Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/2, 2009 kl. 09:28, av Hannes II

På hög höjd - sista delen

Del 2 av 2 i serien På hög höjd

Varför är Jenny så intresserad av vad klockan är och vad sa egentligen Jenny och Josefin till varandra där på puben?

Efter att vi duschat åt Jenny och jag frukost på min balkong iklädda mina sidenmorgonrockar. Jag hade dukat upp en rejäl frukost och i den varma morgonsolen satt vi och pratar strunt, åt smörgåsar och drack Kinesiskt grönt te. Stämningen var lite mer uppsluppen än kvällen innan då Jenny, vilket hon även senare erkände för mig, var ute efter att förföra mig. Jag kunde dock konstatera att jag trivdes ganska bra i hennes sällskap och för egen del tyckte jag att det kändes bra.

- Vad är klockan? frågade hon.

- Snart tio, svarade jag.

Hon hummade och tittade lite pillemariskt på mig.

- Va? frågade jag.

- Nä, inget, svarade hon och tog en tugga av smörgåsen.

Något var det, det kunde jag se men jag kunde inte sätta tummen på det. Plötsligt ringde det på dörren och mycket förvånad tittade jag ut i hallen och sen på Jenny. Blicken jag fick från Jenny gick inte att beskriva!

- Jag tar det, kvittrade Jenny och sprang ut i hallen.

När hon öppnade dörren kom Josefin in och nu var jag rejält oförstående. Vad gjorde hon här och hur viste hon var jag bodde? Frågorna snurrade runt i mitt huvud. Josefin och Jenny kramade om varandra och viskade fnittrande till varandra. Jag såg hur Josefin tittade förvånat på mig och förmodligen tittade jag lika fåraktigt förvånat tillbaka för plötsligt så började Jenny att skratta.

- Allvarligt? Frågade Josefin Jenny som bara nickade.

- Jag bjöd hit Josefin på lite frukost, sa Jenny, - hoppas att det är okey?

- Visst, sa jag.

Jenny och Josefin kom ut på balkongen och satte sig igen efter att Jenny hämtar en temugg till Josefin. Jag sneglade lite på Josefin där hon satt bredvid mig klädd i kort sommarkjol och linne. Med det ljusa håret uppsatt i en tofs och dom klarblåa ögonen var hon Jennys raka motsats. Där Jenny var slank var Josefin kurvig och fyllig utan att för den skull ha något onödigt kilo. Josefins hud var mjukt solbränd och hela hon utstrålade ungdomlig välmåga. Hon mötte min blick och hettan som mötte mig fick mig att rodnade slå ner blicken.

Tjejerna satt och småpratade om kvällen som varit och Josefin redogjorde ingående för vad som hänt innan Jenny med finurlig blick började redogöra för vår natt. Smått generad försökte jag att hindra henne men hon avfärdade mig bara med ett:

- Josefin och jag har inga hemligheter för varandra utan delar allt!

- Just det, sa Josefin, - allt!

Betoningen hos båda tjejerna låg på ”allt” men jag fick ingen närmare förklaring om vad det betydde. Tjejernas blickar, speciellt Josefins, fick mig att känna mig väldigt osäker. Jenny berättade ingående om vår älskog och jag blev mer och mer röd i ansiktet ju längre Jenny kom i sin berättelse och när hon kom fram till morgonens övningar så sa jag:

- Nu räcker det!

- Sårar vi din manliga stolthet? Frågade Josefin.

- Du skulle bara veta vilken stolthet han har i byxorna, sa Jenny med klurig blick innan jag hann svara på frågan.

Jag ryckte till och satt bara och gapade när jag hörde vad Jenny sagt.

- Vi kanske ska ta och undersöka stoltheten lite, sa Jenny, - eller vad säger du Josefin?

- Tycker jag bestämt, sa Josefin.

Vad satt dom och sa egentligen? Jag kunde inte för mitt liv förstå vad dom satt och sa.

- Vi delade ju på allt sa jag ju, sa Jenny och log mot mig.

- Just det, sa Josefin och lutade sig mot mig, - på allt.

Hennes ögon blev plötsligt väldigt blanka och innan jag hann reagera så kände jag hennes läppar mot mina och hur en varm tunga smekte över min mun. Jag sköt stolen bakåt och ställde mig upp. Hjärtat dunkade som en stånghammare och jag kunde känna hur mina kinder hettade. Tjejerna tittade med blanka ögon leendes på mig sen kysste dom varandra! Dom kysstes med öppen min och jag kunde se hur deras tungor virvlade runt om varandra. Nu började jag få lite svårt att andas och jag kippade nästan efter andan. Tjejerna reste sig och kom fram och ställde sig på var sin sida om mig. Deras närhet gjorde att min kropp började reagera.

- Skall ni vi? Flämtade jag fram.

- Vi delar på allt, sa Jenny och gav mig en kyss.

