Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/6, 2019 kl. 22:31, av Baltazar4

Fortsättningen på äventyret "att betala en sk

Del 8 av 8 i serien Att betala en skuld

Han ser hur könet drar ihop sig och stoppar in sitt finger i det och känslan när det silkeslena smiter åt om hans finger och mjukt masserar det med sitt fuktiga inre är enorm.
Det spränger och bultar i hans stora kuk av längtan efter kvinnan som ligger h

Att betala en skuld 8

 

När vi vaknar på morgonen så fortsätter vi att se på filmen som jag kopierade av Karins dotter Marie, under tiden som vi äter frukost i köket.

 

Den börjar med att Marie rullas i väg till gynekologen för att undersökas och de ska ta bort de oönskade intimsmyckena som de satte dit på könsdelarna mot hennes vilja.

Hon hade högljutt krävt att få en kvinnlig gynekolog vilket hon skulle få av avdelningschefen personligen.

Hon tas emot på avdelningen av en kvinna som presenterar sig och hon tvingas till och med att legitimera sig innan Marie lugnar sig då hon är misstrogen mot allt nu.

Hon läser noga på legitimationen och det står mycket riktigt avdelningschef gynekologen och kvinnan är en myndig förtroendeingivande kvinna.

Gynekologen lägger den nu betydligt lugnare Marie i en säng och tar en ställning som hon sätter fast i sängen för att kunna hålla upp och isär hennes ben.

Innan hon gör det så får Marie något lugnande som nästan söver henne så hon bara är dimmigt medveten om vad som händer henne.

 

När hon precis har gjort det så får hon ett akut samtal från avdelningen så hon måste rusa.

Hon sticker ut huvudet för att få hjälp att vakta Marie under tiden hon är borta, en manlig undersköterska kommer gående som hon tar tag i.

”Stå utanför dörren och vakta den, du släpper inte in någon hit in, har du förstått”.

Det tycker ju den manliga undersköterskan att han har gjort för så fort hon bara kommit runt hörnet så öppnar han direkt dörren och går in till Marie.

Ögonen lyser på mannen som lyfter lite på täcket som döljer Maries underliv med alla piercingar på det hårlösa könet och när han lyfter högre så ser han att det finns ringar i hennes bröstvårtor också.

Efter som hon sover så tar på hennes kropp innan han skärper sig med ett ryck och kastar en sista beundrande blick på den nakna kvinnan som han tänker utnyttja.

Han är egentligen inte någon undersköterska utan har bara på sig ett kort som ser ut som en legitimation och han har stulit kläderna i tvätten han jobbar på.

 

Mannen som är ett rovdjur stryker runt i korridorerna på det stora sjukhuset sökandes efter värnlösa kvinnor att begå övergrepp på.

Det ”offret” han har hittat nu är perfekt för hans ändamål, då han har för avsikt att röva bort henne till sitt hus som han nyligen ärvt efter sin gamla mor som nyligen avlidit.

Han täcker över henne och kikar ut och kusten är klar så han tar Maries säng och rullar ut den i korridoren för att smita in i ett rum längre ner och där tänder han upptagetlampan för rummet.

Den sexuella attraktionen till den under täcket nakna kvinnan blir för stor att kontrollera för honom så han tog det lediga rummet för att få leka med den försvarslösa kvinnan i lugn och ro.

Det han inte vet är att allt filmas med dolda kameror som satts upp efter alla övergrepp på avdelningen och som finns överallt men det skulle troligtvis inte hindrat honom ändå.

 

Han sätter sig mellan hennes ben som han lagt upp i ställningen igen och tittar intresserat på fittan som så vackert presenteras framför honom.

Han börjar slicka Maries lena fitta med njutande drag med början nära stjärthålet för att avslutas på hennes klitoris med en liten snärt med tungan och han upprepar det om och om igen.

Snart framträder den syrliga smaken som säger att det kvinnliga könet framför honom har börjat bli kåt, trots att könets ägare yrar ett svagt nej jag vill inte.

Han tar tag i ringarna som sitter i Maries blygdläppar och drar försiktigt isär dem.

Han tappar andan då fittan öppnar sig som en blomma och avslöjar sitt lockande inre framför honom.

Hjärtat slår hårt i hans bröst av synen och han börjar flämta av kåthet när han kan ana en lätt syrlig doft i luften

Det rosa fuktiga som öppnat sig mellan hennes lår ser ut som en köttätande blomma och han finner den oemotståndlig då han lutar sig fram och sticker in tungan så långt han kommer.

Han känner hur det trånga könet smiter åt om hans tunga och han har svårt, nästan omöjligt att låta bli att knulla kvinnan på en gång då hans kuk bultar stor mellan hans ben.

Marie känner en lätt yrsel när hon får vällustfyllda känslor som strömmar genom kroppen när hennes kön vaknar genom att skicka nervimpulser av ren lust upp i hennes hjärna.

Hon känner att hon får svårt att andas av den uppblommande lusten som upptar mer och mer av hennes medvetande och hon ger ifrån sig ett svagt jämrande stön.

Den uppblossade kåtheten påminner henne dimmigt om början på den där veckan då hon var fångad, precis efter laserbehandlingen och då könet hade bultat som på en löpande hynda.

 

Han tittar ner på underdelen av sängen och där ligger det olika instrument som ska användas när de oönskade intimsmyckena ska tas bort.

Nyfiket tar han upp en anordning som ser ut som en stämgaffel, han funderar lite innan han slår den lätt mot sängen och hör en ton från den och sätter den mot piercingen på Maries klitoris.

Den är utformad som en stav och förmedlar vibrationerna direkt till det känsliga organet, Marie drar efter andan av de starka signalerna som de skickar upp i hennes hjärna.

De går rakt igenom hennes drogade halvt nedsövda kropp som en klar blixt upp i huvudet som ännu inte är riktigt medveten om vad som händer med henne.

Omedveten så kommer hon eller rättare sagt hennes fitta kommer för Marie vet inte riktigt vad som händer med henne.

