Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/8, 2018 kl. 22:36, av LX

Pilates

Del 2 av 17 i serien Villig studentska

Två loosers har hittat en kåt milf, innehåller ovårdat språk och hårda tag. Porrnovell helt enkelt. Så varning för sånt..


Lydig studentska (del 2)


Jojje visade klippet i sin smartphone igen för samlingen gymnasiekillar som stod i en tät ring omkring dom på skolgården.
"Nää fy fan, kolla in pattarna!", skrattade de imponerat och beundrade bilderna. Dom som stod bakom fick luta sig över axeln på Jojje för att kunna se. Fredrik hade fått till en skakig liten filmsekvens av hur han själv slickade tungan fladdrigt över en styvnad vårtgård och samtidigt smajlade tillbaka mot kameran kaxigt.
"Selfie eller?", han nickade.
"Asch det finns större.", muttrade Nicke avundsjukt och rättade till sina glasögon.
"Jo men dom ser inte ut sådär, det där är grymma tuttar fan!", Anton gav honom en tillrättavisande knuff.

Det fanns fler bilder. Lena när hon sög av dom på bussgolvet. Lena när hon kysste mot Jojjes tunga i luften med slutna ögon.
"Japp, det är min slyna som jag bor granne med det. Tror jag ska hälsa på igen ikväll.", Jojje tog tillbaka mobilen och log snett.
"Värsta porrbruden ju.", dom high-fiveade Jojje och Fredrik.
Anton dunkade hans rygg och lovade att fixa några vinare till helgen. Det var villkoret för att han också skulle få se.

I själva verket hade det dröjt några dagar. Jojje hade velat knacka på många gånger. Han hade stått utanför hennes dörr hemma i hyreshuset där dom bodde vid flera tillfällen. De flesta ettor i huset var studentlägenheter. Han hade närmat sig med fingret på dörrklockan, men dragit tillbaka den. Han hade tvekat. Kliat sig bakom nacken och sen gått tillbaka in till sig igen. Sagt gonatt till farsan och sen lagt sig i sin lilla obäddade säng i det sjabbiga pojkrummet för att samla kraft. Men det slutade bara med att han runkade av sig till bilderna på Lena och när det väl var gjort så lugnade han ner sig lite, och då blev det aldrig av.

Men det var väl ofrånkomligt att Fredrik och Jojje skulle hälsa på deras granne en av dessa dagar till slut. De skolkade på torsdagen från plugget och ställde sig där utanför hennes dörr. Av någon anledning var han nervös men inte Fredrik. Det brukade alltid vara tvärtom. Dom hörde hur det efter en kort stund klickade till i dörrspionen och såg att nån kikade på dom från andra sidan. Det dröjde en tio sekunder eller så. Fredrik skrattade till lite och plingade på igen tre gånger i följd ganska otåligt. Det ekade lite i trappen av dörrklockan.

Kort stund igen, men dörren öppnades och Lena stod där. Hon hade håret uppsatt i en hästsvans idag och var klädd i sina träningskläder. Lena höll alltid på med sin pilates så här dags. Det var tajta yogabyxor typ och ett litet maglinne och barfota.
"Hej?", ögonen var något uppspärrade, lite skygga.
"Tjena, slampa!", skrattade Fredrik.

Jojje sa inget men tänkte genast på hur jävla snygg hon var. Han skulle fan inte låta henne komma undan. Han skulle knulla henne idag och det var bara så det var...

Nu började han gå framåt sakta och liksom gled förbi henne in in i lägenheten. Lena följde honom pafft med blicken men verkade inte så stött ändå. Hon lät honom gå förbi och vidare in i hallen. Fredrik nickade leende och följde efter. Det blev lite tyst först.
Musik och nån peppig röst som delade ut träningsinstruktioner hördes i bakgrunden. Det var Pilates-Dvd´n.

