Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/4, 2018 kl. 09:09, av LX

Lydig studentska

Del 1 av 17 i serien Villig studentska

Ageplay men inte med så stor ålderskillnad. Två tonårskillar hittar en "milf" på en buss. Innehåller grovt språk, och lätt bdsm.

Lydig studentska 

Lena tittade ut genom bussfönstret med ett nollställt uttryck. Lite med känslan av att om hon var världens mest uttråkade människa så var hon det i världens tråkigaste stad i världens tråkigaste liv. Bilar och gator skränade förbi utanför och regnet smattrade mot det otvättade plastfönstret så att strimmor bildades i smutsen. Chauffören körde ryckigt men ändå oengagerat så att färden blev både sövande och obekväm på samma gång.

Det var grådaskigt ute. En dag med några plusgrader som fick det grusblandade snöslasket att smälta och sakta bli svart eller smutsgrått av avgaserna. Hon skruvade lite på sin Iphone för att försöka hitta nån bättre musik på radio. Men, nej hon hittade ingen. Så hon lyssnade på bullret från trafiken och bussen ett slag.

Lena var 21 och hade påbörjat en universitetskurs för drygt två terminer sedan, men det var hårt tempo och långa nätters pluggande. I den nya stad som hon flyttat till kände hon ingen och tristessen höll på att sakta kväva henne. Lena lutade sitt söta huvud mot bussfönstret och slöt ögonen med en suck. Höll hon på att utveckla depression, utbrändhet. Kunde man dö av uttråkning? Hon funderade.

Det var ju inte så att Lena inte hade fått erbjudanden om vänskap, sex och förhållanden. Hon var attraktiv. Men allt sånt hade liksom ebbat ut i sanden p ga olika ursäkter. För mycket studier. Hennes extrajobb tog tid. Hennes blyga karaktärsegenskaper låg också i vägen. Sanningen var kanske att hon inte orkade vara social. Till sist hade hon vant sig vid situationen och tillvaron flöt på. Kanske borde hon åka på semester? Ja, kanske framemot sommaren om det fanns pengar.

***

Under tiden klev Jojje på bussen med sin vän Fredrik och han kände genast igen den heta studentskan som numera var deras granne på tredje våningen i hyreshuset där han bodde. Jojje och Fredrik gick i första ring på gymnasiet och hade bådatvå grava problem. Svårigheter att kontrollera impulser. För mycket fylleri på helgerna blandat med en del droger. Problem på skolan med andra elever. Mobbare helt enkelt, nättroll ja givetvis, typ svin, ja alltid. De skulle sannolikt hoppa av skolan inför nästa termin på grund av underkända betyg och sedan börja ett liv som grovjobbare eller kriminella, sannolikt det senare.

"Kolla så jävla snygg hon är.", nickade Fredrik och armbågade sin kamrat i sidan. Hon var det Lena. Enligt henne själv så var hon en vanlig tjej med rätt många skavanker. Men, Jojje såg en slank ganska lång blondin, blå lite sömniga ögon, långt hår, ett känsligt lite skyggt ansikte, med ett par stora fina D-kupor under den tjocka tröja hon bar. Axelbandet till väskan stramade åt över bysten något där det löpte över axeln. Hon bar annars jeans och ett par stövlar.

De båda killarna gick förbi. "Tjena slampa!", Jojje log vasst medan Fredrik hoppade till förvånat.
"Fan säger du?", han skrattade. Lena tittade upp som om hon vaknade ur sin zombietillvaro. Plötsligt log hon.
"Hej."

Killarna passerade och gick vidare förbi några stolsrader.
"Vadå hon blev glad. Hon hälsade.", Jojje skrattade lite halvnervöst då han redan ångrade sitt ogenomtänkta tilltag. Varför kunde han aldrig hålla käft. Detta var en granne och allt. Men, Fredrik, ville inte vara sämre. Han tyckte det var himla coolt gjort. Han lämnade plötsligt sin plats och ställde sig framför Lena. Jojje såg på från de bakre sätena.

"Schyssta pattar du har. Du är grymt sexig, knulla?", Fredrik, vek sig nästan av skratt.
"Jaha, sexuella trakasserier.", muttrade Jojje och skakade på huvudet. Han kunde nästan se det framför sig hur någons arga pojkvän, farsa eller storebror skulle ringa på deras dörr lite senare ikväll och vilja prata med hans föräldrar "om en sak."...
Tjejen svarade inte på en stund. Men sa till sist.
"Tack. Inte just nu....", hon lät så osäker. Tänkte hon allvarligt över erbjudandet eller var det nåt annat fel.

