Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/7, 2018 kl. 09:52, av Sixten

Lärospån i kärlekens värld

Både min far och framförallt min mor gav mig god vägledning inför mitt vuxna sexliv.
Nu är det min tur att ta mitt ansvar gentemot min son. Han behöver all den information och de råd jag kan ge.

Jag heter Sebastian. Min son heter Fredrik. Han skall snart fylla sexton år. Jag anar att han  redan är  rätt försigkommen.  Han har säkert redan varit och fingrat i fittorna hos några av tjejerna i sin klass. Visst har du det, Fredrik.?

Jag för min del hade ett par fingar i fittan på min klasskamrat Lilly redan när jag var fjorton år. Men om henne och om andra unga tjejer jag kom nära i grundskolan ska jag inte berätta nu.

Den första riktigt sköna sexupplevelsen hade jag med Sofia. Jag träffade henne i England när jag var utbytesstudent där tillsammans med min kompis Viktor. Han fick  besök av sin tjej  Eivorr som hade Sofia i ressällskap.


En kvälls satt jag och de tre andra i en pub och drack öl. Viktor och Eivor gav sig ganska snart iväg. Sofia och jag blev kvar och hann dricka ytterligare några glas innan vi gav oss iväg hem. Jag följde Sofia till porten och hon bjöd mig med in.

Just när vi kommit in blev det ett hiskligt åskväder med störtregn. Det fanns ingen möjlighat för mig att ge mig hem till mitt boende åtskillidga kvarter bort. Jag blev kvar. Sofia var näst intill vettskrämd av åskknallarna. Vi satte oss i hennes säng..

- Jag är så rädd, Sebastian. Håll om mig!

Det gjorde jag gärna. Vi lade oss ner och jag började ginda mitt huvud fram och tillbaka över Sofias byst.

- Det känns bra. Det gör mig lugnare.

Jag öppnade Sofias blus. När du gör det, Fredrik så gör det långsamt  och försiktigt.

Sofias bröst låg fortfande kvar i hennes behå.,Med behån kvar mellan min högra hand och hennes bröst fortsatte jag mina smekningar. Mjukt knådade jag hennes bröst med mina händer

Du får inte gå fort fram i ett sånt här läge, Fredrik, men förr eller senare bör du försöka få hennes bröst blottlagda och när du lyckats med det ska du kyssa och suga på hennes bröstvårtor. Alla kvinnor  gillar såna kyssar. Din tjej  kommer också att gilla det precis som Sofia gjorde.

- Nu är jag inte rädd längre, Sebastian. Det känns så gott.

Jag fortsatt att kyssa henne bröst och under tiden förde jag en hand in mellan hennes ben. Rent automatiskt särade Sofia på sina ben och jag kom nu ät att börja föra min hand fram och tillbaka över hennes fitta.. Jag såg Sofia i ögonen och kunde avläsa att hon började bli kåt. I ett sådan läge, Fredrik är det säkert att hon om stund kommer att låta dig komman in med din kuk i hennes fitta.

Nästa steg, Fredrik, är väl självklart, Du ska in med fingrarna i hennes fitta och det kräver att du får av henne trosorna. Jag tror att hon hjälper dig precis som Sofia hjälpe mig.

- Vill du ha mig, Sebastian?

Ja, visst ville jag. Något annat kunde jag inte tänka mig.

Fredrik, föreställ dig hur jag hade fått Sofia, nyss så rädd, att  bli kåt.
Lev dig nu in i min situation med Sofia. Försök så blir du nog kåt. Tänk  på hur din far var på väg att  få dem unga kvinna att längta efter kuk, Tänk dig att det egentligen var du som höll på att vänslas med Sofia

Nu, Fredrik har du kommit fram till ett viktigt moment, till den rätta tidpunkten för att stoppa in ett, sedan två och kanske till och med tre fingrar i fittan på den kvinna du håller på att erövra. Du kan vara helt säker på att hon längtar efter dina fingrar.

Jag lyckades efter en stund få in alla mina fem fingrar. Försök med en tjej,  Fredrik!  Din tjej vill inget hellre.
Du kommer snart att ha nått ditt mål. Men var ändå försiktig. Du får absolut inte gå hårt fram

I det sexuella gäller kärlek som rättesnöre. Du skall absolut inte tvinga en kvinna till det hon inte vill.
Hon har rätt att njuta precis lika mycket som du. Och njuta det kan hon.. Kvinnar har starka känslorr,
De har en strålande förmåga att njuta under sexakten. Det här tycker jag att du ska kolla upp med din syster.
Fråga henne!

Hon kan allt som är värt att veta om mannens och kvinnans förening.

