Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/7, 2009 kl. 22:14, av Kid

Det står 1 – 1 i otrohet

Johan blir vittne till Linas otrohet, men kan inte säga någonting eftersom han själv tidigare under dagen varit otrogen. Han kommer på ett speciellt sätt att berätta om vad han sett.



Äntligen är det fredag. Efter en veckas arbete, är det skönt att få stanna av och ta det lugnt. Ett par öl framför TV´n och veta att hela helgen liggen framför en. Kan det bli bättre? Min sambo, Lina har en helt annan uppfattning. Hon älskar att dansa. Eftersom det är dans på krogen på fredagar, så vill hon gärna ut och svänga sina vackra ben. Det har jag ingenting emot, bara jag slipper följa med. Så hon sticker ofta ut med sin väninna på fredagar och dansar medan jag tar det lugnt med ett par öl. Oftast har jag somnat innan hon kommer hem. Men lördagar och söndagar tillbringar vi tillsammans.

I dag är en sådan fredag då Lina ska ut och dansa tillsammans med Eva, som väninnan heter. De är arbetskamrater sedan några år och verka trivas tillsammans. Eva har också en sambo, som jag aldrig har träffat. Det har aldrig blivit att vi har träffats, alla fyra.  
- Jag vet inte om jag släpper iväg dig, säger jag. Fan, vad läcker du är.
- Tack älskling, säger Lina. Du vet att du är den enda för mig.
Hon kommer emot mig i en kort svart kjol, som visar det mesta av hennes vältränade ben. Det är ytterligare en sak som skiljer oss åt. Medan Lina tränar en gång i veckan, så vilar jag sju dagar i veckan. Jag tycker att arbetet som rörmokare ger mig tillräckligt med motion. Hennes vita blus framhäver hennes bröst på ett underbart sätt. Det två översta knapparna är öppna och gläntar lite på behagen. Allt detta tillsammans med hennes långa ljusa hår och ljusblåa ögon, gör henne till en mycket vacker kvinna. Jag är faktiskt riktigt stolt över henne.  

Hon lägger armarna runt min hals och kysser mig. Hennes tunga smeker sig in i min mun och orsakar strömmar av åtrå genom min kropp.
- Är du vaken när jag kommer hem, frågar Lina.
- Räkna inte med det, svarar jag ärligt. Jag tänker göra en tidig kväll.
- Då tar vi igen det i morgon och på söndag i stället, säger Lina.
- Då kommer du knappast att få vara ifred, svarar jag.
- Härligt, säger Lina. Då sticker jag. Vi ska träffas hos Eva och ta en drink innan vi åker.
- Vem är vi, undrar jag.
- Jonas, Evas kille, följer också med, säger Lina.
- Är du besviken på att jag aldrig följer med, frågar jag lite skamset.
- Nej då, det är lugnt, svarar Lina. Du tycker ju inte om att dansa. Det blir bara tråkigt för dig.
Jag få en sista kyss innan hon sveper ut från lägenheten.

Jag duschar och gör mig klar för kvällen. Ett par smörgåsar och ett par koppar kaffe sitter fint innan jag sätter mig framför Tv´n. Jag tar med mig en öl och sätter mig tillrätta i fåtöljen. Då ringer helvetet, det vill säga telefonen. Med en suck går jag in i hallen och svar.
- Johan, hör jag en upphetsad röst. Det läcker vatten under diskbänken, eller rättare sagt, det sprutar vatten.
Det är Linas mamma Gulli, som ringer.
- Stäng av huvudkranen till vattnet, säger jag lugnt.
- Det har jag gjort, svarar Gulli. Men hela bänken är fylld med vatten. Nu kan jag inte duscha.
- Jag kommer över, så får jag se om jag kan fixa det, erbjuder jag mig naturligtvis.
Jag har arbetat som lärling efter min utbildning som rörmokare. Jag tycker om arbetet och arbetar flitigt, måste jag säga till min fördel. För 6 månader sedan fick jag en tjänstebil fylld med alla verktyg en jag kan tänkas behöva. Det var belöningen för att man ställt upp på övertid och visat framfötterna. Gissa om jag var stolt när jag fick min bil.

Det är bara att slå av Tv´n och dra på sig jackan. Trots att det inte är så långt, så tar jag bilen med mig. Då vet jag att jag har allt som jag kan tänkas behöva. När jag kommer fram, ringer jag inte på utan öppnar dörren och går in direkt. Med ett leende stannar jag upp i dörröppningen till köket och stirrar. Halvvägs in i skåpet står Gulli och torkar upp vatten. Hon har på sig en kort morgonrock som i vanliga fall knappt täcker stjärten. Nu, då hon står på knä har den glidit upp och visar upp hela hennes härliga bak. Jag kan konstatera att hon har en stringtrosa på sig. Vid en första anblick kan man tro att hon är naken, innan man ser det tunna snöret som täcker det lilla hemliga hålet. Jag står kvar och beundrar hennes stjärt. Det rycker i kuken då fantasin börjar skena iväg. Hon har en härlig stjärt som putar ut så där sexigt. Hon står bredbent och visar upp hennes något kraftiga lår. Fan, hon är riktigt läcker, den lilla gumman.

- Går det bra, frågar jag onödigt högt.
- Ajj, skriker hon då hon slår huvudet i bänken.
Hon backar ut från skåpet och tittar på mig.
- Gud, vad du skrämmer mig, säger Gulli.
Så stannar hon upp och ser mitt fåniga flin.
- Hur mycket har du sett, frågar Gulli och spänner ögonen i mig.
- Jag såg ingenting, svarar jag utan att blinka.
- Lögnare, säger Gulli.
- Okey, säger jag. Kanske lite grann av din läckra häck.
- Läckra!? ropar hon. Jag är gammal nog att vara din mor.
- Du är läcker, Gulli, säger jag. När Lina slänger ut mig så kommer jag till dig.
- Kom du, lilla gubben, säger hon leende. Jag ska nog lära dig ett och annat.