Fredrik fnissade till barnsligt medan han snabbt återvände till platsen bredvid Jojje.
"Moget där.."
"Du började...vadå hon verkade uppskatta min charm."
Det dröjde en minut eller två och bussen stannade vid ett rödljus. Lena vred huvudet och tittade sakta mot dom. Blicken dröjde en stund med ögonkontakt i cirka 10 sekunder eller så. Hon blinkade en gång, log mjukt och tittade sen rakt fram igen.

Jojjes ögon smalnade. Flirtade hon med honom? Säkert inte, men hon verkade gilla uppmärksamheten funderade han.
"Jag måste testa igen." Han krängde sig fram i bussgången och höll sig i en ledstång. Sedan ställde han sig lätt framåtlutat över Lena.
"Du, varför kommer du inte och sätter dig här bak mellan oss två, ok!". Han lade på sin coolaste mörkaste röst.
Lena, började nästan skratta men hon tittade upp vänligt menande. Jojje knuffade till henne ganska hårt på axeln.
"Nu, okej?"...hon gjorde en grimas och gnuggade där.
"Tja, okej.."

Tyst ställde hon sig upp med något sänkt blick, de långa målade ögonfransarna fladdrade till. Hon rörde sig avvaktande långsamt förbi tonårskillen. Jojje såg på hennes kropp, kände hennes parfym och shampoo när hon trängde sig förbi helt nära. Blicken spelade över låren, och fastnade på jeansrumpan när hon passerade.

Hon fortsatte gå sakta, såg bakåt en gång mot Jojje och lade på ett lätt förolämpat ansiktsuttryck, men mer sarkastiskt menat. Lite som om hon ville säga typ, "...det var det fräckaste", men ändå med en kåt lite arg blick för att uppmuntra till mer bus...Hon stannade till längst bak men satte sig till sist bredvid Fredrik. Jojje sjönk ner tungt på andra sidan. Det blev tyst en liten stund medan bussen fortsatte köra in i en rondell.

Fredrik log ett brett, förvånat och fascinerat grin och kollade in henne från sidan. Lena andades en smula tungt och hävande och stirrade rakt framåt. Hon kände hur han tog hennes ena hand sakta prövande och placerade den på sin egen jeansbula. Tonårskillen log fräckt. Hon tittade ner på sin egen hand som vilade på hans byxor och rynkade pannan av motvillig upphetsning. Hon bet den fylliga underläppen och kände kinderna börja hettas upp. Det tog en liten stund men vid nästa rödljus hade Lena börjat att sakta massera killen till vänster om henne.

Hon tyckte egentligen att de såg dumma ut, för unga och Fredrik var kortare än henne och lite fet. Han hade kortklippt mörkt hår medan Jojje någon slags spretig rödblond frisyr. Båda var klädda i billiga täckjackor och jeans. De var inte fula direkt men mer fel, fel helt enkelt. Lena tvekade lite och slutade sina handrörelser. Tanken slog henne hur det skulle ha sett ut om inte bussen hade varit nästan helt tom på folk.

Jojje, tog henne om nacken och gav henne en lätt nästan smekande örfil. Lena stirrade förvånat. Handgreppet fångade hennes hår i en omvirande långsam rörelse.
"Fortsätt då, din kåthora!", väste han snett leende. Vilket tillfälle. De hade verkligen fått en slyna på kroken nu. Snygg också. Ibland har man tur tänkte Jojje. Han såg på hur hon hittade Freddes jeansbula som hade växt betydligt putande och han särade bekvämt på låren medan bussen bullrigt började köra vidare igen. Hon andades med halvöppen mun och fortsatte.

Jojje lade nu hennes andra hand på sin egen byxbula och höll kvar taget om hennes blonda hår. Lena andades mer flämtande så att man nu kunde höra andhämtningen. Hon visste att bröstkorgen hävde sig vilket fick bysten att framträda mer och rodnade skamset medan hon masserade och klämde med händerna och fingrarna. Det dröjde inte länge förrän de började tafsa grovt.

Först smekte de över brösten och över låren med långsamma, tryckande och nyfikna rörelser. Sedan mer girigt och hårdhänt kupande över hennes byst. För hårt nästan.
"Visa dom!", Lena, ryckte till men drog lydigt sakta upp tröjan. Darrhänt men lydigt. Situationen tände henne. Vad var det som orsakade det? Kontrasten mellan dom och henne, platsen, hans fräckhet? Att lyda dom? Hon hade en ganska enkel vit bh under. Men de runda brösten fyllde ut den totalt.

Jojje, greppade bh:n någonstans mellan hennes stora bröst och drog eller snarare ryckte ner den med en hård rörelse så att den lade sig under brösten och blottade dom. Fredrik stirrade lystet på dom framgungande nakna brösten och drog in andan snabbt. Hennes rosafärgade bröstvårtor hade styvnat knottrande. Jojje visslade lågt...och nickade menande åt sin vän på andra sidan Lena. Hon vred huvudet och tittade långsamt först på den ene killen och sen på den andre medan hon höll uppe sin tröja i fingerspetsarna. De stirrade på henne som om hon var ett stycke kött. Ett objekt. Det kåtade bara upp henne ännu mer.

