Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/6, 2019 kl. 23:59, av Sixten

Min vackra kåta granne

Jag kunde inte bärga mig. Den kvinnan måste jag ha..

Sista biten hem till hyreshuset var en brant uppförsbacke. Trots mina 56 år hade jag fortfarande god kondition och tog backen i snabb takt. Jag kom strax ikapp min närmaste granne, Viveka Strand. Hon hade det besvärligare där hon gick med två tunga kassar. Som artig gentleman tog jag hand om kassarna och bar dem ända till hennes dörr på vår gemensamma trappavsats.

 Viveka är en mycket vacker kvinna, Slank kropp, snygga ben, en välformad byst och ett glänsande vackert hår. Jag skulle kunna tippa att hon är några år yngre än mig. Att hon är skild vet jag men inte mer.

 Vi har varit grannar några månader, har hälsat när vi mött varann men inte fört något längre samtal.. Nu när vi stod utanför hennes dörr log hon mot mig och sa:

- Tack för hjälpen. Får jag tacka litet mer rejält
 genom att bjuda in dig på en enkel supé i kväll?

 Jag tackade och vi kom överens om att jag skulle titta in om en dryg timme.

 Jag såg verkligen fram emot att bli bättre bekant med Viveka. Jag kan inte motstå en så attraktiv kvinna som hon. Medan jag väntade på att det skulle bli dags att gå över till henne började min fantasi skena iväg. Jag tänkte mig att jag höll Viveka i mina armar, kysste henne, greppade hennes bröst och förde handen ner till hennes venusberg. Medan mina fantasier löpte iväg kände jag hur kuken styvnade och gav mig härliga vällustkänslor. Jag kände mig jättekåt, lutade mig tillbaka i soffan där jag satt, öppnade gylfen och drog fram kuken som nu var härligt styv. Jag började runka, drog sakta förhuden fram och tillbaka, blundade och var nu i fantasin inne med kuken i Vivekas våta fitta.

 Så tog jag min samman. Inte fick jag sitta här och runka hur skönt det nu än var. Inte fick jag öda bort min sperma. Den måste jag spara till Viveka.

 Jag duschade, rakade mig, bytte underkläder och skjorta och kände mig beredd.

 När jag steg inom dörren till Vivekas lägenhet och såg henne framför mig blev jag verkligen förvånad. Hon hade bytt om och var mycket raffigt klädd.. Djupt urringad och kort-kort klänning, nätstrumpor och högklackade skor. Vilken inbjudande syn. Hennes välkomstleende
 var helt bedårande.

 Jag kunde inte bärga mig. Den kvinnan måste jag ha. Jag var snabbt framme vid henne och slöt henne i min famn, drog henne hårt emot mig, kysste henne ivrigt på munnen. Jag la mina händer bakom hennes ända och drog hennes kropp emot mig. Kuken stod och hon måste ha känt det och det tycktes egga henne för hon tryckte sin kropp hårt mot min. Våra kyssar blev hetare och hetare. Min tunga var långt inne i hennes mun och hennes mun och tunga var lika giriga. Jag kände mig knäsvag och hade inte annan tanke än att dra henne till hennes säng.

 Viveka sköt mig ifrån sig så pass mycket att hon kunde se mig i ögonen. Hon log. Och så sa hon:

- Älskade vän du har gjort mig så underbart kåt. Jag är redan genomvåt i fittan. Jag vill knulla med dig. Nu med detsamma och länge Kom med till sovrummet.

 Blodet dunkade i min kuk. Jag gick i högvarv. Jag riktigt kände hur styv den var.

 Viveka tog mig i handen och ledde mig in i sitt sovgemak.. Vi tog av oss i en rasande fart. Jag såg hela tiden på Viveka. Hon var vacker. Fina bröst, oväntat små, och en smärt midja. Trots sin ålder var hon mycket väl bibehållen.

 Snart stod hon där i bara ett par nästan genomskinliga, svarta spetstrosor. Jag tyckte det såg skönt syndfullt ut och kuken styvnade ännu mer.

 Jag gick fram till Viveka, tog av henne trosorna, vek ihop dem fint och la dem på hennes andra kläder. Viveka böjde sig ner och drog av mig mina kalsonger och så stod vi där framför varann, helnakna och kåta av bara den båda två.

