Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/7, 2019 kl. 01:44, av DaoDao

Semester

Del 2 av 6 i serien Den ouppnåeliga

Han och Linnea var nu ett par, och de var minst lika tokiga i att utforska sexualiteten åt lika håll. Frågan är om vad som händer när fler blir inblandade...

Johan och Linnea trivdes verkligen ihop. Hon bodde fortfarande hos sina föräldrar, men var oftare hemma hos honom. De hade träffat varandras familjer och deras relation var officiell.

Och vilket sex de hade. Det var som de aldrig kunde få nog av varandra. De knullade flera gånger i veckan, och det varierade från rena svettiga snabbisar till långsamma kärleksfulla samlag.

Miriam kom fortfarande på besök, men inget hände mer och de talade aldrig om det tillsammans. Miriam var oerhört glad för deras skull och verkade inte det minsta sotis eller så. Linnea och Miriam umgicks fortfarande själva tillsammans, och när Linnea berättade att de båda hade haft lesbisk sex i hans hem när han inte var hemma, blev Johan bara glad – och fruktansvärt kåt. De knullade intensivt direkt efter hon berättade. Så länge han inte riskerade att mista Linnea, var han bara glad om de kunde ha det skönt tillsammans.

Det blev väldigt annorlunda efter att Miriam blev upptäckt. Att hon var närmast sagolikt vacker var knappast en hemlighet. Hon kunde bara med sin närvaro få tyst på ett helt rum fullt med människor. Att hon skulle bli modell var knappast förvånande, men i detta fallet blev hon även sångerska. Det visade sig att hon hade en bra sångröst också. Det var RnB som gällde, med en touch av eurodisco. Det var ju det som var inne numera.

Det ledde till att de träffade henne allt mer sällan, då hon ofta var i huvudstaden eller på resa. Men hon hälsade på varje gång hon var i stan. Det var trevligt att se att hon inte blev en sådan där överdriven kändis, en diva, utan hon var sitt vanliga jag – även när hon framträdde i TV.

Linnea hade också ett jobb, som Johan, och de kunde snart få råd att åka på semester. De ville ha sol, så de hittade en allinclusive i Playa del Ingles på Kanarieöarna. De skulle vara där två veckor, nästan enbart för att lapa sol. Självklart skulle de partaja också.

De lapade sol hela första dagen, och gick sedan och njöt av folkvimlet på kvällen utan att egentligen själva göra något. På stranden dagen därpå mötte han en kompis, eller mer en bekant till hans familj. Det var Peter, som snart skulle bli 40, och hans lilla familj, hustrun Sofi och dottern Elsa.

Peter hade varit en riktigt kvinnokarl och såg bra ut fortfarande. Johan hade tidigare sett upp till honom, eftersom han alltid hade nya snygga kvinnor omkring sig. Så träffade han Sofi som då var strålande vacker. Men nu hade hon fått en päronformad kropp med många kilo för mycket. Det fanns fortfarande en skönhet i henne, men hon var helt klart inte i form..

Skönheten hade dottern tagit över. Hon var en sådan som troligen ansågs vara snyggast i skolan, och hon hade en attityd därefter. Högfärdig och mallig. Men attan vad vacker.

Johan såg hur Peter ofta tittade åt Linneas håll. Linnea stod ut även här, bland många vackra kvinnor, så det var inte svårt att förstå. Men han såg också att Linnea gillade att Peter tittade, och hur hon gjorde sig till för att fresta honom. Johan kände ett stygn av svartsjuka. Han tog med sig Linnea ut för att bada.

”Vad håller du på med?” frågade han, och lät nog lite surare än han hade tänkt.

”Vadå..?” undrade hon och rynkade pannan. ”Menar du att jag retar den där mannen? Det är ju bara för skoj skull...” Hon kommer närmare och kramar honom. ”Är du SOTIS...?” Hon ler och pussar honom.

Han blir genast lite generad.

”Ja... lite...”

Linnea skrattade.

”Du behöver inte oroa dig... Är inte intresserad av honom det minsta, men det är kul att se reaktionen på män som inte är nöjda med sitt samliv. Det är HAN som borde vara avundsjuk på DIG!”

De står med vatten upp till midjan och hon greppar hans lem utanpå byxorna.

”Den JAG verkligen är intresserad av... är Elsa... vilken liten goding hon är.”

Linneas hand och nämnandet av Elsa får hans lem att reagera. Hon ler.

”Märker att även du märkt av henne... Du vet att jag är bi och vi har samma smak på kvinnor. Kanske jag skall förföra henne, och så bjuder jag in dig...?”

Handen var innanför hans badbyxor och hon runkade den nu allt styvare kuken.

”Det skulle du gilla vad... Hon är säkert oskuld, och du kommer att ta den av henne...” Hon väste ur sig orden vid hans öra och drog ner hans badbyxor så lemmen kom ut. Så lade hon benen runt hans midja och drog bikinibyxorna åt sidan vid grenen. Smidigt styrde hon hans lem in i sig.

”Mmmm...” säger hon. ”Låtsas det är lilla Elsa... som du knullar.” Hennes ord och hela situationen gjorde honom styvare än på länge. Inte långt från dem badade andra människor, varav en mörkhårig skönhet tillsammans med vad som verkade vara hennes pojkvän. Hon hade verkligen vacker ansikte, men det som verkligen var fina var hennes bröst. Tänk om de skulle upptäcka vad de gjorde bara fem meter från dem.

Det gjorde de också. Det var pojkvännen som såg dem först, och han viskade genast till sin flickvän. Båda tittade med stora ögon. Det var Johan som var vänd mot dem, och när de såg att han sett att de såg dem, sken de båda upp i ett leende och gjorde tummen upp. Mannen gled in bakom sin flickvän och började smeka hennes bröst.

