Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/8, 2008 kl. 14:04, av Hannes II

Big Brother vecka 1

Del 1 av 14 i serien Big Brother

Ett vad spårar ur och resulterar i ett deltagande i Big Brother

Det var torsdagspub nere på nationen och vi satt ett gäng och drack öl och snackade skit i sofforna bredvid lilla baren. Teven surrade i bakgrunden men ingen brydde sig speciellt mycket om vad som visades.


- Nu skall kanal 5 köra Big Brother igen, sa Filip plötsligt.


En reklamjingle som bestod av en massa klipp från tidigare år utgjorde bakgrunden till en efterlysning där man sökte deltagare till kommande säsongs serie. Omgående så var Big Brother det stora samtalsämnet och det skrattades rått över tabbar man sett och det argumenterades för vem som var den sexigaste deltagaren. Ganska snart gled samtalet över till fenomenet som sådant och vilka kvalifikationer man behövde för att få delta.


- Vilken idiot som helst kan bli antagen, argumenterade jag.


- Nej, argumenterade Filip som läste psykologi, - producenterna söker en viss typ av deltagare.


Argument utbyttes likt en boxningsmatch där även slag under bältet var tillåtet. Alkoholen hade trubbat av sinnena på oss alla och diskussionen var allmänt högljudd. Till slut så tröttnade jag på alla dåliga argument och beslöt mig för att "döda" diskussionen.


- Jag slår vad om att jag kan bli antagen och det utan problem, sa jag.


Det blev dödstyst runt bordet en stund.


- Det är väl inget, sa Jens, - du kan ju se till att du åker ut efter en vecka och det är ingen bedrift.


- Okey, sa jag, - jag får tusen kronor per dag som jag är med i huset av er. Är det tillräcklig motivation för att jag skall göra allt för att stanna kvar?


- Du är fan inte klok, sa Filip.


- Vad får vi om du misslyckas? Frågade Jens.


- Ni får kalla mig Big Brother-Hannes för all framtid och göra er lustiga på min bekostnad utan att jag gör några invändningar.


Jag var ganska övertygad om att jag skulle kunna bli antagen eftersom även jag läst en del psykologi innan jag började läsa ekonomi och så var min pappa gammal kriminalare så jag hade genomgått ett och annat förhör! Så enligt mitt sätt och se det så var jag en vinnare hur jag än vände och vred på det! Jag behövde inte vara med speciellt många veckor för att jag skulle få en rejäl summa pengar och skulle jag råka ut för något pinsamt i huset så skulle det ändå vara bortglömt efter ett halvår så jag riskerade inte en framtida karriär heller.


- Kör på det Hannes, sa Jens och sträckte fram handen.


Högtidligt tog jag hans hand och bekräftade vårt vad.


- Jag vill ha villkoren skriftlig, sa Filip.


- Kör för det, sa Jens.


Jag gjorde "tummen upp" och alla runt bordet skrattade. Diskussionen runt bordet fick en helt ny inriktning och direkt började spekulationer uppstå om vilka pinsamheter jag skulle kunna hamna i. När jag låg hemma i min säng senare på kvällen så funderade jag på vad jag gett mig in i men jag kom fram till samma resultat som tidigare i min analys, jag hade allt att vinna!


*


Fastän jag varit så självsäker när jag skickade in ansökningshandlingarna så blev jag förvånad när jag blev kallad till intervju för att slutligen bli antagen. Samtidigt så var det en stor sten som föll från mitt bröst eftersom jag i princip vunnit vadet. Jag var mycket spänd och nervös när jag gick genom dörren in i Big Brother-huset där jag, beroende på min sociala förmåga, kunde få stanna i upp till hundra dagar.


Jag hade för mig själv dragit upp några regler för hur jag skulle agera inne i huset: jag skulle absolut inte ha sex med någon! Alkoholen skulle jag ta det lugnt med för att inte göra några dumma saker som jag skulle få ångra senare. Blyg var jag inte så nakenheten var inget problem men jag tänkte inte springa runt näck utan vara som vanligt.


Jag hann knappt mer än komma in förrän jag hörde en hög kvinnoröst säga "Va fan! Är det kameror i alla rum? Då får man ju knulla offentligt ju". Till min stora förvåning så var det inte en blondin som yttrat sig utan den snyggaste brunett jag någonsin sett.


- Cornelia, sa hon och sträckte fram handen när hon fick syn på mig.


- Hannes, svarade jag och tog hennes hand.


Hon granskade mig ingående från topp till tå med ett litet gillande i blicken.


- Duger, sa hon och försvann bort.


