Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/3, 2019 kl. 17:48, av Baltazar4

Att betala en skuld

Del 4 av 8 i serien Att betala en skuld

Står där vid mammans sjuksäng och drömmer hur det skulle kunna kännas att bli så till den milda grad knullad att hon knappt kunde gå, inte med våld eller jo kanske lite smisk skulle inte skada som pappa brukade göra när hon var yngre.

När jag vaknar på morgonen så ligger jag stilla och tänker tillbaka på allt som hänt och på mammas förvandling.

Från en vanlig blyg 38-årig mamma med dåligt självförtroende för sin kropp och till nu senast en kvinna som tvingas blotta sig för lastbilschaufförer för att sedan jagas av dem.

Då de till varje pris vill komma åt hennes kropp för sex.

 

Hon har fått ett ökat självförtroende trots allt hon har tvingats att göra, motvilligt först men sedan kunnat njuta av mer sex än hon haft under hela hennes liv.

Hon har upptäckt vad hennes kropp kan framkalla både hos henne själv och hos andra, något som medfört att hon rör sig mer sensuellt och feminint och med en livsglädje som jag inte sett tidigare.

 

Jag rycks bort från mitt dagdrömmeri när hon rör sig oroligt och mumlar något om åkardrängar som jagar henne med stora kukar monterade framtill på sina lastbilar.

När jag håller om henne så lugnar hon ner sig och sover sedan lugnt vidare och jag känner att jag är hungrig och går upp för att göra frukost.

Jag startar min dator i köket, gör gröt, kaffe och kokar ägg åt oss, går in på sajten för att se om något nytt har hänt.

Tar med allt in i mitt sovrum för att ha frukost på sängen med mamma och titta på datorn under tiden vi äter.

 

Det är övervägande positiva omdömen om mamma, det är någon kvinna som är negativ men läser man mellan raderna så lyser hennes avundsjuka igenom.

En skriver bl.a. ”what kind of workout do you do, your body is amazing now” Angela 24 år.

Jag svarar, ”just sex, a lot of sex” innan jag klickar på skicka så sneglar jag på mamma och hon ser stint på skärmen och bara nickar.

Vi ser lite på filmer som andra lagt upp och känner en annan hunger vakna men behärskar mig.

Jag har svårt att gå upp och lämna den sovvarma sängen igen med mamma kvar i den, men plikten kallar och vi måste byta bilen idag.

 

När vi åker in för att byta till den andra bilen så var det flera lastbilschaufförer som pekade på oss och gjorde antydningar till att följa efter oss men då var vi redan i staden så de kunde inte gärna jaga oss.

Men vi var oroliga ända tills vi tryggt kom fram till bilhandlaren så vi kunde byta ut bilen, mamma sa något om att färgen nog var snyggare på den andra bilen och säljaren log bara förstående.

När vi åkte hemåt och kom utanför staden såg vi chockade att det stod lastbilar och långtradare överallt och vi misstänkte att de spanade efter oss men vi stannade aldrig och frågade.

 

Den första bilen köpte en gammal lärarinna senare som en pensionspresent till sig själv och när hon tog ut bilen på sin premiärtur så hittades hon senare på en rastplats medvetslös och våldtagen.

Hon fördes i ilfart till sjukhus där hon sakta hämtade sig, då hon inte var någon ungdom längre och hon hade blivit våldtagen otaliga gånger.

Hon hade inte blivit misshandlat utan bara knullad till hon blev medvetslös och ”våldtäktsmännen” hade baddat hennes panna med en fuktig handduk tills hon vaknade igen.

De hade smörjt in henne med glidmedel och fortsatt att knulla den gamla lärarinnan som inte haft sex på tjugo år sedan hennes man dog.

Hon var inte skadad utan bara knullad hårt och länge med lite skavsår i det välknullade könet.

När förövarna var färdiga så la de henne på en bänk med en kudde under huvudet och en filt över sig.

SOS fick ett anonymt samtal om att hon låg där så ambulansen var snabbt på plats, de kom före polisen som direkt inledde en brottsplatsundersökning.

De fann flaskor för glidmedel, kondomer, lärarinnans sönderslitna trosor men konstigt nog ingen sperma för platsen hade blivit städad ”misstänkte” polisen.

