Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/4, 2019 kl. 15:21, av hunken07

Plötsligt händer det

Den här novellen är egentligen en ganska oredigerad version av ett hett samtal med en kvinna på nätet. Orden tände oss båda väldigt mycket, men det finns ju inga garantier för att de funkar även på dig, käre läsare.

Vi står här, du och jag, i mitt vardagsrum. Majkvällen är ljummen och kvällssolens sista strålar har

precis försvunnit bakom hustaken. Det har gått ett tag nu när vi skrivit fram och tillbaka till varandra

via den där klubben på nätet där vi lärt känna varandra. Nu har vi träffats för första gången i det

verkliga livet och vi känner båda två under kvällen att det finns en påtaglig sexuell spänning mellan

oss. Men än så länge har vi inte rört varandra mer än att du höll mig under armen medan vi gick hem

mot mig i försommarkvällen. Du står där nu hemma hos mig, klädd i din tunna blus och ett par tajta

byxor. Solen gör blusen nästan genomskinlig och visar konturerna av din kropp. Dina brösts rundning

som spänner mot tyget är för mig en otroligt lockande syn. Och din byxor avslöjar mer om dina former

än vad som är hälsosamt för vilken man som helst.

 

Jag närmar mig dig bakifrån när du står och tittar ut över stan och lägger prövande mina händer på

dina höfter. Vill vara noga med att förstå om du vill ha min närhet eller inte. Men tydligen vill du det för

du lägger dina händer över mina och för upp dem mot dina mage. Samtidigt kommer jag närmare dig

och känner din rumpas rundning mot mitt skrev. Det pirrar till i mig och känner att blodet börjar

strömma mot en särskild punkt av min kropp. Nu står vi tätt mot varandra och jag känner hur värmen

mellan våra kroppar växer. Du lutar huvudet lite tillbaka mot mina axlar med slutna ögon.

Försiktigt blåser jag lite på dina hals och låter sedan sakta mina läppar möta din hud.

En liten suck av välbehag hörs från dig och jag känner hur du trycker dig hårdare mot mig.

Sakta rör jag händerna upp över din mage samtidigt som jag låter mun och tunga reta dina nacke,

punkten där ditt nyckelben möter halsen. Jag för upp mina händer och kupar de försiktigt över dina

bröst. Känner dina styva vårtor mot min handflata. Smeker ömt dina bröst och låter ibland mina fingrar

nypa dina vårtor lite lätt genom tyget.

Du gnider din rumpa mot mitt skrev och det kan inte längre vara en fråga om att du inte känner hur

hård jag är.

 

Jag för händerna neråt och sedan in under din blus. Din hud är brännhet under mina fingrar.
För händerna uppåt igen och smeker utanpå din tunna bh och ett stön kommer över dina läppar.
Smeker, kramar och nyper i dina vårtor som nu står som två spetsar ut genom tyget i din bh.
Känner din ena hand röra sig bakåt och in mot mitt skrev och finna konturerna av det hårda som finns där.
Sakta smeker du mig längs konturerna av min hårda lem och ner runt min pung. Din hand är otroligt skön och jag håller på att bli galet upphetsad. Jag skjuter dig en liten bit ifrån mig, tar tag i din blus och drar den av dig och låter den falla till golvet
Du för upp dina händer bakom ryggen och knäpper  upp bh:n och låter den sedan falla till golvet.
Jag trycker mig närmare igen och känner hur min hårdhet nu vilar i din stjärtskåra. Du rör dig hetsigt mot den samtidigt som jag nu låter mina händer möta den bara huden på dina bröst för första gången. Du stönar nu högt och min mun och tunga slickar och smeker dig allt hetsigare över halsen. Din hand är nu tillbaka över mitt skrev och smeker över stånd och pung.
Samtidigt har din andra hand hittat min rumpa och klämmer sensuellt på den.
Jag låter min högra hand röra sig nerför din mage och smeker försiktigt men tillräckligt bestämt över ditt sköte.
Känner värmen som möter mig och anar vätan genom tyget på dina byxor. Smeker dig hetsigare och hetsigare och du trycker dig hela tiden fram mot min hand. Vill ha mer. Så jag sticker ner handen innanför din byxlinning och möts av dina tunna trosor. Sakta neråt för jag handen tills den vilar mot dina svullna läppar. Du är het och redo, förstår jag,
Dina trosor är helt plaskvåta.
Jag snurrar runt dig utan att ta bort handen från ditt längtande sköte och vi ser varandra i ögonen.
Jag ser inget annat än tillit och kåthet i dina ögon och du ser helt säkert inget annat i mina.
Våra läppar möts för första gången och vi möts i en kyss som först är trevande men som snabbt blir het och passionerad.
Samtidigt fortsätter jag att smeka dig över dina våta läppar och känner dina styva vårtor tryckas mot min kropp.
- Vill du fortsätta, frågar jag.
- Våga inte sluta, säger du.

