Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/3, 2018 kl. 12:19, av Sixten

Två kvinnor och två män

Jag älskar Monika. Vi är ofta kåta samtidigt och har haft många sköna stunder ihop.Vi har även kunnat njuta med våra gäster Jesper och Britt.

Jag ropar över rummen:

- Monika,  kom. Jag är kåt nu. Jag måste ha din fitta. Kom, älskade Monika
​- Lugna dig, jag ser på en porrfilm och har dildon inne. Det är bättre du kommer till mig. Kom och hjälp mig

Mitt svar var givet
- Jag kommer, älskade.

​Jag drog av mig mina kläder. Jag var superkåt och fick så brottom att undertröja och strumpor fick bli kvar på min kropp.

​När jag kom in i vårt TV-rum fick jag se min kåta, underbara Monika bakåtlutad i bästa fåtöljen med uppdragna knän och en dildo som stack ut ur hennes vidöppna fitta. Jag såg på en gång hur fittsaften flödade i fittöppningen. . Uppenbart måste hon nyss  ha fått en utlösning. Flera stönande läten kom från henne. Hon drog upp sina knän tätare mot sin kropp, tog ett fast tag i dildon. Med en rasande fart förde hon dildon in och ut och hennes stönande ökade. Nu var hon het. Hon var på gränsen, förstod jag, till en ny utlösning.
​ 
​För mig var det härligt att se henne njuta. Hennes njutning påverkade mitt stånd och den härliga känsla i min kuk som nu snabbt infann sig gjorde att jag var bered att dra dildon ur hennes fitta och ersätta den med min kuk. 

Med snabba steg och med kuken pekande snett upp var jag fort framme vid Monika precis då hon sköt dildon i botten och gav till ett högljutt orgasmskrik.

​Framför mig hade jag nu en helt avslappnad Monika med slutna ögon och med ett vackert leende i sitt ansikte. Hon hade fallit tillbaka men benen var fortfarande särade. Jag tror aldrig jag sett Monika vara så vacker som jag såg henne i de ögonblicken.

​Min kuk stod fortfarande. Jag hade kunnat kasta mig över Monika men avstod. Hon var värd att få behålla den goda känsla som hon nyss drivit fram i sin kropp. Jag kunde inte annat än vänta. med min kuk i full beredskap.

​- Älskling, älskade Monika. Vad skönt du måste haft. Kan jag komma till dig nu?

​Monika lyfte sakta sina ögonlock. Hennes ansikte var fortfarande rosigt. Hon var lycklig. Fanns
det någon möjlighet att hon villa ha mer?

​Monika lyfte sakta sin ena arm och vinkade välkomnande mot mig.
​- Kryp ner bredvid mig och vänta en liten stund. Jag är säker på att jag vill ha mer och allra helst av den äkta varan.

​Vid denna sin inbjudan log hon stort. Jag var utan tvekan inbjuden,
​Jag kröp ner bredvid Monika och började försiktigt smeka hennes båda bröst.
​- Älskade Sixten, du vet hur en kvinna vill bli behandlad. Jag älskar dig
- Och jag älskar dig.
​- Älska mig alltid inte bara när du är kåt!
- Jag älskar dig alltid  men allra mest nu.
Monika grep runt min kuk och började sakta, sakta runka mig.
​- O gud, så skönt!

​Jag rättade in mig mellan Monikas ben som hon brett särade på . När jag var i start läge lyfte jag på min bak
och Monikas hand om min kuk fick fritt läge att föra in den i  hennes fitta och där lät jag den glida in ända till botten utan att märka att något motstånd fanns. Jag var på önskad plats. Superläge.
 

Hur många utlösningar Monika dessförinnan haft hade jag ingen aning om. Men nog skulle hon kunna få en eller annan ytterligare tänkte jag och själv ville jag allt ha minst två.

​Jag började dra ut och skjuta in min kuk i Monikas flödande fitta. Kuken rörde sig nästan utan något som helst motstånd men det som fanns gav en mycket skön känsla.

​- Älskade Monika. Jag älskar dig. Jag älskar din fitta. Det är så skönt. Om en stund sprutar jag dig full.
​- Kör sakta Johan!. Vi har ingen brådska.

​Den varma, kittlande känsla jag hade i min kuk gjorde det svårt för mig att knulla långsamt. Men jag försökte. Ibland och  stannade upp när jag var djupast in och då kände jag hur Monika kramade min kuk med sina starka fittmuskler. Jag blev kåtare och kåtare, det kändes allt skönare  och jag visste att snart skulle Monika bli fullsprutad.

