Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/12, 2018 kl. 11:02, av Lorden

Testamentet. Del 5.

Både Marcus och Roger stod i hennes rum helt nakna med kukarna pekandes uppåt.
Ann öppnade munnen för att säga något, men kom av sig helt när Marcus sa,
”Stå inte där och gapa. Kryp hit och sug.”
Orden gick som en stöt igenom henne. Samma tonläge som han

Ett testamente får oanade konsekvenser för fru Arkenlöv och hennes styvson Marcus.
Deras relation tvingas ta en helt ny vändning, och Marcus, som till att börja med är helt förtvivlad över sin pappas bortgång, börjar ganska snart att upptäcka att livet går vidare, och att det är ganska trevligt även utan hans pappa.

Trevlig läsning, hoppas jag.


Testamentet. Del 5.

 

    När Marcus kom ned ifrån övervåningen nästa morgon var redan Ann vaken och höll på med att förbereda frukosten. Hon hörde honom inte när han kom ned för trappan, och inte heller när han kom in i köket. Kanske för att han, för ovanlighetens skull gick som man brukar i en trappa, istället för att med tre steg i taget dunsa sig ned för den. Eller så var det bara för att hon själv var så upptagen med vad hon gjorde, och hade tankarna på något helt annat, nämligen på det som hände kvällen innan.
Det hettade till i henne när hon tänkte på hur Marcus hade fått henne att runka dem, och hur kåt hon hade blivit av hela situationen.
- Tänk om Roger säger något hemma! Eller till någon kompis. Skryter om att han har blivit avrunkad av Marcus styvmorsa! - En rysning for genom henne, och trots att hon långt ifrån var troende på något sätt, bad hon en stilla bön där vid köksbänken att han skulle ha tillräckligt mycket vett i sin unga skalle och hålla tyst, men minnesbilderna ifrån gårdagskvällen ville inte riktigt försvinna och hon skämdes av tanken på att någonstans djupt inne i henne hade hon inte haft något emot att få uppleva någonting liknande igen.
Hon hoppade skrämt till när Marcus plötsligt stod bakom henne och med hög röst ropade,
”Godmorgon!”
”Du, din,” utbrast hon, men tystnade när Marcus hand gled upp längs baksidan av hennes ena lår och in under morgonrocken.
När hans hand närmade sig rumpan särade hon på benen och kände samtidigt som hon försökte koncentrera sig på smöret och brödet framför sig hur hans hand gled in mellan låren och kupade sig över henne fitta.
Ann rös till, särade lite mer på benen och stönade svagt,
”Mmm.”
”Vad blir det till frukost?” Frågade Marcus i samma stund som hans fingrar letade sig in mellan hennes blygdläppar.
”Vad du vill ha min herre.” svarade Ann och slöt ögonen, och drog djupt efter andan när Marcus fingrar rörde sig fram och tillbaka.
”Hmm, vad vill jag ha? Jag vill nog ha, dig!” sa han glatt och förde in ett finger i henne.
”Mmm. Som du vill, hur vill du ha mig?” nästan viskade Ann när hon långsamt lade ned smörkniven.
”På rygg i din sängen!” utbrast Marcus, och sekunden senare var fingret i Anns fitta borta, handen mellan hennes ben likaså och Marcus, han var redan halvvägs ut genom köksdörren och ropade,
”Naken!” när han dunsande tog trappan med tre steg i taget.

    Ann hörde honom stöka runt inne på sitt rum när hon kom upp för trappan. Hon sneglade nyfiket in genom den öppna dörren när hon gick förbi på väg mot sitt sovrum, men såg inte till honom. På väg in genom sin sovrumsdörr knöt hon upp skärpet runt midjan och lät morgonrocken falla till golvet. Precis som han hade sagt lade hon sig ned på rygg i sängen och väntade på honom.
Hon behövde inte vänta länge innan Marcus kom in till henne, helt naken med kuken ståtligt pekandes rakt upp och med lådan hon gett honom i sina händer.
Det gick som en stöt genom kroppen på Ann när hon såg lådan. Hon visste mycket väl vad som fanns i den. Alla leksaker Marcus pappa hade skaffat åt dem. Minnesbilder började fladdra förbi inne i hennes huvud, och med blicken flackande mellan lådan och Marcus styva kuk började hon andas tyngre och kände tydligt hur hjärtat slog i bröstet.
Ann såg hur Marcus stod med lådan i händerna och såg på henne, hur hans blick gled över hennes nakna kropp, hur de för en kort stund fastnade på hennes bröst som höjdes och sänktes i takt med hennes andning och de styvnande bröstvårtorna, för att sedan glida ned över hennes mage och vidgas något när de såg in mellan hennes ben, innan han utan ett ord ställde ned lådan på sängen och öppnade locket.
Ann log knappt märkbart när hon såg honom lyfta upp handklovarna ur lådan.
- Precis som sin far. - tänkte hon, och bet sig lätt i underläppen när Marcus låste fast handkloven runt hennes ena handled och förde upp hennes hand mot ena sängstolpen.
Hans hand darrade, det kände hon, och hon sneglade på hans styva kuk där en tydlig droppe försats blänkte längst uppe på toppen.
Fortfarande helt tyst gick han runt sängen och låste fast hennes andra hand till den andra sängstolpen. Hon såg upp mot honom och gav honom ett litet leende innan han återvände till lådan och plockade upp en ögonbindeln, och det sista Ann såg innan det blev helt mörkt för ögonen var droppen försats som långsamt rann ned för kanten på hans blottade ollon.

