Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/10, 2008 kl. 23:15, av Hannes II

Big Brother vecka 4

Del 4 av 14 i serien Big Brother

Det kändes helt overkligt! Tre veckor i huset och jag var fortfarande kvar! Nöjt lutade jag mig tillbaka i soffan och tänkte på alla pengarna som kompisarna skulle bli tvungna att slanta upp när jag kom hem.
- Då var det dags för veckans klipp, sa Adam.
Konstigt nog så brydde jag mig inte så mycket om vad som skull kunna visas! Veckorna i huset hade trubbat av mig lite och kamerorna kändes nästan naturliga. Dessutom så visste jag att det var Robin och Linda som återigen skulle stå i fokus eftersom de inte svikit sin vana att ha sex offentligt. Mycket riktigt så var det Linda och Robins sköna stund i badrummet som spelades upp och det såg verkligen skönt och upphetsande ut. Bilderna fick mig att komma ihåg min egen stund med Klara och ofrivilligt så blev jag hård där jag satt.
- Som vanligt så var det inte bara Robin och Linda som hade sex utan sin vana trogen så körde även Klara och Hannes på, skrockade Adam i rutan.
Som en skugga bakom den tonade rutan i bastun så kunde man se hur två skuggfigurer hade sex inne i bastun.
- Som vanligt så lyckades de även klara sig undan från att hamna på film, fortsatte Adam.
- Jäkla fluktare, sa Linda med tydlig adress till mig.
- Gick ju knappast att missa den liveshowen, flinade jag.
- Det har även varit lite relationsproblem i huset veckan som varit, sa Adam.
Ett par långa klipp från Cornelias och mitt tvättstugesnack visades tillsammans med tjejernas uppgörelse ute på gården.
- Jag tror Hannes kommer att få det hett i huset framöver, skrattade Adam och drog med sig övriga i huset.
- Som vanligt så har vi fått en stor mängd mail, fortsatte Adam.
Som tidigare så hade Robin och Linda fått ett stort antal mail som kommenterade deras badrumssex.
- Den som däremot fått störst mängd mail alla kategorier är faktiskt Hannes, sa Adam.
Förvånat tittade jag upp mot teven när Adam började läsa upp malien. Givetvis så var det ett från kompisarna "Men sätt på rätt brud någon gång då!" men även ett stort antal från olika tjejer. En del var verkligen så utmanande och snuskiga att de fick mig att rodna men en del hade även skickat små fina dikter och kärleksförklaringar. Oberörd var jag inte av uppmärksamheten när Adam avslutat det sista mailet. Klara och Cornelia kröp upp på var sin sida om mig och Klara viskade:
- Du ser att du inte bara är populär här inne i huset.
Uppmärksamheten förvånade mig eftersom jag inte föreställde eller ansträngde mig där inne i huset utan bara flöt med och var mig själv. Men det var kanske det som gick hem? Jag var en någorlunda normal människa i en mer eller mindre extrema extrem omgivning. Insikten fick mig i alla fall att känna mig varm och omtyckt och de vackra kvinnorna som satt bredvid mig spädde bara på mitt ego.
- Så för att avsluta så, sa Adam, - nästa veckas uppdrag ligger i brevlådan. Vi hörs i morgon kväll. Hej då huset!
Sin vana trogen sprang Robin bort till brevlådan och kom tillbaka med ett kuvert som han högtidligt sprättade upp med alla deltagare nyfiket väntandes omkring sig.
"Husets uppdrag för vecka 4 är som följer: Fototävling. Samtliga deltagare i huset får en kamera som de skall ta kort med hela veckan. Bilderna kommer att tävla i kategorierna: bästa foto, sämsta foto, bästa erotiska foto och konstnärligaste foto. Den som "vinner" i kategorin sämsta foto blir automatiskt nominerad. Big Brother kommer att betygsätta övriga bilder och vinnarna i respektive kategori blir immuna mot nominering. Kamerorna finns ute i festrummet. Lycka till/Big Brother"
Det var tyst runt soffan en stund. Uppdraget var svårt eftersom vi inte fick se bilderna förrän de var framkallade och därmed kunde vi inte veta om de blivit lyckade. Klara flinade mot mig när jag tittade mig omkring på alla medtävlande! Det syntes direkt vad hon tyckte om kategorin "bästa erotiska foto". Hon kunde definitivt tänka sig att förlora den klassen bara hon fick vara med på fotot. Det var lite diskussioner runt soffbordet om hur man skulle ta bästa bilden och om hur kamerorna fungerade.
