Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/12, 2018 kl. 10:00, av Lorden

Testamentet. Del 2.

Nere i vattnet såg hon hur hans kuk stod hård och redo, och när hon klev över badkarskanten med sitt ena ben gjorde hon det medvetet långsamt, och med vidare rörelser än vad hon behövde, bara för att han skulle hinna, och kunna se hur hennes blygdläppar

Ett testamente får oanade konsekvenser för fru Arkenlöv och hennes styvson Marcus.
Deras relation tvingas ta en helt ny vändning, och Marcus, som till att börja med är helt förtvivlad över sin pappas bortgång, börjar ganska snart att upptäcka att livet går vidare, och att det är ganska trevligt även utan hans pappa.

Trevlig läsning, hoppas jag.


Testamentet. Del 2.


Marcus hade väldigt svårt att koncentrera sig på vad läraren pladdrade om där framme vid katedern. Hans tankar var någon helt annanstans än vid Romarrikets uppgång och fall, som lektionen tydligen handlade om.
För sin inre blick såg han hur Ann lyfte på täcket och hur hennes blonda huvud sökte sig ned mellan hans ben. Minnet av känslan när hon slöt sina läppar runt honom fick honom att skruva på sig, och hon hade varit så mjuk och len, varm och lite fuktig under hans fingrar. Marcus tittade ut genom fönstret,
- Undrar hur det känns, att göra det på riktigt. - tänkte han och dolde den växande bulan i byxan med sin arm.

I busskön efter skolan sneglade Marcus på tjejerna runt honom. Han tyckte de flesta var jättesöta, men inte alls lika fylliga, och hade inte alls samma varma mjuka utstrålning som Ann hade.
Innan igår hade han inte tyckt så. Då hade Ann bara varit Ann, inget mer. Men kvällen igår hade fått något att vakna inom honom. En längtan, dragning mot något som Ann hade, som inte tjejerna i klassen hade, han kunde inte riktigt sätta fingret på vad det var.
”Jag kommer sen, så lanar vi.” ropade Roger när han cyklade förbi busskön.
”Ok.” ropade Marcus tillbaka, och steg på bussen.

Ann satt på trappan med en kopp kaffe i sin hand när Marcus kom gående ifrån bussen.
- Han är ju bara barnet. - Tänkte hon och såg hur han genade över gräsmattan.
- Och han kan få mig att göra precis vad han vill. Herregud! - Det pirrade till i henne när tanken for genom henne och hon förde ihop sina bara ben som syntes under shortsen hon hade på sig.
- Du måste sitta där uppe och njuta nu Måns. Du visste mycket väl vad du gjorde när du skrev det där i testamentet. Hur det skulle tvinga mig att underkasta mig din sons vilja, och du, du visste att jag inte skulle gilla det, men samtidigt älska och bli upphetsad av att uppfylla din önskan. -
”Hej Marcus.” sa hon och log.
”Tja! Roger kommer sen, vi ska lana.” svarade han och halvsprang sig upp för trappan samtidigt som han sneglade på Anns brunbrända ben.
Han kände sig lite dum och förlägen efter vad som hade hänt igår kväll.
- Hur ska man vara? Vad säger man? Hur säger man? Vad kan man göra? Vad vill jag göra? Hur var pappa? - funderade han, slängde ryggsäcken på hallgolvet och skyndade sig upp till sin dator.

