Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/6, 2018 kl. 08:21, av TheTenderPoet

Kurs i erotiskt skrivande, oväntat möte.

Jag blir ganska förvånad när jag går på introduktionsträffen för kurs i erotiskt skrivande. Stöter på en kvinnlig släkting. Vi blir lite generade båda men det går över. Vi upptäcker att vi är i synk när det gäller erotiska fantasier.

 


Jag hade länge varit sugen på att utveckla mitt skrivande av erotiska berättelser. Så när det dök upp en kurs i att skriva erotiska noveller passade jag på. Anmälde mig direkt. Hade mina aningar om att de flesta i vårt samhälle skulle vara för pryda för att våga gå en sådan kurs. Stor risk att kursen skulle ställas in. Jag hade fel. Som tur var. 

Det var ett 20-tal som kom till introduktionsträffen. Något som jag inte hade väntat mig var att min systers svärmor var med. 15-20 år äldre än mig. Hade alltid haft ett gott öga till henne och som det verkade som hade hon haft det till mig. Tyckte det var oerhört pinsamt att skriva och läsa upp eller få mina sexfantasier uppläsat - hur de nu hade lagt upp kursen - när Malin som hon hette var med på samma kurs. Kunde inte riktigt flasha med min svaghet för mogna damer, då kunde hon tro att jag stötte på henne. Hon såg lika pinsamt berörd ut hon. 

Vi hade inte behövt vara så oroliga. Kursledaren sa att vi alla skulle skicka in våra skrivförsök till honom via mail så skulle han anonymisera dem och skicka ut till alla så kunde vi känna oss friare att kommentera novellerna på träffarna. Han skulle ge feedback skriftligt på varje novell. Kändes bra. 

Nu fanns det två sätt att hantera detta att Malin var med. Smita iväg och låtsas som ingenting eller gå rakt på och prata ut om det. Möter Malins blick och hon ser lika villrådig ut som jag men hon verkar bestämma sig. Mimar på håll att hon vill prata med mig. 

När vi möts slår hon ut med armarna urskuldande  och så skrattar hon till. 

- Där ser man. Inte hade man trott att vi skulle stöta på varandra här. Kom Mats och ge mig en kram så kan vi slappna av. 

Jag kramar om henne och det känns riktigt gott. 

- Jag blev extremt generad måste jag säga men det är ju helt naturligt med sex så varför generas. Tänkte väl släktmiddagar och hur pinsamt det skulle kunna bli där. 

- Precis, sex är ju en livskraft som det är synd att inte utforska och kan man skriva, varför inte skriva om erotik. Ha ha jag tänkte också släktmiddagar när jag flackade lite med blicken i början. 

Det blir ett intressant samtal. I fortsättningen sitter vi bredvid varandra under träffarna.  

Det finns flera som skriver riktigt bra. Malin har inte avslöjat vilka som är hennes. Inte jag heller. Läraren läser upp de bästa varje gång. Det blir en tät och laddad stämning. Ofta känner jag Malins lår trycka mot mina lår. Varmt och upphetsande. 

När vi kommer dit en gång är det inställt pga plötslig sjukdom. Sitter en lapp på dörren. Malin ser ut att tveka lite sedan säger hon till mig: 

- Vad säger du, ska vi gå och fika istället? Om du inte skäms för att bli sedd med en så gammal tant. 

Tja ålderskillnaden är nog 15 år men det skrämmer inte mig. Jag är 34 och hon är nog runt 50. Hon är blond och ser bra ut. Brett leende, mörka ögonbryn, glittriga ögon. Ser inte yngre ut än vad hon är men är sexigt mogen. Jag är inte så lite tänd på henne. Jag säger: 

- Skämmas?! Jag är stolt över att bli sedd med en sån puma. 

Hon fnittrar som en skolflicka och blir tyst. Så jag säger: 

- Det är en bra idé! Kom så går vi och fikar. 

