Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/7, 2019 kl. 01:43, av DaoDao

Miriam och Linnea

Del 1 av 6 i serien Den ouppnåeliga

Gillar att kombinera teaser med överraskande vändningar, och en typ av realism mitt i magin. Tycker jag lyckats ganska hyggligt här själv.

En av mina senare alster som jag fortfarande skriver på.

Hade känt henne länge. Hennes familj kom som flyktingar hit för snart tio år sedan, och mina föräldrar tog initiativet att önska dem välkomna. Redan från början fick familjerna bra kontakt, och vi hjälpte dem med mycket – som att skriva brev och träna på svenskan. Kvinnorna i familjen var alla vackra, även ifall speciellt mamman bar huvudduk, vilket är självklart för många muslimer. Det var tre barn, varav två var killar, och så var det då hon – Mariam – som var äldst i barnaskaran. Inom ett år bestämde hon att inte bära huvudduk, och hennes familj lät henne bestämma detta själv – som ju är bruket inom islam.

Det var då som skönheten blev tydligt uppenbar. Det långa kolsvarta håret ramade in hennes vackra ansikte närmast perfekt. Hon var bara 11 när familjen kom till orten. Jag var 17. Till skillnad från sina bröder tog hon studierna på allvar och jag kom att bli den som hjälpte henne, då jag var den yngsta bland mina syskon och den enda som fortfarande bodde hemma hos föräldrarna.

Hon lärde sig svenska så snabbt, att hon var den som fick ta kontakterna mellan hennes familj och samhället. Hennes bröder drogs tyvärr till mindre konstruktiva gängstrukturer, och jag fick många gånger, när jag väl hade körkort, åka och hämta dem från stan, eller i värsta fall från häktet. Fick aldrig riktig kontakt med pojkarna, trots att vi respekterade varandra. De var dock alltid artiga mot min familj, och våra gemensamma grannar. Förhoppningsvis kommer de att lugna ner sig när de blir äldre.

Jag och Miriam utvecklade efter hand en ren vänskap. Även om hon var vacker som den, så var hon ju bara barnet, även i mina ögon.

Detta ändrades med åren dock. Såg henne blomma ut som en formfulländad skönhet. Hon fick många vänner, både andra muslimer och svenskar, men det var nog mig hon kände att hon kunde prata med, om allt som flickor vill prata om. Hennes föräldrar hade svårt för sådana samtal, och hade svårare att anamma nya gränser i samhället. Men de var intelligenta och älskade sina barn, att de insåg att det var de själva som var problemet där.

När hon var arton blev hela familjen svenska medborgare, vilket vi firade tillsammans – inte bara våra två familjer, utan även andra i grannskapet och deras vänner.

Jag växte ju också, och tränade friskt, så jag kan nog säga att jag såg väldigt bra ut. Fick några flickvänner, och kom efter hand att bli ganska erfaren sexuellt. En av mina kk var en kvinna som var tjugo år äldre än mig. Bara Miriam visste dock om att hon fanns. Hon lärde mig väldigt mycket om sex, så när hon sedan flyttade och vi förlorade kontakten, var jag en mycket erfaren man inom det sexuella.

Miriam hade börjat indikera med frågor att hon var nyfiken på detta med sex. De hade ju studerat på skolan, men hon var efterhand väldigt frågvis om mina erfarenheter där. Själv dejtade hon ingen. Detta för att hon visade respekt för sina föräldrar. Hur liberala de än var, så var hon osäker på att de skulle klara av att hon hade sex utan åtminstone en godkänd pojkvän.

Hon var ute ofta, och fick massor av uppskattade reaktioner, inte bara från män. Men hon var vänlig och bestämd när hon tackade nej till ytterligare uppvaktning.

Jag flyttade så småningom hemifrån, men lämnade mest villaområdet, för en liten lägenhet inne i stan. Men jag var ofta ute och hjälpte mina föräldrar, som började bli gamla, och Miriam var ofta och hälsade på hemma hos mig. Det hände att hon även sov över, men då givetvis på soffan.

En jämnårig kompis till henne var Linnea, en svensk tjej som var jämbördigt vacker som Miriam. Långt ljusbrunt rakt hår och en kropp som bara slogs av Miriams. Tillsammans var de helt klart en trafikfara när de var ute. Det var även hon som inspirerade Miriam till att klä sig mer utmanande. Men då bytte hon om hemma hos mig, för att inte göra sina föräldrar oroliga. Även Linnea var ofta med Miriam hemma hos mig.

En kväll var Miriam hemma hos mig, för att övernatta. Hon hade bytt om till mysbyxor och t-shirt, och satt i min trånga soffa bredvid mig, när vi tittade på en film på TV. Filmen hade en ganska närgående skildring av sex, och jag kände att hennes närhet påverkade mig ganska mycket. Det hade gjort flera gånger den senaste tiden, men det är nog mest för att jag själv var utan sällskap sedan ett tag.

Men även Miriam verkade berörd. Hennes andning ändrades, och hon slickade sig ofta om läpparna.

