Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/10, 2018 kl. 17:32, av Lorden

Hypnotisören. Professorns svartsjuka

Del 15 av 16 i serien Hypnotisören

© Lorden all rights reserved


 

Hypnotisören del 15 Professorns svartsjuka


 

Utanför Maria Zorns kontorsdörr gick Fredrik förbi. ”Fredrik, kom in lite!” ropade hon glatt. Hon tyckte om Fredrik, han var den ända som hade varit snäll och behandlat henne som en riktig kvinna den senaste tiden, och sen var han både snygg och skön utan kläder, fast han var så ung. Maria reste sig och mötte honom halvvägs mot dörren, viskade, ”jag skulle vilja träffa dig igen.” hennes hand kramade lätt till honom i skrevet. Hon kände hur han svällde direkt. ”Ojdå! Den var inte svårflörtad!” viskade hon och spanade ut genom dörren. Fredrik var som ett stoppljus i ansiktet och stammade fram, ”ja, jag skulle gärna vilja träffa dig igen också.” Maria kollade en extra gång att ingen såg, och pussade honom på munnen. ”Kom hem till mig ikväll vid 20:00, så ska jag ta hand om den här.” sa hon och kramade till om hans kuk, vände honom om och föste ut honom ifrån kontoret. Oj, tänkte hon när hon satte sig igen. Det pirrade i henne när hon tänkte på honom, pirrade så där skönt och upphetsande. Att den tafatta pojkspolingen kunde få henne att känna så här, det var spännande och lite farligt. Hon kände sig riktigt glad och förväntansfull inför kvällen.

Nästan 20:00. Maria hade duschat, rakat och sminkat sig, gjort sig så fin hon kunde för Fredrik. Hon hade bara en morgonrock i siden på sig och tänkte inte ta på sig något mer innan han kom. Vinflaskan var öppnad, och ett fyllt glas stod och väntade på honom. Han var snart här. Maria var kåt. Inte bara upphetsad, utan kåt. Hon kände sig fuktig mellan benen och var otålig, ”kommer han inte snart!” Hon visste att Professorn skulle kunna se alltsammans via webbkamerorna, om han tittade, men det struntade hon i nu, han kan få sitta där och runka sin gamla kuk, den fan! Dörrklockan ringer och Maria öppnar snabbt, drar in honom och slänger sig om hans hals. ”Jag har längtat så efter dig.” säger hon och kysser honom, tar tag i hans skinkor och pressar honom mot sig. Fredrik besvarar kyssen och greppar hennes skinkor, det är nästan så att han lyfter henne ifrån golvet, hon flämtar till.

Professorn satt och såg alltsammans framför sin dator hemma, via webbkamerorna. Hur Maria kysste Fredrik, hur hon kramade hans skinkor, hur hon knäppte upp hans byxor, stack handen innanför och smekte hans kuk.

Maria gjorde sig fri och öppnade sin siden rock. Ta mig, ta mig här nu, stående kom. Hon backade upp mot väggen och Fredrik drog ner sina byxor, ställde sig mellan hennes ben och trängde lätt in i hennes blöta fitta. ”Oh, ja, låt mig få känna din hårda kuk i mig, knulla mig!” Hon tog tag i hans skinkor och styrde takten åt honom, fångade hans mun och kysste honom hetsigt. Varje gång han stötte framåt, stötte hon framåt med sitt skrev, mötte hans stötar och pressade hans kuk långt upp i sig. Han tog tag om hennes skinkor och lyfte henne nästan ifrån golvet. Hon slog sina ben runt honom, lita fullt på att han skulle orka hålla henne uppe och kände hur han gled djupare in i hennes varma våta fitta. Fredrik juckade så gott han kunde med hennes ben runt sig och det blev för mycket för honom, ”Jag kommer, kommer, nu,nu, nu, nuuu. Han kunde inte hålla sig längre, utan spände sina skinkor och spröt sin sats in i henne. ”Kom bara, spruta i mig, låt det gå för dig bara, kom, kom, kom” hon tog hans ansikte i sina händer och kysste honom. Han knep hårt om hennes skinkor så hon var säker på att det skulle bli blåmärken efter hans händer. Hon ställde sig ner och kuken gled ur henne och dom stod och höll om varandra. Maria kände hur hans sperma började droppa ut ur henne, ”gå in och lägg dig på sängen, jag kommer snart.” Hon trippade in på toan och Fredrik tog sikte mot sängen, samtidigt som han tog av sig resten av kläderna.

Att hon hade bjudit hem Fredrik frivilligt. Det hade inte Professorn räknat med, att hon skulle tända på unga Fredrik så mycket att hon bjöd hem honom igen, utan att han beordrat det! ”Du är dubbelt så gammal, kåtslyna! ” ropade han mot skärmen, och slog näven i bordet.