Det långdragna stönandet hon ger i från sig är så erotiskt laddat för honom för det innehåller så mycket återhållen lust som han skulle vilja släppa ut från henne.

 

 

Han ser hur könet drar ihop sig och stoppar in sitt finger i det och känslan när det silkeslena smiter åt om hans finger och mjukt masserar det med sitt fuktiga inre är enorm.

Det spränger och bultar i hans stora kuk av längtan efter kvinnan som ligger helt försvarslös framför honom med sitt blottade sköte.

Det går inte att vänta längre för nu tycker han att han också förtjänar något skönt som tack för allt han gjort för Marie.

Han reser sig upp och tar fram sin kuk ståendes mellan Maries ben och riktar in sitt enorma organ som är grovt som hans underarm mot öppningen till fittan som är som en magnet på honom.

 

Kukhuvudet bryter sig in i Maries fitta med obönhörlig kraft, han ser intresserad när blygdläpparna delar sig och spänns ut av hans stora kuk.

Marie jämrar sig när den stora kuken töjer ut hennes trånga sammetsmjuka fitta och hon känner dimmigt hur hon fylls upp på ett skönt sätt när det spänner där nere.

Han drar sitt kukhuvud fram och tillbaka och njuter av känslan av Maries fitta som så skönt omsluter hans stora kukhuvud.

Han ser stolt hur hennes kön fuktar kuken för att underlätta hans inträngande in i det gudomliga hålet mellan hennes ben.

Hon skriker till när han tränger in för långt för han förstår inte hur stor han är där nere och han har nog aldrig riktigt förstått det heller.

 

Alla tjejer han träffat har varit trevliga tills de fick se hans kuk, då skrek de något om missfoster och sprang iväg.

De hade varit så intresserade när de kände den stora bulan mellan hans ben och sedan reagerar de så där otacksamt när de ser hans stolthet.

Sedan hittade han sjukhuset av en tillfällighet och såg alla nersövda kvinnor rulla förbi till operationer m.m.

Då hade han vunnit högsta vinsten då han insåg potentialen av obegränsat med kvinnor som ofta var nersövda redan dessutom och redan nästan avklädda.

Han hade hittat en ny jaktmark där kvinnorna inte kunde springa iväg.

 

Frustrerat ser han ner mellan Maries ben där kuken har nått botten på hennes slida och trycker mot den motspänstiga livmodertappen.

Det är fortfarande en decimeter kvar som han vill ha omsluten av den okända kvinnans sidenmjuka trånga fitta.

Han knullar sakta fittan och ser att den är så trång så att hennes utspända blygdläppar följer med lite i rörelserna och hennes piercade klitoris stimuleras hela tiden av hans kuk.

Det kittlar till i kuken när han kommer med så kraftiga sprut i hennes oskyddade fitta att det tränger ut på sidorna och rinner ner på golvet.

Hon skriker högt när han stöter in kuken hårt i henne när det går för honom och hans kukhuvud försöker öppna och komma in genom livmodertappen.

Det sköna övergår plötsligt i blixtrande smärta som skär genom underlivet på henne.

Det brakar till när dörren slås in och säkerhetspersonal stormar in.

 

De brottar ned mannen lätt medan Marie ligger där med blottat kön och sperman som rinner ur det fortfarande öppna nyknullade organet.

Marie är hysterisk och skriker så högt så att de tvingas att söva henne och den kvinnliga avdelningschefen förbannar sig själv över sitt misstag när hon ser Marie.

Hon behövde undersöka Marie så han inte skadat henne under själva våldtäkten för han hade haft en abnormt stor penis och han hade sprutat i hennes oskyddade sköte.

Avdelningschefen rullar in Marie på det första undersökningsrummet och stänger och låser dörren så de absolut inte skulle störas igen.

 

Efter att ha stängt av kamerorna så sätter hon upp Maries ben i ställningen igen och sätter sig till rätta mellan hennes ben.

Maries fitta har nu slutit sig igen men det kommer fortfarande sperma från det kala vackert piercade könet hon har framför sig som hon själv tidigare piercat henne med.

Fast det var i en annan miljö när Marie var försvarslös och knullades hårt, hon måste tänka på annat innan hon blir för kåt och själv återigen våldtar den försvarslösa arma kvinnan.

Hon tänker på orgien hon hade varit på, där Marie hade blivit så kopiöst utnyttjad av så många människor, för det var inte bara män där som ville ha henne.

Hon hade också varit där och mindes med välbehag hur de hade knullat, smiskat, slickat både Marie och hennes mamma Karin.

Och nu ligger Marie framför henne igen, blottad och försvarslös och hon tänker att det var tur att hon valde det yrket hon har.

 

När hon ser på skötet framför sig så förvånas hon av att det kan se så oskadat ut med tanke på allt det har gått igenom.

Det hade varit med om sex 12-14 timmar per dag i en hel vecka och det hade varvats med både män och kvinnor för att hon skulle hålla och inte få skador.

Hon hade hela tiden kontrollerats av sjukvårdspersonal med henne själv i spetsen så att könet hölls insmort och mjukt välkomnande.

 

Hon suckar lite innan hon lutar sig fram och prövande slickar på Maries fitta för att känna den uppkåtande smaken av nyknullat kvinnokön igen.

Hon kan känna den lite syrliga smaken som säger henne att skötet som ligger öppet framför henne är kåt och spermasmaken att det har knullats nyligen.

Hon skruvar oroligt på sig där hon sitter och blir sådär ohejdat kåt och hennes egen fitta påkallar uppmärksamhet när den börjar sava och bli blöt.

Hon stoppar in ett verktyg som gör att hon kan se in i skötet ända upp till livmodertappen.

(Hon har sagt vad verktyget hette men jag har tyvärr glömt det nu).

Hon ansluter en liten vattenslang till verktyget och börjar skölja ur Marie fitta så hon kan se något mer än all sperma som han fyllt hennes kön med.

Hon slickar i sig en och annan spermaklick som rinner ut ur könet, det är ju synd att spola ner all sperma menar hon för det skadar ingen annan och hon tycker det är så gott.