Efter filmen kröp hon in i min famn, och frågade om hon fick fråga en känslig fråga. Kände ett av hennes stora fasta bröst pressas mot min sida, och jag hade en arm runt henne. Just då hade hon den väldiga hårmanen uppsatt på huvudet i en lite slarvig knut. Kände behån på ryggen och andades in hennes ljuvliga doft, utan att det skulle verka misstänksamt.

Hon dröjde ett tag med frågan, men jag väntade ut henne. Hon hade bara någon vecka tidigare fyllt 20.

”Vad tycker du om... att kvinnor har sex...?”

Hennes röst var dämpad, som om hon var rädd för att jag skulle reagera negativt. Så blev det inte alls. Jag drog henne tätare åt mig, för att försöka visa på trygghet.

”Inga problem alls...” svarade jag, men var tvungen att upprepa det, då rösten brast en aning. Så mycket för att jag försökte verka vuxen och cool. Men hon verkade inte märka det.

”Jag...” hon bet sig i läppen, omedveten (?) om hur sexigt det var. ”Jag har gjort det... med Linnea...” sade hon med ansiktet mot min bröstkorg. Jag kände hur min lem reagerade direkt. Bara tanken på dessa två skönheter tillsammans, fick verkligen mitt blod att pulsera snabbare. Funderade länge på hur jag skulle svara på det, utan att klanta till det. Såg henne fortfarande som ung och oskuldsfull. Det var nog bara denna gången jag tänkte på henne i en sexsituation över huvud taget. Varje gång jag tidigare fått in henne i mina erotiska fantasier, hade jag skakat dem av mig. Hon känns mer som min syster, så inte ens i fantasierna ville jag kränka henne. Hon betydde för mycket för mig.

Märkte dock att hon blev orolig för att jag inte svarade, så jag harklade mig lite diskret.

”Vad trevligt...” Gud så fånig kommentar. Men jag hade velat säga något positivt, så det blev detta. ”Var det skönt?” Varför frågade jag just DET, men nu var det uttalat.

Hon nickade lätt.

”Mm...” var det enda hon fick ur sig.

Så var vi tysta ett tag. Visste inte riktigt vad jag skulle svara. Bilden av dem båda i naken omfamning var dock kvar, liksom ståndet, som borde synas på mina mjukisbyxor.

”Det är okej,” sade jag sedan och smekte ryggen och axeln. ”Du har inte gjort något fel...”

Kände mer än såg att hon log. Jag verkade få godkänt. Så blundade jag och började tänka på ruttna lik och hemska saker, för att få ner ståndet. Vågade inte räta till det, med risk att hon då skulle lägga märke till det.

Vi är stilla ett tag, Vågar inte företa mig något alls av rädsla att förstöra intimiteten som ändock fanns. Men det var hon som rörde sig först. Hon lyfte huvudet och tittade på mig, oroväckande när. Jag kämpade mot en impuls att kyssa henne.

”Det... började med att vi pratade... om dig...”

Det var lite oväntat. Jag blev lite nervös, inte bara för att hon var så nära mig med sitt vackra ansikte.

”Okeej...” sade jag försiktigt. ”Om vad då..?”

Ville jag verkligen veta?

”Linnea är rätt kär i dig...” säger hon och ler lite nervöst. Jag vänder mitt ansikte mot hennes, och inser för sent att de då är så nära varandra att nästipparna nästan vidrörs. Jag ser in hennes ögon, och ser att hon verkar mer glansigare än vanligt. Kuken är nu så styv den bara kan vara.

”Oj...” sade jag och menade att vi var så nära varandra, men insåg att det lika gärna handlade om avslöjandet. Han sänkte rösten, och fortsatte att titta i hennes ögon.

”Vad... trevligt...”

Fasiken vad fånig jag lät.

”Jag menar... en så vacker kvinna.... tänd på mig...”

Hon log lite och tittade osäkert neråt en kort stund, men var snart tillbaka med blicken.

”Varför tycker du det...? Hon anser att du är vacker och trevlig...”

Jag kände hennes andetag mot mitt ansikte. Som allt annat luktade även det gott.

”Wow...” säger jag, och känner att jag snart tappar kontrollen. ”Tycker du det också..?”

Varför frågade jag nu DET? VILLE jag verkligen att hon skulle svara?

Våra händer låg osäkert på neutrala ställen på kroppen, men ändå kändes hennes hand mot min underarm som en elektrisk stöt.

Hon rodnade lätt och nickade nästan osynligt.

Det är kört. Klarar inte mer. Bara MÅSTE kyssa henne! Bara måste få känna hennes kropp på mer intima ställen. Krama hennes bröst... Det är kört. Nu får det bära eller brista.

Då ringde hennes mobil.

Båda två reagerade som om vi hade fått ett slag, och vi särade på våra ansikten. Som om vi plötsligt hade insett vad som höll på att ske, och att det var helt omöjligt att vända åter, om det verkligen hade skett.

Hon reste sig och började tala i telefonen, och jag kunde en kort stund beundra hennes formfulländade kropp, innan jag reste sig upp hastigt och nästan rusade in på badrummet. Jag vätte ansiktet med kallvatten och såg förebrående in i mina egna ögon. Dumma fan... DUMMA FAN...

