Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/9, 2008 kl. 18:33, av Hannes II

Kamp med konsekvenser

Det hade varit svårt att motstå Sannas bedjande ögon och vackra leende. Egentligen var jag helt slutkörd och ville bara varva ner, stretcha och ta en bastu.

- Snälla?

Hennes blåa ögon tindrade och till slut kapitulerade jag.

- Okey, sa jag, - men bara randori då.

Sanna nickade och hoppade ivrigt upp. Hur kunde hon ha sån energi när vi redan tränat nästan två timmar? Träningsdräkten var våt av svett och klibbade på kroppen. Jag kunde egentligen inte sätta tummen på min motvilja att göra Sanna till viljes. Hon var slank och vältränad med kortklippt blont hår och ett par pigga blå ögon. Hon var lättsam och behaglig att umgås med så det kunde inte vara hennes uppenbarelse.

Jag tror att det låg i att hon var högre graderad än vad jag var fastän jag var äldre än henne. Jag var 25 och hon 21. Vi hade båda börjat träna ju-jutsu i 15-års åldern men hon hade redan tagit sitt svarta bälte medan jag fortfarande hade brunt. Värnplikt och universitetsstudier hade skjutit min gradering framför mig men till sommaren skulle jag äntligen försöka ta det efterlängtade svarta bältet. Sanna hade klarat sin gradering på jullägret och tagit sitt svarta bälte på rekordkorta sex år. Bältet var fortfarande hårt och styvt runt hennes midja.

Våra gradskillnader kunde jag nog hantera ändå, en del tekniker var hon bättre på och en del var hon sämre på, men hennes uppenbarelse var svårare. Jag hade motvilligt fått erkänna för mig själv att jag gillade henne ganska bra, kanske så bra att jag var lite småkär i henne, samtidigt som jag inte fick några signaler om att mina känslor var besvarade.

Sanna var en typisk killfavorit och hennes avspända stil uppskattades av många. Att hon dessutom var snygg gjorde ju inte saken sämre och hon var ett klart favoritämne att diskutera i bastun efter träningen och beundrarna var många och själv kände jag att jag inte hade så mycket att komma med. Självförtroendet kanske inte var min starka sida när det gällde tjejer och definitivt inte när det gällde Sanna!

Så egentligen var jag nog generad av att hon ville att jag skulle stanna efter träningen för att träna en stund till. Visserligen skulle hon ju delta på SM så det var matchträning hon ville ha. Men ändå, jag kunde inte skaka av mig den där känslan av osäkerhet.

- Vi skippar gijackan va? sa hon och började dra av sig sitt svettiga plagg utan att vänta på mitt svar.

Hon kastade jackan på sin träningsväska och gick ut på mattan och sköt ner det svarta bältet en bit på höften. Hon rättade till den mörkgröna sporttoppen och jag kunde tydligt se hur musklerna arbetade på hennes svettglansiga kropp. Jag drog av mig min genomsvettiga gijacka och la den ifrån mig innan jag rättade till mitt slitna bruna bälte och gick upp till henne på mattan.

- Det är avklapp som gäller va?

Det var mer ett påstående än en fråga och jag nickade och hon flinade tillbaks. Jag visste att det skulle bli strid på kniven för hon hatade att förlora och jag hade gett mig tusan på, hennes svarta bälte till trots, att inte förlora.

Hon rörde sig smidigt framför mig, lätt gungandes och cirklande. Hon grinade lite och blottade det rosa tandskyddet. Jag grinade tillbaka och blottade därmed mitt svarta dito. Sen var hon över mig. En snabb slagkombination som jag blockerade och kontrade med en rundspark. Hon gled mjukt undan och kampen fortsatte.

Hon försökte reducera mitt övertag i räckvidd genom att arbeta på kort distans. Hennes kast var betydligt bättre än mina och gång efter annan åkte jag i mattan med kast som skulle ha resulterat i poäng om det varit tävling. I golvkampen var hon snabb och vig och jag kunde bara kompensera hennes teknikövertag med min tyngd och styrka.

Efter en halvtimme stack sista man in huvudet i träningslokalen och förkunnade att vi var sist kvar. Tacksamt tog jag emot avbrottet för att dricka vatten och få ner pulsen några slag. Sanna uppmanade honom att låsa ytterdörren så att ingen skulle kunna komma in utan att vi märkte något. Kampen fortsatte efter det efterlängtade avbrottet och Sanna cirklade smidigt runt.

