Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/2, 2019 kl. 09:08, av TheTenderPoet

Styvmamma vill att jag filmar hennes väninna

Jag bor tillfälligt hemma mellan högskola och jobb. Pappa på arbetsresa, bara jag och styvmor hemma. En dag ber hon mig efter mycket nervöst mummel att jag ska hjälpa hennes väninna att filma henne medan hon onanerar.


Mina föräldrar skilde sig när jag var 17 år. Mamma hade hittat en ny. Jag var äldst av syskonen och tog det nog bäst. Resten av familjen bodde kvar, bara mamma flyttade ut. Efter 2 år hittade pappa en ny sambo som smälte in i familjen förvånande smärtfritt. Hon var charmig, snygg och gullig. Evelina hette hon. Jag var ju nästan vuxen och redan på väg bort. Pluggade tre år på högskola, bodde på studieorten och fick jobb nästan direkt efter. I mellanperioden mellan plugg och jobb  flyttade jag hem igen. 

Pappa hade fått nytt jobb som krävde mycket resor så han var sällan hemma. Förstod att min styvmamma inte var helt nöjd med det. Evelina hade precis blivit av med sitt jobb när företaget som hon jobbade på flyttade utomlands. Hon skulle säkert hitta nytt jobb igen, hon var omtyckt och kompetent inom sitt yrke. När vi båda var lediga fick vi gott om tid att lära känna varandra. Jag kunde inte fatta hur pappa kunde fånga en sån puma. Hon var strax över 40 men väldigt ung i sinnet. Mellanblond, smidig och kattlik i sina rörelser, kurvig men inte alls överviktig. Lite bohemiskt förvirrad och tankspridd ibland. Lätt att prata med. 

Jag kände nästan dåligt samvete för att jag kom bättre överens med Evelina än med mina båda föräldrar. 

En dag när jag ligger på mitt rum och läser kommer Evelina in och ser extra förvirrad ut, faktiskt riktigt blyg. Hon stammar och stakar sig och pratar med halva meningar, mumlar, avbryter sig själv igen, ser mig inte i ögonen. Till slut måste jag säga: 

- Ursäkta mig men jag fattar ingenting. 

Hon stillar sig, sitter helt tyst och stilla och ser ut att samla mod. Till slut säger hon:

OK! Så här är det: både jag och min kompis Åsa - hon var min kollega om du minns henne - blev ju av med jobbet och har inte hunnit hitta något nytt. Inte så lätt under lågkonjunkturen nu. Åsa har det ännu tuffare än mig för hon hade lite otur med fuktskadad lägenhet och bil som gick sönder innan hon fixat försäkring så hon har det jättetufft ekonomiskt. 

- Jo jag minns henne.

- Vi hittade en sajt där man kan tjäna pengar genom att strippa eller onanera, och hon skulle aldrig gjort det annars men nu är hon desperat. Ingen av oss fattar hur man sköter filmkameran ordentligt. Tror du att du skulle kunna filma åt oss.  

- Oj! Alltså...jag är smickrad men nej! Absolut nej! 

Kommer att tänka på att de enda torra och rena byxor jag har är ett par väldigt tunna mysbyxor. Pinsamt om - jag menar när - jag får stånd. Tvärvägrar. 

Evelina går ut, efter ett tag kommer hennes väninna in. Lite uppvarvad. Hon är precis som min styvmamma i 40-årsåldern. Brunt hår i en halvkort rufsig frisyr som lyfter fram hennes eleganta nacke. Hon är snygg på ett sätt som växer fram. Rena drag, gullig. Vältränad, några få kilos övervikt. Har bara träffat henne några få gånger. Hon gjorde gott intryck på mig. Nu ser hon upprörd och stött ut när hon stormar in. 

- Vad fan, tycker du att jag är gammal?! Att det skulle vara äckligt?!

- Nej absolut inte! 

- Vad är det då? Vad är problemet? 

Jag stammar och har svårt att få fram det men till slut så.
 
