Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/2, 2019 kl. 12:41, av sammet

Bonden och Pigan 2

Del 2 av 6 i serien Bonden och Pigan

Jag kom till den nya gården i april, jag hade hört att husbond kunde vara lite sträng och att husmor kunde vara direkt elak mot pigorna men vad skulle jag göra, jag behövde ju en plats för att kunna försörja mig...

Jag kom till den nya gården i april, jag hade hört att husbond kunde vara lite sträng och att husmor kunde vara direkt elak mot pigorna men vad skulle jag göra, jag behövde ju en plats för att kunna försörja mig. Det var en lagom stor gård med några kor och hästar, grisar och får och ett par åkrar. Jag fick ett eget rum och gården låg fint i en dunge vid en liten sjö så på så sätt var det mycket bättre än den förra gården där det bara var åkrar runt omkring och där jag fick dela rum med två andra pigor. Det nya paret var lite yngre och hade inga barn så jag skulle slippa vara barnvakt också. Redan tidigt märkte jag att husbond gick och sneglade på mig och jag visste inte riktigt hur jag skulle tolka hans blickar, utvärderade han om jag dög något till eller var det ett annat intresse i hans blick? Jag la även märke till att det inte verkade vara så kärvänlig stämning mellan honom och husmor, han spenderade hellre tid med drängen eller kom och småpratade med mig.

Jag började märka att han stod och tjuvkikade på mig när jag mjölkade eller rensade ogräs och han hade en förmåga att alltid hamna bakom mig när vi arbetade tillsammans. Efter hand började jag uppskatta hans blickar eftersom jag uppfattade dem som uppskattande. Så provade jag en lördagskväll när det var logdans att ha en lite mer urringad klänning än vad jag brukade och han tog knappt ögonen från mig, jag dansade en dans med honom men när han ville dansa igen fick han onda blickar av husmor och eftersom jag inte ville hamna i onåd hos henne dansade jag med drängen istället. Drängen var inte så hemlig med vad han tyckte om mig, han kom ständigt med förslag om att vi skulle mötas på höskullen och rulla runt tillsammans men han var grov och tandlös och badade inte så ofta så intresset var helt ensidigt…

Så en onsdagskväll, precis när jag skulle göra klart i stallet och gå ut för att träffa Lina från gården bredvid eftersom jag var ledig för kvällen, så överraskade han mig. Jag hade precis mjölkat klart och hade en hink mjölk i var hand när han smög upp bakom mig och slog armarna om livet på mig. Hans händer gled över mina höfter och han kysste mig på halsen.

- Men husbond då… stammade jag fram medan hans händer gled upp mot mina bröst.
- Har jag misstolkat dina blickar? Frågade han och andades i mitt öra samtidigt som han masserade mina bröst.
- Husmor kan ju komma, sa jag.
- Hon är upptagen med att baka och drängen har gått för dagen, sa han. Jag vågade inte röra mig, rädd att spilla ut mjölken och få smäll av antingen honom eller husmor, samtidigt njöt jag av hans händer på min kropp och hans tunga på min hals, det var länge sen en man tog i mig på det viset. Hans händer gled ner över min mage ut över mina höfter och så tog han ett rejält tag över mina skinkor.

- Du har den sexigaste ända jag någonsin sett, sa han, och den känns lika skön som den ser ut. Jag flämtade till av upphetsning och lutade huvudet mot hans. Jag tror bestämt att pigan gillar min behandling, sa han.
- Mmm, var det enda jag fick fram.
- Sätt ner spannarna, vi vill ju inte ha utspilld mjölk, då får du smisk av husmor, sa han. Fast det skulle du kanske gilla?? Jag hann knappt sätta ner spannarna förrän han svängde runt mig och kysste mig, hans tunga letade sig in i min mun och jag drog efter andan. Han tryckte mig mot väggen började dra upp mina kjolar.