Efter ytterligare en halvtimme var jag rejält trött och teknikerna blev grövre och hårdare. Kontrollen var sämre och Sanna hade tagit emot en del tunga sparkar men genast gett tillbaka med samma mynt. Hennes taktik att arbeta på kort distans lönade sig och jag hade åkt i mattan igen om jag inte snabbt kontrat. Istället för att hamna ovanpå mig som Sanna förmodligen planerat så föll jag tungt över henne och jag kunde höra hur hon stönade till av min tyngd.

Snabbt snodde hon runt under mig och saxade benen om min midja och liggandes i hennes guard försökte hon att dra ner mig men i avsaknad av gijackan så fick hon inte tag om min svettiga överkropp. Jag utnyttjade situationen och försökte passera genom att skjuta henne ifrån mig. När jag kände hur hennes sax höll på att lossna så rörde jag mig åt sidan och för att inte tappa balansen släppte jag greppet om hennes bälte.

Blixtsnabbt snurrade hon runt och överrumplade mig. Efter lite bökande så satt jag fast i en sax med huvudet och ena armen mellan hennes ben. Med ansiktet hårt tryckt mot hennes gren försökte jag frustande ta mig ur hennes lås. Hade det varit en riktig match hade domaren brutit och gett Sanna en poäng men vi körde tills någon gav upp och jag hade ingen som helst intention att ge upp utan kämpade envist vidare.

Så länge jag inte försökte ta mig loss så höll hon mig mjukt men så fort jag försökte hitta en utväg så ökade trycket i saxen. Fast besluten att inte ge upp prövade jag olika utvägar som alla visade sig omöjliga. Jag lugnade ner mig och låg bara och andas tungt i väntan på att hon skulle ta initiativet när jag kände doften.

Först kunde jag inte komma på vad det var, men så kände jag igen den! Det luktade kön! Kvinnligt kön och jag blev omedelbart medveten om min position mellan Sannas ben med ansiktet hårt pressat mot hennes underliv. Jag greppade inte situationen ordentligt. Var hon kåt? Om i så fall, hur var det möjligt? Det var inte första gången hon befann sig i det här läget. Jag kände till min stora förtvivlan att min kropp började reagera och min lem blev hård.

Jag försökte en sista gång desperat att komma loss men Sanna ökade bara trycket i saxen och jag pressades obönhörligen hårdare in i hennes väldoftande kön. Jag frustade till och gned hakan mot hennes kön och jag kunde känna hur hennes höft roterade svagt mot mig som svar. Doften blev bara tydligare ju mer jag gned mig och Sanna gjorde inga försök att få mig att sluta och långsamt kände jag hur det blev fuktigare i grenen på henne. Min lem bultade hårt och jag hade ingen som helst tanke på kampen längre.

Jag förde upp min fria arm på hennes mage och försökte få upp knuten i hennes byxor. Knuten var hård av Sannas svett men till sist fick jag upp den. Jag försökte få ner handen innanför Sannas träningsbyxor och trosa. Hennes ben hindrade mig att nå ända vägen ner men jag kom så långt att jag kunde känna en sträng strävt könshår.

Jag vred lite på huvudet och fick ögonkontakt med Sanna. Jag fixerade hennes blick och jag kunde se hur blank den var. När hon förstod min intension lossade hon trycket i saxen och snart kunde jag glida hela vägen ner i hennes trosor där jag möts av ett mycket blött kön. Sanna stönade till när mitt långfinger gled ner i hennes våta skåra. Snabbt släppte hon saxen helt om mig och drog upp mig. Fortfarande med min hand i hennes byxor gav hon mig en kyss som var otroligt het.

Sugandes på min tunga och med skakiga händer försökte hon få upp mina träningsbyxor men även min knut hade blivit för hård av allt svett och hon gnydde till lite besviket. Hon sköt mig ifrån sig och drog istället av sig sin sportbehå och blottade därmed sina välformade små bröst för mig. Jag flämtade till när jag såg dom vackra fasta brösten som uppnosigt pekade mot mig. Dom var mycket vackrare än jag någonsin kunnat fantisera om, toppiga och fina med små vårtgårdar och stenhårda bröstvårtor.