Hon känner att hon blir allt kåtare när hon ser de sidenmjuka slidväggarna omsluter instrumentet när hon sköljer ur Marie så hon kan se om det är skador där.

 

Jag gör paus i filmen och ser oroligt på mamma.

Förstår du vad de gör frågar jag med ett bekymrat tonfall?

Ja visst gör jag det, de utsätter de stackars kvinnorna för våldtäkter, men det kan ju vem som helst se svarar hon stönande för hon är kåt som en marskatt.

Jo det gör de förvisso men jag tror att de också egentligen letar efter dig, lyssna på mig nu tills jag pratat färdigt för det här är nog viktigt.

Ja jag lyssnar, svarar hon med stigande oro och hon ser mer och mer orolig nästan ångestfull ut när hon motvilligt bryter sig ur de vällustiga tankarna hon har.

 

De har i så fall missat dig minst två gånger och jag blir orolig för vad de kan göra för att hitta dig och vad de tänker göra med dig när de väl hittar dig?

Det var du som blottade dig i bilen, just den bilen som de först stannade med lärarinnan i för de trodde att det var du.

Ser jag verkligen så gammal ut frågar mamma?

Det såg de inte innan de stannat henne, eller hur?

Nej men, vad ska jag göra, herregud Peter hjälp mig med vad jag kan göra frågar hon ynkligt?

De ville jaga oss när vi åkte in för att byta bilen och sedan tog de lärarinnans dotter som ju är ungefär i din ålder som de släppte efter en vecka med grova sexuella övergrepp.

Snälla Peter, skydda mig från dem, säg vad jag ska göra så gör jag det.

De vet vad du haft för bil och den kan de spåra tillbaka till bilhandlaren, så vi kan börja med att göra oss av med den här bilen och få tag på en annan bil.

 

Vi ringer till bilhandlaren och vi får komma in direkt och byta om vi vill för han har en kvinnlig kund som letar efter just en sådan cabriolet som vi har.

Mamma andas ut lättad att det kanske ska lösa sig med hennes problem till slut.

Vi ser oroliga att det står ett par långtradare hos bilhandlaren och det pågår en livlig diskussion där mellan handlaren och ett par chaufförer när vi åker förbi.

Jag noterar att han känner igen bilen men till min förvåning så avslöjar han inte oss för dem så vi kan obemärkt smita undan.

Vi åker med andan i halsen upp tre våningar i ett centralgarage mittemot för att kunna fundera ut vad vi ska göra för att lösa situationen.

Vi brainstormar lite vilt och det kommer fram en massa förslag och det mest extrema var väl att sätta eld på bilen.

Det var mamma som kom med det förslaget när hon började bli riktigt hysterisk.

Så ja lugnar jag och håller om henne hårt när hon gråter nu ska vi inte tappa kontrollen.

 

Vi har bra överblick över bilhandlaren från garaget och ser att en långtradare står där till synes oskyldigt men vi vet varför den står där.

Hon står snyftande en god stund innan hon lugnar sig och vi söker på bilannonser i stället.

Vi söker på nätet efter någon som vill byta bil och till vår förvåning så hittar vi en som vill byta sin bil mot en cabriolet.

Mamma fräschar upp sig så hon inte ser rödgråten ut, under tiden ringer jag upp till annonsören och det är en kvinna som svarar med en silkeslen sexig röst som skickar ilningar ner i tårna på mig.

Jag känner att jag får stånd enbart av att höra den där feminina mjuka rösten innan jag med en harkling finner mig och framför mitt ärende.

 

Vi bestämmer träff med spekulanten till centralgaraget där vi är och det är en kvinna i femtioårsåldern med sin dotter som nyligen fått körkort som kommer dit.

När vi hälsar artigt så är det tydligt att här finns det pengar, de åker en BMW av nyare modell som dottern kör, en bred och imponerande kraftfull bil som andas överklass.

Mamman som det är något välbekant över kör den ”sämre” bilen som naturligtvis är den som ska bytas, en lite mer alldaglig bil, en SUV.

De vill byta jämnt och mamma och jag står på sidan om och diskuterar hur vi ska göra medan de provkör bilen och vi ser hur de kör förbi på gatan utanför bilhandlaren.

När de kommer tillbaka från åkturen börjar det hända saker vid långtradaren, han har sett bilen och tar fram sin telefon.

 

När de kommer fram till oss så är kvinnan lite dryg och överlägsen för att förmå oss att byta jämnt.

Vi ville gärna ha haft pengar emellan men det ville kvinnan inte vara med om.

Vem ska köra bilen frågar mamma plötsligt?

Det ska jag göra svarade kvinnan lite snorkigt.

Vi har en kort diskussion och mamma avgör med, ”hade det varit dottern så nej men den där mamman behöver få sig en omgång, vi byter”.

Jag skrattar till och säger ”du kan vara lite elak när du sätter den sidan till mamma”.

”Jag har inte dåligt samvete mot överklasspack som tror de är något” svarar hon kort.

Vi möts för att göra upp och kvinnan är nästan otrevlig i sin dryghet när vi ska skriva på ägarbytet.

När kvinnan skrivit på och legitimerat sig, det var till och med så formellt så hon lämnade sitt visitkort.

Men det var nog bara för att få visa det adliga familjevapnet, visserligen mannens familjevapen men ändå så var ju hon lite finare än andra.

 

Då kände jag plötsligt igen henne, det var samma kvinna som vi mött efter Glory holeäventyret, hon som ville ha hjälp av mig med piskan.

Jag tar kvinnan åt sidan och avslöjar att jag känner igen henne och då går luften ur henne så hon står där likblek framför mig med ryggen mot dottern och har fått en jagad blick fylld av ångest.

Jag ser hur det dryga vackra skalet har fallit av och under finns det en liten människa som söker bekräftelse och vill synas.

Jag tar tag om hennes ena bröst innanför den fina kappan, nyper till i bröstvårtan hårt samtidigt som jag ser in i hennes ögon som tåras.