Jennys kyss var hungrig och jag kunde ana en hetta och en åtrå som vida översteg gårdagen och nattens. Med Jennys tunga i min mun kände jag hur Josefin smög in en hand i min morgonrock och smekte mig mjukt på magen. Hennes mjuka hand fick nästan magen att knyta sig av vällusten som spred sig i min kropp. Jenny avbröt kyssen och viskade till mig:

- Det är okey, jag vill att Josefin är med.

Jag tittade frågande på henne och som om hon förstod min undran så nickade hon och tittade sen på Josefin. Jag följde hennes blick ner på den vackra blondinen som stod vid min sida och när Josefin kysste mig den här gången så besvarade jag hennes kyss. Kyssen var het och Josefin var hungrig.

- Vill du veta vad jag fantiserat om sen vi träffades i går kväll? Frågade Josefin med blanka ögon.

- Det är bättre vi visar honom, sa Jenny och började att dra iväg mig mot sovrummet.

Tjejerna föste iväg mig mot sovrummet och väl där såg dom till att jag befriades från morgonrocken. Min hårda lem blottades för deras blanka blickar och jag skakade till lite av förväntan när Jenny smekte mig ner över magen.

- Wow, sa Josefin.

Jag har aldrig upplevt mig som speciellt stor och det är jag säkert inte heller men tjejerna fick mig i alla fall att känna mig lite lättare till mods. Samtidigt som jag var fruktansvärt kåt och hård kände jag att jag nästan var livrädd för att inte räcka till. Fram tills för ett dygn sedan hade jag bara haft sex tillsammans med en kvinna och vi hade bara kört snällvarianten av missionären. Sen hade Jenny förfört mig och visat mig en värld som jag inte trodde var möjlig. Att då stå där med två kvinnor på en gång det var svårt att ta in.

Som tur var tog tjejerna snabbt kommandot och med milt våld la dom omkull mig i sängen och efter att ha glidit ur morgonrocken var Jenny över mig. Hon var helt otroligt het och jag kunde ana att hon var rejält tänd av situationen. Hon pressade sin heta kropp hårt mot mig och jag kunde se att hennes bröstvårtor redan var stenhårda.

- Vad gör dig mest upphetsad, viskade jag i hennes öra, - att Josefin har sex med dig, mig eller oss båda?

- Oss båda, flämtade hon tillbaka med ett leende, - det gör inget att Josefin är med va?

- Ni har älskat med varandra förr va? frågade jag.

- Mmm, svarade Jenny, - visst är hon fin.

Jag sneglade i ögonvrån där jag kunde se hur Josefin gled ur sina kläder och hon var verkligen vacker. Höftens mjuka rundning, den fasta rumpan och dom helt fantastiskt runda vackra brösten.

- Så länge det är okey för dig så är det för mig, viskade jag tillbaka.

- Bra, sa hon, - för det gör mig så kåt.

Längre hann vi inte i konversationen förrän Josefin gjorde Jenny och mig sällskap i sängen. Josefin kröp upp bredvid mig och jag kunde se i hennes ögon hur kåt även hon var. Jag tog tag om hennes midja, drog henne intill mig och la ner henne på rygg. Samtidigt som jag kysste henne la jag upp handen på hennes bröst och under min handflata knoppade sig hennes bröstvårta. Josefin stönade in i min mun när Jenny lät ett finger glida upp mot hennes kön. Hon särade kraftigt på benen och Jenny gled ner för att börja slicka henne.

Jag kysste Josefin ner över halsen mot brösten. Hennes bröst var mycket större än Jennys men samtidigt fasta och välformade. Jag cirklade med tungan runt vårtorna och jag kände hur Josefin la handen om min nacke och höll mig fast när jag lät tungan stryka över hennes bröstvårtor. Ljudet av Jennys tunga mot Josefins kön nådde mina öron och jag kände hur kåtheten slet tag i min kropp. Jag drog mig loss från Josefins grepp och fortsatte ner mot Jenny.

Jenny tittade upp mot mig och Josefin stönade ut sin besvikelse och frustration över att inte längre bli slickad. Jag kände hur hon knuffade mitt huvud neråt mot sitt kön. Jenny kysste mig hetsigt och jag kunde känna smaken av Josefins kön i hennes mun. Jag övertog Jennys plats mellan Josefins ben och lät tungan stryka längsmed blygdläpparna upp på venusberget. Hon hade sparat en liten blond tofs men i övrigt var hela hennes kön helt renrakat.

När jag så slickade henne på klittan körde hon nästan upp sitt kön i ansiktet på mig och stönet som kom över hennes mun gick inte att ta miste på. Jenny satte sig gränsle över Josefins ansikte och jag kunde se hur Josefins tunga löpte fram och tillbaka mellan Jennys blygdläppar. Jenny stönade högt och smekte sina små bröst samtidigt som Josefin smekte hennes vackra rumpa. Jag slickade Josefin hårt över klittan och jag kunde känna hur hennes kropp spändes inför urladdningen och plötsligt kom orgasmen.

