Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/3, 2019 kl. 20:02, av Baltazar4

Att betala en skuld

Del 1 av 8 i serien Att betala en skuld

De vill ha svar idag.
Vi ser på varandra.
Vad säger du frågar mamma för jag vet knappt vad BDSM är?
Det här är nästan som utpressning för vi har inget val, har vi inga pengar så får vi gå från huset snart tillägger hon tyst.
Antingen gör vi det och b

Hej

Jag ska berätta en historia som kanske har hänt.

Den handlar om min mamma Marie-Louise eller Mia och mig Peter.

Jag är sjutton år och går på gymnasiet och ser ut som en vanlig sjuttonåring med normal kroppsbyggnad med breda axlar som är ett arv efter min pappa.

 

Mamma ser ut som en vanlig mamma på trettioåtta år, med fina välformade bröst med B-kupa, en slank kroppsbyggnad med lite hull och ett alldagligt utseende.

Jag har sett fotografier bl.a. från när mamma och pappa gifte sig och hon var mycket vacker när hon gjort sig i ordning från topp till tå.

Hon försöker hålla formen med friskis och svettis två gånger i veckan.

 

Pappa är bredaxlad smärt man eller han var det i varje fall när de skilde sig för fem år sedan, han var då fyrtioett år.

Han heter Mikael och är militär med mycket tjänstgöring utomlands.

Han träffade en kvinna där och så var skilsmässan ett faktum.

Mamma och jag tog skilsmässan hårt där jag tog mammas parti och stannade kvar hos henne.

Ekonomiskt får vi det svårt trots pappas underhåll och mamma som försöker jobba men bara får ströjobb.

 

Men ibland blev det riktigt illa som den här historien berättar om och det är om den förra jul- och nyårshelgen.

Det är ju mycket som ska handlas inför julen, mat, julklappar m.m. och när vi väl hade gjort det så gick bilen sönder och det blev dyrt.

Mamma fick ringa till banken, bensinbolag m.m. och skjuta upp inbetalningarna.

Vi fick en månads uppskov.

Nu är goda råd dyra, vi hade familjeråd kring köksbordet.

Har du någon idé på vad vi kan göra, frågade mamma?

Jag kan lyssna runt på nätet, fråga kompisar och se vad det finns för alternativ.

Kan du göra det för jag kan inte fråga mamma och pappa om att låna pengar igen.

 

Jag sitter halva natten och söker på olika sajter, forum och skickar mail till kompisar, jag söker överallt.

På morgonen sitter vi återigen runt köksbordet och jag lägger fram de olika alternativen, sälja lotter, dela ut reklam, det ger pengar men inte så fort som vi behöver, det finns bara två alternativ kvar som jag ser det.

Vilka då frågar mamma ivrigt?

Båda inkluderar sex, sex säljer alltid.

Det blir knäpptyst……länge.

Hur menar du frågar hon till slut tyst?

Det ena är rätt och slätt prostitution av någon, oftast är det en kvinna.

Det andra är att sälja på nätet t.ex. nakenbilder, film med naket på till betalsajter också där med en kvinna.

Mamma skrattar nervöst, jag trodde du menade mig, men det kan det inte vara, jag är trettioåtta år, det är ingen som vill betala för att se mig naken eller hur?

Du kommer att bli förvånad kom med så ska jag visa dig, jag reser mig och går till mitt rum.

Jag har några sidor öppna så du kan se själv.

Titta här, det är inte några tjugoåringar utan det är kvinnor som har barn eller skulle kunna ha det i varje fall.

MILF vad betyder det, frågar mamma när hon kommer in i rummet?

”Mother I like to fuck” eller på svenska ”mamma som jag vill knulla”svarar jag.

Hon rodnar och säger jaha lite spakt.

Du ser att de kommer i alla former, det är vanliga mammor säger jag och pekar på några bilder.

Det går till som så att man skickar in en bild på kvinnan i bikini eller underkläder och sedan väntar man på svar, det brukar ta en dag att få svar om de är intresserade.

Sedan utvecklar det sig, titta här hon där har varit aktiv i en månad och pekar på en jämnårig kvinna.

Mamma är i mitt tycke mycket vackrare än kvinnan på datorn, något jag säger åt henne.

Mamma har ju inte så höga tankar om sitt utseende, tack vare pappa.

Det är lite smakfulla bilder med en erotisk underton som vi tittar på.