    Ann kände hans hand mot sin mage, och hur den långsamt gled uppåt.
Hon flämtade till när den mjukt gled upp över det ena bröstet och fingrarna nuddade bröstvårtan. Handen fortsatte över till det andra bröstet, och när hon kände hur den bröstvårtan trycktes ihop mellan hans fingrar gnydde hon och ryckte till.
Marcus släppte bröstvårtan direkt, och Ann blev först rädd att hon hade skrämt honom och skulle precis tala om för honom att det var helt ok när hon hörde honom gräva i lådan igen.
Hon hörde honom vid sidan om sig och kände strax därefter något mot sin mun. Hon särade på läpparna och oron för att hon skulle ha skrämt honom suddades bort när hon kände igen formen på ballgagen som trycktes in i hennes mun, och så fort han hade spänt fast den runt hennes huvud var handen tillbaka på hennes ena bröst, och Ann ryckte till och gnydde bakom ballgagen när bröstvårtan blev hoppressad mellan hans fingrar.
Kroppen reagerade direkt på hans tilltag. Ann hörde sig själv andas tyngre och djupare, kände hjärtat dunka i bröstet och hur det hettade till mellan benen. Hon visste att det glänste mellan blygdläpparna nu, hur blodet hade strömmat till och gjort dem lite svullna. Hon ville sära på benen, låta honom se hur våt och redo hon var, känna hans hand mot fittan och hur fingrarna glider in, men hon tvingade sig själv att låta honom styra. Hon var hans, som han behagade, på hans villkor, så hon låg stilla kvar med benen och kände hur greppet om bröstvårtan släppte och hur handen ifrån bröstet försvann.

    Ann hörde hur han förflyttade sig igen, hur han grävde i lådan, och hur han kom fram vid sidan av sängen. Plötsligt kände hon hans läppar mot sin panna, för att i nästa sekund känna något trycka mot sidorna av huvudet, och alla ljud försvann.
Allt Ann hörde var sina egna hjärtslag och ljudet ifrån sina andetag.
- Hörselkåporna. - tänkte hon och mindes de gånger Marcus far hade använt dem. Hur han länge hade låtit henne ligga eller stå med dem på, utan att höra ett ljud, och bara spänt vänta på hans beröring, eller ett plötsligt piskrapp, eller något annat han hittade på.
Ann flämtade till när hon kände Marcus hand runt sin ena fot, och hur handkloven låstes runt ankeln. Hon hann inte fundera speciellt länge på vad han hade tänkt göra innan benet böjdes, lyftes upp, och hon inte kunde få ned det igen där det särat satt fast, i vad hon förmodade var i samma sängstolpe som handen. Det tog inte lång stund innan hennes andra ben var lika uppåtböjt och särat som det första, och fullt medveten om att hon nu låg helt blottad för honom utan att kunna röra sig flämta hon till igen och stönade tyst bakom ballgagen.

    Marcus stod helt stilla och tittade storögt på Ann.
Hennes båda bröstvårtor pekade styvt rakt upp ifrån mitten av de något mörka vårtgårdarna. Brösten höjdes och sänktes tydligt varje gång hon andades. Hennes blottade fitta med de lätt särade och svullna blygdläpparna låg där, helt tillgänglig för honom.
- Helt renrakad, precis som det står i kontraktet. Min, när jag vill. -
Han greppade om kuken och stirrade på hennes fitta samtidigt som han runkade och drömde om hur det skulle kännas att bara helt enkelt krypa upp och trycka in kuken. Lägga sig över henne och känna hur den glider in ända till roten.
”Åhh.” stönar han, men släpper snabbt kuken och tanken, och börjar febrilt rota runt i lådan.
Han vänder och vrider på klämmorna han fått upp och slänger en blick mot Anns bröst.
Hon flämtar till när den första klämman sluter sig runt den ena bröstvårtan. Han ser fascinerat på hur brösten höjs och sänks kraftigare nu än innan av hennes andning, och hur rynkan i hennes panna växer.
Innan han sluter den andra klämman runt hennes andra bröstvårta smeker han den mjuk med sina fingrar. Låter fingertoppen cirkulera runt den och över de små knottrorna i vårtgårdens hud, och ser hur rynkan i Anns panna blir större när klämman sluter sig runt vårtan.
”Så läckert!” Viskar han till sig själv och känner hur kuken skulle kunna explodera vilken sekund som helst.