Fortfarande med en hand i Sannas byxor böjde jag mig fram och lät tungan cirkulera runt en hård bröstvårta. Sanna andades tungt och hon rörde underlivet rytmiskt mot min hand. Hon började åter dra i mina byxor och då hon inte lyckades den här gången heller så sköt hon återigen mig ifrån sig.

- Hjälp mig, sa hon och jag kunde ana en svag desperation i hennes röst.

Motvilligt drog jag upp handen ur hennes trosor. Jag slickade prövande på långfingret och kände den salta smaken som tillsammans med den härliga doften fick min hjärna att nästan koka av kåtfeber.

- Men få av dom då, manade hon på mig.

Snabbt löste jag upp knuten samtidigt som Sanna drog av mig det slitna bruna bältet. Med en mycket nöjd min försökte hon lirka byxorna och kalsongerna över min höft. Hon hade lite problem att få dom över min mer än normalt hårda lem men efter lite lirkande så kunde hon dra dom helt av mig. Hon tittade på min lem med hungriga ögon och snabbt var hennes hand där och greppade mig. Det knöt sig nästan i magen när jag kände hennes mjuka, varma lilla hand sluta sig om min lem. Mjukt runkade hon mig samtidigt som hon sökte min tunga med sin.

- Säg att du vill knulla mig, sa hon samtidigt som hon fixerade mig med blank blick.

Jag brukar inte använda snuskiga ord, speciellt inte knulla som jag tycker låter alldeles för vulgärt så jag tvekade. Hon stannade upp i smekandet av min lem och jag frustade till lite besviket. Hon löste upp sitt eget bälte och börjar dra av sig sina byxor utan att släppa mig samtidigt som hon hela tiden fixerade min blick.

- Säg vad jag skall göra, sa hon och ökade trycket om min lem.

Min feberkåta kropp kämpade med min pryda hjärna och när jag såg hur Sanna drog av sig byxorna och kastade dom åt sidan så tittade jag instinktivt ner mot hennes sköte. Innan jag hann se något så knuffade hon mjukt omkull mig, fortfarande utan att släppa greppet om min lem, och kröp upp över mig. Med ansiktet tät emot mitt viskade hon nästan fram:

- Jag gör inget förrän du säger vad jag skall göra.

Hennes kåtblanka ögon blickade in i mina när hon fuktade läpparna med tungan för att sen bita sig lite i underläppen.

- Känn vad våt jag är, sa hon.

Jag hörde ett litet slaskande läte och sen satte hon sitt av sina könssafter kladdiga finger mot mina läppar. Nästan instinktivt sög jag in fingret i min mun.

- Nå hur blir det? frågade hon samtidigt som hon tog ett runktag om min lem.

Jag stönade till högt och Sanna log mot mig med blank blick. Med en nästan desperat kraftansträngning drog jag ner henne mot mig och sökte hennes mun. Hårt kyssandes drog jag omkull henne, lade ner henne på rygg och la mig över henne. Hon tappade taget om min lem och slog istället armarna om min hals och kramade mig hårt samtidigt som hon saxade benen om mig.

- Jag vill ha dig, sa jag och reste mig upp på armbågarna.

- Nej, kved hon med eftertryck, - säg att du vill knulla mig.

- Jag vill knulla, sa jag.

Det satt långt in att använda det vulgära ordet men jag var så kåt att jag struntade i det. Sanna stönade till av tillfredställelse och släppte sitt grepp om mig.

- Kom in i mig då, uppmanade hon mig.

Hon smet ner med sin lilla hand och greppade mig. Jag kände hur hon förde mig mot sitt savande sköte. Hon drog lemmen prövande några gånger fram och tillbaka innan hon med den andra handen på min höft förde in mig.

Sanna var het, våt och helt underbart trång. Mjukt juckade jag mig in och när våra kroppar möttes så slog hon armarna om min hals igen. Hårt kyssandes började vi att "knulla" och jag upptäckte att jag tände på det snuskiga ordet. Sanna stönade och vred sig under mig och mötte hela tiden mina rörelser samtidigt som hon manade på mig.

Jag accelererade mot utlösningen med rekordfart och snart kände jag hur magen började dra ihop sig. När jag pressade mig hårt mot Sanna så kände jag hur hennes kön drog ihop sig och hur hela hennes kropp spände sig. Sannas orgasm fick mig att komma hårt och krampaktigt pressade mot varandra tömde jag min säd långt upp i Sanna.