Ståndet ville heller inte ge sig, men jag kunde nu korrigera det, så det inte var som ett jävla tält mitt på kroppen.

Hon hade just tagit på sig skorna.

”Det var Linnea... hon ville träffas ute... Kan jag komma senare?”

”Självklart!” sade jag och kände hur det bubblade inom mig av uppdämd brunst. Vi stod vända mot varandra, som om vi båda väntade på den andras initiativ. Det kändes som ett avgörande ögonblick. Skulle något göras, var det nu. Men det blev bara en lätt kram, och så gick hon.

En minut senare hade jag avklarat den värsta kåtheten. Jag behövde knappt röra vid kuken, innan den sprutade. Trots att det gick så snabbt, var jag helt utsjasad. Vad fasiken var det som hände?

Beslutsamt att inte låta känslorna ta över, blev jag synnerligen effektiv. Jag lagade mat för frysen, att ha resten av veckan. Sedan lagade jag den där dörrkarmen som varit olagad länge. Jag städade lägenheten och sorterade mitt klädförråd. Då hade det bara gått två timmar. Åter var jag framför TV:n, innan jag lade mig för att sova. Jag hörde senare hur Miriam kom hem, hon har numera egna nycklar, och märkte att hon tittade in till mig kort, innan även hon lade sig – i soffan.

På morgonen gjorde jag som vanligt i ordning äggröra och bacon, som hon gillade trots att hon var muslim. Hon kom upp med rufsigt hår och röda ögon, men var fortfarande vacker som en soluppgång. Detta slog jag bort från tankarna direkt, och först efter att hon åkt hem tänkte jag på att morgonen hade varit väldigt kall och opersonlig. Hade förändringen skett till det negativa? Jag var förbryllad och grubblande.

Tack och lov hade jag ett jobb att gå till, som jag kunde fokusera på, och efter några dagar kändes det som inget hade hänt. Jag förstod att jag måste ta kontakt med Miriam snart, så jag inte skulle förlora henne helt, men hade inte styrka nog att göra detta just nu. Istället träffade jag Malin på krogen när jag och några kolleger gjorde en After Work. Även hon var ute med sina kolleger, men vi kom i samspråk och pratade med varandra hela kvällen, tills vi lade märke till att bådas vänner hade gått hem.

Jag bodde närmast, så vi gick dit. Efter att ha visat hemmet och bjudit på ett glas Cardhu single malt whiskey, hamnade vi i min säng. Som om vi tillfredsställde ett uppdämt behov öste vi varandra med kyssar och smekte av varandras kläder så snabbt att vi knappast kan ha fått in allt. Hon var vacker, Malin, med brunt axellångt hår, gröna ögon och fantastisk kyssvänlig mun. Kroppen var fin också på alla de sätt. Jag smekte brösten, stjärten, fingrade i slidan och lät en vibrerande tunga stimulera hennes klitoris. Så sög hon mig, innan jag hamnade på ryggläge och hon red mig.

Kuken gled in i hennes varma och fuktiga inre, och hon var helt underbart vacker där hon satt på mig och började rida. Jag kunde inte få nog att klämma på hennes bröst, och svarade henne taktfullt med mina stötar. Vi snurrade runt och fortsatte med missionären. Vi knullade som om världens existens var baserad på om vi kunde komma eller inte.

Varje gång jag bottnade i henne, var det i mina tankar Miriam jag knullade. Jag stångade kuken i kvinnan, utan tanke på henne. Även när hon kom, och klöste ränder på min rygg fortsatte jag pumpa i henne så hårt och snabbt jag kunde.

Åhh... Miriam...

När jag sprutade henne full, fick jag en orgasm som fick mina fötter att krampa så det gjorde ont. Jag kunde bara rasa ihop och flämta. Malin låg bredvid mig och flämtade intensivt även hon. Efter en stund reste hon sig och gick på toaletten. Där var hon ganska länge, och när hon kom ut var hon fullt påklädd. Hon ställde sig i sovrumsdörren och tittade på mig med ett sorgset leende.

”Hoppas Miriam är värt det!” sade hon och gav mig en slängkyss, innan hon försvann ur mitt liv.

Herregud, tänkte jag. Hade jag sagt hennes namn? När jag hade sex med sköna Malin? En kvinna som bara en vecka tidigare, om jag hade mött henne då, troligen hade gjort mig tokkär.

Men nu kände jag inte ens ånger att jag hade gjort bort mig. Hon betydde ingenting för mig, utom att jag fick knulla av mig. Miriam ägde mig, helt enkelt. Ägde min själ, min hjärna och min kropp. Jag kommer aldrig få ro förrän jag får antingen älska med henne fullt ut, eller säga upp bekantskapen helt.

Det var lördag och det var kallt regn ute. Beslöt att slugga denna dagen. Gick i bara kallingarna och gjorde slöa saker. Kollade 80-talsrepriser på TV, porrsurfade, tog en pizzaleverans. Var allmänt loj hela dagen. Sexet med Malin hade troligen tagit bort en stor del av den sexuella frustration jag känt efter förra lördagens möte med Miriam. Jag hoppas jag inte förstört vår vänskap.