Förvånad tittade efter henne när hon försvann bort till ett par blondiner som stod en bit bort. När jag tittade mig om så såg jag en lång ljus kille som stod och tittade på mig.


- Anton, sa han och höll fram handen, - du passerade tydligen granskningen.


- Ja tydligen, svarade jag, - Hannes heter jag förresten.


Deltagarna droppade in en efter en och den bestod till övervägande del av killar. För att vara helt korrekt så var vi tio killar och fem tjejer. Det spekulerades lite i upplägget när Adam Alsing dök upp i den stora platteven som fanns på väggen framför en stor soffgrupp. Alla deltagarna slog sig ner i sofforna och Adam började.


- Då drar vi igång och huset är i sändning. Har alla läst reglerna?


Jakande svar kom från alla.


- Bra! Första veckans uppdrag har ni nog redan listat ut, fortsatte han, - hälften av killarna skall ut och det blir tjejerna som skall välja ut vilka.


Jag svepte med blicken över mina medtävlande och konkurrenter som började att positionera sig runt tjejerna så fort Adam avslutat sändningen. Själv så satt jag kvar i soffan och tog det lugnt. Det fanns gott om tid under veckan som kom att försöka lära känna tjejerna. Dessutom så var jag inte så framfusig av mig utan fördrog att ta det lite mer lugnt. Anton slog sig ner bredvid mig i soffan.


- Skall du inte försöka samla poäng från tjejerna? Frågade han och flinade.


- Det blir tid för det med, svarade jag och flinade tillbaka.


Vi satt kvar och pratade en stund och det visade sig att Anton var en trevlig kille. Inte för att jag tänkte anförtro mig men det kändes bra att det fanns någon vettig person som man kunde prata med.


- Waaoo bärs!! hörde jag plötsligt någon vråla.


En dörr som tidigare varit låst hade öppnats och i det tidigare okända utrymmet så hade det inretts en liten festlokal. Ett långbord med diverse mat och alkohol var framdukat och musik dunkade fram ur en ljudanläggning.


- Skall vi käka lite? Frågade Anton.


- Visst, svarade jag och gjorde honom följe.


Det spårade ur nästan direkt! Det var flera som blev onyktra direkt eftersom de inte kunde hantera alkoholen. Själv tog jag det mycket försiktigt och drog omkring och pratade med folk med en flasköl i handen. Jag hade tidigt bestämt mig för att ta det lugnt med alkoholen eftersom tidigare Big Brother tydligt visat på faran med att bli alltför onykter.


Det blev givetvis som jag befarat och ganska snart så var det några av killarna som blev osams. Cornelia klev smidigt in mellan de två antagonisterna och lyckades att avstyra bråket. Utanför på gården så hade några av tjejerna och killarna strippat av sig alla kläderna för att bada näck i badtunnan som fanns på gården. Jag iakttog hur gårdskamerorna vreds mot händelsernas centrum och blev därmed mycket brutalt påmind om vad som förväntades av oss: underhållning!


Framåt tretiden på natten så visade festen inga tecken på att vilja avta. Jag tecknade åt Anton att jag tänkte dra mig till sängs. Han svarade med ett "tummen upp" och gemensamt gick vi ut i badrummet. Någon hade spytt ner badrumsgolvet så vi fick börja med att spola av det innan vi kunde borsta tänderna.


Lyset i sovrummen styrdes utanför huset och Big Brother tyckte tydligen att det var dags att sova för det var kolsvart. Självklart så var jag medveten om att kamerorna i rummet var försedda med bildförstärkare och att allt som hände registrerades. När jag fumlat mig fram till min säng så drog jag av mig alla kläderna utom boxern och lyfte på täcket för att krypa ner. Till min stora förvåning så upptäckte jag att det redan låg någon i min säng och irriterat svor jag till, av alla sängar i huset så var någon tvungen att ta just min!


- Ta det lugnt, hörde jag en kvinnoröst viska, - det är bara jag.


- Och vem är du? Viskade jag tillbaka.


- Cornelia, kom det till svar.


- Är du medveten om att du är i fel rum och i fel säng? Frågade jag.


- Har aldrig någonsin varit i fel säng! Lägg dig nu! kom svaret.


Med en suck kröp jag ner i sängen till Cornelia. En svag doft av alkohol slog emot mig när hon vände sig mot mig. Hon kröp upp mot mig och jag kunde känna hennes bara bröst mot min arm.


- Se inte så förvånad ut, viskade hon, - du är med i teve.


- Jo tack jag vet, svarade jag.


Cornelia fnissade lite och makade sig tillrätta bredvid mig.


- Vad gör du här? Frågade jag.