När polisen frågade ut henne om förövarna så ”mindes” hon inget utan som hon sa allt var bara svart och hon log lite sött mot de förvirrade poliserna.

De är vana vid att offren är arga eller förtvivlade och gråter över att ha blivit våldtagna, men att bara ligga där med ett trött leende.

Sköterskorna hade inte hört någon gråt heller och hon hade god aptit, något hon haft problem med sedan hennes man gick bort.

En dotter som hälsade på henne, frågade sköterskorna vad de gjort med henne för det var en ny mamma hon såg, som hade fått tillbaka glimten i ögat.

Hon hade varit orolig för vad som skulle möta henne så hon inte tog barnen med sig då mamman inte var någon ungdom längre och saknade sin man så mycket att hon nästan slutat äta tidigare.

Speciellt då mamman blivit våldtagen i timmar av en massa okända karlar, polisen hade säkrat DNA från minst tjugo olika män från hennes anus och kön.

Förövarna hade rakat av allt mammans könshår också och piskat hennes stjärt berättade vårdpersonalen för dottern som chockad lyssnade vad hennes mamma genomlidit.

Hon var visserligen trött och medtagen men det kunde man ju förstå efter vad hon gått igenom, dottern hade varit rädd för att mamman skulle dö av strapatserna men hon såg bara trött ut.

Polisen frågade dottern väldigt försiktigt om det skulle kunna vara så att mamman gjort det med vilje och dottern såg förorättad på dem sen sa hon bara ”mamma är religiös och då gör man inte så”.

Men dottern såg inte så säker ut när hon såg kärleksfullt på sin mor som hade somnat med ett leende på läpparna, hon skakade förundrat på huvudet.

Hon hade fått höra hur hennes mamma blivit våldtagen flera gånger och själv känt hur ilningar hade strålat ner till hennes eget underliv som hennes man bara brydde sig om för att tömma sig i.

Otaliga var de kvällarna som hon legat otillfredsställd efter han tömt sig i henne och somnat från hennes frustrerade kropp.

Hennes religiösa uppfostran som förbjöd henne att hjälpa sig själv med fingrarna och på hennes kön som skrek på uppmärksamhet

Hon tänker på alla som hade våldtagit hennes mor och hur hon som kvinna kunde se hur tillfredsställd mamman var för första gången på många år.

Står där vid mammans sjuksäng och drömmer hur det skulle kunna kännas att bli så till den milda grad genomknullad att hon knappt kunde gå, inte med våld eller jo kanske lite smisk skulle inte skada som pappa brukade göra när hon var yngre.

Hon känner hur brösten svullnar och knoppas av lust och skötet blodfylls och börjar sava så kraftigt att hennes trosor fuktas och hon tar sig omedvetet på sina bröst, masserar dem.

Lite smisk på den syndiga stjärten som hon fått när hon var barn så dessa tankar går bort, en kristen kvinna drömmer inte om att bli knullad av okända män.

Hennes kropp är inte överens med vad den religiösa hjärnan säger för den har en egen vilja och den vill ha sex, mycket sex frivilligt eller ej.

Hennes hjärna övertalar kroppen att de kan få se på internet att det inte är någon annan som är så omoralisk som hon är, de kan söka på något hon hört om ”glory hole”, som låter religiöst och bra.

Bilen skulle mamman behålla för den var så söt som hon sa och var så skön att åka i, den fick dottern gärna låna.

När hon lämnar sin mamma så ser flera män efter henne då det skickas omedvetna undergivna signaler från hennes kropp att hon är redo att tas.

När hon sitter i bilen så glider det upp en långtradare bredvid henne, en kommer bakom bilen och så kommer hon ifatt en långtradare så hon är fast.

De blinkar alla för att svänga höger och hon tvingas att också svänga in på en rastplats, hela tiden fångad i fälla.

Vad är det som sker tänker hon medan det fylls på med lastbilar tills det är fullt på rastplatsen och öppnar dörren för att fråga vad de vill henne.

Det tog en vecka innan polisen fick ett anonymt tips om en kvinna i ett ödetorp som låg efter större väg, tipsaren föreslog att ta med ambulans till platsen.