- Men husbond, frun… fick jag fram mellan kyssarna.
- Skit i henne, det är dig jag vill ha, sa han. Han var under min kjol och smekte min rumpa, han tryckte sig emot mig och gned sin kuk mot mina trosor. Han lyfte upp mig och höll mig mot väggen samtidigt som han drog mina trosor åt sidan och stack in två fingrar i min fitta som redan var plaskblöt.
- Åh vilken härligt våt och varm fitta du har, du är lika kåt som du ser ut, sa han och pullade mig med långa tag. Jag kunde inte låta bli att stöna men försökte vara tyst för att frun inte skulle höra oss om hon av någon anledning kom ut. Hans mun letade sig ner längs min hals och på något sätt lyckades han föra min blus åt sidan så att han kom åt mina bröst, han sög in bröstvårtan i sin mun och lekte med sin tunga runt vårtgården, snart kunde jag inte hålla mig längre utan jag kom och kände hur min fitta krampade runt hans fingrar.

- Åh vad härligt att höra dig komma, sa han, nu ska du få lite kuk också din slyna. Jag brydde mig inte om vad han kallade mig, jag var så kåt av hans behandling och längtade så efter hans kuk att jag inte ville vänta en sekund till. Han drog ut sina fingrar ur mig och sekunden efter kände jag hans ollon mot min slidöppning, han måste haft byxorna öppna redan när han kom fram till mig. Hans kuk gled in i mig i ett enda drag och så skönt det kändes. Han hade en rejäl kuk, både lång och grov och han bottnade mig verkligen.

- Jag har stått här och betraktat dig en lång stund, tittat på din härliga ända medan du mjölkade och sett hur dina bröst guppat under blusen medan du arbetat. Jag blev så kåt över din kropp att jag inte kunde låta bli att ta fram kuken och runka lite. Han knullade mig där mot väggen med långa härliga tag och jag närmade mig snabbt orgasm igen. Så härligt din fitta kramar min kuk när du kommer, sa han, inte som husmors sladdriga torra fitta. Han ökade takten och knullade mig allt fortare och hårdare, jag hade aldrig blivit tagen på det sättet förut och jag förlorade mig helt i vår älskog, jag glömde helt bort husmor eller var jag var och bara njöt av hans kuk. Jag vet inte hur många gånger jag kom innan jag kände hur han tog några långsammare kraftigare tag och sprutade sin säd i mig. Hans kuk gled ur mig och han släppte ner mig på golvet också stod vi bara där en stund i varandras armar och flämtade. Han kysste mig och sa:

- I fortsättningen använder du inte trosor. Så stängde han byxorna, blinkade åt mig och gick visslande därifrån. Jag rättade till mina kläder och tog mjölkspannarna för att gå in. Jag gick över gården med ett leende på läpparna när husmor precis kom ut och vrålade på mig.
- Det var ju en förfärlig tid det ska ta för dig att mjölka, det här duger inte, in i köket med dig. Och varför är du så röd i ansiktet? Du kan ju inte ha jobbat särskilt hårt. Jag dolde mitt leende och sa förlåt frun och gick in och kände att det här var nog inte en så dum placering ändå.
Dagen efter var husmor le vid mig hela dagen, allt jag gjorde var fel och jag började undra om hon visste nåt. När vi stod och lagade middag bannade hon mig för än det ena, än det andra, till slut så fick hon det till att jag rörde i grytan på fel sätt…

- Nä nu får jag nog se till att du förstår att du gör fel, sa hon och tog fram en av sina största slevar. Lägg dig över bordet, sa hon, skynda på. Jag förstod först inte vad hon ville att jag skulle göra men så knuffade hon mig framstupa över bordet och drog upp min kjol. På husbonds begäran hade jag inga trosor på och jag tror att det eldade på frun ytterligare, hon tog sleven och smiskade mig över skinkorna, det gjorde både ont och kändes lite skönt, särskilt eftersom husbond föreslagit det. Hon rappade mig ytterligare ett par gånger sen tog hon tag i min ena skinka och lutade sig fram över mig och viskade: Så här går det om du inte sköter dig. Jag vågade inte röra mig, det gjorde ändå lite ont och jag ville inte få mer smisk. Så ändrades plötsligt hennes grepp och hon började istället att smeka min rumpa.