De är fina bilder säger mamma, tycker du inte det?

Jo det är det, men ger inte så mycket pengar.

Titta på mätarna där och pekar på två mätare på skärmen, den vänstra är antal tittare och den högra är det erotiska betyget.

Hur vet man att inte alla kan se bilderna?

Det är en sluten grupp, så dina bilder skulle ses på andra sidan jorden, den här kvinnan bor någonstans i USA.

Är det helt säkert det?

Så säker som man kan vara, det finns inga hundraprocentiga garantier och internet är globalt.

Titta på den här kvinnan, hon visar mycket hud men mätarna står också i topp för hennes bilder.

Jag pekar på en kvinna som ligger naken, eggar utan att visa sitt kön.

Jag förstår det, den är väldigt erotisk.

Jag har inte visat mig naken för någon på fem år och dessutom publicera det för okända, jag är ju så blyg och har aldrig poserat.

Jag har aldrig fotograferat sådant heller för på fotokursen jag gick på skolan var det bara påklädda modeller och naturmotiv.

 

Ååh herregud det var mycket på en gång kan du ta reda på mer så vi pratar mer i kväll, jag går ut på en promenad för jag behöver tänka.

När kvällen kommer så sätter vi oss i köket, jag har tagit med min bärbara dator.

Vi gör kaffe och mamma inleder med, jag har hört med banken, bilverkstaden och vårat bensinbolag.

Vi får inte längre anstånd än den månaden vi har fått, så vi måste börja betala av på skulderna denna månad annars får vi nog flytta och det vill jag inte göra, vill du det?

Nej mamma, det vill jag verkligen inte.

Jaha sonen min, vad har du gjort, har du hittat något mer alternativ?

Nej inte som jag kan hitta, jag har försökt hitta den sajten som verkar mest seriös och ska vi prova det så bör vi göra det nu, om du kan tänka dig det men jag förstår att det är inte så lätt att göra.

 

Mamma reser sig tar ett djupt andetag och säger, vi tar provbilderna med bikini så får vi se hur jag känner inför det och hur du känner inför att fotografera din gamla mamma.

Vi kan inte hyra in en fotograf för det kostar för mycket.

Hjälp mig välja vad jag ska ha på mig.

I mammas sovrum lägger hon upp sina badkläder och vi väljer några stycken.

Jag väntar i vardagsrummet, där jag riggar upp min kamera med lampor under tiden.

Efter en stund kommer hon in, hon har en badrock över sig, hon ser generad ut.

Jaha säger hon, sanningens ögonblick, hon tvekar innan hon låter badrocken glida av sig.

Vad tycker du, frågar hon?

Jag tittar uppifrån och ner säger, mycket fint.

Harklar mig igen, får jag säga en sak bara?

Javisst får du det, vad är det för fel, är jag för ful?

Nej mamma, definitivt inte utan det är att du behöver göra något åt det där säger jag pekar på hennes kön, där håren sticker ut och man ser att under bikinitrosan finns det en djungel?

Menar du att jag måste jag raka mig där?

Titta här säger jag och visar några andra kvinnor från sajten, de har alla rakade kön.

Herregud, ska jag.....raka av allt.

Hon tar upp badrocken, jag kommer tillbaka om en stund säger hon och går sakta till sitt badrum.

Jag blir kåt när jag tänker på att hon ska raka hela sin fitta i duschen så in på toaletten och en snabb runkning.

Det tar nog en halvtimme innan hon är tillbaka, samma badrock på sig och med en suck låter hon den falla till golvet.

Det här var inte lätt det är arton år sen sist och din pappa tyckte det såg fult ut när jag var rakad.

 

Jag tittar men det syns inga spår av hår, däremot ser man antydningar till mammas kameltå, fast det säger jag inget om förstås.

Jag konstaterar att nu ser det bra ut.

Jag tar några bilder och vi försöker hitta poser hon kan känna sig avslappnad i, men har svårt att slappna av så det ser onaturligt ut.

Innan vi fotograferar nästa, sminka dig och gör dig i ordning föreslår jag.

Okay om du tror att det hjälper, men det tar ett tag, kan du ta fram en flaska vin som står i kylen.

Javisst, jag fixar det.

Ställ in den i mitt rum, öppnad tack. Jag börjar med att ta en dusch.

Jag ställer in vinet och ett glas i hennes sovrum, hon står i duschen.