    Med alla sinnen på helspänd försöker Ann lokalisera var han är och vad han gör, men hon hör inget och känner inget mot sängen. Det bränner och svider lite i bröstvårtorna, men det är inget som stör henne, tvärt om. Marcus far lät henne många gånger, när Marcus inte var hemma, gå omkring med både klämmor och vikter i bröstvårtorna, som när han kände för det tog tag och drog i. Bara synen av när han hade kommit med klämmorna i handen hade fått henne att tända till, och det var samma sak nu.
- Gör vad du vill med mig Marcus, precis vad du vill. - tänkte hon, och höll andan en kort sekund när hon kände sängen gunga till och stönade högt bakom ballgagen när hon kände Marcus mun mot fittan och stönade lika högt men längre när hon kände hur hans tunga, trevande och försiktigt glida mellan de svullna blygdläpparna.
När tungan närmade sig klitoris flämtade Ann snabbare och snyftade till när den gled över.
- Gud!- tänkte hon och fyllde lungorna med luft, och tänkte,
- Nej, sluta inte! - när hon kände hur munnen lämnade hennes fitta.
Marcus tog tag i lådan och vände den upp och ned. Alla saker föll ned på golvet i en hög, och hans ögon fastnade direkt på löskuken. Han plockade upp den, vände och vred på den, och fick den plötsligt att vibrera.

    - Coolt. - tänkte han och förde in den mellan Anns särade ben. Hon ryckte till när det vibrerande ollonet på löskuken plötsligt nuddade hennes blygdläppar och fördes fram och tillbaka mellan dem, och suckade ljudligt när Marcus långsamt förde in kuken i hennes våta fitta.
Med stora ögon stirrade Marcus på löskuken när den gled in i Ann. Han drog ut den en bit, såg hur hennes blygdläppar följde med där de slöt sig runt skaftet och hur den glänste om kuken av hennes safter.
”Coolt!” sa han till sig själv och tryckte in löskuken igen, längre den här gången. Han slängde en blick upp mot Anns ansikte och såg hur rynkan i hennes panna var borta, hur brösten snabbt höjdes och sänktes och hur hon knöt sina händer. Med ett fast grepp om löskuken knullade han henne med den. Lät den glida längre och längre in för varje stöt och såg förundrat men samtidigt lite oroligt på hur mycket av den som hennes fitta kunde svälja.
Med ett par smått darrande fingrar rörde han vid hennes klitoris och både såg och kände hur hon stelnade till och hur hon försökte trycka sig upp mot löskuken och hans hand.
Han tänkte precis dra ut löskuken och lägga sig över henne, pressa in sin egna kuk istället och få känna hur hennes fitta kramade honom, när han plötsligt hörde Roger ropa nedifrån,
”Hallå, Marcus! Kommer du eller?”

    Ann kände hur Marcus hoppade ned ifrån sängen, men hur han lämnade löskuken vibrerande djupt inne i hennes fitta.
Hon hade varit så nära när hans fingrar hade smekt klitoris, men inte riktigt nått ända fram. Vibrationerna ifrån löskuken spred sig runt hennes svullna fitta och fick henne att dovt stöna bakom ballgagen. Intensivt försökte hon höra eller känna Marcus, men inget ljud, ingen rörelse, ingenting avslöjade var han var eller vad han höll på att göra.
Löskukens vibrerande höll på att göra henne galen av kåthet, och hon kände att hon hela tiden låg precis på gränsen, men ändå inte kunde komma över.
- Rör mig, snälla Marcus, rör mig! - tänkte hon och försökte rulla med höfterna, men det såg inte Marcus, för han drog precis upp byxorna och dunsade ned för trappan med andan i halsen och mötte Roger i hallen.
”Va? Tjena!”
”Sover du eller? Är du klar. Matchen börjar ju snart! Kom nu, morsan väntar i bilen.”
”Öh, va, nä jag sov inte, vänta lite bara. Fan, ska bara hämta kläderna. Jag kommer!” utbrast Marcus och rotade snabbt fram kläder och skor ur garderoben i hallen, slängde en blick upp för trappan och höll på att ta ett steg emot den när bilen utanför tutade ilsket och han med en svordom rusade ut genom dörren och slängde igen den efter sig, men hade han slängt ett öga mot dörren när han hoppade in i bilen och åkte iväg, hade han sett hur dörren inte gått igen, utan hur den sakta gled upp igen. Inte heller såg han hur sotaren klättrade ned för stegen på grannens hus, eller hur sotaren slängde in sina grejer bak i sin bil och hur hans sedan körde fram till till nästa hus, som var Anns och Marcus.