Vi bestämmer ett café i närheten. Går dit och beställer vårt fika och slår oss ner. Lite generat och stelt i början sen släpper det. Vi pratar och har det trevligt. Känner en vibrerande energi mellan oss. Efter 45 minuters prat säger hon: 

- Nu har vi ju ändå skrivit och förberett oss. Skulle du bli hemskt generad om jag bad att få läsa din novell?

- Jo det blir jag men det är inte så farligt att bli generad. Blir lite nervös vad du ska tycka men jag läser gärna din samtidigt. Jag har min utskriven, jag ville läsa den på papper själv för att se vad jag skulle korrigera. 

- Vad trevligt! Jag känner ungefär som du och har också med mig min. 

Vi tar fram våra respektive noveller ur våra ryggsäckar och handväskor och ger varandra. Jag hämtar påtår åt oss båda och så börjar jag läsa.

Hennes novell handlar om en kvinna i hennes ålder som förför en man i min ålder. Det gör min också fast min är ur mannens synvinkel. Sneglar lite åt hennes håll ibland medan hon läser. Hon är redan lite röd i ansiktet. Hon ser koncentrerad ut. 

Jag gillar verkligen hennes sätt att skriva. Rent litterärt är det drivet och effektivt. Hon vet hur man berättar en historia och hon kan skriva på ett sätt som bygger upp spänningen. Hon beskriver den kvinnliga lusten på ett fantastiskt sätt. Dialogerna låter naturliga och trovärdiga. Blir lite nyfiken på om hon och hennes huvudperson är lika. Om hon också gillar långa förspel, utdragen förförelse, att rida och få brösten masserade, smekta och slickade? 

Hennes novell handlar om en kvinnlig lärare i 50-årsåldern som förför en vuxenelev på en folkhögskola. Han är i 35-årsåldern. Den är erotisk och sensuell, grymt upphetsande helt enkelt. Jag är ruggigt kåt. Sneglar lite på Malin. Hon ser också väldigt tänd ut. Rejält röd om kinderna. Hon harklar sig och byter ställning ofta. Leker med håret. Hon böjer sig fram plötsligt och säger: 

- Hoppas du inte blir arg men den här novellen...jag blir väldigt blöt. Hade jag varit hemma hade jag tagit fram...dildon. 

När hon säger det sista ordet slår hon ner med blicken generat. Jag är redan stenhård mellan fickorna. Hennes kommentar bara ökar min upphetsning. 

- Oj! Det blir jag bara glad att höra. Då har jag ju lyckats. Din novell är också lyckad. Jag är stenhård. 

- Wow! Det gläder mig. 

Hon ser lite generad och tvekande ut sedan säger hon lågt: 

- Det verkar ju som att vi är i synk när det gäller våra erotiska inriktningar. Vad säger du om att vi fortsätter dela våra noveller hemma hos mig nu. Om du vill alltså. Du behöver inte bekymra dig om min man. Han är på kurs. 

Jag undrar lite vad hon vill med mig. Hon har ju inte sagt något rakt ut. Inte än. Jag vill knulla henne. Det kan inte sägas enklare än så. Men jag älskar den här spänningen när man inte vet och om jag tolkat hennes noveller rätt gör hon det också. Långt utdraget förspel. 

- Det kan jag inte säga nej till. Vill hemskt gärna läsa fler. Och att du läser mina. 

- Har du fler med dig? 

- Ja jag har dem utskrivna och samlade i en mapp. I ryggsäcken. 

- Då så, vad väntar vi på. Kom så går vi. Har du bil eller ska vi gå? 

- Jag har bil men vi kan gå om det är OK för din del? 

- Jo absolut. 

Vi går långsamt hem till henne. Det tar bara en kvart. Känns bra för nervositeten att få röra lite på sig. Vi pratar om allt möjligt medan vi går. Hon är väldigt öppen med att hon inte får nog med sex hemma, att det kanske var därför hon började skriva erotiska noveller. 