Jag kryper in under bänken och tittar på rören. Efter en tur till bilen lägger jag mig under bänken igen för att laga röret. Gulli ställer sig på knä över mig för att se vad jag gör. Jag sneglar ner mot henne och tappar all koncentration på vad jag gör. Morgonrocken har glidit upp och visar upp hennes stora bröst. Hon står på knä, med ett ben på vardera sidan om min höft. Till min förskräckelse börjar kuken att röra på sig. Bara inte Gulli får syn på mitt stånd, tänker jag och försöker ägna mig åt rören.
- Går det bra, frågar Gulli och lutar sig fram ännu mer.
Jag känner hennes höft mot min och reagerar direkt. Plötsligt tappar hon balansen och faller över mig. När hon ska lyfta upp sig igen, hamnar henne hand naturligtvis på min styva kuk.
- Nej men vad har vi här då, säger Gulli och kramar med handen.
- För helvete, Gulli, säger jag. Jag sa ju att du är läcker.

Handen ligger kvar och kramar runt kuken som styvnar ännu mer.
- Den här får Lina ta hand om när du kommer hem, skrattar Gulli.
- Hon är på dans, svarar jag. När hon kommer hem, sover jag.
- Stackare dig, säger hon och kramar lite till.
Jag försöker koncentrera mig på mitt jobb. Som tur var är det ett enkelt jobb.
- Kan du hålla röret så här, säger jag, så jag kan dra fast det.
- Det ska jag väl klara av , tycker jag, svarar hon hurtigt.
Hon sätter sig tillrätta över min höft och griper tag i röret.
- Nu sitter jag stadigt, skrattar hon och gnider sitt underliv mot mitt stackars stånd.
Med en djävulsk koncentration lyckas jag slutföra jobbet. Nu är det min tur att retas, tänker jag och ler inom mig.
- Håll lite längre upp, säger jag och flyttar hennes högra hand.

Det blir som jag planerade. För att flytta handen längre ut på röret, måste hon luta sig fram ännu mer. Nu är min händer fria att göra vad de vill. Jag smeker min högra hand innanför morgonrocken. Hennes stora bröst fyller min handflata.
- Nej, vad sysslar du med, frågar hon förskräckt.
- Vilka härliga bomber du har, Gulli, säger jag. Varför kunde inte Lina få sådana här efter dig.
- Johan, sluta nu, säger Gulli och försöker låta bestämd, men misslyckas.
Hennes leende lyser över hennes ansikte. Jag nyper lätt i vårtan och ser hur den styvnar.
- Är du klar, så jag kan flytta mig, frågar Gulli.
- Nej, sitt kvar du, säger jag. Jag har ingen brådska.
Hon tar ner sina händer men sitter kvar. Hon gnider sitt underliv mot min stake som blir allt hårdare. Hon flyttar sig bakåt och sitter över mina lår. Hon smeker handen över min kuk och drar sakta ner min gylf. Jag vågar inte säga någonting. Jag är bara intresserad av hur långt hon vågar gå

Hon spänner upp mitt bälte och drar ner byxorna en bit. Bara så lång att hon lyckas få ut min kuk. Hon runkar den sakta. Herregud, tänker jag. Här ligger jag under diskbänken och blir runkad av min tjejs morsa.
- Det var snällt av dig att komma så snabbt, säger Gulli. Någon sorts betalning måste du få. Jag vet ju att du vägrar att ta emot pengar så………
Gulli tystnar och flyttar sig bakåt en bit till. Det värker i benen när de pressas mot den vassa kanten, men vem bryr sig. Hon lutar sig fram och tar den i munnen.
- Jösses jävlar, stönar jag då hon tar hela kuken i munnen.

Hon suger mig sakta och lugnt. Hennes tunga smeker längs skaftet. Sakta glider munnen upp och ner över staken. När tungan slickar över ollonet, är jag nära. Hon sjunker ner med munnen och suger hårdare. Jag har inte en chans att hålla emot. Pungen drar ihop sig för anfall. Jag lyfter på höften och pressar mig mot munnen då jag sprutar, om och om igen, in i hennes mjölkande mun. Utlösningen är kraftig. Från tårna, upp till höften, drar det ihop sig då säden spränger sig fram i min kuk. Jag kan inte hålla tillbaka ett stön av vällust då stråle efter stråle pumpas in i hennes mun.  Jag ligger kvar och njuter när hon suger mig efter att jag har tömt mig.
- Gift dig med mig, suckar jag under diskbänken.
- Jag tror nog att Lina vill ha ett ord med i laget,  när det gäller giftermål, säger Gulli och skrattar.

Hon kliver upp från mina ben och ställer sig upp. Jag hasar mig ut och sätter mig upp. Mitt ansikte hamnar i jämnhöjd med hennes underliv. Hon tar ett steg åt sidan innan jag får tag i hennes hand och drar henne tillbaka. Jag knyter upp skärpet runt midjan och låter morgonrocken öppna sig. Jag smeker hennes kropp med ögonen. Mina händer smeker hennes lår. Jag ser att hennes trosor att fuktiga i grenen. Jag drar henne närmare och kysser henne på låret.
- Är det så lämpligt, viskar Gulli men gör ingenting för att stoppa mig.
- Det var du som började, viskar jag tillbaka och kysser mig upp mellan hennes ben.
- Jag betalade bara för arbetet, skrattar Gulli.
- Eftersom jag inte tar betalt av dig, så måste jag återlämna betalningen, svarar jag och kysser henne mellan benen. Jag slickar henne över trosorna. Ett stön kommer över hennes mun. Hon lägger en hand på mitt huvud. Sakta börjar jag dra av henne trosorna.
- Johan, vi får inte göra så här, viskar Gulli.
- Säg stopp, så slutar jag direkt, svarar jag och tar av henne trosorna.
Det kommer ingenting över hennes mun då jag drar ner hennes trosor. Jag slickar med tungan över hennes blygdläppar.
- Så länge sen, viskar Gulli och pressar sig mot min mun.