Hade korkat upp en av mina finare konjak när det plötsligt ringde på dörren. Utan att bry mig hur jag såg ut, gick jag för att titta ut i kikhålet. Där såg jag Miriam, näst intill utslagen. Hon hölls upp av Linnea. Båda var dyngsura av regnet. Öppnade snabbt och hjälpte Linnea att bära in Miriam. Båda flickorna var fulla, men Miriam var stupfull. Lade ner henne i min säng och hon tittade upp på mig.

”Hohaaaan...” Hon såg ut att försvinna bort men så tittade hon upp mot mig igen och log på ett sätt som bara väldigt berusade människor kan göra. ”Johaaan...” Hon lyckades säga mitt namn bättre denna gången. ”Jag ÄÄÄÄÄLSKAR DIG... Johaaaan...”

Linnea hade under tiden tagit av sig sina kläder och kom in i bara underkläder. Hon var så vacker.

”Får jag låna någon t-shirt eller nått?” frågade hon. Handduk hade hon tydligen redan hittat, då hon försökte torka sitt blöta hår. Självklart var det inga problem, och snart hade hon tagit av sig underkläderna också, och var nu bara iklädd min stora t-shirt. Själv hade jag lagt mig bredvid Miriam för att få henne att slappna av. Linnea lade sig på hennes andra sida.

Men Miriam bar fortfarande blöta kläder.

”Du måste hjälpa mig av med hennes kläder!” säger Linnea bestämt och börjar knäppa upp Miriams byxor. ”Du har väl sett henne naken förr, eller?”

Visst, tänkte jag. När hon var typ tolv år. Då hade de nakenbadat på landet, när de hade besökt hans farbrors sommarhus. Men oavsett, hade Linnea rätt. Miriams våta kläder måste av. Jag kan hjälpa henne till underkläderna, sedan får Linnea själv göra resten.

Bit efter bit av Miriams kropp kom fram inför mina ögon. Hennes långa lena lår var de första jag såg. De nätta men starka vaderna och de små näpna fötterna. Noterade att hon hade sexiga trosor, och att även de var blöta. Snabbt tog jag bort blicken, då jag märkte att fukten gjort dem i stort sett genomskinliga.

Så blottades hennes smidiga mage. Även i hennes nu slappa tillstånd kunde jag skönja att hon hade tydliga magrutor. Det var en mage som troligen alla kvinnor eftertraktade, och för henne verkar detta bara vara naturligt. Vad jag kan minnas, var hon inte aktiv idrottare eller nått sådant. Gym någon gång ibland bara. Hon var lyckosam nog att ha skönheten i generna.

De mörka vårtorna syntes genom behån och jag hade svårt att inte titta. Såg i alla fall att Linnea tyckte detta var väldigt kul. Hennes ögon gick även nedåt min kropp och jag insåg att jag bara hade kallingar på mig, och att dessa nu var något för små, i mitt nuvarande tillstånd. Kände mig väldigt naken helt plötsligt.

Men samtidigt var det upphetsande.

”Resten... får du nog ta av själv,” sade jag och började resa på mig. ”Jag bör inte vara med på det...”

”Förstår, men kan du i alla fall hjälpa mig att vrida hennes överkropp mot dig, så jag kan haka av behån?”

”OK, men haka inte av själva behån förrän jag gått...”

”Lovar!” säger hon käckt.

Miriams överkropp förs av vår gemensamma ansträngning mot mig. Var noga med vart jag satte händerna. Ville inte riskera att komma åt brösten. Samtidigt skrek kroppen efter att jag skulle göra just detta.

Linnea fick upp behån och plötsligt föll behån av och Miriams bröst var bara några centimeter från mitt ansikte. Förvånat tappade jag greppet och hon föll tillbaka på rygg.

”Sorry...” säger Linnea med ett snett leende. ”Råkade tappa den...”

Jaja. Vi säger väl det. Hjärnan vill gå, men kroppen rör sig inte. Först försöker jag inte titta på flickans bröst, men snart sitter jag och råstirrar. De var verkligen vackra. Stora och fasta. Inte ens när hon låg på rygg hade hon kunnat göra penntricket. Linnea var nära dem med ansiktet och tittade leende upp på mig.

”Visst är de UNDERBARA!” säger hon. Så sätter hon sig upp och drar av sig sin t-shirt, så hon blir naken inför mig. Hon sitter så hennes bröst hamnar strax bredvid den sovande Miriams.

”Jämför bara...” säger hon och lyfter på sina stora bröst. Inte lika stora som Miriams, och bara något mindre spända. Men hade inte Miriams varit där också, så hade han tyckt Linneas bröst var helt fantastiska. Det var de också, men Miriams var några strån vackrare.

Såg Linnea böja sig ner och suga in en av Miriams bröst i munnen. Vackra nakna Linnea sög och slickade vackra Miriam framför mina ögon. Jag var helt betagen. Visste jag borde rusa ut, men kunde inte röra mig. Linnea tittade åter upp och slickade sig om sina svullna läppar.

