Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/7, 2019 kl. 15:24, av Sixtenjr

Det skedde vid tredje träffen

- Är vi heltokiga? Vad gör vi för tokigheter egentligen, Gun?
- Det är skönt att vara så här tokig, Edvin. Så här får du alltid vara.

Kvinnor vill i anständighetens namn inte sära på sina ben vid första träffen med en ny manlig bekantskap

 Jag hade träffat Gun två gånger. Vi hade båda gånger kysst och kramat varandra, första gången i stående ställning och andra gången liggande ganska intensivt. Därmed hade det fått stanna.

 Gun var en attraktiv kvinna i trettioårsåldern. Jag hade bestämt mig redan första gången vi träffades att jag skulle gå varsamt fram men ändå ha siktet inställt på att vinna hennes gunst och komma i sängläge med henne efter högst ett par gånger.

 Nu var det tredje gången vi träffades. Jag hade bjudit henne på bio och därefter blivit hembjuden till hennes lilla tvåa. Det dröjde inte länge förrän vi låg på hennes soffa och kysstes. Till en början var Guns kyssar en aning tillbakahållna men ändå uppmuntrande. Jag kände att Gun både kunde och tyckte om att kyssas.

 Efter ett tag blev kyssarna hetare. Vi kysstes med tungorna virvlande mot varandra i öppna munnar. Ingen av oss kunde tyda den andres kyssar som annat än en invit.

 Plötsligt kommer Guns definitiva klartecken, en otvetydig inbjudan till mig att gå vidare. Hon söker sig med en hand ner mot min gylf, får upp blixtlåset och sticker in handen mellan mina ben. Ingen svårighet att få tag i min kuk. Den ligger styv, tryckt av kalsongerna mot min mage.

 Jag känner hur Gun försöker dra av mig kalsongerna. Jag för ner en hand och hjälper henen.

 Guns grepp om min kuk är härligt uppkåtande. Jag känner ljuvliga ilningar fortplanta sig genom den och testiklarna, Jag och min kuk är beredda att komma till ett avgörande, få kontakt med Guns fitta.

- Han är beredd, Gun. Han längtar.
- Ja, låt honom komma, min fitta väntar

 Jag hjälper Gun av med trosorna. Hennes härliga fitta ligger inbjudande framför mig. Jag ser att blygdläpparna är våta

- Å, vad jag är våt Mattias
- Jag ska göra dig ännu våtare, spruta i dig om en stund
- Kör in honom, knulla mig!

 Jag låg nu ovanpå Gun, kände hennes fasta, smidig kropp under mig. Gun särade på sina ben. Jag passade in mig i läge och förde kuken mot hennes fitta. Jag tittade ner på det uppsvullna ollonet och på Guns mjukt rundade fittläppar. En smal springa syntes mellan den. Jag körde fram kuken mot springan och tryckte till. Fittan öppnades och kuken trängde in.

- Å, min älskade

 Gun tittade mig i ögonen och log.
-Mattias, jag är så skönt kåt nu, Knulla mig hårt!
 - Ja, ja, krama honom!

 Kuken gled nu så fint. Gun var verkligen våt. Jag kände att fittsaft sipprade ut på min mage.

- Å, vad härligt det är att knulla med dig, Gun. Det är så skönt
- Din kuk år så god. Jag längtade efter den redan första gången vi träffades.
- Va, är det sant?
- Ja, såg av bulan i dina byxor att han var stor redan den gången.

 Gun började göra motjuck. De blev kraftigare och kraftigare. Snart var hon nästan uppe i spagat. I de ögonblicken kände jag att jag verkligen var i botten och slog mot livmodertappen.

- Det gör väl inte ont.
- Nej, nej! Skämtar du?

 Nu blev det så underbart skönt att jag måste börja hålla emot för att inte spruta. Men jag kunde inte styra mig. Min kåthet drev mig till allt snabbare juckande. Jag grep Gun i knävecken och lyfte upp hennes ben och sedan vräkte jag på i allt vildsintare stötar.

 Mina stötar in i Guns fitta var snabba och hårda. Hela tiden såg jag Gun i ansiktet och märkte hur hon levde med i det härliga knullande. Vi var båda nära utlösning. Till slut kunde ingen av oss hindra avgörandet, en samtidig orgasm. Ur Guns fitta sprutade det. Jag kände vätan
 i en kraftig eruption kastas mot mitt underliv samtidigt som jag i flera kramper fyllde Guns fitta med min sperma.