Johan ville att även Linnea skulle se dem, och han ville ju bjuda tillbaka. Så han lyfte av henne och vände på henne, så de båda stod mot det andra paret. Mannen hade tagit av kvinnans bikinitopp och smekte nu hennes fasta stora bröst för dem. Linnea stönade till när hon såg dem, och när Johan åter trängde in i henne. Linnea drog av sig sin överdel för att bjuda tillbaka.

Då såg Johan att även den andra mannen troligen knullade sin tjej bakifrån. Vilken underbar spontanorgie detta blev. Johan intensifierade stötarna när han kände han skulle komma. Med blicken på den vackra kvinnans bröst stönade han till och tömde sig i Linnea. Hon suckade av njutning av att känna hans heta säd fylla henne. Även den andra mannen slöt ögonen och stönade till. De stod stilla och bara njöt av situationen. Linnea föreslog att vi skulle hälsa på dem, men så kom Sofi och Elsa utspringande till dem, och även de andra två fick kontakt med vänner till dem. De gled isär från varandra.

Snart var de uppe på stranden och lade sig i solen. Linnea hade inte tagit på sig sin topp. Peter gjorde stora ögon, tills hans fru fick med sig honom upp till ett fik. Elsa ville stanna med Johan och Linnea.

Lite överdrivet nonchalant drog Elsa ner sin baddräkt så även hon blottade sina bröst. De var verkligen stora för hennes ålder och nästan kusligt fasta.

De avbröts av att paret de sett tidigare kom fram till dem. Kvinnan var verkligen vacker med långt böljande svart hår och en figur man kunde dö för. Mannen såg bra ut han också. De hälsade på dem som Graciella och Robert. De tackade för det de fick vara med om, och frågade om de ville vara med på stranden i morgon kväll, då de och flera andra frigjorda människor skall träffas och ha trevligt. Det lovade de, och åter skiljdes de åt.

Elsa tittade efter dem länge.

”Fan vad fina de båda var,” sade hon. Så tittade hon på Johan. ”Får jag vara med i morgon kväll? Snälla... Och säg inget till mina föräldrar. Jag kan säga att jag skall festa med er bara... Pleeease...”

”Självklart!” svarade Linnea och kramade om henne.

Hennes föräldrar kom tillbaka, och efter någon timme bröt de alla upp för att gå åt varsitt håll för att äta.

Johan och Linnea gick till sitt rum och åt sedan lunch på hotellet. Hela tiden kunde Linnea bara prata om Elsa och om Graciella. Nästan så han bad henne sluta, men även han tänkte på dem. Efter lunch gick de upp på rummet och knullade.

De hade hittat tillbaka till när de båda var kära i Miriam, vilket hade fått deras sex att verkligen hetta till. Nu fick tanken på Elsa och Graciella dem att få samma glöd som då. Det är inte dålig sex annars, men den där sista ”pricken över i:et” kommer när de fantiserar tillsammans om vackra kvinnor.

Resten av dagen var det shopping och sola. På kvällen kom Elsa över, som vi tidigare bestämt. Peter och Sofi tyckte det var skönt att hon hade en ung kvinna att umgås med, alltså Linnea. Hon var betydligt öppnare och trevligare när inte föräldrarna var i närheten. Linnea hjälpte henne göra sina kläder sexigare, och när även Linnea var färdig visade de båda upp sig för Johan.

Fasiken vilka skönheter!!!

Elsa har ett sådant där hår som man annars bara ser i reklam för hårprodukter. Brunrött glänsande hår som går i vågor ner till halva ryggen. Gråa ögon och en frikostig mun, med tjock underläpp. Nu stod hon där med ett skinande leende, med en lädertopp som lämnade magen fri och pressade upp hennes stora bröst så de verkligen syntes utan att blottas. Till detta en kort kjol och högklackade skor.

Bara... WOW!!!

Linnea var minst lika vacker. Hon hade satt sitt långa raka hår i två tofsar, på varsin sida om ansiktet. En kort luftig blus, som även den blottade magen, och en svart lackkjol och mönstrade svarta strumpbyxor.

Det finns stor risk att han måste agera livvakt för dessa skönheter.

De gick till tre olika dansställen innan de fann ett som föll dem i smaken. Alla tre drack en del och det var en fröjd att se Elsa våga röra sig mer och mer utmanande. Han såg att Linnea hade bra koll på henne, så hon inte skulle hitta på några dumheter.

De träffade andra också, bland annat ett norskt par på ca. 30 år, glada och snygga båda två. Tjejerna Schmidt, två systrar från Tyskland, varav den yngsta var väldigt vacker. Hon var runt de 18-19 och han tyckte hon var lite flörtig mot honom. Ett engelskt par på c. 40 år dansade lugnt och kärleksfullt med varandra oavsett vad för musik som spelades. De hade bara ögon för varandra, men han tyckte att ingen av dem var speciellt snygg

När han gick mot toaletten lite senare, lagom småberusad, såg han engelsmannen stå bakom ett skåp. Han såg ut att njuta av livet. Några steg senare såg Johan varför – hans fru satt på knä och sög av honom. Mannen tittade upp och såg Johan. Då log han och vinkade honom till sig.

”Härligt att du kom förbi... min fru skulle nog uppskatta att hjälpa dig också, om det inte är för mycket för dig...” Han talade med skön klassisk engelska.

Johan tänkte på vad Linnea skulle tycka om det, men insåg att hon nog bara skulle tycka det var kul. Frun var inte vacker, men han accepterade och knäppte upp sina byxor. Genast var hon där med händerna, tätt följt av läppar. Johan noterade att hon verkligen kunde suga. Hon växlade till sin man igen och Johan kollade lite runt för att se om någon såg vad de gjorde.

Det var det. Elsa stod och tittade på avsugningstrekanten med stora ögon. När hon såg att han hade sett henne, hoppade hon till och såg väldigt ertappad ut. Johan log och blinkade mot henne, varpå hon lugnade ner sig och stod kvar och tittade cirka fem meter från där de stod.