- Husbond verkar inte vilja ha mig längre, sa hon, så jag får roa mig med något annat istället, inte ett ord om det här till någon, förstått. Jag bara nickade och lät henne smeka min rumpa, hennes hand gled in mellan skinkorna och hon smekte min fitta bakifrån. Jag tänkte på husbonds behandling dagen innan och stängde ögonen, hon hade mjuka fingrar och de letade sig in mellan mina blygdläppar. Jag blev våt ganska snabbt, inte mycket annat jag kunde göra av en så skön behandling av min fitta.
- Jag tror allt att du också gillar det här, sa hon och stack in en finger i min fitta och pullade mig, jag började andas tyngre, så särade hon på mina ben och satte sig på huk på golvet och började slicka min fitta. Jag stönade och tryckte fittan mot hennes ansikte, hon slickade mig intensivare och jag kom rakt över hennes ansikte. Så reste hon sig upp och tog sleven igen och medan hon smekte min klitta förde hon sakta in skaftet i min fitta. Så pullade hon min fitta allt snabbare där jag låg framstupa över köksbordet och jag kom så skönt.

- Så, det är inte bara du som ska ha det skönt, sa hon och satte sig uppe på bordet framför mitt ansikte, drog upp sin kjol och befallde mig att slicka henne, nu! Jag gjorde som jag blev tillsagd och började försiktigt slicka hennes fitta, jag hade aldrig gjort det förut så jag trevade mig fram lite. Men av hennes reaktion att döma gjorde jag rätt, hon kastade ganska snart huvudet bakåt och stönade hon lyfte på höfterna och tryckte sin fitta mot mitt ansikte och gned sig mot mig.
- Åh ja fortsätt, slicka mig, slicka mig, stönade hon och sen kom hon så att jag blev helt våt i ansiktet. Efter det tittade hon på mig som om hon skämdes lite och sa till mig att gå ut i stallet och arbeta istället, där inne gjorde jag ju ändå ingen nytta.

När jag kom ut i stallet mötte jag husbond som tittade på mig med en märklig blick.
- Gå in till hästarna, nu, sa han till mig. Jag gjorde som han sa. In i den tomma spiltan, sa han. Han ställde sig alldeles framför mig och sa Du luktar fitta i hela ansiktet. Jag kände hur jag rodnade. Jag såg alltihop, sa han, och jag blev så förbannat kåt, ner på knä. Jag gjorde som han sa och mitt ansikte hamnade i höjd med hans kuk, han öppnade sina byxor och mer eller mindre tryckte in sin kuk i min mun och jag sög den med liv och lust. Även om jag blev väldigt kåt och kom skönt av sexet med frun så föredrar jag att knulla med män. Han tog tag i mitt nackhår och munknullade mig allt fortare tills han sprutade sin sats i min mun.

- Svälj och fortsätt suga, sa han. Jag svalde glatt och fortsatte slicka och lapa hans kuk, det tog inte lång stund förrän den stod som ett spett igen. Med ett snabbt handgrepp som jag knappt var med på vände han runt på mig så att jag stod på alla fyra, han lyfte upp min kjol och blottade min nakna och lite röda ända.

- Jag ser att du lyder din husbond, sa han, det gillar jag. Han stack in två fingrar i min fitta. Du är redan härligt våt av husmors behandling känner jag, så drog han ut fingrarna och körde sin kuk i mig. Jag njöt i fulla drag av att få känna hans kuk i mig igen. Vilken är bäst? Min kuk eller sleven, frågade han.
- Din kuk så klart, svarade jag, åh ja knulla mig. Han tog tag i mina höfter och pumpade djupt i min fitta. Jag tittade lite snett bakåt och fick se drängen stå i dörröppningen och titta på oss, han såg något förvånad ut, men jag var för kåt och inne i vad vi gjorde så jag brydde mig inte om att säga till honom. Jag tittade på honom igen en stund senare, då stod han med kuken i handen och runkade, även om jag inte gillade honom var det lite upphetsande att veta att han blev kåt av att se oss. Husbond tog ett fastare tag om mina höfter och ökade takten något och jag kom än en gång, han ökade takten ytterligare och knullade mig otroligt hårt och snabbt, sekunden efter stönade han ut sin orgasm och fyllde mig med sin sperma. Efter det sjönk han ihop över mig och vi låg svettiga och nöjda i höet.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.