- Ähh, den där idioten Robin lämnade mig inte ifred. Förmodligen vänder han upp och ner på tjejrummet i jakten på mig, fnissade hon.


- Och varför min säng?


- Dum fråga, svarade hon, - sov nu!


- Sov gott, viskade jag tillbaka.


Cornelia somnade fort vid min sida medan jag låg vaken och lyssnade till stöket från festen utanför rummet. Stilla undrade jag vad kameran fokuserade på? Tankekedjan hann inte gå speciellt mycket längre förrän jag somnade jag med, trött av den psykiska påfrestningen som dag ett i Big Brother-huset medfört.


*


Cornelia låg fortfarande i min säng när jag vaknade. Hennes kropp var varm och het mot min och hon andades tungt och rytmiskt. Armbandsuret visade på kvart över nio och det var dödstyst i huset, bara enstaka snarkningar hördes. Smidigt tog jag mig ur sängen utan att väcka Cornelia och gick ut i allrummet.


Det var en krigszon som mötte mig! Det låg tomglas överallt tillsammans med popcorn, matrester, kläder och Robin! Robin låg naken mitt på golvet med huvudet i en kastrull och jag kunde inte hålla mig från att skratta till. Det var rena minfältet och jag kände mig nästan som Indiana Jones när jag kryssade mellan de olika hindren ut mot badrummet.


Det var underbart skönt att få lätta på trycket och jag förstod att just i denna sekund så var det jag som var huvudattraktionen i huset eftersom det bara var jag som var vaken! Snabbt bestämde jag mig för att dra på mig träningsoverallen för att först ta en sväng in i bikten och därefter försöka träna lite.


Bikten var ett litet ombonat rum på högst ett par kvadratmeter. Rummet dominerades av en stor mjuk fåtölj som man lätt satt två stycken i. Mittemot fåtöljen stirrade ett kameraöga kallt och dött. Jag sjönk ner i den stora fåtöljen och drog upp benen under mig. Jag satt stilla och filosoferade en stund innan jag bestämde mig för vad jag skulle säga.


- Jaha! Nästan ett dygn i huset och det ser redan ut som en krigszon och jag har sovit i samma säng som en av tjejerna. Vad det nu kan vara värt?


Jag pratade på i ytterligare tio minuter och filosoferade lite om det som hänt innan jag avslutade bikten och gick ut på innergården.
Innergården var drygt tio gånger tio meter stor och i ena hörnet fanns badtunnan som såg ut som en skurtunna. Hela tunnan var full av kläder och tomglas och jag var helt klar över att jag inte tänkte satta mig i den förrän vattnet var bytt. Jag började springa fram och tillbaka på den lilla gården. Snabba ruschar åt ena hållet och lugnt jogging åt det andra. Hela tiden följde kameran mina rörelser. Efter en stund blev jag lite svett i alla fall och gick över till att göra situps och armhävningar.
Efter en dryg timme började det att röra lite på sig i huset och jag gick in. Anton satt på huk bredvid Robin som fortfarande låg utslagen på golvet och dekorerade honom med Kalles kaviar! Anton flinade mot mig och morsade med en nick.


- Tja, sa jag.


- Haft en trevlig natt? Frågade han med ett flin.


- Hur så? Frågade jag.


- Cornelia…


- Ja ja, skitskönt med en extra i de där små sängarna, sa jag sarkastiskt.


Anton garvade högt och skakade på huvudet.


- Gick det vilt till i natt? Frågade jag.


- Ähh, lite pubertalt men de lugnade ner sig framåt fyra, svarade han.


- Lille Robin kommer nog att få lite ont i huvudet, flinade han.


Jag skrattade hela vägen ut till badrummet där jag tog en snabbdusch innan jag gick in i sovrummet med en handduk om midjan för att klä mig. Cornelia låg och tittade på mig när jag kom in.


- Morron, sa jag och tittade ner på henne.


- Hej, svarade hon och log.


- Vill du ha något att äta? Frågade jag.


- Gärna, svarade hon.


- Okey, sa jag, - ligg kvar så skall jag fixa till något.


Jag böjde mig ner för att dra fram min resväska när jag kände Cornelias hand på min rumpa! När jag tittade upp på henne log hon mot mig.


- Fjäskar du? Frågade hon.


- Skulle aldrig falla mig in att fjäska för någon som jag delat säng med, svarade jag.


Jag hann precis duka när kudden kom flygande! Med ena handen höll jag fast handduken om midjan med den andra snappade jag åt mig en kudde som jag svingade mot Cornelia. Cornelia tjöt av skratt och ganska snart så övergick kuddkriget i ett rent brottande. Ganska snabbt så fick hon övertaget eftersom jag var tvungen att hålla handduken med ena handen.