- Eh...jag har ju bara de här mjukisbyxorna rena och torra och om jag ska se dig...eh...njuta så kan det inte hjälpas, det kommer märkas. Jag tycker det är pinsamt. 

- Att du får stånd menar du? 

- Jooo...

Nu ser hon snabbt mindre upprörd ut. Hon lutar sig avspänt tillbaka lutande sig mot väggen. 

- Hi hi... och vad är problemet med det?! Det är ju bara en komplimang för en gammal tant som mig. 

- Gammal tant?! Näeh en riktig puma är du. 

- Oh vad gullig du är! Skulle du t o m säga MILF om mig?
 
- Definitivt! 

- Vet du verkligen vad det betyder ordagrant? 

Hon mimar Mother I like to fuck och ser förförisk och lockande ut. Mycket sexigt. 

- Jo jag vet, säger jag med lätt darr på rösten. 

- Då så. Då kanske vi kan få det riktigt trevligt. Om du vågar. Vi kan förresten dela inkomsten på sajten med dig. 

- Jag säger inte nej till pengar men jag hade gjort det ändå. 

Vi bestämmer att vi ska ses om en stund när vi alla gjort oss iordning. Jag duschar och har problem med att låta bli att runka för situationen är enormt upphetsande. Vi har ju inte pratat om min medverkan, hur långt den ska gå och om Evelina ska vara med mer än som stöd. Jag hamnar i en känsla av att vi inte kan prata om det. Då kanske vi förstör något av det spontana flödet. 

Jag går med bultande hjärta till det rum de sagt att tagningen ska ske i. Både Evelina och Åsa sitter i bara underkläder på en säng när jag kommer in. De ler mot mig. 

- Vad bra Micke att du kunde ställa upp, säger Evelina och ser nervös men uppspelt ut. 

- Ja vi är lite ovana och nervösa allihop men det ska nog gå bra. Här har du handboken till kameran Micke, du kanske fattar den bättre än oss. Lite pinsamt att vi faller in i en sån hjälplös kliché. 

Jag kikar i handboken och inser snabbt varför de inte fattar: 

- Den här skulle ingen fatta. Vet inte vem som gjort översättningen men den är obegriplig. Jag kollar om jag hittar något på nätet istället. 

Det gör jag och den är inte så krånglig. Jag testar och ser att det funkar att lägga ut live. Jag försvinner lite in i de tekniska problemen och glömmer nästan bort situationen. Kommer på vad som är på gång och hjärtat rusar, det ilar i magen. 

- Då så, nu tror jag att jag och tekniken är redo, säger jag. 

- Jag hoppas att vi också är det säger Åsa. Vi får tänka på att det är en ovan situation för oss alla tre. Kom hit båda, säger hon och reser sig upp och slår ut med armarna. Gruppkram! 

Vi går dit båda och slår armarna om varandra. Det känns gott, varmt och nära. Vi står så nån minut och njuter av stunden tills Åsa avbryter och säger: 

- Nu kör vi! Är ni med? 

Evelina och jag ler och nickar. 

Åsa går igenom detaljerna runt sexsidan hon tänker lägga upp filmen på. Hon har en profil klar. Sen frågar hon om vi är redo och så plockar hon fram en dildo och ber mig börja filma, hon har en laptop framför där hon ser reaktioner. 

Jag räknar in och kör igång. Hon börjar prata in i kameran och det dröjer bara 10 sek innan de första reaktionerna kommer. De ber henne ta av sig, det är bara några få som gett tummen upp. De vill ha mer action. Hon börjar suga och smeka dildon och nu händer det lite mer på sajten men inte mycket. Hon tar av sig behån och jag flämtar till över de mogna men sexiga brösten, normalstora med små spetsiga vårtgårdar. Hon smeker brösten och det ger reaktion på sajten. Hon reser sig upp och tar långsamt av sig trosorna. En vild mörkbrun buske visar sig. Hon lutar sig tillbaka på sängen och visar fittan korta stunder för kameran. 