    Ann låg och försökte knipa med fittan runt löskuken. Det dunkade i de svullna blygdläpparna och i hennes klitoris. Hon hörde inte sotarens rop nedifrån, inte hur han gick upp för trappan, och inte hur han tvärstannade utanför hennes öppna sovrumsdörr.
”Vad i helve,” utbrast han och tog ett steg närmare dörren, såg sig omkring ute i hallen innan han gick in i Anns sovrum.
”Hej du, öhh, jag skulle sota idag.” sa han, med blicken fäst på löskuken som vibrerande stack ut ifrån Anns blottade fitta.
Han fick inget svar ifrån Ann. Allt som hördes ifrån henne var ett dovt surrande ifrån löskuken och små svaga stön bakom ballgagen i henne mun.
Han vände sig om och spanade ut genom dörren, men såg ingen och hörde ingen i huset.
”Vad fan!” sa han och vände sig om igen, och såg klämmorna som satt fast runt Anns bröstvårtor.
- Det här var något nytt. - tänkte han och skruvade på sig när kuken svällde innanför byxorna.
”Ligger du där för att jag ska komma?” frågar han Ann med ett nervöst skratt. Något svar fick han inte, men han tyckte att hennes stön blev högre och att hennes rullningar med höfterna blev kraftigare.
”Ja, äh vad fan.” sa han och knäppte upp byxorna.

    Ann drog häftigt efter andan när löskuken drogs ur henne, och stönade högt och länge bakom ballgagen när hennes fitta fylldes av något annat, men hon stelnade till när näsborrarna fylldes av sotlukt och hon förskräckt mindes att sotaren skulle komma idag.
- Sotaren? Har Marcus låtit sotaren komma in? Han har gett mig till sotaren! - tänkte hon samtidigt som sotaren tungt lade sig över henne och hans kuk lätt gled in till roten i hennes svullna våta fitta.
- Åh gud Marcus! Du är värre än din far! - stönade Ann för sig själv inne i sitt huvud och mötte sotarens stötar med att trycka fittan uppåt så gott hon kunde.
När sotaren tryckte in kuken i botten för fjärde gången kunde inte Ann hålla tillbaka orgasmen utan spände sig under honom, krampade runt hans kukskaft och stönade och snyftade högt bakom ballgagen. Hade hon inte haft ögonbindeln på hade han sett hur hon med stora ögon stirrat rakt upp i taket.
”Herrejävlar!” stönade sotaren och pressade sig hårt ned över Ann och tömde sig djupt inne i hennes kramade fitta.

    Bilen hade knappt hunnit stanna innan Marcus hade hoppat ur den och springande upp mot huset ropat,
”Hej då. Tack för skjutsen!”
Inne i huset hamnade skor, väska och fotbollskläder i en lång rad fram mot trappan som han med stora kliv rusade upp för innan han stannade utanför Anns sovrumsdörr och flämtande tittade in.
Hon låg kvar på precis samma sätt som han hade lämnat henne, förutom löskuken som låg tyst och stilla på sängen strax nedför hennes rumpa.
- Den måste ha trillat ur, och kört slut på batterierna. Synd. - tänkte han och smålog, men skyndade sig sedan in i rummet och började släppa loss henne ifrån handklovarna.
Ann stönade bakom ballgagen när först benen blev fri, och hon försiktigt förde ned dem och rätade ut dem, och stönade igen när hon kunde lägga ned armarna utmed sidorna.
När Marcus höll på att spänna loss ballgagen fångades hans blick av svarta fläckar på täcket som hon låg på. Han rynkade pannan och kunde inte för sitt liv komma på vad de kommit ifrån, eller om de rent av hade funnits där hela tiden.
När ballgagen lämnade Anns mun grimaserade hon och rörde käkarna fram och tillbaka, med små stönanden ljud, och när ögonmasken togs bort blinkade hon upp mot ljuset och gav till slut Marcus ett leende.
”Är du ok?” frågade Marcus lite oroligt. Han hade haft svårt att koncentrera sig på matchen. Samvetet gnagde i honom för att han hade lämnat henne där på sängen så länge helt ensam och utan chans att ta sig loss.
- Lite synd att den trillade ur bara. - tänkte han roat, och sneglade ned mot löskuken.
”Jadå, lite stel bara.” stönade hon och rullade långsamt runt på sidan och satte sig på sängkanten.
”Har han gått?” frågade hon och böjde huvudet från sida till sida.
”Gått?” svarade Marcus förvånat.
”Ja, sotaren. Har han gått, eller är han kvar? Din pappa kunde överraska mig ibland, men du börjar bli värre än honom!” Ann gav honom ett leende och sträckte fram handen, tog tag i hans och kysste den.
Marcus blick flyttades till de svarta fläckarna på täcket, och upptäckte när han såg ned på Ann att även hennes båda bröst hade svarta märken på sig.
”Öh, ja, ja ja han har gått!” svarade han och svalde.
- Shit! Har sotaren passat på att knulla henne när hon låg fastbunden? Shit! - tänkte han och slog skamset ned blicken i golvet.
”Öh, öh, jag måste plugga lite nu.” sa han och vände sig om, men hann inte så långt innan Ann hade rest sig och fångat in honom.
”Tack min Herre. Det var väldigt skönt.” sa hon och gav honom en puss på kinden.
”Ok.” svarade Marcus med ett lite stelt leende innan han kilade ut genom dörren och försvann in på sitt rum.

