Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/6, 2019 kl. 12:51, av Jesper

Vinbärsvägen - Studiecirkeln

Del 14 av 17 i serien Vinbärsvägen

Nina överraskar Lars på jobbet och behöver hjälp på en kurs hon går. Han får träffa Johan igen som tränas till slav och gör en del nya bekantskaper. Kursledaren är en bekant och han tvingas göra som de säger till honom.

 

 

Plötsligt stod hon bara där. Utanför fönstret på hans jobb. Hon såg strålande söt ut och lockarna i det kastanjebruna håret gungande. På sig hade hon en röd sommarklänning med stora vita prickar som framhävde hennes bröst i en generös urringning. Klänningen täckte hennes brunbrända glänsande renrakade ben ner till knäna och kroppen avslutades i ett par bländande vita gymnastikskor. Hon vinkade ivrigt till honom och Lars kom på sig själv att se sig om innan han öppnade dörren som ledde ut till innergården.

 

”Kom in!”, uppmanade han henne med en väsande och lätt stressad röst.

 

20-åringen följde hans uppmaning och strök sig tätt förbi honom. Lars kunde känna hennes parfym och mindes deras äventyr senast de träffades. Hur han knullat henne framför hennes pojkvän Johan, som haft ögonbindel på sig och varit fastbunden, och hur han sedan runkat och sugit en kille för första gången i sitt liv. Det var ett par veckor sedan och de hade bara hörts av med några korta meddelanden via chatten sedan dess. Han hade fått intrycket att de inte ville ses igen.

 

”Hur hittade du mig här?”, frågade Lars. Hans uttal var aningen för hårt och anklagande.

 

”Förlåt då!”, sa Nina stött. ”Vill du att jag ska gå direkt?”

 

Han såg på henne. Hon var otroligt söt och sexig. Lars svalde.

 

”Nej…förlåt…, men det kan ju vara någon som kommer på dig här! Fast hur hittade du mig?”

 

Nina log.

 

”Din firmabil! Du hade den med dig när du hälsade på oss. Jag är väl ingen Einstein, men lite kan jag tänka!”

 

Lars suckade. Han var rätt korkad. Hur många fler var det som kunde ha sett bilen? Idiot!

 

”Lugn, det är väl ingen som gissar att du var hemma hos oss för att knulla?”

 

Nina fortsatte sitt fräcka språk och Lars kände hur han nästan rodnade.

 

”Har du saknat mig?”, log hon retsamt och lyfte samtidigt flirtigt på kjolen i sidan. ”Eller har du saknat Johan mest?”

 

”Lägg av!”

 

Lars försökte låta bestämd, men rösten grötade sig. Han reagerade omedelbart på Ninas flirt och snuskiga språk. Det var många dagar sedan han hade haft sex. Kåtheten väcktes och han kände hur kuken började svullna.

 

”Det var inte dumt att känna din hårda kuk i min unga fitta, men när du sög Johan… Alltså shit vad kåt jag blev!!”

 

Hennes hand sökte sig under klänningen och den andra klämde runt hennes stora runda bröst.

 

”Nina…”, flämtade Lars. ”Det kan komma folk in här!”

 

”Lås dörren då!”

 

”Men de kan komma utifrån med! Som du gjorde…”

 

”Då ser vi dem! Lås nu!”

 

Lars lydde. Den unga kvinnan hade en inverkan på honom som han inte riktigt förväntade sig. Hon tyckte om att bestämma och han gillade på något sätt att låta henne göra det.

 

”Sätt dig på stolen!”

 

Han satte sig på kontorsstolen och Nina ställde sig framför honom. Hon var nu längre än honom och tittade ner på honom med en dominant kroppshållning. Hennes ögon krävde kontakt med hans.

 

”Jag har inga trosor på mig idag!”, sa hon med rättfram enkelhet.

 

Han svalde. Vad skulle han säga?