”När jag ringer så kommer du, annars så berättar jag allt för din dotter” beordrar jag henne kort.

Jag ser dottern komma mot oss för att se hur det går för oss men kvinnan hinner bara nicka medgivande med en ängslig ångestfull blick att jag ska avslöja hennes andra liv.

 

Hennes sexuella liv som hon trodde ingen kunde veta något om, speciellt inte den egna familjen med dottern i spetsen.

Fick de reda på det så skulle hon sparkas ut och eftersom pengarna och den adliga titeln var mannens så vore det katastrof för henne, hon skulle stå på bar backe.

Hon kanske till och med bli tvungen att få arbeta och med vad vet hon inte heller, för hon kan ju ingenting förutom det hon så desperat inte vill att familjen ska få reda på.

 

”Vi byter” säger mamma kort när vi samlats för att avgöra affären fort, för hennes oro att de letar efter henne gör att hon inte kan slappna av.

Mammorna skriver på ägarbytet och dottern kastar sig i BMW-n och susar iväg ivrig att visa kompisarna sin ”nya” bil.

Mammorna skakar hand innan grevinnan säger ”förlåt mig för mitt uppförande, jag är inte sådan men lever man i den miljön så präglas man av den”.

Sedan sätter hon sig i bilen och åker sakta iväg hon också, men hon åker hemåt mot slottet.

Vi ser ut över kanten när hon åker iväg förbi långtradaren som står kvar, men så fort hon kört förbi så följer den efter hennes bil.

Vi åker hemåt vi också, lugnare nu när vi fått bilen utbytt.

 

På morgonen så säger mamma, ”jag har dåligt samvete för vad vi gjort, jag måste ringa och prata med henne så jag vet att hon är okay”.

När hon efter frukosten ringer och frågar efter grevinnan så är det en orolig dotter som svarar i telefonen och motfrågar om vi sett något, för mamman hade inte kommit hem någon gång.

Mamma ser likblek på mig, ”vad har vi gjort för dumt mot den stackars kvinnan Peter”.

”Vi måste göra något, ut och leta”.

”Vi tar bilen, klar att åka om tio minuter” avgör jag kort.

 

När vi till slut efter ett dygns sökande hittar henne eller där vi tror att hon göms på en övergiven gård som det var livlig trafik in till, helt omotiverat för det är tydligt obebott och har varit det länge.

Vi parkerar bilen en bar bit ifrån den gamla gården och smyger fram och långt innan vi kommer fram så kan vi höra jubel som vi försöker lokalisera.

De har henne i ladan tror vi för vi kan höra rytmiska stön där inifrån uppblandat med ett och annat skrik av smärta när något plågas under publikens jubel.

Vi kan smyga fram till baksidan av ladan där det växer ett yvigt buskage.

Det ligger en gammal dörr utanför som har fallit ner på marken efter år utan underhåll och som de föregående ägarna har använt till att köra ut dyngan genom.

Det är ett perfekt ställe att kunna se utan att ses så vi smyger dit för att vi ska kunna spana lite.

När vi kikar in så chockas vi av vad vi får se när alla människor går iväg och lämnar en varelse kvar där.

Tittar man noga så kan man känna igen grevinnan under lager av smuts på den nakna kroppen.

 

Den tidigare så välklädda välvårdade kvinnan är borta, istället står det en naken smutsig varelse på knä med överkroppen mot den smutsiga marken och med tovigt hår på huvudet.

De förut så välmanikyrerade händerna är nu smutsiga liksom resten av hennes kropp och bredvid henne så står det två rostfria skålar, en med vatten och den andra med någon form av mat.

Hon rör sig sakta mot vattenskålen för att dricka men når inte riktigt fram innan hon skriker till och det knastrar från hennes kön.

Hon är bunden med sina händer bakpå ryggen och hon har något som sticker ut från skötet som övergår till en tunn kätting som sitter fastskruvad i väggen.

 

Hon stönar svagt, när vi hör steg närma sig och det kommer in en man med bar underkropp så att hans stora kuk syns under hans nedhängande mage och han har en öl i handen.

Han skrattar när han häller ölen över hennes kropp med orden ”du är ett smutsigt luder din hora”, vad är du alltså?

Hon svarar inte direkt så han tar tag i det som hon har i fittan och drar lite i kättingen så hon får ryckningar som går genom kroppen.

Aaaaj låter det svagt från den tidigare så stolta grevinnan som har degraderats till ett djur som de kan göra vad de vill med.

 

Det utstickande föremålet sitter fast i skötet och man ser hur det drar i hennes fitta och det kommer något knastrande elektriskt ljud därifrån när hon skriker av smärta.

”Jag är ett smutsigt luder och en hora” skriker hon desperat för att slippa smärtan hon känner.

Han skrattar belåten med reaktionen han fått av den smutsiga kvinnan som de ska fortsätta knulla tills hon inte klarar mer, kanske någon vill ha med henne i lastbilen för värmens skull sedan.

Vem vet om någon alls vill ha henne i inomhus överhuvud taget.

 

Han gör en vridande rörelse och drar ur anordningen ur hennes fitta och sticker resolut in kuken i hennes ännu så länge trånga sköna fitta som han njutande knullar energiskt.

Hon stönar högt av hans stötar men inte av vällust utan mer av obehag, något som inte verkar bekymra mannen som njuter vällustigt av vad hennes kropp kan erbjuda.

Han reser sig innan han kommer med några sprut över ryggen på henne och han står där fundersamt tittandes på den fortfarande slanka vackra kroppen som visar tydliga spår av alla piskrapp den fått.

Han drar sakta i sin kuk innan han flinande börjar kissa på henne och han gör det utstuderat över hela hennes kropp medan hon snyftar tyst.

Snälla kan jag få vatten, jag är så törstig jämrar hon sig.

Han tar utan ett ord vattenskålen och kastar det kalla vattnet på henne med orden ”du behöver tvätta dig först din överklasshora, du är smutsig”.

