Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/3, 2019 kl. 19:44, av Sixten

Min bror och hans kärleksbekymmer

Min bror Göran är inte så framåt när det gäller vårt motsatta kön. Jag tror inte att han trots sin tjugo års ålder ännu haft en kvinna. Jag har börjat fundera på om jag ska ge honom en knuff in i kärlekslivet så att han når fram till det han verkligen be

 

Göran är blygare än jag. Han har ännu inte fått någon riktig kontakt med någon kvinna

Jag har länge gått och funderat på hur jag skulle kunna hjälpa honom att övervinna
sin blygsel och komma i säng med någon som skulle kunna ge honom  glädje och njutning.
Jag tror han längtar men inte törs ta det avgörande steget. Men hur ska jagbära mig åt? 
Den enda chansen vore nog om Lisbeth kunnde ge honom inträdesbiljett till det vuxna kärlekslivet.

Jag känner Lisbeth sedan rätt många år men jag har aldrig legat med henne. När jag
och hon umgicks litet grann var vi båda för unga för ett vuxet kärleksliv. Jag försökte 
aldrig lägra henne trots att hon visade klärt  tecken på att vilja bli förförd. Men sedan dess
har det ju gått nästan tre år. Hon bör ha hunnit komma in i en kåt ålder vid det här laget.

Det är nog bättre att börja med ett samtala med Lisbeth än att försöka ge Göran eggande tips.

 

Jag ringde Lisbeth  och  nämnde om progblemet  för Göran och så bjöd jag in henne till ett samtal hemma hos mig.


Lisbeth dök upp på avtalad tid mer förförisk än jag kom ihåg henne. Det var inte utan att jag blev kåt direkt när hon kom i en kort-kort kjol och djup  urringning i blusen.. Jag såg minst hälften av hennes bröst Hon hade välmålade röda läppja och ett inbjudande leende.


- Sixten, det blev aldrig något mellan oss. Ska vi klara av det i kväll i ställe?

Vilken erbjudande redan när hon kommit in genom dörren. Nu kom det  att utspelas händelser
jag inte räknat med. Lisbeth tog kommandot. Med ett leende började hon ta av sig.Det gick inte fort. Jag hade god tid på mig att hinna bli påverkad så min kuk var i fullt stånd innan Lisbeth hunnit bli naken.Hpm  kom ttill  mig och kände efter hur det stod till innanför mina byxor.

- Jag visste Sixten att du har stake så det förslår. Jag har fantiserat om den.många gånger.

Nu blev Lisbeth mer och mer ivrig. Snart hade hon och jag tillsammans klätt av mig. Vi stod nu framför varandra helnakna. Jag  medveten om hur vacker hon var med sin vackra kroppssiluett, sina toppiga bröst och fint välvda vackra höfter. Hennes ansikte var tilltalande, mjukt i konturerna. Hennes fylliga mun lockade till en djup kyss.,

- Du är en skönhet, Lisbeth.

- Jag har ofta tänkt tillbaka på den gången för två år sidan då vi var på vippen att börja knulla:
   Jag har många gånger därefter tänkt tillbaka på den heta stunden,. Du sa nej. Varför?

- Då var du barfa 15 år och långt ifrån fullvuxen. Du var liteh och tanig. I dag är du  en mogen kvinna
   starkt påverkad att dina sexuella känslor och klart medveten om dina sexuella möjligheter. Du kan förföra och    du har förmågan att ge en älskasre  ett oförglömligt samlag;.Hade jag knullat dig den gången hade det varit      snudd på  barnarov.och det hade inte gett dig särskilt stort utbyte.

Jag förde Lisbeth till min sängkammare. Lisbeth lade sig på rygg ume benen brett isär.

- Vill du ha mig så hä?r. Du får knulla mig hur du vill. Jag har längtat efter dig Sixten. Jag är kåt
   på dig. Kom fort med din mun och din kuk. Låt oss njuta ihop. Kom!  Fort!

Hon var vacker där hon låg. Mycket inbjudande. Jag kände hur min längtan satt i min kuk Och jag såg att hennes fitta var våt. Min kåthet kunnde inte göra annat än att föra mig fram mot hennes inbjudande härlighet. Nu hade jag inget annat mål än att så fort som möjligt stoppa in min kuk i hennes längtande fitta.

- Jag är så kåt, jättekått. Nu måste vi knulla. Genast. Håll din fitta öppen för mig!


Jag var just i färd med att stoppa kuken i Lisbeth då hon hindrade mig.med ett  stopptecken.

- Nej, Sixten, slicka mig först. Ingen har någonsin gjort det. Slicka mig! Slicka min fitta., du älskade Sixten
   jag är jättekåt.

Jag hade inte anledning att motsätta mig Lisbeths önskan. Hennes fitta lyste frestande i glänsande kåtsaft. Jag hade slickat en hel del fittor och jag visste att det var bland det härligaste en man kan göra.