 

”Dessutom vill jag be dig om en tjänst…”

 

Hon satte sig grensle i hans knä och pressade brösten mot hans överkropp samtidigt som hon viskade i hans öra. Det kittlade upphetsande och hans kuk styvnade mot hennes ben.

 

”Det är inget farligt, utan bara något skönt. Fast jag vill ha svar direkt!”

 

”Okej…”, mumlade Lars.

 

Nina rörde underkroppen mot hans skrev och han var nu stenhård.

 

”Ta fram kuken innan jag frågar!”

 

Lars övervägde snabbt risken att bli upptäckt med brallorna nere på kontoret, men kåtheten var för stor. Han knäppte upp byxorna och hasade ner dem och kalsongerna så att hans styva kuk sprätte fram.

 

”Mmmm… lika härlig som jag mindes den!”, utbrast Nina uppskattande.

 

Hon lyfte klänningen och gled sakta ner i hans knä igen. Samtidigt rörde hon sina höfter så att hans ollon sakta men säkert hamnade rätt i hennes fittmynning utan hjälp av händerna. Lars flämtade djupt och stönade när han kände hur hans kuk gled allt djupare in i hennes varma våta fitta. Hon var så härligt sexig och trång.

 

”Skönt, eller hur?”, väste Nina. ”Du vill ha mer av det här, va?”

 

Lars nickade.

 

”Du vill ha mer av mig och du vill ha mer av Johan också! Eller hur?”

 

Lars fortsatte nicka. Just nu var han så kåt att han absolut inte hade tackat nej till Johan.

 

”Lyssna nu noga på mig!”

 

Hon satt nästan helt still på hans kuk och väste i hans öra.

 

”Vi behöver dig till en kurs som jag går. Johan ställer alltid upp, men vi behöver en man till. Det är bara fyra deltagare. Vi är tre tjejer i min ålder och en kursledare. Vi lär oss att vara dominor. Att uppfostra våra män till att lyda och tillfredsställa utan att själva förvänta sig tillfredsställelse. Johan är en duktig slav!”

 

”Va…?”, stammade Lars.

 

”Schhhh!”, hyssjade Nina bestämt. ”Jag tror att du kan passa in där, men första gången vill jag bara att du ska komma in och bli avsugen av Johan. Inget annat!”

 

Lars kunde inte få fram ett ord och Nina fortsatte.

 

”Vi behöver få honom att göra något som han aldrig gjort förut! En utmaning som han kanske kommer göra motstånd till i början, men som han ska lära sig att det inte är han som bestämmer! Därför behöver vi dig!”

 

Lars var stum, men stönade till när Nina använde sina fittmuskler för att knipa runt hans kuk.

 

”Det här är en chans under din livstid Lars!”, sa hon medan hon gungade upp och ner på hans kuk. ”Jag behöver ett svar!”

 

Han kände hur det började pirra i pungen och hur galet kåt han var. Tankarna snurrade, men situationen gjorde det omöjligt att tänka på annat än sex.

 

”Hur blir det?”, väste Nina. ”Vill du ha mer av min fitta, eller ska jag gå?”

 

Hon höll en hand runt hans käke och stirrade rakt in i hans ögon.

 

”Gå inte…”, flämtade Lars.

 

”Så du ställer upp!! Duktig gosse!”

 

Tre sekunder senare exploderade han inne i henne. Det kändes som om kuken svällde till en proportion han aldrig haft förut och sperman pressades ut ur henne av brist på plats. Hon red honom tills han började slakna. Sedan reste hon sig och satte sig på kanten av skrivbordet.

 

”Slicka mig!”, beordrade hon.

 

Lars lydde och satte sig på knä framför henne. Hon lyfte på kjolen så att han kom åt. Han sträckte fram sin tunga och började slicka den blöta rakade fittan. Det smakade speciellt med blandningen av Ninas safter och hans egen sperma. Smaken gjorde honom upphetsad och han lapade i sig allt.