Så är vi framme där hon bor med sin man. Ett hus från 40- eller 50-talet som ligger på en liten kulle. Stor gräsmatta framför huset och en rejält uppväxt häck runt gården. Hon bjuder in mig och ber mig känna mig som hemma. Direkt hon har stängt dörren ger hon mig en lång kram. Vi håller kvar några sekunder extra och det känns gott. Hon tar mig i axlarna och säger: 

- Du, jag är glad att vi båda hamnade på den här kursen och att du är här nu. 

- Det är jag också. 

Hon visar mig runt i huset och jag ser varmt och uppmärksamt på henne under tiden. Tycker hon rör sig sensuellt och vickar lite extra på rumpan. När vi går uppför trappan till andra våningen ser jag på hennes läckra bakdel medan hon går före. Plötsligt vänder hon sig om och ser min blick. Hon ler lite men säger ingenting. 

Det är sån vibrerande energi mellan oss. Det är underbart att känna den. Jag frågar henne var hon brukar skriva sina noveller. Hon tar med mig till sovrummet och pekar på dubbelsängen. 

- Här, uppallad med kuddar. Och ibland med en sån här redo säger hon och tar fram en dildo från nattygsbordet. 

- Aha, ifall du blir lite sugen. 

- Jo jag blir oftast det. Hon smeker den och tittar mot mitt skrev. och du då? Brukar du runka samtidigt som du skriver? 

- Jo fantasin brukar bli så stark att jag får svårt att hålla mig. 

- Vad fantiserar du om nu? Tycker du ser lite upphetsad ut? säger hon och pekar mot mitt uppenbara stånd. 

- Oj, det var inte meningen att det skulle synas men du är väldigt sexig och så fantiserar jag om att vi kommer läsa varandras noveller och hur upphetsande det kommer bli. 

- Oh tack! Jo det ser jag också fram emot. Det är nog lika bra jag tar med den här säger hon och tar med dildon. Kom så går vi ner och läser. 

Jag har svalt hushållsmaskiner känns det som. Det vibrerar som maskiner i magen och underlivet. Hon stannar till och tvekar lite sedan säger hon: 

- Vi kanske ska göra det lite mer bekvämt. Du ser lite instängd ut. Kan inte vara skönt att ha den där inklämd. Jag tar gärna på mig något mer bekvämt iallafall. Kom ska vi se om vi hittar något åt dig. 

Hon letar fram en tunn morgonrock. Hennes mans antar jag. Konstigt nog byter vi om i avskildhet. Det går försiktigt framåt. Jag är hur laddad som helst. Vi möts ombytta i hallen framför trappan ner. Hon ler och pekar mot mitt uppenbara stånd. 

- Inte visste jag att det var flaggdag idag. 

- Jag saluterar dig. Varje dag är en dag att ära och hylla mogna kvinnor för den delen. 

Hon fnittrar till och ser 20 år yngre ut. Hennes klädesval är ett Babydolliknande tunt plagg. Lätt genomskinligt. Herregud vilken läcker kvinna. Hon har trosor och nätstrumpor och en spetsbehå som bär upp hennes massiva och mogna bröst. Att veta att hon tar på sig detta inte bara för sin bekvämlighets skull utan att det även är avsett för mig tänder mig. 

- Kom så går vi ner och läser, säger hon. 

Innan hon går före mig nerför trappan tar hon tag om kuken genom morgonrocken ungefär som om den hade varit min hand. Börjar dra mig med sig. Det är ännu ett steg mot varandra och fantastiskt skönt. Hon håller bara några sekunder sedan släpper hon och skrattar till: 

- Förlåt om tant var påflugen. 

- Inte då. Jag tål mer än så. 

- Det låter lovande. Vad säger du, ska vi läsa och kåta upp oss i lugn och ro? Jag är sugen på att läsa fler av dina noveller. 

- Och jag dina. Gillar dina fantasier. 

- Jag märker att vi har lite liknade, att vi drar åt samma håll. 

- Det är ju lovande, säger jag. 