Flämtandes låg jag ovanpå Sanna och under mig kunde jag känna hur hon andades tungt. Efter en stund försökte hon rulla av mig och tungt la jag mig bredvid henne på träningsmattan. Jag vred på huvudet och såg att hon tittade på mig.

- Underbart, flämtade hon fram samtidigt som hon log mot mig.

Jag böjde mig lite fram och gav henne en puss innan jag återtog ryggläge. Långsamt återgick pulsen till det normala och plötsligt dök Sannas huvud upp ovanför mitt.

- Skönt? Frågade hon.

- Fantastiskt, svarade jag, - men alldeles för kort.

Hon fnissade till lite.

- Inga problem, sa hon, - det är bara att köra igen, om du säger dom rätta små snuskiga orden förståss.

Jag tog mig upp på knä och började samla ihop mina kläder som låg spridda på mattan.

- Kom, sa jag, - vi går och bastar lite.

Sanna sprack upp i ett stort leende och började plocka upp sina kläder hon också. Nakna och med kläder och väskor i famnen gick vi ut till omklädningsrummen. Jag drog med henne in på herrarnas för jag hade ingen som helst intention att släppa henne efter det här.

Träningspasset hade tagit en vändning som jag inte i mina vildaste fantasier kunnat drömma om. Sanna och jag hade haft sex med varandra mitt i träningslokalen och det hade bara varit så underbart som jag fantiserat om.

Sannas slanka vältränade kropp glänste av vattnet som strömmade ur duschen och jag hade svårt att hålla fingrarna borta från hennes fantastiska kropp. Hon log mot mig och drog mig intill sig.

- Tvåla in mig, sa hon innan hon gav mig en kyss.

Med händerna fulla av duschtvål smekte jag henne mera än jag tvättade henne men Sanna verkade lika nöjd för det. Jag lätt händerna glida över dom fantastiskt vackra små brösten och bröstvårtorna blev till hårda små stenar. Hon knäade till lite när jag gled ner med en hand över hennes kön och hon stönade förnöjt när jag mjukt masserade hennes rumpa. När hon upprepat proceduren med mig så slog hon armarna om min hals och så kysstes vi under den strilande duschen.

- Är vi tillsammans eller? frågade hon.

- Självklart, svarade jag förvånat, - varför skulle vi inte vara det?

- Äh, en del killar tänker bara på en sak och när dom fått det så sticker dom.

- Glöm det, sa jag, - nu är du min.

Jag fick ett tacksamt leende och en mjuk liten kram. Sen tittade hon på mig med en busig min.

- Skulle vi basta eller?

- Visst, sa jag och så gick vi in i bastun som fortfarande var varm.

Vi satte oss bredvid varandra på översta laven och småpratade om än det ena och än det andra. Lärde känna varandra helt enkelt. Min föreställning om att hon inte varit intresserad visade sig vara helt fel. Hon hade varit kär i mig en längre tid men uppfattat mig som ointresserad och inte vågat ta kontakt. Vi skrattade lite åt våra feltolkningar av varandras signaler.

- Är du blyg eller pryd? Frågade hon plötsligt.

- Hur menar du?

- Jo det satt ganska långt in att få ur dig snuskiga ord, sa hon och fnittrade till lite.

- Jag vet inte, mest pryd tror jag. Trodde inte att det spelade så stor roll, svarade jag sanningsenligt.

Hon lutade sig lite bakåt och stödde sig på armarna samtidigt som hon särade på benen. Omedvetet gled min blick ner över hennes kropp mot hennes kön.

- Titta vågar du i alla fall, sa hon med allvarlig min.

Jag kände hur det hettade till lite på kinderna och var ganska tacksam för att värmen i bastun redan gett mig lite rödblommiga kinder. Jag tog ett djupt andetag och lutade mig mot henne.

- Vill du att jag skall slicka den lilla fittan? Viskade jag i hennes öra innan jag försiktigt nafsade henne i örsnibben.

Jag hörde hur hon drog efter andan och när hon tittade på mig så såg jag den bekanta blanka blicken. Hon lutade sig längre tillbaka och särade lite mer på benen.

- Det tolkar jag som ett ja, sa jag samtidigt som jag gled ner på laven nedanför och satte mig mellan hennes ben.