Josefin skrek till rakt ut och satte sig upp så häftigt att Jenny nästan ramlade baklänges över henne. Snabbt fångade jag upp henne och drog henne intill mig. Nu var jag rejält kåt och mjukt tryckte jag ner henne på alla fyra. Hon fattade snabbt vad jag ville och ställde sig tillrätta på alla fyra över Josefine och svankade med den vackra rumpan vänd mot mig. Hon vände upp ansiktet mot mig och jag kunde se hur det glittrade till i hennes ögon när hon uppmanade mig:

- Ta mig.

Utan några krusiduller trängde jag in i hennes mycket blöta sköte och arbetade mig långsamt in. Vi stönade båda till när jag gick i botten. Med ett stadigt tag om hennes mjuka, lena höfter tog jag Jenny mjukt och rytmiskt. Plötsligt kände jag en tunga som slickade mig över pungen. Lite förvånat lutade jag mig framåt och åt sidan för att få se Josefins händer komma smekandes upp för Jennys midja. Jenny stönade högt och det dröjde inte länge förrän hon skakade av en våldsam orgasm. Jag frustade besviket till när hon föll framåt över Josefin varvid min lem med ett slurpande läte drogs ur henne. Lemmen var stor, hård och glänste av Jennys safter.

Josefin knuffade Jenny milt åt sidan och när hon tittade upp mot mig så såg jag hur hennes ögon vidgades när hon fick syn på min lem. Snabbt var hon där och greppade mig med sin hand. Ganska omilt runkade hon mig några gånger samtidigt som hon lade sig tillrätta nedanför mig.

- Knulla, sa hon kort.

Hon drog ner mig över sig och styrde mig rätt. Hon var precis lika våt som Jenny och jag gled utan några större problem in i Josefin som stönade högt och drog ner mig. Våra tungor möttes i en mycket blöt kyss och hon stönade in i min mun medan jag tog henne. Jag närmade mig utlösningen med stormsteg när Josefins kön drog ihop sig. Hennes heta kramande kön fick mig att komma häftigt och hårt pressad mot Josefin sprutade jag min säd långt upp i henne och avlägset kunde jag höra hur hon stönade ut sin egen orgasm.

Tungt låg jag ner på rygg i sängen med tjejerna på var sin sida om mig. Josefin låg matt på sidan fortfarande med små ryckningar i kroppen i eftersvallet av orgasmen medan Jenny halvlåg över mig samtidigt som hon smekte mig mjukt över magen.

- Visst gav det mersmak, sa Jenny med tydlig adress till Josefin som hummade lite där hon låg, - och visst var han duktig.

- Snälla, sa jag, - jag orkar inte mer nu.

- Det handlar bara om motivation, fnittrade Josefin som kvicknat till och greppat min slaka lem.

Jag satte mig snabbt upp och dom båda tjejerna tittade förskräckt på mig.

- Snälla, sa jag, - jag måste få vila nu.

Jenny la mjukt ner mig igen och bådas huvuden dök upp bredvid mitt.

- Okey, om Josefin och jag står för underhållningen i kväll, sa Jenny och tittade på Josefin som nickade, - så får du fixa maten och bjuda på ett sånt där fint vin som du har i vinkylen.

Det var inget svårt beslut att fatta så jag accepterade omgående varvid tjejerna log stort och såg mycket nöjda ut.

- Bra, sa Josefin, - vill du gå och fixa till dig nu så skall vi ha lite tjejsnack.

Jag tog mig ut i badrummet och samtidigt som jag vred på duschen så kund jag höra hur Jenny och Josefin fnittrade inne i sovrummet. Jag undrade vad dom planerade nu men konstaterade att jag nog egentligen inte ville veta utan det fick visa sig. Natten och morgonen hade varit omtumlande och jag nästan rodnade för mig själv när jag tänkte tillbaka på det som hänt.

Bara att ha fått älska med Jenny var helt fantastiskt och mer än jag någonsin kunnat fantisera om. Att sen även få älska med Josefin var så overkligt att jag inte riktigt var säker på att det hänt. Min ömmande lem upplyste mig dock om att det hela faktiskt hade varit verklighet och med tanke på tjejernas agerande så kunde jag nog se fram emot mer.

Efter att jag duschat var tvungen att gå in i sovrummet för att hämta rena kläder och med handduken knuten runt midjan möttes jag av en syn som var obeskrivlig. Dom två vackra kvinnorna låg nakna omslingrade och bara tittade på mig när jag kom in. Josefins mjuka kurviga ljusa kropp kontrasterade helt underbart till Jennys slanka mörka kropp.

- Skall vi ta en sväng ner till stranden? Frågade jag.

- Bra ide, svarade Jenny.

- Okey, jag fixar en liten massäck medan ni gör er i ordning, sa jag.

