Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/3, 2009 kl. 19:40, av Hannes II

Big Brother vecka 12 - Finalen

Del 12 av 14 i serien Big Brother

Det kändes tomt i soffan med bara Klara och Linda bredvid mig. Veckans uppdrag gjorde verkligen skäl för sitt namn "The Eliminator"! Det var inte utan att jag tyckte det blivit lite tomt i huset.


- Jaha got folk! Sa Adam, - då får jag gratulera er till att vara i final.


Final! Insikten slog ner som en bomb i mitt medvetande. Från att över huvud taget ha tvivlat på om jag skulle bli uttagen till tävlingen så satt jag nu i final!


- Finalen innehåller ingen tävling utan era öden ligger i tittarnas röstsiffror, sa Adam, - Däremot så skall vi förbereda er på det som kommer efter tävlingen den här veckan.


- Vadå efter? Frågade jag imbecillt.


Klara och Linda fnissade bredvid mig.


- Lilla söta godtrogna Hannes har inte förstått att han är en doku-såpa kändis, sa Linda.


Kändis! Jag?


- Veckans aktivitet blir en skola i att hur ni skall hantera ert kändisskap, sa Adam, - ett flertal olika lärare kommer att hjälpa er. Veckans schema ligger i brevlådan. Lycka till!


Klara och Linda slogs nästan om att få öppna kuvertet med veckans schema. De slet upp kuvertet och läste fnittrande i munnen på varandra innehållet.


- Kolla, sa Linda, - vi skall lära oss hur vi skall uppträda bland fansen.


- Läckert, sa Klara, - vi skall bli stylade och få tips om hur vi skall klä oss.


- Intervjuteknik! Sa Linda.


Sammantaget så var det en gedigen aktivitetslista och lärarna var alla kändisar i media på ett eller annat sätt.


*


Stylisten Helena var en kurvig brunett i 30-35 års åldern som lämnade lite i övrigt att fantisera om. Jag hade mer än en gång dreglat över henne i teve och nu så skulle jag få träffa henne i verkligheten. Av någon konstig anledning så kände jag mig som en liten skolelev som var på väg till sin första dag i skolan.


- Hejsan lilla hjärtat! Sa Helena och kramade om mig.


Hennes bröst pressades hårt mot mig och lite tafatt besvarade jag hennes kram med en hand på hennes höft.


- Hej, svarade jag.


- Jaha, sa hon och granskade mig ingående.


- Vadå? Frågade jag efter en stund.


- Ja! Vad skall vi hitta på åt hjärtekrossaren Hannes då?


- Vadå hjärtekrossare? Frågade jag.


Helena skrattade ett klingande skratt!


- Det stämmer att du är så där valpaktig som det verkar, sa hon och tog mig i handen.


Festrummet var för tillfället belamrat med kläder, skor och andra accessoarer och liknade mer en klädbutik än Big Brother huset. En liten grupp av skyltdockor hade klätts upp i olika utstyrslar och Helena tog mig med fram till dessa.


- Vilka gillar du bäst? Frågade hon.


En av dockorna var lite mer sportig och en hade en grymt läcker svart kostym med kinakrage. Jag pekade omgående ut dessa och ratade därmed en docka med något hip-hopliknande och en som såg ut som en universitetslektor.


- Bra smak har du också, sa Helena och nickade gillande, - din frisyr får vi nog göra något åt ändå.


Det var väl inget fel på min frisyr? Den hade jag haft de senaste tio åren och jag trivdes bra med lite halvlångt lockigt hår.


- Du ser ut som en slusk, sa Helena och tryckte ner mig i en frisörstol utan spegel.


- Rafael skall ta hand om dig, sa hon och nickade åt den mer än bögiga frisören som stod bredvid.


Jag hade som sagt inget mot homosexuella men jag tvekade lite på att låta mig bli klippt utan att ha något att säga till om.


- Men lilla hjärtat! Sa Rafael, - jag vet att du är straight så du behöver inte oroa dig.


En timme senare visade det sig att jag inte hade behövt oroa mig över huvud taget. Det förvånade mig lite hur bra jag passade i den nya kortare frisyren och jag kunde inte undgå att beundra mig själv lite i spegeln innan Helena kom för att hämta mig.


- Men Hannes! Utropade hon, - Vilken snygging du blev.


Jag kände mig lite generad när Helena drog handen genom mitt hår. Hon log mot mig och drog med mig bort till havet av kläder.


- Av med paltorna så skall vi se vad vi kan hitta på, sa hon.