Nu finns det inte längre någon återvändo, det vet vi båda två och vi kysser varandra igen.
- Ta av dig dina byxor och sätt dig i soffan, säger jag samtidigt som jag tar av mig min skjorta.
Du ser mig hela tiden i ögonen medan du låter byxorna glida ner för dina ben och hamna i en hög runt fötterna.
Din blick är kåt och utmanande medan du ser på mig över axeln på väg bort mot min stora soffa.
Du lutar dig tillbaka mot soffkuddarna samtidigt som du leker lite med dina bröst.
Jag går fram till dig och ställer mig på knä framfört dig och drar samtidigt ut dig så att ditt blöta och svullna sköte är precis vid soffkanten. Jag smeker lätt över ditt kön och låter ett finger sakta glida in i det varma och våta mellan dina läppar.
Ser dig i ögonen och kysser mig sakta upp längs insidan av dina lår. Ditt sköte trycks nu hela tiden mot mina lekande fingrar i en rörelse som du inte längre är medveten om. Är framme med munnen vid din ljumske och slickar försiktigt utsidan av dina svullna läppar.  Märker hur din andning ökar alltmer och hur dina händer smeker brösten intensivare.
Kysser dig på toppen av din vulva och stannar upp med både fingrar och mun.
- Nej, nej sluta inte. Slicka mig snälla. Slicka mig!
Du lägger händerna runt mitt huvud och drar mig nästan våldsamt mot dina längtande läppar.
Jag ser på dig och låter sedan tungan svepa i långa drag, ända från kanten av ditt stjärthål och upp mot toppen av din springa. Du har nu händerna på dina bröst igen och nyper i vårtorna samtidigt som ditt stönande blir alltmer okontrollerat.
Med ena handen drar jag dina läppar uppåt så att ditt inre blottas. Du ser helt underbar ut och jag blåser lätt på din svullna klitta och belönas med ett stön från dig. Låter tungan följa insidan av dina läppar och utforskar varje skrymsle av dig.
Din höfter rör sig nu hela tiden under mig och jag ser hur du ibland knyter dina händer. För in först ett och sedan två fingrar i din fitta och låter de sakta röra sig in och ut samtidigt som jag slickar dig, men inte för nära din klitta. Inte än.
Jag för ner min andra hand under dig och låter även den leka med dig. Cirkla i området mellan din heta ingång och ditt bakre hål. Hämtar hela tiden fukt så att det glider lätt. Låter ett finger cirkla försiktigt över din bakre ingång och du stönar högt när jag retar dig där försiktigt. Pressar på lite med fingret som lätt glider in i ditt bakre hål.
Nu pressar jag också fingrarna i din fitta mot skrovligheten som finns strax innanför öppningen och känner din ökade respons. Dina höfter rör sig så att det faktiskt är lite svårt att slicka dig. Förstår att du är nära nu.
Formar läpparna runt din klitta och suger in den i munnen. Låter tungan fladdra väldigt snabbt över den.
Känner hur din fitta börjar dra ihop sig över min fingrar och ökar trycket inuti dig samtidigt som tungan fladdrar över klittan.
- Åhh … Du … Så skönt … Jag … Hmpf … Kommer  … Nuuuu! ÅH!
Du trycker dig mot mig i brygga och jag känner en ny väta spridas över mitt ansikte och mina fingrar.
Är stilla med mun och fingrar meda orgasmen sköljer genom din kropp i vågor som inte tycks vilja upphöra.
Sedan faller du ner mot soffan igen och ligger flämtande med slutna ögon.
Du slår upp ögonen efter nån minut och ser med busiga och kåta ögon på mig.
- Jag tror bestämt att det är din tur att ha det lite skönt nu, säger du.