Bikinin hon har haft på sig ligger på golvet, ungefär som om hon bara släppt ner den och klivit ur.

Jag tar upp den, sniffar lite i grenen, mmm en svag doft av kvinnokön kan anas.

 

Jag kände kuken styvna och tankar dök upp i huvudet t.ex. att jag skulle fotografera mamma naken och i olika erotiska poser.

Jag gick in på toaletten och runkade och med de tankarna i huvudet gick det ganska fort för mig.

 

När mamma kommer ut nästa gång, har hon fixat håret och anlagt en smakfull makeup, det i kombination att hon har tagit 1-2 glas vin gör att ögonen glittrar okynnigt, lite busigt.

När vi fotograferar resten av badkläderna är hon avslappnad och naturligt sexig när hon intar olika poser självmant t.ex står på alla fyra tittandes bakåt, en hand på skinkan och har påbörjat att dra ner trosan så början på skinkan syns.

Nedanför syns könets lockande rundning och en antydan till fuktfläck.

När vi fotat med alla badkläderna så väljer vi ut fem kort som vi skickar in till dem.

Då är det bara att vänta på svar säger jag när det är gjort.

Peter, jag går och lägger mig, det här var jobbigt, inte fysiskt men psykiskt.

Tack så mycket för hjälpen säger hon.

Det var så lite så, jag hjälper gärna till.

Hon sneglar åt mitt håll, öppnar munnen som för att säga något, ångrar sig och går till sitt rum och jag tittar beundrande efter henne, känner kuken svullna igen av den vackra synen.

När jag går förbi hennes rum efter att plockat ihop min kamera så hör jag ljud där inifrån, låga stönanden.

Fick hon ont i magen av vinet?

Jag lägger örat mot dörren hör att det inte är sådana stön, utan det är av njutning av någon som blir sexuellt stimulerad och när det börjar surra ökar stönet i styrka.

Utan att jag har tänkt på det har jag kuken i handen, runkar den medan jag fantiserar om hur det ser ut innanför dörren.

Med ett tyst stön sprutar jag ner dörren efter en stund.

Jag hämtar papper att torka med, när jag gör det hör jag fortfarande stön inifrån hennes sovrum.

 

Dagen efter på kvällen får vi svaret, vi läser mejlet samtidigt och de är väldigt intresserade, men.....

De vill ha ett BDSM-tema men de förstår att vi inte har pengar att köpa utrustning för.

Förslaget vi får lyder enligt följande, mamma skickar över sitt kontonummer så sätter de in pengar, dels för korten vi har tagit redan och till utrustning under förutsättning att det har en BDSM-anknytning.

Accepterar vi inte så får vi heller inga pengar.

De vill ha svar idag.

Vi ser på varandra.

Vad säger du frågar mamma för jag vet knappt vad BDSM är?

Det här är nästan som utpressning för vi har inget val, har vi inga pengar så får vi gå från huset snart tillägger hon tyst.

Antingen gör vi det och bor kvar eller så flyttar vi konstaterar jag.

 

Hon skriver in sitt kontonummer med en uppgiven suck, hon ber om råd hur vi ska börja då vi inte har någon tidigare erfarenhet av BDSM.

Vad vi behöver köpa för saker?

Förslag på några scenarion, för att komma igång.

 

På en timme har vi fått svar och pengar insatt på hennes konto, 6000 kronor och en shoppinglista.

De föreslår att vi börjar med bilder på mamma bakbunden eller med handbojor, hon är påklädd med kjol och blus eller en klänning, vyerna så att trosan syns t.ex.

Shoppinglistan är en diger lista, med handbojor, piskor, flogger, ballgags, ögonbindlar och olika dildos m.m.

Herregud säger mamma, snälla Peter hjälper du mig att handla och kan du söka efter sådan affär i en annan stad, jag kan inte handla sådant här i vår stad.

Jag ska undersöka det lovar jag, kan jag få shoppinglistan.

Jag söker med en populär sökmotor efter sexaffärer och den som finns i vår stad är känd för att ha ett bra sortiment.

Jag ringer dem och frågar om det går att komma privat utanför öppettiderna och det går bra det är inte ovanligt att folk vill göra så.

Det finns parkering i ett centralgarage under butiken, så det går bra att ta sig till och från dolt.

Jag bestämmer en tid när vi kan komma dit och talar om vad vi är intresserade av.

Jag förstår säger hon i andra änden, det är ett BDSM startkit ni ska ha, ni är välkomna och jag förbereder allt.