Kvinnan de hittade var naken utan könshår med piercade genitalier och bröstvårtor, hon hade blivit våldtagen flertal gånger.

Förövarna hade skrivit med tuschpenna på hennes kön och på stjärten med ekivoka ord som ”min man är en horkarl”,” analslyna” eller ”knulla min fitta”.

Hennes kläder låg prydligt i hopvikta bredvid den sovande kroppen som var nedbäddad ordentligt och hennes bil stod prydligt parkerad bakom huset.

När ambulanspersonalen försökte lyfta över henne på en bår så protesterade hon och sa inte mer kuk nu snälla ni, jag orkar inte mera för jag behöver sova nu, så mycket mer sa hon inte innan hon somnade om.

Den erfarna ambulanspersonalen som aldrig tidigare sett en så välknullad kvinna såg på varandra, hon var till och med värre än den gamla lärarinnan som de hämtat för en vecka sedan vid rastplatsen.

Hon vittnade senare om hur hon hållits fången i ett omklädningsrum vid ett lastbilsfik då hon hört många lastbilar som kom och åkte under tiden.

Hennes man satt med när hon vittnade om vad hon genomlidit bakom lyckta dörrar och han chockades över hur mycket de hade utnyttjat hans frus kropp för egen njutning.

Hur de piskat och tvingat henne att klippa håret på sitt kön inför publik för att sedan få en laserbehandling på det så det inte skulle växa tillbaka igen.

Hon hade knullats nästan hela tiden under veckan och fått lära sig den hårda vägen vad ett ”glory hole” är då de tvingat henne att tjänstgöra där på slutet av veckan.

Att det inte hade någon anknytning mot religion visste hon nu med bestämdhet.

De visade bilder från platsen som polisen tagit och teckningar för att illustrera hur det kan ha sett ut när hon våldtogs om och om igen.

Han får motstridiga känslor av vad hon vittnar om, hans religiösa del vill förskjuta henne så hon inte ska besudla deras barn med sin nu orena kropp med sitt hårlösa sköte.

Hans manliga del som vill lägga henne över sitt knä för att smiska det orena ur kroppen och sedan rena den genom att knulla den hårt, då han blir kåt av vad han får höra.

Det gör inte saken lättare att frun naturligtvis blivit gravid då alla hade haft oskyddad sex med henne och att de sprutat litervis med sperma i hennes fertila kropp.

Trots allt oskyddade knullande så fanns det inga spår av könssjukdomar alls.

 

Efter en vecka kom ett paket med en vit bikini, några klänningar, utrustning för trådlöst internet, mer leksaker åt henne och vita bomullstrosor från Victoria secrets.

Det var ingenting som vi beställt men vi förstod att de hade säkert någon baktanke med det för de ger inte bort någonting utan att få tillbaka med ränta.

Det var med en lapp där det stod att direktiv kommer senare och trosorna var så mamma alltid skulle kunna ha vita trosor på sig om de skulle kräva det.

 

Jag får ett mail med instruktioner över hur en BDSM-session i skogen ska gå till med livedirektiv i

direktsändning via internet.

Jag visar det för mamma och hon förstår av grundinstruktionerna vad som ska ske men vet erfarenhetsmässigt att det kan ändras på vägen, med nya direktiv.

De har valt ut en plats ca en mil från där vi bor, hur de gjort det framgår inte, men det är där vi ska vara och det är verkligen mitt i skogen.

Vi ska ta allt med oss, leksaker, korsetten, piskor m.m.

Vi ska göra det på lördag med början vid 10-tiden, innan vi åker på morgonen så packar mamma ner lite fika och mackor också, för det kan bli sent.

Vi ser på varandra innan vi bär ut allting och kör iväg ut i urskogen.

Vi går sista biten fram till en glänta, solen skiner och fåglarna sjunger idylliskt och drönaren har vi efter oss i hälarna hela tiden.

Det är ju verkligen fint här i skogen säger mamma.

Jag tar fram den trådlösa internetförbindelsen men inser att det inte behövs då drönaren är redan här så de filmar ju ändå så jag packar ner det igen.

Jag ser på mamma, hon har lagt ut en filt och gjort i ordning för fika.

Är du sugen redan?