Vi har gått ner en våning medan vi pratat. Hon går före ut i köket. Häller upp kaffe i en termos och tar med en skål frukt. Hon ber mig att ta med muggar och ställa dem på soffbordet. Jag gör det och hämtar sedan mappen med noveller från min ryggsäck. När jag kommer tillbaka får jag en pärm med hennes noveller. Hon sätter sig i en fåtölj och jag i soffan. 

Jag tittar mot henne med hennes pärm uppslagen och fyrar av ett leende mot henne. 

- Du det där leendet är livsfarligt, säger hon. 

- OK, det var första gången någon säger det. 

- Högt ja, men det är säkert många som tänkt så. 

- Det är mer än jag vet. Men jag tar emot det från dig. 

- Vad tycker du jag ska börja läsa frågar hon? 

- "Grannens födelsedagspresent" säger jag. Tycker själv den blev bra. Vad rekommenderar du då? 

- "Extra sexlektionerl". Tror du kommer gilla den. 

Vi börjar läsa. Både hon och jag tar tid på oss att komma till skott i våra texter. Bygger långsamt upp förförelsen. Det finns oftast en osäkerhet inbyggd. Det blir mer spännande då. Skillnaden är att hon skriver från kvinnans synvinkel och jag från mannens. Tycker verkligen om att se och läsa om kvinnlig lust. 

Vi dricker kaffe, äter frukt och fortsätter läsa.  Jag gillar verkligen hur hon skriver. Berömmer hennes språk. Hon tar tacksamt emot det. Hennes novell handlar om en lärarinna som läxar upp en olydig elev på gymnasiet. Han eller egentligen hans kompisar stökar på en lektion i sexualkunskap. Hon ber honom stanna kvar och skäller först ut honom. Sedan erbjuder hon honom extra lektioner i sexualkunskap. Han vågar inte annat än tacka ja. Hon hotar med att säga till hans föräldrar. Sedan förför hon honom långsamt. Det tar flera lektioner innan det händer något. Hon bygger långsamt upp en vulkan av lust. Genom att gestalta mimik, kroppsspråk och antydningar. 

Min novell handlar om en kille och tjej på gymnasiet som umgås med varandra som kompisar. Kan prata om allt, läser hennes brors porrtidningar. Är lite småintresserade av varandra. Men hennes mamma kommer in i handlingen och ger honom ett speciellt erbjudande i födelsedagspresent. 

Malin andas häftigare. Jag hör det inte men ser det. Hon är röd om kinderna och har redan en kåtglans i blicken. Hon harklar sig lite och säger med hes röst: 

- Den här vändningen såg jag inte komma. Mycket upphetsande idé, gillar scenen. 

- Jag tror jag vet vilken du menar. Gillar själv idén. 

Vi fortsätter. Hon bygger upp intensiteten i sin novell väldigt snyggt. Jag är stenhård. Hade jag varit själv hade jag runkat för fullt. Skönt på ett sätt att inte göra det. Bygga upp energin. Låta den stegras. Det brinner i magen. 

När de äntligen har sex i hennes novell är jag nästan nära att komma bara av läsningen. Porrigt slut. 

- Wow! Säger jag. 

- Kul att du gillade den säger hon och ler mot mig. Jag tyckte din var väldigt upphetsande, gillade både idén och hur du genomförde den. 

- Tack, roligt att höra. Vad säger du, varsin till? 

- Gärna, detta är ju hur gott som helst. Jag tycker du ska läsa "Initieringen". 

- Det ska jag. 

Själv rekommenderar jag "Plastmostrarna". Första delen i en lång serie. En ung man hamnar på semesterställe med släkten och bl a två systrar till hans styvmamma. Det är flirtigt mellan dem från början. Det bara växer. De råkar får se hans teckningar av honom och dem i erotiska scener. De konfronterar honom om vad han fantiserar om. 

Hennes handlar om en grevlig släkt som sedan 1700-talet haft som tradition att vartannat år introducera en av godsets unga män i erotik. Att grevinnan ordnar det. Berättaren är en ung man, en son till en av de anställda på godset i nutid. Han får i uppdrag att lägga in allt material om denna tradition i en databas. Givetvis blir han också invigd så småningom. Hon har skickligt fångat tidsfärgen från de olika tiderna. En lång sexig berättelse. 

