Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/12, 2018 kl. 20:27, av Lorden

Testamentet. Del 3.

- Skit samma om någon ser. - tänkte Ann dimmigt och slöt sina ögon, och pressade sin fitta mot hans fingrar.
Marcus särade mer på morgonrocken och smekte över hennes andra bröst med sin hand. Lät den styva bröstvårtan glida mellan sina fingrar, och hörde

Ett testamente får oanade konsekvenser för fru Arkenlöv och hennes styvson Marcus.
Deras relation tvingas ta en helt ny vändning, och Marcus, som till att börja med är helt förtvivlad över sin pappas bortgång, börjar ganska snart att upptäcka att livet går vidare, och att det är ganska trevligt även utan hans pappa.

Trevlig läsning, hoppas jag.


Testamentet. Del 3.

 

Marcus vaknade med ett morgonstånd.
Yrvaket steg han ur sängen och gick med lite vingliga steg mot toaletten, där han mötte Ann, som precis hade varit där inne.
”Nämen, godmorgon!” sa hon lite retfullt när hon såg hur det spände rejält innanför hans boxerkalsonger.
”Mm.” svarade Marcus, kliade sig sömnigt i huvudet och gick in på toaletten.
- De brukar vara extra hårda så här dags på dygnet. - tänkte hon lite drömmande på väg ned för trappan.
”Kom ned när du är färdig. Jag vill visa dig en sak.” ropade hon åt honom.
”Mm.” svarade han, böjd över toastolen, och försökte rikta den styva kuken nedåt för att träffa i toaletten, men lyckades bara träffa allt runt omkring.

Marcus kom med släpande steg ned för trappan och in i köket. Kliade sig sömnigt i ögonen och satte sig på köksstolen med en duns.
”Va? Vad ville du visa mig.” sa han sluddrande och kisade mot Ann som satt mitt emot honom i sin morgonrock och drack sitt morgonkaffe.
”Det här.” sa hon och reste sig. Med tidningen i handen gick hon runt till hans sida av bordet och visade honom en annons.
”Vill du åka på en sådan här?” Hon pekade på en annons och såg hur han blinkande försökte läsa vad det stod med sina trötta ögon.
”Kryssning.” mumlade han och tittade på det stora vita fartyget som fanns på bilden, men flyttade sin blick när Ann böjde sig lite framåt och lade tidningen framför honom på bordet, och såg istället hur hennes bröst hängde tungt där innanför glipan som öppnade sig i morgonrocken.
Synen av den runda mjuka formen där innanför gjorde honom varm inombords, en känsla av trygghet tycktes utstråla ifrån den och han sög i sig av den allt vad han kunde med sin blick.
”Man äter gott, tar det lugnt, handlar lite, och njuter av det stora vida havet.” sa hon glatt.
”Mm.” Hummade Marcus med blicken fäst på delen av hennes bröst han kunde se, och förde sin hand upp under hennes morgonrock och smekte hennes på baksidan av låret.

Ann ryckte till lite när hon kände hans hand mot sitt ben. Hon hade varit så inne i annonsen att hon inte märkte hur morgonrocken hade lyfts av hans hand, och med en förhoppning att han skulle fortsätta längre upp så särade hon försiktigt på sina ben, och kände hur hans hand gled in mellan låren.
- Vart tog den blyga lilla pojken vägen? - tänkte hon, och sade med stigande puls,
”Man har en hytt som man sover i, det finns restauranger och butiker, och dansgolv med levande musik. Spelrum, gym och bastu, ja det finns det mesta. Vi skulle kanske behöva komma bort ett tag.” sa hon och drog efter andan när hans fingrar nådde hennes fitta.
”Mm.” hummade han och hon kände hur fingrarna sökte sig i mellan blygdläpparna och hur de lätt gled i vätan som fanns där.
”När båten lägger till i Helsingfors så får man gå av och titta hur det ser ut där. Kanske vi kan hitta lite häftiga kläder till dig som inte finns här.”
När ett finger sökte sig in henne sneglade hon ned mot hans skrev och såg hur det buktade ut där innanför boxershortsen.
”Men jag kan inte Finska.” hörde hon honom säga och såg hur han med sin andra hand särade mer på glipan i morgonrocken så hennes ena bröst blottades för honom.
”Jag tror det går bra med Svenska, eller Engelska.” skrattade hon, och såg hur han böjde sig fram mot bröstet.