Jag berättar för mamma.

Hon protesterar, jag vill ju inte handla i vår stad för det här är pinsamt ändå.

Nu har jag bestämt så med dem så nu blir det så och jag följer ju med dig.

Jamen Peter, hur då, vi kan inte komma som mamma och son direkt?

Jag sa att jag skulle ta med min flickvän.

Jaså, jaha kom det spakt från mamma.

Vi åker om ett par timmar, säger jag och går till mitt rum.

Jag behöver söka information om BDSM och vad det innebär att utöva det.

 

Vi sitter i bilen två timmar senare, mamma är nervös och orolig, vi parkerar i centralgaraget och tar hissen upp till affären, expediten väntar på oss och öppnar när vi kommer.

Hej och välkomna, jag heter Monica, det är förberett för er, så kliv in så ska jag låsa bara.

Jag heter Peter och det här är min flickvän Mia presenterar jag oss.

Monica går före, följ mig jag har lagt fram det på ett bord här, mamma rodnar när vi kommer fram till bordet för där finns allt klämmor, läderkorsetter, halsband m.m..

Ni behöver prova storlekarna på korsetten bl.a., jag tror den här ska passa, din pojkvän kan hjälpa dig att prova den.

Mamma rodnar, öppnar munnen och stänger den tar korsetten och går mot provhytten.

Monica säger du behöver inte någon provhytt, det är bara vi här, du kan ha underkläderna kvar på dig under.

Mamma ger mig en blick och börjar ta av sig sina kläder, hon har svårare att möta min blick ju mer kläder hon får av sig.

Jag håller upp korsetten så hon kan ta på sig den och jag drar åt på baksidan.

Monica visar på korsetten, här har du remmar om du vill binda henne och visar med några handgrepp hur man gör.

Om ni vill förstärka upplevelsen, kan ni sätta på en ögonbindel, så här och sätter på en sådan.

Monica stannar upp, pekar på en kamera som sitter på väggen, det blinkar en lampa, den är igång och filmar.

Ni får filmen med er, när ni åker viskar hon.

Ni har beställt några floggers och piskor, så lägg ner din överkropp på bordet.

Monica spänner fast mamma.

De bäst effekt om de brukas på bara stjärten, så dra ner hennes trosor.

Jag böjer mig ner och drar ner trosorna.

Nej ropar mamma högt.

Ta det lugnt säger Monica, det där har han väl sett förut, eller hur?

Ja, men.......ja det har han svarar hon tyst.

Monica spänner fast mamma på bordet, tar en flogger, nu ska du få känna på att bli piskad av en flogger, det finns olika typer som känns olika mycket.

Den ska förmedla en undergiven känsla som så här och slår några lätta slag.

Mamma ropar aj aj det gör ont.

Gör det verkligen ont Mia?

Nej inte nu, det var det första som var värst.

Hon provar några slag till och inga skrik.

Då ökar vi ett steg, hon ta en annan, några lätta slag.

Inga skrik men mamma drar efter andan.

Ökar ett steg till, några smiskningar, hur känns det där då?

Det går ganska bra, det hettar där.

Det är bra, det ska det göra, om man tar det stegvis så vänjer man sig och så tar hon den första och smiskar med den.

Hur känns den där?

Inte mycket svarar mamma.

Ni hade beställt piskor också men de är svårare, här har jag den mildaste så är du beredd?

Ja jag tror det.

Aaaaj, det kändes mera.

Vi provar igen.

En häftig inandning.

Hon utdelar flera rapp med piskan, mamma är rödrandig på stjärten och börjar vicka på den, svanka och gny.

Hon tar min hand och lägger på mammas stjärt, den är varm.

Hon sätter sig på huk bakom mamma vinkar åt mig att titta ”hon är villig” säger hon och pekar på fittan som är fuktig och öppen, hon gillar BDSM konstaterar hon.

Monica sneglar mot mitt skrev där byxorna buktar ut tydligt.

Jag brukar inte tillåta det men om ni vill kan ni knulla innan vi fortsätter för ni ser ut att behöva det.

Jag harklar mig för jag vill så gärna men stålsätter mig och säger vi fortsätter vi får knulla hemma.

Hon ger mig en förvånad blick, som ni vill.

Då fortsätter vi med klämmorna, hon sträcker sig in under bordet säger till mamma att vi öppnar en lucka under brösten och öppnar varvid mammas bröst tittar fram med styva vårtor.