"Ställ dig mot väggen.", sade Jojje ganska hårt. Den där mörka stämman som han trodde att tjejer gillade. Han gav henne en lätt knuff.
Lena lydde inte omedelbart.
"Ska bara stänga.", hon sträckte sig och stängde ytterdörren och låste den. Tonårskillarna följde hennes rumpa med blicken. De tunna yogabyxorna lämnade väldigt lite åt fantasin. Hon ställde sig sen så att hon hade ryggen mot hallväggen. Fredrik flinade, sträckte på halsen och kollade in hennes urringning och sen ner mot rumpan från sidan. Medan Jojje hela tiden stirrade henne i ögonen Han kunde känna hjärtat pumpa hårt i bröstet.

Hon gjorde som han sa. Det var otroligt. Sekunden senare var han framme och kysste henne grovt, stack ner tungan i hennes hals typ. Lena stirrade in i kyssen och höjde handen osäkert för att klappa den på axeln menande, så att han skulle kanske lugna sig lite.
"Mhh?"
Fredrik skrattade till bakom dom.
"Awww...gulliga ni är.", Jojje hörde och backade då ett halvt steg och släppte henne. Lena kollade på honom med lite förvånad min. Hon verkade inte gilla den slafsiga kyssen riktigt och torkade snabbt bort saliv från munnen med handloven. Jojje fick ett ryck och örfilade henne.
"Klatsch!" Håret i hennes lugg följde med lite av vinddraget när hon vred sig i riktning med slaget.

"Av med kläderna, din kåta hora.", Jojje rodnade men lät arg. Det var pinsamt att han hade visat känslor framför Fredrik. Han kände sig avslöjad och ville demonstrera sin kyla igen.
"Ja...okej.", Lena, hämtade sig från örfilen och darrade på rösten något. Händerna rörde sig mot axelbanden på träningslinnet och drog den över huvudet och lade den åt sidan på en skänk. Hon hade en mörkblå sport-bh under...

***

Lena hade haft några sköna dagar. Upplevelsen i bussen hade återuppväckt hennes libido och på ett sätt som hon inte hade trott var möjligt längre. På universitetskursen hade hon verkat mer avslappnad och gladare. Hon hade fikat med folk och varit mer social. Till och med flirtat lite.

Men hon hade inte trott att hon någonsin skulle råkat på dom här två tonårskillarna igen. I själva verket hade hon undvikit att ta bussen och cyklat till kurserna istället under veckan. Det var inte det att minnet av händelsen störde henne. Tvärtom hade hon onanerat dagligen sedan dess åt minnet och diverse förbjudna fantasier utvecklade från det ämnet sedan dess. Något hon inte gjort på flera år. Men hon ville ju inte se dom eller träffa dom igen, det skulle ha varit pinsamt.

"Alltså hur visste ni var jag bodde?", frågade hon och såg hur killarnas ögon rundades när hon tog av sig bh;n. Hon kände upphetsningen igen. Dom var skitkåta på henne. Det märktes. Kinderna hettade och hon log mjukt.
"Vadå, jag bor mittemot?", svarade Jojje och slutade stirra på hennes nakna sexiga bröst. En rynka bildades mellan hans ögonbryn.
"Gör du?"
"Vafan, visste du inte det. Vi har setts i trappen flera gånger?"
"Jaha, jag...jag tittade inte så noga."

Jojje kände ilskan bubbla upp. Var han så grå? Han slog henne snabbt, kanske inte så hårt men ändå ett slag i revbenen. Lena vek sig med ett gnyende. Fredrik flämtade till och tittade förvånat på sin kamrat. Han hade sett sin vän arg förut och sett honom utdela slag. Men han hade aldrig varit så mot en tjej förut. Jojje tog henne i hästsvansen tryckte ner henne och drog henne fortfarande framåtböjd in i vardagsrummet. Hon stapplade med jämsides dom få kliven in.
"V..vänta?"..