Med min kroppstyngd försökte jag att låsa henne och jag hamnade så att jag fick hela ansiktet fullt av hennes bröst. Cornelias bröst var stora, runda, härligt mjuka och hennes bröstvårtor var stenhårda. Hon pressade mig hårt mot sig när vi tumlade runt i sängen insnodda i täcket.


Efter en stund så låg vi stilla och bara höll om varandra. Min puls dunkade hårt och jag kunde känna att Cornelias var lika snabb som min. Försiktigt kravlade jag mig ur sängen så att inte handduken skulle trilla av. Cornelia följde mig med blicken hela tiden när jag klädde på mig och lite generad smet jag ut till köket för att fixa ordning något att äta.


Huset började så sakteliga att vakna och någon eller några hade släpat in Robin till en av sängarna. Köket och köksbordet röjdes snabbt av så att det gick att ordna till frukost och allt eftersom deltagarna kvicknade och anslöt till frukosten så kom även alla historierna om den gångna natten. Linda kom ut i köket inlindad i täcket. Håret stod på ända och hon såg rejält sliten ut. Hon drog ut en av stolarna runt bordet och slog sig ner.


- Kaffe? Frågade Anton och höll upp kaffekannan.


- Hinkvis, svarade Linda och höll fram en mugg.


Plötsligt å hördes Big Brother över husets högtalarsystem! Städning av huset var dagens uppdrag och den som inte hade lust att hjälpa till kunde packa resväskan och lämna huset. Med baksmällans entusiasm och frenesi började alla att städa och efter några timmar så var huset skinande rent. Till och med vattnet i badtunnan var bytt och alla satt runt köksbordet och åt lunch när Robin kom ut.


- Fan va bakis jag e, stönade han, - igår var jag kung men idag e ja knekt.


Spridda skratt kom från samlingen runt bordet. Robins kommentar utgjorde i alla fall startskottet för en het diskussion om nattens fest. Själv så lutade jag mig tillbaka och granskade mina medtävlande. När jag kom till Cornelia så log hon mot mig och lite generad vek jag ner blicken.


*


Det var kolsvart när jag vaknade och runt omkring mig kunde jag höra snarkningar och tunga andetag. Armbandsuret visade på halv tre och jag huttrade till lite när jag gled ur sängen för att gå ut till toaletterna. Dörren in till badrummet stod öppen och det fladdrade ett svagt ljus därinne. Försiktigt smög jag fram och tittade in och det jag såg fick mig att dra efter andan.


Det var Klara som låg i bubbelbadkaret. Hon hade tänt två värmeljus och de kastade fladdrande ljustungor över hennes nakna kropp. Jag kröp ihop precis innanför dörren i ett hörn så att hon inte skulle kunna se mig. Metodiskt hade jag noterat var alla kamerorna fanns i huset och hörnet där jag stod var enda stället i hela huset där man kunde stå utan att man kunde ses av någon kamera.


Klara smekte sig över sina stora bröst samtidigt som hon nynnade med lite till musiken i iPoden som hon bar. Hon smekte mjukt sina bröst och tog bröstvårtorna mellan tumme och pekfinger och rullade dem sakta. Ett lågt stön kom över hennes läppar och hon lutade huvudet bakåt i njutning.


Hon lät en hand glida ner över magen ner mellan benen och hon log med slutna ögon. Min förvåning över att överraska henne hade försvunnit och en känsla av upphetsning började smyga sig på. Klara reste sig plötsligt upp och jag höll andan av rena förskräckelsen. Vattnet droppade från hennes välformade kropp när hon satte sig ner på kanten av badkaret.


Hon satte upp ena foten på kanten och särade upp benen så att jag fick full insyn över hennes kön. Jag flämtade till lite när jag såg hur välfriserad hon var samtidigt som jag kunde konstatera att hon satt så att kameran hade första parkett. Jag anade att hon viste vad hon gjorde och att det var rena uppvisningen från hennes sida.
Långsamt började hon att smeka sig på insidan av låren och hela tiden rörde hon sig närmare sitt kön. Hon skakade till lite när hon lät ena handen glida över blygdläpparna. Med ena handen särade hon på sina blygdläppar och jag kunde trots det dåliga ljuset se hennes ljusa rosa inre. Långsamt gled hon med långfingret ner mellan sina veck och jag kunde se på konvulsionerna i hennes mage att hon njöt av det.


