora händer.

”Åh gud vad du masserar bra”, stönade Tina med läpparna runt en tjock kukkropp.

”Jag älskar stora bröst, och dina är de finaste jag sett på många år, om ens nånsin.”

”Mmm tack! Jag älskar att män bearbetar mina bröst.”

Hon höll i två stakar som hon runkade febrilt. Männen runt henne stönade av upphetsning när hon bearbetade dem.

”Du verkar gilla stora kukar?”

”Jag älskar stora kukar! Jag har haft flera stora kukar i mina dagar. Inte Klasse lilla kuk, utan andra män med riktiga hästkukar.”

”Så du är van vid att fyllas riktigt rejält trots att du har så liten kropp?”

”Ni får väl testa”, svarade Tina och log skälmskt.

”Akta på dig Klasse, för nu ska vi knulla din fru som hon sällan har blivit knullad förut” sa Ken och puttade till mig så jag fick flytta mig undan en bit.

Två av männen tog tag i Tinas ben och särade på dem, öppnade henne ordentligt så att hennes rakade rosa fitta vidgades. Ken sträckte på sig för att nå. Han placerade sitt gigantiska ollon mot den blanka fittan och började trycka på. Centimeter för centimeter försvann staken in i Tina.

”Oh guud, vad stor den är!” kved Tina. ”Det är för trångt.”

”Ska jag sluta?”

”NEJ! Fortsätt, det kommer gå lättare om en liten stund.”

Ken stötte och tryckte på, och sakta fylldes Tina av en hästkuk som var helt magisk. Från min plats kunde jag se hur fittan vidgades som av en tjock gurka. Jag kunde knappt tro att hon skulle rymma en så stor stake, men det gick. Detta var grymt upphetsande. Nu skulle jag äntligen få bevittna vad jag tidigare bara fått återberättat för mig: min söta lilla storbystade fru överkörd av et gäng gigantiska stakar!

Samtidigt masserade männen Tinas tunga jättebröst, pillade på bröstvårtorna och lät henne runka deras jättekukar.

Till slut var Ken helt inne. Då började han knulla Tina där på bastubänken. Med långa djupa tag försvann staken in i fittan och kom ut igen, in och ut, in och ut, obegripligt djupt försvann den i Tinas lilla kropp.

Tina lutade sig mot den övre laven och tog emot som en duktig flicka. Hennes slanka, storbystade kropp var naken och blottad för alla att se och njuta av den. Hon njöt av att bli behandlad som en knulldocka av de storkukade männen.

”Oh oh, knulla mig hårt Ken, knulla mig som en liten flicka. Jag vill låtsas att jag är en oskuld som blir knullad för första gången, att du är min pappa som knullar sin lilla flicka med sin underbara pappakuk.”

”Mmm, gillar du det? Gillar du att fantisera att blir knullad av pappa?”

”O ja, älskar det! Så pappa, knulla din lillflickas trånga fitta. Tycker du om att din lilla flicka fått stora bröst, pappa?”

”Du har så underbara juver, min lilla flicka. Så, nu stöter pappa hårt med sin hästkuk, känner du det?”

”Oh oh oh, ja pappa, knulla mig så skönt!”

Ken tryckte sin stora kropp mot Tina nu, knullade hårt och skoningslöst. Han var galet kåt av Tinas snuskprat och hennes lilla sexiga kropp och hennes 70E-bröst. Tina är verkligen en galet sexig kvinna som har så stora runda perfekta bröst på en så liten kropp. Hon skulle behöva knullas ofta av olika män som tillfredsställer sig på hennes fantastiska porrkropp.

”Nu kommer jag!” stönade Ken. ”Jag ska spruta över dig!”

”Ja, pappa, kom över mig. Täck mig med din pappasperma!”

Ken drog ut sin långa tjocka stake och reste sig. Med kraftfulla tag runkade han staken medan han siktade mot Tinas bröst. Så kom han. Långa tjocka strålar av sperma pumpade ut ur ollonögat och landade på juvren, Ken runkade och sprutade, runkade och sprutade, och Tina tog emot som en lydig liten flicka.

När Ken var klar sa han ”Nu ska pappas vänner få knulla dig också, min lilla flicka. Öppna upp din fitta ordentligt och ta emot!”

