Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/12, 2018 kl. 21:58, av Lorden

Testamentet. Del 4.

”Herre jävlar.” snyftade Marcus och hans ben darrade tydligt. Ann såg det, och drog tungan upp längst skaftet igen, runt hans ollon, och sedan slöt hon sina läppar om den.
Marcus grymtade hest varje gång en stråle sperma sprutades in i Anns mun, och stod

Ett testamente får oanade konsekvenser för fru Arkenlöv och hennes styvson Marcus.
Deras relation tvingas ta en helt ny vändning, och Marcus, som till att börja med är helt förtvivlad över sin pappas bortgång, börjar ganska snart att upptäcka att livet går vidare, och att det är ganska trevligt även utan hans pappa.

Trevlig läsning, hoppas jag.


Testamentet. Del 4.

 

”Åh, hon är så bra!” utbrast Ann och pekade mot scenen där en sångerska stod och sjöng framför ett halvfullt dansgolv.
Marcus kände igen henne ifrån tv eller schlagerfestivalen eller nått, men kunde inte komma på vad hon hette, så han svarade bara,
”Ok.” men tyckte mest att hon sjöng falskt och sluddrade.
”Vill du ha något att dricka? En Cola?” frågade Ann och strök honom över kinden.
”Ja. Jag sätter mig här så länge.” svarade han och slängde sig ned på en ledig soffa med en duns, och såg efter Ann när hon gick mot baren.
Han gillade synen av henne när hon trängde sig fram mellan personerna, strök sin kropp mot dem för att komma förbi, och att det under hennes röda klänning inte fanns någonting alls, utom hennes nakna kropp.
Det ryckte till i hans kuk, och han visste att innan kvällen var slut skulle hon få ta hand om den.
Han flyttade blicken mot dansgolvet och såg de dansande paren, som tätt ihop rörde sig någorlunda i takt till musiken, vissa sämre än andra.
Det slog han rätt fort att de flesta männens händer hölls mycket längre ned än kvinnornas, vissa till och med väldigt långt ned, fast de flesta blev snabbt uppflyttade igen av kvinnorna de dansade med. Han kunde inte låta bli att le åt skådespelet på dansgolvet.

”Varsågod.” Marcus ryckte till av Anns röst, han hade inte sett henne när hon kom tillbaka ifrån baren och sjunkit ned i soffan bredvid honom, och ställt hans Cola på bordet framför honom.
”Tack.” sa han och tog en klunk.
”Visst är hon bra!” utbrast Ann igen angående sångerskan, och smuttade på sitt vin.
”Ok,” Marcus tyckte fortfarande hon sjöng falskt, och sluddrade.
- Fast hon har väldigt stora bröst. - tänkte han och undrade hur de skulle kännas att krama dem.
”Får jag lov?” Rösten fick honom att slita blicken ifrån sångerskan på scenen och se på den leende mannen som höll fram sin hand mot Ann.
Ann gav Marcus en snabb blick, smekte hans lår under bordet, och log mot mannen och reste sig.
Marcus såg hur de hand i hand gick mot dansgolvet, och han kände ett sting av svartsjuka, men kom på helt andra tankar när den rödhåriga kvinnan ifrån matsalen satte sig bredvid honom i soffan, tillräckligt nära för att hennes bara ben skulle stryka sig emot hans när hon korsade sina ben under bordet.