Sexslav. Sökordet gav hur många träffar som helst, och Marcus bläddrade bland sidorna med stora ögon och hans lem blev bara hårdare och hårdare när bilder på sexiga tjejer som på olika sätt blev påsatta av både en, två och ibland tre killar samtidigt, och vissa av dem låg fastbundna.
På Ug Dollys sida var det mest text, men Marcus läste intresserat om hur hon beskrev hur det var att vara undergiven, och hur det skänkte henne njutning att helt överlämna sig själv till sin man. Att hon ibland kunde gå en hel dag och vänta på honom, och när han väl gjorde det var hon vild av åtrå över att äntligen få känna hans fasta hand, och tryggt veta att han aldrig skulle skada henne, trots att det ibland gjorde ont.
”Tjena!” ropade Roger ifrån trappan, och Marcus stängde snabbt ned ug Dollys sida.
När Marcus hade förlorat tre gånger mot Roger så sa han irriterat,
”Fan, jag kan inte koncentrera mig.”
”Äh, skyll på det. Du är bara kass, erkänn!” sa Roger flinande.
Marcus suckade, lutade sig tillbaka på stolen.
”Kan du behålla en hemlis?” frågade han och såg på Roger.
”Javisst! Har det hänt något? Vad är det?” svarade Roger.
Marcus reste sig och stängde dörren.
”Jo, Du vet min pappa. Jag ärvde något ifrån honom.”
”Ok.” svarade Roger nyfiket.
”Ingen sak eller så, eller jo, kanske på sätt och vis, men inte riktigt.” svamlade Marcus och satte sig på sin stol.
”Men säg nu då!” sa Roger med spelad irritation.
”Jo, jag ärvde ett kontrakt.” Marcus skruvade på sig och började ångra att han hade sagt något, men fortsatte,
”Jag ärvde Ann.” viskade han och såg på Roger.
Roger såg med förvånad blick mot honom, och förstod ingenting.
”Va?”
”Jo, jag ärvde Ann.” sa Marcus igen, och tog fram tavlan ifrån skrivbordslådan och gav den till Roger.
Roger läste tyst texten som stod på tavlan, och såg sedan på Marcus.
”Vad betyder det här?” frågade han och såg oförstående ut.
”Det betyder att Ann var pappas sexslav, frivilligt. Och nu har jag ärvt henne.”
Roger stirrade på honom, läste texten igen, och stirrade sedan återigen på honom.
”Skämtar du?” sa han.
”Nej.” svarade Marcus och skakade på huvudet.
”Äh, du driver med mig! Kåt på sin egen morsa!” skrattade Roger, lite osäkert.
”Styvmorsa.” svarade Marcus bestämt, och rest sig.
”Vänta här. Jag ska kolla en sak.” sa han och lämnade Roger ensam i rummet.

Ann hörde hur det dunsade i trappan och hur någon kom in i köket där hon stod och lagade mat.
”Du Ann. Öh, jo det där kontraktet. Vad händer om du inte vill göra som jag vill.” frågade Marcus, och kände värmen stiga i kinderna.
Utan att vända sig om svarade hon med en lätt orolig ton,
”Då får du bestraffa mig, om du vill.”
- Bestraffa. Hur då? - tänkte Marcus, men sa med så bestämd ton han kunde,
”Ok, kom.”
Ann följde efter honom upp för trappan med en växande oro i magen.
- Hans kompis är kvar där upp. Han har väl inte berättat för honom? - tänkte hon och följde honom in på hans rum med hjärtat oroligt bankande i bröstet.
”Roger tror inte att jag ärvde dig ifrån pappa. Visst gjorde jag det?” sa Marcus och tittade på Ann när de kommit in på hans rum.
Ann såg hur Roger stirrade på henne, och väntade nyfiket på hennes svar.
- Gud, han har berättat! - tänkte hon nervöst, och svarade sammanbitet,
”Ja, det gjorde du.”
”Så om jag skulle säga till dig att visa brösten för Roger, då skulle du göra det, eller hur?” frågade Marcus, och hans blick vandrade mellan Ann och Roger.
Ann såg hur Rogers blick stirrade på hennes bröst och kände hur hon började att rodna.
”Ja, om du ville det så skulle jag göra det.” svarade hon, och tänkte,
- Nej Marcus. Snälla, säg inte till mig att göra det, snälla. Roger kan ju berätta för sina föräldrar!-
”Bra, gör det.” sa Marcus och svalde hårt.