Hon drar och vrider i bröstvårtorna och avslutar med att sätta fast en klämma på vardera vårtan.

Aj aj aj säger mamma gnyende, vad gör ni med mig?

Det kommer enstaka droppar från fittan.

Monica tittar på mig frågande?

Vi knullar hemma, svarar jag på den outtalade frågan.

Hon rycker på axlarna och tar en smal dildo, smörjer den noga och sätter den mot mammas anus.

Neej vad gör ni, inte där, inte i min stjärt.

Monica ökar trycket så glider den in, den går in och ut.

Hon rör den åt sidorna samtidigt för stimulansen.

Mamma är helt tyst och ligger stilla.

Monica sätter en klämma försiktigt på klitoris.

Det utlöser lavinen, mamma skakar och det skvätter från hennes fitta.

Monica tar bort klämmorna, fortsätter med dildon i stjärten, ökar takten.

Mamma försöker att inte låta, men klarar inte mer, åååh ge mig, det är så skönt att jag kan dö.

Det går för mig, jag kan inte hjälpa det, aaaah mamma stönar snyftar, sjunker ihop, ligger stilla med enstaka ryckningar som går genom hennes kropp, när de sköna vågorna slår igenom henne.

Man kan tydligt höra hur skönt hon tycker att det är och synen är så erotiskt laddad att det nästan kommer i mina byxor.

Monica tar försiktigt ut dildon från stjärten, utan en synlig reaktion från mamma som är helt avslappnad.

Det här kan vara ett bra tillfälle att bestraffa henne med smisk om du har nekat henne rätten att få komma utan tillåtelse t.ex., det förstärker orgasmens styrka.

Med det så lossar hon remmarna som håller fast mamma som reser sig sakta utan att kunna se på mig utan ser ner i golvet.

Monica klappar på henne och frågar ”var det skönt”?

Mamma svarar inte först, nickar bara trött, jaa, kommer det sedan.

Jag hjälper mamma av med korsetten och att klä på sig, hon fick sätta en binda i trosorna för det droppade fortfarande från hennes sköte.

Monica tvättar av det som behövs och packar ner allt i neutrala påsar, med instruktioner och videon.

Jag har packat ner kontaktuppgifter till en klubb vi har i staden, med inriktning på BDSM, den här servicen ni fick idag kan jag bara ge en gång som en introduktion, har ni några frågor så är det bara att ringa mig.

Jag betalar och får ett kvitto, det är inget öppet köp av förklarliga skäl tillägger hon.

Jag tackar för hjälpen men mamma säger inget hon tittar bara skamset ner hela tiden.

Vi släpps ut och tar hissen ner.

Hur är det mamma?

Jag skäms för jag har burit mig åt som en obehärskad tonåring och fått orgasm framför min son, vad är jag för mamma som gör det?

Var det skönt då?

Ja det var det men det ursäktar inte hur jag bar mig åt och det var väldigt jobbigt att bli blottad inför dig, jag är ju så blyg.

Vi sitter tysta hela vägen hem.

Vi har fått mail från sajten, de vill ha kvitto på sakerna vi har köpt och bilder på mamma.

Hon ska ha korsetten, kort kjol, vita bomullstrosor, gärna stringtrosor och händerna ska vara handbojade på ryggen.

Hon ska stå lutad över ett bord nedbunden med remmar och köksbordet är det som passar bäst.

Herregud, de har så bråttom, jag vet inte om jag klarar det.

Jag förstår, men du vet ju vad som står på spel, vi måste göra det.

Det vet jag väl, fräser mamma ifrån, tydligt stressad.

Jag försöker bara hjälpa till mamma.

Förlåt älskling men jag är som en stressad hormonstinn tonåring.

 

Vi ger varandra en kram och jag stryker henne tröstande över ryggen, vi hjälps åt viskar jag i hennes öra.

Gå och ta en dusch så ställer jag fram allt vi får hjälpas åt att klara det här.

Tack älskling, vad skulle jag göra utan dig?

Hon går för att duscha och jag tittar efter henne när hon går innan jag plockar fram det vi ska ha inklusive filmen som vi fick av Monica.

En halvtimme senare står hon där, hon har gjort sig i ordning sminkat sig och fönat håret och har iklätt sig trosor, kjol och BH.

Snyggt mamma, du ser mycket vacker ut.