”Hej. Sitter du här helt själv?” frågade hon leende och såg ut att syna honom uppifrån och ned. En lätt doft av alkohol slog emot Marcus, fast den bröt knappt igenom doften av hennes parfym, som gjorde Marcus lite yr.
”Öh, ja, eller nej. Ann är och dansar.” stammade Marcus fram, och stirrade rakt ned i kvinnans urringning.
- Stora, jättestora. - tänkte han förundrat.
Kvinnan måste ha sett hur han stirrade, för hon förde upp sin hand mot sitt bröst, och drog ned klänningen en bit så urringningen blev ännu djupare, och lutade sig nästan obemärkt fram mot honom, och doften av henne blev ännu starkare.
”Ann, är hon din flickvän?” frågade kvinnan och smuttade på sitt vinglas.
”Va, nä, nä hon är min, öh, styvmamma, typ.” stammade han och greppade sitt läsk och tog en stor klunk, satte i halsen och hostade.
”Ta det lugnt.” skrattade kvinnan, och förde sin fot mot Marcus ben och förde den upp och ned strax under knät.
”Jag såg er i restaurangen. Hon är väldigt vacker, Ann alltså. Styvmamma sa du?” sa kvinnan, och Marcus kuk reste sig snabbt innanför hans byxor pga kvinnans fot som mjukt smekte honom på benet under bordet.
”Öh, ja. Typ.” sa Marcus och svalde hårt.
 Kvinnan lutade sig ännu närmare, och Marcus stelnade till när han kände hennes hand på sitt lår.
”Du är också vacker. Jag skulle gärna vilja träffa er båda senare.” kvinnans hand gled långsamt upp längs låret och nådde Marcus bultande skrev.
”Och jag tror visst en del av dig gärna vill detsamma.” sa hon retfullt, och kramade lätt om kuken utanpå byxorna, och viskade rakt in i Marcus öra,
”Jag är väldigt bra på att tömma sådana här, tömma dem till sista droppen.” och hon kramade hårdare om kuken. Marcus höll på att komma direkt där under bordet.
”Öh, öh.” vad allt han fick fram.
”Så vad säger du. Tror du Ann vill dela med sig av dig en stund senare?”
Marcus svalde, skruvade på sig och sa viskande,
”Ja. Rum 213.”
Kvinnan pussade honom snabbt på kinden, gav hans kuk en sista kram och reste sig,
”Vad heter du förresten?” vad det sista hon sa innan hon lämnade honom.
”Marcus, jag heter Marcus.” ropade han efter henne när hon försvann in i folkmassan.

Strax därefter kom Ann tillbaka ifrån dansgolvet tillsammans med mannen.
”Tack för dansen.” sa han artigt, och pussade Ann på handen.
”Tack.” fnittrade Ann och hon såg efter mannen när han gick ifrån deras bord och försvann.
”En riktig gentleman!” sa hon nöjt och satte sig bredvid Marcus.
”Ok.” sa Marcus lätt frånvarande, och såg ut i folkmassan för att kanske få se en skymt av den rödhåriga kvinnan.
”Har du haft det tråkigt?” frågade Ann och smekte honom på låret.
”Öh, nej. Men, kan vi inte gå till hytten nu?” svarade han och tog tag i Anns hand under bordet och förde upp den mot sitt skrev.
”Oj! Vad har du suttit och fantiserat om, eller var det mer än Cola i det där glaset?” sa Ann skrattande och reste sig. Marcus var snabbt uppe, och spanade ut över folkmassan efter en rödhårig kvinna när de gick mot utgången.
I hissen ned mot däcket där deras hytt låg trängde Marcus upp Ann mot väggen så fort dörrarna hade stängts, och trevade med sin hand under klänningen och upp mellan hennes ben.
Ann särade på benen så att han skulle komma åt, och besvarade hans kyss som han gav henne samtidigt som hans fingrar gled mellan hennes blygdläppar.
Det hade redan börjat pirra till i henne på dansgolvet av mannens små smekningar som han hade tagit sig friheten till. Och de hade inte blivit mindre av hans artiga kyss på hennes hand, och Marcus hårda bula innanför byxorna under bordet hade fått henne att tända till. Hon var redan våt, och stönade tyst när Marcus fingrar gled över hennes känsliga knopp.
”Jag kommer lyda och tillfredsställa min herre.” viskade Marcus
”Ja.” viskade Ann tillbaka
”Hans vilja kommer jag att uppfylla efter bästa förmåga.” viskade han och förde in ett finger i henne.
”Ja.” svarade Ann hest och rörde på sina höfter.
”Jag är medveten om att min vilja alltid är underordnad min herres vilja. Fortsatte Marcus.
”Ja.” sa hon hest, och var förvånad över att han kom ihåg kontraktet så ordagrant.
”Mitt kön ska alltid vara rakat.” sa han och nafsade henne i halsen.
”Ja.” stönade Ann och tryckte sig mot hans finger.
”Herren har rätt att nyttja min kropp så som han behagar.”
Ann fick gåshud över hela kroppen av hans mun mot sin hals, och svarade knappt hörbart,
”Ja.”
”Jag är medveten om att min herre kan låna ut mig till andra.” sa han till slut och pressade sina läppar mot hennes.
”Mmm.” hummade Ann till svar, och hörde hur dörrarna till hissen gick upp.
Marcus drog snabbt tillbaka sin hand och båda såg nervöst ut genom de öppna dörrarna, men det fanns ingen där.
Både han och Ann började skratta när dörrarna stängdes igen, och de åkte vidare ned mot sin hytt.