Ja, jag blev det och så hinner jag förbereda mig mentalt lite grann svarar mamma och skrattar lite nervöst.

Ja inte mig emot, utomhusfika smakar alltid bra.

Vi tar varsin kopp kaffe och en smörgås.

Vi ser på varandra, behöver jag hjälpa dig med kläderna frågar jag?

 

Ska jag vara naken så tycker jag att vi båda ska vara nakna för säger mamma?

Visst kan vi det och klär av mig.

Mamma är lite långsammare, hon fnittrar till och ser generad ut när min kuk reser sig vartefter hon börjar bli mer och mer naken.

Jag hjälper henne på med korsetten och spänner den med snörningen, den gör så brösten putar ut mera och även skinkorna skjuter lockande ut.

Jag sätter fast händerna bakom ryggen med handbojor, hon andas lite tungt när jag tar på henne ögonbindeln och min kuk som står som ett hammarskaft, kommer mot hennes kropp hela tiden.

Vad håller vi på med egentligen, det här är galet säger hon tyst.

Litar du på mig frågar jag viskande i hennes öra?

Ja, självklart gör jag det.

Hur kan du göra det när du inte vet vilka vi är.

Vadå vi, är du inte själv här?

Det vet man aldrig.

Jag försöker sätta dit snöret på hennes klitoris och jag får till slut dit den, jag provar att dra lite i den så mamma gnäller till och tar ett par steg.

Jag håller i radiostyrningen och leder fram henne till ett träd, där jag sätter upp min telefon så jag kan läsa direkt när SMS-et kommer.

Det kommer ett meddelande strax efter ”clips on her breast and tie her to the tree with it”, jag rotar fram det begärda i väskan.

Jag fäster dem försiktigt på bröstvårtorna och snöret som jag fäster i klämmorna är elastisk så när hon sitter fast kan hon styra själv hur plågad hon ska bli.

Jag håller i snörena och drar henne sakta fram mot trädet tills brösten kommer mot den grova barken och skaver på de känsliga vårtorna.

Hon gnäller tyst när hon står där, hopplöst fast och jag känner kuken bultar vilt.

Jag smeker hennes skinkor, känner på deras fasthet och masserar dem hårt, jag känner hur blodtrycket höjs av lust, kämpar för att lägga band på mig.

 

 

Jag tömmer ut väskans innehåll på filten som jag lagt ut bakom henne och kan inte låta bli att se på den lockande synen, en naken vacker kvinna bunden i skogen.

Vem skulle inte bli kåt av den synen, det här går inte längre, jag måste få ta henne till varje pris tänker jag och känner hur min kuk bultar förväntansfullt inför vad jag tänker göra.

Drönaren har tystnat upptäcker jag med ens och när jag ser upp så är den högre upp och har tydligen ett tyst läge så det hörs inget surrande från den längre.

Min telefon plingar till ”hide your self, two hunter´s are coming from the north”, jag blir kall och säger till mamma var tyst nu för det kommer några jägare.

Mamma som tror att vi rollspelar fortfarande skrattar och säger bara ”göm dig då” och jag gömmer mig med telefonen bakom en kulle fem meter bort.

Jag hinner lagom gömma mig innan det dyker upp två jägare från andra hållet och upptäcker förstås mamma när hon står alldeles naken uppbunden som hon är mot trädet med ögonbindel.

Männen som är i 50-årsåldern går fram till henne och jag hör när de frågar hur det är, om de kan hjälpa henne som de gentlemän de tycker att de är.

Hon stelnar till stum av skräck när hon hör de främmande rösterna och inser att jag talat sanning om att det var två okända som kom.

De ser på hennes kropp, klämmorna som hon har på brösten och som håller henne mot trädstammens skrovliga bark, korsetten hon har på sig, handbojorna hon har bojats med.

De börjar bli grova i tilltalet till mamma när de inser att hon frivilligt låtit sig bli bunden naken mitt i skogen och kallar henne för BDSM-slyna.

De börjar ta på hennes kropp, smekande först sedan allt mer hårdhänt, hetsar varandra att ta på hennes könsorgan och kommenterar hennes kropp med den hårlösa fittan.

Smiskar på hennes stjärt med sina händer och de ser upphetsade på hur de fasta skinkorna rör sig av smiskningarna.