Evelina viskar att hon nog måste börja använda dildon om det ska bli några pengar att tala om. En del tycker iallafall att du är sexig säger hon och sneglar menande mot mitt tält. Hon ser fascinerat mot mitt skrev. 

- Det är nog så, säger Åsa och slickar på dildon som om hon suger av den, ser förföriskt in i kameran. Sedan för hon in den i fittan och arbetar metodiskt med slutna ögon. Jag ser ju att hon njuter och tycker det är grymt sexigt men det är så små rörelser att jag tvivlar på att det går igenom rutan. Det ser Evelina också, hon kollar laptopen och ser att reaktionerna inte är så översvallande. Hon pausar uppkopplingen och säger: 

- Det här ger inte så mycket. Vad tror ni om att Micke onanerar samtidigt som du Åsa fortsätter med dildon. 

- Det skulle bli grymt upphetsande för mig, säger Åsa. Vågar du Micke? 

Jag tvekar några sekunder. Sedan säger Åsa: 

- Du kan göra det så att bara vi ser det. 

- OK säger jag, sätter kameran på en byrå så att den zoomar in bara henne och jag ser kameran från sidan. 

Jag drar av mig byxorna och befriar äntligen kuken från sitt fängelse. Den riktigt skuttar fram och damerna spärrar upp ögonen. Jag räknar in igen och så kör vi.
 
Åsa har en ny glans i ögonen och börjar knulla dildon mer intensivt. Jag vill dra ut på det för pengarnas skull. Men det är ruggigt upphetsande. Jag ser att min styvmor stirrar förhäxat på min ståkuk och förstår inte varför. Tycker den är helt normal. Det är väl situationen. Hon börjar smeka brösten utanpå behån. Inte blir det mindre sexigt av det. Åsa ser blickarna mellan mig och Evelina och ler. Åsas högre intensitet ger bättre utdelning på sajten men inte tillräckligt. Evelina ser på laptopen och pekar omväxlande på mig och Åsa och mimar: 

- Ni måste knulla! 

Vi ser frågande på varandra några sekunder och sedan lutar sig Åsa bakåt och gör en lockande gest med fingret. Jag böjer mig fram över henne och kysser henne. Hon viskar i mitt öra:

- I vanliga fall hade jag velat ha förspel men nu kör vi bara. 

- Det hade jag också velat, säger jag lågt i hennes öra. Gud vad sexig du är sötnosen. 

- Tack säger hon, knulla mig nu Micke!  

Jag lägger mig tillrätta och ser samtidigt att Evelina har greppat kameran så att hon kan filma från en vinkel så att det syns bra. 

När jag styr kuken in i hennes varma och mycket våta fitta stönar vi båda. Evelina säger att nu händer det saker på sajten. Det bryr jag mig mindre om. Det konstiga med att vi filmas gör att jag håller längre med tanke på att jag inte kommit än. Vi faller in i en långsam gungande sensuell rytm. Det är härligt utdraget. Evelina säger åt oss att öka takten. Det gör vi. Åsa greppar om mina höfter och drar mig mot sig för att öka. Jag lyder och speedar upp tempot. Hon luktar gott och det är ljuvligt att stöta in och ut ur henne. Nästa tempoväxling sker automatiskt när vi hetsar varandra närmare orgasm. Vi växlar ställning till en doggy och vi knullar allt vildsintare. Evelina lägger sig under oss för att komma åt att filma från den vinkeln. 

Åsa har stöd mot sängkanten och nu är vi uppe i sånt tempo att hela sängen skakar. Huvudändan av sängen dunkar mot väggen. Jag är glad att vi inte befinner oss i en lägenhet. Våra kåtljud ekar i rummet. Stadigt och förutsägbart ökar vi ända fram till orgasmerna som kommer tätt på varandra. Och vi skriker ut vår njutning. Mätaren måste stå på rött. Vi faller ihop i varandras famn, varma, lyckliga, svettiga och lättade. 