​Jag placerade två av mina fingrar intill min kuk och lät den följa med in och ut när jag pumpade på. De båda fingrarna pressades mot Monikas klitoris. och den känsla hon då upplevde fick henne att ge ifrån sig  kåta stön.

​- Skönt, Monika?
​- Ja, mera. mera, fortsätt! Forsätt!

​Monika började jobba på med kraftfulla motjuck. Jag kunde inte vänta
​Jag sprutade två à tre gånger och föll ner på Monika.

Vi var matta och lyckliga. Det kändes skönt i min kuk. Jag kröp tätt intill Monika.
​Vi låg nu med brösten tätt intill varandra. Jag hade stuckit in ett ben mellan hennes
​och tryckt upp det mot hennes underliv och Monika hade gjort likadant med ett av sina ben. Vi kysstes. 

​Jag började känna att min kåthet återkom.
-  Monika, vill du en gång till?
​- Ja, kom in i mig, kom, knulla mig mer, knulla mig hela kvällen men slicka mig först

​Jag slickade. Härligt. Vilken underbar doft. Min kuk flög upp i stående och jag flyttade min 
​nu fittvåta mun till Monikas mun samtidigt som jag började fumla in min kuk i Monikas 
plaskvåta och vidöppna fitta.

​Nu blev det en lång stunds knullande med den sista utlösning jag kunde åstadkomma
​för resten av dagen.

​Nu var vi utmattade. Det dröjde inte länge förrän vi båda somnat in. Någon timme senare
​vaknade jag. Monika sov fortfarande. Hon vaknade när jag började treva efter hennes fitta.
​- God morgon min sköna!
​- Vad gjorde du  med mig, Johan. Det var så himla skönt
​- Inget annat än det jag vet att du och andra kvinnor tycker om.
​- Du Johan, tycker du inte att vi knullar alldeles för lite.
​-  Nej, det gör vi väl inte.
​- Jo, jag skulle nog behöva två karlar i sängen.
​- Du är tokig.
​- Du kunde väl tipsa mig om en karl och så kunde du skaffa en kvinna till så kunde vi vara fyra.
​- Är du galen, Monika. Visst har du fått nog nu, både med dildo och med mig.
-  Johan, det här måste vi tala mer om. Det är allvar.

​När Monika och jag träffades nästa dag fick jag återigen höra hennes önskan om 
​två kvinnor och två män i kärlekssamverkan. Monika var duktig på att komma med
​argument och hon hade förmåga att utmåla hur skönt och bra det skulle bli om
vi kunde byta partner under våra herdestunder. 

​Det var likadant nästa dag igen. Vi knullade och hade skönt och en stund efter varje orgasm
​kom Monika igen med sina idéer om två män och två kvinnor. Den här gången gav jag upp
​och lovade att försöka skaffa fram både en kåt kvinna och en kåt man.

​Lösningen till min uppgift dök upp när jag  var på  mitt jobb. Där fanns en ung flicka, kanske 18 år på kontoret och en ​ung kille i ungefär samma ålder. Britt och Jesper.

​Jag bestämde mig för att tala med Jesper först.

-  Jesper, hur har du det med livet och kärleken?
​-  Å jo vars.
-  Är det kärleken som mankerar?

​Jesper erkände att det var så. Vid närmare fråga fick jag reda på 
​att han aldrig legat med någon tjej men att han gärna ville göra det
​Jag lovade honom att ordna några ligg åt honom. Magnus sken upp.
​Ingen tvekan om att han var med på notorna.

​Jag bad honom om tystnadsplikt och när jag fått hans löfte om tystnad berättade jag att han skulle kunna få knulla min hustru.

Jesper verkade inte tro mig men jag bedyrade att min Monika
gärna vill uppleva ett sängäventyr med en yngre kille. 

​- Det är alltid bra för en oerfaren ung man att få  göra sin debut med en erfaren kvinna. 

Vi pratade vidare och till slut var det helt klart att Anders skulle ställa upp.

​Innan vi skildes åt frågade jag Jesper om han kände till någon ung tjej
​som han trodde var pigg på att få ett skjut. Han tvekade inte när han
​nämnde Britt, den nyanställda tjejen på kontoret.