De blir upphetsade av tanken att ha en värnlös vacker kvinna som de kan göra vad de vill med som dessutom är naken och har en samling med BDSM-saker liggande bakom sig.

Jag vill springa fram och försvara henne men jag har inget gevär och de har två stycken så jag kan bara vänta.

De tar upp piskan och slår med den i luften så det svischar ända bort där jag gömmer mig för att skrämma henne då hon inte svarar dem.

Hon får några rapp över skinkorna och de sparar inte på krutet utan det svider nog rejält på stjärten för hon ropar till av smärta och ber dem snyftande att sluta.

Men de fortsätter bara att piska hennes försvarslösa stjärtklot och i sina försök att komma undan så trycker hon sig mot stammen som river och sargar både bröst och underliv.

De stannar upp och känner prövande på den oskyddade fittan uttalar sig högt om hur våt och slipprig av kåtsafter den är och att den är nog knullbar.

Blir du verkligen kåt av det här, att någon piskar dig när du är bunden frågar de förundrade?

Mamma svarar inte utan står tyst med enstaka snyftningar bara.

Svara säger han som håller i piskan och ger den lockande stjärten flera rapp med piskan.

Mamma skriker till av smärtan och svarar till slut snyftande ja det blir jag.

Vill du bli knullad frågar de.

Nej absolut inte, ta loss mig och låt mig gå, svarar hon lite tuffare.

Han som håller i piskan som vi fick reda på heter Åke smeker mellan hennes ben på det såsiga skötet, är inte du så kåt att du vill bli knullad.

Mamma njuter så tydligt att jag kan se det ända dit där jag ligger och jag känner att jag också blivit kåt.

Hon trycker sig mot hans hand och stönar sakta uppenbart njutande men svarar inte, han skrattar till, vilken kåt slyna vi har snubblat på.

Hans kumpan som för övrigt heter Helge skrattar också medan han drar ned och tar av sina byxor och ställer sig bakom mamma.

Han daskar till hennes skinka så det blir ett handavtryck på den och mamma skriker till överraskad av stinget i slaget.

De ställer sig runt henne och reder ut hur de ska ta loss henne, de konstaterar att hon bara sitter fast med bröstklämmorna så det var bara att ta loss dem från brösten.

När de gör det så strömmar blodet till och mamma stönar av smärtan hon upplever i brösten.

Hon tar ett par steg tillbaka från trädet innan hon sjunker ner på knä och Helge ställer sig bakom och trycker ner hennes överkropp mot marken.

När överkroppen trycks ner så får de hennes underliv mot sig och de står mållösa en stund och bara tittar på vad som serveras åt dem.

Helge säger det där är då skillnad mot vad man får hemma och sväljer ljudligt.

Jaa håller Åke med, han så begeistrad att han knappt kan prata, han gnider omedvetet på bulan i sina byxor, trollbunden av synen.

De två stjärtkloten med sin ringmuskel mellan, rödstrimmiga av piskan och det kåta kvinnokönet, hårlöst och framträdande som lockar och drar till sig de kåta männens odelade intresse.

Helge tar upp en dildo från filten och kör sakta in den i hennes fitta och ser förundrat på hur könet anpassar sig till dildons fåror vartefter den penetrerar inåt.

Mamma suckar till vällustigt när den sakta knullar henne och Helge vinklar den så att klitoris stimuleras maximalt.

Hon stönar och stöter tillbaka sökandes mera stimulans åt det trånande skötet som har vaknat och som nu vill ha mera, något hon inte kan påverka själv med händerna på ryggen.

Han släpper taget om dildon så den är stilla i fittan och hon gnyr när hon rör på sitt underliv för att hitta stimulansen igen, hon kan inte styra sin kropps reaktioner längre.

Snälla, ni kan inte göra så här, det är inte snällt att plåga mig så här gnäller hon klagande.

De ser på filten vad som mer finns som de kan använda, Åke tar upp den lilla dildon som de smörjer in med glidmedel, den här kan den lilla slynan få känna på.

Under tiden så försöker mamma påkalla uppmärksamhet för sitt understimulerade underlivs situation genom att vicka på stjärten från sida till sida.