Jag kunde inte se någon provhytt någonstans.


- Var? Här? Frågade jag.


- Var annars? Kom svaret.


- Men..


- Knulla i direktsändning går bra men byta om i kalsingarna det går inte, suckade hon.


Lite trumpen så teg jag och drog av mig mina kläder och la dem på en stol. Jag ryckte till lite av förskräckelse när jag kände en varm hand på min rygg. Med uppspärrade ögon vände jag mig snabbt om och tittade på Helena som snabbt tog ett steg närmare.


- En av mina kollegor sa att jag inte fick missa chansen, viskade hon.


- Missa vad?


- Att ha sex med lilla söta Big Brother-Hannes, fnissade hon.


Av någon konstig anledning så tittade jag mig omkring som för att se om det fanns några fler i rummet.


- Kamerorna når inte hit, sa Helena och la upp en hand på mitt bröst.


Jag svalde hårt när jag insåg att hon menade allvar. Helena var kanske tio är äldre än mig och det skrämde mig. Klara och Cornelia var drivande och tog för sig men de var i samma ålder som jag och på samma mentala plan. Helena skrämde mig däremot! Vad hade jag att komma med där?


- Smaskiga små pojkar som kan ha stånd i evigheter, väste Helena som om hon hört min fråga, - sånt gillar jag.


Hon pressade sina rödmålade läppar mot mina samtidigt som hon tog ett rejält skamgrepp på mig! Aldrig att jag hade blivit så bra kysst någon gång i mitt liv. Helena sög verkligen andan ur mig.


- Om du gillade det där så skall du bara veta vad jag kan göra med din kuk, flinade hon.


Helenas ogenerade snuskiga språk och direkta tillvägagångssätt skrämde mig lite samtidigt som det fick mig att bli mer än pirigt upphetsad.


- Slicka mig, viskade hon i mitt öra innan hon nafsade lite i öronsnibben.


Helena lirkade långsamt upp den tajta kjolen över höfterna och storögt kunde jag konstatera att hon inte hade några trosor på sig. Tydligen så tittade jag lite för mycket för hon tryckte resolut ner mig på knä och la upp ett ben på min ena axel. Ogenerat sköt hon fram underlivet mot mig och hon stönade dovt när jag drog tungan mellan hennes heta veck.


Allt könshår var borta. Ingen slarvig rakning i duschen utan proffsigt bortvaxat! Helena luktade och smakade friskt och gott och hennes tydliga svar på min tunga inspirerade mig. Aldrig hade jag väl varit så entusiastisk med min tunga! Jag visste att jag gjorde rätt när hon tog ett hårt tag om mitt hår och nästan brutalt pressade mig mot sig.
Hårt och nästan lika brutalt så sög jag in hennes klitoris mellan mina läppar och reaktionen kom omedelbart! Helena skrek nästan rakt ut när hennes kropp spände sig i orgasmens extas. Jag fick ta tag om hennes höft för att hon inte skulle ramla omkull när extasens vågor sköljde genom hennes kropp. Långsamt lättade hennes grepp om mitt hår för att till slut lossa helt.


- Men oj! Sa hon, - nu förstörde jag ju nästan frisyren på dig.


Hennes kommentar fick mig att skratta till. Jag hade precis slickat henne till orgasm och hon kommenterade min frisyr.


- Lyckliga flicka som får tag på dig, sa hon, - det där kunde du ju riktigt bra.


Berömmet fick mig att känna mig generad och jag kunde ana att det hettade lite på kinderna. Jag hann inte vara generad någon längre stund förrän min lem försvann in i Helenas mun! Jag kunde bara dra andan av den översvämmande njutning som hennes rödmålade läppar skänkte mig. Ingen hade tidigare varit så duktig och jag närmade mig utlösningens brant fortare än jag någonsin tidigare gjort.


Lite lamt försökte jag klargöra min situation men Helena brydde sig inte om min protest så med ett stön lät jag säden pumpa ut i hennes giriga mun! Mina ben var alldeles matta och skakade nästan av ansträngningen. Helena flinade lite mot mig och hjälpte mig ner på golvet.


- Hur lång tid tar det att starta om den tror du? Frågade hon samtidigt som hon drog lite i min slaknande lem.


- Inte den här sidan årsskiftet, flämtade jag fram.


Jag fick ett skälmskt leende tillbaka innan jag försvann in mellan de fortfarande röda läpparna igen. När jag inom några minuter var på gränsen att få utlösning igen så avbröt hon och flinade:


- Ung och lättstartad.