- Fan vad stor den är. - tänkte Marcus när hans läppar slöt sig om Anns styva bröstvårta och med slutna ögon sög han försiktigt på den, och det var nästa så att han snyftade till.
Ann flämtade till när han sög in bröstvårtan i sin mun och tryckte sin tunga mot den. Huden knottrades på hennes kropp och ilningen for rakt ned mellan hennes ben där hans fingrar ivrigt utforskade hennes våta inre.
En snabb blick ut genom fönstret, och sedan ett svagt leende,
- Skit samma om någon ser. - tänkte Ann dimmigt och slöt sina ögon, och pressade sin fitta mot hans fingrar.
Marcus särade mer på morgonrocken och smekte över hennes andra bröst med sin hand. Lät den styva bröstvårtan glida mellan sina fingrar, och hörde hur hon flämtade.
Hans kuk dunkade och rörde på sig av de hårda pulsslagen som for igenom den, och kände hur kladdig det var mot tyget i boxershortsen av försatsen som sipprat ut.

Marcus släppte Anns bröstvårta, drog tillbaka sin hand ifrån hennes skrev och såg hur det glänste om fingrarna.
Snabbt vek han ned boxershortsen och blottade sin styva kuk, och såg tyst upp mot Ann med glansig blick.
- Samma blick som sin far. - tänkte hon och rös, knöt upp morgonrocken, och satte sig gränsle över honom. Med en suck sänkte hon sig djupt ned över hans kuk och tryckte hans huvud mot sitt bröst.
Med små gungande rörelser rörde hon sitt underliv mot hans, njöt av att känna honom i sig, kände hur hans kuk dunkade där inne, nästan i takt med hennes egna pulsslag.
Hörde hans flämtande mot sina bröst, kände hur det dunkade hårt ifrån hans bröstkorg och hur hans händer greppade hennes skinkor och kramade dem hårt.
Långsamt höjde hon sig, såg ned på honom där han blundade låg mot hennes mjuka bröst med sitt huvud och andades med öppen mun. Lika långsamt sänkte hon sig igen och hörde honom snyfta till och kände hur han darrade till.
Hon smög ned en hand mellan benen och smekte sig själv samtidigt som hon höjde sig igen.
- Komma tillsammans. - tänkte hon och slöt sina ögon igen. Lyssnade intensivt på hans flämtningar och små stön när hon sänkte och höjde sig över honom, ville inte missa hans orgasm. Fingrarna smekte snabbt över klitoris, hon var nära nu,
” Inte än, inte än.” flåsade hon tyst och var precis på gränsen.
Marcus spärrade upp sina ögon, gapade stort med sin mun, och spände sig.
Ann tryckte sina fingrar mot sin klitoris och drev sig själv över gränsen, och kände hur han tömde sig inne i henne samtidigt som hon skakande pressade honom till sitt bröst.

En lång stund satt hon helt stilla på honom, kände hur han sakta slaknade , och hur han till slut gled ur henne, fortfarande med sitt huvud tryckt mot hennes bröst.
- Du är bara ett barn än. Ett barn utan mamma och pappa. Hur ska jag klara av att vara båda, och samtidigt din undergivna sexslav.- Anns ögon tårades när hon tänkte på det, men kunde inte låta bli att skratta när han plötsligt sade,
”Kryssning ska bli kul. Sjön suger har jag hört.”