När Åke sätter dildon mot hennes anus så tystnar hon och står still väntande på vad som ska komma att ske, hon håller andan och anstränger sina sinnen för att analysera vad som ska ske med henne.

När han vickar in den i det trånga hålet så står mamma tyst och stilla och andas med korta snabba andetag och de ser med stora ögon hur hon svankar så de kan knulla hennes stjärt lättare.

Hon börjar stöta tillbaka så släpper Åke plötsligt dildon hon har i sin stjärt och stimulansen upphör i stjärten också, frustrationen hon känner med en dildo i varje hål men ingen som rör dem ökar.

Hon kan inte själv knulla sig så börjar nästan gråta av desperation, hon ber dem att hjälpa henne med tiggande röst, lovar dem vad de vill om de kan göra så hon kan komma.

Under tiden har de rotat igenom filtens innehåll och hittat ett handtag som de fäster baktill på de båda dildosarna och mamma som känner att de gör något där bak är knäpptyst och väntande.

När de dröjer så gnäller hon bedjande, snälla ge mig det, hon får smisk av Åkes hand men hon håller undergivet kvar underlivet i samma läge i hopp om mer stimulering.

Åke tar tag i handtaget och börjar knulla henne med dildosarna och hon stönar högt, det är nästan så hon gråter av lycka.

Hon rycker till när hon kommer kraftigt av att hon blir överstimulerad när Helge börjar piska över hennes kropp.

De ser skrattande på henne där hon ligger, det var då en kåt slyna säger Åke, vi tar med henne till jaktstugan så vi kan få lite flott på stången under veckan vi är här och jagar.

Vi kan ha roligt med henne istället för att sitta och ljuga en massa jakthistorier för varandra, det är synd bara att vi inte kan berätta den här, för ingen skulle tro oss.

Fast det är ändå ingen som tror på våra jakthistorier säger Åke och skrattar.

När mamma vaknar till så reser de upp henne och tar på hennes skor som nyvaken och förvirrad frågar dem vad tänkt göra med henne?

Du får följa med oss till vår jaktstuga under veckan vi är här.

Nej det kan ni inte göra, det är ju kidnappning, jag vill inte att ni tvingar mig till det.

De upptäcker fjärrkontrollen som hänger från hennes sköte.

Vad är det där till för frågar Åke?

Svara då säger Helge och piskar till hennes stjärt hårt med piskan.

Aj ropar mamma ut, det är en fjärrkontroll eller koppel svarar hon efter en viss tvekan.

Åke tar tag i snöret och rycker lätt i det så mamma gnäller till och när han drar hårdare så klagar hon, aj det gör ont i henne, sluta och tar ett steg.

Åke skrattar och säger att det är mycket roligt vi ska ha med den här slynan, hon är ju full av överraskningar.

Säg inte så för jag är ingen slyna svarar mamma fortfarande lite trotsig.

De svarar inte utan skrattar bara och packar hastigt ihop sakerna i väskan och upptäcker inte mina kläder som låg under mammas.

När de är färdiga så tar Åke väskan och Helge tar kontroll över mamma med fjärrkontrollen när de sakta mycket sakta går iväg med Åke efter med piskan i handen.

De kommer bara hundra meter när Åke säger ”stopp nu klarar jag det inte längre stanna för fan” de lägger ut filten och Åke lägger sig ner på rygg med mamma över sig och trycker in sin kuk som han sen länge hade framme i hennes fitta.

Han blundar och njuter av det sköna könet som omsluter hans kuk och tänker drömmande på allt de ska göra med kvinnan som de så lägligt har ”hittat” vilken vecka de kommer att ha.

Vilken skön fitta hon har, det känns otroligt skönt att knulla henne säger Åke njutande.

Helge ser på vad hans kumpan gör och blir snabbt inspirerad, lägger ifrån sig geväret och klär av sig byxorna innan han ställer sig bakom mammas stjärt.

Han ser hur kuken knullar den renrakade fittan och det lediga stjärthålet som fortfarande glänser av glidmedel och som lockar på honom.

Han trycker in kuken brutalt i mammas stjärt och hon stönar till av smärta, snälla var försiktiga, det gör så ont annars.
De tre kropparna rör sig tillsammans i det häftiga knullet eller våldtäkten som det egentligen rör sig om och inte om sex.