”De smakar så underbart också... Du borde testa...”

Jag måste ha sett helt skräckslagen ut, för hon skrattade lite lätt. Så höjde hon underkroppen upp på knäna, medan munnen åter började smaka på Miriams bröst. Hennes ben svepte över den sovande skönheten, och hennes knä kom åt rätt på min svullna kuk. Jag hajade till och reste mig upp, lätt panikartad. Kände att jag var på väg att förlora kampen, men kämpade fortfarande.

Hamnade stående bakom sängen, men det blev knappast bättre av avståndet, då jag nu såg rätt på Linneas fuktiga och rakade slida. Åter stannade jag till och bara stirrade. Kuken stod så att resåren på kallingarna spändes ut. Linnea vred huvudet och slängde en kåt blick mot mig.

”Runka då... Visa mig hur du runkar...”

Min ena hand letade sig till mitt stånd, och jag undrade vems vilja den följde egentligen. Jag hade inte bestämt att den skulle dit. In under resåren. Jag såg med förtvivlan hur den andra handen kom till undsättning och drog ner kallingarna. Kuken blottades för Linnea, som stönade till. Såg hennes ena hand komma smygande till sin fitta och masserade den. Hon särade på blygdläpparna och stack in ett finger lite lätt.

Jag runkade som en viljelös idiot. Var helt såld och kände att jag snart skulle komma.

Linnea avbröt vad hon höll på med och vände sig om, nu vänd mot mig. Sätter sig upp, på knä, med vitt spridda knän. Den vackra kroppen är helt blottad för mig, och jag runkar som en värsta tonåring.

”Miriam berättade vad som hände förra lördagen... jag blev såååå kåt av det, och vi slickade varandra till flera jätteorgasmer efter hon berättade detta...”

Jag saktade ner mitt runkande, och svalnade av en aning. Trodde inte det var möjligt. Kanske var det att hon pratade som hade brutit förtrollningen en aning. Ville inte att hon skulle ha den makten över mig.

”Hon berättade även för mig en del saker...” sade jag och smekte hennes bröst med mina ögon, samtidigt som jag runkade lätt. ”Hon berättade att du var kär i mig..!”

Med ens blev hon röd i ansiktet, och mellan brösten såg jag, och sänkte blicken. Jag hade henne, men ångrade mig direkt. Gick fram till henne och satte mig på knä mitt framför henne, så nära att min kuk vidrörde hennes mage. Nu var det hon som såg skrämd ut, och försökte undvika att se mig i ögonen.

Jag lade ett finger under den söta hakan och ledde ansiktet uppåt, så hon såg mig rätt i ögonen.

”Det är lugnt...” sade jag, ivrig att få henne på bättre mod igen. ”Jag gillade det verkligen...” Hon hade den där reflexen att ögonen darrade när hon tittade intensivt, och hon log nervöst. ”Jag tycker du är fantastisk...” säger jag och smeker hennes kind. ”Du är vacker som en gudinna, och...” Pussar henne lätt på först pannan, sedan rätt på munnen. ”Tror jag har känslor för dig också...”

Så kysser vi varandra. En lång och levande kyss, med mjuka läppar och smekande tungor, hala av saliv och kärlek. Vi kramar varandra och pressar den andres kropp mot sin egen. Jag låter händerna leta sig in i hennes långa hår. Kuken glider på hennes mage, lätt indränkt i försats, ett naturligt glidmedel. Tillsammans med hennes doft, den magiska kyssen och känslan av hennes nakna kropp mot min, var för mycket. Med ett stön i hennes mun kom jag, så det snurrade i huvudet. Puls efter puls pumpade ut mellan våra magar. Det verkade aldrig ta slut. Linnea blev aktivare i kyssen och pressade mig närmare sig. Sperman klibbade samman våra kroppar. När vi väl släppte taget och backade, var det som om sperman ville återförena oss med varandra.

Linnea log.

”Fasiken va mycket du kladda ner.” Medvetet pratade hon lite dialekt, vilket lättade upp stämningen och vi båda skrattade lätt.

”Kanske dags att duscha!?”

”Måste duscha...”

Vi sade det samtidigt. Tog hennes hand och tillsammans gick vi till duschen. Där inne tvålade vi in varandra, som om det var en religiös ritual. Jag kände hur kraften åter fyllde mig, men det gav ingen respons i lemmen. Istället fyllde den hela mig. Har aldrig känt så här tidigare. Var det så här det var att vara kär? Var det med Miriam jag skulle leva?

Miriam?

Varför tänkte jag på henne nu. Det var ju Linnea som jag kände detta för.

Eller?

Väl ute i duschen svepte vi in oss i en filt tillsammans, sittande på soffan. Länge satt vi och bara njöt av varandras närhet.

”Johan...” säger hon mjukt. ”Du skall veta att jag är kär... Jag är VÄLDIGT kär...”

Jag kramade henne hårt och pussade hennes panna.