Ett par dagar senare, i strålande solsken, gick de ombord på fartyget som skulle ta dem till Helsingfors och tillbaka.
”Jävlar var stor den är.” Utbrast Marcus.
”Nästan som Titanic. Men, den kommer inte att sjunka va?” sa han lite oroligt och såg på Ann.
”Nej, den kommer inte sjunka. Titanic körde på ett isberg, och det finns inte här vad jag vet.” svarade Ann med road ton, och drog deras stora resväska efter sig in på båten.
”Först ska vi hitta vår hytt.” sa hon lite undrande och såg sig omkring.
”Hyttjakt!” sa Marcus och stegade bestämt iväg åt ett håll. Ann följde roat efter och lät honom hållas, men anade att de gick åt precis fel håll.
Efter en lång stund öppnad de till slut dörren till sin hytt och steg in.
”Den här är min!” Marcus slängde sig i en av sängarna och sträckte ut sig.
”Du kan ta av skorna först.” sa Ann och pekade på gympadojorna.
”Jag måste få lov att ta en dusch innan vi går och äter bland folk.” sa hon sedan och gick in på toaletten.

Marcus låg och såg upp taket och lyssnade på alla ljud, hur folk skrattade utanför och hur dörrar öppnades och slog igen runt omkring dem. Ett dovt mullrande gissade han var båtens motorer, och vattnet ifrån duschen trängde sig snart igenom alla andra ljud och han fantiserade om hur Ann stod naken där inne under det strilande vattnet, och det ryckte till i hans kuk.
- Undrar hur tuff pappa var mot henne? De såg alltid så lyckliga ut tillsammans. Fick han göra precis vad han vill med henne, eller sa hon ibland nej. Fanns det nått han inte gjorde? - tankarna avbröts av att Ann kom ut ifrån toaletten med badhandduk lindad om sig.
Han låg och tittade på henne när hon rotade i väskan på jakt efter kläder. Såg henne ta upp ett par svarta spetstrosor, och hur hon lät handduken falla till golvet.

”Vänta.” sa han när hon började ta på sig trosorna.
”Vad tänker du ha på dig mer för något?”
- Första gången han har brytt sig om vad jag har på mig. - tänkte hon och såg förvånat på honom.
”Äh, en klänning. Hur så?”
Hon såg den finurlig minen i hans ansikte och började ana oråd.
”Skulle vara häftigt om jag fick bestämma vad du ska ha på dig.” sa han, och den finurliga minen byttes mot ett stort leende.
Ann gav han en snabb blick, och började fundera på vilka kläder hon hade packat ned till sig själv.
- Inte tjocktröja och jeans! Typiskt ungdomar, tjocktröja och jeans. Nej nej nej! - tänkte hon desperat och höll upp spetstrosorna framför honom.
Marcus skakade på huvudet.
Förvånat lade hon ned spetstrosorna i väskan igen, och tog upp ett par vita bomullstrosor.
- Skaka på huvudet! Jag vill känna mig fin ikväll! - tänkte hon, och höll upp bomullstrosorna.
Marcus skakade på huvudet igen och små flinade.
- Puh!- tänkte hon och stoppade ned trosorna långt ned i väskan, och tog upp ett par röda.
Marcus lade huvudet på sned, och såg ut att fundera, men skakade sedan på huvudet.
Med en suck lade Ann ned de röda i väskan, och tog mycket motvilligt upp sitt sista par. Ett par blommiga, som bara var med för att finnas till hands i nödfall.
Marcus skakade återigen på huvudet.
”Men, jag har inga fler med mig!” Utbrast Ann och såg uppgiven ut.
”Då får du väl gå utan då.” sa han och flinade.
- Åh du din fuling. - tänkte hon och försökte se arg ut, men lyckades inte speciellt bra.
Med ett trotsigt ryck slet hon upp en bh ifrån väskan och höll upp den framför honom.
Marcus skakade på huvudet, och kunde knappt hålla sig för skratt.
Ann grävde i väskan, letade fram alla bh:ar hon hade med sig, och höll upp allihopa framför honom, och tvingade sig själv att inte börja fnissa när hon såg hur han skakade på sitt huvud.
När hon höll upp sin röda klänning som hon hade tänkt att ha ikväll, så såg hon med bedjande blick på honom, och Marcus log mot henne, och nickade.