​- Det har glunkats ​en del om henne. Jag har hört att hon legat med en hel del. Hon drar
  killarna till sig jag tror att hon knullat med flera här på företaget

​Det lät hoppingivande. Ja, jag borde nog skaffa henne som partner. Vore kul att få knulla
​en vild och ung tjej som omväxling och gärna samtidigt som Monika och Jesper knullade i
sängen bredvid.

En eftermiddag gjorde jag mig ett ärende in på kontoret. Jag fick genast ögonen på Britt
​Hon var sysselsatt framför sin dator. Jag gick några steg närmare henne och så några
​steg till och nu såg jag att hon hade en porrfilm på sin skärm. Det är upplagt. här
​har jag nu chansen.

​- Unga dam. Vi har allt bra datorer och bra program här på vårt företag men det är ont om 
  arbetsuppgifter kan jag se.​
- Inte alls, men man behöver litet avkoppling.
​- Och kanske litet uppladdning inför kvällen?
- Ja, varför inte?
-  Du, Britt heter du visst, skulle du ha något emot att träffa mig i kväll?
- Det beror på, Vad bjuder du på`?
​- Mig själv bland annat och varför inte en inledande supé på Frestis?
​- Mmm det låter trevlig

​Vi gjorde upp om träfftiden och så ringde jag till Monika och berättade att
jag höll på att få ett napp.

​- Kommer ni hem till mig efter supén?
​- Nej, jag följer henne hem. Jag vill helst vara utan dej när jag förför Britt.

​Jag fick en missnöjd kommentar av Monika

​Bara några sekunder efter jag avslutat samtalet med Monika dök ​Britt upp i mitt kontorsrum
och berättade att hennes bror ville övernatta i hennes ​lägenhet . Han skulle ha med sig en tjej
och Britt ville låta dem få vara ifred så ​nu undrade hon om vi kunde gå hem till mig efter supén

​- Du kanske vet att jag är gift, Britt. Det kan bli så att min hustru lägger sig i
   vad du och jag kan hitta på.
- Det kunde bli en bra trekant. Det skulle jag gilla.. 
​- Ok men jag vill låta min kuk glida in i din fitta många gånger
​- Du är välkommen. Jag känner mig redan våt

Återigen blev jag tvungen att ringa Monika. Hon blev jublande glad
- Det får bli en trekant
Jag kunde inte säga emot. Resten av eftermiddagen på jobbet fantiserade jag om
​vad kvällen skulle kunna komma att medför. Jag kände mig härligt kåt. Jag gick ut
​på toa flera gånger och lekte med kuken men lät den inte spruta även om det ett 
​par  gånger var på gränsen. Det gällde att hålla tillbaka. All sperma skulle gå
​åt tillsammans med Monika och Britt. Det var jag inställd på.  Herre gud, så 
kåt jag var.

​Det blev en het kväll.  Britt och jag var aningen påstrukna när vi steg in i min
​och Monikas lägenhet. Precis när vi kommit innanför dörren förde Britt sin ena hand
​innanför linningarna  på mina byxor och kalsonger. Var det en avklädning som
​hon påbörjade eller ville hon ha tag i min kuk.

​Hon hann inte fullborda vad hon tänkt göra. Monika dök upp och på en gång slängde
​hon sig i Britts famn och började kyssa henne. Britt återgäldade kyssarna på en gång.
​De båda kvinnorna, mina åtråvärda kvinnor, hade glömt mig. Deras omfamningar blev
​allt tätare. De gned sig mot varandra. Monika fick in ett ben mellan Britts och tryckte
​det uppåt mot Britts fitta. 

Jag stod bredvid dem helt rådvill. Vad skulle jag göra? Ville ingen av dem ha kuk?
​Att Monika hade en del bisexuella känslor visste jag. Nu såg jag att Britt också
​måste ha det. Det blev alldeles uppenbart när Britt började  dra ner Monikas kjol och 
​lättade på hennes trosor. Kvickt var Britt inne med ett par fingrar i Monikas fitta som det nu 
​rann fittsaft ur..

​Så lösgjorde sig Monika, tog Britt i handen och gick mot sovrummet. Jag gick efter och fick se
​att  Monika lade sig underst och att Britt lade sig ovanpå. Nu kunde jag inte låta bli längre. 
​Jag drog av mig allt jag hade på mig och lade mig med min kuk tätt ovanpå Britts välformade 
​bak. Britt lättade på sin kropp så  att min kuk kunde föras mot hennes fitta.

- Ta mig nu, Johan. In med kuken!