Fredrik kupade snabbt ett bröst med handen och böjde lätt på huvudet för att börja slicka lapande över det, han log fränt upp mot hennes skamsna ansikte under tiden. Lena stönade till lågt och lutade huvudet tillbaka mot bussätet. Det var förnedrande men skönt. Så oerhört skönt. Skönare än det borde vara eller varit förut med långt attraktivare män och killar. Lenas kropp åmade sig när hon kände Fredriks tunga kittla lekfullt kring hennes vårtgårdar och suga på bröstet. Jojje kilade under tiden ner handen mellan hennes lår och några sekunder senare sög han också på, kysste och klämde upp de stora brösten i händerna från sin sida.

Lenas kropp svarade på obönhörligt på känslan. Detta var nog första gången hon hade blivit våt mellan benen på flera månader. Bara för det, verkade det som om hennes nästan bortglömda sexlust hade flammat upp explosivt och hon kunde inte hålla den tillbaka när den väl var vaken. Lena började nästan mekaniskt omedvetet att pilla med gylfarna med händerna. Snart hade hon deras hårda stånd i händerna och började nu runka av dom båda två med snabba lätta rörelser.

Fredrik fortsatte att leka med hennes bröst och Jojje stack ner handen i Lenas jeans. Det var varmt. Han hittade troslinningen och pressade handen djupare ner och kände hennes könshår mot handflatan. Jojje pressade till sig en kyss medan han började att gnida handen mot hennes fitta.

Lena slingrade svarande ut tungan och grovhånglade tillbaka mot Jojje medan Fredrik passade på att ta fram mobilen. Han fick några bra bilder på hennes sexiga bröst och på hur denna som han såg det "äldre" toksnygga brud satt och slickade tungan hett och nästan slafsigt, på hans jämnåriga kamrat i bakdelen av en buss. "Härligt!"...

Lena stönade till och började motjucka mot den kladdiga handflatan i hennes trosor. Först avvaktande men snart hårt gnidande mot den. Det tog bara någon minut.
"Mm, mnhhh!"...hon började komma spasmiskt och ryckte till stegrande med kroppen vars höfter lyfte sig tillfälligt från sätena när hon kom. Jojje tog sakta tillbaka sin hand efteråt och tittade på den. Den dröp av fittsaft. Han torkade av den på hennes byxor och knuffade ner henne på knä.
"Sug, och skynda på vi ska snart av här vet du!"...

Lena tvekade. Hon stod på bussgolvet och vände sig flåsande så att hon tittade rakt upp på dom och deras hårda stånd. "Alltså?.." Förvånat tittade hon in i mobilcamen som Fredrik riktade mot hennes ansikte. Jojje gav henne en snabb örfil.
"Sug sa jag!"
"Ja...okej.", Lena kände på sin hettande kind och nickade av känslan. Vad var det. Det kom som en svallvåg av upphetsning. Hon var tvungen att lyda honom. Hennes blick spelade mellan deras kukar. Jojje var ganska stor och grov. Fredrik mindre och smalare.

Lena smekte handen om Fredriks kuk och svalde in Jojje i munnen på samma gång. Hon placerade sig mellan deras ytterknän och började suga upp och ner med ganska hårt tryck och slutna ögon, medveten om att hon blev filmad. Hon rodnande och skakade till håret så att det dolde ansiktet mer. Lena kände Fredrik smeka hennes bröst en gång och nypa lätt i ena bröstvårtan, så hon glömde inte att dra i hans kuk samtidigt.

Jojje sprutade efter en kort stund i hennes mun. Sperman flödade i munnen och rann lite nerför hakan. Hon rätade på sig med en flämtning. Efter att ha slickat sig en gång över läpparna. Makade hon lite på sig för att fortsätta med Fredrik. Lena behöll en hand om Jojjes kuk medan hon tillfredställde hans vän.
"Jaförfan, hon suger!", Fredrik stönade till och lät nästan överförtjust lycklig på rösten. Tjejer brukade inte vilja ge honom oralsex.
Lena log mjukt upp mot honom och fortsatte djupare och hårdare. Huvudet studsade snart rytmiskt upp och ner i hans knä och Fredrik kom snabbt. Lena svalde undan fort men fick ändå lite kladd på läpparna.

Det blev tyst och Lena ställde sig upp. Lite andfått rättade hon till sina kläder utan att titta direkt på tonårskillarna. Nästa busshållplats hoppade hon av och gick snabbt nerför gatan med spänstiga steg och håret flygande i vinden.

Universitetsbyggnaden låg precis här och det kändes som om att det här skulle bli en givande dag. Lena slickade sig en gång om läpparna och log...

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.