Nästa gång jag tittar bort mot Malin har hon börjat smeka sig själv långsamt och försiktigt över brösten. En stund senare har hon lagt ena benet över fåtöljens armstöd. En fuktfläck syns framtill på trosorna. Det är lika spännande vad som händer mellan Malin och mig nu. Vi är själva huvudpersonerna i en erotisk berättelse som vi lajvar i stunden. 

När den unge mannen går ner på grevinnan i hennes berättelse börjar jag runka långsamt. Jag vill ju dra ut på det. Jag drar tillbaka förhuden och det är ordentligt med försats på ollonet, använder det som glidmedel och smörjer runt med det. Ryser i hela kroppen av vällust. ser bort mot Malin. Hon ser storögt på min blottade kuk och smeker sig själv sakta över trosorna. Hör att hon andas snabbare. 

- Gud Mats, vilken upphetsande story! Du tänder mig. 

Jag undrar om hon menar att jag tänder henne med texten eller som person också. Håll käften! säger jag åt mig själv. Njut bara av vad som händer. Och det är enormt tändande att både läsa hennes novell och se och höra henne smeka sig själv. Själv runkar jag bara några tag åt gången, jag vill hålla laddningen hög. 

- Nu har du kåtat upp tanten rejält. Det är sexigt att se dig runka också. Och veta att du ser mig smeka mig själv. Det hetsar också upp mig. 

- Roligt att höra. Vill tant att jag ska läsa nästa novell högt för dig. Så kan du koncentrera dig på njutning under tiden. 

- Oh gärna! Det verkade som att det finns en fortsättning på berättelsen. Du råkar inte ha skrivit den redan och ha den med dig. 

- Jo det råkar nog vara så, säger jag och plockar fram den. 

Det känns lite nervöst men upphetsande att läsa en erotisk novell högt. Ökar den erotiska energin mellan oss ännu mer. Precis innan jag ska börja läsa reser hon sig upp och tar av sig trosorna. 

- Lika bra att vara beredd. Du tar inte illa upp om tant Malin använder dildon om det blir lite upphetsat? 

- Verkligen inte säger jag. 

Hon sätter sig igen med båda benen uppdragna men brett isär. Hon har en blond krullhårig bullfitta. Fantastiskt sexig. Hon har dildon beredd. 

Novellen "Plastmostrarna, styvmamma Katrin" som är en fortsättning på den förra handlar om att den unge mannens båda plastmostrar talar om för sin syster, hans styvmamma, om deras äventyr. Hon blir lite sugen. 

Malin lyssnar uppmärksamt när jag läser upp novellen. Hon börjar så fort det hettar till att sätta igång dildons vibratorfunktion och stimulera brösten med den. 

Det här att jag läser erotisk novell högt för en sexig kvinna och ser henne njuta gör att jag behåller mitt praktstånd. Jag tittar ofta upp på henne mitt i läsningen. Vill inte missa alltför mycket av showen. När det börjar närma sig sex i hennes novell för hon sakta in dildon i sin fitta. En eggande syn. Det kan bli jag så småningom tänker jag. Jag runkar sakta då och då. 

Det börjar låta vått när hon knullar sig med dildon. Nu kan jag inte hålla mig, går fram och sätter mig på knä, börjar smeka hennes ben ända från fötterna upp till höfterna. Läser ett stycke i taget och ägnar mig åt henne däremellan. Kysser henne och läser växelvis. Sedan smeker jag hals, nacke och axlar. Och hon knullar dildon alltmer glödande.  Sedan brösten där hon är väldigt känslig, när jag börjar smeka och massera dem är det som att hon lägger i en växel till. För att inte tala om när det kommer till slick och sug av dem. Fortsätter läsa, det närmar sig slutet av novellen. Hon börjar gny hackigt och håller nästan andan ibland. Mitt under bröstslickandet går det för henne. Hon skriker till utdraget och krampar. 