Han fyller på den smutsiga vattenskålen och ställer den återigen där hon inte kan nå den utan att få stötar i sitt sköte och hon gråter öppet med sitt ansikte på det smutsiga golvet.

Kan inte någon hjälpa mig hörs det förtvivlat en svag röst från henne.

 

Han spottar bredvid hennes kropp och tar fram en piska och ger henne några rapp på brösten, stjärten och sist på fittan och det enda ljud hon ger ifrån sig är svaga stönanden.

Det var inte den respons han ville ha så han sätter in anordningen igen i den nu lediga fittan och vrider om så det klickar till och hon stönar till.

Lek inte med dig själv nu när jag är borta och han ser intresserat hur hans urin och sperma rinner efter hennes kropp och skapar ränder i den smutsiga huden.

Han tar lite sperma på fingret och kör brutalt in det i hennes stjärt fram och tillbaka men hon stönar bara lågt igen utmattat medan han misshandlar det trånga stjärthålet.

 

”Vänta du bara tills imorgon, då ska vi knulla dig med två kukar i varje hål så det blir lite fart på dig igen, då kan jag fista dig i röven ska du se” säger han med ett sadistiskt flin.

”Snälla du, varför gör ni så här mot mig, släpp mig så ska jag göra det skönt för dig och du kan få pengar, mycket pengar om du hjälper mig” frågar hon förtvivlat och med ökande desperation.

”Pengar hjälper inte om jag är död för chefen kommer i morgon och tills dess får du lov att tvätta dig för du stinker lång väg.”

 

Får jag vatten att tvätta mig med då frågar hon hoppfullt?

Inte slösar vi vatten på dig, du får väl göra som katterna gör, slicka dig ren.

Den smutsiga kroppen skakar när hon gråter och han skrattar högt och bullrigt medan han ser på hennes gråtande kropp.

Hon slutar snart att gråta utmattad av vätskebrist som hon är.

Han rapar högt när han vänder på klacken och går därifrån samtidigt som han tar fram en öl till som han halsar när han går bort till sina kompisar för att sova så han ska orka med nästa dag av nöjen.

 

Mamma petar på mig ”skynda dig innan han kommer tillbaka” väser hon tyst.

Jag smyger fort fram till den smutsiga varelsen och stanken som omger henne är chockerande då hon inte fått gå på toaletten eller tvättat sig på de två dagar hon varit borta.

Men jag måste stålsätta mig innan jag tar tag i henne och försöker resa henne upp men hon är för svag.

”Snälla inte mer nu, jag orkar inte längre, vatten, snälla ge mig vatten” kommer det ett tyst viskande från henne.

Jag ställer snabbt fram vattenskålen åt henne och hon dricker tacksamt utan att bry sig om det förnedrande i situationen när hon måste lapa i sig det smutsiga vattnet som en hund.

Medan jag försöker ta loss henne och hur det ska gå till vet jag inte så jag tar loss kedjan från väggen i stället då jag inte kan se hur den ska lossas utan att tillfoga henne mer smärta än hon redan har.

”Förlåt att jag är så smutsig, men jag kan inte hjälpa det” snyftar hon fram stötvis.

”Tyst så de inte hör oss för då är det kört” viskar jag åt henne och håller min hand för hennes mun tills hon är lugn igen.

Jag sitter alldeles stilla och bara lyssnar, men allt är lugnt med undantag för några snarkningar från männen tills mamma viftar att kusten är klar.

 

”Nu måste du vara tyst när jag kastar upp dig på axeln, kan du vara det” viskar jag frågande till den smutsiga grevinnan och jag får ett lågt sammanbitet ja till svar.

Hon stinker så mycket att jag nästan kräks innan jag resolut kastar upp henne på axeln fast besluten att klara det här nu.

Jag samlar varsamt upp kedjan som hänger från hennes kön för att inte trampa på den när vi rymmer, det vore inte så bra om hon plötsligt skrek till och väckte alla.

Jag känner hur den än gång så lena huden nu är sträv av ingrodd smuts och exkrementer och för att inte prata om stanken som omger henne.

 

Jag skyndar fram till mamma och väser åt henne att skynda sig på innan jag fortsätter bort mot bilen medan mamma springer före kämpandes mot illamåendet.

När vi kommer bort till bilen så lägger vi ner grevinnan i bagaget på en filt, stänger försiktigt bagageluckan och hoppar in i bilen.

Vi åker hemåt men stannar flera gånger för att se om vi blir förföljda men främst för att se hur det går med den fritagna fången.

Men hon sover varje gång och reagerar inte alls.

När vi kommit halvvägs hem så ser vi hur det lyser upp på natthimlen från vart vi kom ifrån och det blixtrar som om var nyår eller 4 juli.

Ljusskenet i fjärran ser vi hela vägen hem men det övergår mera mot orange som om det skulle ha börjat brinna där borta.

Vi stannar inte utan skyndar vidare hemåt för att inte bli inblandade i något mera.

 

När vi sent omsider kommer hem så tar vi in henne i grovköket för att jag ska duscha av henne då mamma inte klarar lukten längre som omgett oss hela tiden i bilen.

Mamma får hålla utkik istället och vädra ur bilen samt kasta filten som grevinnan haft om sig.

Jag lägger varsamt ner henne på magen så jag kan knyta upp det de har bundit henne med innan jag vänder henne på rygg för att få bort anordningen hon har i fittan.

Hon stönar lågt och rör sig oroligt när jag rör vid anordningen innan jag kommer på hur den är konstruerad och vrider på den som ett lock så det klickar till.

 

Hon suckar befriat då den tydligen varit irriterande att ha inkörd i den ömtåliga fittan.

Jag ser på hur den är gjord och när man vrider på den så åker det ut hullingar som gör att den inte på något vis kan åka ur hålet den är i.

Drar man i kättingen så blixtrar det mellan några elektroder som då befinner sig i hålet och hur det känns vill jag inte ens tänka på men det ger rysningar efter ryggen.