Linnea kom också förbi för att leta upp Elsa, och såg vad som hände hon också. Johan blev kort osäker på hur hon skulle reagera, men slappnade av när han såg att hon log. Hon ställde sig bakom Elsa och höll händerna på hennes överarmar och viskade i hennes öra.

Så var den engelska frun tillbaka till hans kuk och han slöt sina ögon och njöt. När han blickade tillbaka till ”sina” flickor såg han hur Linneas ena hand hade letat sig in under Elsas topp och kramade ett av hennes bröst. Elsa hade slutit ögonen och verkade njuta av behandlingen. Linnea log snett och tittade rakt i hans ögon och han såg hur de blänkte av kåthet. Det var droppen som fick bägaren att rinna över, och han kunde inte hindra att han kom. Han sprutade i fruns mun och hon svalde allting. Därefter gick hon tillbaka till sin mans lem.

Han tackade för sig, vilket verkade en aning fånigt, men mannen skakade hans hand och tacka själv.

Johan gick fram till ”sina” flickor. De var kvar i samma ställning som tidigare. Han kunde se handen röra sig under flickans tunna lädertopp. Elsa såg upp och såg honom och stelnade till, Linnea viskade i hennes öra och hon slappnade åter av. Hennes redan tjocka läppar hade svullnat en aning och hon var väldigt glansig i ögonen. Hennes kåthet ökade när hon tittade in i hans ögon. Johan steg närmare när andra människor passerade, för att dölja det som hände bättre. Då kom han så han vidrörde Elsa. Spontan sökte han upp Linneas mun och de kysste varandra. Linnea tog den andra handen runt hans höft och pressade honom mot Elsa. Även om han nyss kommit, hade kuken svullnat igen, och den pressades nu mot Elsas mage. Elsa stönade svagt. Linnea bytte hans mun till flickans, och förde flickans ena hand mot Johans lem utanpå byxorna. Flickan klämde på den.

De bestämde sig för att gå tillbaka till hotellet. Det kändes som det var dags för det.

Väl där, ställde sig Linnea och Elsa och kysstes direkt, innan han hade hunnit stänga dörren om dem.

Då pep Elsas mobil. Hon ignorerade den först, men Linnea sade åt henne att kolla det. Det var Sofi, Elsas mor. Hon tyckte Elsa borde komma tillbaka till dem nu.

”Fuck no...” sade Elsa och slängde ifrån sig mobilen. Flickorna kysste igen.

”Elsa, älskling...” sade Linnea ömt. ”Kanske du måste gå...”

Elsa kramade henne hårdare.

”NEEEJ...” sade hon högt. ”Jag vill INTE... Jag vill vara med er...”

”Elsa... raring... Om du inte går nu, kanske du inte får vara med oss i morgon. Vill du inte vara med då?” Elsa var stilla en stund och en tår rann på ena kinden. Så nickade hon svagt. Hon insåg Linnea hade rätt. Linnea är tydligen den klokaste av dem här. Johan själv hade velat skita i föräldrarna bara för att kunna knulla lilla Elsa, men även han insåg att Linnea hade rätt.

”Det är lugnt, vi hinner med vad vi än vill göra, och jag följer dig till ditt hotell...” Linnea var mogenheten själv. Ibland var det svårt att komma ihåg att hon bara var 20.

Elsa tittade på Johan.

”Tänker ni knulla när Linnea kommer tillbaka?” Det lyste bokstavligen kåthet av flickan. Johan nickade.

”Det kommer vi att göra – men vi kommer hela tiden att tänka på dig när vi gör det!” Han pressade fram höften en aning, så bulan från hans stånd syntes tydligt. Elsa bröt sig ur Linneas famn och sprang till Johan och hoppade upp på honom. Hon kramade med både händer och ben. När han släppte ner henne kysste de varandra, och han smekte hennes ena bröst utanför hennes topp.

Det var svårt att skiljas, men till slut gick flickorna. Hans flickor.

Det var en mycket intressant utveckling. Han tog en dusch och avslutade med kallvatten för att lugna ner sig lite. Han var väldigt brunstig när han lade sig på sängen och slog på teven för att få nått annat att tänka på. Några musikvideor gjorde honom dock kåtare, och just som han skulle byta kanal började en ny musikvideo.

Det var Miriam!

Det var en helt okej sång. Mycket sensuell och rytmisk. Och hon var såååå vacker. Kuken styvnade direkt och under hela låten runkade han maniskt, när han såg på hennes sexiga video och själv i huvudet mixade detta med minnet av när han kramade hennes bröst... eller när hon sög av honom... Det krävdes inte mycket förrän han skulle komma åter igen.

När Linnea kom tillbaka hade han hunnit duscha en gång till, och han var helt slak. Och trött. Men hon hade krafter kvar, och ville ut igen – eftersom han inte kunde tillfredsställa henne sexuellt just nu. Hon verkade lite sur. Han berättade om vad som hände medan hon var borta, och surheten försvann. Hon satte sig på sängkanten och tittade en stund mot teven, där ljudet var av. Musikvideos kunde ibland se ganska fåniga ut, när man tog bort ljudet.

”Faen...” sade hon efter en stund och log. ”Har inte tänkt på Miriam sexuellt på ett tag...”

Hon greppade hans hand och log brett mot honom.

”Jag förlåter dig, älskling... Till skillnad från mig har du ju inte fått smaka mer på vår gemensamma kärlek. Måste vara jobbigt för dig... men du... I morgon väntas det minst en oskuld. Elsa sade till mig när vi gick att hon ville att du skulle ta hennes oskuld, om det var bra för mig. Jag gick självklart med på det! Ska bli skithett att se när du gör det...”

Han skrattade till och kände kåtheten i kroppen igen, men lemmen var mindre än den någonsin varit. Den hade fått sitt för idag.

”Och du... Troligen kommer du att knulla Graciella också...” Linnea kysste honom och reste sig upp. Han hejdade henne.