 

 

Du drar upp mig och kysser mig hungrigt och din fittas safter blandas blandas med våra saliv i tungornas lek.
Helt klart stöts du inte bort av smaken från dig själv och det tycker jag är grymt sexigt.
En undran om du nånsin känt en annan kvinnas smak flyger genom min skalle men försvinner snabbt när jag känner din hand börja smeka mitt stånd.
- Ställ dig upp, säger du.
Jag ställer mig upp framför dig och du fortsätter smeka mig utanpå byxorna med ena handen samtidgt som den andra börjar knäppa upp min byxor. Det är inte helt enkelt att göra med en hand visar det sig så jag hjälper mer än gärna till.
Med ett bestämt ryck tar du tag i både byxlinning och kalsonger och drar neråt så att kläderna faller ner i en hög runt mina fötter.
- Mmm, titta vad jag hittade, säger du med min hårda lem precis framför ansiktet.
Sakta låter du ett finger följa dess konturer och ibland rispa den lite lätt med en nagel.
Du smeker lätt från roten upp till toppen och låter tummen smeta ut min egen väta över ollonet.
Rör dig neråt igen och formar handen runt min pung. Smeker den utforskande.
Samtidigt låter du din tungspets röra sig mycket lätt över toppen och reta den känsliga strängen på baksidan.
Plötsligt sluter du dina läppar runt mig och greppar med handen runt mitt stånd.
Det är så fantastiskt skönt och jag stönar högt. Du ser upp på mig samtidigt som du tar ut mig ur munnen och låter tungan vispa över min känsliga topp.  Längre och längre tar du mig in i din mun samtidigt som din tunga masserar runt min kuk.
Din hand som smeker min pung och din mun och tunga som gör det så otroligt skönt för mig blir på gränsen till för mycket för mig. Känner det välbekanta pirrandet som signalerar utlösning.
- Vänta lite, stönar jag. Jag kommer om du fortsätter så där.
- Du får komma i min mun om du vill.
- Jag vill hellre knulla dig. Komma djupt in i dig. Känna dina våta fitta runt mig.
Jag trycker ner dig i soffan och lyfter upp dina ben på mina axlar. Sätter min darrande lem mot din våta springa och låter den retsamt glida upp och ner en stund samtidigt som du särar dina läppar så att min hårdhet kommer åt din klitta bättre.
Jag stönar av vällust hela tiden och du stönar högt varje gång min hårda påle rör sig över din känsligaste punkt.
Du fattar tag om min kuk med ena handen och sätter den mot din öppning, låter en liten bit komma in.
- Ta mig nu. Ta mig, säger du.
Jag trycker på och kommer in i dig med toppen av kuken. Låter ollonet röra sig långsamt in och ut ur dig.
Vet att jag kommer åt väldigt känsliga punkter när jag gör så. Rummet fylls nu av våra gemensamma stön.
Du har fortfarande handen vid toppen av dina springa och börjar nu massera över din känsligaste punkt.
Trycker mig sakta in i dig och vill i minnet bevara känslan av hur det var att för första gången tränga djupt in i dig.
I ett långsamt tempo börjar jag röra mig in och ut ur dig samtidigt som vi ser på varandra med lustfyllda ögon.
Ökar tempot och njuter av att se dina bröst guppa i takt med vårt gemensamma tempo.
Din hand rör sig hela tiden över din klitoris och samtidigt låter du andra handen nypa i bröstvårtorna.
Du ser helt otroligt jäkla sexig ut där du ligger och jag får bita mig i läppen för att inte komma direkt.
För jag är inte klar med dig än.
- Ställ dig på alla fyra, morrar jag samtidigt som jag drar mig ur dig.
Du vänder runt i soffan och ser på mig med kåta ögon samtidigt som som du svankar och viftar lite retsamt på rumpan.