Smidigt gränslade hon mig och jag höll andan av förväntan när hon sakta sänkte sig ner över mig. Obehindrat och utan problem försvann jag upp i henne. Jag blev nästan lite besviken i bristen på motstånd när hon knep till om min lem. Helena flinade lite mot min förvåning innan hon började rida mig. I långa mjuka rörelser utnyttjade hon hela min längd och hela tiden så fanns hennes kramande kön där och förhöjde njutningen för mig.


- Fyll mig, väste hon.


Det gjorde nästan ont när min stackars urvattnade pung började släppa ifrån sig den lilla mängden säd som fanns kvar. Helena mjölkade effektivt ur mig de stackars dropparna och matt torkade jag mig i pannan med baksidan av handen.


- Stackars liten, sa Helena, - nu får ju nästan Rafael göra något åt frisyren igen.


Jag skämdes nästan lite när Helena reste sig upp och ålade ner den korta kjolen på plats. Kroppen var som ett kassaskåp när jag försökte att kravla mig upp.


- Sätt på det här, sa Helena och höll fram en uppsättning kläder, - så skall vi mannekänga för tjejerna.


Helena hjälpte mig att ordna till kläderna och hon rufsad om håret på mig lite innan hon knuffade ut mig från festlokalen till allrummet.


- Wow! Skrålade Linda och Klara i munnen på varandra.


- Djäklar vad läcker du blev, sa Klara.


- Snyggt! Sa Linda.


Jag gjorde en liten lov in i rummet som Helena visat mig att jag skulle göra och jag kände mig ordentligt dum! Helena kommenterade min nya stil lite innan hon knuffade in mig i festlokalen igen med orden "det kommer mera". Ytterligare två vändor fick jag göra innan hon höll fram den snyggt skurna svarta kostymen. Jag kände mig verkligen bekväm i den och inte det minsta besvärad återvände jag ut i allrummet igen. Båda tjejerna var alldeles tysta och stirrade bara på mig.


- Fan, sa Linda lågt.


- Va snyggt, sa Klara lika lågt.


- Kejsarens nya kläder, sa Helena och skrattade.


- Men var inte han naken? Frågade jag.


- Jo! Men det var så här han skulle ha sett ut, svarade hon.


*


Jag satt längst bak i den stora limousinen med Linda och Klara mitt emot mig. Vi hade haft någon fjantig kändiskonsult med teddybjörnsnamn som trodde att han var tjugo år när han egentligen var närmare femtio! Vi hade fått öva oss på hur vi skulle bemöta pressen och fansen när vi kom ut och limousinen var en del i slutprovet.
Vi hade övat på hur vi skulle stiga ur bilen samtidigt som vi vinkade mot en tänkt publik och jag kände mig ganska fjantig medan vi höll på. Linda verkade dock trivas som fisken i vatten och hon kråmade sig mot de tänkta fotograferna. Plötsligt började bilen att rulla!


Vi rullade genom en port in på innergården där det var ett stort ståhej! En folkmassa skrålade och skrek samtidigt som fotoblixtar blixtrade. När dörren öppnades så bländades jag nästan av blixtarnas skarpa sken men Linda kastade sig orädd rakt ut. När jag sist vågade mig ur bilen så skanderade folkmassan "Hannes, Hannes" och höll upp skyltar med mitt namn.


En röd matta var utrullad upp mot huset kantad av avgränsade rep. Ett par stora kostymklädda vakter röjde väg för mig genom folkmassan. Händer med fotografier av mig och block hölls fram. Känslan var nästan lite surrealistisk att få skriva autografer men efter en stund så levde jag mig med i leken och släppte tyglarna precis som Linda gjort.


Jag kände mig som en popstjärna eller något liknande när den kvinnliga delen i folkmassan rev och slet i mig. Plötsligt så lösgjorde sig en blondin ur massan och smidigt passerade hon mellan vakterna innan hon kastade sig runt halsen på mig. Fullkomligt överrumplad överröstes jag av kyssar och kärleksförklaringar innan vakterna befriade mig.


Linda och Klara tjattrade som lyckliga småbarn när jag äntligen kom in i huset där festrummet var förvandlad till en presskonferens. Journalisternas kameror blixtrade och mikrofoner trycktes upp i ansiktet på mig. Jag lotsades fram till podiet av de stora vakterna och presskonferensen började.