”Ja pappa, jag ska vara en lydig liten flick och låta dina vänner knulla mig.”

Tina särade på sina ben, och så var näste man på tur. Det var Lasse. Han hade en nästan lika stor stake, och han bearbetade Tinas fitta med ursinnig frenesi.

Under tiden stod en annan man gränsle över Tinas ansikte. Han stötte staken i hennes mun, djupt och hårt stötte han, och Tina sög det bästa hon kunde. Uppenbarligen sög hon bra, för killen kom strax. Han drog ut staken och höll den som en brandslang medan han sprutade stråle efter stråle av sperma över hennes ansikte. Han fullkomligt täckte ansiktet med kukglasyr.

Sen var Lasse redo att komma. Men han vill inte dra sig ut. Istället höll han Tina nära sig, ljumskar mot ljumskar i en kärleksfull kram, och kom med staken intryckt i fittan. Man såg på krampandet att han kom i säkert tio rejäla sprut långt därinne, fyllde Tinas mage fullkomligt med sperma.

Nu var det den fjärde mannens tur. Tina lade sig bakåt på bänken med fittan vidöppen, blank och uppvallad av safter och sperma. Den fjärde mannens kuk var längre än de andras, om än lite smalare. Han började hala in staken i Tinas underliv tills det tog stopp, då stack fortfarande ett par centimeter ut. Killen började knulla, stötte hårt i Tinas botten. Tina låg ner och kramade sina jättebomber, kåtade upp killen som knullade henne hårt och djupt.

”Gud vad långt in du kommer!” stönade Tina. ”Den är så underbart lång. Stöt mer så kommer du in helt.”

Killen stötte och knullade, och till slut hade han lyckats komma ändå in i botten.

”Se Klasse”, stönade Tina. ”Se hur långt in han kommer, hur djup min fitta är! Jag vill ha så här stora kukar jämt! Du måste alltid låta mig knullas av storkukade killar! Kom och håll i hans kuk medan den knullar mig.”

Jag hasade närmare och grep efter lite tvekan om roten på den långa staken. Wow, den var verkligen muskulös och tjock och stenhård trots sin längd. Jag hjälpte till att styra in staken i Tinas fitta, kände hur djupt den kom. Där satt jag med handen om killens kukrot och fick vara med och styra när min söta storbröstade hustru blev massakrerad som en knulldocka av denna gurklika stake. Det måste ha hetsat upp killen, för strax kände jag hur han började krampa. Sedan drog han ut kuken och kom. Jag verkligen kände hur varje stråle passerade genom staken när den pumpade ut såsen över Tinas mage och bröst.

”Nu är det min tur igen!”

Det var Ken som steg fram. Återigen hade hans hästkuk rest sig upp efter att ha hämtat sig efter förra orgasmen.

Tina såg på honom med lysande ögon. ”Ja, pappa, ska du knulla mig igen?”

”Ja, min lilla söta flicka, nu ska du få pappas kuk igen.”

Ken tog plats mellan hennes lår igen. Jag backade undan, och nu var jag riktigt hård efter att ha fått hålla den stora staken och sett männens häststakar spruta ner Tina.

Tina suckade när hon kände den enorma kuken försvinna in i den uppknullade fittan. Ken var tjockast av dem alla, och nu slöt fittan åt om den tjocka kukkroppen.

”Nu ska du få, min lilla flicka. Har du längtat?”

”Ja. Känn pappa, jag är inte oskuld längre. Nu ska du få knulla min lilla trånga knullfitta. Din kuk är bäst pappa, jag älskar att bli knullad av den!”

Ken började stöta hårt och skoningslöst. Tina gled fram och tillbaka på bänken av kraften, och hennes enorma bröst gungade tungt av stötarna. Tina kramade och höll fram brösten åt Ken, som rätade på sig så att han skulle kunna massera pattarna medan han knullade. Han lyfte upp hennes ben över hennes huvud så att hon nästan låg dubbelvikt, öppnade henne maximalt så att hästkuken kunde glida obehindrat och friktionsfritt i den uppsmorda fittan.

Tina kved och gnydde av njutning där hon låg ihoptryckt som ett knullpaket på laven, och tog emot Kens jättekuk, och han masserade juvren, knådade och tryckte ihop dem som två badbollar.