Ann tvekade, och såg nervöst på de båda killarna. Måns hade aldrig utnyttjat den sista regeln. Den som gav honom rätt att låna ut henne till andra. Han hade bara lagt till den för att han visste att hon skulle göra vad som helst för att slippa uppleva den, inför honom. Nu hade Marcus lyckats utnyttjat den redan den andra dagen. Hon tog motvilligt tag om sin tröja och drog upp den så hennes bara bröst blev synliga för killarna, och deras stora ögon som stirrade på hennes bröst fick henne att rodna ännu mer, och när hon hörde en lätt flämtning ifrån Roger och hur han viskande,
”Titta, de växer.” så såg hon ned på sina bröst och såg hur hennes stora bröstvårtor styvnade. Deras kåta blickar på hennes tunga bröst och att dessa unga killar kunde finna henne sexig, och tanken på att deras kukar nog redan höll på att resa sig i deras byxor gjorde henne upphetsad.
- Herregud, vad händer med mig! De är ju nästan bara barn! - tänkte hon och sneglade ned mot Marcus skrev, och såg hur bulan växte snabbt därunder.
”Det räcker.” sa Marcus och ryckte Ann ifrån tanken på den växande kuken mellan hans ben.
Hon drog ned tröjan igen, slängde en blick mot Roger, som med rödblossande kinder fortfarande stirrade mot hennes byst.
”Kan jag gå? Frågade Ann, och gick fort ut ifrån Marcus rum när han kort hade svarat,
”Ja.”
”Fan, hon gör som du vill, typ. Såg du hur stora de var! Hur de växte, och pekade rakt ut. Herre jävlar!” mumlade Roger och stirrade mot dörren som Ann precis hade gått ut genom.
”Du får inte säga något till någon!” sa Marcus i allvarlig ton.
”Nej nej, fan jag lovar, säkert. Fan såg du hur de pekade rakt ut!” Roger slet blicken ifrån dörren och såg mot Marcus, och frågade,
”Har du, knullat med henne?”
Marcus skakade på huvudet,
”Nej, inte än. Men jag vill. Och jag ska det.” svarade Marcus, och han kunde inte hindra leendet som ryckte i hans mungipor, och snart log han brett, och Roger började skratta.
”Men inte ett ord till någon! Det måste du lova. Annars får du aldrig se de där stora bröstvårtorna igen!” sa Marcus och flinade åt honom.
”Du, jag lovar och svär att inte berätta för någon!” svarade Roger allvarligt.
Plötsligt surrade det till i Rogers mobil.
”Morsan. Hon vill att jag kommer hem. Måste sticka.” sa han när han läst sms:et.
”Vi syns imorgon. Och jag lovar att inte säga något.” sa Roger och sprang ned för trappan.

Ann hade svårt att släppa hur det kändes när de båda killarna hade stirrade på hennes bröst och hur deras kukar hade växt innanför deras byxor.
- Om bara mina bröst får dem att reagera så, hur skulle de då reagera ifall jag visade mig helt naken. - tänkte hon och skrattade för sig själv, och hörde hur Marcus gick in i badrummet på övervåningen och hur han började tappa i vatten i badkaret.
Ann slät sina ögon och såg i sin fantasi hur han låg i skummet och smekte sig själv.
- Nej, nu får du ge dig människa! - tänkte hon och förträngde tanken, och bytte kanal på tv ifrån soffan där hon satt hopkrupen i soffhörnet.
Efter en stund hörde hon honom ropa,
”Ann!”
Hon gick fram till trappan och svarade,
”Ja?”
Först så var det tyst. Och hon började undra om han inte hade hört henne, och skulle precis ropa igen då han sa,
”Kom upp.”
Med ett litet förväntansfullt leende och en stigande puls gick Ann upp för trappan. Hon visste att han låg i badkaret, visste att han var naken, och anade vad han hade i tankarna. När hon kom upp för trappan och fram till badrumsdörren kände hon tydligt pulsslagen mellan sina ben, och hon gick in till honom i badrummet och den heta fuktiga luften ifrån det varma badvattnet slog emot henne.

”Öh, vill du också bada?” sa han där han satt rakt upp i badkaret.
Ann skrattade inombords, men visade inget utåt, utan frågade,
”Vill du det?”
Hon såg hur han nickade till svar, och hon sa,
”Tala då om för mig att jag ska bada.” Hon såg hur hans ögon sökte sig mot hennes,
”Kom och bada med mig.” Tonen i hans röst fick henne att tänka på Måns.
- Så lika de lät. - en rysning for nedför hennes ryggrad och hon drog långsamt tröjan över huvudet, väl medveten om att Marcus ögon stirrade på hennes blottade bröst, och hennes styva vårtor.
Hon fick tvinga sig själv att inte dra av shortsen för fort, utan att långsamt och retfullt dra av sig dem, och trosorna. Nere i vattnet såg hon hur hans kuk stod hård och redo, och när hon klev över badkarskanten med sitt ena ben gjorde hon det medvetet långsamt, och med vidare rörelser än vad hon behövde, bara för att han skulle hinna, och kunna se hur hennes blygdläppar var särade, hur lätt svullna de var, och kanske kunna se att det var fuktigt emellan dem. Och att han stirrade, det såg hon, och hon gled nöjd ned i det varma vattnet.