- Så varm och fyllig hon är, så, perfekt. - tänkte han när hon tog på sig klänningen. Han låg och såg hur hon sminkade sig framför spegeln, kammade sitt hår och parfymerade sig. Doften spred sig i hytten och gjorde honom lite yr, hon luktade så gott.
”Så! Ska vi ta och äta lite?” sa hon glatt och log mot honom.
- Så perfekt. Pappa ville nog att jag skulle ta hand om henne med sitt arv. - tänkte han, och svarade,
”Ok!” och studsade upp ifrån sängen.
Ann gick först i den lite trånga korridoren, och Marcus kom efter med blicken på hennes vickande rumpa som avtecknade sig under den röda klänningen.
De mötte en storvuxen man i korridoren, och både Ann, Marcus och mannen fick samsas om utrymmet, och bara tanken på att Ann var helt naken under klänningen när hon fick tränga sig förbi mannen fick det att rycka till i Marcus kuk.
”Ursäkta.” sa mannen och log mot Ann, som log artigt tillbaka och tryckte sig mot väggen för att komma förbi.
När mannen passerat både Ann och Marcus, skyndade sig Marcus fram till Ann, och lyfte upp hennes klänning och blottade hennes rumpa.
Ann stelnade till, drog upp sina axlar, men fortsatte att gå framåt. Marcus sneglade bakåt mot mannen, och såg hur han med ryggen mot dem gick bort i korridoren.
”Tänk om han vänder sig om nu.” viskade Marcus retfullt, och smekte hennes ena skinka.
Ann svarade inte, men tänkte,
- Snälla Marcus, släpp min klänning! - och som om han hade hört hennes tankar så släppte han klänningen, och hon rättade snabbt till den och pustade ut.
- Kryssning kanske inte var en så bra ide ändå, sjöluften verkar ha gett honom en massa idéer. - tänkte hon och smålog, men kände samtidigt en gnagande oro över att han verkade gilla att utmana ödet med att bli upptäckt.

Restaurangen var nästan fullsatt.
”Smakar det gott?” frågade Ann och tog en klunk av sitt vin.
”Mm.” svarade Marcus och såg ut som en hamster med kinderna fulla av mat.
”Bordskick som en hel karl!” fnyste Ann retsamt och sparkade till honom lite lätt på benet.
Marcus tuggade och såg hur Ann förde vinglaset mot sina målade läppar, han svalde och lutad sig fram och viskade,
”Om jag sa till dig att krypa under bordet och suga, skulle du göra det?”
Ann hostade till och höll på att spilla ut vinet, försökte se sträng ut och viskade tillbaka,
”Nej! Du är inte klok! Den här sjöluften har satt griller i huvudet på dig!”
Marcus lutad sig tillbaka på stolen,
”Men då skulle ju jag ha rätt att straffa dig.” sa han flinande, och strök sin fot mot hennes ben under bordet.
Ann såg sig oroligt omkring, lutade sig fram, men kunde knappt hålla sig för skratt när hon viskade,
”Du, någon kan se! Du är bara ett barn! Sluta!”
Marcus lutade sig fram igen, men fortsatte att smeka henne på benet med sin fot.
”Så då vill du inte suga mig då.” sa han och försökte se ledsen ut.
Det ryckte märkbart i Anns mungipor när hon viskande,
”Inte här, dummer!”
”Var vill du suga då?” frågade han och blinkade med ögonen.
”I hytten!” viskade hon och kände hur hans fot sökte sig längre upp på benet, och hon blickade nervöst ut över lokalen.
Marcus sneglade ut på de andra som satt och åt, och mötte blicken av en rödhårig kvinna länge bort i restaurangen som stirrade på honom med en underlig min, som Marcus tyckte övergick i ett leende  innan han slog bort blicken och drog bort sin fot ifrån Anns ben.
När de reste sig för att gå därifrån kastade Marcus en snabb blick bort mot den rödhåriga kvinnan, och såg hur hon stirrade tillbaka mot honom, och nu var han säker på att hon log.