”Oh, det är så skönt att bli knullad av dig pappa, här i bastun. Ååh, knulla din lilla oskuldsfulla flicka så hårt!”

”Ja! Känner du hur mycket pappa älskar att trycka in sin stake i din lilla trånga flickfitta? Pappa älskar att knulla dig, lilla Tina, pappa vill alltid knulla dig och massera dina överdimensionerade bröst!”

Tinas lilla smala kropp gungade på bastulaven, och hennes gigantiska bröst var verkligen overkligt stora för den lilla kroppen.

”Tycker du att de är för stora, pappa? De är nästan som två stora vattenfyllda ballonger som ligger ovanpå mig och gungar medan du knullar mig. Är mina bröst för stora, pappa?”

”Nej, de är alldeles underbart stora! Det är så skönt att knulla din trånga fitta medan jag får undersöka och leka med dina gigantiska pattar. Jag har undrat hur det var att knulla med dig min lilla flicka, och nu får jag veta!”

”Och nu fick du ta min oskuld med din sköna stora pappastake! O vad skönt! Nu kommer jag strax pappa.”

”Jag också, igen. Jag har aldrig sprutat två gånger under samma ligg, men nu ska jag göra det över dig min söta lilla knulldocka med gigantiska bamsepattar.”

Tina började skaka och stöna, och sen kom hon med ett lågt skrik. Det fick även Ken över tröskeln. Med ett lågt frustande drog han ut staken och runkade den som brandslang och sprutade ut stråle efter stråle av tjock sperma över Tinas enorma 70E-bomber.

Och då kom jag också. Jag gick fram och riktade staken mot Tinas ansikte, och så kom jag.

Jag hade varit upphetsad så länge, att ha sett Tina bli knullad av alla dessa enorma hästkukar hade gjort mig tokigt kåt. Så nu sprutade jag mer än jag någonsin gjort. Det var nästan som om jag kissade, en så kraftig och ihållande stråle av sperma sprutade ur min stake, jag fullkomligt tänkte Tinas ansikte och bröst med sperma.

Vi besökte den här härliga bastuklubben varenda kväll under hela vår vistelse i Dalarna. Och vi återkom till den många gånger, värmde oss av minnet under den kommande kalla vintern. För det var fantastiska att ha fått vara med och se min fru knullas av alla dessa jättestakar, det var ett minne som stannade kvar när alla Tinas berättelser bleknade.

Ja, det var det. Over and out från Cuckold Klasse för den här gången!

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

jagkommer

Trevlig berättelse, men det med stor organ är väldigt överdrivet, det är inte skönt när den slår i "botten", men att vara fullpackad av spermasås är skönt.....

11/4, 2021 kl. 16:31

#4

palachuck

Cool idé, Loopslingan! Tina blir överfull som värsta spermabomben. Skulle vara rätt härligt, att knulla en kvinna där det glider så bra eftersom hon är fullpackad av spermasås. Mmm, och så masserar hon sina stora bröst medan hon njuter av att fyllas ännu mer med rikliga satser.

18/3, 2018 kl. 20:19

#3

Loopslingan

Hej Palascuck! När kommer du med en fortsättning om Tina och andra hur karlar och pojkar än hennes man knullar henne? Kan du skriva en berättelse där fyra - fem vuxna män och unga pojkar knullar henne i fler omgångar och lämnar allt sprut inne i henne så att det börjar tränga ut sperma för varje gång nästa kuk tränger in i hennes fitta och att det forsar safter ut ur henne när hos reser sig upp efter sist knullet.

4/3, 2018 kl. 16:32

#2

Loopslingan

Jag blev så härligt kåt när dom satte igång rollspelet "pappa - lilla oskuldsdottern" och som hennes "pappa" och hans kompisar knullade i omgångar och fyllde alla hennes hål med kuksås.

9/2, 2018 kl. 21:18

#1

palachuck

Hej kära läsare. Om du gillade min novell, skriv gärna en rad om vad du gillade, om det är något speciellt som du skulle vilja se i en kommande novell, eller om det finns något som du skulle vilja sett annorlunda. Puss och kram!
/vännen Palachuck

15/12, 2017 kl. 08:50