Tjejerna tog sig ur sängen och båda gav mig en liten puss på kinden när dom passerade. Jag kunde inte låta bli att smeka Jenny över rumpan när hon gick förbi. Hon vände sig om och log och gav mig en slängkyss. Snabbt kastade jag på mig lite kläder och tog vägen ut om köket där jag inventerade kyl och skafferi. Jag konstaterade att det behövdes komplettera lite både till massäcken och till kvällen så jag knackade lite diskret på badrumsdörren.

- Ja, hörde jag Josefin svara.

- Jag sticker ner till butiken och handlar lite, sa jag.

- Okey, kom det från badrummet.

Jag hade god lust att kika in men jag insåg att det nog inte var någon bra ide med tanke på att det var jag som ville vila. Jag hade snabbt tänkt ut en meny till kvällen och jag viste redan vilket vin jag skulle servera till så inköpen gick enkelt och smidigt och inom en halvtimme var jag tillbaka hemma.

Tjejerna hade precis klätt sig och höll på att torka håren med min hårtork. Snabbt rörde jag ihop ingredienserna till den chokladmosse som jag tänkte servera till efterrätt och ställde in den i kylen för att stelna. Därefter fixade jag till en kycklingsallad och stoppade ner lite annat smått och gott i en korg och under tiden så hann tjejerna bli färdiga.

Den bästa och mest populära strandsträckan låg ett par kilometer utanför stan så vi beslutade att cykla ut. Jag spände fast packningen på min pakethållare och sen gick vi först hem till Jenny. Hon knackade på hos grannen som tack och lov var vaken och hämtade nyckeln. Jennys lilla etta var smakfullt inredd och överallt fanns arbetsprover som hon gjort. Fascinerat tittade jag på en modell av en lampa som hon gjort, den var rejält läcker och jag viste redan var jag skulle ha placerat den om den fanns i verkligheten.

- Gillar du den? frågade Jenny.

- Helt underbar, svarade jag, - den skulle göra sig jättebra till mina fåtöljer.

- Stämmer, sa hon, - du kan kanske få prototypen om du är snäll.

- Du har gjort den i verkligheten? Frågade jag häpet.

- Ja, den står nere på skolan.

Under tiden som vi pratat hade Jenny plockat ihop en liten väska med handduk och lite rena kläder. Hon bytte snabbt om till bikini innan hon förkunnade:

- Jag är klar.

- Då går vi hem till mig, sa Josefin.

Josefin bodde några kvarter bort och även här kom jag att imponeras av den smakfulla inredningen. Plötsligt kom jag på att jag egentligen inte visste någonting om Josefin. Dom timmar vi känt varandra hade vi ägnat åt att älska med varandra. Jag kände hur det hettade lite på kinderna när jag tänkte tillbaka på vad som hänt och jag smekte hennes kropp med blicken när hon oblygt bytte om till badkläder. Josefin mötte min blick och hon log mot mig och jag kunde inte annat än att le tillbaka.

Långsamt cyklade vi mot stranden samtidigt som vi pratade. En del av mina frågor om Josefin blev besvarade och det visade sig att hon arbetade som kostymsömmerska på teatern. Josefin och Jenny var barndomskamrater och hade följts åt hela grundskolan ut.

Nere på stranden var det fullt med folk som badade, stojade och solade. Jenny och Josefin väckte viss uppmärksamhet där dom kom gåendes exponerandes sina vackra kroppar bara klädda i små bikinis och en och annan vissling hördes.

Vi bredde ut våra handdukar på en ledig yta sandstrand och slog oss ner. Genast plockade dom fram solskyddscreme och började smörja in sig. Själv är jag ganska mörk i hyn så jag brukar inte ha några problem med solen. Jag la mig ner på mage och bara njöt när solens varma strålar smekte min kropp.

- Vill du ha lite solcreme? Frågade Jenny.

- Behövs inte, svarade jag.

- Vi chansar inte, sa Jenny, - med tanke på i kväll.

Jag tittade lite frågande upp på henne.

- Josefin och jag skall ju stå för underhållningen ikväll, sa hon och fnissade lite.

- Och?

- Ja, då har du ju fått vila hela dagen så du fattar nog vad det handlar om, svarade hon och log mot mig.

Lätt generad la jag mig ner igen och jag kunde känna att kroppen tagit intryck av vad hon sa. Mjukt började Jenny att smörja in min rygg och det kändes som om hon mer smekte mig än smörjde in mig. Jag suckade till nöjt och slöt ögonen när jag plötsligt kände hur ytterligare två händer började smörja in mina ben.

Jag slog lite förskräckt upp blicken för att omedelbart mötas av Josefins leendes ansikte. Mjukt masserade dom in min kropp när jag fick känslan av att vara iakttagen. Jag lyfte lite på huvudet och tittade mig omkring och fick syn på ett antal mycket avundsjuka manliga ansikten.