*


Det kändes rejält pinsamt att få se sig själv på teven efter att presskonferensen avslutats. Visserligen så uppträdde jag balanserat och trampade inte i klaveret vilket var mer än man kunde säga om Linda. Men trots det så kände jag mig besvärad av uppmärksamheten. Linda verkade dock trivas som fisken i vatten och hon sög girigt i sig av kändiskonsultens omdömen och tips. Själv så bestämde jag mig för att undvika allt vad offentlighet hette.


- Bra Hannes, sa konsulten, - du har kontroll på läget och svarar precis så kortfattat och personligt som man skall göra.


Plötsligt så mindes jag den unga blondinen som trängt sig fram och kastat sig över mig. Av någon helt orationell anledning så undrade jag för mig själv om hon kunde ha varit den där galningen Nea som trakasserat mig.


*


Vi satt i badtunnan alla tre kvällen före finalen. Big Brother hade ställt in Champagne till oss och jag satt och sippade på glaset medan det varma vattnet värmde min kropp. Den sista veckan hade helt klart varit den mest omvälvande av de veckor som jag varit i huset. Slutligen så hade jag insett att mitt deltagande inte hade passerat obemärkt förbi utanför huset och oavsett jag ville eller inte så var jag numera en såpakändis.
Linda och Klara satt och kuttrade lite om övningarna vi haft under veckan och Linda var märkbart nöjd med sin nya stil som stylisten försett henne med. Det där blåsta blondinstuket var ordentligt nertonat och istället ersatt av ett lite mer sofistikerat. Jag hade fått erkänna för mig själv att Linda var jäkligt snygg i sina nya kläder och det märktes att hon trivdes.


- Alltså här sitter ni kanske med Sveriges kändaste kvinna, sa Linda plötsligt.


- Vem skulle det vara då? Frågade jag med skrattet i halsen.


- Jag naturligtvis, sa Linda, - det värsta är att jag måste ju visa mitt rätta jag nu. Det går ju inte att låtsas att jag är någon annan nu när jag varit här ett tag.


- Varför då? Undrade Klara.


- Jamen hallå! Nu har jag ju blivit stylad, sa Linda.


Jag kunde inte hålla masken längre utan gled ner med huvudet under vattenytan tills den värsta skrattkrampen lättat. Linda hade blivit stylad men hon vårdade den gamla korkade blondinstilen ömt.
Samtalet flöt vidare och när det börjat mörkna rejält så insåg jag att jag nog var rejält onykter. Värmen, Champagnen och känslan av befrielse efter veckans uppdrag hade effektivt fått alkoholintaget att bli större än någon gång tidigare i huset.


- Du Hannes! Sa Linda.


- Mmm, svarade jag.


- Hur många har du knullat med här inne i huset egentligen?


- Vad är det för fråga? frågade jag.


- Ja jag bara undrar för inte fan har du knullat mig än, sa hon.


Omedelbart så kom jag att tänka på min onanistund i badrummet när jag fantiserade om att spruta ner Lindas stora silikonbröst! Minnet i kombination med alkoholen fick mig att börja bli hård.


- Jag har inte fått kuk sedan Robin åkte ut så jag är rejält kåt nu, fortsatte Linda.


Linda var definitivt påverkad av alkohol vilket även kunde förklara hennes mer än vanligt grova språk.


- Och vad skall vi göra åt den saken då? Frågade jag.


- Hur övertydlig måste jag vara egentligen? Sätt på mig nu! Kom det direkta svaret.


Jag hade haft sex på ett eller annat sätt med fem av de sju kvinnliga deltagarna i huset så en gång mer eller mindre spelade ju ingen större roll. Dessutom så var jag helt övertygad om att så fort jag satte foten utanför huset igen så skulle tillfällena aldrig snubbla över mig på samma sätt som de gjort hittills. Dessutom så var jag helt på det klara med vad jag ville göra med Linda! Min heta fantasi gjorde mig fortfarande het. Däremot så hade jag fortfarande ingen lust att ha sex offentligt.


- Okey! Svarade jag, - men inte här.


- Va? Sa Linda.


- Pryd in i det sista, fnissade Klara, - jag vet var han vill knulla dig.


Linda såg lite förvirrad ut när Klara reste sig ur badtunnan. Förvirringen övergick i nyfikenhet när hon följde efter Klara.


- Kom då, sa Klara med tydlig adress till mig.