Tungan glider in i hennes våta gömma. Jag smeker hennes inre väggar och känner hennes safter som rinner i min mun.
- Åhhh guuud, stönar Gulli och griper hårdare tag i mitt hår.
Jag drar mig ur och slickar över hennes klitoris. Två fingrar glider sakta in i hennes våta grotta. Fingrarna glider fram och tillbaka medan tungan slickar hårt över hennes lilla knapp. Orgasmen kommer snabbt och med kraft. Hon pressar sig hårt mot min mun. Safter sprutar in i min mun som jag sväljer begärligt. Jag fortsätter min behandling av hennes känsliga knapp medan fingrarna fortsätter sina smekningar.

Hon böjer på benen och håller båda händerna på mitt huvud då hon med ett vrål pressar sig mot min mun. Jag får nästan andnöd med fortsätter mina smekningar. Jag tar bort fingrarna och glider in med min tunga. Jag slickar ivrigt hennes sköte. När orgasmen avtar, rätar hon på benen och tar ett steg bakåt. Under tiden jag har slickat henne, har min kuk styvnatt på nytt. Jag ställer mig upp och låter byxorna falla till marken, eftersom jag inte har spänt bältet sedan hon öppnade det. Jag tar av mig övriga kläder medan Gulli står som fastfrusen och stirrar på mig. När jag är naken går jag fram till henne och tar av henne morgonrocken. Jag lyfter upp henne i mina armar och bär henne till sovrummet.
- Har vi nu gått över gränser, så kan vi lika gärna göra det rejält, säger jag.

Jag lägger försiktigt ner henne på sängen. Med ett leende särar hon på benen och håller inbjudande ut sina armar mot mig. Jag lägger mig mellan hennes ben och glider sakta in i hennes heta kärleksgrotta. Våra läppar möts i en försiktig kyss när jag glider sakta fram och tillbaka. Gulli lägger upp sina ben på min höft och pressar sig mot mig. Kyssen blir allt hetsigare. Jag känner hur hon kramar min stolta riddare med sina våta läppar. Jag ökar takten och stöter hårdare in i henne.
 - Åhh, gud så skönt, stönar Gulli och lyfter sig mot mig.

Hon lägger armarna runt min hals och klänger sig fast vid min kropp då orgasmen kommer. Hon lutar huvudet bakåt och vrålar ut sin njutning då orgasmen kommer med kraft.. Jag känner hur hennes underliv kramar runt min kuk. Jag känner igen tecknen då de kommer. Utlösningen kommer med kraft. Det är otroligt vad hon lockar ut min starka njutning, denna underbara kvinna. Jag trycker in min kuk i botten och sprutar in min säd. För varje gång kuken pulserar ut sin säd, stönar hon ut sin vällust. Jag faller ihop över henne och njuter av efterdyningarna. Hon håller armarna runt mig och kysser mig ömt. Jag njuter av att ligga kvar och kela med denna fantastiska kvinna.

Jag ligger kvar ovanpå henne, med kuken inbäddad i värmen. Hennes blygdläppar kramar min stake. Jag känner hur den styvnar igen. Jag kysser henne ömt och glider sakta fram och tillbaka.
- En gång till, konstaterar Gulli. Så härligt.
Jag ökar takten och stöter kraftigare in i henne. Hon svarar med att krama sina ben runt min höft. Medan kyssen blir allt hetsigare, driver vi varandra till en gemensam orgasm. Jag stöter så hårt som möjligt, in i henens våta innandöme. Hon svarar med att lyfta sin höft mot mig och stöna ut sin njutning för varje gång jag tränger mig in. Vi håller om varandra medan åtrån stormar fram i våra kroppar. Våra gemensamma skrik av vällust då vi får en gemensam utlösning, drunknar i den hetsiga kyssen. Kyssen varar länge. Den avtar bara då åtrån sakta avtar och övergår till en njutning som vi delar gemensamt.

Länge ligger vi kvar och kysser varandra. När jag till slut drar mig ur, lägger jag mig bredvid henne. Jag smeker hennes stora bröst och kysser henne igen. Jag älskar att kyssa hennes varma, fylliga läppar.
- Vad i herrans namn har vi ställt till med, suckar Gulli.
- Ångrar du dig, frågar jag försiktigt.
- Nej, det gör jag inte, svarar hon. Men det får inte upprepas igen.
- Jag håller med dig, svarar jag uppriktigt. Jag vill kunna se Lina i ögonen efteråt.  
- Jag ska bevara det här i mitt minne, säger Gulli.

- Kom, säger jag och tar hennes hand. Nu går vi och duschar. Har du slagit på huvudkranen igen?
- Nej, det har jag glömt, skrattar Gulli.
Hon går iväg och sätter på huvudkranen. Jag går in i köket och kollar att allt är tätt.
- Nu fungerar det, säger jag och tar hennes hand.
Utan ett ord följer hon mig till badrummet. Jag tvättar hennes kropp noggrant. Från axlarna, ner över brösten, över hennes lite mulliga mage och ner mellan benen. Innan jag har tvättat henne klart, har hon fått ytterligare en orgasm. Gulli betalar tillbaka. Hon tvättar mig lika noga. Speciellt kuken får en noggrann tvättning. När hon äntligen tar den i munnen tar det inte lång stund innan jag sprutar långt ner i halsen på henne.