Hennes sköte var renrakat sånär som på en smal sträng med hår på venusberget. Dom lena blygdläpparna var svullna, lätt särade och det glänste av vätan. Försiktigt smekte jag henne på insidan av låren där huden är mjuk och len. Jag fångade in hennes blick och gav henne en liten puss i ljumsken. Hon kved till som av förväntan och sjönk ner lite djupare. Försiktigt slickade jag henne på blygdläpparna och hon spände sig i hela kroppen.

- Snälla slicka fittan, pep hon fram.

Med bred tunga slickade jag henne i skåran upp mot klittan. Sanna stönade till ljudligt och lyfte höften mot mig. Jag fortsatte att slicka hennes kön och varierar mellan hårt, löst, bred tunga och hård tunga.

- Åh du slickar min fitta så gott, kved hon och började att jucka med underlivet mot min tunga.

Jag märkte att orgasmen snabbt kom närmare i takt med att hon spände kroppen allt mer och på dom spasmiska ryckningarna som kom allt mer frekvent.

- Nu, väste hon fram samtidigt som hon pressade sig hårt emot mig.

Hela hon krampade härligt när orgasmen slet i hennes kropp. Långsamt dog den ut även om det ryckte lite oregelbundet i henne då och då. Hon tittade ner på mig med blanka ögon.

- Smaskig fitta, sa jag och log mot henne.

Hon suckade till lite och slöt ögonen. Jag kröp upp och satte mig bredvid henne. Efter ett tag öppnade hon ögonen och tittade på mig med feberglansig blick.

- Det tar sig med snusksnacket, sa hon, - och när det gäller sexet så verkar du ju kunna dina saker.

- Tack för komplimangen, svarade jag.

- Undrar om den här är lika god som den ser ut, sa hon leendes och greppade min nu mer än hårda lem.

Mjukt blottade hon ollonet och långsamt började en seg liten droppe av försats att växa fram på toppen. Sanna böjde sig framåt och fångade upp droppen med tungspetsen. Jag stönade till mest av förväntan för hon hade knappt vidrört min lem med tungan. Hon tittade upp mot mig, log lite, för att sen låta lemmen glida in helt mellan hennes läppar.

Hennes mun var het och fuktig och när hon slöt sina läppar bakom mitt ollon och smekte mig med tungan, knöt det sig i min mage och ilningar pulserade ut från kuken och fortplantade sig tills dess hela jag skakade av njutning. Hon tog in mig i sin mun gång på gång och hon gick allt djupare och djupare ned över lemmen, tills hon tagit in den helt och hållet.

Den sugande känslan i mina ljumskar växte sig allt starkare och jag kände att utlösningen närmade sig med stormsteg. Nästan som om hon kände detta på sig slutade hon att suga på min glänsande lem. Hon böjde sig istället fram och kysste mig med inlevelse, medan hon höll ett stadigt tag om min kuk. Den salta smaken av mig själv blandades med smaken av Sannas heta tunga och jag sög girigt på den.

- Får jag ta dig bakifrån? Frågade jag, - du har så sexig rumpa.

Sanna log mot mig och ställde sig på knä på laven nedanför och la upp armarna på laven där jag satt. Hon svankade kraftigt och tittade på mig.

- Så här?

Jag nickade och gled ner på laven och satte mig bredvid henne. Mjukt smekte jag henne över den runda rumpan upp över den slanka midjan. Hennes rumpa var fast och skinnet var mjuk och lent. Hon kved till lite när jag smekte henne över svanken. Nästan lite frustrerad tittade hon på mig med het blick.

- Ta mig då! sa Sanna otåligt.

Jag ställde mig tillrätta bakom henne och med ena handen om min lem och den andra på hennes höft drog jag lemmen prövande upp och ner längsmed hennes kön några gånger. Det slaskade av våra våta kön och Sanna stönade till samtidigt som hon svankade ännu hårdare och tittade på mig med blank blick. När jag satte lemmen mot hennes öppning så pressade hon sig bakåt och mjukt började jag att glida in. Känslan var om möjligt ännu starkare än när vi älskat inne i träningslokalen.

Sanna kved till när jag gick i botten och med båda händerna om hennes höft började jag att dra mig ur henne för att åter vända in. Jag smekte henne upp över magen och kupade händerna om hennes bröst samtidigt som jag tog henne. Sanna mötte mig hela tiden och tillsammans förde vi oss allt närmare klimax. Jag kände att jag var på gränsen när Sanna smög ner en hand och smekte sig själv hårt.