Hon mumlar oroligt när hon hör hur det knastrar så jag lägger den åt sidan så jag kan fortsätta med att tvätta hela hennes kropp.

 

Jag börjar med att skölja från huvudet med ljummet vatten och vattnet som rinner av henne blir brunt av smuts men hon piggnar också till av fukten.

När jag schamponerar håret på henne så hummar hon av välbefinnande när jag masserar in schampot ordentligt i hårbotten.

Hon försöker resa på sig men jag håller kvar henne med orden ”du är för svag ännu, ligg kvar”.

Jag tar av mammas någon sån där rengöringsolja som jag tvålar in henne med, först i ansiktet med mjuka rörelser, har på mer olja för att fortsätta ner över halsen.

 

När jag tvålar in hennes bröst så förvånas jag över hur fasta och ungdomliga de är, som mammas trots att hon är tolv år äldre.

Jag tvättar ner över den platta magen mot underlivet och ser hur det framträder märken efter piskrapp och andra märken som har uppkommit när de plågat henne på olika sätt.

Hon gnäller tyst när jag mycket försiktigt tvättar underlivet som är randigt av piskan som de använt över hela hennes kropp, flera märken går rakt över klitoris som de verkar ha siktat på.

Blygdläpparna är svullna av piskrapp och när jag försiktigt tvättar mellan dem med en tvål som det står intimhygien på så gnäller hon sakta men håller ändå isär låren så att jag kommer åt fittan.

Hon gnäller lite när det svider i såren efter piskan men det kan inte hjälpas om hon ska bli ren.

 

Jag rullar över henne på mage innan jag fortsätter att tvåla in henne från huvudet ner över ryggen mellan de fasta muskulösa skinkorna in i hennes anus hela tiden med mjuka försiktiga rörelser.

När jag tvålar stjärten och ingående tvättar hennes misshandlade anus så lyfter hon mötande på sin stjärt så jag kan komma åt överallt, skönt viskar hon stönande sakta av välbehag.

Jag tar av duschmunstycket och sköljer noga ur hennes anus som ett snabblavemang några gånger tills det bara kommer ut rent vatten.

Hon får sedan ställa sig framåtböjd på knä så att jag kan göra samma procedur på hennes än mer misshandlade sköte och då gnäller hon mera när det svider i de irriterade slemhinnorna.

 

Sedan gör jag samma procedur från topp till tå två gånger till och då är hon mer rosig i skinnet och luktar bara ren hud.

Hon får låna min badrock när hon följer med till köket för att få äta lite innan vi alla går och lägger oss.

Mamma har gjort i ordning en rejäl måltid som hon försiktigt börjar äta av då hon inte ätit nästan någonting när hon var fången.

Maten de hade erbjudit henne var hundmat och det vägrade hon äta, men även det motståndet hade varit på väg att brytas ju längre de höll henne fången.

För hon hade provsmakat på hundmaten när ingen såg, för nöden har ingen lag, antingen gör man allt för att överleva eller dör.

Hoppet att överleva hade ännu inte övergivet henne då utan hon fortsatte att kämpa.

 

Mamma har bäddat åt henne i våran soffa innan hon gick och lade sig och jag visade grevinnan soffan och hon fick en tandborste som hon noga borstade tänderna med i säkert tio minuter.

Hon tog på sig ett nattlinne och ett par trosor som hon fick låna av mamma när hon var inne på toaletten, jag hade ju redan sett henne naken men för moralens skull så.

Jag bäddade ner henne och satt en stund och pratade lugnande med henne tills hon somnade.

Då först gick jag också och lade mig helt slut jag med.

 

Jag väcktes av en varsam beröring och en röst som ynkligt frågade om hon fick sova i min säng för hon drömde mardrömmar så mycket.

Utan ett ord så öppnade jag täcket och hon flämtade chockad till och jag svor tyst för mig själv, jag sover ju alltid naken så den stackars kvinnan blev överraskad kan man lugnt säga.

Men hon fann sig snart och kröp ner hos mig med ryggen mot mig och jag lade täcket över henne och hon somnade på en gång.

Jag ligger vaken en stund och ser på konturerna av den vackra kvinnan som genomgått så mycket och ler lite när jag tänker på hur hon blivit chockad av min kuk.

Den kuken som jag känner att den svullnar innan jag somnar av utmattning, för vi hade letat efter henne i ett dygn innan vi till slut hittade henne.

Jag väcktes några gånger under natten av att hon grät i sömnen men hon lugnade sig när jag höll om hennes kropp och det hade jag ju inget emot.

När jag väcktes så hade jag varje gång min hand stadigt om hennes ena bröst

 

När vi vaknade på förmiddagen så klev hon upp före mig och hon stannade plötsligt och tog sig om ryggen med handen och håller handen framför sig begrundande.

 

Hon vänder sig mot mig med ett blygt leende det är fler som drömt säger hon med en morgonhes sexig stämma innan hon slickar av fingrarna långsamt och utstuderat.

Jag ser beundrande efter henne och tänker att om jag vore greven så skulle jag inte släppa henne ur sikte för trots allt som hon genomlidit så är hon sexigheten personifierad.

 

Det ringer på dörren någon timme efter vi ätit lunch och när jag öppnar så står hennes dotter där och frågar ”är mamma här”?

Förbluffad så svarar jag bara javisst och ser bakom henne hur det står ett jaktlag med äldre herrar i sina för adelsmän så typiska hattarna med fjäderliknande plymer i på sig och det ser lite komiskt ut.

Men vapnen de har i sina händer är inte komiska, så flinet uppstår inte och bakom dem skymtar ett par militärgröna terrängbilar med påmonterade automatvapen bemannade och skjutklara.

 

Hej älskling hör jag bakom mig och dottern rusar förbi mig ropandes mamma innan hon slänger sig i grevinnans välkomnande famn.

Herregud som vi har letat efter dig, varför har du inte ringt klandrar hon sin mor.

Jag ville läka lite först och jag har bara varit här i ett dygn som jag har sovit och försökt att hämta mig för att få nya krafter.