Åh, tack det behövde jag få höra men titta här får du se och vänder sig om och håller upp kjolen.

Hon är fortfarande lite rödflammig om skinkorna, det här går inte att sminka bort.

Det är inget att göra åt, kom så hjälper jag dig med korsetten.

Jag hjälper henne på med plagget, vad gott du luktar mamma och drar åt korsetten.

Jag tar handbojorna, sätter fast hennes händer på ryggen, leder fram henne till bordet och spänner fast henne på det, jag lyfter upp kjolen så stjärten syns.

Nu är det min tur att jobba säger jag och tar några kort både fram- och bakifrån och skickar i väg dem, så väntar vi.

Är du törstig frågar jag?

Ja tack, gärna ett glas vin med sugrör, det står nog en öppnad flaska i kylen.

Under tiden jag gör det så kommer det ett mail från sajten, de har sett den rödflammiga stjärten och vill ha flera bilder när hon får smisk med en flogger utan trosor.

Ånej säger mamma jag vill inte visa mitt underliv så alla kan se det?

Vi kan se på filmen ifrån idag säger jag och ställer fram den bärbara datorn framför mamma.

Blev det en film där också vad jag skäms.

Filmen startar och det är bra både ljud och bild.

När vi kommer fram till pisksekvensen så vill mamma pausa och få ett glas vin till.

Sedan hon fått det och sugit i sig halva glaset tittar vi vidare.

Under tiden får vi ytterligare ett mail, de vill ha en filmsekvens.

Jag har startat ett program som läser upp mailen högt.

Jag klipper ut en del av filmen från idag och skickar till dem.

Efter fem minuter plingar det i maillådan, de är inte imponerade och de poängterar det onyttiga i att försöka lura dem.

Det låter hotfullt när det läses upp högt av datorn.

Nu ska de ha en oavbruten sekvens framifrån så de ser att det är mamma och bakifrån för att se när hon blir piskad.

Mamma suckar, vi gör som de säger, precis som de säger, lova det Peter.

Ja jag lovar mamma.

Jag tar mammas webbkamera och sätter framför henne.

Pling låter datorn när ett mail kommer, ögonbindel och flogger.

 

Ögonbindel på och tar upp flogger märkt med ett.

Pling, dra ner hennes trosor.

Hon stelnar till, nej inte det säger hon.

Jag gör som de säger bara och drar sakta ned trosorna.

Försök att inte titta där, så du blir avskräckt, säger hon tyst.

Det är väl klart att jag tittar med ett nyrakat kön framför mig och det ser lockande ut.

Pling, res upp henne, hon sitter ju fast med benen, ta av BH-n och slå tre slag med floggern på röven.

Jag tar av BH-n och slår ett slag med floggern, försöker göra som jag gjorde i affären.

Aj säger hon tyst.

Nästa slag lite hårdare.

Bara en ryckning.

Ökar styrkan mer.

En häftig inandning.

Hur känns det mamma?

Jag klarar det bättre än tidigare, det är en värre skamkänsla för att det är du som måste göra det och jag tycker synd om dig, för du tvingas att göra det här på din egen mamma.

Pling, sätt på klämmor på brösten, nästa flogger fem slag med mera kraft.

Jag tar på hennes bröst, drar och vrider försöker göra som Monica gjorde.

Vad gör du frågar mamma förskräckt.

Order svarar jag kort och sätter dit klämmorna.

Fem slag, klarar jag det verkligen.

Ett slag.

Aj ajaj, ooh vad det känns, vänta lite.

Så prova igen.

En häftig inandning, hon gnyr stilla.

Så får hon de sista slagen, hon rycker och gnyr.

Hur känns det mamma, har du ont?

Nej, men det känns som om min stjärt ska ta eld.

Pling, klämma på klitoris, dildo i röven och nästa flogger, fem slag med samma kraft.

Herregud jag vet inte om jag klarar mera säger hon när jag ska sätta dit den sista klämman är fittan alldeles såsig det är svårt att fästa den på hennes klitoris.

Hon håller andan hela tiden när jag håller på att försöka fästa den och en lång utandning när den är där, med ett aaaj ooh.

Slappna av nu mamma säger jag när jag drar isär skinkorna och lirkar in den insmorda dildon i hennes anus.

Hon andas med korta snabba andetag när jag för in den och det känns nästan som om hon möter med stjärten.