Efter duschen sitter vi en stund och pratar över en kopp kaffe.
- Lina får aldrig någonsin veta något om detta, säger Gulli när hon följer mig till dörren.
- Du kan vara lugn, svarar jag. Jag säger ingenting.
- Tack för en underbar upplevelse, säger Gulli. Det här kommer jag att bevara djupt inne i mitt hjärta.
- Det är likadant för mig, svarar jag. Det var fantastiskt.
När jag äntligen är på väg hem, har klockan blivit mycket.  

Ölen står kvar oöppnad på bordet när jag kommer hem. Jag ställer in den i kylskåpet och gör mig klar för sängen. När jag ligger i sängen, kommer ågren över mig. Om någon har frågat mig tidigare idag om jag tänker vara otrogen, så hade jag svarat; aldrig i livet. Nu har det skett. Dessutom med Linas mamma. Jag känner mig inte särskilt stolt över vad jag gjort men beslutar mig på en gång att det aldrig ska ske igen. Jag har svårt att somna. Jag tittar ideligen på klockan. När den närmar sig 1 på natten, har jag fortfarande inte somnat. Undrar om det är skammen som håller mig vaken. Klockan är drygt halv 2 när jag hör att ytterdörren öppnas. Jag hör direkt att hon har någon med sig. Jag känner igen Evas röst. Jag beslutar mig för att låtsas sova. Jag känner inte för att vara social den här tiden på dygnet. Åtminstone inte då jag är nykter.

Det är minst 4 personer i vardagsrummet. När jag hör fotsteg närmar sig sovrummet, blundar jag och låtsas sova. Jag hör hur dörren öppnas och stängs strax efter.
- Han sover som en stock, hör jag Lina säga.
Jag hör hur hon hämtar flaskor från barskåpet. Bara hon låter bli min whiskey, tänker jag egoistiskt. Som vanligt när ett antal fulla människor är i samma rum, så blir ljudnivån hög. Hur gärna jag än vill, så är det omöjligt att sova. Plötsligt hör jag att någon gör sig klar för att åka hem.
- Kom nu, Jonas, hör jag Eva säga. Nu ska vi hem och sova.
Efter visst stök, så är de färdiga till att gå hem.
- Törs jag lämna er ensamma nu, hör jag Eva säga.
Jag hör inte vad Lina svarar men det orsakar skrattsalvor. Vad fan, är det någon kvar, tänker jag där jag ligger. Av någon anledning, börjar hjärta att slå lite fortare. Plötsligt hör jag bara viskningar från vardagsrummet och min misstänksamhet vaknar. Jag smyger mig upp och öppnar tyst dörren till sovrummet.

Vardagsrummet ligger på andra sidan hallen, men inte riktigt mitt emot sovrummet. En liten vägg skymmer för att jag ska kunna se direkt in i vardagsrummet. Tyst smyger jag mig fram till väggen och tittar in. Det går en iskall kyla genom min kropp. Det finns en kille kvar som inte har gått hem. Jag har aldrig sett honom förut. Lina sitter på knä mellan hans ben och knäpper upp hans bälte. När hon drar i byxorna, lyfter han på stjärten för att hjälpa till. Hon griper tag i kuken och runkar honom. Handen glider sakta upp och ner över staken. Hon tittar på honom och ler, innan hon sänker munnen ner över hans kuk. Hon suger honom sakta medan hon runkar honom i samma takt. Jag tror inte mina ögon. Jag har lust att springa fram och spöa skiten ur killen, men någonting håller mig tillbaka. Jag står kvar och tittar på min sambo som suger honom allt hårdare. Han kan inte hålla emot särskilt länge. Jag förstår honom. Lina vet hur man suger kuk. En smärta går genom bröstet på mig då jag ser hur han lyfter på höften och sprutar in i hennes mun. Hon fortsätter att suga honom lugnt medan han tömmer sig i hennes mun.
- Åh , du kan din sak, viskar killen. Den saken är klar.

Jag backar lite grann när Lina ställer sig upp.
- Nu är det din tur, viskar hon och börjar knäppa upp blusen.
Ögonen håller på att falla ur skallen på honom då Lina strippar framför honom. När hon reser sig upp efter att ha tagit av sig trosorna, tåras mina ögon. Det är så slutgiltigt på något sätt då hon står naken framför honom. Hon kliver upp i soffan och ställer sig med fötterna på var sin sida om hans ben. Vad som förvånar mig är att det hela tiden är hon som tar initiativet. Hon lyfter höger ben och stöder knäet mot soffans ryggstöd. Sakta närmar hon sig hans mun med sitt sköte. Jag torkar mina ögon för att se bättre. När hon lyfter på huvudet och stönar, förstår jag att tungan har fått kontakt. Han slickar henne ivrigt. Jag ser inte så tydligt eftersom hennes lår täcker det mesta. Jag står som fastvuxen vid golvet och ser hur min sambo blir slickad till orgasm Hon pressar sig mot hans mun och stönar tyst ut sin njutning. Hon tänker på att inte föra sånt liv. Hon vill ju inte att jag ska vakna och upptäcka vad hon håller på med.