Jag var deras fånge i två dygn av strapatser och övergrepp snyftar hon till.

Peter och Mia kom och räddade mig från dem med risk för sina egna liv och har tvättat av mig och gett mig mat.

 

Du behöver inte vara orolig för dem något mer mamma, pappa och hans vänner har fixat allt.

Hon ser frågande på sin dotter som svarar ”fråga inte något mer, du kommer inte att se dem någon mer gång och jag vet inte mer än att pappa sa att problemet finns inte mer”.

Mamma och jag får en stor kram av grevinnan innan kortegen åker hem.

När hon kramar mig så viskar hon i örat ”Du behöver bara ringa, jag finns alltid där för dig och erbjudandet står kvar om du kan du hjälpa mig med piskan, snälla du för jag har nog varit en stygg flicka”.

 

Greven kommer fram och skakar hand med mig och mamma och säger ”ni har gjort min familj en stor tjänst och kan jag hjälpa er på något sätt oavsett vad så behöver ni bara fråga”

Han lämnar sitt visitkort till mig med orden ”det telefonnumret är bemannat 24/7 året om” och ringar in ett nummer på kortet.

Jag kan inte nog tacka er för vad ni gjort för oss och sätter ett klistermärke bredvid dörren med något mystiskt märke på.

Det här visar att ni står under mitt beskydd så länge ni lever eller rättare sagt under en ordern som jag är medlem i och på insidan står mitt medlemsnummer.

 

Tre dagar efter när mamma ska gå ut med soporna så ropar hon efter ett tag på mig och när jag kommer ut samtidigt som jag skrattande säger ”behöver du hjälp med soporna mamma”.

Så svarar hon bara ”vi har besök”.

När jag kommer ut så står det en kostymklädd man utanför sin bil en Audi av nyare modell.

Han ser väldigt trevlig men allvarlig ut, ungefär som en advokat.

”Kan ni möjligen vara Marie-Louise och Peter” frågar han väldigt artigt.

Vilket vi bekräftar undrande vart han vill komma med frågan.

Han lyfter sin mobiltelefon och säger kort ”hittat” i den, innan han svarar oss, att han håller på med en undersökning om människor och deras reaktioner på olika saker.

Han undrar försynt om han får ställa några frågor till oss, vilket vi godkänner.

Då rullar den första långtradaren in på vår gård och vi försöker smita i väg men det kommer folk bakifrån huset också, så vi kan bara stå där väntande.

 

Advokaten banar väg genom folkhavet tills han står framför mamma, som ser väldigt rädd ut.

Jag känner mig inte så där tuff heller då vi är helt omgivna av människor och jag känner hur hårt hjärtat slår i bröstet på mig.

 

Han tar tag i hennes skjorta och ser in i hennes ögon medan han sakta drar isär skjortan så knapparna far all världens väg och blottar mammas bh-klädda bröst.

Tårarna rinner på mamma men hon törs inte säga någonting åt mannen som tar fram en kniv som han håller framför hennes ögon innan han skär av bh-n mellan hennes bröst.

Han tar mjukt om hennes bröst som för att känna på dem smeker dem mjukt så att bröstvårtan knoppas av att han retar den känsliga vårtan.

Det kommer en svag protest från mamma när hon säger ”snälla du , jag vill inte att du gör så här på mig”.

 

Det kommer en annan hand från sidan som tillhör en enorm chaufför som också tar på mammas bröst och advokaten väser lågt och hotfullt åt honom.

Chauffören släpper bröstet som om han hade bränt sig och backade blek om nosen över att ha misshagat chefen.

Chefen ler snett och svarar ”vädja till min snällhet gör ingen nytta, vilket du kommer att märka snart nog” och skrattar ett hjärtligt trevligt skratt som inte når upp till hans ögon.

 

Han knäpper lugnt upp knappen på mammas tajta jeans som sitter hårt över hennes runda höfter och drar ner dragkedjan i gylfen.

Han stannar upp en liten stund innan han fortsätter med att dra ner hennes jeans och han ser hela tiden nyfiket in i hennes ögon för att se hur hon kämpar med sig själv att inte få panik.

Tårarna som rinner ner för hennes kinder av hennes vanmakt av att han kan göra så här mot henne.

Nu kan man se de vita Victoria secrets-trosorna upphetsande visa sig och den vita färgen bryter vackert av mot den solbrända huden på mamma.

Han fortsätter att dra ner byxorna över låren tills de slutligen ligger runt hennes fötter och han smeker upp över höften vidare bak mot stjärten där han stannar vid för att klämma på den.

”Den här ska nog tåla en hel del”, blir hans något kryptiska utlåtande om mammas stjärt som han slutligen motvilligt slutar att känna på.

 

I stället övergår han till mammas trosor, han drar ut resåren på dem och kikar ner i innanför dem.

”Aha, det är där du gömmer dig, den berömda fittan som jag hört så mycket om” säger han triumferande med ett skratt.

Plötsligt har han kniven i handen igen och skär resolut av trosorna så han står dem i handen och mamma står naken förutom den uppslitna skjortan framför honom.

Han viftar lätt med trosorna framför ansiktet och luktar högt innan han sätter dem mot ansiktet för en djupare analys.

Det ser väldigt komiskt ut men det är absolut ingen som ens drar på smilbanden när han har min mammas trosor tätt tryckta mot sitt ansikte.

 

”Trettiofem till fyrtioårig mamma tycker om BDSM och är undergiven med en förkärlek till att bli tvingad att göra saker mot sin vilja” lyder hans utlåtande.

Mamma står och stirrar klentroget på honom när han fällt sin analys om henne, han hade läst ut saker som hon inte erkänt för någon annan förutom för mig.

Han skrattar till och säger att näsan kan användas till mer än att lukta på något så ointressant som på viner och ser stolt ut.

 

När han tar mellan mammas ben så luktar han på handen med uppenbart välbehag och säger ”det finns inget som luktar godare än ett kvinnokön på morgonen”.