På tv-skärmen låg några kvinnor i liknande kläder som Lena hade på sig och sprattlade benen i luften. "1!...2!"...."1...2!", Jojje sneglade argt på dom och tryckte ner Lena på knä. Han drog ner sina brallor resolut och körde ordlöst in kuken mellan hennes läppar. Utan att släppa det hårda greppet om hennes hästsvans började han genast knulla henne i munnen.
"Mnh..m m!?"...hon tittade upp skrämt medan han fortsatte och försökte lägga händerna på hans lår för att rörelserna skulle lugna ner sig lite. Hon kände kuken pressa mot gommen och ibland ut i kinden. Jojje ignorerade hennes försök.

Fredrik tassade under tiden efter lite försiktigt. Jojje knullade verkligen hennes mun hårt. Lite skrämd plockade han fram mobilen för att ta lite bilder. Jojje våldtog henne. Eller gjorde han? För Fredrik var det lite svårt att avgöra, var gick gränsen? Han blev däremot sakta hård av det och kände hur det spände rejält i kalsongerna. Till sist kom han fram till, i sitt inre resonemang att det kanske inte spelade så stor roll ändå.

Efter en kort stund gick han närmare för att få close-ups på hennes rumpa där hon satt på golvet. Sen vinklade han kameran mot Lenas av rörelserna hårt dallrande bröst. Dessa hade börjat fläckas av våta rinnande salivsträngar som droppade från hakan och ner över bysten.

"Mmmh! MMMNHH!!!??", hon gnydde tårögt när Jojje körde ner den i halsen och stönade till gutturalt.
Jojje drog sig ur...det forsade saliv och sperma från Lenas flämtande mun och rann ner över de stora runda brösten. Hon hostade ett tag och höll sig om halsen medan Jojje tog ett steg bakåt och hämtade andan lite.
"Fan vad jag kom mycket.", pustade han satte sig i tungt ner soffan med byxorna kvar vid anklarna.

"Din tur.", han gav Fredrik en kall blick. Hans kompis tvekade lite och tittade på Jojje frågande. Han fick något osäkert i rösten som blivit en ton eller två ljusare och han pratade fortare.
"Upp på alla fyra, jag vill knulla dig!", rabblade han fram snabbt.
Lena samlade sig i några sekunder. Nickade en gång medan hon med långsamma rörelser, förnedrat gick upp på alla fyra med slutna ögon framför honom på golvet. Jojje kunde se henne vinklat från sidan.

Fredrik tvekade i en sekund eller två medan han stirrade på hennes sexiga rumpa i de tajta yogabyxorna. Men plötsligt tog han tag i dessa och slet ner dom i två tre ryckiga rörelser så att dom låg vid hennes knän. Hon bar ett par vita string under och dom följde med halvvägs ner till låren i rörelsen. Fredrik tog position bakom och greppade händerna kring hennes höfter. Sen körde in kuken i henne bakifrån hårt.

Lena stönade till och kastade med huvudet en gång. Hon hade fortfarande en bubbla saliv som hängde från den spermakladdiga underläppen.
"Aahhhh...ah!"...Lena kände hur han började knulla hennes våta fitta stötande bakifrån. Det var snabba hårda juckrörelser. Hon blev utnyttjad. Använd. Hur var det möjligt att hon tände ens? Men det var så det var. Allt det här hade kåtat upp henne så att hon blev het om hela kroppen.

Jojje såg på hur hon blev knullad i doggy av sin polare och på hur brösten gungade mjukt under hennes svankande kropp. Han hörde hennes slyniga stön överrösta tv:rösterna som fortfarande sprattlade sina ben graciöst i luften på bilden.
"Ett och två...ett och två!"...