 Viveka satte sig på sängkanten. Jag ställde mig på knä framför henne och sköt in mitt huvud mellan hennes särade ben. Hennes fitta var nu bara en decimeter från min mun. Jag stack in mina fingar mellan hennes blygdläppar och öppnade vulvan. Å, denna härligt vackra laxrosa färg och safterna som hade fuktat ingången gjorde mig helgalen. Jag stack in munnen mellan fittläpparna och började trycka och slicka.
 .
 Jag gned munnen upp och ner. Upp mot clitoris och tillbaka ner mot nedre delen av fittöppningen. Viveka stönade. Hon tog om min nacke och tryckte mig hårt in mot fittan. Jag drack för fullt av hennes saft som nu flödade för fullt.

 Viveka skrek:

- Ååååååh! Åååååååååh! Jag döööööör! Min älskade.
 Du är underbar. Mera! Mera!

 Hon började kränga kraftigt med kroppen och jag förstod att hon var nära orgasm. När min tunga började bearbeta hennes clitoris gav hon till ett formligt gallskrik.

- Ååååååååååh! Bertil, Nuuuuuuuu. Nuuuuuuu!

 Viveka grep mig i håret och drog mig hårt in mot fittan Med min mun kände jag hennes kramper. Minst fyra stycken i rad.

 Jag lyfte upp Vivekas ben i sängen. där låg hon nu naken och vacker framför mig. Jag smekte hennes lurviga buske och körde in ett par fingrar i hennes fitta. Jag lät dem gå ut och in och lät dem stryka hårt mot slidans framkant både när jag körde in dem och när jag drog ut dem. Antagligen träffade jag därmed gång på gång hennes G-punkt för nu började hon kvida och vrida sig. Hon var i full färd med att nå fram till nya orgasmer.

– Bertil! Åååååh Bertil! Mera! Mer! Å, min fitta, ååh!

 Och så kom de, de nya orgasmerna. Flera i rad. Jag kände mig lycklig som kunnat hjälpa Viveka till dem.

 Jag la mig vid sidan av Viveka. Jag var vrålkåt. Jag kunde knapp vänta, men gjorde en kraftansträngning så att hon fick ta igen sig. Så började jag runka sakta medan jag såg in i hennes ögon som hade börjat få liv.

 Viveka såg vad jag gjorde. Hon vände sig om och ställde sig på alla fyra. Det droppade från hennes fitta. En underbar syn. Jag kröp intill och stack in kuken. Den kom i botten i första skjutet.. Mjukt, varmt vått. Så skönt, så jätteskönt.

- Ta för dig Bertil. Du är välkommen, Kom djupt och hårt.

 Och jag stötte på. Djupt, hårt. Kuken gled så fint in och ut i Vivekas välsmorda fitta. och min brunst var på topp. Jag ville hela tiden mer och mer. Snart stötte jag med alla mina krafter. Då och då stannade jag med kuken längst in och kände då hur Vivekas fittmuskler kramade honom. Å, vilket härligt knull det var.

 Nu ökade jag takten. Fortare, fortare, hårdare, djupt in. Jag skrek, Viveka skrek.

- Din fitta, å din fitta. Den är toppen. Krama kuken, Viveka!
- Ja Bertil knulla på, knulla min våta fitta. Hon älskar din kuk.

 Och så kom vi samtidigt i en våldsam orgasm. Jag tumlade ner vid sidan av Viveka med huvudet strax intill hennes fitta, som nu var överfylld av fittsaft och sperma. Jag kunde inte låta bli att börja slicka i mig av våra safter.

 Så vände jag mig om så att vi kom att bilda en 69:a. Viveka var genast med på noterna och tog min kuk i sin mun. Hennes tunga spelade över ollonet och min tunga över hennes clitta. Vi njöt och vår njutning ökade. Ibland tog Viveka kuken långt in i sin mun och ibland slickade hon ollonet. Jag kände hur sperman började trycka på för att komma ut. Det gjorde mig allt ivrigare i mitt slickande av Vivekas fitta. Nu var jag väldigt nära orgasm.

- Åååååh Nuuuuu, Viiiiiveeekaaaaa! Nuuuuuuu! Jaaaaaaaa!

 Och så gick det för mig. I en väldig kaskad. Viveka fick sperma långt in i sin mun. Jag märkte hur hon svalde.

- Så skönt vi hade det, Bertil! Du är toppen.
- Och du är underbar, Vilken knullfest, Viveka. Så härligt!

 Vi vilade ut, steg upp, åt vår supé, tog var sin whisky.