Jag drar mig tillbaka in i sovrummet och lutar mig mot väggen. Jag brottas med olika känslor. Jag känner en ilska över killen som slickar min sambo. Helst skulle jag vilja slå ner tänderna i halsen på honom. Dessutom rasar en fruktansvärd svartsjuk inom mig. Men vad kan jag göra. Jag har ju för helvete nyss knullat Linas mamma. Till råga på allt elände så har jag stånd. Jag måste ju vara pervers Vad har jag att välja på? Jag torkar bort tårarna och återvänder till min utkiksplats. Nu ligger killen ner i soffan. Lina sitter ovanpå honom och rider honom. Hon böjer sig ner och kysser honom medan hon rider honom. Hon sitter med ryggen mot dörren så jag kan titta fram ordentligt. Jag ser tydligt hur kuken tränger sig in i hennes sköte. Fram och tillbaka, som en kolv i en motor, pumpar kuken in i hennes våta källa. Lina ökar takten och rider honom hårt. Det är ett tecken på att hon är nära. Hon kysser honom fortfarande. Plötsligt hör jag hur hon stönar i hans mun. Han trycker in kuken i henne och sprutar in sin säd. Jag ser hur säden rinner ur henne, ner över kuken. Det är det slutgiltiga beviset på hennes otrohet. Fy fan, vad det gör ont.  

Jag drar tillbaka mitt huvud och lutar mig mot väggen. Jag har en puls som är det dubbla mot det vanliga. Händerna darrar och svetten rinner ner för panna.
- Nej, Ulf, hör jag Lina säga. Vi är inte färdiga än.
Jasså, idioten heter Ulf, tänker jag. Det kan vara bra att veta. Jag återtar min plats och ser att hon sitter kvar över honom. Hon kniper med sina blygdläppar över kuken och rider honom mycket sakta.
- Ah, så ska det se ut, viskar Lina när kuken styvnar på nytt.
Hon börjar rida honom lite fortare. Han lyfter på stjärten och stöter in kuken i henne. Hon lättar lite på stjärten och låter honom knulla henne. Han stöter in med kraft och fart. På nytt får jag ser hur kuken tränger sig in i hennes våta innandöme, om och om igen.
- Vänta ett ögonblick, viskar Lina och trycker sig ner över kuken. Nu får du ligga still.
Hon lyfter på höften och greppar hans hala kuk. Hon runkar honom några gånger, innan hon riktar in den igen. Den här gången sätter hon ollonet mot stjärthålet. Jag tror knappt vad jag ser. Lina har alltid varit öppen för att prova allt möjligt, men analsex har inte varit hennes favorit, precis.

Nu sänker hon sig sakta ner över kuken. Jag följer med spänning hur kuken tränger sig in i hennes trånga kanal. Jag drar mig tillbaka. Nu får det banne mig vara nog. Nu måste jag sätta stopp för det här. Jag går tillbaka till sängen och sätter mig. Jag beslutar mig för att låtsas gå på toaletten. Jag hostar till och går med högljudda steg mot dörren. Handtaget på dörren åker ner ovanligt högt.  Hetsiga viskningar hörs från vardagsrummet. Nu är det så att badrummet ligger till vänster om vår sovrumsdörr. Det innebär att jag kan gå på toaletten utan att passera vardagsrummet. Jag klampar in på toaletten och hostar till lite. Jag passar på att göra mina behov, fastän det inte var meningen. Sedan återgår jag till sovrummet med samma högljudda steg. Jag skyndar mig till sängen och drar täcket upp till hakan. Jag hinner knappt lägga mig förrän jag hör hur badrumsdörren öppnas. Jag ler och känner mig belåten då jag inser att analsexet blev det ingenting av. Det är ju alltid något.

Ett par viskande ord hörs från hallen då Lina säger adjö till idioten. På nytt öppnas badrumdörren och duschen startar upp. Jag vänder mig om så jag har ryggen mot dörren. Jag vill inte se på henne nu. Jag hör hur hon kommer smygandes till sängen. Den gungar till när hon lägger sig ner. Förvånad känner jag hur hon kryper tätt intill mig. Det brukar hon inte göra. Hon smeker med handen över mitt bröst och kysser mig lätt på halsen.
- Jag älskar dig, viskar hon tyst.
Vet hon om att jag är vaken eller försöker hon dämpa sina skamkänslor. Jag känner hur kuken reser sig på mig bara av den lilla smekningen och den lätta kyssen. Fan Lina, jag älskar dig också. Det vet du. Tankarna är i uppror. Det står 1 – 1 i otrohet, men jag är inte så säker på att jag vill spela den här matchen.

Trots att jag sover dåligt på natten, så vaknar jag relativt tidigt. Klockan är halv 10 när jag går in i köket för att ta mig några smörgåsar. Vis av tidigare erfarenheter så vet jag att Lina sover till minst klockan 12, när hon har varit ute. I dag passar det utmärkt. Jag orkar inte möta hennes blick just nu. Händelserna från i natt lämnar inte mitt sinne. Om och om igen, spelar jag upp det i mina tankar. Aldrig i livet kunde jag tro att Lina skulle vara otrogen. Jag måste göra något, annars blir jag tokig. Jag tar på mig jackan och går ut på en promenad. Jag går utan mål, men stegen styr mig mot centrum.. Den friska luften klarnar mina tankar något. När jag närmar mig centrum, stannar jag upp och stirrar. På nytt ökar hjärtslagen i kroppen. En bit framför mig, på andra sidan gatan, kommer killen som knullade med Lina gåendes. Han håller en riktigt vacker kvinna i handen. Jag blir helt förstummad. Jag står stilla och följer idioten med blicken. Han ser mig inte. Jag ser hur de går in på ett café. Jag vet inte varför, men jag följer efter dem, in på caféet.