”Älskade... om du vill ha äventyr i natt, ta för dig... Jag fick ju en avsugning tidigare, typ...”

Hon skrattade och höll sig för magen.

”Du är bara för söt, min älskling... Jag avgudar dig, mer än du tror och njuter när du njuter. Men i övrigt gäller för mig bara tjejer...”

Men så såg hon lite lurig ut.

”Fast det finns ju en del snygga killar där ute...”

Nu skrattade han.

”Ut med dig, kvinna. Ha kul!”

Med en slängkyss var hon ute.

När han vaknade sov hon naken vid hans sida. Efter en dusch var han helt okej. Hon vägrade gå upp till frukosten, så den fick han ta utan henne. Hon hade nog hållit på länge i natt. Han tog med en massa frukt och vatten till Linnea. Hon var vaken när han kom upp, men knappast mycket. Hon hade satt på teven, fast utan ljud, och välkomnade vattnet mycket och därefter frukten.

Efter duschen berättade hon, med en mörkare röst än hon normalt hade, att det var många män som bjöd på drinkar när hon var själv. Fasiken vad full hon blev. Lärde känna en massa människor, men killarna var lite väl sliskiga. Ett större tjejgäng var desto roligare. Det var många snyggingar där och hon hade förstått att de inte hade något emot lite extra äventyr. Flera av dem hade hon kysst och med en av dem hade hon hånglat rejält innan hon staplade tillbaka till hotellet.

En dusch och hon var redo att ligga och sola vid poolen. Solglasögon på.

Framåt lunch var hon sig själv igen och vrålhungrig. Uppe i rummet visade hon bilder från natten. En del killar, men flera väldigt snygga tjejer. Hon hade fått lite telefonnummer från flera av dem, trots att hon inte varit hemlig med att hon var här med sin kille. Hon skulle helt klart inte dricka lika mycket nästa natt – på stranden.

De träffade på Peter, Sofi och Elsa igen, och de berättade hur mycket Elsa gillade att vara med Linnea, och de undrade om det inte var till besvär om hon var med dem även denna kväll. Inga som helst problem intygade dem. Hon kan även övernatta hos oss, om det är okej. Det var det, om Elsa bara sms:ade att allt var okej, liksom att antingen Linnea eller Johan gjorde det också.

Elsa skulle komma till dem på middag och stanna där.

Johan tog en promenad själv någon timme och simmade sedan några pass i poolen. Vid middagen kom en glad Elsa. Hon kramade först Linnea och sedan Johan. De åt och hade det allmänt trevligt ett tag. Flickorna gick upp i rummet och han stannade ute ett tag till. Väl tillbaka ertappade han Elsa naken, förutom trosor, samtidigt som Linnea var i duschen.

Elsa nästan rusade in i hans namn och de kysste varandra länge. Hans händer smekte hennes rumpa och hon gjorde motsvarande på honom. Han bar henne till sängen och de kastade sig båda på den. Han letade upp hennes bröst med handen och hörde hur hon började flämta. Det andra bröstet sög han in i munnen och hon blev som tokig. Han gned sitt kön mot hennes fitta. Men han hade kläder på sig och hon trosa, men väldigt hett var det.

Linnea kom ut näck och blöt, torkande håret med en handduk. Hon skrattade till.

”Redan igång? Ni kunde inte vänta till senare?”

”Ville bara reta henne lite!”

”Ville bara reta honom lite!”

De sade det samtidigt och alla tre började skratta befriande. Han satte sig upp och de båda nakna flickorna slöt upp bredvid honom. De satt tysta ett tag och tittade på teven utan ljud. Så kom Miriams video igång igen. Johan vred upp ljudet direkt.

”Åhh... Miriam...” säger Elsa. ”Bara älskar henne... Hon är så jävla bra... och SNYGG!”

Johan och Linnea tittade på varandra och log.

”Vi vet,” säger Linnea och smeker Elsas ena bröst. ”Hon är min älskarinna...”

Elsa sätter sig upp snabbt.

”LÄGG AV!!??”

”Det är sant... Fast Johan har känt henne längre...”

Elsa vände sig till honom i en snabb rörelse.

”LÄGG AV!!??”

Johan skrattar och tar henne i sin famn.

”Tyvärr inte MIN älskarinna, men jag har hjälpt henne sedan hennes familj kom till Sverige. Allt sedan hon var fem år...”

”Fan – jag bara MÅSTE få träffa henne!!! Jag gör VAD SOM HELST...”

”Nu skall du inte gå för långt, min sköna. Vi har dig redan så mycket vi vill!” Johan sög in ett av hennes bröst i munnen och Linnea smekte flickans fitta utanpå trosorna.

På utsatt tid två timmar senare mötte de upp Graciella och Robert, som blev jätteglada att även Elsa var med. Tillsammans började de traska ut på stranden i natten. En varm bris kom från havet, vars svarta vågor slog mot stranden. Det var fantastiskt att gå här med ett trevligt sällskap. Här och där var det ljus, där grupper av människor hade samlats. De passerade dem alla, och gick en stund efter att alla ljusen var borta. Så vek de in bakom en sanddyn och in bland träden. Snart skymtade de en större brasa, och när de nådde fram mötte de ett tjugotal människor, varav några spelade på en del instrument. Det var en skön stämning, och när de kom med Graciella och Robert blev de nya välkomnade på en gång.

Johan och Linnea hade redan diskuterat vad de kan acceptera. De visste inte riktigt vart gränsen skulle gå, det var mest Johan som var osäker på hur han skulle känna det om Linnea hade sex med en man. Det var ingen logisk känsla, då ju han kan älska med andra kvinnor inför henne, men han kunde inte hjälpa vad han kände.