- Kom och ta mig då. Ta mig hårt!
Jag ställer mig bakom dig och trycker in kuken hårt och resolut ändå till botten. Rör mig lite sakta samtidigt som jag kramar dina stjärthalvor. När jag klämmer åt känner jag hur du drar ihop dig runt min kuk. Prövande ger jag dig en liten lätt dask på ena skinkan och belönas med ett djupt stön från dig. Tar tag i ditt hår och rör försiktigt ditt huvud bakåt. Bara så att det stramar lite, inte mer. Du trycker dig mot mig och jag står still och låter dig styra tempot. Ger dig en ny liten dask på ena skinkan och belönas med ett nytt stön, så jag lyfter handen igen och smiskar till lite hårdare och känner hur du drar ihop dig ytterligare runt min hårda kuk som rör sig in och ut i dig. Smeker dina rumpa lite och ger sedan ett nytt rapp med handen.
Du rör dig mer och mer hetsigt mot mig och jag slutar ge dig lite mild smisk efter någon minut. Lätta röda märken efter mina händer syns på din rumpa och jag smeker den lätt. Känner nu hur trycket byggs upp inom mig och vill ta dig hårdare.
Fattar tag om dina höfter och börjar stöta hårdare och hårdare i dig. Rummet fylls av ljudet av våra kroppar som dunsar mot varandra och smackandet av min kuk som rör sig ut och in i dig. Du sjunker ner en smula till med överkroppen och låter din ena hand röra sig över din blodfyllda klitta. För varje gång jag når botten av dig stönar du högt och det gör mig galen av kåthet. Fuktar min ena tumme i safterna som flödar ut dig och sätter den mot ditt bakre hål. Sakta ökar jag trycket och efter en kort stund glider den in i dig.
- Åh, ja, just så … Ge mig ditt finger … Låt ditt finger knulla mig.
Min tumme knullar nu ditt bakre hål i samma takt som jag tar dig. Våra stön blir allt högre och när du blir trängre och trängre är det så skönt att jag inte kan klara mycket mer.
- Jag ko, … Jag kommer snart … Orden som kommer ur min mun liknar mer brölande än prat.
- Kom i mig. Fyll mig!
Ett par sista hårda stötar som når så långt in i dig som det går kommer jag in en överväldigande orgasm som aldrig tycks vilja ta slut. Och det är tydligen vad som också får dig över gränsen. Tillsammans står vi skakande i gemensam extas tills du faller ner under mig och jag glider ur dig med ett ploppande ljud.
Jag lägger mig ner bredvid dig och du smyger upp och vilar på mitt bröst med ditt sköte över mitt ena lår. Jag känner hur det fortfarande rycker lite lätt i det och hur våra gemensamma safter smetas ut över låret.
- Du … Säger du med lite sömnig röst
- Mmm …
- Lova att vi gör om det här nångång.
- Jag lovar. Det var fantastiskt tycker jag. Och det finns säkert mycket mer att utforska.

************************* 
Och vem vet - fortsättning kanske följer ;)

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Hailey

Mmmm...... mycket överlåtes till fantasin. Underbart.

28/10, 2020 kl. 19:37

#2

hunken07

Tack, käraste Huldra! Och fint att du tittade förbi :)
Ska kolla in storleken lite närmare vid nästa publicering. Promise!

24/4, 2019 kl. 20:42

#1

Huldran

Just så, jag gillar det. Vem är Du? Vem är jag? Egentligen. Vi träffas, känner begäret, litar på varandra. Hittar en plats att vara på i den gemensamma stunden, timmen. Sedan kan det vara förbi. Kanske?

Inte bara kättja, även närhet och ömhet.

Tack, mitt i natten. //Huldran.

PS. Öka storleken på texten, blir lättare att läsa då. DS.

24/4, 2019 kl. 00:02