Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/2, 2019 kl. 20:08, av sammet

Bonden och Pigan 3

Del 3 av 6 i serien Bonden och Pigan

När bonden gått sitt varv runt huset så gick han in i köket igen hans dryga hustru stod vid spisen och rörde i gröten med samma slev som precis hade randat pigans rumpa, och det var samma skaft som precis hade gett henne en rungande orgasm.

När bonden gått sitt varv runt huset så gick han in i köket igen hans dryga hustru stod vid spisen och rörde i gröten med samma slev som precis hade randat pigans rumpa, och det var samma skaft som precis hade gett henne en rungande orgasm.

Bonden satte sig vid bordet och blev serverad sin gröt han bara tittade på den men kunde inte förmå sig att äta av den när han visste vart sleven hade varit. Han satt där och dagdrömde om pigan och om hur han ville vara den som ”bestraffade” henne i stället för husmor, han kände en avundsjuka mot henne för att hon gjort det han drömde om att få göra. Han tänkte att nu är det min tur att få dela ut lite bestraffningar.

Han öppnade munnen och sa till husmor, ner på knä din satans kärring, husmor fattade först ingenting men när hon såg blicken i bondens ögon så vågade hon inget annat. Kryp hit på dina knä din satans sugga väste bonden, kallar du detta för gröt dig ditt sladdriga helvete? Det smakar för fan som din sura fitta, husmor ryckte till när hon hörde det sista och blev rent röd i ansiktet, jag har varit för snäll sa bonden du har fått domdera och styra och ställa alldeles för länge, nu är det slut på det.

För varje fel som jag finner kommer det att bli bestraffningar i fortsättingen, husmor öppnade munnen för att protestera men bonden spände bara blicken i henne igen och då stängde hon truten. Första bestraffning kommer att utdelas av mig här och nu, upp med dig din sorgliga ursäkt till kvinna, husmor reste sig på darriga ben och undrad vad som skulle hända, det första som kommer hända sa husbond är att i fortsättningen så skall du sova här i köket jag vill inte se dig i sovrummet förrän jag tycker att du förtjänar det, för det andra så skall du få lite aga på din beniga röv, så luta dig fram över bordet och upp med kjolen och sära på dina taniga ben ditt eländiga fruntimmer.

Husmor hade aldrig sett bonden på såhär förut, hon vågade inget annat än att göra som hon blev tillsagd, hon gillade det inte men vad skulle hon göra, så hon lutade sig fram över bordet och lyfte på kjolarna och blundade, bonden glodde på henne och tittade sig omkring efter något lämpligt att smiska henne röv med.

Han fick syn på husmors mattpiska som stod i ett hörn, han log och gick framtill den tog den i anden och provslog ett par gånger i luften för att testa svingen i den, han såg en rörelse i ögonvrån bakom dörrnocken stod pigan och log, hon såg lika nöjd ut som han kände sig, han gick fram och ställde sig bakom husmor och sa till henne för din usla gröt så skall du få en belöning, tio rapp med matpiskan, husmor pep till, jaså du tar ton satkärring då blir det ett extra rapp bara så du vet, och för varje ljud som kommer över dina läppar så blir det ett extra rapp är det förstått. Ja svarade hon, bra sa bonden, han lyfte armen och snärtade till det klatschade i hela köket, ett sa han husmor ryckte till men sa inget, sen lät bonden piskan svinga fram och tillbaka tio gånger till, för varje slag så titade han på pigan, hon blev rödare och rödare i ansiktet, det tecken som bonden lärt sig betydde att hon blev kåt, när bonden piskat klart så sa han till husmor att dra ner kjolen för att han vöjmdes av utsikten. Nu förväntar jag mig bättre lydnad i fortsättningen, husmor såg ut som hon tänkte svara men bonden sa till henne att tiga och bara svara när fått hon tillstånd.

Bonden pekade mot pigan att hon skulle gå ut, bonden sa till husmor att hon skulle börja tänka på vad som skulle serveras till lunch, och jag förväntar mig att tar på dig mer kläder för jag orkar inte med din fula kropp längre jag vill inte se en millimeter av den längre, efter det gick bonden ut han såg pigan stå vid sin pigstuga, han gick dit med lätta steg men med en bestämd blick nu skulle han knulla henne, han gick framtill henne sparkade upp hennes dörr och tag ett bestämt tag i henne och drog henne i stugan, han tryckte upp henne mot väggen kysste henne hårt nästan brutalt, han tog ett hårt och bestämt grepp om hennes bröst och knådade dem, han släppte det ena bröstet och letade sig under hennes kjol, han kände hur våt hon var han hade haft rätt hon blev kåt av det hon sett och hört i köket, när han gav husmor vad hon förtjänade, han behövde inte värma upp henne så mycket utan han kunde köra in både ett och två fingrar i henne utan att möta motstånd.

Han pullade henne hårt på gränsen till brutalt, det gick fort för pigan hon stönade ut en orgasm han kände hur hennes fitta krampade av orgasmen, han sjönk ner på knä la upp hennes ena ben på sin axel och begravde sitt ansikte i hennes fitta och lappade hennes fitta och slickade och sög hennes klitoris, han hörde hennes stönande hur hon om vart annat stönade och gnydde av hans behandling, hon viskade ja slicka min fitta, kära husbond, slicka mig hårt, han slicka och slicka han ökade intensiteten och tryckte till med tungan på hennes klitoris, det blev för mycket för henne hon kom som aldrig förr hon skrek ut sin orgasm, det svartnade för hennes ögon, och benen vek sig, hon rasade ihop på golvet.

Men bonden var skoningslös just nu han satte sig på hennes bröst och låste fast hennes armar så att hon inte kom någonstans, han berodrade henne att öppna munnen och ta emot hans kuk. Han började munknulla henne hårt och skoningslöst, pigan fick nästan inte luft av hans behandling. Efter stund så drog han ut kuken ur hennes mun och berodrade att hon skulle ställa sig på knä, pigan vände sig om, bonden kände det som om han befann sig i himmelriket han fick stå bakom den vackraste ända han någonsin sett. Han tog tag om hennes höfter och stötte in sin kuk i en stöt och pigan skrek ut av smärta och njutning, sen började bonden att ta henne i hårda bestämda tag med sin stora grova kuk, pigan stönade och skrek av behandlingen, hon hade aldrig upplevt något liknande, orgasmerna avlöste varandra, det svartnade för henne, hon var bortom allt sans och vett. Bonden befann sig i himmelriket, han knullade på och kände hur orgasmen byggdes på, han kände hur den började i pungen och tog sig upp längs kukroten och hur den kom, och som han kom han sprutade sin sats långt in i pigans fitta, han kom så mycket att det rann längs med hennes lår, när bonden kommit så sa han åt pigan att ta sperma på sina fingrar och smaka på hans kärlekssås att slicka sina fingrar rena framför honom, pigan lydde för hon ville inget hellre än att smaka på bondes sperma.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.