    Marcus låg senare under täcket och stirrade upp i taket. Han kunde inte släppa tanken på att Ann hade legat där helt hjälplös och sotaren hade passat på att knulla henne, och att det var han som hade försatt henne i den situationen genom sitt oansvariga beteende.
- Men jag hann inte, de tutade ju på mig. - tänkte han i ett försök att bortförklara sig själv, men kände själv hur illa tanken lät.
- Men hon verkade gilla det, och tror att jag var hemma hela tiden. Hon verkade inte alls vara arg eller nått sånt. - Den tanken fick honom att känna sig lite bättre till mods, och utan att han kunde hindra det så reste sig kuken när han tänkte på Ann, när hon låg bunden, och inte kunde hindra sotaren att sticka in kuken i henne.

    Ann hade precis bytt sängkläder och var på väg att lägga sig när hon hörde Marcus ropa,
”Ann!”
”Kommer!” svarade hon och gick mot hans sovrum, öppnade dörren och stack in huvudet,
”Vad vill du?”
Marcus svarade inte, utan drog bara täcket åt sidan och blottade sin styva kuk. Med ett litet leende gick Ann in genom dörren och fram till honom och satte sig på sängkanten bredvid honom. Med ett mjukt grepp om hans hårda kuk frågade hon honom lite retfullt samtidigt som hon började föra handen upp och ned för kuken,
”Kan du inte sova?”
Marcus ruskade på huvudet och slöt sina ögon.
- Så ung, kåt och nyfiken.- tänkte hon och lät handen glida över hans blottade ollon. Ett stön hördes ifrån Marcus, och han förde upp båda armarna och knäppte händerna bakom sitt huvud.
Marcus låg och fantiserade om hur Ann låg fastbunden i sängen, och hur sotaren låg över henne och knullade henne hårt. Efter en stund försvann sotaren, och istället var det han själv som låg över Ann.
Han förställde sig att handen hon satt och runkade honom med egentligen var hennes fitta, och varje gång hon drog den nedåt och pressade den mot hans pung så såg han sig själv trycka sig mot henne och hur kuken helt gled in i hennes våta fitta.
”Mmmm.” stönade han och började stöta mot Anns hand.
- Så ung, kåt, nyfiken, och otålig. - tänkte Ann småleende och formade tummen och pekfingret till en ring och såg hur hans ollon gled igenom varje gång han stötte med höfterna.
När Marcus ansikte förvreds i något som skulle kunna kallas grimas, och han snabbt förde upp ena handen mot Anns huvud, så böjde sig Ann ned och satte sina läppar runt hans ollon, och tog emot stråle efter stråle av hans sperma in i sin mun.
När Marcus kuk började mjukna släppte Ann ollonet med munnen och gav det en puss innan hon reste sig och stoppade om honom med täcket.
”Tror herrn att han kan sova nu?” frågade hon.
”Mmmm.” svarade Marcus, och han sov nästan innan Ann hade hunnit lämna rummet.

    Dagen efter smög både Marcus och Roger utmed husväggen på baksidan av gymnastiksalen i skolan.
”Shyy!”
”Jaja!”
”Hoppa upp!”
”Jaja!”
”Ser du nått?”
”Jaja!”
”Vadå jaja? Vad ser du?”
”Imma. Fönstret är immigt. Bröst! Jag ser bröst!” utbrast Roger samtidigt som Marcus tappade taget om honom och de båda skrattande föll ned i en hög under fönstret till tjejernas omklädningsrum.
Det tog inte många sekunder innan fönstret öppnades och en av tjejerna stack ut sitt huvud och ilsket fräste,
”Jävla barnungar!”
Marcus och Roger var snabbt upp på benen och sprang skrattande runt husknuten.
”Din morsa har snygga bröst.” sa Roger plötsligt när de kommit runt på andra sidan huset och saktat ned farten.
”Styvmorsa!” svarade Marcus och sopade till Roger på armen.
”Aj! Jaja, men snygga bröst har hon.” Roger gned sig på armen som Marcus träffat, och fortsatte,
”Har du knullat henne mellan pattarna?”
”Nä!” svarade Marcus och försökte träffa Roger på armen igen, men den här gången hann Roger hoppa unden.
”Men du skulle gärna vilja det va? Men det hade du aldrig vågat! Såg nog hur skraj du var häromkvällen!” sa Marcus med ett brett flin.
Roger svarade inte först, och de båda grabbarna gick sida vid sida upp mot skolan utan att någon av dem sa något, ända tills Roger inte kunde vara tyst lägre, och frågade,
”Får jag det?”