- Bara njut, viskade Jenny åt mig och mycket nöjd la jag mig ner igen.

- Så, vänd på dig, sa Josefin efter en stund.

Jag vände mig på rygg och tjejerna fortsatte smörja in mig. Jag slumrade nog till lite för jag vaknade av att Jenny daskade till mig på låret.

- Hörru sömntuta, sa hon, - skall du med och bada eller?

- Visst, sa jag och kravlade mig upp.

Vi sprang ner till vattnet och smidigt dök jag ner i det varma vattnet. Kroppen flöt lätt i det salta vattnet och snabbt simmade jag längre ut och stannade när jag precis bottnade. Jenny kom snabbt efter mig. Hon trampade vatten ett tag framför mig innan han slog armarna och benen om mig. Hon fnissade till lite när svallvågorna efter hennes manöver slog över oss.

- Har du det bra? Frågade jag.

- Mmm, svarade hon, - men jag längtar till ikväll.

Hon pressade underlivet lite hårdare mot mig samtidigt som hon gav mig en salt puss. Jag smekte henne på låren upp över höften mot hennes små bröst. Hon flämtade till lite när jag smekte över hennes bröst med mina tummar.

- Skönt? Frågade jag.

Hon bemödade sig inte att besvara min fråga utan kysste mig istället och vi stod med tungorna i varandras munnar när Josefin kom simmandes fram till oss.

- Sluta upp och porra er, sa hon med ett skratt.

- Du är bara avundsjuk, sa jag och log mot henne.

- Just det, min tur, sa hon och drog i Jenny.

Jenny släppte greppet om mig och smidigt intog Josefin hennes plats.

- Jag går upp, sa Jenny, - slit inte ut honom bara.

- Ingen fara, sa Josefin och jag i munnen på varandra.

Vi fnissade till alla tre medan Jenny simmade ryggsim mot stranden utan att släppa min blick.

- Jag måste erkänna att jag är lite avundsjuk på Jenny, sa Josefin när Jenny försvann upp på stranden.

- Varför då?

- Att hon hittat någon som dig, svarade hon, - hon kommer inte att släppa dig, bara så att du vet.

- Bra att veta, sa jag samtidigt som jag längtade vansinnigt mycket efter att få krama om Jenny.

- Alla killar är inte lika mjuka och hänsynsfulla som du, fortsatte hon.

Jag hade inget bra svar på det så jag var tyst och lät Josefin fortsätta. Hon drog sig intill mig och kramade om mig innan hon gav mig en kyss. Jag besvarade kyssen för Jenny hade ju med all tydlighet gjort klart att det var okey och inte förrän hon ändrade sig så tänkte jag göra Josefin till viljes.

- Förut när du duschade så bestämde Jenny och jag att efter ikväll så kommer Jenny att ha dig för sig själv, sa Josefin och såg lite ledsen ut, - så jag skulle uppskatta om du ville göra kvällen till något minnesvärt.

- Hur menar du? Frågade jag.

- Det får du se i kväll, sa hon och fnittrade till lite, - vi står ju för underhållningen ikväll, men Jenny berättade om vad som hände på morgonen du vet när du avbröt henne tidigare.

Jag förstod precis vad hon menade och jag rodnade nog lite när jag tänkte på Jennys vackra rumpa. Josefin gav mig några uppmuntrande kyssar innan hon log mot mig.

- Många killar skulle offra högerarmen för att få vara med om det du är, sa hon.

- Jag vet, svarade jag, - men jag vet även att många skulle ta det för givet och skryta om det.

- Det är just därför att du inte gör det som gör att du kommer få uppleva det, sa hon, - nu går vi upp till Jenny.

Jag gav henne en snabb puss innan jag gjorde mig fri från Josefins mjuka kropp och började simma in mot stranden. Jenny låg och tittade på oss när vi kom gåendes på stranden med vattnet droppandes från våra kroppar. Jag kastade mig ner på handduken och tittade upp på Jenny.

- Du blir inte generad ikväll eller? frågade hon.

- Förmodligen, svarade jag, - men nu vet jag var vi står.

- Josefin skvallrade va? viskade hon och gav mig en puss.

- Ja, svarade jag viskande samtidigt som jag la upp handen om hennes nacke och drog ner henne mot mig.

Jenny och jag kysstes mjukt innan hon drog sig ifrån mig utan att släppa mig med blicken. Hon lade sig tillrätta på sin handduk och slöt ögonen. Jag lät blicken vandra mellan dom två tjejerna och med deras omfamning i sängen i minnet förundrades jag över hur vackra dom var båda två fastän dom samtidigt var så olika.

Mina tankar skingrades av att min mage kurrade högt. Jag satte mig upp och drog till mig korgen med massäcken. Jag fick uppskattande blickar av båda tjejerna så jag förmodade att även dom var hungriga. Snabbt packade jag upp innehållet och dukade fram ett par papperstallrikar med plastbestick. Inte världens mest romantiska men väldigt smidigt när man är på stranden. Tjejerna tittade lite förstrött på mig medan jag gjorde allt färdigt.

