Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/11, 2018 kl. 06:48, av Sixten

Teklas nya älskare

Tekla hade känt sig ung på nytt och haft mycket trevligt på trädgårdsfesten med sköna stunder med både Rutger och Gerhard. I den här novellen kommer hon in i ett nytt förhållande

Jag såg dem redan på långt avstånd, Gerhard i sällskap med en lång herre. De stod nära mjölkpallen utanför herrgårdens ladugård. Då och då gestikulerade de med armarna högt upp i vädret


När jag kommit närmare såg jag att mannen i Gerhards sällskap var lång och välväxt med ett vackert ansikte och ett klädsamt skägg. Jag hade aldrig sett honom förr.

– Tekla, trevligt att se dej. Du har väl återhämtat dig sedan trädgårdsfesten.
– O ja, allt är bra.
– Får jag presentera, Det här är Tekla och det här är Ullrik, en blivande kompanjon till mig
   i en affär vi just håller på att avhandla. Jag låter Ulrik ta hand om dig. 
Jag måste 
   iväg till banken innan den stänger.

Utan att säga mer gav sig Gerhard iväg mot herrgården och sin bil och jag blev stående 
bredvid Ullrik utan att veta vad jag skulle säga och göra.

– Det var trevligt att träffa en vacker kvinna denna strålande solskensdag

Han försöker flörta. Han får gärna mitt svar

 – Den vackra kvinna du har framför dig har nöjet att kunna se en vacker karl i ögonen

Ullrik log.
– Nu har vi blivit ensamma och kan hitta på vad som helst. Jag föreslår att du 
   följer mig en bit på vägen. Jag tänker gå hem.
– Var bor du?
– Ett par veckor kommer jag att bo i högra flygeln till herrgården. Mitt och Gerhards
   projekt kräver nära samarbete.

 Ullrik tog mig under armen och vi började gå mot herrgården.
 Det blev ett glatt samspråk under den korta promenaden. Ullrik hade lätt att le och skratta och jag kände mig stolt över att ha en stilig karl i sällskap.

Högra flygeln hade jag bott i en gång i tiden, den tid då jag var liten och bodde ihop med mamma och pappa och syskon. Nu var flygeln moderniserad och användes ofta för besökande gäster.

Vi steg in.

– Jag får väl bjuda på något? Likör och kaffe kanske?
– Ja tack.

Ullrik ordnade med kaffet och likören och vi satte oss bredvid varandra i soffbordet. Ullrik satte sig mycket 
nära mig. Jag anade avsikten.

När vi kommit till andra glaset likör hade jag Ullriks hand på mitt högra knä.
Den gled sakta upp på ovansidan av låret. Jag kände en härlig rysning gå genom kroppen. Fortsätt gärna tänkte jag.

Och Ullrik fortsatte men nu sköt han handen ner mellan mina båda lår.
Han tvekade inte. Han tryckte handen in mot min känsligaste kroppsdel.
Underbart, min längtan var väckt. Ullrik skulle få göra vad han ville. Jag hade både ungdom och lust kvar i min kropp. Det hade bevisats under trädgårdsfesten.

– Du får Ullrik. Jag vill.


Ullrik log mot mig, gav mig en djup kyss meden han fick in sina fingrar under mina trosor och fick in ett par av dem  i min fitta. 

– Guddomligt, Ullrik. Klä  av mig!

Ullrik var snabb i vändningarna. snart stod jag naken framför honom medan han var i färd med att lossa sin livrem och dra ner sina kalsonger och nu visade sig det största  jag någonsin sett. Det var ofattbart stort
och mycket vackert utformat. Det hade den underbart vackra rödlila färg
kukhuvuden normalt har.

Förtjusning, blandad med viss rädsla grep tag i mig. Trots mina 71 år kände jag mig ung och härligt kåt. Jag hade inte minsta tanke på att neka Ulrik att sticka in sin kuk i min fitta.

– Herre gud, så vacker den är, Ullrik
- Nu är han din för en god stund framåt, älskade Tekla.

Han tog min hand och förde mig in i sängkammaren. Jag lade mig till rätta på sängen. Utbredda ben, uppdragna knän. 

– Jag har sällan sett en så vacker syn, Tekla, du är i sanning Inbjudande ..
– Du är välkommen. Kom, Snabbt!
– Vänta en liten stund!

Ullrik gick in på toaletten och kom snabbt tillbaka. Nu höll han något i handen. Han tog bort den täckande hylsan och kom närmare med sin pryl..

– Det här köpte jag hos RFSU när jag senast var i Stockholm Det är glidmedel. Visst vill du att vi ska ha bra glid, Tekla.

– Ja, ja, visst, visst, men skynda dig på. Jag är så kåt, skynda dig nu!
– Ta det lugnt, Tekla. Jag har eget glidmedel också. Det vill jag gärna använda först innan  jag använder det RFSU erbjuder.

Ullrik böjde sig in över mig, förde sin mun till mina fittläppar och börjad slicka:
- Å, Ullrik, vad skönt du gör för mig. Djupt in med tungan!

Ullriks tunga kom verkligen djupt in i min fitta liksom hans läppar medan hans näsa gneds upp och ner utefter min klitoris.

När Ullrik efter en stund lyfte sitt ansikte såg jag hur våt han var i sitt ansikte av min fittsaft. Några droppar höll just på att falla ner från hans haka.

Jag höll på att explodera, få en riktig fontänorgasm. Jag var förundrad att jag hade kvar så starka erotiska känslor vid min ålder. Kanske berodde det på alla de tabletter med kvinnligt könshormon jag ätit sedan jag började närma mig menopausen. Jag är inte ung men jag har  en ung kvinnas känslor och förmåga kvar, tack och lov.

– Ta mig nu, Ullrik, men smörj mig först med glidmedel !

Ullrik kom snabbt till skott. och jag fick en dos av RFSU:s glidmedel insprutad i min fitta.

Ullriks  stora, tjocka, långa kuk med det vackra kukhuvudet gled in i mig hur lätt som helst. Jag kände hur väggarna i min fitta vidgades alltefter som Ullriks kuk tog väg mot botten i min slida.

Jag var lycklig, jag kved och pep och stönade i en underbar lyckokänsla. Jag kunde inte annat än att slå mina ben runt Ulriks midja.. Nu var han låst. Nu hade jag honom. Vilken underbar känsla!

Ullrik kysste mig. Hans tunga var långt inne i min mun. Jag klämde till med hälarna mot hans midja och det kändes som om jag då trängde in hans kuk djupare i min fitta.

Ullrik nöp mig i kinden och jag släppte lös honom ur mitt bengrepp och nu började han verkligen att knulla. Hans kuk stöttes in med en väldig fart och drogs snabbt ut för att påbörja en ny snabb stött.

– Å, Ullrik, knulla mig ända till i morgon bitti!

– Du behöver inte be mig.


Nu kommer han snart. Det måste han göra. Jag kan inte hejda min utlösning längre.

- Spruta, Ullrik. Spruta mig full! Jag kommer snart.
– Ja, ja, Jag kommer,  jag kommer.

Min fitta fylldes av mängder av Ullriks sperma och jag blev för några ögonblick medvetslös men väcktes efter en stund av Ullriks kyssar och var lycklig som aldrig förr.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Sixten

Detta är en fortsättningsnovell. Den föregående har namnet
I HERRGÅRDEN SOM UNG . . .
Sixten

25/11, 2018 kl. 22:59