Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/6, 2019 kl. 16:15, av blåögd

En åktur i två akter

Doften av svett, bensin och kvinnlig upphetsning en tidig sommareftermiddag, kan det vara något? Till ljudet och vibrationerna av en kraftfull... motorcykelmotor? Vibrationer och fantasier skall inte underskattas.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

25 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#19

RuterEss

Med så många kommentarer finns risk att man upprepar vad någon annan redan sagt. Men ... HERRE GUD! Storyn kör ju över en likt orgasmerna kör över Louise. Man blir rent andfådd och kommer ... nästan för sent till jobbet.

Btw. Att "äta" .... Mmmmmmm.

12/3, 2021 kl. 08:09

#18

blåögd

MalmöLars - tack, tack, tack och tack (ett för varje kommentar - men tog mig friheten att ta bort tre av dom då de var identiska). Kul att du hittade tillbaka och tog dig tid att kommentera!

Hailey - ja du, det är nåt speciellt med lädersadel, friheten sittandes på en vild springare med en ryttare som vet hur man drar i tyglarna eller reglagen... Det gav mig faktiskt en idé... undrar om... hmm...

4/3, 2021 kl. 10:57

#17

MalmöLars

Läst om och älskar ditt sätt att skriva

27/2, 2021 kl. 23:32

#16

MalmöLars

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

27/2, 2021 kl. 23:32

#15

MalmöLars

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

27/2, 2021 kl. 23:31

#14

MalmöLars

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

27/2, 2021 kl. 23:31

#13

Hailey

Mmmm..... skulle gärna byta plats med henne....****

31/1, 2021 kl. 17:07

#12

Smajlis

Men jisses den var sextät! Multipla textklimax skulle jag säga. Ypperligt!

22/7, 2019 kl. 20:25

#11

grogg

Jösses blåögd!!! Helt... fullständigt... underbart skrivet... känner så väl ;-) igen den erotiska känslan att sitta på en hoj bakom en man.. väl fångat, underbar läsning! Och numera kör jag själv också ;-)

7/7, 2019 kl. 13:23

#10

blåögd

Tack Jaca! Glädjer mig oerhört!

Jag har en kluven inställning (skevande?) till MC. Donationshoj, som de brukar kallas om de går fort (då förarna utgör bra bas för organdonationer). Och de där som är dyra och bullriga och kräver att man måste se ut som en läderbög med skägg och väst för att få vara med i gemenskapen. Nja. Samtidigt. Det är en fantastisk känsla att glida fram på dom. Vinden viner. Landskapet far förbi. Frihet. Leva. Jag förstår dom som gör det till en livsstil.

29/6, 2019 kl. 14:36

Läs in fler