- Åh det var hett! Säger hon.Nu är det din tur. Lägg dig ner i soffan. Så ska jag läsa för dig. 

Jag lyder och hon plockar fram en ny novell. Om en nördig kille som ända sedan mellanstadiet varit mobbad av några tjejer i klassen. I berättelsen går han på gymnasiet. Tjejernas mammor får veta att detta pågått i så många år. De skäms och bestämmer sig för att gottgöra honom för det som döttrarna gjort. De överraskar honom med en gruppförförelse, tre mogna kvinnor tar hans oskuld. 

Malin och jagi byter roller. Hon läser högt för mig och jag blundar och njuter. Hon smeker mig över hela kroppen medan berättelsen slingrar sig fram med flera överraskande vändningar. Smart skrivet. Det händer att hon avbryter storyn och kysser mig. Jag njuter av allt detta. Hudsensationer och hennes sexiga röst. När det redan varit hett ett tag i berättelsen börjar hon runka mig sakta. Jag lyckas hålla mig till slutet av novellen. Då ökar hon takten och det krävs inte många tag innan jag är på väg, då böjer hon sig plötsligt fram och tar hela satsen i munnen. Jag exploderar i hennes mun och vrålar av njutning. Och lättnad efter att ha varit tänd så länge. 

Hon stryker mig över magen nån minut sedan suger hon mig hård igen. Hon stryker över kuken och säger: 

- Det verkar inte som att vi behöver hjälp med noveller längre. Får tant rida på kuken? 

Som om hon behövde tillåtelse! Hon tittar verkligen frågande på mig och väntar. 

- Självklart. Jag har längtat efter det. 

Hon lägger sig rakt över mig och kysser mig och för in kuken med ena handen. Kuken har sällan känt sig så välkommen. Den glider in i hennes väloljade fitta. Jag kramar henne medan hon glider fram- och tillbaka. Det är tätt och intimt. 

Hon sätter sig upp lite. Nu har jag utsikt över hur hennes blonda bullfitta sväljer min stake. Jag kommer åt hennes bröst också. Dessa magnifika skapelser, tunga och massagevänliga, som gjorda för mina smekande händer. Har sällan mött en kvinna som njuter så av att få brösten smekta. Själv njuter jag med hela kroppen och alla sinnen. Smeker låren. skinkorna och höfterna ibland. Hon gillar det också men inte lika mycket som med brösten så jag återvänder snabbt till dem. 

Efter ytterligare 5 minuters vildare ritt, hennes skinkor slår hårt mot mina ljumskar, går det fort till en kraftfull orgasm för oss båda med en halv minuts mellanrum. Vår stegring till extasen är en kåt duett av uppeggade röster Hon faller över mig med ett lyckligt skratt. Jag stryker henne över ryggen. Några minuter senare säger hon: 

- Jag vet inte vad du säger men jag har blivit hungrig av att vara kåt så länge. Vad sägs om en omelett? 

- Jo det vore gott. Jag har varit hungrig ett tag men jag var mer hungrig på dig. 

- Hi hi. 

Hon tar mig i handen och så går vi ut i köket och gör omelett tillsammans. Fetaost, lök och broccoli Vi äter dem vid köksbordet med lite bröd. Fortfarande nakna. Vi pratar och äter snabbt. 

Hon tar med sig tallrikarna bort till diskbänken men tappar en gaffel, ställer undan tallrikarna och böjer sig fram för att plocka upp gaffeln och det kan inte hjälpas. När hon visar upp sina baklår och blygdläppar vill jag tränga in igen. Jag blir genast stenhård. Minns att hon har en liknande scen i en av sina noveller. Jag går fram och för undan hennes hår i nacken, kysser nacken och stryker kuken utanför hennes pälsklädda blygdläppar. Hon rullar med höfterna. Och trycker baken mot kuken. 