Evelina stänger av kameran och säger:

- Wow! Vilken show. Det var grymt sexigt! Nu ska vi se vad som hänt på sajten. Jodå nu gav det lite mer i kassan men framförallt, vad sexiga ni var tillsammans och vad tänd jag blev. Nu blir hon lite osäker men Åsa förekommer henne. Hon skriver in något på sajten. Hon ser lite lurig ut. Vi böjer oss nyfikna fram och kikar. Åsa skrev: 

- Skulle ni betala mer för att se killen i filmen och filmaren mot slutet, som är hans styvmamma, knulla varandra? 

Svaret kommer direkt. Visst vill de det. Om upphetsning kan avslöjas i skrift gör den det. Evelina flämtar till: 

- Åsa vad gör du? Du är inte klok, han är min son. 

- Jo men bara styvson eller hur? Erkänn att du vill det. 

Under tiden medan Evelina tittar frågande på mig reser sig kuken direkt. Hon ser det och säger med ett snett leende:

- Jag gissar att det är ditt svar? 

- Jo jag vill, jag är så tänd på dig också säger jag. 

- Oh...jag vill. Jag blev så enormt tänd av situationen. Och dig säger hon. 

Åsa greppar kameran den här gången, jag visar hur man gör och så kör Evelina och jag igång med den intima delen. Evelina har trosorna kvar. Hon drar av dem medvetet långsamt: 

- Vill du se din styvmammas fitta, säger hon hest och förföriskt. 

Klart som fan att jag vill det! Fram kommer en ljusbrun välklippt buske som framhäver en vackert välvd bullfitta. Hon drar med fingrarna över skåran mellan blygdläpparna: 

- Vill du komma in här Micke? Vill du knulla mig? Eller det kanske blir jag som knullar dig?! 

Hon för mig bestämt ner på rygg på sängen sedan gränslar hon min påle. Aaaaaah...det är så skönt. Hon är varm och ganska trång. Perfekt passform. Som en skräddarsydd handske på en hand. Jag ser hennes läckra, mogna bröst gunga över mig. Sträcker upp armarna och smeker hennes bröst. Hon stönar. Åsa filmar oss och verkar göra ett bra jobb för det hörs hela tiden ljud från laptopen, nån meddelandesignal som vi borde stängt av. Det spelar ingen roll. I detta nu finns inte publiken utan bara tre väldigt tända människor i ett rum. En filmar och två knullar. 

Evelina är vildare än vad jag föreställt mig. Ibland rider hon mig så hetsigt att kuken hamnar utanför. Då för hon raskt tillbaka den med ett hungrigt gny. Ibland pausar hon och kysser mig glupskt och jag svarar på den intensiteten. Mot slutet när jag märker att det är nära flätar hon sina händer i mina och trycker ner dem mot täcket. Jag känner mig härligt utlämnad. Hon stönar att jag gärna får komma i henne. Men hon rister till kraftigt och orgasmskakar innan jag kommer. Bara genom orgasmkramperna får hon också mig till en omskakande orgasm. Jag sprutar rakt upp i henne och greppar höfterna med ryckiga orgasmrörelser i armarna. Hon sjunker ner över mig och jag kramar om henne. Åsa stänger av kameran. 

Det här knullpartyt var fantastiskt men jag tror vi alla tre kände större behov av ömhet och sensualism än vad som passar för den här sajten som vi la upp filmandet på. När kameran inte var på längre tar hånglet över och sexet fortsätter i timmar. 

31 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

J J C 1

Riktigt nice berättat

Vill höra mer

Tex att hans riktiga mamma blir nyfiken på liknande upplevelse

3/3, 2019 kl. 04:06

#2

TheTenderPoet

Tack! Roligt att höra.

2/3, 2019 kl. 22:34

#1

griffin

Riktigt sexig läsning. Fick mig att tänka på alla gånger jag knullat min mammas väninnor

2/3, 2019 kl. 02:37