Spegelbilden stirrade tillbaka på henne i badrummet. Vad håller du på med? Såg den ut att fråga henne. Maria kände sig bara glad, upprymd och lätt i sinnet. Det var Fredrik som fick henne att känna så. Men herre Gud, han är 18 år! När jag tog körkort så föddes han, tänkte hon, och fnittrade. Hon torkade sig mellan benen och gick in till honom, där han låg på rygg i hennes säng och såg förväntansfull ut. ”Vad du är vacker.” sa han och Maria fick bita sig i underläppen för att den inte skulle darra. Upp i sängen klättrade hon och gav han en kyss på munnen, ”smek mig lite” sa hon och lade sig på rygg. Fredrik lade sig på sidan och förde ner sin hand mot henne våta fitta. Hon hade inte hunnit komma i hallen, och hon längtade efter att få känna orgasmen komma. Han smekte henne i den våta springan med sitt finger, och lät det tränga in i henne, rörde fingret försiktigt in och ut, i en böjande rörelse. ”Gud vad skönt Fredrik, Gud vad skönt. Du är duktig med dina fingrar.” Han satt tummen mot hennes klitoris och förde den runt, runt med mjuka rörelser. Maria började följa med i rörelserna med sina höfter, och tog tag i hans mjuka kuk. Med lätta drag förde hon hans förhud upp och ner över hans ollon, den började svälla i hennes hand. ”Snälla Fredrik, sluta inte, du gör det så skönt för mig!” Hennes orgasm började byggas upp inom henne och hon ville ha hans kuk i sig när hon kom. ”Lägg dig på rygg, jag vill ha dig i mig.” sa hon och knuffade på honom, tog tag i hans nu hårda kuk och grenslade honom, satte kuken mot sin fitta och, mobilen ringer, Professorns mobil. NEJ, inte nu! Skrek hon för sig själv. ”Fan, jag måste svara, vänta Fredrik, jag kommer snart.” Hon tog mobilen och sprang ut i köket, ”JA! Vad vill du?” Professorns röst sa, ”Kom hit, nu.” samtalet bröts.

Maria höll på att slänga mobilen rakt in i väggen, men i sista sekund hejdade hon sig och kramade den så hårt att det gjorde ont i handen istället. ”Ditt jävla svin!” väste hon, tog ett djupt andetag och gick in till Fredrik. ”Jag är ledsen! Jag måste iväg en stund, men du får gärna stanna tills jag kommer tillbaka, snälla. Jag ska skynda mig!” Fredrik såg på henne och bara nickade, hans kuk låg upp mot hans mage, hård och ådrig. Maria ville inget annat än att sätta sig på den, få känna den i sig när hon fick orgasm, men det hade professorn satt stopp för. Maria klädde sig snabbt, gav Fredriks kuk en puss, ”vänta på mig vännen, jag ska snart tömma dig på allt du har” sa hon till kuken och for iväg till Professorns hus. Nästan hela vägen bankade hon med ena handen mot ratten och upprepade för sig själv, ”svin, svin, svin.”

”Kom in.” hörde hon Professorn ropa när hon ringde på dörrklockan. Hon öppnade och steg in, ”är i sovrummet, kom.” Maria gick dit och fick se Professorn ligga naken på rygg i sängen med sin styva kuk liggande upp på sin mage. Den var stor, stor, tjock och ådrig och det glänste försats om ollonot. ”Kom, du kan fortsätta med vad du höll på med hemma nu.” sa han och tog tag i sin kuk och reste den, så den pekade mot taket. Maria tog av sig sina byxor och klättrade upp i sängen, grenslade honom, ”om du vänder dig om kan du se din unga pojkvän på dataskärmen samtidigt” sa han och flinade. Maria vände sig om och såg hur Fredrik fortfarande låg i hennes säng, hon sänkte sig ner och sjönk ner över Professorns stora kuk. ”Ahh, vad din fitta är varm och skön runt min kuk. Den fyller ut dig mer än din pojkväns kuk när du rider honom va?” Maria såg på Fredrik på skärmen och hur hans kuk låg slak mot hans lår, ”det hann jag aldrig känna, ditt svin!” svarade hon ilsket. Professorn skrattade högt, och såg hur hennes fitta kramade om hans tjocka kuk när hon red honom, pirret i kuken fick han att stöna. Maria njöt inte alls, hon var bara arg. ”Jag kanske ska presentera Fredrik för Petra, dom är ju nästan i samma ålder. Hon skulle nog kunna få hans kuk att explodera. Tänk att få se hennes läppar runt kukroten på honom, det hade varit en upphetsande syn!” sa han stönande. Du skulle bara våga, tänkte hon och såg hur Fredrik reste sig ur sängen och försvann ifrån kameran i sovrummet. Nej, nej gå inte, tänkte hon och kände hur Professorn började stöta sin kuk upp i henne. Kuken ryckte till djupt inne i hennes fitta, och hans varma sperma fyllde hennes inre.

”Så, det var skönt. Du kan åka hem till din pojkvän nu, jag hör av mig.” sa han och gick mot badrummet. Maria fick en bild i sitt huvud där hon gick efter honom, satte en spark rakt upp mellan benen på honom och fick en direktträff på hans kulpåse. Hon tog på sig och gick innan han kommit ut ifrån badrummet och körde så fort hon vågade hem till sig, ”hoppas han är kvar.”