    Ann stod och flåsade bredvid spinningcykeln efter passet tagit slut när mobilen i hennes väska surrade till. Meddelandet ifrån Marcus var kort. Allt som stod var,
- Roger slaggar över hos oss inatt. -
Ann kände hur värmen spred sig i kroppen och minnesbilderna ifrån kvällen i soffan kom tillbaka, samtidigt som hon svor inom sig eftersom hon anade vad han hade i kikaren.
Hon visste att Marcus brukade komma hem en halvtimme efter skolan slutat. Först en snabb blick på klockan, följt av ett litet leende och en tanke på att hon nog skulle reta de unga herrarna lite. Hon plockade snabbt ihop sina grejer runt spinningcykeln och skyndade sig ut ifrån träningslokalen.
- Duschen blir hemma. - tänkte hon och skyndade sig hem, glatt visslande.

    Med badrumsdörren på glänt stod Ann i duschen när hon hörde hur Marcus kom hem.
”Hej Ann! Vi är hemma!” ropade Marcus och de båda grabbarna slängde av sig ytterkläderna på golvet i hallen.
”Vi kilar upp och spelar på datorn.” sa Marcus, och de båda trängde sig upp för trappan samtidigt.
När de passerade badrumsdörren på övervåningen stannade Roger och kikade in genom dörrspringan, och ryckte Marcus i armen.
Båda grabbarna stod tysta och tittade på siluetten av Ann bakom det rökiga glaset i duschdörren. Hon visste mycket väl att de stod där utanför och kikade in, och tog sig ingen brådska alls  med att duscha färdigt, utan tvålade långsamt in hela kroppen, trots att hon precis hade sköljt av sig löddret ifrån den första gången hon tvättade sig. Förföriskt lät hon händerna tvåla in kroppen, och var noga med att stå så de kunde se konturerna av hennes stora bröst genom glaset.
”Shit!” viskade Roger med ögon stora som tefat.
”Kom, vi väntar till senare.” viskade Marcus och drog bort honom ifrån badrumsdörren och in på sitt rum.
När Ann klev ur duschen tog hon en badhandduk som slutade strax under skinkorna runt sin blöta kropp och gick visslande ut ifrån badrummet och in på Marcus rum.
”Hej Roger. Vad vill grabbarna ha till kvällsmat? Duger det med pasta?” sa hon och rättade till handduken över sina bröst trots att den inte alls behövdes rättas till.
”Öhh, h h hej.” stammade Roger utan att släppa konturerna av Anns bröst genom handduken.
”Pasta blir bra.” sa Marcus och hade svårt att inte skratta åt Rogers uppsyn, och det blev inte lättare för honom när Ann hittade ett par slängda kalsonger nedanför hans säng, som hon tydligen inte kunde låta ligga utan med ryggen vänd mot Roger böjde sig fram och plockade upp.
Handduken gled upp en bit över skinkorna när hon böjde sig framåt och Roger satt gapande och såg rakt in mellan benen på henne.
”Då fixar jag det.” sa Ann och gav Roger ett retfullt leende innan hon lämnade dem ensamma.

    Medans pastan kokade bytte Ann om till morgonrocken istället, knöt skärpet runt midjan men var noga med att lämna en stor glipa både uppe och nere.
- Undrar hur länge de kan hålla sig. - tänkte hon småskrattande för sig själv, men undrade samtidigt hur länge hon själv skulle kunna hålla sig.
”Maten är klar!” ropade hon upp för trappan.
”Kommer!” hörde hon Marcus ropa tillbaka när hon gick tillbaka till köket, och när hon ställde grytan på bordet hörde hon hur de båda kom dunsande ned för trappan.
Hon satte sig snabbt ned på sin plats och kontrollerade en sista gång att glipan i morgonrocken över brösten var lagom stor, och gav grabbarna ett varmt leende när de kom in i köket.
”Hoppas ni är lika hungriga som jag.” sa hon med blicken fäst på Roger när han satte sig snett emot henne. Hans blick fladdrade mellan grytan och glipan i Anns morgonrock, och Ann log nöjt inombords när hans kinder fick en något rödare ton.
Marcus slängde sig glupskt över grytan och öste upp ett berg med mat på sin tallrik, och gav sedan sleven till Roger, och snart satt de båda lutandes över bordet och slevade in mat utan någon större finess och etikett.
Långsamt förde Ann sin fot närmare Roger under bordet och såg i ögonvrån hur han stelnade till en kort sekund när foten nådde fram och hon lät den glida upp längs hans underben. Som det såg ut, fullt koncentrerad på maten framför sig, fortsatte han att sleva in, men kinderna blev bara rödare och rödare ju längre upp Anns fot kom.
Hon nådde inte längre än till strax över knät, men när grabbarna hade ätit färdigt och reste sig så såg hon tydligt bulan i Rogers skrev och hur han nonchalant försökte dölja den med sin hand när de lämnade bordet.