- Maten är serverad, tjoade Robin.
Dörren in till festrummet hade öppnats och Big Brother frångick inte sin vana att duka fram rejält med alkohol! Egentligen så var det ganska moderat med alkohol! Veckorna var vita bortsett från de flaskor som sparades från helgen. Cornelia drog mig i armen och jag följde villigt med henne för jag var ganska hungrig.
Som vanligt flödade alkoholen och det dröjde inte länge förrän flera av deltagarna var onyktra. Min vana trogen så var jag försiktig för att inte tappa kontrollen. En kontroll som jag började misstänka att jag aldrig haft. Cornelia klängde på mig hela tiden och det var helt uppenbart vad det var hon var ute efter men jag hade bestämt mig för att det inte skulle bli något mer sex inne i huset för min del.
Malin var rejält onykter och hon hängde på Linus som bara flinade och såg glad ut. Han höll om Malin med ena armen och svepte en öl med den andra. Han rapade högljutt och Malin fnittrade till och slog till honom över armen.
- Skärp dig, fnittrade hon.
- Jag och Malin, vi är fulla vi tre, sa Linus.
- Absolut, fnissade Malin.
De stod och svajade ett tag innan Linus tittade djupt ner i klyftan som bildades mellan Malins mer än generösa byst.
- Är dom äkta? Frågade Linus och svepte lite med handen över brösten.
- Ja, svarade Malin.
- Nice, sa Linus, - bra att du inte fallit för trycket.
- Ja det är äkta silikon alltså, sa Malin, - jag har kompisar som lägger in inlägg så mina är äkta.
Jag skakade bara på huvudet och lyfte kameran för att ta ett kort av den "äkta" bysten.
- Är det någon som sett Robin och Linda? Frågade Malin.
Alla skakade på huvudet eller kom med nekande svar.
- De knullar säkert, fnissade Klara, - kom så letar vi reda på dem.
Hela huset började smyga omkring i jakten på Robin och Linda. Cornelia var tätt intill mig och jag kunde se att hon var lite upphetsad. Efter en stund så återsamlades alla i allrummet utan att ha återfunnit Robin och Linda.
- Men var fan har de tagit vägen? Undrade Anton.
- Ingen aning, replikerade Malin.
- Äh jag skiter i det här, sa Linus och greppade en ölflaska.
Ganska omedelbart så fick han med sig resten av deltagarna in i festrummet och ganska snabbt så var Robin och Linda bortglömda.
- Du vet var de är va? Viskade Cornelia.
- Tror det, viskade jag tillbaka.
- Kom, sa hon och drog mig i armen.
Vi smet iväg utan att de andra märkte något och jag drog med henne bort mot badrummet. När vi kommit utom synhåll så stannade Cornelia upp och fnittrande pressade hon sig mot mig.
- Berätta var är de? Frågade hon lågt.
- I bastun tror jag, svarade jag.
Hon gav mig en snabb kyss innan vi smög vidare in i badrummet. Lyset var släkt i bastun och fönsterrutan fungerade effektivt som en spegel. Försiktigt tonade jag ner ljuset i badrummet med dimmern och långsamt framträdde konturen av två omslingrande människor i bastun. I förbigåendet så noterade jag att takkameran surrade till och vreds mot bastun.
Det hade blivit lite immigt på glasrutan så jag kunde inte se helt klart om det var Robin och Linda men vem skulle det annars vara? Cornelia och jag smög fram och tittade in genom det lilla runda fönstret i dörren till bastun. Bevisligen så var det Robin och Linda och helt uppenbart så hade de sex med varandra!
Linda satt på översta laven med Robin mellan sina ben och han lät sin tunga glida mellan hennes blygdläppar. Cornelia pep till bredvid mig när hon så vad som hände och jag kunde känna hur hon pressade sig mot mig. Inne i bastun så hade Robin rest sig upp och i ett stadigt tempo så tog han Linda som stönade så att det hördes ut till Cornelia och mig.