Klicket när jag osäkrar och gör mantelrörelse på Helges gevär hörs tydligt över deras flämtningar och stön.

De stannar upp och ser på mig där jag står naken med ståkuk men med geväret i handen skjutberett.

Vad vill du och vem är du?

Vem jag är spelar ingen roll, men vad jag vill gör det så res på er från henne och gör det nu.

Men vi hittade henne först.

Vem tror ni band fast henne vid trädet?

De reser sig sakta motvilligt fortfarande kåta på ”sin” kvinna och jag slänger åt dem lite rep och beordrar Helge att binda Åke ordentligt.

Mamma står kvar på knä med underlivet riktat mot mig och fittan som suktar efter mer kuk gör att det är ännu svårare att inte behärska sig från att bara knulla henne här och nu.

Vi kan dela henne med dig, hon har ju tre hål att knulla, försöker de slingra sig med nytt hopp i rösten när de upptäcker mitt dilemma.

Jag höjer geväret bestämt och Helge börjar utan ett ord binda Åkes händer bakom ryggen och när han gjort det så binder jag snabbt Helges händer.

Jag identifierar dem genom körkortet i deras plånböcker och ser bilder på deras familjer med fruar och barn.

De ser ned i marken skamsna av vad de gjort men de har fortfarande stånd och jag säger bara vi lämnar er här och tar era vapen med oss och de får ni inte tillbaka.

Blir det bråk från er så får era familjer se på filmer och kort vad ni gjort här, vilket ska det bli?

Det blir inget bråk från oss och förlåt oss så mycket säger de uppgivna över att ha blivit påkomna med händerna i kakburken, deras kukar börjar slakna.

Hon får bestämma om ni ska straffas ytterligare säger jag och tar av mammas ögonbindel som hon fortfarande hon har på sig innan jag reser henne upp.

Jag vill bara hem säger hon trött.

Jag binder deras fötter också och sätter en kniv i jorden femtio meter ifrån dem, kom ihåg vad jag sagt nu och pekar på drönaren som fortfarande inte hörs, vi har bildbevis och inte bara det jag har på mig.

Vi går mödosamt tillbaka mot bilen då mamma har svårt att gå när hon har händerna på ryggen men hon kan se var hon går nu i varje fall.

Jag går bakom henne för att som jag sa vakta om de kom efter oss igen, fast den största orsaken var nog att få se den nakna vackra kroppen framför mig.

När vi kommit halvvägs så behövde hon vila på filten som jag brer ut åt henne.

Under tiden hon ligger på filten så skickar jag ett SMS till sajten med en fråga om vad jägarna gör om de är på väg till jaktstugan eller efter oss.

Jag får ett lugnande svar att de gick mot stugan, så då kunde jag lägga mig på filten också och trösta henne.

Tack för att du räddade mig från dem, för vad skulle de ha gjort med mig när deras vecka var slut sa hon och ryste till.

Det hade de nog inte tänkt på sa jag.

Jag är inte så säker på det och veckan hade nog inte varit angenäm för mig heller.

Jag känner kuken ömmande bulta styv av att ligga och hålla om hennes nakna kropp, mamma stelnar till då hon också känner det.

Vad gör du, hur kan du bli kåt nu när din mamma nyligen blev våldtagen mitt framför ögonen på dig.

Det är väl inte så konstigt, du har återigen haft sex framför ögonen på mig och fått orgasm flera gånger medan jag bara kan se på när du erbjuder dem vad de vill för att du ska få kuk.

Jag visar henne klippen jag har på mobilen när hon frustrerad efter stimulans erbjuder dem vad de vill ha.

Ser man det här så kan man tro att du skulle önskat att du fått varit kvar hos dem istället för att jag hade räddat dig från vad de kan ha tänkt göra med dig.

Men de tog mig med våld, såg du inte du att de tvingade mig till det?

Jag är inte så säker på det, för du blev själv kåt av dem eller hur, stämmer inte det?

Vi får prata om det sedan, nu vill jag komma hem Peter, hon är tydligt besvärad av samtalsämnet.

Du får vänta lite, jag behöver runka för att för pungen börjar bli öm av att inte få släppa på trycket.