Jag sätter mig några bord ifrån dem. Varför jag sitter här, har jag ingen aning om. Helt viljelöst har jag följt dem in på caféet. Den vackra kvinna kliver upp och kommer mot mig. Hennes långa svarta hår, svänger i takt med hennes stjärt. Hon har en vacker kropp. Hur fan kan han vara otrogen mot henne, tänker jag, när hon passerar mitt bord. Jag vänder mig om och ser att hon går mot toaletten. Jag ställer mig upp och går fram till killen.
- Tjenare Ulf, säger jag glatt och sätter mig på kvinnans plats.
- Eh….hej, svarar han tvekandes. Känner jag dig?
- Nej, det gör du inte, svarar jag. Men vi har ett gemensamt intresse. Vi knullar samma kvinna, nämligen Lina, min sambo.

Han ansikte färgas blodrött men han säger ingenting.
- Jag tänkte att eftersom du knullade Lina i natt, så kan jag väl få knulla din kvinna som tack för senast, fortsätter jag. Det är väl inte mer än rättvist?
- Snälla, säg ingenting till henne, vädjar han. Jag vet att jag bar mig illa åt. Jag ångrar mig så jävulskt, men jag vet att det är för sent för det. Ingen av oss var speciellt nykter. Det är ingen ursäkt, jag vet det, men det är en orsak. Jag hoppas du kan förlåta mig.
- Hur träffade du Lina, frågar jag.
- Vi är arbetskamrater, säger Ulf. Jag vet vad du tänker, men det har aldrig hänt förut. Lina är en omtyckt tjej, men hon har alltid hållit alla på avstånd. Det är därför som jag inte kan förstå varför det hände. Jag är så ledsen.

- Om du rör Lina en gång till, så kommer du att ångra att du över huvud taget träffade henne, säger jag hotfullt.
- Jag lovar dig, säger Ulf. Det kommer aldrig att hända igen.
- Vi har aldrig träffats, säger jag. Vi har aldrig haft den här diskussionen.
- Absolut inte, säger Ulf. Jag säger ingenting till Lina.  
Jag lyfter på blicken och ser att kvinna är på väg tillbaka. Utan ett ord stiger jag upp och lämnar bordet. När jag passerar kvinnan, kan jag inte låta bli att blinka med ögat till henne. Till min stora förvåning ler hon tillbaka mot mig. Vilken goding, tänker jag när jag öppnar dörren och går ut på gatan.

När jag kommer hem känner jag mig betydligt lättare till mods. Lina sitter vid köksbordet och fikar.
- Var har du varit, frågar hon.
- Jag har tagit mig en promenad, svarar jag flyktigt.
Jag ser hennes misstänksamma blick.  Sannolikheten att jag tar mig en promenad frivilligt är inte särskilt stor.  
- Hade du trevligt i går, frågar jag.
- Det är alltid roligt att dansa, svarar hon och ler. Vi var ett gäng här efter dansen. Hörde du oss inte?
- Jag hörde ingenting, svarar jag. Jag sov då du kom.
- Jag såg det, säger Lina. Jag var in och tittade till dig, men du sov så gott.
- Vad ska vi göra ikväll, frågar jag.
- Ja, jag vet inte, svarar Lina. Har du något förslag.
- Kan vi inte laga oss en riktig festmåltid, föreslår jag. Lite vin till maten. Bara du och jag.
Lina reser sig upp och kommer mot mig.
- Bara du och jag, upprepar hon. Det låter underbart.
Hon lägger armarna runt min hals och kysser mig. Huden knottrar sig då hon kysser mig. Hennes mjuka läppar mot min mun får mig att smälta som smör i solsken. Jag kysser henne tillbaka med all den kärlek jag känner för henne.

På eftermiddagen plockar vi fram ur kylen och frysen allt det goda vi kan tänka oss att äta. Jag öppnar en vinflaska och slår upp var sitt glas. Under tiden vi lagar middagen, tömmer vi flaskan. En ny flaska åker fram då det är dags för middagen. Det blir en riktigt trevligt festmåltid med god mat, vin och levande ljus på bordet. Efter middagen hjälps vi åt att duka av. När allt är klart, har det hunnit bli kväll. Lina kommer fram och kysser mig.
- Vad ska vi göra nu, frågar hon. Ska vi se på Tv?
- Det finns annat jag hellre skulle vilja göra, svarar jag och smeker händerna över hennes stjärt.
- Jasså, säger hon leende. Vad kan det vara?
Hon ger mig små korta kyssar på halsen. Huden knottrar sig då hennes mjuka läppar smeker min hals. Jag tar henne i handen och går till sovrummet.

Under kyssar och smek tar jag av henne kläderna. Hennes blus faller till marken och blottar två härligt mjuka kullar. Jag slickar med tungspetsen över hennes ena bröstvårta medan jag drar ner dragkedjan i kjolen. Hennes trosor följer snart efter kjolen till golvet.
- Du är så vacker, suckar jag hänfört när hon står naken framför mig.
Medan våra läppar möts igen, tar hon av mig kläderna. När sista plagget faller till marken, sätter jag mig ner på sängen och drar ner henne på knä framför mig. Hon behöver ingen instruktion för att veta vad jag vill. Hon greppar mitt stånd och runkar mig medan hon söker min blick med sina leende ögon. Jag böjer mig fram och kysser henne. När jag efter kyssen rätar på ryggen, böjer hon sig ner och suger in min kuk i munnen. Hon suger mig med lugna tag. Herregud, så skönt det är. Hon kan verkligen suga. Jag placerar en hand på hennes huvud och pressar ner hennes mun. Jag känner sammandragningarna i pungen. När utlösningen kommer, trycker jag in hela kuken i munnen och fyrar av. Stråle efter stråle sprutar in i hennes väntande mun. Hon suger mig vidare under tiden hon tar emot min säd.