- Kom, viskade jag till Cornelia, - vi går innan de upptäcker oss.
Cornelia följde motvilligt efter mig. När hon stannade upp så vände jag mig om för att mana på henne. Cornelia stod och tittade med stora ögon bort mot bastun där Robin och Linda hade vänt på sig. Linda hade tagit stöd mot den immiga fönsterrutan och i ett ögonblick av insikt så slet jag upp kameran jag hade runt halsen och tog ett kort. Bilden var så nära man kunde komma kärleksscenen i "Titanic" och jag bara hoppades att det hade blivit något av bilden.
- Kom, sa jag till Cornelia och drog i henne.
Motvilligt följde hon med och jag kunde ana en frustration hos henne resten av kvällen. När vi senare la oss för att sova så pressade sig Cornelia mot mig och hon rörde lite oroligt på sig. Han makade sig närmare och ett av hennes långa slanka ben gled upp över mina samtidigt som jag kunde känna hennes varma andedräkt mot min kind.
- Knulla mig Hannes, viskade hon.
Jag förstod att hon var lika upphetsad av Lindas och Robins sex som jag var men någonstans så hindrade min prydhet mig från att göra henne till viljes.
- Inte här och nu, viskade jag till svar.
- Jag tänker dra av dig kläderna nu och krånglar du så åker täcket av och då kan jag garantera att hela världen ser dig, viskade hon tillbaka.
- Du skulle bara våga, viskade jag lite oroligt tillbaka.
- Jag har inte knullat på nästan en månad så nu skall jag ha kuk, väste hon.
Cornelia menade allvar och hennes upphetsning drog mig med men samtidigt så var jag fortfarande för pryd för att ha sex inför kamerorna även om vi låg under täcket! Febrilt funderade jag för att hitta en lösning på problemet.
- Nå hur blir det? Viskade Cornelia.
- Kom, sa jag och gled ur sängen.
Jag tog Cornelia i handen och tog med henne ut i badrummet. Där precis innanför dörren kunde inga kameror se oss. Sannolikheten för att någon av de andra deltagarna skulle komma upp mitt i natten efter att ha firat att de överlevt ännu en vecka i huset var i princip obefintlig. Cornelia tittade frågande på mig när jag stannade upp.
- Här kan inte kamerorna se oss, viskade jag.
Jag belönades med ett stort leende från Cornelia som slog armarna om min hals.
- Så du tänkte ta mig ståendes mot väggen? Frågade hon.
Egentligen så hade jag inte tänkt så långt över huvud taget så jag nickade lite generat.
- Du vet då hur man skall få en flicka upphetsad, fnittrade Cornelia.
Hon drog snabbt av sig kläderna och slängde dem i en liten hög på golvet. Jag kunde inte snabbt nog riva av mig kalsongerna. Cornelia var grymt sexig där hon stod naken, djupt svankande med händerna mot väggen. Hon tittade på mig med blank blick och jag kunde se hur upphetsad hon var.
Jag satte mig på huk bakom henne och slickade henne i en enda lång rörelse framifrån och bak upp mot hennes anus. Cornelia stönade till och svankade ut hårt mot min tunga. Hon smakade friskt och gott och hennes väta rann ner över mig när min tunga gled mellan hennes kladdiga veck.
- Snälla ta mig ! Viskade hon och svankade hårt.
Jag ställde mig upp bakom henne och snabbt vred hon på sig och fångade in mig i en kyss. Vi kysstes med öppna munnar när Cornelia greppade mig. Snabbt ställde hon sig tillrätta och när jag kände hennes våta kön mot min lem så la jag på lite tryck och sjönk djupt in i henne.
Cornelia stönade till och svankade hår ut mot mig. Jag smekte henne över magen upp mot hennes fantastiska bröst. Cornelias bröst var fasta och lena i mina händer och hennes bröstvårtor var stenhårda i mina handflator. Jag nafsade henne försiktigt i nacken samtidigt som jag gled in och ut ur henne i ett långsamt men stadigt tempo.