    ”Fan, såg du?” viskade Roger när de kom upp på Marcus rum igen.
”Att Ann smekte dig med foten på benet?” svarade Marcus och satte sig framför datorn.
”Ja!” utbrast Roger och satte sig bredvid honom.
”Hon hade lämnat badrumsdörren på glänt när hon duschade också, det brukar hon aldrig göra, och hon kom in hit i handduk bara för att retas.” sa Marcus och skrev in bdsm sexslaves picture i Googles sökfält och tryckte på sök.
”Fan, hon vill ju! Vad väntar vi på?” utbrast Roger, och skruvade oroligt på sig.
”Vi väntar för att retas tillbaka.” svarade Marcus och klickade fram en bild där en kvinnas bröst var hårt bundna och det hängde vikter i bröstvårtorna, och fortsatte,
”Vi väntar för att hon är min slav, vi är inte hennes slavar.”
Roger slet blicken ifrån skärmen och såg på Marcus med en undrande blick, och frågade
”Spelar det någon roll?”
”Det gör det.” svarade Marcus och blinkade leende åt honom.

    Ann satt i soffan framför tv:n med lätt särade ben, med blicken sneglande upp för trappan. Om de skulle komma ned för trappan skulle de se henne direkt, och de nakna låren i morgonrockens glipa skulle garanterat fånga deras blickar, det visste hon.
Programmet på tv:n lyckades inte fånga hennes uppmärksamhet, utan blicken gled ideligen tillbaka till trappan.
Hon särade en liten bit till på benen, rättade till glipan så att den precis dolde fittan, som ända sedan hon stod i duschen och kände grabbarnas ögon på sig genom glaset hade varit varm och fuktig.
Hon hörde dem skratta uppifrån, men de kom inte ut ifrån Marcus rum.
Hon såg på klockan, bytte kanal och sneglade återigen upp för trappan.
- Kom nu då! - tänkte hon otåligt och smög ned en hand mellan sina ben och kände hur våt hon var, och suckade djupt med blicken upp mot trappan när fingrarna gled över klitoris.
”Ann, vi behöver något som Roger kan sova på!”
Marcus plötsliga röst ifrån övervåningen fick henne att slita bort handen ifrån fittan och snabbt resa sig ifrån soffan.
”Kommer.” ropade hon tillbaka och skyndade sig upp för trappan.
Med täckte, lakan och kudde, samt med en madrass släpandes efter sig gick hon in till dem i Marcus rum och började bädda åt Roger på golvet bredvid Marcus säng.
Ingen av grabbarna vände sig om, utan de satt som klistrade framför datorskärmen. Direkt när hon kom i rummet hade hon sett vad de satt och tittade på. Bilder av bundna tjejer som stod till förfogande åt männen runt omkring dem. Ann tvingade sig själv att inte titta på skärmen medans hon bäddade i ordning år Roger, trots att synen av bilderna den fick det att hetta till i henne.
”Så. Sitt inte uppe för länge. Ni har skola imorgon.” sa hon och gick mot dörren.
”Godnatt Ann.” sa Marcus, utan att se på henne. Roger mumlade något liknande, och Ann stängde dörren bakom sig när hon gick ut.

- Vad ska jag behöva göra, komma krypandes naken och slita av dem dras byxor för att de ska förstå, eller? - tänkte hon besviket när hon borstade tänderna och gjorde sig redo för natten.
Hennes plan att retas så de inte kunde låta bli henne hade inte riktigt gått som hon hade tänkt, och det störde henne. Men det som störde henne mest var att bilderna verkade vara mer intressanta än vad hon var.
- Alltså, de har en halvnaken kåt kvinna i rummet som de kan göra som de vill med, och de sitter och tittar på porrbilder istället! -
Hon nästan slängde tandborsten i muggen innan hon med bestämda steg gick ut ifrån badrummet och muttrande gick mot sitt sovrum.
Hon hann komma in på sitt sovrum, och morgonrocken hann falla till golvet och lägga sig tillrätta innan hon upptäckte att hon inte var ensam.
Både Marcus och Roger stod i hennes rum helt nakna med kukarna pekandes uppåt.
Ann öppnade munnen för att säga något, men kom av sig helt när Marcus sa,
”Stå inte där och gapa. Kryp hit och sug.”
Orden gick som en stöt igenom henne. Samma tonläge som hans pappa hade haft, samma bestämdhet och samma reaktion i hennes kropp.
- Kusligt. - tänkte hon och sjönk ned på knä och kröp lydigt fram till dem med blicken sänkt ned i golvet.
”Åh, shit!” hörde hon Roger viskande flämta till när hon framme vid hans fötter lyfte på huvudet och lät tungspetsen glida på undersidan av hans pung. Hans kuk ryckte till när tungan gled upp över pungen och långsamt fortsatte upp för kukskaftet, och när tungan nuddade ollonet och Ann sedan satte läpparna mot det gnydde Roger, och när hon sög in kuken i sin mun blev hans gnyende ett stön och hon kände själv hur hennes puls steg.