Jojje riktade sin egen mobil mot scenen och filmade Fredriks ansträngningar tills det gick för honom. Lena gjorde en grimas och vände sig halvt mot honom med en smula besviken blick. Han flåsade en bra stund bakom henne innan han drog sig ut. Medan Lena hängde frustrerat med huvudet. Hon ville be om mer, och bet underläppen hårt. Men Fredrik var slut för tillfället.

"Skön fitta!", han sken upp som vanligt igen med andfådd röst och smiskade till hennes ena skinka ljudligt. Lena stönade till av känslan. Inte av smärta det gjorde inte ont. Han gick iväg och satte sig nöjt bredvid Jojje i soffan. Dom high-fivade.

"Kom!", Jojje vinkade med fingret.
Lena mötte hans blick med nu lika hungriga ögon och log. Sakta närmade hon sig på alla fyra och valde att göra det på ett sexigt kattlikt sätt, det fick honom att le igen.

"Vill ni att jag suger, kanske?", hon hade en något hes men nästan glad röst. Deras blickar på hennes kropp gjorde henne smickrad. Hon ställde sig högt upp på knä framför dom i soffan och smekte händerna över deras knäskålar. Båda hade mobilerna framme och filmade upp och ner från hennes ansikte, ner till de kladdiga brösten ner till den blonda välansade fittan och sakta upp igen.

Lena smekte händerna sakta över deras lår medan Jojje tog ett tag om hennes hästsvans igen. Hon slöt ögonen leende och gapade in den långsamt sensuellt. Hon sög några djupa drag. Öppnade ögonen och rätade på sig. Sedan vred hon sig för att göra likadant på Fredrik. Båda två började smeka sina lediga händer över hennes bröst, eller över hennes armar. Lena behöll ögonkontakten och växlade långsamt mellan dom. Hon log mer när dom började hårdna igen. Fram och tillbaka.

"Knulla mig igen, okej? Ge mig mer?"...Hon ville inte att dom skulle komma för fort och pausade med båda deras kukar i händerna. Eftersom dom inte svarade direkt, började hon klättra upp i Jojjes knä grenslat. Brösten snuddade vid hans ansikte innan hon hittade rätt ställning och började sjunka ner på hans hårda kuk. Jojje smekte sina händer hårt över hennes lår och greppade hennes rumpa bakom henne.

Lena stönade till utdraget och började rida honom sakta med händerna på hans axlar. Jojje drog henne närmare och började kyssa henne.
"Härligt!", Fredrik var tillbaka i sitt gamla humör och zoomade in Lenas rumpa bakifrån. Han sträckte sig för att dra av hennes leggings helt och hållet från hennes underben och fötter. Sen samma sak med stringen som han kvickt stoppade i fickan.

Herregud vilken brud tänkte han. Inte en chans att Fredrik någonsin skulle få till det med en sån tjej normalt. Men här fick han knulla henne. Äga henne. Det var sjukt. Men bra sjukt. Han smekte handen uppför hennes ben och lår. Tills den nådde hennes svankande rumpa där han klämde till över skinkan.

Lena red hårdare och mer svankande. Hon stönade lite mot Jojjes panna medan hon sneglade bakåt mot Fredrik och log. Jojje släppte hennes skinkor och kupade upp båda händerna om hennes bröst. Han förde dom mot munnen och sög hårt på en bröstvårta. Lena stönade till ännu högre och blundade upp i taket med tungan utsträckt...
"Ja..knulla mig, knulla mig!", samtidigt smekte Fredrik fortfarande över hennes sexiga röv bakom henne medan hon studsade upp och ner i Jojjes knä.

Intresserat, lät han ett långfinger glida in i hennes anal.
"Nnnh?!..", Lena ryckte till och tittade snabbt bakåt. Fredrik log upp fräckt och lät det vara kvar. Snart började han pulla henne i röven med ett finger. Då och då drog han ut det och smiskade till hennes mjuka sköna skinkor. Lena skälvde till av orgasmer...hon pressade brösten mot Jojjes ansikte och skrek ut.
"Jaaa..JAA!"....