- Åhh, vad skönt gnydde hon.
Jag var så upphetsad att mina ben nästan skakade och utlösningen närmade sig med oroväckande hastighet. Min upphetsning förvånade mig lite men jag antog att den till stor del berodde på situationen där någon när som helst skulle kunna komma på oss! Cornelia signalerade tydligt att hon närmade sig klimax och när hennes kön drog ihop sig inför orgasmen så kunde jag känna hur min egen utlösning började.
Under krampaktiga sammandragningar pumpade jag säden långt upp i Cornelia samtidigt som det nästan svartnade för mina ögon. Lite avlägset så kunde jag uppfatta Cornelias orgasm samtidigt som det blixtrade till vid sidan om mig. När jag var så klar att jag kunde greppa vad som hände omkring mig så såg jag Klara stå bredvid med kameran i händerna.
- Mest erotiska bilden garanterat, flinade hon.
- Fan Klara! Stönade jag, - var det där nödvändigt?
- Jag vill ha en kopia, sa Cornelia.
Jag var fortfarande kvar i Cornelia och när hon vände på sig så gled jag ur henne med ett slaskande läte.
- Vilken tur att vi är i badrummet, sa Cornelia.
Hon tog mig i handen och drog med mig in mot duschen.
- Kom du med Klara, sa hon.
Tillsammans stod vi alla tre i duschen och de vackra kvinnorna klängde på mig. Cornelia var lugn och avspänd på ett sätt som jag inte sett någon gång tidigare. Klara däremot var spänd som en fiolsträng och jag kunde se hur upphetsad hon var.
- Hur länge såg du oss? Frågade jag henne.
- Från när ni smet ur sovrummet, svarade hon.
Klara hade alltså sett hela min och Cornelias sexakt! Jag kunde känna hur genansen brände på mina kinder.
- Det var läckert när du slickade Cornelia, sa Klara.
- Du skulle bara veta hur skönt det var, svarade Cornelia.
- Kan tänka mig det, sa Klara.
- Nu badar vi, sa Cornelia och försvann bort mot bubbelbadkaret.
Det stora runda bubbelbadkaret var nersänkt i golvet och samtidigt som Cornelia gled ner i vattnet så slog hon på bubbelaggregatet.
- Jag känner mig som en makaron, fnissade hon.
Klara gled smidigt ner bredvid henne och förväntansfullt så tittade de båda tjejerna på mig. Instinktivt så insåg jag att om jag satte mig i bubbelbadkaret tillsammans med dem så skulle det sluta med att vi hade sex! Kameran i taket blickade förväntansfullt mot mig när jag fattade mitt beslut.
- God natt mina damer, sa jag.
Både Klara och Cornelia skrek till av besvikelse när jag snabbt lämnade badrummet. Jag hade precis dåsat till när tjejerna gled ner i sängen på var sin sida om mig.
- Klara är kåt och det får du göra någonting åt, viskade Cornelia.
- Inte nu, svarade jag.
- Nu eller så drar jag bort täcket, svarade hon.
Snabbt mötte jag Klaras blick bredvid mig. Den var feberaktig och hon andades ytligt.
- Slicka mig, kved hon.
- Slicka henne lika gott som du slickade mig, viskade Cornelia.
Jag viste att jag inte hade några alternativ! Tjejerna skulle aldrig släppa mig förrän jag gjort dem till viljes och frågan var bara hur diskret det skulle bli. Försiktigt la jag upp handen på Klaras mage. Hon kved till när jag gled ner mot hennes kön.
- Jaa, kved hon lågt.
- Slicka henne, hetsade Cornelia mig.
När jag tittade upp på Cornelia så gav hon mig en snabb kyss.
- Slicka henne, sa hon igen.
Mitt långfinger hade glidit ner mellan Klaras våta blygdläppar och hon roterade med höften mot min hand. Smidigt gled jag ner under täcket samtidigt som jag pussade Klara på magen. Hon flämtade till när jag strök med tungan över hennes kön samtidigt som jag kunde känna hur Cornelia greppade mig.