    ”Din vilja är alltid underordnad min, har du glömt den regeln i kontraktet?” sa Marcus med handen runkande sin styva kuk.
Ann tog ett djupt andetag samtidigt som hon försiktigt skakade på huvudet till svar utan att släppa Rogers kuk med munnen.
”Ändå så har du hela eftermiddagen och kvällen försökt få din vilja igenom, utan att be om lov.”
Stöten som hade gått igenom henne av orden att hon skulle krypa var inget mot känslan som for genom hennes kropp nu.
Han hade utan att säga något märkt allt, och bara låtit henne hållas, för att nu kunna sätta henne på plats, där hon full av skamkänslor stod på knä framför dem.
- Du lär dig för fort. - tänkte hon och visste inte om hon skulle fortsätta att suga på Rogers kuk, eller om hon skulle släppa den och ta Marcus kuk istället, men hon behövde inte fundera länge innan Marcus tog tag i hennes hår och drog henne bort ifrån Rogers kuk och med hennes huvud bakåtböjt såg henne rakt ned i ögonen och sa,
”Visa mig då att du ångrar dig. Gapa.”
Ann stirrade upp i hans ögon och gapade som hans sa, och kände hur han förde in kuken i hennes mun.
”Se på mig.” fortsatte han och släppte henne inte med blicken, och Ann släppte inte hans, trots att hennes tårades när kuken gled långt bak i svalget, och en snabb blinkning följt av en lätt harkling var allt hon gjorde när kuken helt gled ned i halsen och näsan trycktes mot hans mage.
”Åh shit!” hördes Roger flämta, och när Marcus drog ut kuken en bit för att strax därefter pressa Anns näsa mot magen igen sa Roger igen,
”Åhh shit.” och drog efter andan när Marcus med stora ögon även han sa,
”Åh shit!” och Ann kände hur han på skakiga ben sprutade sin sperma långt ned i hennes hals.

    Marcus drog sig flämtande ur Anns mun, men synen av henne, tårögd och hostande, gjorde att det högg till inom honom av skuldkänslor.
”Jag vill också!” sa Roger och försökte knuffa undan Marcus.
”Nej, vänta.” Marcus tog tag i Anns arm och hjälpte henne upp ifrån golvet. Han kunde inte förmå sig att få Ann att svälja Rogers kuk också.
”Du har ju gått och drömt om hennes bröst hela dagen, så kom nu.” sa Marcus och ledde Ann mot sängen och hjälpte henne att lägga sig på rygg i den.
”Ja, ja!” flåsade Roger när han följde efter med handen runt sin kuk.
Ann hann knappt lägga sig tillrätta innan Roger var uppe i sängen och stod på knä gränsle över henne med kuken i ett fast grepp i sin hand.
- Ta det lugnt lilla vän, du kramar sönder den. - tänkte hon roat, och förde upp sina händer mot brösten och pressade retfullt ihop dem, masserade dem mot varandra med en förförisk blick, som Roger inte såg skymten av, för han var fullt upptagen med att stirra på hennes sammanpressade bröst.
”Åh skit!” utbrast han och tryckte ned kuken i skåran mellan Anns bröst. Hon lät honom komma in mellan brösten och pressade sedan ihop dem runt hans styva kuk, och såg fascinerat hur hans ollon stack fram mellan brösten när han stötte sig framåt, för att i nästa sekund försvinna när han drog sig tillbaka och sedan titta fram igen.
”Åhhh.” var allt Roger lyckades få fram, och Ann hann bara tänka,
- Han kommer inte klara, - innan den första strålen sperma kom och landade uppe i hennes hår, och de följande i ansiktet, hakan, och den sista på hennes hals.
”Åh shit!” utbrast Roger och gled flämtande ned ifrån Ann och hamnade bredvid henne i sängen.
Ann kikade upp mot Marcus med ett öga, för över det andra låg en klump av sperma, och hon dröjde sig inte kvar länge i sängen efter han sade,
”Du behöver nog torka av dig lite.”

    När Ann kom tillbaka ifrån toaletten där hon tvättat av sig, låg båda grabbarna på var sin sida i sängen och sov. Hon kröp försiktigt ned emellan dem och lade sig tätt intill Marcus. Med munnen precis intill hans öra viskade hon,
”Fullfölj alltid vad du har bestämt, alltid. En slavs roll är att följa, och det kommer hon att göra om hon litar på dig, och vet att du inte vacklar, och att du står fast vid vad du säger och bestämmer.”
”Mmm.” hummade Marcus till svar.
Ann kurade ihop sig, och kände precis när sömnen började ta sitt grepp om henne hur Roger vände på sig och tryckte sig tätt intill hennes rygg.
”Mmm.” hummade Ann och somnade mellan de båda grabbarna.

Fortsättning följer…


Av Lorden, någonstans i Sverige, den 2 Januari 2016.

lordensbox@gmail.com

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Margaretha

Väntar på del 6 med iver

14/3, 2020 kl. 23:21

#2

Lorden

Tack. Del 6 finns än så länge bara i mitt huvud, i form av små pyttesmå fragment. Men en tanke är att den unge herrn i serien ska få lov att skaffa sig en flickvän i sin egen ålder, som han då nog kommer involvera i sitt dagliga liv på hemmaplan. ;-)

26/12, 2018 kl. 14:19

#1

aksvn

Mycket bra fortsätt??????????????

26/12, 2018 kl. 14:05