Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/9, 2018 kl. 21:13, av LX

Smisk

Del 3 av 17 i serien Villig studentska

Milf- porrnovell, inte så mycket erotik, ganska hårt och en smula drama. Denna gången med smisk.

Lena tittade ut genom sitt dörröga.
"Faan, han är där fortfarande.", Hon såg hur Jojje bankade på dörren bultande två gånger och sen ringde på en gång till. Tre irriterade signaler. Hon speglade sig snabbt i hallspegeln. Det var lördag, tidig kväll och hon hade just kommit hem från sitt extrajobb. Lena hade fått lov att sluta tidigt på caféet eftersom det knappt var nåt att göra. Ibland blev det så. Men det var okej för hon hade ändå en del pluggande att ta tag i. Hon bar fortfarande sin vita jobbskjorta och svart knälång kjol.

"Jaja, vänta då.", Lena öppnade. "Ursäkta jag kom nyss in."
"Ja jag såg det.", Jojje tittade på henne allvarligt.
"Så, hur är läget?"
"Bra, jag undrar om du har lust att komma förbi senare. Vi tänkte kolla en film eller nåt?"
"Alltså, Jojje?", Lena hade inte riktigt koll på vem som hette vad.
"Du är ju en schysst kille. Men jag tycker att det här har gått lite snabbt."
"Vad fan menar du?".
"Bli inte arg, men jag tror liksom inte det kan bli nåt. Realistiskt talat menar jag. Du är ju 18 nåt och går i plugget medan jag, vi är liksom inte på samma nivå.", hon tittade upp och hoppades att han skulle fatta.

All logik sade henne att det var det enda rätta. Samtidigt var hon nervös. Han stirrade intensivt på henne och hon sneglande undan med blicken. Men höjde den fort igen för att mer bestämt, kanske lite tant-aktigt titta tillbaka på honom allvarligt. Hon korsade armarna under bysten.

"Vadå jag är 16.", Jojje glodde surt.
"Va? Jahajamen då ännu mer!!", Lena grimaserade lite äcklat. Lät det där talet år liksom sjunka in en stund. Det blev en kort tystnad men hon lade huvudet snällt på sned, i förhoppning att kunna nå fram till honom så att han skulle förstå. Fast hon hann inte säga nåt klokt.

"Glöm det.", han trängde sig in och drämde igen dörren.
"Böj dig framåt din slyna. Jag äger dig nu. Fatta det.", Jojje tryckte upp henne hårt mot den stängda ytterdörren bakifrån och väste orden in i hennes öra.
"Snälla, Jojje.?", hon blundade grimaserade medan han vred upp armen bakom hennes rygg smärtsamt. Det tände henne genast att bli upptryckt mot dörren så.

Jojje slet upp hennes cafébiträdekjol och började smiska Lenas röv. Hon hade strumpbyxor och string under.
"Ah! Ah ouch!..Aow...aj?!", Lena tryckte kinden mot dörren och flämtade till av att bli hårt smiskad. Det gjorde inte så ont. Armgreppet var värre. Men bestraffningen kändes. Hon hade gjort fel. Smiskandet höll faktiskt på ett bra tag.
"Klatsh! Klatsch, KLatszzch!... klatschi-klatch!" Lena blundade hårt.
"Åeh!"

Han tog en liten paus. Väntade en stund och kollade in hennes röv. På ett infall greppade han då plötsligt i tyget bakom henne för att kunna slita sönder hennes strumpbyxor. Han fortsatte att riva och slita tills att det mesta hennes stringrumpa var helt blottad.

Lena flämtade till och hörde hur det rev och slets våldsamt i strumpbyxorna. Hon gav honom en kåt blick bakåt över axeln när han verkade ha slitit färdigt. Jojje mötte den, men pressade snabbt ner hennes huvud så att hon var mer framåtlutad igen. Han smiskade sen över hennes nakna rumpa nån minut till eller så.

"Ah aj..aahh! Aii!", Jojje upptäckte det kåta stönet bland alla gnyende läten. Han upphörde då att smiskandet och grävde in handen mellan hennes lår gnidande.
Lena stönade till igen med vidöppen mun. Jojje lät handen ligga pressande eller sakta gnidande mot hennes trosor medan han vilade armen. Till slut snurrade han runt henne snabbt i armarna och kysste henne en stund på läpparna. Sen sög han på hennes hals med nästan stängd nafsande, ätande mun. Lena stod kvar knäsvagt med slutna ögon och strök handen över hans rygg och började att kupa över hans byxbula med andra handen.