Smidigt snurrade Marcus runt och satte sig ned mellan Anns ben, och lutad sig bakåt. Försiktigt lade han sitt huvud mot hennes bröst, och hon både hörde och kände hur han tungt andades ut luften han hade i sina lungor, som om han skulle ha satt sig ned efter en hård dag, eller som om han kände att han kommit hem.
”Skönt?” frågade hon och lade sina händer på hans bröstkorg.
Marcus nickade till svar och tog tag i hennes hand, och förde ned den en bit mot sin mage. Ann förstod, och sträckte lite på sig och smekte hans styva kuk med sina hand.
Marcus suckade till när hon drog sina fingrar över hans blottade ollon, och när hon slöt sin hand runt hans kuk och mjukt rörde den upp och ned så stönade han ljudligt.
Hans njutfulla stön var som små elektriska laddningar som snabbt for in i Anns kropp, och ned mellan hennes ben.
- Han måste känna i sin rygg hur det dunkar mellan mina ben. - tänkte hon och drog med långa drag sin hand upp och ned. Ned mot hans pung, och sedan upp över hans ollon, och sedan ned igen.
Marcus var i himlen. Anns mjuka bröst mot hans huvud och hennes hand runt kuken som höll på att driva honom till utlösning gjorde så allt bara snurrade för honom.
Han kände trycket i kukroten, hur den liksom drog ihop sig, och han pressade sin kuk upp mot hennes hand, och kände hur hon släppte den, och kände hur utlösningen drog sig tillbaka något.
Istället för att greppa kuken så smekte hon hans skaft mjukt med sina fingrar, kände hans dunkande puls mot sina fingertoppar och hur hans kuk ryckte som i små kramper.
”Satan va skönt. Jag är så nära.” väste han och kände hur hon slöt sin hand runt hans kuk igen och hur hon drog förhuden över hans ollon och sedan ned igen.
”Oh jävlar oh jävlar!” flåsade han och kände hur hennes hand återigen släppte honom och hur hon med sina fingrar försiktigt smekte honom ned över hans kukskaft och sedan ner över hans pung.
Hans utlösning låg där och väntade, väntade på att få släppa lös sin kraft som byggdes upp mer och mer, trycket i kukroten blev för stort när Anns fingrar lätt slöt sig runt hans pung,
”Jaaa! Herrejävlar!” väste Marcus, och Ann såg hur hans sperma lämnade hans ollon och flöt bort i vattnet som tjocka vita strängar.

Ann slöt sin hand runt hans halvstyva kuk och runkade honom långsamt.
- Måste få känna honom i mig. Låta honom få komma in i mig, få bli hans första. - tänkte hon lite dimmigt och kramade runt hans ollon med sina hand.
Marcus flämtade till av den intensiva känslan som hennes hand skapade när den kramade runt hans ollon, och till sin förvåning kände han hur han svällde igen.
- Gud vad hon gör det skönt. Herrejävlar va bra hon är. - tänkta han och insåg plötsligt att han snart skulle kunna tränga in i hennes fitta, och få känna hur det känns när den kramar runt kuken. Ett par sekunder senare var hans kuk lika hård som innan, och han reste sig upp i badkaret och vände sig om.
Med blicken på hans hårda kuk framför sig hörde hon honom säga lätt andfådd
”Jag vill knulla nu. Vill känna hur det känns. Måste få veta.”
Ann kunde inte dölja småleendet, och sa,
”Hur vill du ha mig?” Hon såg hur han rynkade pannan, öppnade sin mun, för att sedan stänga den igen, och se väldigt vilsen ut.
Hon dolde leendet och snurrade runt, ställde sig på knä och särade på benen så gott hon kunde och lutade sig mot badkarskanten, och svankade med ryggen. Med slutna ögon väntade hon på att få känna hans kuk mot sin våta fitta och känna hur den glider in i henne.
På knä bakom henne med handen runt sin kuk förde han försiktigt in den mot hennes fitta. Hjärtat dunkade i bröstet på honom, och han andades med snabba kort andetag, och när han kände hur ollonet rörde vid henne höll han andan och försökte hitta rätt.
Efter flera försök och känslan av frustration stigande i kroppen kände han Anns hand runt sin kuk och hur hon styrde honom rätt, och den fukta värmen som omslöt honom och nästan sög in honom djupt i henne fick honom att häftigt dra efter andan.
”Åh åh åh.” var allt han lyckade få ur sig upprepade gånger när han snabbt började stöta sin kuk in och ut.
Ann hade ingen chans att hinna med i hans tempo, utan hade fullt upp med att hålla i sig i badkarskanten för att inte tappa balansen och glida ned i vattnet.
- I det tempot kommer han inte att kunna håll. - hann hon tänka innan Marcus vrålade rakt ut och hon kände hur han kom långt in i henne.