Jojje hade kommit flera sekunder innan henne, kanske var det känslan av sperman som sprutade upp i hennes våta fitta som fick Lena att komma så hårt. Fredrik, nu sugen igen på att knulla. Drog henne till sig i armen så att kroppen följde med och hon hamnade liggande på rygg i soffan med benen i Jojjes knä och huvudet i Fredriks. Han lekte med hennes bröst en stund. Medan Jojje helt svettig särade hennes lår för att börja pulla hennes fitta med två fingrar.
"Åh, ja...mer snälla!"...Lenas ben följde med i rörelsen så att den ena foten la sig bakom Jojjes nacke på soffstödet och den andra foten vilade på golvet.

Fredrik drog hennes huvud vinklat så att hon kunde börja suga hans kuk från den ställningen. Han stönade av känslan. Lena särade hårdare och juckade med höfterna mot Jojjes fingrar som fortsatte knulla henne fortare. Jojje stirrade fascinerat på den åmande kvinnokroppen och hennes blonda ansade lilla fitta som han körde fingrarna i, in och ut...in och ut...in och ut...

Hon kom våldsamt och skakade till i höftpartiet. Fredrik hade tagit händerna om hennes huvud i knäet och munknullade henne under tiden. Han ryckte med huvudet i en grimas när han sprutade. När Fredrik drog ut kuken lät han ollonet smeka sakta över hennes flämtande öppna mun och läppar. Jojje smekte hennes lår men ställde sig sen upp.
"Ja, dags att dra. Men nästa gång öppnar du direkt ok?"
"Ja...", hon låg kvar naken i soffan medan tonårskillarna flinade och sen vände ryggen till och gick.

Lena tittade efter dom en stund. Hörde dörren låsas upp och sen stängas bakom dom. Hon hörde lite skratt dö undan i trapphuset. Direkt efter att det hade tystnat vände hon sig mot tv:n som stod på.
"...såå bra! Glöm inte att stretcha.", log Pilatestjejerna glittrigt.
Lena sträckte sig klumpigt efter fjärrkontrollen, stängde av Dvd:n och satte på tv:n. Nyhetssändningar. Hon andades fortfarande tungt men låg kvar och släppte den till golvet.

Istället sträckte hon sig efter en byrålåda med ivriga handrörelser, öppnade den och tog ut sin dildo.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

LX

Nja, vill du redan skjuta dom här karaktärerna så är det nog bäst du slutar läsa. :)

5/6, 2023 kl. 10:45

#3

TG64

Måste säga att jag gillade dina scifi alster mera och dessutom är jag ganska mordiskt inställd till misshandel och kvinnomisshandel i synnerhet- mycket beroende på att min dåvarande fru och jag blev ombedda att hjälpa en synnerligen grovt misshandlad kvinna och polisens bemötande var om hon inte hade några släktingar som kunde hjälpa henne! Nå efter att kontaktat åklagarämbetet och påmint dem om att kvinnomisshandel numera går under allmänt åtal så fick mannen ett års besöksförbud! Vilket grymt straff eller hur? Ett år efteråt fick vi bägge en konstig känsla av att vi borde höra av oss men vi fick ingen kontakt så en vecka efteråt bad vi polisen kolla om allt stod rätt till och det visade sig att hon blivit misshandlad till döds för ungefär en vecka sedan gissa om man fick dåligt samvete som inte genast hade farit dit vid första känslan men då hade jag suttit i fängelse för ovanligt hänsynslöst mord men det kunde det varit värt för det borde vara stora skottpengar på sådana psykopater enligt min åsikt... Men jag ska försöka läsa vidare i hopp om att det inte fortsätter lika illa...

5/6, 2023 kl. 01:04

#2

LX

Jo, jag vet?

7/3, 2021 kl. 12:43

#1

Wingman1969

Vet du vad milf står för?

1/3, 2021 kl. 05:23