I korridoren på väg mot deras hytt sa Marcus över axeln, lite nonchalant,
”Vi får besök senare.”
”Besök?” sa Ann frågande, och började febrilt fundera på vem, och om hon hade glömt att någon de kände fanns med på båten.
”Ja, en kvinna. Hon vill vara med oss, och det vill jag med.” sa han, och väntade spänt på hennes svar.
Ann gick tyst efter honom.
- En kvinna? Vilken kvinna? Vad vill hon med oss? - tänkte hon och visste inte riktigt vad hon skulle känna.
”Om min herre vill det så.” svarade hon till slut, och gick tyst efter honom mot hytten.
Marcus hörde på hennes röst att hon inte var helt med på det, men förstod på hennes svar att hon skulle följa kontraktet och göra som han ville.
Med ett leende på sina läppar och en pulserande förväntansfull kuk låste han upp dörren till hytten och gick in, tätt följd av Ann, som stängde den efter dem.

Marcus vände sig om, kysste Ann, och lade sedan sina händer på hennes axlar samtidigt som han såg henne rakt in i ögonen, och tryckte ned henne på knä.
Hon knäppte snabbt upp hans byxor och drog ned dem. Hans kuk sprätte fram, och en glansig droppe av försats glänste på toppen av hans ollon.
Ann gav honom ett litet leende, och slickade sedan bort droppen med sin tunga, och sög sedan in kuken i sin mun.
”Åh, herre jävlar vad skönt.” stönade Marcus och såg ned på Anns huvud som långsamt gungade fram och tillbaka.
Det svartnade nästan för hans ögon och han kände hur kraftlös han blev i benen, och hur de nästan började att darra.
Ann hörde hur han andades nästan stötvis, och anade att han snart skulle komma. Hon släppte kuken och lät tungan retfullt glida runt ollonet. Kuken ryckte i takt med hans pulsslag och hon höll honom precis på gränsen med sin tunga, lät den glida ned på undersidan av skaftet och ned över hans kulor.
”Herre jävlar.” snyftade Marcus och hans ben darrade tydligt. Ann såg det, och drog tungan upp längst skaftet igen, runt hans ollon, och sedan slöt hon sina läppar om den.
Marcus grymtade hest varje gång en stråle sperma sprutades in i Anns mun, och stod länge kvar med sin slaknande kuk i hennes mun.
En lätt knackning på dörren fick både Marcus och Ann att rycka till, och han tog ett steg tillbaka och drog snabbt upp byxorna medans Ann reste sig och svalde sperman som fanns kvar i hennes mun.
Hon såg nervöst på hur han gick mot dörren.
När han tog tag i dörrhandtaget hejdade han sig, och frågade osäkert,
”Du tycker det är ok eller?”
”Det är ok.” svarade Ann och log, men tänkte samtidigt,
- Nytt och spännande. Han tycker bara det är nytt och spännande, hoppas jag. -