- Det var som...jag har alltså inte tröttat ut dig än, säger hon. Min man klarar bara en gång sedan slaknar han. Jag får välja om jag ska suga av honom eller vilken position vi ska knulla. Jag har ofta fantiserat om en ung uthållig älskare. Jag verkar ha hittat en nu. Hon gnider sig mot min kuk. Och jag har fantiserat om dig redan innan kursen. 

- Har du? säger jag överraskad. Jag har tänkt på dig också om jag ska vara ärlig. 

- Knulla mig nu Mats, säger hon lågt nästan viskande. 

Väntar inte längre utan tränger in i henne. Hon stönar lågt. Hon är så skön. Det blir en ömsint långsam omgång, vi har båda kommit flera gånger så vi kan hålla på. Jag känner mig extra känslig på ett sätt på kuken men ändå länge utan att vara i närheten av att komma. Jag känner mig som ett lejon som nafsar i sin lejoninna medan akten pågår. Jag kysser och smeker henne överallt där jag kommer åt. Och stöter långsamt ut och in i hennes härliga glatta fitta. Sakta byggs stegringen upp tills hon säger: 

- Vänta lite. 

Hon vänder sig om och fortsätter: 

- Ta mig mot väggen. 

Hon tar mig om nacken och lägger benen om midjan på mig. Jag håller i hennes lår och trär henne på plats. Går lite stolpigt fram så jag kan ta stöd mot väggen. Det är härligt att se henne i ansiktet under akten. Vet inte om jag nånsin sett en hetare kvinna. Hennes blick suger mig fast. Jag ser en skiftning i hennes blick varje gång jag stöter till och hon stönar hest  nästan hela tiden. Vi är svettiga och kåta. Lusten stegras snabbt. Jag börjar bli trött i armarna men märker det knappt. Hon gnyr och skriker till lite ibland. Det skakar till lite i väggen vid varje stöt. Något ramlar ner på andra sidan väggen. Hon säger åt mig att strunta i det. Hon är röd i ansiktet, antagligen jag också. Vi flämtar, hackande andning, andfådda, ökande puls. Vi ökar takten lite till och hon ser helt vild ut. Känner att jag inte har länge kvar när hon plötsligt skriker till och blir hängande runt min nacke. Hon skakar till och krampar med fittan och då går det för mig också. Det känns som om flytande lava strömmar från ryggraden och upp i henne. Hon sjunker långsamt ner med benen på sidorna om mig. Vi lutar pannorna mot varandra och står länge och kramar om varandra. 

Sedan ligger vi nakna i soffan under en filt och eftermyser. Vi somnar i varandras armar. Vaknar mitt i natten av att det känns tomt. Ser att hon sitter och skriver intensivt. Nästa vecka läses hennes novell om den här stunden upp av läraren på kursen. Det kåtar upp oss båda så mycket att...det är en annan historia. 

(Det är flera noveller som nämns i denna berättelse. Flera av dem finns i verkligheten. Andra bara i idévärlden. Plastmostrarna finns, de två delarna som nämns plus ytterligare två. Grannens födelsedagspresent finns också plus en fortsättning på den som inte nämns i berättelsen) 

 

 

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

TheTenderPoet

Tack! Jag kanske inte vet den exakta definitionen av ageplay. Jag tänker mig att alla större åldersskillnader räknas in där. Det kan vara fel.

Googlade på kurs i att skriva erotiska noveller nån gång. Det har funnits. Vet inte hur vanligt det är. Tanken är kittlande.

10/7, 2020 kl. 12:42

#3

Huldran

Kurs i att skriva erotik. Hm, det kanske kunde vara det nya sättet att etablera kontakter? Jag får göra ett svep på nätet och undersöka möjligheterna.

BTW. Ageplay? Nja, praktikanterna här är väl vuxna bägge två. I övrigt gör jag samma sammanfattning som erosvän.

Kram på sig, //Huldran.

9/7, 2020 kl. 10:20

#2

TheTenderPoet

Tack! Roligt att höra.

3/7, 2018 kl. 08:50

#1

erosvän

Sådana släktingar skulle man ha många av. Snyggt uppbyggd novell med bra klimax!

3/7, 2018 kl. 06:10