Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/6, 2019 kl. 01:25, av Sixten

Min kärlek till Gun

Gun som redan har sina knän högt uppdragna, drar upp dem ännu mer.
Hon slår sina ben runt mina höfter.

Jag älskar Gun. Hon är mitt allt. Jag älskar hennes vackra ansikte, hennes glada leende. Jag älskar hennes utsökt förföriska kvinnliga former, hennes sätt att utmanande röra sig, hennes kyssar, hennes hängivenhet i sängen.

Du är mitt allt, brukar jag säga till henne i våra heta stunder. Du är min älsklingshingst brukar hon då svara mig. Hennes ord och hennes smekningar driver mig till kärlekens allra gudomligaste höjder.

Så här kan det gå till.

Jag kommer på besök. Vi faller i varandras armar. Vi trycker våra kroppar emot varanadra. Våra kyssar tänder vår längtan. Jag känner att Gun vill och min bamse kräver att vi förenar oss.

Gun gnyr.

- Jag är din., Jag är jättekåt. Jag har längtat så. Ta mig! Knulla mig!

Jag är nära att få utlösning när Gun smeker mig i nacken och låter sin tunga virvla runt i min mun..

Kom, säger jag, tar henne i handen och för henne till hennes breda och sköna säng. I febrig fart klär vi av oss. Jag känner min kuk styvna alltmer när jag ser hennes utmanande underkläder, de syndiga, svarta genombrutna trosorna och behån runt hennes toppiga frikostigt stora bröst.

När våra kläder ligger utspridda över golvet tar Gun ett steg fram emot mig, greppar min stolthet, trycker den neråt, släpper den och ler när den fjädrar uppåt.

- Han är i form. Nu vill jag att han visar vad han går för inne i min mus.

- Jag älskar dig Gun, du har gjort honom ivrig. Han längtar, han vill in, jag kan inte annat än lyda honom och dig.

Vi lägger oss tätt ihop. Jag ser Gun i ögonen, ser att de är förväntansfulla och inbjudande.

Gun tar min kuk i ett mjukt grepp och börjar sakta dra förhuden fram och tillbaka. Jag smeker hennes bröst och känner att det inte finns någon bättre kvinna än denna himmelska varelse. Min åtrå är på sin toppunkt.

- Gun, jag älskar dig. Du är så vacker.
- Du är den stiligaste man jag någonsin träffat, du är den jag vill ha, nu och alltid.

Jag kysser Guns bröst. Jag för en hand till insidan av hennes lår. Drar handen från det ena låret till det andra över hennes venusberg, där jag känner den lilla hårtott hon mejslat fram vid sin rakning av könshåren.

- Du, Gun, kan det vara dags för mig som barberare? Jag hjälper dig gärna med rakdonen.
- Mmmm, kom in i mig nu!

Jag för kuken till Guns fittöppning, drar den längs blygdläpparna ända upp till clitoris, där den får stanna en stund medan jag använder den som massagestav. Gun kysser mig djupt, lägger sina händer runt min nacke, börjar röra sitt underliv upp och ner, en signal jag inte kan motstå.

Jag låter min krävande herre, min stake, tränga in i Guns nu dyblöta fitta. Å, det är underbart. Han glider mjukt och sakta in. Jag håller upp min överkropp och ser på Gun, ser hur hennes ansiktsuttryck ändras medan kuken glider in och ut. Hennes ansikte är så vackert. Hon ser glad ut. Hennes läppar är åtskilda. Så blundar hon, tittar upp, ser mig in i ögonen, blundar så igen.

Jag håller en långsam takt, stannar upp ibland. När kuken nått ända in trycker jag hårt mot Guns kropp, jag tror att det känns skönt för henne.

Gun som redan har sina knän högt uppdragna, drar upp dem ännu mer.

- Jag älskar dig.. Du gör det så skönt för mig, Åååååååå.
- Och jag älskar dig, hela dig, och just nu din våta grotta allra mest.

Gun slår sina ben runt mina höfter.

Plötsligt känner jag att nu är det dags. Nu vill jag. Jag vill råknulla Gun. Jag kan inte vänta och så börjar jag stöta hårt och snabbt in i den våta, mjuka härligheten. Min kuk är fylld av blixtrande, himmelska och tvingande kittlingar. Jag känner att jag vill ha mer och mer av dem. Nu är det inte jag som styr min älskog det är min kuk. Han hetsar mig till allt snabbare och snabbare stötar Det finns inget stopp.

Gun trycker upp sitt underliv mot mig varje gång penis är i botten och hon klämmer sina hälar i min rygg. Vi är i extas. Det går undan. Fortare, fortare.

Jag exploderar. Sperman sprutar in i Gun som skriker ut sin allt annat utplånande orgasm.

Vi vilar oss, smeker, kysser varandra, knullar på nytt, Smeker, knullar. Vi har vår bästa stund på jorden vid detta ett av våra härliga möten.

JAG ÄLSKAR DIG GUN

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.