Hon gick ner självmant på knä och lekte fram hans kuk ur jeansen. Jojje andades in häftigt när Lenas händer tog om den och tittade ner på hur hon slynigt började kyssa upp för den hårda staken med halvslutna ögon och slickade en gång över ollonet innan hon sög in det skönt i munnen. Samtidigt drog hon i den runkande med handen. Jojje lät henne suga några våta drag innan han förde upp henne på fötter. Lena tittade förvånat men log.

"Okej, så du tycker inte jag är pojkvänsmaterial, men en sista omgång då?", han flinade.
"En sista gång?", frågade hon igen. Han nickade.
"Okej.", Lena log och mötte hans blick.
"Hur vill du ha mig?", hon suckade lite.
"I din säng.", hon gick då före och knäppte upp skjortans knappar samtidigt som hon trängde sig förbi honom.

Hon fortsatte med ganska långa snabba steg in i den lilla sovkammaren och klev ur kjolen. Lade undan skjortan över en stolsrygg efter att ha krängt sig ur den. Sen knäppte hon upp en vit Bh med en van fingerrörelse bakom ryggen innan hon sneglade över axeln mot Jojje som följt efter in i rummet. Hon drog av den från sin kropp och kastade den över en lampskärm. Nu klättrade hon upp i sängen på alla fyra, klädd bara i de trasiga, maskiga strumpbyxorna. Innan hon lade sig utsträckt på mage i sängen sparkade hon av sig skorna.

Jojje drog av sig tröjan och byxorna medan han stirrade på hennes röv i sängen. Han kom fram till att han skulle ta av sig alla kläder den här gången och rev av sig tubsockorna sist. Hon låg med armarna på en kudde och tittade allvarligt men ändå längtande bakåt på honom. Blicken spelade ner mot hans hårda kuk. Hon putade rumpan långsamt och vickade höfterna sakta åt sidorna för att se hur Jojjes blick följde rörelserna. Plötsligt log hon glittrade.

Jojje klev leende upp i sängen bakom henne. Han smekte händerna över hennes rygg och höfter. Han satte sig på knä mellan hennes särade ben och klämde snart mer girigt över hennes mjuka skinkor och lår. Hon särade på dom brett i sängen och kramade kudden framför sig hårdare. Skinkorna var heta och lite rosa av smisket hon fått.

Jojje lutade sig fram och kysste några gånger över hennes rygg och i nacken. Med pekfingret fiskade han upp strängen på hennes trosor och drog undan den ganska långsamt så att den lade sig över den ena rumphalvan och blottade hennes fitta. Sedan rätade han på sig och styrde in kuken med handen. Hon frustade till och kastade med håret när hon oväntat kände det varma ollonet nosa mot analen.

Lena blundade hårt medan han pressade sig in sakta. Kudden kramades hårdare.
"Nnhhghh!", munnen öppnades stort men det blev bara ett tyst krystat läte.
"Fan jag älskar din röv alltså!"...Jojje log fräckt och pressade in kuken mer, till hälften. Han sträckte sig framåt igen för att klämma på ett bröst underifrån i någon sekund men handen fortsatte för att greppa tag i hennes hår. Hon drogs med bakåt när han rätade sig igen.
"Snälla försiktigt!", hon lade sig snabbt på armbågarna och tittade nästan rakt upp i taket när han drog håret.
Jojje började knulla hennes röv sakta. Han njöt av att se den glida in i hennes sexiga rumpa. Fram och tillbaka.

Men han såg att hon inte njöt, även om hon lät honom göra det villigt. Det var inte riktigt där han ville ha henne. Han ville knulla tufft, hårdare. Men han visste att analsex krävde lite förberedelse. Han stannade med halva kuken inne i hennes anal. Knullade sakta några långsamma drag till men drog sig efter hand ur. Istället ryckte han upp henne på alla fyra.

Jojje stötte in den i hennes våta fitta. Lena, ryckte till och började stöna hest när han nu knullade henne skönt bakifrån. Han behöll hennes hår draget bakåt, som en cowboy på rodeo tänkte han leende och fick henne att svanka hårt. Tio sekunder senare började han komma och drog sig ut. Han vände på henne och grenslade över hennes mage. Sedan runkade han gutturalt stönande satsen över hennes bröst och gned kuken några drag över den mjuka varma huden. Det kladdiga ollonet stannade tryckande över en styv bröstvårta. Lena tittade ner flämtande och såg hur sperman rann sakta över det ena bröstet och ner i klyftan.