”Du förstår inte...” säger hon och ser bekymrat på mig. ”Jag är kär... i Miriam...!”

Jag blev både överraskad och... lättad, när jag hörde hennes erkännande. I och med hennes uttalande, så klarnade allting. Självklart var hon kär i Miriam! Det var ju jag också!

Eller...

Så blev jag fundersam igen, som om jag hade tänkt en förbjuden tanke. Sakta vågade jag smaka på det i hjärnan... kär... jag var kär...i Miriam. Det var så befriande att tänka så, för det var ju självklart.

Linnea väntade tålmodigt på min reaktion, eller också struntade hon i vad jag tyckte eller kände för det hon hade sagt. Det tror jag inte var fallet. Tror att hon var medveten om att det skulle ställa till det i min skalle och att jag behövde reda ut det hela.

”Det... är jag också...!” erkände jag tyst. Märkte hur hon reagerade, men hon såg inte upp utan verkade begrava sig mer mot mitt bröst.

Jag smekte hennes tjocka släta hår och upprepade, denna gången med mer bestämdhet.

”Jag är förälskad i Miriam! Jag... är... kär... i...”

Där avbröt hon mig med att snabbt lyfta huvudet och kyssa mig. Det var en intensiv och krävande kyss, som den var hämtad från hela kroppen. Jag hade återfått en stor del av mitt stånd i och med erkännande över min kärlek, och känslan av Linneas nakna kropp mot mig. För att inte tala om kyssen. Smidigt gled hon upp på mig, utan att avbryta kyssen, och innan jag hunnit fatta det, hade hennes fuktiga slida trätts på min lem, som genast styvnade till sin yttersta hårdhet, och och sjönk ner. Hela min kuk gled upp i Linneas fuktiga och tränga slida.

Det var när hon slutade kyssa mig för att kunna få ett bättre grepp och positionering för en ritt, som jag såg tårarna på hennes kind.

”Men, lilla hjärtat...” sade jag överraskat. ”Varför gråter du.”

Hon tittade i mina ögon just som jag bottnade i henne och började grina igen. Jag kramade henne och hörde knappast vad hon sade.

”Jag är ju kär i DIG också...” hörde jag henne hulka fram. ”Jag är kär i både dig och Miriam... Men... hon är bara kär i DIG!”

Så grät hon i min famn, spetsad på min kuk.

Miriam kär i MIG? Tanken svindlade. Men jag har ju känslor även för Linnea. Är det kärlek också? Kändes lite märkligt att fundera på sådant just när jag för första gången penetrerat henne. Eller rättare sagt, det var mer hon som gjorde. Jag smekte henne där jag kom åt, på ryggen och rumpan, och pussade hennes kind, hals och axel. Snart var hon tyst, och ytterligare snart började hon vicka på höfterna.

Plötsligt såg jag Miriam komma ut ur sovrummet. Naken förutom sina trosor (vi glömde att få av henne de blöta). Men hon gick som en sexig zombie rakt till köksavdelningen. Där drack hon flera glas vatten. Rejäla glas. Jag och Linnea satt stilla, jag med kuken i henne. Men det kunde inte Miriam se från där hon stod, då täcket var uppbullad på mina knän och skymde utsikten.

Hon såg oss när hon vände för att gå in i sovrummet igen och stannade upp.

”Har ni inte knullat än..?” frågade hon med en rosslig stämma. Hon väntade dock inte på något svar utan gick direkt in till sängen igen. Hela tiden kunde jag inte låta bli att titta på hennes bröst.

Ensamma igen började vi knulla på riktigt. Jag vred oss om, så hon hamnade med rumpan på soffan och jag på knä på golvet. Hela tiden knullande. Jag började plöja med min lem in och ut i henne, och njöt av hennes vackra kropp liggande framför mig. Den smidiga kroppen böljade framför mig och de stora brösten gungade fram och tillbaka med mina stötar. Hennes ljusbruna långa hår låg som en ram runt kroppen och hela hennes ansikte förvreds till ren njutning.

Även om det ibland flashade till i huvudet på mig, och jag tänkte på att ta Miriam på samma sätt, så var det Linnea jag nu fokuserade på. Hennes skönhet och utstrålning gjorde mig tokig av kåthet, och jag gjorde allt i min makt för att hon aldrig skulle ångra att hon hade sex med mig. Smekte hennes platta mage och svällande barm. Nöp i hennes vårtor och pumpade på med kuken i henne, snart i en ganska bestämd fart. Såg verkligen till att hela kuken gled ut och in i henne, men det var när jag började variera de djupa stötarna med korta småjuck antingen med bara ollonet i henne, eller längst in i botten, som hon blev helt galen.

När hon kom stönade hon högt och slet i mitt hår. Jag fortsatte skoningslöst att pumpa i den nu krampande fittan, så orgasmen förlängdes och ökade i styrka så pass att hon inte längre hade förmåga att göra något konkret med armarna. Kroppen skakade och armarna förvreds i luften som om hon försökte krama någon inbillad person.