Jag fick kuken snabbt i rätt läge. Jag drog den sakta upp och ner utefter Britts fittskåra.
​Hon gav ifrån sig  ett ljudligt och uppskattande gny. Jag riktade in kuken och tryckte på.
Den gled ​lätt in ända till botten. Britt var helt klart redo för ett skönt knull.

​- Låt honom stanna i botten, Johan!

​Det lät jag honom göra  och kunde genast känna att Britt med sina starka fittmuskler hårt
​och rytmiskt kramade den.

- Å Britt, du är underbar. Jag älskar dig. Vad ska jag nu göra dig i gengäld
​- Stoppa in ett finger i  min röv, gör det!

​Efter en del fumlande kom jag in med ett finger som jag först blötgjort med saften
​från Britts fitta. Samtidigt som jag hade fingret instoppat fortsatte jag att knulla
​Bitt i långa stötar. Fingret i hennes fitta kände hur min kuk jobbade ut och in.

​Allt fungerade. Britt höll upp baken mot mig. Hon stödde sig med sina handflator
​placerade utefter axlarna på Monika.. Med ett finger pillade hon ihärdigt på Monikas
​klitoris.. Alla tre hade de ställningar vi ville ha och alla gav vi till små stön när vi tyckte 
det var som skönast..

​Allt kändes perfekt. Jag njöt. Njutning eldade upp mig och jag ökade takten ​till långa snabba stötar.

​Monika ropade:
​- Så här skall  vi ha det litet oftare
​Britt tillfogade:
​- Ja, oh ja. Vi skulle också ha ett foto på oss i våra ställningar nu.
​Jag ställde frågan:
​- Hur skulle vi kunna ordna  det?  Det är omöjligt för oss.
Britt:
​- Det går. Vi ringer Jesper.  Han har en bra kamera, det vet jag.
​Monika: 
​- Lösgör dig från Britt och ring till honom

​Jag lydde Monika och ringde Jesper  som lovade att komma med sin kamera
​Han hälsades med jubel från de båda kvinnorna när ha steg in i sängkammaren
​Efter anvisningar från både Britt och Monika riktade han in sin kamera på stativet
​och vi intog de ställningar som Monika föreskrev och det blev med Jespers  kuk
​i Monikas fitta och med min kuk i Britts.

​Min kuk gled så fint in och ut i Britts våta och ganska rymliga fita. Britt gjord 
​härliga motjuck. Ibland nuddade jag livmodertappen  och det markerade Britt
​med högljudda rop. Hon njöt och jag kände glädje av det.

​- Du, Johan, hur kan din kuk bli så stor i mig. Den måste kunna växa mer än jag 
​  kunde ana. Jag gillar dig, du kommer alltid att vara välkommen till mig med
  ​din stora, tjocka, underbara kuk. Jag har aldrig haft någon större i min fitta.

​- Johan visa vad du går för så vi får en bra film!

​Det var Monika som gav mig sin orderl. Jag åtlydde den genom att få mina  pumpande rörelser
i en skön rytm. Jag fick underbara motstötar och härliga knipande förelser av Britts fittmuskler runt min kuk.
​Jag försökte också att då och då hålla kuken ett litet stycke utanför Britts fitta för att bådr fittan och kuken skulle komma med ​i filmen.

Vi njöt, Britt och jag.  Så började jag känna att hennes fitta ryckte till flera gånger i följd. Hon var på väg mor orgasm. Jag var inte heller långt borta från en utlösning. Och den kom i flera väldiga vågor. Jag skrek ut min njutning och sprutade Britts fitta full samtidigt som jag märkte henne orgasm. Vi föll in i Nirvana båda två.

 När jag kommit till sans efter några minuter drog jag ut min kuk så att spermdroppet från den skulle komma med i filmen. Senare på kvällen när vi gemensamt såg på filmen fick jag  stort beröm av Monika.

​Senare på kvällen sa vi god natt till Jesper och Britt som både efter sin uppskattade kväll med oss ville hem för att riktigt kunna vila sig efter våra häftiga övningar. Monika och jag låg nu tätt ihop med min kuk inne i hennes fitta, jag vet inte vilken gång i ordningen jag fört in den i  hennes varma och våta paradisbrunn. Vi pratade om de underbara upplevelser vi haft med våra nya vänner under kvällen.

​Monikas slutbedömning var att kvällen varit bland det bästa hon upplevt. Men ,sa hon, det kan hände att det någon gång om ett år eller så vore tid att skaffa två andra partners till en ny fyrkant.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.