Jojjes bröstkorg hävde sig andfått. Han makade på sig och placerade sig mellan hennes särade lår igen. Lena tittade upp och åmade sig.
"Snälla?"
Jojje pressade två fingrar i hennes fitta och började knulla den.
"Ja!"...hon nickade och smekte sina egna bröst.
Jojje fingerknullade henne snabbt och intensivt medan han studerade hennes ansikte. Lenas kropp började snart vrida sig spasmiskt och höfterna gick upp lite i brygga innan hon kom. Hon skälvde till i några sekunder och stönade ut högt innan kroppen sjönk tillbaka avslappnat igen i sängen. Hon log mjukt och tittade på honom medan han drog ut fingrarna och smekte handen torkande över hennes lår.

"Kom förbi senare.", han hoppade ut ur sängen och började dra på sig kläderna medan hon låg kvar.

***

"Klä upp dig, nåt sexigt. Slampigt okej? Raka fittan!", Jojje log ännu fräckare. Lena svalde och nickade.
"Jag vet väl inte...vad du tycker är sexigt?"
"Du har säkert nåt. Skicka bild så kan jag godkänna.", han skrev ner sitt nummer på en lapp. Det fanns penna och block på nattduksbordet invid sängen.
"Eh, ska Fredrik också?", hon rodnade och drog handen genom håret sakta. Lena hade kommit hårt på hans fingrar men kroppen värkte av att hon ville ha mer.
"Klart han ska.", Jojje lämnade lappen och tog henne en gång på fittan en sista gång innan han gick.

***

Lena blundade leende när ytterdörren drog igen ute i hallen. Det tinglade i hela kroppen. Hon ville smeka sig själv. Kanske ta fram dildon och onanera i sängen, analt kanske. Men hon samlade sig och tog en lång dusch. Rakade benen och fittan lent. Hon brukade inte raka den helt. Bara ansa lite. Men det blev väl så den här gången då. Bara denna gången. Hon smörjde sakta in rumpan med glidmedel innan hon till slut lämnade det ångade duschrummet.

Hon fixade sminkandet i ytterligare en halvtimme. Ovanligt mycket smink. Lite fest-stuk. Sen gjorde hon håret som hon lät falla fritt över axlarna. Till sist öppnade hon slutligen garderobsdörren med en handduk fortfarande virad om kroppen. Hon tittade länge på det ganska sparsamma urvalet som hängde därinne. Hon hade egentligen inte köpt nåt speciellt på flera år.

Den lilla svarta klänningen? Lena tog fram den, höll upp den framför sig och kollade in spegeln. Det var väl det sexigaste hon hade. Hon tog ett par högklackade svarta skor och satte på sig ett par små röda string, med spets. Sedan en liknande snygg pushup bh. Hennes bröst bakades upp fint i det delikata halvgenomskinliga tyget och hon log varmt åt sin egen spegelbild.

Hon tänkte efter en stund på kontrasten. Hon bredvid dom. Söta Lena, som deras snuskporriga sexobjekt och runkdröm. Duktiga flickan Lena, hårt påsatt och utnyttjad av totala idioter. Ja, dom var faktiskt helt oattraktiva på alla sätt. Men dom gjorde henne alltid så kåt. Lena bet den glansigt rödmålade underläppen. Det var allt det var. Kåt. Nästan berusad av kåthet. Hon kunde inte förklara det på annat sätt.

Men hon ville så gärna kunna bli just kåt. Hon hade inte varit det på så länge och nu kände hon ett drivande sug efter det. Abstinens nästan. Detta gjorde att hon kände sig levande, uppskattad och eftertraktad. Det var också det att hon fick vara med om något som fick hjärtat att dunka, ja nästan banka av spänning och förväntan, för en gångs skull. Att något sexigt, lite förbjudet och tabubelagt hände. En hemlighet också. Herregud tänk om någon skulle få reda på det här?

När Jojje hade sagt att han ägde henne. Så hade det verkligen känts långt ända ner i knäna. Men, resonerade hon. Det skulle bara bli den här gången också och sen aldrig mer. Det hade hon bestämt sig för. Fast isåfall, nu när det väl hände, varför inte slampa till det lite? Dom skulle nog ta henne analt den här gången. Hon bet läppen igen och mötte sin egen kåta blick i spegeln.

Lena drog på sig den tunna korta klänningen. Kollade och snurrade runt. Den satt bra snitsigt på hennes kropp. Sen plockade hon upp sin smartphone. Hon kollade in sig själv en andra gång och tog som Jojje velat en selfie mot spegeln. Lena vinklade kroppen kurvigt med höften och flirtade in i kameran. Sen sände hon bildmeddelandet.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.