Stannade i botten lite, så hon kunde andas, men inte för länge. Snart pumpade jag djupt i henne igen, och hon kom och kom igen. Det verkade aldrig ta slut. Hon stirrade desperat på mig, som om hon bad om nåd, men ur strupen kom bara små hesa pip varje gång jag bottnade.

Kände att jag var nära också, så jag visade ingen barmhärtighet. Kuken gick snabbt nu i den välsmorda slidan. Hela tiden fick hon nya orgasmer. När jag till slut körde in den så långt jag kunde och tömde mig i henne, hade hon kommit så långt att hon var helt lealös. Men min heta sperma fick henne att komma ytterligare en gång.

Denna gång verkade hon ha svimmat. Hon flämtade efter syre och kroppen var helt indränkt av svett. Drog mig sakta ur henne och lade upp henne ordentligt i soffan, med filten om henne. Pussade henne på pannan och reste mig upp.

Var väldigt trött, men insåg att jag nu inte hade någonstans att sova – utom i sängen bredvid Miriam. Hon låg passande nog på ena sidan, vänd utåt och sov sött. Jag kröp försiktigt ner vid hennes sida och somnade snart.

”Knö dig...” viskar någon i mitt öra och jag vaknar till. Det är en naken Linnea som vill ner i sängen också. Makar mig så hon får plats, och inser att jag nu ligger med kroppen mot både Miriam och Linnea. Båda lika nakna. Linnea lägger sitt huvud på min axel och armen över bröstkorgen. Det övre benet läggs över mitt ena. Inte långt därefter märker jag att Miriam lägger sig likadant på andra sidan. Njuter av att föra mina armar om dem och kramar de båda.

Somnar igen snart.

Vaknar först av alla och måste fort till toan för att tömma blåsan. Väl tillbaka, stannar jag till och tittar på varelserna i sängen. Linnea ligger på sidan och ena benet är blottat och är förd ovanpå täcket. Hennes långa hår ligger utbredd på kudden och jag njöt av de sköna linjerna i hennes avslappnade ansikte. Tänk att vi hade knullat, hon och jag, i går kväll.

Bredvid låg den sagolika Miriam, på rygg med blottad överkropp. Hennes stora fasta bröst gav mig rysningar av välbehag. Hennes stora hårman låg runt huvudet, så man kunde tro att hon hade svart örngott. Båda sov gott. Ställde mig och började göra i ordning en ordentlig frukost. Inte bara ägg och bacon, utan även scones och en massa pålägg. Även en del kall läsk, som är gott när man vaknar med baksmälla. Satte på lite lugn musik och dansade lite för mig själv till en Cohenlåt. Var fortfarande naken och det kändes helt rätt. Var väldigt harmonisk, kände jag. Som jag blivit fri från något. Lemmen var lite mysigt halvstyv när jag öppnade till sovrummet och väckte de unga damerna. Men de ville inte riktigt. Smekte Linneas svala bak och hennes böljande rygg, samt kysste henne på halsen. Hon suckade svagt och hennes fria hand smekte mig på huvudet.

”Dags att vakna...” viskade jag i hennes öra och slickade lite lätt där. Hon skrattade till men drog täcket över huvudet.

”Ta Miriam först...” mumlade hon.

Gick runt sängen och märkte samtidigt att lemmen hade fått lite mer blod och svullnat ytterligare. Sätter mig på knä bredvid Miriam och ser på den sovande skönheten. De vackra brösten hävdes svagt upp och ner och jag kämpade åter mot min önskan att krama dem. Lade istället ena handen på hennes blottade mage och smekte kinden.

”Älskling...” sade jag tyst. ”Dags att vakna...”

Hon öppnade ögonen och såg på mig. Så log hon och jag kände att jag sögs in i hennes aura. Så spände hon kroppen och sträckte på sig som en katt, varpå brösten spändes ytterligare framför mig. När hon slappnade av såg hon ner på sina bröst och upp på mig igen

”Johaan...” sade hon med lätt skrovlig röst. Hon harklade sig och skrattade till. ”Johan”, sade hon på nytt, med mer sin egen stämma. ”Jag äääälskar dig så jävla mycket...”

Så tog hon min hand och lade den på ett av sina bröst.

Gudars... jag höll på att svimma. Fick helt klart svårt att andas. Den var så mjuk och hård samtidigt. Naturligt stora och fasta bröst, med en svag liten bröstvårta mitt på. Den var bara något rödare än hennes annars sydländskt mörka hud, men mjuk som de har en tendens att vara innan de börjat amma barn. Automatiskt tog jag tag i det andra bröstet med andra handen. Smekte dem båda, knådade känslofullt, och bara njöt av hela situationen. Hon hade slutit ögonen och bara njöt. Skall jag våga smaka på dem också? Eller inte...?

Så tittade Linnea upp på andra sidan med rufsigt hår och dåsig blick. Hon log när hon såg mitt tillstånd. Utan att säga något drog hon upp kroppen en aning till Miriams ansikte. Miriam såg vad som kom och mötte henne. Att se dem båda kyssas var nästan för mycket för mig. När de slutade tittade de varandra kärleksfullt i varandras ögon. Så korrigerade sig Linnea kroppen, och snodde en kort kyss med mig. Smidig som en katt kröp hon sedan in mellan benen på Miriam och satte munnen till skönhetens fitta.