- Mat, sa jag och tjejerna satte sig upp.

- Oj, sa Josefin, - va mycket.

- Vill du slippa laga mat i kväll eller? skrattade Jenny.

- Endast det bästa är gott nog till mina vackra kvinnor, sa jag, - någon som vill ha lite vin?

Jag hade slagit över en tetra vitt vin i en gammal mineralvattenflaska i plast så att ingen moralens väktare skulle kunna förfasa sig över att vi drack vin offentligt. Båda tjejerna höll fnissande fram sina muggar och jag hällde upp. Kycklingsalladen och vinet försvann snabbt medan vi pratade och skojade med varandra. Till efterrätt hade jag packat ner några äpplen och en förpackning med Ballerinakex.

Tiden rann iväg fort och vid fyratiden packade vi ihop och började cykla hemåt. Jag höll mig lite bakom tjejerna så att jag skulle kunna spana in deras vackra kroppar. Jenny log mot mig och höll sin plats vid sidan om Josefin hela vägen hem. Tjejerna svängde av för att åka hem till sin respektive lägenhet och ensam fortsatte jag den sista biten hem till mig.

Snabbt röjde jag av lite i lägenheten innan jag hoppade in i duschen för att tvätta av mig allt salt som torkat fast efter badet. Det varma vattnet strilade ner över min kropp och ståendes där i duschen kunde jag inte undgå att fundera lite på om tjejerna befann sig i samma situation. Min heta tanke fick mig att hårdna och lite nöjd lämnade jag duschkabinen med vetskapen om att dagens vila fyllt sitt syfte. Jag klädde mig lätt och ledigt i ett par linnebyxor och en bomullsskjorta samt mina favoritboxer.

Middagen var synnerligen enkel att tillaga och pigg efter den uppfriskande duschen tog jag itu med matlagningen. Huvudrätten, en hummersoppa, puttrade på spisen och efterrätten stod färdig i kylen och jag skulle precis fixa till förrätten när det ringde på dörren. Jag öppnade och synen fick mig verkligen att dra efter andan.

Utanför stod Jenny och Josefin i korta klänningar som mycket generöst framhävde deras fina kroppar. Håren var uppsatta och fixade och deras i vanliga fall vackra ansikten var sminkade till än högre höjder. Mycket glad bjöd jag in dom och som tack belönades jag med en puss på vardera kinden. Dom fnissade lite när dom passerade mig och rent instinktivt tittade jag i hallspegeln och på vardera kinden hade jag ett stort rött läppsticksavtryck.

Jag hade dukat bordet på balkongen med levande ljus och linneservetter och jag bjöd tjejerna att sätta sig ner. Jag kunde se på deras blickar att jag ansträngt mig tillräckligt och tur var väl det med tanke på hur uppklädda dom var. Det var med spänd förväntan jag serverade huvudrätten och det kändes nästan rituellt när jag öppnade vinflaskan vid bordet.

- Att några hundralappar kan göra sådan stor skillnad i smak, sa Jenny efter att hon smuttat på vinet.

Josefin nickade medhållande och jag kunde slappna av med vetskapen att allt var till full belåtenhet.

- Vad pratade ni egentligen om på puben i går kväll? Frågade jag.

Tjejerna skruvade lite på sig båda två men till slut så tog Josefin till orda.

- Det gick inte riktigt som planerat, sa hon, - men Jenny kom på att hon ville ha dig.

- När Josefin sa att du såg intressant ut så bestämde vi att hon skulle komma hit nu på morgonen, sa Jenny.

Jag log lite mot tjejerna.

- Och varför ville du ha mig då? frågade jag Jenny.

Till min stora förvåning så rodnade Jenny.

- Jo, alltså, som jag sagt så brukar jag inte vara så snabb i säng med killar men med dig så tände det direkt, sa hon.

- Varför då?

- Du var inte så påstridig som killar brukar utan du kändes så äkta på något sätt.

Blicken Jenny gav mig sa egentligen mer än hennes förklaring och jag förundrades över hur snabbt jag fäst mig vid henne. Att hon såg bra ut var ju odiskutabelt men under ytan fanns någonting som påverkade mig och det speglades i hennes ögon. Där kunde jag se hennes uppriktighet och där fanns även en längtan och åtrå amtidigt som det kändes som om hon kunde se rakt in i mitt medvetande. Josefin skruvade lite besvärat på sig där hon satt. Jenny såg hennes obehag och strök henne över kinden.

- Du vet Josefin och jag, sa hon till mig, - vår relation är speciell och alltid varit sådan genom åren. Vi ställer upp för varandra i vått och torrt och delar allt som du kanske märkt.

Jag nickade och kunde se hur Josefin slappnade av.