Musiken var mentalt medryckande, nästan som man kom in i trans. Flera av människorna dansade runt lägerelden som de var höga. Några hade bar överkropp, både tjejer och killar. Johan satt kvar med Elsa, medan Linnea direkt gick upp och började röra sig till dansen. Det gick inte att säga att någon egentligen dansade, utan det var mer att man rörde sig till musiken. Ingen alkohol, inget röka, det var musiken som gjorde alla höga. De såg hur en barbröstad Graciella klädde av Linnea på överkroppen och hur de sedan dansade vidare.

Elsa ville upp, men med honom. De tog båda av sig på överkroppen och gav sig ut i vimlet. Det var väldigt extatiskt och han kände att han blev mer och mer hög. Dock hade han hela tiden koll på Elsa. Även Linnea hade koll på flickan, så hon var i trygga händer. Som om det var en självklarhet började han smeka Gracielas bröst och hon ignorerade det, men ett ögonkast visade att hon inte hade något emot det. Plötsligt hade han några andra bröst i händerna, några mindre, tillhörande en ung kvinna med långa röda rastaflätor. Den kvinnan kramade honom och de kysstes, innan hon försvann bort.

Så fick han in Linnea i blickfånget. Hon dansade med Elsa och båda var nu helt nakna, som en del andra. De kom fram till honom och drog iväg med honom till där de hade lagt kläderna, mot en sanddyn under några buskar.

”Dags för dig, älskling, för din uppgift... gör Elsa till kvinna.”

Rösten var som om det var hans egna tankar, inte Linneas röst. Han kysste henne och såg hur den rödhåriga kvinnan drog av honom byxorna. Hans kuk var JÄTTE-stor, större än han hade sett den tidigare. Kvinnan började genast suga honom. Linnea ledde den nakna Elsa uppåt och fick henne att kliva över hans bröst, och sedan sänka sig ner mot hans ansikte. Han började genast lapa femtonåringens fitta. Han märkte att det nu blev två munnar vid hans kuk och han njöt av det, som om det var självklart.

Så hörde han hur Elsa fick en orgasm, vilket också fick effekt av att hans ansikte blev blött av fittsaft. Hon klev av och när han tittade upp såg han just den rödhåriga kvinnan stiga upp och sänka sig över hans lem, så den utan problem gled upp i hennes fitta. Hon började rida honom intensivt från start. Elsa låg bredvid honom och ömsom kysste honom och ömsom tittade på kvinnans ritt. Linnea var vid den rödhårigas sida och de kysste varandra, och lät sina händer utforska varandras kroppar. När Linnea gnuggade kvinnans klitoris kom hon plötsligt och ramlade av honom. På sanden rullade hon omkring när orgasmen spreds i kroppen.

”Johan...” hörde han någon ropa. ”Johan...” Han såg åt hållet ropen kom från, och fann Elsa. Hon tittade på honom med bedjande ögon. ”Ta mig.., Johan... Knulla mig...”

En kraft som han inte trodde han hade fick honom att vända sig mot flickan. Det var som han gjorde det men samtidigt någon annan gjorde det med honom. Hon mötte upp, naken och vacker, och kramade honom intensivt. Han hamnade ovanpå henne och såg på den lilla pärlan han var på väg att plocka. Hon grät.

”Ta mig, Johan... ta min oskuld...” Han kände hur hon greppade hans lem och riktade in den mot sin jungfru-slida. Hon tittade i hans ögon och log med hela ansiktet.

”Jag älskar dig!” sade hon och han pressade sig in i henne. En kort stund försvann hon bort med ögonen. Om det var smärtan eller njutningen var svårt att se, men snart tittade hon åter på honom, med tårfyllda ögon.

”Jag vill...”

Och han pressade sig in ytterligare. Hon var så våt det bara gick, men det var ändå svårt att penetrera henne.

”Du underbara sötnos...” sade han och hennes skratt lät som musik.

”JAAAhhh...” skrek hon. ”KNULLAAAHHH MIIIIGHH...”

Vilket han gjorde. Han var inte djupt i henne men de centimeter han hade nått började han knulla, sakta och kärleksfullt. Sakta ut, vänta lite, sedan hårt in, så den kommer längre in för varje stöt. Maniskt och medvetet kämpade han för att öppna upp den vackra blomma som hade bjudits honom. Hon saxade honom och mötte varje stöt han gav. Hon ville detta, han ville detta – DE ville detta.

Så med en bestämd stöt sjönk han in till botten, som en fördämning hade brustit. Hennes steg till kvinna kom med smärta och han hade sitt spjut in i hennes djupa inre, obarmhärtigt öppnade upp henne så hon fick steget från barn till vuxen. En helig övergångsrit, med passion och kärlek. Han låg begravd i henne i eoner, tiden hade slutat existera. Trummorna försvann och de dansande rörde sig ytterst långsamt och han hörde sitt eget hjärtslag. Han gav henne sin erfarenhet, sin kärlek och sin själ.

När han så sakteliga började knulla hela hennes slida, med långa mjuka stötar, var hon med till hundra procent.

”Jaaahhh.... ÄNT...ligen...” Hon var lycklig. Han hade gjort henne lycklig. Linnea kom in från sidan och gav flickan en kyss, därefter honom.

”Lämna henne nu...” sade hans fästmö. ”Hon måste hämta sig...”

Han gjorde så. Sakta drog han ut sin lem ur flickans före detta jungfrufitta. Flickan flämtade, skrattade och grät samtidigt.

Så med ens var ljudet tillbaka, och alla rörde sig normalt. Han var tillbaka till verkligheten.

Vad hade nyss hänt?

Han vände sig till Elsa och såg att hon kramade Linnea. Båda grät. Han kramade dem båda och kände att han grät han också.

Sällskapet som ordnat detta fick fram mat, en form av mackor man själv fick grilla över elden. Det var skönt att musiken stoppade och folk satte sig ner. Här skiljer sig det ruset från annat rus; man var tillbaka till sitt normala jag väldigt snabbt. Alla satt mer eller mindre nakna runt lägerelden, åt och drack, pratade och skrattade. Johan hade halvstånd hela tiden, och det hade flera av de andra männen. Den unga kvinnan med de röda dreadsen satte sig bredvid honom och presenterade sig som Nicole, från Frankrike. Hon tackade för en trevlig stund tillsammans och frågade om hon de kunde dela telefonnummer eller FB eller nått. Linnea kom med i samtalet och även de bytte nummer.