Sakernas tillstånd hade haft sin gång och det fanns en helt rationell anledning till att jag satt kvar i badtunnen. Efter en stund så hade i alla fall min erektion lagt sig så pass att jag kunde stiga ur tunnan och följa efter tjejerna. Klara hade tydligen ingen avsikt att lämna Linda och mig ensamma och jag var tillräckligt avtrubbad av tiden inne i huset och av alkoholen för att inte protestera vilket Linda tydligen heller inte gjorde.


- Här, sa Klara och stannade upp innan för badrumsdörren.


- Här? Sa Linda.


- Här ser inte kamerorna oss, sa Klara.


Innan Linda hann säga något mer så tryckte jag upp henne mot väggen och kysste henne aggressivt. Till skillnad mot tidigare gånger med tjejerna i huset så tog jag kommandot direkt väl medveten om att tillfället aldrig skulle uppenbara sig igen. Det var med stor förväntan jag smekte upp händerna om Lindas stora silikonbröst.
Jag hade aldrig tagit på några silikonbröst tidigare och jag var mycket nyfiken på att ta reda på hur de kändes. Det var lite av en besvikelse. Något fastare och hårdare än ett par riktiga med den stora skillnaden att jag tydligt kunde känna kuddarna med fyllning. Lite brutalt så slet jag av Linda bikinitoppen och sög in en bröstvårta i munnen samtidigt som jag masserade de stora brösten.
Linda stönade och pressade underlivet mot mig. Hennes uppmuntran fick mig att glida ner med en hand innanför hennes byxor. Hon var helt ren från könshår och plaskvåt när mitt finger gled in i henne.


- Knulla mig nu! Stönade hon.


Linda kunde inte fort nog krångla av sig bikinitrosorna. När hon svängde runt och svankade ut med rumpan mot mig så hade jag precis hunnit sparka av mig mina egna badbyxor. Utan några finesser så trängde jag in i Linda bakifrån i en enda hård rörelse. Hon stönade till ljudligt och svankade ut hårt mot mig.

 

Utan att tänka på något annat än min egen njutning så började jag att ta henne hårt samtidigt som jag kramade hennes stora bröst hårt. Linda verkade gilla min lite hårdhänta hantering för ganska snart så började hon att signalera tydligt att hon var på väg mot klimax.


När hon började skaka och gny av orgasmen så drog jag mig ur henne och tryckte ner henne på golvet samtidigt som jag vände på henne. Snabbt och effektivt tog jag mig själv till utlösningens brant med blicken fäst på Lindas bröst. Utlösningen kom som ett bombnedslag!


Det kändes som om underlivet skulle sprängas när säden började pumpa ut över Linda. Den första strålen var så hård att jag missade hennes bröst och träffade i ansiktet istället. Linda ryckte till av överraskning men hann inte reagera ytterligare förrän nästa stråle träffade henne över brösten. Jag tror aldrig att jag tömt ur mig så mycket säd någon gång!


Med ena handen mot väggen så började jag att landa efter den kraftiga utlösningen. Nedanför mig satt Linda med säden rinnandes nerför ansiktet och brösten täckta av blank kladdig sperma. Bilden överträffade min fantasi flera gånger om och fick mig att stöna till lite lågt av upphetsning.


*


Alla var påtagligt nervösa där vi satt i soffan framför teven: Klara, Linda och jag. Det var helt otroligt att jag hade klarat mig ända fram till final och jag lekte rastlöst med händerna medan vi väntade på att finalen skulle börja.


- Hej hej hallå huset! Skrålade Adam.


Vi svarade efter bästa förmåga och jag kunde notera att det inte bara var min röst som lät lite gäll.


- Jag tänkte att vi skulle titta lite tillbaka på veckorna som varit, sa Adam.


Till min stora frustration så drog Big Brother ut på finalen och det var lidande som jag tittade på klippen i teven. En del händelser var kära återseenden medan andra hade jag helt glömt och några var även förträngda!


- Ja det är ju så att det bara kan bli en kvar i huset, sa Adam.


Han höll upp två kuvert som han viftade lite nonchalant med.


- En tvåa och en trea och så en etta som blev över! Eller skall vi säga kvar? Skrockade Adam.


- Kör igång någon gång då! Sa Linda irriterat.


Adam skrattade gott medan han öppnade det ena av kuverten. Omotiverat långsamt läste han kortet som legat i kuvertet flera gånger innan han smilade stort.


- Det ser ut som om flickornas favorit har dragit det kortaste strået, sa han, - Hannes! Vill du vara vänlig att komma ut ur huset?