Vänta lite, oooh bara lite så jag får samla mig, lyckas hon flåsa fram stötvis, kan jag få lite mer vin, jag är törstig.

Javisst säger jag och ger henne mer, jag passar på att titta på hennes bröst medans hon dricker, det är en erotisk syn med klämmorna på de styva vårtorna.

 

Pling, skynda på!!

Förlåt mamma men jag måste och ställer ner glaset tar floggern och slår det första slaget.

Aaaaj, vänta, det svider, det bränns, aaah flåsar hon fram.

Nästa slag.

Hon är tyst, andas häftigt, kniper med skinkorna om dildon.

Tredje slaget, lite hårdare.

Aaaaj, faaan vad det bränns, Peter kan du stryka på skinkan och massera den, snälla för min skull.

Åh skönt njuter hon när jag masserar, ser du om det blöder för det rinner något på benet?

Mamma det är inte blod, du har inga sår men du är röd på stjärten.

Ååh säger hon tyst, rodnar när hon inser vad det är som rinner.

 

Pling, ta av dina kläder också, fortsätt sedan det är inget vilohem det här.

Fjärde slaget.

Aaaah, väser hon fram medan hon kniper med skinkan, frustrerad att det är det enda hon kan göra.

Femte slaget.

Ååååh, nu klarar jag inte mera, jag måste få vila, hela jag hettar.

 

Pling, känn på fittan, knulla henne sedan. Knulla hyndan. (fuck that bitch)

Nej inte så jag är ju din mamma vad säger de om mig ”bitch”.

Neej du får inte, när jag för in kuken.

Varför stöter du tillbaka då?

Jag vet inte, det bara blir så, kroppen gör det.

Jag knullar henne sakta och samtidigt börjar jag röra dildon i stjärten och med andra handen tar jag bort klämmorna på brösten, har handen kvar, känner hur det blir varmt när blodet rinner till.

Hon flåsar tungt skjuter omedvetet fram brösten medan jag njuter av det sköna mamma ger mig.

Ökar tempot och tar bort klämman på klitoris och hon snyftar, gnäller när hon kommer i serier och jag smiskar hennes stjärt med handen och hon möter svankade smiskningarna.

Jag knullar henne hårt känner att det pirrar i ryggen och sedan den förlösande känslan när jag kommer i henne med några kraftiga sprut.

Jag sjunker först ihop över hennes kropp reser mig sedan sakta med kuken fortfarande kvar i henne, stöter sakta njuter av hennes värme.

Peter, skriker hon släpp upp mig genast, vad fan håller du på med tror du.

Snopen lösgör jag henne, vi skulle följa deras instruktioner eller hur, du sa det själv och stänger av uppläsningsprogrammet.

Ja men........ jag vill inte prata om det nu.

Pling, bra jobbat, vi löser eran skuld.

Vad vill de nu då fräser hon innan hon läst mailet.

Jaha, så bra då fräser hon lite mindre irriterat.

Jag behöver vara i fred nu och så går fort iväg mot sitt sovrum, halvvägs upptäcker hon dildon drar ut den och slänger på golvet.

Huset ekar när hon slänger igen sin dörr.

Dagen efter på frukosten, säger hon kort, jag vill inte höra ett ord till om det här, hör du det Peter!

Som du vill svarar jag.

En vecka senare när jag kommer hem på kvällen, jag hade varit hos en kompis.

När jag klätt av mig i mitt rum så knackar det på min dörr.

Kom in, det är öppet.

Dörren öppnas försiktigt och mamma sticker in huvudet.

Peter jag behöver hjälp med en sak frågar hon tyst?

Javisst, vad då?

Följ med till köket och ta med din dator.

Hela köket är fullt med BDSM-sakerna, jag klarar inte det längre säger hon och håller upp korsetten och handbojor.

Kan du hjälpa mig på med korsetten och har du kvar mailhistoriken från sajten?

Absolut mamma.

När vi ställt upp allt så hörs det ett pling från datorn och programmet som är aktivt läser upp meddelandet som är från sajten..........

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Ronneby

WOW vilken otroligt underbar novell!

29/12, 2023 kl. 18:29

#2

Huldran

Hmm... Ämnet känns både spännande och upphetsande. Måste nog läsa mera senare.

//Huldran.
PS. Skriver lite i gästboken. DS.

7/12, 2020 kl. 07:09

#1

griffin

Helt underbar.... kom gärna med fler

14/3, 2019 kl. 22:27