Så såg Johan hur några började kyssa och smeka varandra runt elden. En kvinna började suga en man. Johan hade Linnea och Nicole på varsin sida, och började smeka dem båda. Kysste dem en i taget. Så böjde sig Linnea sig fram och viskade till Nicole nånting. Hon blev jätteglad och de kysste varandra. Efter det reste sig Linnea upp och gick iväg. Istället kom Elsa. Nicole greppade Johans kuk och började först runka sedan suga honom. Hon välkomnade Elsa in och snart växlade de båda flickorna.

Johan tittade runt bland de andra. Det hade blivit ett riktigt gruppsexparty. Snett mitt emot honom satt nu Linnea med Graciella och Robert. Alla tre kysste och smekte varandra. Det var en vacker syn. Ett litet stygn av svartsjuka kände han, men i detta sällskapet kändes det nästan absurt, så det försvann snabbt. Lite osäkert var det om svartsjukan var riktad mot Robert... eller Graciella. Han lutade sig tillbaka och tittade upp mot den stjärnklara himlen, och såg hur elden släppte upp små bloss mot himlen, som ett slags offer. Samtidigt var två munnar och händer nere, lekande med hans styva lem.

När Nicole åter började rida honom, började Elsa smeka och kyssa henne, men blev snart involverad med en flicka närmare hennes ålder på sin andra sida. Sexet med Nicole blev inte lite extatiskt som tidigare, utan mer känslosamt denna gång. Hon lade sig ner så de kunde kyssas, samtidigt som hon lät dansa med röven så de fortfarande knullade. De rullade runt så de knullade i missionären. Hennes långa rastaflätor låg utspridda under henne och hon välkomnade hans snabbare stötar med ett underbart skratt, som bara tystnade när hon kom. Nu kunde hon inte ramla av honom som tidigare, utan han fortsatte att pumpa i henne skoningslöst. Hon skrek ut sin orgasm och körde sina långa naglar i hans rygg. Så kom han med ett rosslande. Säden lämnade pungen och for ut i den unga fransyskan i puls efter puls, vilket verkade ge hennes klimax nya krafter. Det var en fantastisk gemensam orgasm.

Efteråt låg de tillsammans mot en trädstam och tittade på orgien. Han såg nu hur Robert knullade Linnea bakifrån och Linnea slickade Graciella. Inte långt vid deras sida ligger Elsa och myser, som han, tillsammans med en söt flicka. Hon sträcker ut handen till honom, och han fångar in den. De tittar varandra i ögonen och ler mot varandra.

Han njuter av att bara ligga och se när alla i olika konstellationer knullar varandra. Han skulle ha kunnat gå runt och ta för sig, men kände sig verkligen nöjd med vad han fått erfara. Med Linnea kände han att han kommer att få så mycket sex i sitt liv ändå, inklusive med andra kvinnor.

Linnea var verkligen igång. Nu red hon en svart man och sög ytterligare en man. Hon var vacker, hans Linnea, och han kände sig befriad. Han såg henne ha sex med flera män, och han kände ingenting annat än glädje för henne. Långt där inne fanns en VISS rädsla, denna sotiskänsla, som egentligen var helt onaturlig. Men den påverkade honom inte. Han var nu fri från detta. Det tyngde honom inte det minsta, istället njöt han av hennes njutning. Hon var så vacker. Och hon var hans.

När hon en knapp timme senare kände sig helt tillfredsställd, kom hon till honom, halvt indränkt i sperma. Om man kunde le med hela kroppen, så var det vad hon gjorde. Hon satte sig ner på knä vid hans sida, där han låg tillsamman med Elsa och Nicole.

”Gudars vad jag älskar dig!” säger hon och tittar rätt in i hans ögon. Han log mot henne.

”Jag... älskar verkligen dig också...” säger han. ”Och tack!”

Hon ser förvånat på honom.

”För vad?”

”För att du botade mig från min svartsjuka! Du var så... VACKER när du njöt av de andra. Och jag lärde mig att... släppa mitt ego... Jag älskar dig så förbannat mycket, så det gör ont.”

Kändes lite lustigt att säga det, med två sovande andra skönheter vid hans sida. Båda hade han nyss knullat, och föremålet för hans känslor satt kladdig av sperma från flera män. Och var så vacker.

Hon var förstående nog att inte söka kyssa honom. Hon förstod att han inte skulle uppskatta smaken av andra mäns sperma, så som hon uppskattade smaken av andra kvinnors fittsav. Orgien var över och alla rusade tillsammans ner till vattnet för att skölja av sig kroppssafter och svett, och stoja lite. Så hjälpte alla till att se till att det såg snyggt ut där de hade varit, och släcka elden ordentligt.

Alla gick till sina ställen. Med sig hade han och Linnea Elsa. Alla var trötta och somnade så snart de duschat.

Enligt gemensam överenskommelse skippade de frukosten dagen efter. När Johan vaknade stod teven på, och Elsa satt i t-shirt och tittade. Kände igen rösten från teven och såg till sin överraskning att det var en intervju med Miriam. Han blev förbluffad. Hon var lika vacker som vanligt, och bara att se henne fick hans stånd att reagera. Han hasade sig upp bredvid Elsa.

”Är hon lika vacker i verkligheten?” frågade hon.

”Vackrare!” sade han och lade en arm kring tonåringen, Hon smekte hans arm och lade den närmaste handen på hans lår.

”Har du knullat henne?”

Han kände att hans lem svällde bara av tanken, och minnet.

”Nej... inte fullt ut. Men vi har hånglat, kyssts och så sög hon av mig en gång.”

