Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/1, 2018 kl. 15:11, av Jaca

Det blev inte så komplicerat...

Del 2 av 2 i serien Kerstin

Man kunde lätt tro att Kerstin bara fattade tycke för mig som en ”hämnd” på sin exmake som lämnat henne för en yngre, men det ska visa sig att så är inte fallet...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Jaca

Tack Loopslingan för ditt beröm.
Vi får se när det kommer en fortsättning på denna, det finns lite påbörjat och kanske så har inte det sista hänt ännu!! Vem vet.. :)

18/6, 2018 kl. 23:43

#3

Loopslingan

Härlig fortsättning på hur känslor som "legat och bubblat" inom båda kommer upp i dagen på ett så fint sätt. Åldersskillnad kan vara otroligt både upphetsande och själsligt stimulerande främst om en yngre man får bli ihop med en äldre kvinna. Han kan då utgjuta all sin mannakraft inne i henne utan att någon av dem behöver känna sin oro. Hon kan få njuta av en okuvligt hård kuk som sväller våldsamt just vid ejakuleringen och han kan också få uppleva det helt fantastiska som än mogen kvinnas fitta kan bjuda på i form av våt värme, silkeslena slidväggar och en långt utvecklad teknik att "mjölka" ur det allra sista ur killen när det går för honom. Jag ser fram emot en fortsättning när det döttrarna får reda på vad som pågår. Blir det svartsjuka eller ger de också honom ljuva herdestunder?

7/6, 2018 kl. 13:09

#2

Jaca

Hej roljoh. inget fel med att göra det...
Det är en "viss" åldersskillnad och det handlar som Du säkert listat ut nu om kvinna/yngling... Det är just det som jag vill belysa att även om tredje part kan tycka att förhållandet inte är moraliskt försvarbart så ska man ge det tid för eftertanke...
Vad jag däremot inte har avslöjat i denna novell serie och bannat mig själv för det är att den utspelar sig i en "liten" by där det pratas en hel del och folk håller koll på varandra, detta gör det bara lite spännande när personerna ska ta det till nästa nivå och/eller förverkliga sina drömmar... Tackar så ödmjukast för att Du verkar tycka om den och hoppas att Du läser första delen också... Kan i dagsläget inte lova något men känner jag mig rätt kommer det en uppföljare eftersom det lutar mot att de ska ta en sväng till stranden...

Som avslut så vill jag ge dig en stor eloge, roljoh och det är för att Du bemödar dig att kommentera en novell som Du gillar... Nu menar jag inte att man bara ska kommentera dessa utan att all kritik som är konstruktiv är bra och detta är något som ALLA som läser detta ska veta drivkraften i vårt skrivande...

//Jaca

21/1, 2018 kl. 11:23

#1

roljoh

Jag har fuskat!
Jag gick rätt på den här berättelsen.
Jag vet inget om er åldersskillnad.

Om det är flicka/man eller kvinna/yngling har ingen betydelse. Jag tycker det är upphetsande.
Berättelsen är väldigt bra. Den är tydlig och den ger tid till eftertanke i handlingen.
Känslorna hinner med.

20/1, 2018 kl. 23:43