 

”Duktigt!”, flämtade Nina. ”Slicka mig ren!!”

 

Snart kom hon i en intensiv orgasm där hon pressade fittan mot hans ansikte. Lars var helt blöt runt munnen och hakan.

 

”Jaaaaa!!!!!”, stönade hon högt.

 

Han tänkte att det i alla fall var tur att hon inte skrikit högt. Kollegorna i korridoren utanför hade säkert rusat till i så fall. Samtidigt tittade han upp och fick till sin förskräckelse se hur hans fru Kicki kom gående över gräsmattan.

 

”Faaannn!”, ropade han.

 

******************************

 

Kicki gick från sin mans kontor med tårarna rinnande nerför kinderna. ”Sommarjobb!!” Den jäkla slynan hade sagt att hon sökte sommarjobb på företaget. Direkt när hon kom in på kontoret hade hon anat att något var fel. Lars var jättestressad och båda två var rödflammiga och en aning andfådda. Tjejen hade verkat lugn och log lite roat när Kicki hade presenterat sig som Lars fru. Hon hade dragit en lögn om att hon sökte sommarjobb på Lars företag. Om det inte varit för andra omständigheter hade hon säkert övertygat henne. Sedan hade tjejen slunkit iväg.

 

Hon hade bestämt sig för att inte konfrontera Lars på en gång. Hon var osäker på vad det skulle medföra och själv hade hon ju inte heller varit trogen honom på senaste tiden. Alltså spelade hon med och tog itu med sitt verkliga ärende. Att försöka få honom att sluta lite tidigare och få med honom till sina föräldrar. Han skyllde på jobb och för en gångs skull tjatade hon inte. De hade kommit överens om att ses hemma på kvällen och när hon kysste honom hejdå så kunde hon tydligt känna hur det smakade sperma och fitta.

 

*******************************

 

Källarlokalen låg under ett stort hyreshus och gav ett kallt och hårt intryck. Väggarna i hallen var omålad betong och ytterdörren såg ut att ha lappats ihop efter otaliga inbrott. Nina hade släppt in honom och noga kontrollerat att ingen annan stod utanför. Hon bar en svart kappa, men Lars reagerade på de glänsande svarta högklackade skorna och de svarta strumpbyxorna. Dessutom var hon kraftigt sminkad runt ögonen och med ett skarpt rött läppstift. Allt kändes omatchat till den stora kappan.

 

”Kollar bara så inga nyfikna står och glor utanför!”, sa Nina. ”Vi drar ju för alla gardiner och har rätt mörkt där inne, men man vet ju aldrig. Vår ledare har sagt att vi ska göra så.”

 

Hon log mot honom.

 

”Vad trevligt att du kom!”

 

Egentligen hade han haft väldiga tveksamheter om att komma, men Nina hade påmint honom om sitt löfte och dessutom gett en subtil men tydlig hint om att hon faktiskt kunde tänka sig att avslöja för hans fru vad han gjort. Alltså kände han att han inte hade något val, men det var samtidigt möjligt att han kommit ändå. Han visste inte.

 

Det var inte så ofta han hade på sig kostym, men Nina hade bett honom att komma så snyggt klädd som möjligt. Att han skulle se ut som ”en välklädd affärsman” var hennes önskan. Den svarta kostymen ramade in en vinröd slips ovanpå en vit skjorta och ett par svarta blänkande skor. Nina hade nickat gillande när hon studerade hans klädsel.

 

”Fint! De andra är där inne. Jag ska bara förbereda dig innan och ge dig en del instruktioner.”

 

När hon hängde av sig kappan svalde Lars häftigt. Under den hade hon en vit genomskinlig skjorta som stramade över de stora brösten. Den vita spets-bh:n syntes tydligt genom det tunna tyget. På underkroppen hade hon en kort svart skinnkjol som knappt täckte kanten på de svarta stay-ups hon hade på sig. Till det gav skorna och sminkningen en uppseendeväckande uppenbarelse.