Hon blir något förvånad då jag flyttar mig bakåt i sängen. Jag lutar mig mot sänggaveln och håller ut en hand mot henne.
- Kom, viskar jag. Ställ dig framför mig.
Hon kliver upp i sängen och ställer sig med fötterna på var sida om mig. Jag rätar upp ryggen, smeker med händerna över hennes stjärt och drar henne närmare. Jag kysser hennes lår, upp mellan hennes ben. Med tungspetsen smeker jag hennes blygdläppar. Jag känner hur hon lägger en hand på mitt huvud. Tungan glider sakta in i hennes våta sköte. Med lugna rörelser smeker jag hennes inre väggar. Safter rinner i min mun, som jag sväljer begärligt. Hon smakar underbart, som vanligt. Jag slickar henne allt ivrigare. Jag smeker tungan över hennes klitoris. Jag hör hennes stön av vällust. Hon pressar sig mot min mun. Jag slickar hårdare över hennes känsliga knapp.
- Åh gud, så härligt, hör jag henne viska.

Jag känner hur hennes fingrar greppar mitt hår. Hon pressar sig hårdare mot mig. Tungan sveper över klitoris för att i nästa sekund glida in i djupet. Dessa omväxlande smekningar sätter fart på hennes åtrå. Hon pressar sig hårt mot min mun och stönar högt ut sin åtrå, när orgasmen sätter fart. Safter sprutar in i min mun som jag girigt slickar i mig. Jag smeker hennes inre väggar medan orgasmen sakta tynar bort. När hon backar ett steg, glider jag ner i sängen och lägger mig på rygg.

Som den själsfrände hon är, behöver jag inte förklara mig. Hon backar ytterligare ett steg och sätter sig grensle över min höft. Hon griper tag i mitt stånd och runkar några gånger, innan hon sakta glider ner över kuken. Jag blundar och njuter när jag känner värmen som omger min stolta krigare. Hon rider mig sakta till en början. Hennes våta läppar kramar runt min stake när hon rider. Hon ökar takten allt eftersom. Jag stöter uppåt varje gång hon glider ner över min kuk. Hennes stönande ökar allt mer i styrka. Jag möter henne med kraftiga stötar och känner att jag närmar mig.  
- Oooohhhoo, stönar hon och pressar sig hårt ner mot min höft när hon kommer.
Jag stöter hårt några gånger och pressar mig mot henne då pungen drar ihop sig och slungar ut sin säd, genom kuken och in i hennes heta källa. Om och om igen, pumpar jag in min säd. Hon lägger sig ner över mig och kysser mig ömt. Jag lägger mina armar runt henne och svarar på kyssen. Vi ligger en stund och vilar ut i varandras armar. När hon sätter sig upp och gör en ansats att kliva upp, håller jag henne kvar med mina händer.
- Vänta Lina, viskar jag. Vi är inte färdiga än.

Det blänker till i hennes ögon, men hon sitter snällt kvar med min kuk varmt ombonad i hennes heta kärleksgrotta. Jag känner hur hon kramar min kuk med sina blygdläppar. Jag spänner mina skinkmuskler som i sin tur får kuken att röra på sig. Jag söker hennes ljusblåa, glittrande ögon med min blick. Jag fastnar i hennes ögon medan hon kramar min stake med sina våta blygdläppar. Jag styvnar allt mer inne i hennes våta grotta. Sakta börjar hon rida mig igen. Hon rider mig allt snabbare medan våra blickar är låsta vid varandra. Jag smeker hennes bröst och nyper försiktigt i vårtorna som styvnar. Hon böjer sig ner och kysser mig. Kyssen blir intensivare för varje sekund. Nu rider hon mig hårt och snabbt. När jag känner att jag närmar mig, greppar jag tag i hennes höfter och stoppar henne. Jag ser hennes undrande blick och ler. Jag lyfter på hennes höft så kuken glider ur. Jag griper tag i och riktar in den igen. Den här gången mot stjärthålet.

När ollonet trycker mot det trånga hålet, vidgas hennes ögon, men hon säger ingenting. Sakta pressar jag ner henne över min stake. Jag stannar inte upp förrän hela kuken vilar inne i hennes trånga kanal. Nu behövs inte händerna längre. Hon lyfter och sänker sig sakta över mig. Hon kramar hårt runt min stake medan hon långsamt ökar taken. Nu har jag ingen ögonkontakt längre. Hon blundar och biter sig i läppen medan hon rider mig. På nytt lägger jag händerna över hennes höfter. Jag stannar upp henne då bara ollonet vilar inne i hennes stjärt.
- Stå stilla så där, viskar jag till henne.

Nu är det jag som knullar henne. Jag stöter in i hennes trånga stjärt. Jag känner hur hon kramar runt skaftet. Känslan är enorm och jag känner att jag inte har långt kvar. Jag ökar farten och knullar henne med kraft. Hon står på knä, lutad över mig och stönar allt högre. Nu orkar jag inte hålla igen. Jag stöter hårt in i henne. Jag ökar takten när jag närmar mig utlösning. Ett morrande hörs från Linas strupe då hon kommer. Hon håller händerna på var sida om mitt huvud och vrålar ut sin njutning. När utlösningen kommer, trycker jag mig in till botten och stämmer upp i njutningens lovsång. På nytt sprutar jag in min säd i henne. Nu är det inte lika mycket säd som kommer, men njutningen är fantastisk. Det krampa runt pungen, då jag pumpar in min säd.