 Efter en stund rullade jag av Gun. Vi låg som i nirvana bredvid varandra utan att röra oss, utan att säga ett ord. Så tittade ja upp. Jag såg att Gun låg med halvöppen mun och med ett leende på sina läppar. Hennes kinder var högröda. Det är förstålig, tänkte jag. Hon jobbade ju med motjucken så häftigt.

 En plötslig ömhet kom över mig. En ömhet, en kärlek till den underbara Gun, hon som nyss
 gett mig en så härlig upplevelse. Javisst, sa jag mig, förenar knullandet oss människor på ett mycket djupt känslomässigt sätt.

 Gun slog upp ögonen. Jag lutade mig in över henne, förde min mun till hennes öra.

- Visst var det skönt, Gun
- Ja, du knullade så rent grymt
 - Orkar du mer nu
- Strax, gärna, men vänta litet.

 Jag kröp ner till hennes ben och särade på dem, stack in mitt huvud mellan dem, tryckte in näsa och mun i hennes springa, slickade fittläpparna och sög in hennes kvinnodoftande kåtsaft. Min kuk ställde sig i givakt. Jag var beredd och återigen högkåt. Gun stönade.

- Jag blir så kåt, Mattias. Du behöver inte vänta.

 Jag var berusad av fittdoften och fittsaften. Jag kunde inte förmå mig att sluta. Jag förde munnen upp till clitoris, sög och slickade.

- Vad gör du med mig Mattias. Jag blir tokig så skönt är det.

 Med fittvåta läppar höjde jag mig upp till Guns ansikte och gav henne en djup kyss.

- Å, så våta dina läppar är, Mattias. Tycker du om min doft.
 - Om!

 Nu kunde jag inte hålla mig längre. Resolut stack jag in kuken i Guns dyvåta fitta, rullade runt och drog henne med mig så hon komma att ligga över mig.

- Rid mig, älskade!

 Jag satte armbågarna mot sängen med underarmarna upp i rät vinkel, Gun placerade sina händer i mina för att få bra stöd i sin ritt.

 Vilken ljuvlig ritt det blev!

- Är vi heltokiga? Vad gör vi för tokigheter egentligen, Gun?
- Det är skönt att vara så här tokig, Edvin. Så här får du alltid vara.
- Å, du min goda knullunge!

 Gun kom in i allt snabbare takt. Då och då stannade hon och passade på att krama kuken med fittmusklerna.
- Mera så, mera, Gun, fortsätt krama!
- Får bamsen aldrig nog?
- Nej inte ihop med din fitta, älskling.

 Plötsligt känner jag hur Gun får en serie kramper i sin fitta, Med ett orgasmvrål kastar hon sig framåt på mig och begraver sin öppnade mun i min. Hennes saliv flödar och i hennes sköte flödar hennes härligt påträngande väta. Guns orgasm förlöser mig. Kukens muskler kommer i tätta sammandraganingar och kastar ut sperma i en tre fyra omgångar och spruten föder fortsatt orgasm för Gun.

 Efter en stund, då vi kommit till sans, sätter vi igång och smeker varandra tills vi tänt upp varandra till en ny längtan efter knull. Gun vill bli ”tagen” (så säger hon) bakifrån..

 Det blir en underbar knullfest. Jag knullar henne samtidigt som jag ömsom smeker hennes bröst och ömsom henne clitta. Gun njuter, skriker, skrattar och kommer med ett fullständigt
 hämningslöst kåtsnack, sådant som bara superkåta kvinnor kan prestera. Våra orgasmer, de låter inte vänta på sig, gör oss totalt utpumpade.

 Efter en halvtimmes vila är vi igång igen. Jag har satt mig på sängkanten, Gun har satt sig i mitt knä vänd mot mig. I den sitsen börjar vi knulla. Gun tar i frånskjuten hjälp av sina fötter och jag underlättar med mina händer. Hela tiden kysser vi varandra.

 Det går för oss. Utan att dra ut den slaka kuken blir vi sittande kvar i den ställning vi haft under knullandet. Så reser jag mig. Gun hänger om min hals. Jag håller henne upplyft med mina händer under hennes bak. Så vandrar jag iväg.

 - Var ska du?
- Nu går vi in i duschen
- Men kan jag inte få suga ren din kuk innan vi duschar?
 - Visst. OK.

 Tro det eller ej men genom den rensugningen framkallade Gun ytterligare en utlösning för mig

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.