 

”Du gillar vad du ser märker jag!”, log Nina. ”Bra! Det här är liksom kurskläderna. Alla tre tjejerna har ungefär lika. Vår kursledare har lite mer lack och svart, men du får snart träffa de andra.”

 

Han märkte att hon var lite stressad och nervös. Hon tittade nästan bedjande på honom.

 

”Det här är liksom ett av mina examensprov, så snälla… gör som jag säger!”

 

Lars nickade.

 

”Jag ska göra mitt bästa!”

 

Nina gav honom en kram och en djup kyss.

 

”Då kör vi! Passa på att njut lite också…”

 

Hon tog honom i handen och öppnade den tunga skyddsrumsdörren. Där inne var det dunkelt och rummet var ändå relativt stort. Väggarna och golvet verkade vara av samma betongmaterial som i gången utanför, men det var svårt att se i det dåliga ljuset. Lars kunde vagt urskilja några grå gestalter som satt på en rak stolsrad längs ena väggen. I mitten av rummet stod en ensam stol vänd mot de övriga. Nina ledde in honom en bit i rummet och släppte honom sedan för att skjuta igen dörren.

 

När han kommit in upptäckte han en person till som satt på knä i ett hörn. Vagt kunde han urskilja att det var Johan. Han såg helt naken ut förutom någon slags koppel runt halsen. Lars svalde. Det här kändes mycket märkligt och han var inte alls säker på att det här var något som han skulle vilja vara med om. Ninas bedjande uppmaning fick honom dock att inte vända på klacken direkt.

 

”Kom…”

 

Hon hade återigen fattat hans hand och ledde honom ut till stolen mitt i rummet. Han förstod att det var hans plats och satte sig. Ögonen började vänja sig vid mörkret och han granskade de tre som satt framför honom. Två av dem hade liknande kläder som Nina, vita genomskinliga skjortor och korta svarta kjolar. Svarta stumpor och svarta skor. Ganska unga tjejer.

 

Lars flyttade blicken till den tredje personen i raden. Hon var definitivt äldre och hade på sig en helsvart blänkande tight klänning. Möjligen i latex. Även hon hade svarta strumpor och skor. När han granskade hennes ansiktskonturer började något bekant att framträda. Det var ju… men det kunde det väl inte vara!?

 

”Välkommen Lars!”, sa den äldre kvinnan. ”Jag ser att du känner igen mig nu!”

 

”Lena… vad gör du här?”

 

Grannen från Vinbärsvägen. Den ensamstående tillbakadragna läkaren. Vad var detta?

 

”Jag skulle kunna fråga dig detsamma! Min uppgift här är att utbilda dessa tre unga kvinnor till att bli fullfjädrade dominor. Att lära dem att ta kontroll över sina älskare, vare sig det är män eller kvinnor. Varken mer eller mindre!”

 

Lars svalde. Vem hade kunnat gissa det? Om Lena…

 

”Fast jag måste nog gå…”, stammade Lars.

 

Han drabbades plötsligt av en flyktinstinkt. Lena fick inte veta om det här! Att han var otrogen mot Kicki. Han måste iväg!

 

”SITT KVAR!”, röt Lena.

 

Rösten var oväntat stark och tillät inga invändningar. Han blev kvar på sin stol, trots att han trodde att hans hjärna sagt åt kroppen att han skulle resa sig.

 

”Jag vet redan om ditt lilla äventyr med Nina och Johan, Lars! Att vi råkar vara grannar är absolut inget som påverkar det. Lika lite som att du vet om det här om mig!”

 

Hon pausade.

 

”Du har dessutom inget att skämmas för! Du måste ju också få ha ditt roliga, eller hur?”

 

Lars förstod inte helt klart vad Lena menade, men han vågade inte fråga.

 

”Duktigt!”, konstaterade Lena när hon förstod att Lars gett upp tanken på att fly. ”Då får vi be Nina att sätta igång!”