 Så kom Viveka fram till mig, gav mig en djup kyss och sa:
 - Nu ska vi filma litet.
- Vad då? Vad ska vi filma?
- Vi ska filma dig och mig, din vackra styva kuk och min våta fitta

 Så gick hon till ett skåp och tog fram sin videokamera och jag fick en noggrann instruktion om hur den skulle handhas.


 Vi gick till sängs Jag la mig på ryggen med kameran i nävarna. Viveka böjde sig ner över mig, runkade min kuk tills jag fått ett präktigt stånd och tog så kuken i sin mun. Allt detta filmade jag.

 Så satte hon sig upp nere vid mina fötter, vänd mot mig och började pulla sig. Jag filmade. Hennes fitta var våt och vidöppen. Jag zoomade in den. Jag kunde i sökaren se hur det rann fram fittsaft och såg hur ivrigt hennes fingrar jobbade. Så började hon även smeka klittan. Den var stor, väldigt stor och uppsvullen. Viveka började stöna.

- Ååååå Hääääääärrlliiiiigt. Jag äääär såååå sköööööönt kååååt nuuuu. Beeertiiil jag måååste få riiiida deeej nuuu!

 Hon greppade ett stadig tag om min kuk, passade in sig över den och lät den så slinka in i sin kåta fitta. Jag lät kameran gå hela tiden.

 Nu blev det ett underbart knullande. Viveka höjde och sänkte sig till en början helt långsamt sedan litet snabbare. Hon tittade ner på min kuk och log.

- Så vacker kuk du har, Bertil, så styv och lång och grov. Du har en kuk i min smak. Jag älskar den. Den gör mig superkåt.

 Jag mumlade ett svar och fortsatte filma. Fittan gled upp, den gled ner allteftersom Viveka höjde och sänkte sig. Fittsamften rann ut ur fittan och ner efter kukskaftet. Det såg underbart ut. Jag kände hur kuken svällde och hur jag blev allt kåtare.

 Så började då Viveka rida mig i ett rasande tempo. Och hon skrek:

- Nu kommer jag, Husets kåtaste kärring kommer. Jag kommer. Ååååååååååh jaaaaaaaaa, nuuuuuuuuuuuuu

 En som också kom var jag. Det blev ett kraftig sprut inne i Vivekas fitta. Så råkade kuken komma utanför så kameran fick en sekvens bilder som visade den fontän av sperma som träffade Viveka långt upp på halsen.

 Nu var vi verkligen matta. Skönt matta. Men Viveka, denna härliga kvinna, behövde inte vila sig länge. Hon drog mig med till video- och TV-apparaterna, där hon anslöt kameran.

 Vi satte oss i soffan framför TV-n och så startade Viveka vår egen lilla porrfilm. Jag la armen runt henne och studerade henne medan vår film rullade fram på rutan. Å, det var härliga scener. Det tyckte Viveka med. Hon skrattade högt när filmen visade hur hon satte sig på min kuk.

 Nu hade jag blivit kåt igen, Jag flyttade en hand till Vivekas fitta och stack in ett par fingrar. Viveka stönade. Hon tog tag i min kuk och runkade den medan vi såg på filmen hur skönt vi knullat.

 Jag förde in ytterligare ett finger i Vivekas fitta. Trängde djupare in. Viveka log tacksamt mot mig och jag frestade med ett fjärde finger. Så skruvade jag handen runt och tryckte på. Fram och tillbaka skruvade jag och jag märkte hur jag hela tiden kom längre in.

- Å vilken härlig fisting du ordnar till. Fortsätt! Fortsätt! Djupare!

 Jag vred ytterligar och tryckte på och efter en stund hade jag hela handloven inne i Vivekas fitta. Hon skrek av förtjusning.

- Bertil, va skönt. Åååååh! Duuuuu, Ååååå min fiiitta Det går för mig strax

 Och nu började henns kropp skaka våldsamt och hon skrek ut sin njutning så högt så jag trodde det skulle höras i hela huset.

 Jag lyckades dra ut handen i det ögonblick Viveka föll i hop som en trasa, totalt utmattad och härligt tillfredsställd.

 Till slut, långt in på småtimmarna, när vi inte orkade mer, lovade vi varann att vi skulle ha fler sköna träffar i Vivekas säng. Viveka lovade att föra mig än längre in i den härliga sexuella världen, ge mig nya och oväntade upplevelser. Hon antydde också att vi kunde ha en hel del skönt tillsammans med henne kåta syster och kåta svåger som hon någon gång framöver tänkte bjuda in tillsammans med mig.

 Vi visste nu båda att vi var och en träffat en sjusärdeles kåt partner

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.