Ann förstod vad som hade fångat Marcus intresse när den rödhåriga kvinnan steg in i hytten.
Hennes byst var enorm, eller såg i alla fall ut att vara det i jämförelse med den lilla smala kroppen den satt på. Och kvinnans sätt när hon självsäkert gled in i hytten och först gav Ann en gillande blick, för att sedan helt enkelt dra Marcus till sig och kyssa honom passionerat samtidigt som hennes hand sökte sig upp för hans lår och in mellan hans ben fick det att pirra till även i Ann.
”Och detta måste vara Ann.” sa kvinnan när hennes läppar lämnade Marcus, och med en förförisk gång gick fram till Ann.
”Ja, och du heter?” frågade Ann, men fick inget svar utan kvinnans läppar tystnade henne och hon stelnade till när kvinnans hand gled in mellan benen och smekte sig uppåt.
Med kvinnans läppar tryckta mot sina sneglade Ann åt Marcus och såg hur han med stora ögon stod och stirrade på kvinnans bakdel.
Kvinnan släppte Anns läppar, och såg henne rakt in i ögonen med huvudet lätt på sned. Båda hennes händer var plötsligt uppe vid Anns ansikte, och smekte mjukt kinderna. Fingertopparna gled ned över halsen, Ann rös till och stod helt still när kvinnan knäppte upp de översta knapparna i klänningen, och utan att släppa Ann med blicken drog hon klänningen uppåt och Ann stod helt naken framför dem.
Marcus såg förundrat på hur kvinnan kysste Anns hals, bröst och bröstvårtor. Hur de reagerade och blev styva, och hur kvinnan fortsatte med att kyssa sig nedåt över magen. Ann ögon slöts, men det såg inte Marcus, för han var fullt upptagen med att se hur kvinnan läppar närmade sig Anns venusberg, och hur hennes tunga letade sig in mellan blygdläpparna.
En suck hördes ifrån Ann, och han tittade snabbt upp mot henne och såg hur hon stod med öppen mun och blundade. Kuken innanför byxorna gjorde vad den kunde för att finna plats åt sig själv.

Kvinnan reste sig plötsligt och drog snabbt av sig klänningen hon hade på sig. Hon var precis lika naken under som Ann hade varit.
Med en lätt knuff fick hon Ann att först sätta sig på sängen, och sedan lägga sig. Kvinna gled mjuk ned och lade sig bredvid henne. Med stora ögon såg Marcus hur kvinnan smekte Anns kropp och hur Ann efter en liten stund, lite tafatt till att börja med, gjorde det samma med kvinnan.
Utan att riktigt veta vad han skulle göra, så blev han bara stående där med kuken dunkande innanför byxorna, gapandes, och med ögon som intresserat följde kvinnornas rörelser i sängen.
- Oj oj. - tänkte han när Ann villigt särade på sina ben och kvinnans hand gled in emellan dem och mjukt smekte de glansiga läpparna.
Han tog ett litet steg närmare, ville vara med, men det verkade som om de hade glömt bort honom just nu. Deras dimmiga blickar, nästan grimaserande ansikten, och små stön som blev både högre, dovare och mer utdragna ju längre tid som gick, och fingrarna, deras fingrar som glänste av safterna när de gled in och ut med ett lätt smaskande ljud. Marcus visste inte vad han skulle ta vägen, men trodde att kuken snart skulle explodera. Han rev av sig byxorna, tog ett steg till närmare sängen, men vågade inte blanda sig i deras lek. Med ett fast grepp om kuken runkade han den samtidigt som han fascinerat såg hur den rödhåriga kvinnan spände sig i en båge och med vidöppen mun stönade långdraget djupt nerifrån strupen, och hur Ann sekunden efteråt krampaktigt ryckte med kroppen och tryckte sig emot kvinnans fingrar som var djupt inne i hennes våta fitta.
Marcus stelnade till, gapade med munnen, och sprutade över kvinnorna där i sängen.