Det kändes nästan overkligt att höra sitt namn! Samtidigt som jag var lättad så var jag besviken. Besviken att inte ha vunnit efter så lång tid i huset. Ungefär som att snubbla på mållinjen och bli omsprungen av alla. Det var som i en dimma jag blev omkramad av Klara och Linda innan jag gick mot utgången.


Det som mötte mig översteg mina vildaste fantasier! Studion var full av hundratals människor som vrålade och skrek. Det gjorde inte saken bättre av att jag fick en spotlight rakt i ögonen när jag försökte orientera mig i kaoset. Från läktaren skanderade en uppsjö av tjejer "Hannes, Hannes" samtidigt som tung rockmusik dånade ut i lokalen.


Jag hade precis lokaliserat Adam när jag fick syn på några välbekanta ansikten vid sidan om. Mamma, pappa och brorsan. Omedelbart så svängde jag av och gick mot dem. Mamma mötte mig med öppna armar och jag kunde även notera att hon var lite fuktig i ögonen.


- Hannes som du skämmer ut dig! Sa mamma.


Det hade kanske inte utvecklats som jag tänkt mig och mamma hade varit emot mitt deltagande från början så jag hade inget att invända. Kramen jag fick var dock full av kärlek och jag kramade henne hårt tillbaka.


- Fan du ägde ju stället, sa brorsan och gav mig en grabbkram.


Pappa såg till min stora förvåning stolt när han omfamnade mig i en stor bamsebjörnkram.


- Du Klara! Vilket fruntimmer, viskade han och gjorde tummen upp efter att han släppt mig.


Jag hade velat vara tillsammans mer med familjen som jag inte träffat på så länge men Adam drog i mig.


- Hur känns det? Frågade han.


Jag var nästan mättad av intryck efter att ha träffat familjen och överväldigats av responsen från publiken.


- Tja! Bra tror jag, svarade jag lite svamlande.


- Jag tycker det verkar som om du haft det mer än bra, sa Adam och skrattade, - skall vi titta på lite klipp från din tid i huset.


Klippen spände över hela min tid i huset och bilden som jag framställdes i var förvånansvärt balanserad. Episoden med Jens och Linda lämnade en svag smak av metall i munnen på mig och jag ville hels glömma hela historien. Till min stora lättnad så spann inte Adam vidare på den heller.


- Hur skall du ta dig an beundrarinnorna då? Frågade Adam.


- Vilka beundrarinnor? Undrade jag.


- Tja Nea till exempel.


Det eländiga klippet där Nea strippar på webbcamen visades och hela publiken skrek. Det där klippet hade gett mig mycket bry och tankemöda eftersom jag inte förstod vad det var som drev Nea till att den så milda grad beundra mig. Vi kände ju inte varandra så det fanns ingen rimlig förklaring till att hon skulle lämna ut sig på det där viset


- Det är nog ingen större risk att jag stöter ihop med henne, sa jag utan att övertyga mig själv.


Om det ville sig riktigt illa så fanns hon kanske i publiken eller så hade Big Brother letat upp henne och stod i begrepp att skicka in henne på scenen.


- Kanske har du rätt, sa Adam.


Efter några fler klipp och lite kallprat från Adam så var det över! Min tid i rampljuset var över och nästan lite bryskt knuffades jag åt sidan när Adam tog fram nästa kuvert med namnet på den som skulle få lämna huset.

SLUT Fortsättning följer
 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Mangan

Förbannat bra..

12/11, 2011 kl. 12:18

#4

Hannes II

Jag har börjat på en fortsättning men inspirationen vill inte riktigt infinna sig.

15/2, 2010 kl. 08:12

#3

ars amandi

Jahopp det var den lördagen det...

Varför ska du alltid avsluta när man bara vill fortsätta? Jag har nu suttit och streckläst alla delar du lagt upp och blir nästan lite sur över att du inte har färdigställt serien. Men väntar med spänning på fortsättningen.

13/2, 2010 kl. 18:42

#2

~K~

Ja, får vi veta hur det gick sen, ute i "verkligheten"??

Vad har grabbarna att säga?
Hur lätt är det att ta upp studentlivet igen?
Och blir det lika svårt att va anonym som antyds?
Får han ihop det med Klara? Eller nån annan av Huset-brudarna?
Får han veta mer om Nea?

*nyfiken*

5/11, 2009 kl. 04:29

#1

Patrik_89

Väntar med spänning på forsättningen.

Bra skrivet alltihopp men nu måste man ju bara få veta vad som händer utanför huset och grabbarnas reaktioner =)

28/10, 2009 kl. 13:44