Du vill väl höra mer om hur Sofia och jag fortsatte.

Min kuk var dunderhård. Sofia fick tag i blixtlåset till mina byxor och på nolltid hade hon fått tag i min kuk. Jag hörde hur hon drog efter andan, skrattade till och sa mig att hon inte trott att en kuk kunde vara såt stor.

Det var fritt fram, Fredrik. Hur lätt som helst att få in den. Sofia var jättevåt i sin fitta, precis som en kåt kvinna ska vara.

Din mamma och jag har diskuterat en hel del om hur inträngandet ska ske. Hon tycker bäst om när kuken    kommer sakta in, jag mycket, mycket sakta. Jag är övertygad om att de flesta kvinnor tycker så. Jag har frågat din syster om hur hon vill ha inträngadet. Hon har avslöjat för mig att hon knullat med sju olika killar sen sin  sin samlagsstart. Hon har upplevt att det oftast blir ett dåligt knull om killen kör in i fittan fort och hårt. Mjukhet ska man ha i ett kärleksförhållande. Men är man kåt så kan man ibland ta till litet för hårt. Den här frågan, Fredrik, kan du gärna diskurtera med den du knullar med..

När man kommit i gång  i en lugn takt kommer man ganska snart in i en skön gemensam takt. Kukem stöts t in och kvinnan gör ett välavägt skönt motjucke. Underbart Fredrik. Kärleksknull på hög nivå.

Känslan i samlaget blir starkare och skönare, så har i alla fall jag upplevt det, när kvinnar under mig drar upp sina knän i axelhöjd. Det kanske inte dina unga tjejer kommer att göra till att börja med. Men förr eller senare i era samlag gör  de det. Jag tror att kvinnor gör dessa knäupdragningar i ren instinkt så du behöver inte ge  några anvisningar.

 Underbart Fredrik. Suveränt. Med kvinnas knän högt uppdragna kommer du djupt in. Du får en känsla av att hon ger sig fullkomligt till dig. Kanske är knäuppdragningen en biologiskt instikt, en inte helt medveten önskan att  bli befruktad, att få barn med dig. Njut, Fredrik, av dessa stunder mellan högt uppdragna ben och knän!

Jag kan tillägga att jag och Sofia fann varann på ett bra sätt. Vi njöt i stora mått av vårt samlag. Ju mer vi höll på  ju hetare  blev Sofia. Hon gjorde mig lycklig, gjorde mig verkligen tillfredsställd. Själv slingrade hon sig runt om mig efter mitt sista spermasprut och ville sedaan inte släppa greppet. Jag tror ingen kysst mig så mycket och så länge som Sofia gjorde den gången.  Jo, din mamma har allt gjort en hel del gånger.

Du ska inte än på länge skaffa barn även om du har förmågan till det. Låt inte din sperma komma in i någon tjejs livmoder. Det ordnas lätt om tjejen använder p-piller. Vill hon inte ha med pillren att göra så vet du
att det finns andra möjligheter, t. ex kondom eller pesar.

Det sägs ibland att detta med  använda kondom är som att tugga kola utan att ta av kolapapperet.  Det stämmer, tycker jag.. Hud mot hud ska det vara. Den principen har din mamma och jag alltid tillämpat och alla våra samlag har varit toppen.

I början var mitt sexliv ganska vidlyftigt, Jag har knullat med många kvinnor. Häromdagen försökte jag  komma ihåg vilka de var och hur många de var. Jag kom fram till att det varit drygt 40 kvinnor men i många fall rörde det sig det  om engångs-ligg. De kvinnor jag fastnat för är bara tre och främst av dem sätter jag din mamma.

Med Sofia knullade jag i nästan tre är. Sedan fann jag Viveka. Hon var vad man kan kalla dunderkåt. Hennes specialitet var att suga min kuk. Hon älskade att få min sperma inslungad i sin mun. Jag hade inget emot den sortens sex men då bara som oväxling. Viveka blev litetför  tjatig med att ha min kuk i sin mun och det gjorde att jag till slut tröttnade på henne.

Viveka gav mig i alla fall en helt underbar upplevelse. Hon fick mig att slicka sin fitta. Det ska du abosolut pröva, Fredlik.

Viveka instruerade mig. jag fick lägga mit huvud mellan hennst ben och så föra min mun mot hennes fittläppar och så fick jag på hennes befallning slicka dem och efter ett tag krävde hon att jag skulle försöka få in min tunga djupare mellan dem. Det var inte svårt. Fíttlåpparna var vidöppna. Min tunga trängde djupt in. Jag förde munnen upp mot klitoris och ner mot mellangården. Om och om igen gjorde jag det. Viveka njöt och skrek ut sitt välbehag.