”Oj. Tror visst vi glömde bort dig. Förlåt.” sa kvinnan lätt andfådd och satte sig på sängkanten.
”Men det kanske finns mer här i.” fortsatte hon med retfull ton och kupade sin ena hand runt Marcus kulor och sin andra runt hans kuk och smekte hans ollon.
Marcus nickade bara till svar och såg på hennes hand som mjukt smekte kuken och som fick det att dunka i skrevet på honom.
”Kom och hjälp mig.” sa kvinnan plötsligt till Ann, som gled ned ifrån sängen och satte sig på golvet, och Marcus kände snart Anns tunga som kittlande gled över hans pung.
”Se så den växer. Jag vet hur man får unga män att växa igen.” sa kvinna och log upp mot honom, och förde sin hand med långa drag fram och tillbaka runt hans nu svällande kuk.
Anns tunga som cirklade runt kulorna och kvinnans runkade hand som mjukt kramade runt kuken fick honom att se stjärnor som dansade framför ögonen. Varje gång kvinnans hand gled över det nu överstimulerade ollonet ryckte och darrade Marcus till i hela kroppen. Kvinnan måste ha märkt det, för hon slöt sin hand runt ollonet och mjukt lät hon det glida fram och tillbaka inne i sin slutna hand. Marcus tappade andan, darrade i kroppen och kom igen inne i kvinnans hand.
Omtöcknad sjönk han ned på golvet, och såg genom dimmiga ögon hur kvinna slickade i sig hans sperma ifrån sin hand, och hur hon sedan förde fram den till Ann, som slickade i sig det sista som fanns kvar.
Han märkte knappt hur kvinnan reste sig, tog på sig, och lämnade hytten. När han efter en stund började samla sig, satt Ann bredvid honom med sitt huvud på hans axel och smekte honom på låret.
”Tror min Herre behöver vila sig nu.” viskade hon och hjälpte honom upp i sängen.
Marcus sov innan Ann hade hunnit lägga täcket över honom.
Hon satt länge och såg på honom där han sov i sängen.
- Så tafatt och osäker, men ack så nyfiken och modig. - tänkte hon och strök honom över håret.
- Vad kommer du mer att vilja prova, och få mig att göra? - undrade hon, och slöt sina ögon och mindes kvinnans fingrar som mjukt gled in i henne.

Ett par dagar senare.

”Brorsan har tankat hem den senaste Godzilla filmen, har du lust att se den? Eller vågar du inte?”
Marcus svarade med att lekfullt knuffa till Roger där de låg på gräset utanför skolan och tittade på molnen som svävade över dem.
”Såklart jag vågar! I kväll, efter träningen? Hos dig eller hos mig?” svarade han och pekade på ett av molnen på himlen,
”Kolla, den där ser ut som en snopp.”
”Hos dig, farsan är hemma. Du, den jagas av en fisk med sugmun, kolla!” skrattade Roger och pekade upp mot himlen.
Båda killarna skrattade så tårarna rann, och ett par tjejer ifrån klassen gick förbi och frågade spydigt,
”Har ni fått spelet eller?”
”Nä, vi flygfiskar.” svarade Marcus, och killarna skrattade ännu mer. Tjejerna bara ruskade på sina huvuden och gick därifrån.