Jag ställer mig så hon ser och att jag när jag kommer inte ska komma på filten.

När jag onanerat bara ett par drag och slutat ”för att det gör så ont” så erbjuder mamma sig, älskling låt mig hjälpa dig, kom till mig.

Vad kan du göra då för de är riktigt ömma?

Jag kan ta dig i munnen om du tar på mig ögonbindeln.

Jag tar på henne ögonbindeln och hon tar kuken i sin mun medan jag bara njuter av det.

Det går fort för mig då jag är väldigt kåt och hade varit det länge.

Hon kan inte ta emot allt utan det rinner efter hakan.

Jag har ett stadigt tag om hennes hår när jag njutande pumpar ur mig det sista i hennes mun.

Det där Mia var skönt, men jag behöver mer, jag lägger sakta ner hennes överkropp på filten så hennes underliv pekar upp mot mig som för jägarna.

När jag stå bakom henne så säger jag bara ”vilket hål ska jag knulla då Mia”?

Jag slickar prövande omväxlande på hennes sköte och anus, hon flämtar högt när hon tydligt njuter av vad jag gör med hennes underliv.

Hon gnäller till när jag daskar till den ena skinkan och sedan den andra.

Svara då säger jag uppfordrande, välj nu.

Jag kan inte välja när jag inte vill det alls svarar hon vällustigt stönande.

När jag ser på de bägge hålen så lockar de lika mycket, så jag tar hennes sköte och när jag penetrerar det så suckar och stönar hon högljutt.

Jag antar att jag låter högt med då det är så sagolikt skönt när jag tränger in i det varma fuktiga välkomnande skötet.

Jag börjar knulla det sköna hålet med allt högre hastighet samtidigt som jag tar tag i fjärrkontrollen mycket lätt bara så hon känner det i sin klitoris.

Hon blir vild, hon kniper med fittan, mumlar stönande något ohörbart.

Jag kommer igen av stimulansen jag får med några förlösande stötar i hennes kön.

När jag drar ur kuken så gnäller hon besviket, ”jag då, glöm inte oss” låter det längtansfullt från henne.

Man kan se hur skötet öppnar och stänger sig för att locka till sig och jag känner att lusten kommer tillbaka med en styvnande kuk av den lockande anblicken.

Jag sätter min såsiga styvnande kuk mot hennes fortfarande av glidmedel insmorda anus, när trycket ökar så öppnar sig ringmuskeln sakta och motvilligt för mig.

Oooh, ta det sakta, du är större än de var.

Jag smeker det slippriga skötet över den lilla knoppen som är styv av kåthet och hon stönar njutningsfullt när jag börjar knulla det trånga hålet med långa drag.

Tvinnar hennes bröstvårtor så de styvnar och står ut från de svullna brösten.

Är tvungen att stanna en stund för att lugna mig lite, daskar till hennes skinkor några gånger, innan jag fortsätter knulla ringmuskeln som smiter åt så skönt.

Masserar och drar i snöret på klitoris, plågar henne lite för att se hur hon reagerar tills hon suckar till och gör motstötar när hon kommer till slut.

Hon kniper så skönt med ringmuskeln om min kuk så jag kommer också en sista gång, fast det kom inte så mycket den här gången.

Jag står kvar i hennes stjärt, det var skönt att bli av med det ömma i pungen, tack säger jag lättad.

När jag rest på mig så tar jag av henne ögonbindeln och hjälper henne upp på fötter, sveper filten om hennes kropp.

Nu går vi till bilen säger jag.

Jag vill inte ha filten på mig klagar mamma, den är så varm.

Om du går framför mig naken så kommer det att ta tid innan vi kommer hem, vill du det?

Nej svarar hon tyst och låter den vara kvar på sig.

När vi slutligen kommer fram till bilen så hittar vi nyckeln till handbojorna så jag kan ta loss henne och vi kan klä på oss.

Jag gömmer gevären och skickar information till jägarna var de kan hitta dem innan vi åker hem..

 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Ronneby

Detta blir bara bättre och bättre.

30/12, 2023 kl. 00:01

#1

fojeno

Skitbra och sexigt fortsätt vill läsa mer

29/3, 2019 kl. 12:23