Hon kom med ett litet skrik och obönhörligen fick hennes krampande kön mig att komma hårt och nästan brutalt pressade jag mig så hårt jag kunde in i Sanna. För andra gången inom en timme så tömde mig lång inne i Sanna och alltmedan hennes orgasm slet i hennes kropp fortsatte jag att stöta hårt i henne.

Mycket trött gled jag ur henne och sjönk ner på laven bredvid henne. Sanna satte sig ner bredvid mig och rödblommiga fnissade vi till båda två. Vi blev sittande flera minuter bara flämtandes innan Sanna lutade sig fram och gav mig en mjuk kyss.

- Herre gud, sa jag, - det där var helt underbart.

Sanna log mot mig och gav mig en kyss till innan hon omfamnade mig.

- Det här har jag drömt om länge, sa hon.

- Jag med, sa jag och kramade om henne.

Trötta av värmen i bastun och älskogen stapplade vi ut till duschen. Det kalla vattnet kylde ner våra heta kroppar medan vi omfamnade varandra. När vi precis stängt av duschen tyckte jag att jag hörde ytterdörren slå igen men eftersom jag viste att vi var själva så hade jag nog hört fel. Vi klädde på oss, släckte ner i lokalen och lämnade den hand i hand.

Sanna satt i knäet på mig i bussen och vi pratade och kysstes hela vägen tills vi motvilligt skiljdes åt när Sanna var tvungen att byta buss för att komma hem till sig. Den kvällen somnade jag snabbt utmattad av kvällens fysiska aktiviteter.

Det hade blivit lite snack nere på klubben när vi kom ner samtidigt veckan därpå och jag hade fått en del avundsjuka blickar och frågor. Sanna och jag hade dock bestämt oss för att inledningsvis inget berätta så vi spelade bara oförstående. När jag kom ut från omklädningsrummet efter träningen så kom Julia fram till mig. Hon hade stöt på mig några månader och hon var söt och såg bra ut och så men jag hade inte besvarat hennes intresse eftersom jag var intresserad av Sanna.

- Hej Hannes, sa hon och tittade pillemariskt på mig.

- Hej, svarade jag lite förundrad.

- Inte visste jag att du hade ett sånt språk, sa hon.

- Va? sa jag dumt och såg frågande ut.

- Ja inte trodde jag att såna snuskigheter kunde komma ur din mun, sa hon och gick.

Med gapande mun stod jag och såg efter henne när Sanna kom ut ur omklädningsrummet. Jag såg direkt på henne att något hänt. Hon tog mig i armen och drog med mig bort till ett hörn.

- Fan, sa hon, - Julia såg oss du vet när.

Då förstod jag vad Julia menat och om jag inte varit högröd tidigare så blev jag det nu.

- Åh fy fan, var allt jag fick ur mig.

- Hon ville diskutera ett förslag för att hålla tyst, sa Sanna.

- Va då! Det är väl skit samma om alla får reda på det. Vi är ju ihop, svarade jag.

- Jo i och för sig, sa Sanna, - men dom här vill du nog inte skall komma ut.

Hon höll upp mobiltelefonen och visade en bild som man tydligt såg föreställde Sanna och mig inne i träningslokalen. Det flimrade nästan lite för mina ögon när jag såg bilden, det var ytterdörren jag hört gå igen och jag förstod direkt vad det var för förslag Julia ville diskutera.

30 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

My-sa

Ja Hannes,elakt! :)snälla....;)

24/9, 2011 kl. 09:45

#4

Idun

Så bra skrivet att en fortsättning med Sanna & Julia kan inte bli annat än en 5:a igen!!!

4/8, 2011 kl. 18:48

#3

annaflower

Väldig välskriven novell och mycket trevlig att läsa!

13/2, 2011 kl. 18:14

#2

Hannes II

Novellen har varit publicerad betydligt längre men inte här på Bubblan! Tanken var att det inte skulle bli en uppföljare utan jag ville bara ha ett öppet slut. Elakt! Kanske!

7/1, 2010 kl. 07:42

#1

~K~

Otroligt bra novell!!
Så målande skrivt att man der dom framför sig.

Men det där lät onekligen som en cliffhanger; du antyder med "förslag" en trekant...
Tyvärr har vi inte sett nån sån ännu, dryga året sen den här kom ut. Bortglömt?

5/1, 2010 kl. 08:04