”Du, din morsa. Gjorde ni gjort det än, eller?”
”Styvmorsa!” svarade Marcus, och var sedan tyst en lång stund, men sade till slut med låg röst,
”Jo, vi har gjort det.”
”Nä, lägg av! Du ljuger. Hur var var det? Som att runka eller?” Roger vände sig mot Marcus och väntade otåligt på hans svar.
”Ja, eller nä, eller jo ungefär,fast inte ändå.” Svamlade Marcus och satte sig upp.
”Det är skönare, på ett annat sätt liksom. Mer, känsla, och allt runt omkring, det liksom blev helt annorlunda, hela kroppen var med på något sätt. Äh, svårt att förklara. Du får väl testa med din morsa!”
Roger satte sig spikrakt upp,
”Yiak, är du inte klok! Morsan, Urk, fy fan.” sa han och låtsades spy.

Med ett tungt sinne städade Ann ur Måns garderob i sovrummet. Hon hade dragit sig för att göra det, visste att det skulle ta emot, och göra ont i hjärtat.
Med tårar som nästan trillade ned för kinderna och med lätta snyftningar, vek hon ihop hans kläder, plagg för plagg, och lade dem i en stor väska.
Hon ville inte slänga dem, det kunde hon inte, i alla fall inte än. Vinden skulle bli platsen de skulle få vara på tills den dagen hon hade styrka nog att göra sig av med dem.
På golvet i garderoben stod den. Lådan som hon mycket väl visste vad den innehöll. Han hade många gånger låtit henne ta del av innehållet, och skänkt både henne och sig själv njutning med hjälp av dem.
Ann lyfte upp lådan, och gick in i Marcus rum, och ställde den på hans säng.
”Jag tror han vill att du ska ha den här.” sa hon och kände ett sting av oro när hon vände sig om och lämnade hans rum.

”Ann, jag är hemma! Jag och Roger ska se på film.” ropade Marcus när han och Roger sparkade av sig sina fotbollsskor i hallen och sprang in och slängde sig i soffan framför tv, efter de hade stoppat in sd-kortet i tv:n.
”Men, det är ju inte Godzilla.” sa Roger förvånat.
”Är ni hungriga? Ska jag fixa nått att äta till er?” Frågade Ann när hon kom ned för trappan efter att ha varit på vinden med Måns klädväska.
Varken Marcus eller Roger svarade henne, utan satt stilla och stirrade på tv:n med stora ögon.
Ann gick fram så hon kunde se vad som var så intressant, och utbrast,
”Men vad är det ni tittar ni på!”
Både Marcus och Roger riktigt hoppade till i soffan när de nu till slut uppfattade att hon var där, och Marcus stängde snabbt av filmen med fjärrkontrollen. Närbilden av de röda läpparna som lämnade små röda märken efter sig på kukskaftet byttes mot en svart tv skärm.
”Godzilla!” stammad Roger med blossande röda kinder och skruvad på sig, och tittade nervöst på Marcus, som fipplade lite med fjärrkontrollen.
”Hm, visste att Godzilla var stor, men inte så stor.” sa Ann i retfull ton, och gick mot köket.
Marcus och Roger tittade på varandra och hade svårt att hålla sig för skratt.

”Sätt på igen!” viskade Roger.
”Vänta lite.” svarade Marcus och spanade ut i köket, och såg hur Ann stod därute i sin klänning och bredde smörgåsar.
”Du fegar inte ur nu va?” sa Marcus och såg på Roger.
”Va, vadå fegar ur? Nää, tror inte det, vadå? Svarade Roger oförstående, men fick inget svar, för Ann kom in till dem med ett fat fullt av smörgåsar.
”Unga grabbar som växer behöver energi, det kan ta på krafterna att se på skräckfilmer, som Godzilla.” sa hon retfullt och blinkade till Roger, som blev pionröd och skruvade på sig.
”Sätt dig och titta tillsammans med oss.” sa Marcus och såg på Ann, och flyttade sig sedan åt sidan och klappade på soffdynan mellan honom och Roger.
Roger, han bara stirrade på Marcus. Det gjorde Ann först också, men gick sedan lydigt och satte sig emellan dem, och tänkte,
- Vart tog den blyga lilla pojken vägen? -