Lina faller ihop över mig. Hon lyfter på stjärten så jag glider ur och lägger sig tillrätta. Hon kysser mig på halsen och viskar knappt hörbart:
- Gud, vad jag älskar dig. Det vet du väl?
Jag väljer att inte svara. Jag lägger armarna runt hennes kropp och kysser henne tillbaka. Med handen smeker jag hennes hår medan hon ligger över min kropp. Det finns ingenting som slår detta. Efter att man har älskat är detta det ultimata. Att ligga tyst och hålla om varandra medan man ger eller får en kyss eller en smekning, då och då. Till slut bryter hon omfamningen och ger mig en kyss innan hon kliver upp och går till badrummet. Jag ligger kvar och funderar på vad som precis har hänt.  Jag har älskat med min sambo, på precis samma sätt som hon älskade med Ulf. Jag undrar om signalen gick hem?

Jag får inte stopp på mina tankar medan jag ligger och väntar på att Lina ska bli klar i duschen. Visst var det skönt att älska med Gulli, inget snack om den saken. Med var det värt sitt pris? Knappast. Jag inser att kärleken till Lina är för stor för att äventyras med ett snedsprång. Man måste stanna upp och tänka sig för innan man går över gränsen. Är det värt att äventyra hennes kärlek till mig, bara för att för en stund få riva av sig sin åtrå tillsammans med en annan kvinna. Det är frågor man måste ställa innan man går över gränsen. Mina svar till frågorna är solklara. Det var första och enda gången jag var otrogen mot Lina. Det kommer aldrig att hända igen.

Frågan är bara, har Lina någon gång ställt sig den frågan. Är det första gången hon är otrogen eller är det bara en i raden.  Är det därför som hon vill vara ute så ofta på fredagarna? Är hon otrogen varje gång hon är ute på dans? Frågorna hopar sig i min hjärna. Jag har svårt att tro att Lina skulle vara konstant otrogen. Hon är inte den typen. Det låter kanske själviskt, men jag tror faktiskt att hon älskar mig riktigt mycket. Jag hör hur hon slår av duschen. Efter en stund kommer hon in i sovrummet. Jag ligger kvar i sängen, på rygg. Hon lägger sig tätt mot min kropp och vilar huvudet mot min axel. Jag känner hur värmen sprider sig i min kropp bara av att hon ligger så tätt intill mig. Hon smeker sin hand över min mage och ger mig en kyss. Gud, vad jag älskar denna kvinna.

- Du såg alltihop, eller hur, viskar hon knappt hörbart.
Jag känner hur hon spänner sig. Hennes hand har stannat upp och vilar mot min mage.
- Ja, viskar jag tyst tillbaka. Jag såg er tillsammans.
Det blir en stunds tystnad. Jag ligger tyst och avvaktar vad hon ska säga. Hennes fingrar börjar röra på sig.
- Jag vet inte varför det hände, börjar hon tyst. Det låter konstigt att säga det, efter jag har varit otrogen, men jag älskar dig så mycket. Jag hade ingen tanke på att vara otrogen då jag bjöd hem dem. Jag vet inte vad som hände, men plötsligt så stod jag framför honom och tog av honom kläderna. Jag ångar mig så fruktansvärt mycket.

Lina tystnar. Jag sneglar på henne och ser att hon gråter. Det drar ihop sig i bröstet, men jag säger ingenting. Jag vet inte vad jag ska säga.
- Du får inte tro, fortsätter hon, att jag är ute och dansar på fredagar, för att träffa en annan man. Jag har aldrig varit otrogen tidigare. Jag hoppas du tror mig.
Det blir tyst igen. Det är fegt av mig att bara låta henne prata, jag vet det. Jag har ju också varit otrogen, men jag kan inte få för mig att berätta för henne om mig och hennes mamma. Jag är dödligt rädd att hon ska lämna mig.
- Vad händer nu, viskar hon fram. Tänker du lämna mig?
Frågan får mig att reagera. Hon är lika rädd att jag ska lämna henne, som jag är rädd att hon ska lämna mig.
- Nej, svarar jag. Du ska få ett hårdare straff än så. Du ska få ett livstidsstraff
- Vad menar du, viskar hon nervöst, knappt hörbart.

Nu stannar hennes fingrar av igen. Jag känner spänningen i hennes kropp.
- Du ska få dras med mig i resten av ditt liv, svarar jag.
- Åh älskling, säger Lina. Jag kan inte tänka mig ett bättre straff än det. Jag lovar dig på hedersord, jag ska aldrig vara otrogen igen. Jag hoppas att du tror mig.
- Ja gumman, svarar jag och ler. Visst tror jag dig. Men nu måste jag duscha. Gå ingenstans.
- Jag ligger här och väntar på dig, skrattar hon glatt

Medan jag duschar tänker jag på hur det har utvecklats sig. Vi känner båda en kärlek till varandra som ingen av oss vill var utan. Risken att någon av oss ska vara otrogen igen är liten. Det känns så, efter vårt samtal. Jag tänker i alla fall inte äventyra vårt förhållande igen. Den saken är klar. När jag kommer tillbaka till sängen, ligger Lina naken på rygg och smeker sig mellan benen.
- Vad säger du, gubben, säger hon med förförisk röst. Orkar du en gång till?
- Orkar?, svarar jag med sårad röst. Jag ska visa dig vad gubben orkar.
- Härligt, skrattar Lina och drar ner mig i sängen.

SLUT

30 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Huldran

Gillar. Bra tjej som tar för sig medan killen dricker öl och tittar på TV.

31/12, 2013 kl. 09:56

#2

ADAM

BRA!!!

16/12, 2009 kl. 22:54

#1

ADAM

BRA!!!

16/12, 2009 kl. 22:53