Elsas hand gled in under täcket och greppade hans kuk. Det syntes att hon var väldigt kåt.

”Jag har sugit samma kuk som Miriam...” Det var som hon pratade med sig själv. Hon var verkligen en fan. Hon drog ner täcket och blottade hans lem. Utan krusiduller böjde hon sig ner och började suga honom. Inga finesser eller nått, men så är hon ju nybörjare. Vem är han att klaga. Båda kunde titta på Miriam hela tiden. Hon var den som fick igång dem båda.

Linnea vaknade och log mot dem och lade sin kropp mot hans och kysste honom.

”Fan... har du trekant utan mig?” hon skrattade. ”Du, Elsa och Miriam.”

Johan berättade att Elsa var en riktig fan av Miriam. Linnea klappade flickans huvud och tittade själv drömmande på teven. Så hoppade hon till och klev ur sängen. Även hon hade bara en t-shirt på sig. Hon gick till sin väska och hämtade mobilen. Slog ett nummer och satte sig i sängen och väntade.

”Heeej, älskling!” sade hon plötsligt. Hade hon ringt upp Miriam? Linnea drog ner ljudet på teven.

”Vi har det underbart... ja... ojah... MYCKET sex... Vi var med i en orgie i natt och är helt slut... ja...” skratt.

”Skulle varit skitkul om du hade varit med... Ja... aha...”

Elsa hade slutat suga och tittade på Linnea. Hon hade förstått att det var Miriam denne pratade med.

”Vet du vad...” säger Linnea. ”Vi har en helt underbar ung tjej med oss i sängen... ja... Johan tog hennes mödom igår... aha...” skratt ”...hon är sååå söt... och hon beundrar DIG väldigt mycket... och... nu suger hon Johan, medan vi alla tittar på intervjun på dig... jahh... nästan så du är med oss...” så var hon tyst ett tag. ”Okej”!

Linnea lägger mobilen mitt på sängen och slår på högtalaren. Miriams röst hörs tydligt.

”Hej alla!” säger hon, och de alla hälsar glatt. ”Vad heter hon... som suger Johan..?

”Elsa!”

”Elsa... visst har han en skön kuk..?”

Elsa stannar upp och man ser hur hon rodnar.

”Jaahhh....” säger hon tyst. Att bli blyg för att samtala med Miriam, men inte att suga honom, var väldigt sött, tyckte Johan.

”Nu skall du göra som jag säger,” säger Miriam. ”Om du inte är naken får du bli det, och... återgå till kuken sedan. Men ställ dig på alla fyra så Johan kommer åt din fitta...”

Elsa följer anvisningarna.

”Allt är som du bestämt!” säger Linnea. Johan kan bara stöna, medan han fingrar Elsas slida.

”Bra!” hörs det från luren. ”Är alla nakna? Jag är det också.” Johans kuk hoppar till, och Elsa stönar med kuken i munnen. ”Jag ligger här naken och tänker på att jag skulle vara där med er... Linnea?”

”Ja!?”

”Kyss Johan från mig! Jag önskade att han hade knullat mig den morgonen ni blev ett par. Har ångrat mig så mycket för att det inte blev av...”

Johan kände hur han var nära att komma när han hörde det. WOW...

”Johan blir helt tokig när han hörde dig...”

”Det hade varit så härligt,” säger Johan mellan stönen.

”Det vill jag vara med om framöver,” säger Linnea och smeker sitt blottade kön. Johan har två fingrar i Elsas slida och hon är verkligen dyngsur.

”Då säger vi det...” hör de Miriam säga. ”Då blir det den andra mödomen han spräcker...”

Det blev för mycket för Johan. Med ett högt morrande tappade han kontrollen och sperman fyller Elsas mun. Flickan blev överraskad och drog sig tillbaka. Linnea pressade ner hennes huvud mot kuken igen.

”Johan kommer...” säger Linnea, och de hör hur Miriam stönar friskt hon också. ”Elsa... du måste svälja satsen...”

Elsa gör så. Det är inte väldigt mycket som kommer, efter nattens äventyr, men ändå en del.

Så skriker Miriam till, och snart hör man bara hennes andetag.

Linnea och Elsa kysser varandra, och Johan kan se hur de växlar sperman mellan varandra. Hans lem slaknar inte helt. Här finns mer krafter.

”Johaaan... älskling...?” hör de Miriam stöna.

”Ja, älskling!?”

”Jag måste duscha och gå iväg på ett möte... men lova mig två saker..!?”

”För dig vad som helt!”

”Eller tre egentligen... Först... se till att knulla dessa båda kvinnor ordentligt nu... två... sedan skall vi träffas och knulla... och... så vill jag träffa Elsa... Vill vara med när du knullar henne...”

Då kommer Elsa med ett tjut.

”HÄÄÄRLIGT... Men måste gå... Puss och kram på er alla... och Linnea? Tack för du ringde mig! Behövde detta! Puss!”

De sade hej och så var samtalet över.

Linnea runkade hans halvslaka lem.

”Nå...” säger hon med ett leende. ”Nu får du hålla vad du lovade Miriam...”

Det gjorde han. Inte förrän framåt lunch kom de på ostadiga ben ut ur hotellrummet.

 

 

 

Två dagar senare åkte Elsa och hennes föräldrar hem. Johan och Linnea hade fortfarande en vecka kvar på Kanarieöarna. Under två dagar tog de det bara lugnt. Shoppade lite, kollade in lite transshower, men de hade inte ens sex ett tag.

Så kontaktade de Graciella och Robert och bestämde möte med dem på ett dansställe. Nicole hörde även av sig, och de bestämde samma ställe och tid med henne. Förväntningarna gjorde dem båda ganska brunstiga, men de beslöt att hålla sig kalla till kvällen.