Fredrik var kvar. Han stod naken i hennes kök med ett glas vin när hon kom hem. ”Jag ska bara på toan.” sa hon och smekte lätt hans kuk, som reagerade direkt. Hon böjde sig snabbt ner och tog så mycket av kuken i sin mun hon kunde, pussade sen han på ollonet och smet in på toan och tvättade sig. När hon kom ut till honom gav han henne ett glas med vin. Maria svepte halva med en gång, tog tag i hans kuk och drog med honom in i sovrummet, när dom kom fram till sängen hade kuken växt sig stor och hård. Maria knuffade ner honom i sängen och ställde sig på knä över hans kuk, ”lovar du att inte komma innan jag kommer nu?” sa hon och tog hans kuk i handen, satte sig ner och lät den glida in i sin fitta. ”Kan jag inte lova.” stönade han och blundade. ”Om du inte kan lova det får du inte komma hit mer.” Maria började rida honom och smekte sin klitoris samtidigt. ”Då lovar jag!” sa han hest. Hon såg hur han låg och njöt, hur skönt han tyckte det var att ha sin kuk i hennes fitta. ”jag ska mjölka ur dig varenda droppa du har.” sa hon med ansträngd röst och sjönk ner helt på honom, gungade sina höfter fram och tillbaka och smekte sin klitoris snabbare och snabbare. Hon såg hur han med stora ögon tittade ner mot sin kuk, som var helt gömd inne i henne, munnen halvöppen och han flåsade. Han kommer inte klara av att hålla sig speciellt länge, tänkte hon. ”Jag kommer snart, jag kan inte hålla så länge till, du är så skönt” stönade han och knep ihop ögonen. Maria gnuggade sin fitta mot hans kuk och förde snabbt, snabbt sina fingrar över sin klitta. ”Håll ut en liten stund bara, jag är snart där, snart, lite till oh, oh, oh” flämtade hon och gnuggade fingrarna mot sin klitoris När hennes orgasm kom spänndes alla muskler i hennes kropp, hon gungade fram och tillbaka på hans kuk och krampade med sina fittmuskler. Fredriks pressade upp sin kuk så lång han kunde i henne, nu kommer jaaaag!” och tömde var enda lite droppe sperma han hade i henne. Maria sjönk ihop på honom, dom låg länge, länge och bara höll om varandra.

Maria gled av honom och lade sig på hans arm, kröp ihop bredvid honom, nästan in i honom. Hennes en hand lade hon på hans mjuka kuk och bara lät den ligga still. ”trött herre nu?” Han skrattade till, ”ja, jag tror det.” Maria ville så gärna att han skulle ha det skönt tillsammans med henne, vilja komma tillbaka. Hennes fingrar började pilla lite förstrött på hans mjuka kuk, förde dom ner mot hans pung och sen försiktigt upp mot hans ollon igen, lätta, lätta fingrar. ”Mmm, det är skönt.” sa han drömmande. Hon drog ner hans förhud och retade hans bara ollon med sitt ena finger, kuken ryckte till lite av hennes beröring, och istället för att ligga vilade ut mot hans lår så började den resa sig långsamt, långsamt upp mot hans mage. ”Jag tror nog att den inte är riktigt trött än.” skrattade hon, och pussade honom på kinden, greppade hans kuk med hela sin hand och runkade honom med långa långsamma drag. ”ojoj, vad du är bra på det där. Det pirrar så skönt i skrevet.” sa han och slöt sina ögon. ”Bara njut, ligg ner och bara njut nu.” Hon drog hans förhud fram och tillbaka över hans ollon, kramade till varje gång ollonet var i hennes hand och drog sen ner förhuden långt så ollonsträngen sträcktes. Upp och ner, med lånsamma långa drag. Hon såg hur ollonet spändes bakåt varje gång hon förde ner sin hand och hur hans ollonöppning sträcktes ut. Hon tyckte hans kuk var vacker. Fredrik började stöna tyst, och hon tog ytterligare lite längre drag varje gång, långsamt upp och långsamt ner. Plötsligt svällde kuken ytterligare i hennes hand, ryckte till och den första strålen sperma spröt ut ifrån ollonet, upp över hans mage. Maria såg intresserat på ur nästa stråle sperma kom ut, nästan lika långt som den första och sen en stråle till. Till slut rann dom sista dropparna ur kuken och Maria reste sig och tog hans ollon i sin mun. ”Ahh, Gud va skönt, herre Gud va skönt.” kuken ryckte till ett par gånger av den intensiva känslan hennes sugande mun gav ollonet och mer sperma sipprade ut och in i Marias mun. Hon tyckte för första gången att sperma smakade gott.

Professorn satt och såg alltsammans vid sin skärm. Hans panna var i djupa veck, och han kände sig inte alls tillfreds med hur detta hade utvecklat sig, inte alls. Fingrarna trummade mot bordet. Han stängde av skärmen och sa högt för sig själv, ”detta måste jag göra något åt, så här tänker jag inte ha det!”

Fortsättning följer...


 

Av Lorden, någonstans i Sverige den 16 Juni 2013

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.