”Nej, kom!” Utbrast Marcus när Ann svängde av in i korridoren som ledde till deras hytt.
- Vad kom han nu på? Vill han inte att jag suger av honom längre? - Lite besviken tog hon hans hand som han sträckte ut mot henne, och följde honom halvspringande upp för trapporna, och ut på däck.
Solen höll på att gå ned i havet. Vattnet låg nästan spegelblankt, och bara en lätt bris rörde om i luften.
Däcket var nästan helt tomt på folk, förutom ett ungt par som satt på en bänk längre bort. De hade inte upptäckt Ann och Marcus, de hade fullt upp med att se på varandra.
Med varsam hand ledde Marcus fram Ann mot relingen och ställde sig bakom henne, slog sina armar om henne och tryckte sin kropp mot henne.
”Så underbart vackert.” sa hon med blicken mot den nedåtgående solen.
”Mm.” hummade Marcus.
”Jag vet någon som är lika vacker.” viskade han och pussade  henne lätt på sidan av halsen.
Ann slöt sina ögon, rös till i hela kroppen och böjde på huvudet så att han skulle komma åt bättre.
- Åh Marcus. - tänkte hon och kände hans läppar mot sin hals igen, värmen spred sig i henne och hon önskade att tiden skulle stanna precis just nu, just här.
”Jag vill ha dig.” viskade Marcus.
”Du har mig.” svarade Ann drömskt.
”Jag vill ha dig nu, här.” sa han, och Ann slog upp sina ögon och kände hur han förde ned en hand mellan dem, och började dra ned sin gylf.
”Tänk om någon ser!” viskad hon, men kände hur tanken att bli tagen av honom här vid relingen fick hennes fitta att långsamt vakna till liv.
”Det är ingen här.” sa han, och hans styva kuk tryckte sig mot hennes rumpa.
Ann sneglade bort mot det unga paret borta på bänken, såg hur de satt och höll om varandra med ögon bara för varandra.
- Deras tid står stilla. - tänkte Ann, och lyfte upp bakdelen av sin klänning och ställde sig lite mer bredbent.

Efter lite trevande med sitt ollon mellan hennes ben hittade han rätt, och hans kuk gled mjukt in i henne.
Ann suckade tyst när hon kände honom i sig. Hans styva kuk gled så skönt mellan läpparna, hon riktigt kände hur fittan välkomnade hans hårdhet, men oron över att någon plötsligt skulle komma ut på däck gjorde att hon hades vårt att koncentrera sig. Ett öra riktat mot hans dova stön, och ett mot dörren bara ett par meter bort, och ett öga som hela tiden hade de båda ungdomarna under uppsikt, samtidigt som solnedgångens bländande skönhet speglade sig i det andra.
Hans stötar blev varken hårdare eller djupare, utan han lät kuken glida in och ut i samma lugna takt,
”Du är så vacker ikväll Ann.” viskade han hest, och Ann glömde bort både dörr och ungdomar, pressade sig mot honom, lät honom komma längre in, kramade honom med vad hon hade att krama honom med, och hörde hur han stönade långt ned i sin strupe. Värmen av hans säd fyllde hennes inre och de sista strålarna av solen dansade på vattnet.

Fortsättning följer...


Av Lorden, någonstans i Sverige, den 11 Juni 2014.


lordensbox@gmail.com

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.