 

Nina trippade fram till Johan på de högklackade skorna. Stegen ekade i källarrummet när klackarna slog i marken. Hon böjde sig ner och tog tag i hans koppel. Med ett fast grepp drog hon upp honom i knästående och böjde sig ner för att kyssa honom. När han ställde sig upp såg Lars att han hade någon sorts anordning runt kuken. Som en bur i glänsande metall. Hans kuk var inlåst!

 

Med ett fast grepp i kopplet ledde Nina runt Johan ett varv i rummet. Han kröp på alla fyra och såg generad ut. Lars misstänkte att det var mycket för hans skull. Johan hade ju aldrig sett honom, utan hade haft ögonbindel vid deras tidigare möte. Nu sneglade han ibland nervöst åt hans håll. Lars kunde inte klandra honom. Johan var ju i en mycket mer utsatt position än vad han själv var.

 

När Nina lett runt honom ett varv beordrade hon honom att ligga. Johan lade sig lydigt på rygg och väntade. Nina knäppte upp sin skjorta och lyfte ur sina tunga bröst ur den vita bh:n. Hon ställde sig över Johan och lät honom omväxlande suga på båda brösten. Samtidigt som hon berömde Johan så smekte hon ibland mellan hans ben, men kom inte åt den inburade rakade kuken. Lars kunde föreställa sig hur fruktansvärt frustrerande det måste vara att vara i den positionen som Johan var i och inte kunna släppa ut kuken. Själv hade han fått ett rejält stånd av det han såg.

 

Efter några minuter satte sig Nina över Johans huvud istället och drog upp hans ansikte mellan sina ben med kopplet. Tydligen hade hon inga trosor på sig för Johan började slicka henne. Nina stönade ett par gånger, men höll uppenbarligen igen på att uttrycka sin njutning alltför ljudligt. Det kanske ingick i träningen?

 

”På knä igen!”, beordrade plötsligt Nina.

 

Johan rullade lydigt runt och ställde sig på knä.

 

”Plats!”

 

Johan stod still medan Nina hämtade några saker från en väska. Hon höll fram en flaska och vände ut en del av innehållet över hans stjärt. Antagligen glidmedel gissade Lars. Sedan sträckte hon fram den andra handen och lät en kort avlång sak glida runt över den blöta stjärten. Sedan sköt hon utan tvekan in saken i hans stjärt. Johan gnydde till, men stod still. När Nina tog bort handen syntes en rektangulär svart platta på platsen för hans stjärthål. Han hade fått en plugg i sig.

 

”Nu ska du få nosa på de andra fittorna, min duktiga lille pojke!”

 

Nina ledde honom fram till raden av stolar som stod längs väggen. En av tjejerna hasade fram på sin stol och Johan stack huvudet under kjolen. Snart hördes ett slafsande ljud och av slickandet och tjejen gnydde till högt.

 

”Stopp!”, beordrade Lena. ”Behåll kontrollen Emma! Låt honom inte få tillfredsställelsen av att få dig att komma. Inte ännu…”

 

Tjejen som hette Emma drog sig tyst tillbaka på stolen och Nina höll tillbaka Johan i ett stadigt grepp i kopplet. Hon ledde honom vidare till tjej nummer två. Samma procedur upprepades, med undantag att den här gången sköt tjejen bestämt undan Johan efter ett tag.

 

”Bra Diana!”, berömde Lena. ”Låt honom inte gå för långt!”

 

Lena ville uppenbarligen inte att Johan skulle slicka henne, för hon reste sig upp. Hon böjde sig ner och kupade handen runt Johans kukbur bakifrån. Johan flämtade och ett bedjande gnyende slank ur hans mun. Det var uppenbart att han var kåt som en hynda.

 

”Jag tror din lärling är redo för att provas ordentligt nu Nina. Ge honom vad han tål!”