Jag lät min tunga vandra upp och ner utefter Lisbeths fittlläppar. I överkannten stannade jag till och lät tungspetsen vispa mot Lisbeths klitoris. Lisbeth gnydde av välbehag.

- Å, min gud. Vad skönt du gör för mig, älskade  Sixten. Å, du, ååååååååååå. Fortsätt, mera, Sixten!

- Jag kommer snart. Jag har svårt att hålla emot. Åååååååååå, Lisbeth. N
u. kommer jag in med kuken 

Och jag stack in den. Den gled ända in till botten utan motstnd. Jag kände att Lisbeth började krama den  och plötsligt skakade hon i en våldsam orgasm. Hemmes slidväggar drogs åt,  slappnade  av och drogs
åter ihop.. Gång på gång. Nu kunde jag inte hålla tillbaka. Mitt sprut kom med all kraft. Gång på gång. Jag hade aldrig upplevt en sådan eruption. Underbart. Detta var kärlekens höjdpunkt.

Vi vilade en lång stund i ett slags nirvana. Jag kände en stark lyckokänsla sprida sig i min kropp. Jag var medveten om att Lisbeth kände ungefär som jag. När jag öppnade ögonen och såg på den vackra kvinnan vid min sida möttes jag av ett stort leende. Hon var lycklig precis som jag.

Vi gick ut i köket, drack kaffe och åt några smörgåsar. Jag tog vara på tillfället och tog upp frågan  om min brors tveksamhet och rädsla  att närma sig en kvinna för att nå det han helst av allt ville.

 

Lisbeth lyssnade på mina utläggningar. Hon sade sig förstå att Göran var i behov av hjälp och hon förklarade att hon var villig att hjälpa honom på traven.

Nu blev vi ivriga att göra upp en plan. Vi beslöt att  Göran skulle bjudas hem till mig. I min lägenhet skulle Lisbeth befinna sig. Lättklädd. Till min TV skulle vi ha anslutit ett USB-minne med några saftiga porrfilmer.
I vinstället skulle finnas några flaskor och i kylskåpet några av Görans favoriträtter.

Hur Lisbeth skulle bete sig i sin uppgift att få Göan med sig till sängen tyckte både jag och hon var en sak som skulle ge sig självt med de förförelseåtgärder hon var beredd att använda. Jag skulle hålla mig utanför. Jag hade ju min kära Gunnel att ta hand om. 

På väg till henne senare på kvällen började jag undra om jag inte bort ha sparat Lisbeth åt mig. Mem  en möjlighet vore ju att växla mellan Gunnel och henne.. Fast det vore fel att svika Göran. Det kunde för övrigt finnas möjlighet att han och jag växlade om med att knulla med Lisbeth och även växla med Gunnel mellan oss.. Kanske vi kunde ha härliga stumder  tillsammans alla fyra,

Jag fann Gunnell nyduschad och berädd för sex. 
- Hej älskling, här har du din älskarinna i färdigduschat skick och kåt som aldrig den. Hur är det med dig?
  Kom närmare så jag kan känna på din kuk.

Jag steg intill Gunnel och hon kunde nu med sina trevande fingrar  konstatera att min kuk var i sitt fullstora och styvaste läge.

Med Gunnel hade jag alltid glada och trevliga samtal. Mestadels talade vi om sex. Det var utan tvekan vårt huvudämne. Innan jag träffat Gunnel hade jag precis som min bror Göran är nu varit en okunnig, oerfaeren och blyg yngling.Jag levde i tron att kvinnor inte på långt när kunde vara så kåta som vi karlar. Den missuppfattningen tog mig Gunnel fort ifrån mig. Jag vet nu av vad Gunnel gång på gång visat mig att en kvinna kan bli väl så kåt som en man.

Nu blev det riktigt skön sex. Först låg jag på henne, sedan satt hon på mig. Vi orkade med en tredje gång, kanske den skönaste av de tre, då jag tog henne bakifrån.

Plötsligt stod det klart för mig att min idé att brorsan skulle få vara med att dela på både henne och Lisbeth var rena dårskapet. Det var Gunnel jag älskade, ingen annan. Jag kunde avstå från Lisbeth. Henne kunde han ensam få ha. Jag ville innerst inne bara ha Gunnel. Det var bara henne jag älskade.

Några dagar senare när jag åter var hos Gunnel ringde jag upp Lisbeth. Hon hade då haft sitt möte med Göran och allt hade avlöpt precis som vi tänkt oss. Hon hade fått ordentlig fart på min bror.Hon och filmerna hade tagit bort all blygsel hos Göran. Han hade fått ett präktigt stånd och hon hade fått sköna duschar av  sperma i sådan mängd att hon blev helt nöjd. Henne skildring av händelsförloppet var både ingående och livlig..

Numera vet Göran att jag till stor del var med och möjliggjorde hans sexualdebut. Jag har fått tack för det många gånger. Lisbeth har också tackat mig.

 

 


 

 

 


 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.