Den fittdoft som kom från henne var underbr. Det finns ingen mer tändande doft än doften från en kåt kvinnas fitta. Det är något jag unnar dig att uppleva, Fredrik.. Du kommer, precis som jag gjorde, att spruta ut sperma  redan efter  en halv minut. Den underbara fittdoften styr dig till orgasm. 

Att spruta sperma, Fredrik, det är bland det skönaste en man kan uppleva..

Med din mamma är jag jämbördig i sängen. Veronika försökte hela tiden vara den bestämmande. Hon trivdes med att vara dominant. Man kan nog en tid acceptera det men inte i långa loppet. Trots alla de sköna stunder jag haft med Veronika tog jag till sist adjö av henne och det passade bra att göra när hon fått ett jobb på annan rätt avlägsen ort.

Nästa kvinna jag vill nämna av dem jag haft en längre erfarenhet av är en  kvinna som hade  öppnat en skrivarstuga för kåta män och kvninnor som gärna skrev kåta erotiska noveller. Hon flyttade till min hemort ett par år innan jag träffat din mamma. Hon hette Belinda. Jag råkade av en slump få se den sida för novellerna hon öppnat. Jag läste en hel del av dem. Alla var, tyckte jag välskrivna och författarna hade, det framgick av ämnesvalet odh formuleringsförmågan god och spännande erfarenhet av könslivet.

Jag läste och läste. Jag kunde inte undgå att bli kåt av läsningen. Belinda hade själv skrivit en hel del noveller, alla mycket bra och verkligen upphetsande.

Det var inte konstigt att jag själv började skriva erotiska noveller som jag fick införda på Belindas novellsida.

I början var jag inte särskilt lyckosam. Som mest var det fyra som markerat att de gillat någon av mina noveller.
Trots det fick jag ett uppmundtande mejl av Belinda. Mejlet blev början till en ganska omfattande internettkontakt. Efter en trevande start blev det mest kontakter via Skype och när den kontakten vuxit ut till dagliga samtal visade  min ståkuk för henne odh hon visade sin vidöppna och våta fitta.
Härligt upphetsande Fredrik, eller hur? Helt klart längtade vi efter varann.

Belinda och jag knullade och höll ihpå i nästan fyra år. Mina noveller blev genom mina upplevelser med  henne  och hennes författarhjälp allt mer uppskattade. För en  novell  jag skkrivt på helt egen hand fick jag pris i form av en jättefin dildo  som jag fortfarande har liggande i en av mina skrivbordlådor. Mamma brukar använda den när jag är på långa affärsresor.

 Nu har din mor och jag då och då skrivit noveller tillsammans och sänt till Belindas novellsida. Din mor har en god formuleringsförmåga. Jag blir faktiskt ofta kåt när jag läser någon novell som hon skrivit..

Du ska nog inte försöka leta upp Belindas novellsida. Du hittar den inte framförallt därför att hon heter något annat än Belinda på din sida..

Belinda och din mor har hjälpt mig förstå hur kvinnor beter sig när de är kåta. De ger  tydliga signaler till män om att de är villiga. Belinda och framför allt din mor har fått mig  att inse att kvinnor älskar sex lika mycket som män. En kvinna söker oftast av egen drift upp den man hon vill knulla med.  Jag har haft mång anledningar att vara tacksam för den kunskapen. Efter min tid med Beöomda hade jag i snabb följd åtskilliga herdestunder med mycket kåta kinnor  som alla visat tydliga signaler   Alltså, Fredrik, studera kvinnorna och lär dig tyda deras signaler.

Du ska veta att en kvinna som slår ner sin blick inte alltid gör det för att hon  är blyg. .Det kan ha varit annat som dragit till sig  hennes blick.. En stor bula framtill på dina byxor till exempel.

Både mamma och din storasyster Ingeborg har läst igen vad jag skrivit till dig. Mamma  vill gärna att jag berättar för dig om en egenhet jag haft. Jag hade fått till vana att till min sexpartner ropa när jag kände att det var nära att gå för mig:  Nu kommer jag snart, kommer du?

Mamma hade  roligt åt mitt beteende. Inte behöver du ropa så, Sebastian, jag känner i förväg när det är på väg att gå för dig. Det känns i din kuk. Den är som störst och hårdast strax innan det ska gå för dig. Jag vet då att jag om några sekunder får ett härligt sprut in i min fitta..

Jag hoppas de tar mina råd på allvar och försöker tillämpa dem. Jag, din syster och din mamma önskar dig lycka till på kärlekens underbara väg.

Din far Sebastian

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.