 

Nina upprepade ett ”plats” till Johan innan hon släppte kopplet och gick bort till väskan igen. Hon rotade runt och lyfte till sist upp en sele med en svart dildo. En strap-on. Med visst besvär trasslade hon ut banden, tog av sig kjolen och klev i den. Sedan spände hon den runt sina höfter och mellan sina ben. När hon gick bort mot Johan så vajade gummikuken rytmiskt.

 

”Sug!”, beordrade hon.

 

Johan ställde sig på knä och tog lydigt den svarta dildon i munnen. Han såg inte helt ovan ut, så Lars gissade att det inte var första gången. Nina strök honom över huvudet samtidigt.

 

”Duktig pojke!”, berömde hon. ”Fast du ska få en riktig kuk idag. För första gången. En rejäl kuk! Den här ska du bara få i din lilla stjärt!”

 

Trots det dunkla ljuset i rummet kunde Lars ana hur Johans ögon vidgades och hur han tvekade.

 

”Du vet ju att det inte blir minsta lilla belöning om du inte lyder!”, uppmanade Nina som också uppfattat Johans tvekan. ”Och du blir absolut inte utsläppt ur buren!”

 

Johan gurglade lågt med dildon i munnen och såg ner i golvet. Nina sträckte sig efter kopplet och började leda Johan mot Lars som satt kvar fullt påklädd på stolen.

 

”Ni känner ju varandra sedan förut, fast ändå inte.”, sa Nina. ”Nu ska ni få lära känna varandra lite mer!”

 

Samtidigt som hon höll kvar Johan i kopplet så började hon göra loss Lars skärp och knäppa upp hans kostymbyxor. Hon sträckte in handen under tyget och kände hastigt med handen över hans kalsonger.

 

”Han är jävligt hård redan!”, väste Nina med blicken fäst vid Lars ögon.

 

Med några hastiga ryck fick hon både byxor och kalsonger att ligga vid hans fotleder på golvet. Hans stora styva kuk vajade ut under den vita skjortan.

 

”Kryp fram till den!”, beordrade Nina. ”Smaka på den!”

 

Lars beslutade sig för att sluta ögonen. På något sätt kändes det som en respektfull gest mot Johan. Att inte stirra på honom när han nu skulle suga kuk för första gången.

 

”Kom igen nu då!”

 

Lars hörde en smäll, som han gissade var en klatsch på Johans rumpa, och sedan kände han strax efter det hur något rörde vid hans ollon. Försiktigt slöt sig ett par läppar runt hans kuk och han suckade uppmuntrande till. Den varma munnen omslöt kuken mer och mer, men det var en bra bit kvar av hans kukskaft när den var tvungen att vända.

 

”Duktig pojke!”, berömde Nina. ”Han är stor!”

 

Johan släppte snart på sin försiktighet och sög allt intensivare. Lars öppnade ögonen och såg hur Johan såg ut att göra det riktigt vant och inspirerat. Samtidigt såg han hur Nina drog ut pluggen som han hade i sin stjärt och ersatte den med sin svarta strap-on.

 

”Uuuhhhh!”, grymtade Johan.

 

Nina hade ingen pardon, utan började bestämt knulla honom i stjärten med fasta stötar. Hennes bröst gungade rytmiskt av hennes rörelser. Johans grymtningar upphörde och istället fortsatte han att koncentrera sig på att suga. Lars kände hur hans upphetsning bara steg och han mötte Ninas ögon. Hon höll ögonkontakten med honom och förstod att han var nära utlösning.

 

”Fortsätt Johan! Han kommer snart spruta! Jag vill att du tar satsen i munnen!”

 

Lars flämtade allt häftigare för att signalera till Johan att han var på väg att komma. Johan visade dock inga tecken på att sluta, så han gav sin hän och lät orgasmen komma.

 

”Aaahh!”, stönade han högt.