Min lem var hård och försiktigt lirkade jag ut den ur boxern. Jag tittade mig försiktigt omkring som att försäkra mig om att ingen såg mig och jag hoppades att min slutledning om att kamerorna inte kunde se mig där jag stod var korrekt. I takt med Klaras smek började jag att onanera.


Till det kladdiga ljudet av Klaras smekningar onanerade jag i samma takt som hennes två av hennes fingrar gled in och ur henne. Hon smekte sitt ena bröst hårt och hon stönade allt högre i takt med att hennes fingrar bearbetade hennes kön allt snabbare. Jag kunde se hur orgasmen tydligt närmade sig i hennes kropp och jag pressade mig själv i samma tempo mot den efterlängtade utlösningen.


Klara skrek till när hon fick orgasm och synen av hennes skakande kropp fick min egen utlösning att ta fart. Hela min kropp skakade när säden började pumpa ut på badrummets klinkergolv! Klara gled ner i bubbelbadkaret och hon vilade huvudet tungt mot kanten. Hennes bröst hävde sig fortfarande i efterdyningarna av orgasmen och själv så kände jag hur jag började landa efter den kraftiga utlösningen. Jag kunde se hur Klara log nöjt i badkaret medan jag själv funderade febrilt på hur jag skulle kunna röja undan bevisen efter min egen utlösning.


- Jag kan torka upp, hörde jag plötsligt Klara säga.


Jag skämdes som en hund när jag nästan sprang in i sovrummet och kröp ner i min säng! Klara hade hela tiden vetat att jag sett henne! Frågan var bara om hon viste att det var jag?


*


Stämningen var opåtagligt spänd i huset på söndagen! Osäkerheten bland killarna om vem som skulle få lämna huset gjorde att nerverna nästan låg på utsidan av kroppen. Klara hade inte sagt någonting om onaniincidenten och jag var inte säker på om hon viste att det var jag som smygtittat. Hon ägnade mig ganska stort intresse och hon kom gärna fram och pratade. Själv så hade jag lite svårt att se henne i ögonen efter det som hänt och jag misstänkte att hon visste.


- Nu måste vi se till att skärpa oss mellan 19 och 20 för då sänder dom programmet, sa Linda alvarligt.


Anton bokstavligen exploderade av skratt och drog snabbt med oss andra. Linda såg ut som en fågelholk innan hon irriterat snäste:


- Men va fan det vet ni väl att dom sänder programmet då!


- Dom sänder bandat material på teven och live på nätet, sa Linus pedagogiskt samtidigt som han klappade Linda på huvudet.


Linda slog ilsket till honom.


- Vadå live? Frågade hon.


- Det som kameran där visar, sa Linus och pekad upp mot en av kamerorna, - sänds direkt på nätet.


- Jaha, sa hon lite förvånat, - kan man göra så?


*


Nomineringsförfarandet var enkelt! Tjejerna disponerade fem röster var och de gav de killar de inte ville ha kvar en röst. De fem killar som fick flest röster fick packa resväskan och lämna huset. Jag var till min stora irritation mycket nervös när jag slog mig ner i en av sofforna framför den stora teven för att höra Adam läsa upp vilka som skulle få lämna huset.


Det visade sig ganska omgående vilka av killarna som skulle åka ut och jag kunde se hur en del av dem försökte hålla besvikelsen borta. Till min stora förvåning så hade jag inte fått en enda röst! Själv så tyckte jag inte att jag hade gjort speciellt mycket under veckan som gått utan mest varit som jag brukade vara.


Det blev lite stökigt när de som skulle gå ut tog farväl av alla och jag satt lugnt kvar i soffan och beskådade spektaklet. Tanken slog mig att om jag åkte ut nästa vecka så skulle kompisarna hemma vara skyldig mig sju tusen kronor! Omgående så bestämde jag mig för att oavsett när jag åkte ut så skulle jag använda en del av pengarna för att ta en veckas solsemester.


Cornelia satt precis som jag kvar i soffan och plötsligt så upptäckte jag att hon satt och tittade på mig! En liten rysning av upphetsning spred sig utmed min ryggrad och lite generad vek jag undan blicken. Cornelia reste sig från sin plats och när hon rundade soffan på väg mot de andra så strök hon med handen över min axel. När jag tittade jag upp på henne kunde jag se hur det blänkte till i ögon på henne innan hon försvann bort till de andra. Från andra sidan av rummet naglade Klara fast mig med blicken och jag viste direkt att hon viste att det var jag som smygtittat på henne!
 

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

~K~

Då läser jag om den här serien för minst 20:e gången...
Bra grejer ska gärna gå i repris :-)

25/9, 2018 kl. 20:34