- Även om du är min så kommer en del av dig att tillhöra Josefin på samma sätt som du får acceptera att även en del av mig tillhör henne.

- Det är okey för mig än så länge och om det kommer en dag då det ändras så får vi ta det då, sa jag och markerade att diskussionen var avslutad.

Jag reste mig och samlade snabbt ihop tallrikar och bestick för att kunna servera efterrätten. Chokladmossen var lika len i smaken som dom båda tjejerna var vackra och jag kunde bara konstatera hur annorlunda mitt liv blivit jämfört med hur det varit med min före detta sambo.

- Så, sa Jenny, - då tror jag att det är dags för underhållningen.

Josefin fnissade lite och jag kunde se att hon blivit lite röd om kinderna samtidigt som jag kunde se i hennes ögon vad underhållningen bestod av. Jenny reste sig upp och tog min hand. Varsamt drog hon med mig bort mot sovrummet. Josefin dök upp vid min andra sida och fattade min andra hand och tillsammans gick vi mot sovrummet. Min puls hade ökat rejält och dunkade hårt i min kropp samtidigt som jag kände att jag blivit hård.

- Den här kvällen är Josefins, viskade Jenny till mig, - så jag vill att du i första hand tillfredställer henne.

Jag nickade som bevis på att jag förstått och blicken hon gav mig avslöjade att hon var rejält tänd av situationen. Jag började förstå att Jenny tände lika mycket på Josefin som hon tände på mig och situationen kändes ovan.

Jenny gick fram till Josefin och la armarna om hennes hals och gav henne en kyss. Josefin besvarade kyssen med hetta och smekte Jenny upp över brösten. Mjukt gled jag intill Josefin bakifrån och smekte upp händerna över höften, upp på magen för att slutligen kupa dom om hennes bröst. Jag kunde känna hennes styva bröstvårtor under kläderna och när jag kysste henne i nacken stönade hon högt i munnen på Jennie och sköt ut med rumpan mot min hårdhet.

Jag drog ner dragkedjan på klänningen och smekte den av hennes axlar varvid klänningen föll mjukt till golvet. Den svarta spetsbehån och spetstrosorna kontrasterade vackert mot hennes ljusa hy och hennes hud var så het när jag smekte henne över magen. Josefin hjälpte Jenny med klänningen och snart stod även hon i bara underkläder. Den vita släta behån och dom vita hipstertrosorna fick hennes hud att se än mörkare ut än vad den var i verkligheten.

Josefin vände sig om och nu var det två par mycket blanka ögon som tittade på mig. Vetskapen om att jag delvis var orsak till deras upphetsning fick mina kinder att hetta. Med flinka händer befriade tjejerna mig från kläder och mjukt la dom ner mig på rygg i sängen.

Josefin greppade min hårdhet och mjukt runkade hon mig med ena handen samtidigt som hon med den andra masserade min pung. Jenny kröp upp till mig och sökte min tunga och vällusten som spreds i min kropp av Josefins behandling förstärktes flerfalt av Jennys kyss.

Samtidigt som Jennys tunga brottades med min tunga så kände jag hur Josefin slickade mig på pungen upp över lemmen. När hennes sträva tunga strök över mitt ollon stönade jag högt in i munnen på Jenny. När Josefins heta läppar omslöt min lem så knöt det sig i magen av vällust. Ömsom mjukt ömsom hårt slickade och sög Josefin min lem. Hon åt verkligen min lem och hennes tunga slingrade sig omkring mitt ollon samtidigt som hon mjukt masserade min pung.

Jag kände hur jag snabbt närmade mig en utlösning, lemmen blev hårdare och större samtidigt som jag spände alla musklerna i kroppen.

- Snälla, fick jag ur mig innan Jenny tystade mig med en djup kyss.

Med Jenny hårt sugandes på min tunga sprutade jag all min säd i munnen på Josefin under ett ljudligt stön. Hon mjölkade ur mig varenda droppe säd och svalde undan allt eftersom jag tömde mig. Flämtande och totalt utmattad av Josefins behandling så känner jag hur Josefin slickar i sig det sista samtidigt som hon långsamt runkade min allt slakare lem.

- Herre gud, sa jag och tittade upp på Josefin.

Josefin log mot mig och en liten rännil av säd rann nerför hennes vänstra mungipa. Jenny lutade sig mot henne och slickade upp säden varefter hon kysste Josefin med öppen mun. Jag såg tydligt hur deras spermakladdiga tungor virvlade om varandra och det var bland det mest upphetsande jag någonsin sett. Kyssen fick mitt hjärta att bulta hårt och jag kände hur jag började bli hård igen.

- Jag tror han gillade det, sa Jenny och log.

- Har aldrig varit med om något sånt fantastiskt, sa jag helt ärligt.