 

Utlösningen rusade genom hans kropp och han kände hur sperman började pumpa i strålar ur hans kuk. Johan gjorde som tillsagt och fortsatte suga och svalde kontinuerligt. Det var gudomligt skönt att komma i hans mun. Kicki tog hans sats i munnen ibland, men inte så ofta som han önskade. Johan fortsatte tills han började slakna och han svalt all sperma.

 

”Tack!”, flämtade Lars.

 

Johan tittade upp mot honom och log försiktigt. Han såg lättad och nöjd ut.

 

”Duktiga pojkar!”, berömde Nina.

 

Hon hade slutat knulla Johan och ställde sig upp med dildon vajande.

 

”Då var din insats klar!”, sa hon till Lars.

 

”Okej…”

 

Lars började tafatt att sträcka sig efter kalsongerna och byxorna. Det var ett abrupt slut. Bara komma in, sätta sig och bli avsugen.

 

”Mycket bra utförd uppgift av dig Nina!”, la Lena till. ”Väl godkänt!!”

 

Lena närmade sig dem och tog över Johans koppel från Nina.

 

”Följ Lars till dörren och se till att den är ordentligt låst!”, beordrade hon Nina.

 

Nina nickade och drog med sig honom ut i hallen. Hon lyfte in brösten och knäppte skjortan på vägen.

 

”Tack för att du kom!”, log hon och kysste honom. ”Det var toppen… och det gjorde mig så jäkla kåt! Jag kommer knulla skiten ur Johan sedan!!”

 

”Vad händer nu då?”

 

”Där inne menar du? Vet inte. Det är Lena som bestämmer. Vi hade lekt med Johan i ungefär en timme innan du kom och innan vi slutar brukar alla som vill få en orgasm. Den här gången är det Johan som får ställa upp och slicka så mycket han orkar!”

 

”Stackars kille!”

 

”Det är inte synd om honom!”, protesterade Nina bestämt. ”Han blir så jäkla kåt av det här att han nästan spricker! När vi släpper ut honom ur buren så sprutar han bara man blåser på kuken! Sedan fortsätter vi hemma i flera timmar!”

 

Lars nickade.

 

”Jaha, då ska väl jag gå då…”

 

”Vänta ett tag!”, utbrast Nina.

 

Hon tvekade och tog sedan sats.

 

”Jag vet att du antagligen måste tänka över det här, men jag vill ändå fråga… Vi får godkänt av Lena om vi använder våra pojkvänner som slavar, men det är ett extra plus om vi hittar någon utomstående. Som du! Ja, du är ju inte helt utomstående längre, men det skulle vara en större utmaning för mig, Emma och Diana att ha dig som slav än någon av våra pojkvänner…”

 

Lars svalde. Vad skulle han säga? Att ta Johans roll var ju inte direkt någon lätt uppgift och han var inte alls säker på att han skulle tolerera det.

 

”Svara inte nu!”, avbröt honom Nina. ”Jag hör av mig. Måste gå!”

 

Återigen fick han en snabb kyss innan Nina släppte ut honom genom källardörren. Hon granskade omgivningarna innan hon stängde efter honom och ryckte i dörren både en och två gånger för att försäkra sig om att den var låst. Sedan försvann hon in igen. Lars stod kvar utanför. Vad hade han gett sig in i? Ninas erbjudande var både lockande och skrämmande. Han skulle ju vara tvungen att lyda och det kunde ju bli precis vad som helst. Efter att ha sett hur de behandlade Johan visste han att han skulle behöva vara inställd på att släppa alla kontroller. Hur skulle han göra? Var det något han ville göra? Han visste inte alls.

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Bonasera

Detta är en mycket bra och välskriven novell och jag gillar alla delar av den och jag skulle också gärna deltaga om det skulle bli aktuellt.






13/10, 2019 kl. 20:34

#1

Bonasera

Detta är en mycket bra och välskriven novell och jag gillar alla delar av den och jag skulle också gärna deltaga om det skulle bli aktuellt.






13/10, 2019 kl. 20:20