Så de klädde upp sig, Linnea var lika sexig som tidigare, och traskade till festlokalen. De hittade Robert och Graciella och Nicole slöt snart upp. Nicole hade en man med sig, Tom, från England. De kände igen honom från orgien tidigare. De dansade, drack och bekantade sig mer med varandra än de hunnit med tidigare. Det visade sig att Graciella och Robert var gifta, men inte med varandra. Detta var deras hemliga kärleksmöte. Graciella hade gift sig för pengar, men saknade ordentligt sex. Robert hade en hel familj, och relationen med sin fru var öppen, så åtminstone han var inte otrogen. Inte för att det spelade någon roll för vare sig Johan eller Linnea. Nicole, däremot, var glad singel men aktiv swinger. Tom lärde hon känna här. Han var engelsman, med riktigt muskulös kropp och flörtiga ögon. Nästan så även Johan attraherades av honom. De turades om att dansa med olika konstellationer, och de träffade flera andra för småsnack.

Linnea försvann och han blev plötsligt lite själv, men slappnade av och tog en Rom och Cola vid baren. Plötsligt kramade någon om honom bakifrån. En kvinnoröst på bruten engelska sade:

”Låtsas du är min kille, så jag slipper en sliskig typ...”

Johan vände sig om om slöt den vackra av systrarna Schmitt som han hade träffat första utekvällen. Hon ställde sig på tå och de kysste varandra. En bit bakom henne såg han en besviken ung man som suckade och gick. Hon kysste härligt och hon smakade alkohol. Efter kyssen kramades de.

”Han är borta nu...” sade Johan.

”Jag vet...” sade hon, på engelska med tysk brytning. ”Men du är skön att kyssa...”

Så det gjorde de igen. Graciella kom fram med ett leende.

”Mmmm... Vilken skönhet är då detta...?”

Johan hade ju inte tjejens namn, så han tittade på flickan i famnen.

”Gisela!” sade hon glatt och sträckte ut handen, men släppte honom inte helt.

”Graciella!” sade den mörka skönheten och log än bredare. ”Du är väldigt vacker!”

Gisela var väldigt vacker. En ung tjej med atletisk kropp. Hon hade långt blont böljande hår som hon färgat med röda, gröna och blåa slingor. Väldigt sexig kort klänning formade sig runt hennes smala kropp, där brösten tydligt framhävdes. De var typ b-storlek, men på hennes smala kropp såg de större ut.

”Johan!” sade Johan, och Gisela började asgarva.

Johan berättade vad som nyss hände, men Graciella bekymrade sig inte det minsta.

Gisela var ivrig att kyssas igen och Johan hakade givetvis på. Efteråt vände han sig till Graciella. Musiken var hög så han var tvungen att vara nära örat för att kunna prata.

”Hon kysser underbart!” sade han. Graciella kramade både honom och Gisela.

”Men... jag har ju inte känt hur DU kysser än...” sade hon, och plötsligt var de igång, samtidigt som han kramade Gisela, som inte ville släppa honom. Denna spanjorska kunde VERKLIGEN kyssas. Han hade stånd ett tag redan, men nu svällde den till extra. Gisela kände det mot sin mage.

”Woww...” sade hon och pressade sig mot honom ytterligare. ”Det måste jag känna...” Så kysste de båda skönheterna varandra. En hand pressade sig mellan honom och Gisela och greppade hans lem. Det kom från andra hållet.

Där stod Nicole.

”Låt inte MIG störa...” sade hon på sin engelska med lätt fransk touch, och klämde ordentligt på kuken. Gisela avbröt kyssen med Graciella och vände sig till Nicole, och så kysstes de.

Johan stod och bara njöt av situationen.

Men det blev trångt och bökigt vid baren, så Graciella drog iväg sällskapet till ett stort runt bord, där Robert och Tom satt och hade det trevligt. Gänget trängde sig in. Han hamnade bredvid Tom och med Nicole utanför sig. Graciella hade sett till att sitta mellan Robert och Gisela. Hon var helt klart tänd på den lilla flickan.

”Je suis tellement excitée” sade Nicole och tog fram Johans kuk. Bordet skymde den för de andra. Så gled hon upp i hans knä och hissade upp sin korta klänning lite lätt. Med andra handen förde hon trosan åt sidan, och sjönk sedan ner så han fyllde hennes kramande slida med kuken. De båda var vända framåt.

På andra sidan det runda bordet såg de hur Graciella troligen smekte Gisela på musen. Flickan såg ut att njuta friskt. Robert, i sin tur, verkade ha handen mot Graciellas fitta. Fin liten smygorgie. Det var bara Tom som var utan där han satt, men han verkade tycka det var okej.

Linnea kom och satte sig bredvid Johan. Hon lade munnen mot hans öra.

"Låt inte mig störa, min älskling" sade hon leende och pussade hans kind. Så såg hon vad de andra gjorde, men också att Tom var ensam. Med ett snett leende klev hon bort och böjde sig ner. Bordet hade en duk som hängde ner, oh hon kröp in under. Johan såg hur Toms ögonbryn for upp en aning och hur han lutade sig bakåt. Så såg han Linneas hår mellan hans ben, och hur den snart började huppa upp och ner. Robert lyfte sitt glas och höjde den för att skåla, men bara Johan och Nicole kunde besvara den.

Det var Nicole som nådde klimax först. Hon sjönk ner och slängde ner sin överkropp mot bordet med ett högt stön. Hennes slida kramade Johan ordentligt, men än hade han långt kvar. På andra sidan stirrade Gisela på Nicole, och kom även hon. Det var en vacker syn att se hennes överkropp skaka till. Folk rörde sig nära inpå deras bord utan att märka att det pågick nästan en orgie där.

Så var det Tom som stönade till och kom, därefter Graciella. Hon ylade lätt, men det dränktes av musik och människornas eviga sorl i bakgrunden.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

DaoDao

I will! Tackar! :)

9/7, 2019 kl. 09:07

#1

Herr_roald

Fantastiskt, längtar till nästa del

9/7, 2019 kl. 08:30