Marcus startade filmen igen, och de röda läpparna fyllde tv rutan.
Ann sneglade på Roger, och såg hur han korsade sina ben, och stirrade på tv:n.
Hon flyttade blicken till tv:n, och såg när kameran zoomade ut att kvinnan som sög hade ett hundhalsband på sig, och att mannen i filmen höll i kopplet.
- Vad är det för film de har fått tag på? - undrade hon lite oroligt och sneglade på Marcus, som satt med benen isär och med ett tydligt stånd som avtecknade sig under fotbollsshortsen.
Mannen på filmen drog i kopplet, och kvinnan tog kuken djupare in i sin mun, nästan ända in till roten. Ann såg hur kämpigt det var för kvinnan att ta den så djupt, men också att hon inte gjorde något som helst försök att dra tillbaka sitt huvud innan mannen släppte på kopplet.
”Roger. Om du drar ned shortsen så kan Ann runka oss medans vi tittar.” sa Marcus, och drog ned sina.
Ann stirrade på honom och formade munnen till ett tyst men, och sedan ett tyst nej, men stängde den och rynkade pannan när Marcus tog tag i hennes hand och förde den mot sin kuk.
Roger skruvade på sig, sneglade mot Marcus skrev och såg hur Anns hand slöt sig om kuken och långsamt runkade den. På tv:n gick mannen bakom kvinnan och ställde sig på knä, daskade kuken mot kvinnans skinkor och förde sedan in den mellan hennes ben. Med blicken fastnaglad på vad som hände på tv:n drog Roger ned sina shorts, och kände hur Anns hand slöt sig om hans kuk.
Ann tittade stelt rakt fram på tv:n. Kvinnan blev knullad bakifrån, med kopplet hårt sträckt bakåt. Hennes bröst gungade i takt med mannens hårda stötar, och Ann såg tydligt hur det glänste på kukens skaft av kvinnans safter. Ann visste precis hur det kändes att bli knullad så. Uppe på Marcus säng, i lådan som hon ställt där, låg kopplet som Måns ibland brukade ta på henne, eller när hon varit olydig, använda till att bestraffa hennes bakdel med. Tanken fick henne att skruva lite på sig, och hon kände hur pulsen ökade mellan sina ben.
”Oh.” sa Roger plötslig, knappt hörbart, och han började trycka sin kuk upp mot Anns hand, och hon runkade honom lite snabbare, fast med små korta drag istället. När mannen på filmen drog ut sin kuk och sprutade över kvinnans rygg, sprutade Roger rakt upp i luften, och innan den sista strålen knappt hade hunnit landa reste han sig snabbt, fumlade med shortsen och sprang snubblande ut i hallen.
”Syns imorgon!” ropade han och slängde igen dörren.
Marcus reste sig han också, men sprang inte ut i hallen, utan sa,
”vänd dig om.”
Ann vände sig, ställde sig på knä i soffan och lutade sig med armarna mot ryggstödet. Marcus drog snabbt upp klänningen och slängde den över hennes ända, drog trosan åt sidan, och styrde in sin bultande kuk mellan hennes blygdläppar. Med en hård stöt pressade han sig in, och fyra stötar senare så tömde han sig inne i henne.

Senare på kvällen när Marcus sagt godnatt och gått upp för trappan satte sig Ann i soffan, och satte på filmen igen. Glipan i hennes badrock gled isär av handen hon förde in mellan sina ben, och när mannen på filmen drog i kopplet och kvinnan tog kuken djupare så förde Ann in sitt finger i sin våta fitta, och Marcus, han lyfte på locket på lådan som stod på hans säng.


Fortsättning följer...


Av Lorden, någonstans i Sverige, den 26 December 2014


lordensbox@gmail.com

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Lorden

Finns en del 5 också. Den kommer snart.

25/12, 2018 kl. 20:37

#1

aksvn

Toppen vill ha mera

21/12, 2018 kl. 18:10