Josefin log stort och jag kunde se hur hårda hennes bröstvårtor såg ut fastän att hon fortfarande hade underkläderna på sig. Jag satte mig upp och drog Josefin mot mig. Jag knäppte av henne behån och hjälpte henne att åla sig ur trosorna. Därefter drog jag henne intill mig och hennes kropp var kokhet mot min. Jag la ner henne vid sidan om mig och gav henne en kyss. Jag kände den salta smaken av min egen säd och det eggade mig till min stora förvåning. Josefin stönade dovt när jag mjukt smekte hennes bröst och hennes bröstvårtor var precis så hårda som dom såg ut.

Jenny kröp upp mellan benen på Josefin och hon måste ha tagit av sig sina underkläder utan att jag märkt det för även hon var naken. I handen kunde jag se att hon hade en liten rosa dildo och åsynen av den lilla leksaken fick det att hetta på mina kinder. Hon strök den längsmed Josefins blygdläppar ett par gånger innan hon böjde sig ner och slickade henne på klittan samtidigt som hon förde in staven i Josefin.

- Ja, stönade Josefin och höjde höften mot Jenny.

Lite tafatt smekte jag henne på magen samtidigt som jag funderade på vad jag skulle göra. Josefin löste det hela åt mig.

- Knulla Jenny, sa hon, - knulla henne men kom inte i henne.

Jenny stod på alla fyra och det var nästan en upprepning av morgonen när jag tog plats bakom henne. Jag slickade hennes kön och hon savade kraftigt. Utan några krusiduller gled jag in i henne och började ta henne mjukt. Josefin fixerade min blick och jag kunde se hur hon njöt av Jennys behandling.

Jag kunde se att Jenny förde staven mot Josefins anus och utan några synbara problem försvann den upp i hennes anal. Josefin stönade till högt och tryckte Jennys ansikte mot sitt sköte. Det kändes så förbjudet att se Jenny penetrera Josefin i rumpan att jag nästan rodnade lite där jag stod bakom Jenny.

- Ta henne i stjärten Hannes, sa Jenny efter ett tag.

Jag hade förstått vad som skulle hända när Jenny förde upp staven i rumpan på Josefin så den pinsamhet som inträffat tidigare på morgonen upprepades inte utan istället ställde jag mig tillrätta bakom Josefin som hade ställt sig på alla fyra. Jenny greppade min redan välsmorda lem och drog den fram och tillbaka mellan Josefins blöta blygdläppar några gånger innan hon förde den mot Josefins anus.

Så for min lem nosade Josefin i baken så gungade hon bakåt. Jag såg hur hennes ringmuskel gav vika och hur lemmen försvann in i hennes otroligt heta inre. Josefin stönade högt och gungade fram och tillbaka tills hela lemmen var inne. Som förhäxad stod jag still och bara tittade fascinerat på hur min lem försvann in allt längre i stjärten på Josefin. Det var nästan groteskt brutalt att se den vackra tjejen med min lem djupt inkörd i stjärten. Med händerna om Josefins mjuka höft tog jag henne försiktigt rädd att göra henne illa.

- Snälla hårdare, stönade hon och tittade på mig kåtblanka ögon.

Eggad av hennes blick gjorde jag henne till viljes och när så Jenny förde upp dildon i hennes kön så skakade Josefins kropp av en kraftig orgasm. Hon pressade sig hårt mot mig och hon kramade min lem så hårt att det nästan gjorde ont. Hjälplös tömde jag all min säd lång upp i Josefin.

Tungt gled jag ner på sidan om Josefin och mellan de oregelbundna rycken i hennes kropp i eftersvallet av hennes orgasm så kunde jag se tillfredställelsen i hennes ansikte. Jenny bäddade ner oss alla i sängen och med en varm het kvinna på vardera sidan kröp dom keligt upp intill mig och lade sig till rätta. Jag kunde se hur kåtheten fortfarande brann i Jennys ögon och hon såg nog att jag såg för hon viskade.

- Det är Josefins kväll, det blir tid för mig sen.

Varsamt gav hon mig en puss på kinden och varm och trygg av dom båda kvinnorna bredvid mig somnade jag.

Jenny tog för sig senare på natten precis som hon sagt. Inte heller kunde hon hålla sin överenskommelse med Josefin om att jag bara var hennes utan ganska snart så sov Josefin tillsammans med oss då och då. Jenny och jag bor numera tillsammans och hennes prototyp till lampa passade verkligen så bra till mina fåtöljer som jag trott den gången jag såg den för första gången.

24 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

go4it666

Första delen var behagligt ömsint och sexig. Den här delen tar Hannes till en ny underbar nivå.

21/7, 2023 kl. 04:01

#2

Ronneby

WOW En riktigt välskriven och underhållande novellserie.

Klrt att det blir en 5:a.

25/2, 2012 kl. 19:29

#1

~K~

Den här känns nästan som "urtypen till en Hannes-novell".
Blyga & oerfarna Hannes vinner i längden, och fantastiskt bra skrivet. :-)

11/7, 2011 kl. 12:12