Han slickar sig på fingrarna som om han haft dem i en syltburk och smackar med tydligt gillande.

Mamma står skamsen där med tårarna rinnande ner för kinderna men kan inte hindra hur hennes kropp reagerar oavsett vad huvudet säger.

 

Trots den oerhört hotande situationen så har hennes kön blivit kåt mot hennes vilja och hon känner den välbekanta känslan när kroppen laddar upp för sex, frivilligt eller ej från hennes huvud.

Hon kliver ur byxorna som hon har kvar kring fötterna och låter han viljelöst ta av resterna av hennes skjorta så hon till slut står helt naken framför honom.

Jag måste hämta andan för jag tycker att hon är så vacker och erotisk när hon står framför honom med knoppande bröstvårtor och ett vaknande kön som snart kommer att kräva saker av henne.

Han tar av sig sin kostym men den läggs inte på marken utan när han håller ut klädesplagg efter klädesplagg så är det en man som tar emot dem och håller i dem varsamt.

Tills han står framför henne helt naken han också och hans manslem är styv men inte anmärkningsvärt stor.

 

Ett stadigt bord ställs bakom mamma och säger kort ”lägg dig på rygg där”.

Mamma som inte vågar annat gör som han sagt, lägger sig på bordet men det är obehagligt att ha benen hänga utanför så hon sätter upp sina fötter på bordet med benen ihop.

Hon ser ängsligt på mannen som ser intresserat på hennes kropp och drar efter andan av skräck när han plötsligt tar tag i hennes fötter för att flytta isär dem.

Då hon envisas med att hålla ihop benen så tar han tag i knäna och särar på hennes ben samtidigt som han ler ett trevligt leende så han ser riktigt sympatisk ut.

När benen särar på sig motvilligt så övergår det trevliga leendet till ett mera rovdjursaktigt grin när det värnlösa kvinnokönet blottas för hans ögon.

Det delvis öppna inbjudande och fuktiga könet fungerar som en oemotståndlig magnet på honom när han dras in mellan hennes ben för att styras in mot målet.

 

Han ställer sig mellan benen och tar sin kuk och för in den i mammas blottade fitta med en njutande min och ser på mamma hela tiden tills han är helt inne i henne.

Aaah låter det när han njutande sakta börjar knulla henne med långa drag och han drar ut den så långt att hans kukhuvud nästan glider ur och ger hennes klitoris en kyss innan den åker in igen.

Han ser roat hur hon flämtande av njutning och med allt dimmigare blick stöter tillbaka när hon njuter av vad hans kuk gör med henne och hennes ben är nu öppna för honom.

Han tar sin kuk och låter den glida mot hennes slippriga styva klitoris och mamma är stum av kåthet, hon kan bara stöna tungt när hon njuter.

Han är inte oberörd heller utan han kommer plötsligt med ett stön i hennes fitta men mamma hinner inte riktigt komma så hon gnäller lite ynkligt efter mera kuk.

 

”Du ska nog få så det räcker och blir över” säger han flinande åt henne.

”Bind dem nakna så kan ni roa er som ni vill med dem” säger han högt.

Mamma har han tvingats glömma hur skön hon var för hans mannar måste få sitt annars blir det myteri bland dem.

Han klär på sig medans de binder både mamma och mig nakna, jag blir liggandes på marken medans det kryllar av folk runt mamma och hon har snart fått sin första kuk i sig.

När han klätt sig så har mamma redan knullats av tre stycken som djuriskt har tagit henne hårt och brutalt när de bara tänkt på sin egna njutning.

Advokaten strosar runt nöjd med sig själv över att fått tag på kvinnan som han sökt så länge och som visade sig vara så skön att ta för sig av.

Han går nyfiken fram till vår ytterdörr när han ser märket på sidan.

 

”Vad är det där för märke på sidan om dörren” säger han lugnt innan han går fram för att se bättre.

Han står helt stilla och ser på märket innan han suckar och högt säger ”Stopp, släpp dem nu för de är skyddade och vi kan inte röra dem mer”.

Vi står som frågetecken bundna och nakna innan de knyter loss oss, han ser begrundande på oss eller på mamma speciellt.

”Jag antar att ni inte vill berätta varifrån märket kommer ifrån och det spelar kanske ingen roll heller, men det räddade er från ett annat öde”.

Under tiden så har nästan alla åkt därifrån igen.

”Vi kommer inte att träffas igen, men åk inte runt och blotta dig för lastbilschaufförer något mer”.

Mamma skakar förstummad på huvudet fortfarande livrädd för hon förstår ännu inte att det är över och att de inte kommer att våldta henne en efter en tills hon inte orkar mer.

Hon kände som om hon redan hade nått den gränsen när det rann efter hennes ben när vi mödosamt gick in i huset för att tvätta oss nog, mamma i varje fall för hon grät länge och jag försökte trösta.

 

Det kom order från någon hög polischef efter en vecka att utredningen om våldtäkterna skulle läggas ner p.g.a. bristande bevis och poliserna försökte spåra ursprunget till ordern.

De kom så högt att de inte vågade gå vidare med sina undersökningar och de fick några fina anonyma vinkar att de skulle sluta innan det kunde hända samma saker med deras fruar och döttrar.

Det gick till och med så långt att de fick bilder från både fruarnas arbetsplatser och döttrarnas skolor som anonymt skickades på SMS till de två poliserna.

Så de lade ner utredningen på en gång för att inte riskera något, det var ju inte ett mord som hade skett resonerade de.

Vem kan den där hemliga chefen vara som fortfarande går lös, kåt och arg.

 

Jag får ett SMS från sajten”she is to try be a erotic dancer with everything included, pole dancing, belly dancing and so on”

Jag visade det för mamma och hon frågade mig “Peter det där danserna vad är det för något”.

“Vi kan se det på nätet, jag kan ta fram det” svarade jag.

 

“Eva-Lena ringde och ville att vi ska träffas gloryhole-gruppen med alla nya medlemmar inför nästa gång” berättade mamma senare på kvällen.

 

Fortsättning följer.

 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.