Vågen av upphetsning som svepte genom min kropp fick mig att uppriktigt strunta i om det syntes i kameran eller inte och när Cornelia tog mig i munnen så var jag definitivt övertalad! Jag slickade Klara samtidigt som jag tryckte upp två fingrar i henne. Klara var så våt att mina fingrar försvann upp i henne utan problem samtidigt som hon stönade till högt.
Jag krokade upp fingrarna och stimulerade henne samtidigt som jag strök hårt med tungan över hennes klitoris. Klara flämtade högt och arbetade mot mina fingrar och tunga samtidigt som Cornelia bearbetade min lem. Upphetsad kastade jag ner täcket på golvet utan att bry mig om vad som skulle kunna synas.
Cornelia hade lyckats få mig till utlösningens gräns när Klara fick orgasm! Hennes kramande kön runt mina fingrar och ryckande kropp fick mig att passera krönet! Cornelia ryckte till när säden började pumpa ut men snabbt så var hon där med tungan igen.
Jag låg med huvudet på Klaras mage och försökte landa efter utlösningen samtidigt som jag började fatta vad som hänt! En känsla av förtvivlan svepte över mig när jag insåg att hela akten utspelat sig inför kameran i taket. Cornelia fiskade upp täcket och drog upp det om oss samtidigt som jag la mig tillrätta. De två tjejerna makade sig tillrätta bredvid mig och trött men med ångest så drev jag in i sömnen med en het kvinna på vardera sidan om mig.
*
Jag skämdes som en hund när vi gled ner i soffan framför teven för veckans nomineringar. Långt inne så önskade jag att jag skulle åka ut för att få komma ifrån allt men samtidigt så visste jag inte om jag skulle våga möta mina föräldrar efter det som hänt!
- Hallå huset, skrålade Adam.
Glada tillrop mötte honom från hela huset vilket fick mig att släppa mina bekymmer.
- Veckans uppdrag var ju en fototävling, sa Adam, - och det har verkligen fotats rejält i huset i veckan som gått.
Själv så hade jag tagit närmare två rullar om dagen och jag viste att flera av de andra deltagarna hade fotat betydligt mer än jag så det fanns nog att ta av.
- Här kommer ett litet axplock, sa Adam.
På teven började bilderna att avlösa varandra och en del var verkligen precis lika dåliga som andra var bra. Ett foto som jag tagit och hoppats mycket på visade sig vara helt värdelöst!
- Veckans sämsta foto skulle ju resultera i en automatisk nominering, sa Adam.
Set blev en liten konstpaus när Adam stod och såg finurlig ut.
- Det var flera som var så dåliga att de nominerades, fortsatte han, - faktum är att Linus samtliga kort är nominerade eftersom han glömde ta bort linsskyddet på kameran!
Skrattsalvorna ekade rått i huset samtidigt som Linus såg mer än snopen ut.
- Bästa foto blev Cornelia med sin stilstudie av Hannes, sa Adam.
Ett mycket bra foto av mig när jag satt ute på gården visades och alla applåderade i soffan.
- Konstnärligaste foto lyckades Hannes ta, sa Adam, - rena stilstudien.
Mitt foto av Robin och Linda när de hade sex i bastun visades.
- Fan var du där igen, sa Linda och blängde på mig.
Jag ryckte lite på axlarna och flinade tillbaka.
- Och så den stora finalen, sa Adam, - mest erotiska foto.
Jag kunde känna hur klumpen i magen växte! Jag hade nästan förväntat mig att mitt foto av Robin och Linda skulle vinna den kategorin men jag insåg att Klaras foto av mig och Cornelia skulle kunna vinna.
- Äntligen så har vi Hannes på bild, triumferade Adam.
Bilden var inte i närheten så utlämnande som jag befarat! Klara hade fotat mitt ansikte precis i orgasmögonblicket och jag var tvungen att medge att det var bra!
- Då vet vi vilka deltagare som är nominerade, sa Adam, - vi syns i morgon huset.
Det var som om jag satt i en liten bubbla! Jag skulle bli kvar i huset ytterligare en vecka samtidigt som Klaras foto inte var så illa som jag befarat. De enda molnen på min himmel nu var hur mycket Big Brother hade sett av mitt sex med Klara och Cornelia!

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.