Jag satt som en förvirrad fjortis och bara gapade. Mina händer var kvar på Miriams bröst, som om de inte vågade riskera att de försvann om de släppte taget. Miriam börja humma svagt och smekte min arm. Så greppade hon min styva lem med en hand utan att visa en min. det gick som en elström genom min kropp. Tog bort min ena hand så hon kom åt bättre och sköt fram höften. Linnea slickade nu febrilt på Miriams fitta, så det kom ljudliga stön från skönheten på sängen.

Miriam vred sig snabbt, nästan desperat, och tog hela min lem i munnen.

Det blev för mycket för mig. Kunde inte hålla mig en sekund till.

”J.. jag... koooOOOOmmmer...!” varnade jag och darrade i benen när säden for genom kanalerna, förbi prostatan och in i Miriams varma mun. Hon tog emot en del, men det blev en rejäl sats, så mycket for ut över hennes ansikte och hår. Hela jag skakade i en orgasm som inte bara kändes i höften, som det brukar göra, utan den for genom ryggraden rätt upp i huvudet.

Det blev som ett rus. Svagt hörde jag hur någon sade att hon måste kissa, och plötsligt var flickorna borta. Jag hade utan att jag kommer ihåg det hamnat på sängen. Det tog ett tag för mig att hämta mig. Är det så här kvinnor känner orgasm? Då kan jag förstå lite vad de snackar om. Alltså... WOW!!!

Hörde duschen komma igång och skakade på huvudet. Det här går inte. Kom tillbaka till verkligheten. Sansa dig. En del av mig ville säga: so what... coola ner... Men jag skakade bort detta och kom upp på fötter. Vaskade av ansiktet och händerna i vasken i köket. Yeesuz... Vad hade jag gjort för att förtjäna denna... lycka...

Piffade upp lite av det jag redan hade gjort i ordning. Bytte de nu lite ljumma läsken med några kalla i kylen. Linnea kom ut först av de två. När hon såg mig slängde hon ifrån sig handduken och sprang naken in i min famn. Eller sprang... hon kastade sig mot mig och kramade mig med både ben och armar, så att hennes fitta gneds mot min halvstyva lem. Den reagerade givetvis direkt. Vi kysste varandra en lång stund. Så släppte jag ner henne och vi tittade leende på varandra. Hon smekte mig lätt över min nu åter svullna penis, och såg i mina ögon.

”Är vi typ ihop nu, eller..?”

”Det hoppas jag,” svarade jag leende. Hon sken upp i ett brett leende. Och vi kramades åter.

Så kom Miriam ut, insvept i en stor badhandduk. Hon tittade leende på dem båda. Så skrattade hon till och slängde av sig handduken.

”Är det SÅ det skall vara, så får det bli så!” sade hon käckt och satte sig ner vid frukostbordet. Vi andra gjorde henne sällskap. Plötsligt hade alla märkt att de var vrålhungriga. Läsken tömdes först, men snart var all frukost uppäten också.

Vi satte oss i soffan, allihop lika nakna, med mig i mitten. Med oss hade vi en varsin kopp te, lite absurt, då jag hellre hade hållit i något annat.

Miriam gav först mig sedan Linnea en mjuk kyss och grattade oss, för att vi nu var ett par.

”Häng med du också”, föreslog Linnea, och mitt hjärta hoppade över ett slag. ”Vi har plats för en till, eller vad säger du Johan!?”

Jag bara svalde och kunde inte riktigt svara. Var för överrumplad av det hela...

Plötsligt hoppade Miriam till och lyckades skrämma oss andra två.

”FAAAAN...” sade hon och sprang upp. ”Vad är KLOCKAN?” Hon kollade på min klocka på spisen. ”Fan... fan... fan... Måste rusa hem... fasiken...”

Hon tog snabbt på sig sina nu halvtorra kläder, och såg allmänt rufsig ut. Men fan lika vacker ändå, eller vackrare. En snabb kram och puss, så rusade hon ut.

Kvar var jag och Linnea.

Hon stannade en dag extra. Vi klädde aldrig på oss på hela tiden och knullade så vi blev ömma i könen. Men det var det värt.

Älskar dig, Linnea...

 

 

 

 

 

...och Miriam...

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

DaoDao

Tack, blåögd! Hoppas fortsättningen blir lika uppskattad! :)

Vad skulle vara mer optimalt med radavståndet?

7/7, 2019 kl. 20:40

#1

blåögd

Men hallå, vilken trevlig debut! Välkommen till Bubblan! Vad jag tycker om är laddningen du får till (inte den fysiska då...) och hur han våndas och hur känslor och åtrå stegras. Är precis med på noterna. Lättläst och fint!

Om jag ska drista mig till att vara konstruktiv så är det något med styckeindelning/radavstånd som inte är helt optimalt men det förtar inte läsupplevelsen - bara en sak jag reagerade på.

Än en gång, härlig läsning!

7/7, 2019 kl. 10:02