Med ett plask satte han sig i badkaret och flämtade.
”Åh fy fan. Fy fan va skönt. Oj oj oj.” sa han och hann se hur hans sperma började rinna ut ur Anns fitta innan hon vände sig om och satte sig ned.
”Var det skönt?” fråga hon, och Marcus nickade ivrigt.
”Jag ska gå upp nu.” sa han och klev ur badet, och gick fort ut ifrån badrummet.
När Ann duschat av sig och gick förbi hans rum, så öppnade hon försiktigt dörren och tittade in. Marcus låg på rygg, och sov.
- Helt slut. Inte konstigt med det tempot. - tänkte hon och log, och stängde tyst dörren och gick till sig, och innan hon somnade fantiserade hon om Marcus och hur hans huvud låg mellan hennes ben och hur han utforskade henne med sin tunga. När hon i fantasin tog tag i hans huvud och tryckte hans mun mot sin klitoris, så kom hon med sina fingrar djupt inkörda i sig och sina andra fingrar snabbt smekandes över sin klitoris.
- Detta är inte klokt.- var den sista tanken som for genom hennes huvud innan hon somnade.

På morgonen efter satt Marcus vid köksbordet och åt sin frukost. Ann stod och plockade i diskmaskinen. Varje gång hon böjde sig ned glipade morgonrocken hon hade på sig, och Marcus kunde nästan se hennes bröstvårtor, men bara nästan. Hans kuk hade svällt lite av synen av henne.
- Nästa gång syns dem. - tänkte han och tog en tugga på mackan, och såg Ann böja sig ned och ställa in en tallrik i maskinen.
- Nej, men nästa gång. - tänkte han, och svalde tuggan.
Men det blev ingen nästa gång, för diskmaskinen var full och Ann stängde den och tryckte på startknappen.
Marcus åt upp mackan, reste sig och gick ut i hallen och började ta på sig. När han skulle ta på sig ryggsäcken så stannade han upp och stirrade in i ytterdörren.
- Äh va fan. - tänkte han och släppte ryggsäcken på golvet och gick ut till Ann i köket igen.
”Glömde du något?” frågade hon förvånat när han kom in i köket igen. Men när han satte sina händer på hennes axlar och tryckte henne nedåt så förstod hon direkt vad han var ute efter, och hon sjönk ned på knä framför honom och knäppte upp hans byxor.
Med hans kuk i sin mun och hans stön i sina öron oroade hon sig för att någon skulle kunna se dem genom köksfönstret.
- Tänk om någon granne råkade titta in nu och se hur jag suger av min styvson innan skolan.- Tanken fick det att pirra till i henne, och hon tog honom djupare och lekte med sin tunga mot hans ollon.
När hans stön blev högre och kom oftare, kände hon hans händer runt sitt huvud och hur han tryckte det närmar sig, och hur hans kuk kom långt in i munnen.
Nu sög hon inte längre, utan höll bara sina läppar tätt runt hans kukskaft och lät honom föra hennes huvud fram och tillbaka. Hon kände hur han ryckte till och hur han tryckte hennes huvud mot sig och hur den varma sperman landade långt bak i hennes mun.
När hans kuk mjuknade mellan hennes läppar släppte han taget om hennes huvud och drog sig ur hennes mun, knäppte sina byxor och gick snabbt ut i hallen.
Innan han stängde dörren så ropade han glatt,
”Hej då. Ha det bra idag. Syns senare.”
Ann satt kvar på knä och torkade sig om munnen med handen.
- Han lär sig fort. Kanske för fort. - tänkte hon och log, men hade en orolig känsla i kroppen av att han kanske höll på att bli mer dominant än vad hans pappa hade varit.

Fortsättning följer...


Av Lorden, någonstans i Sverige, den 11 Maj 2014.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.