Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/7, 2019 kl. 15:13, av DaoDao

Anna-Karin

Del 1 av 9 i serien Skolresan

Här är en tidig novellserie, som ja har börjat en fortsättning på. Men först får ni den ursprungliga serien. Håll till godo - och kommentera gärna, även kritik välkomnas!

Han hade varit lärare på denna gymnasieskola under ett knappt år, när det minst sagt aktiva elevrådet hade lyckats få sponsorer och stipendier att betala flera olika resor för eleverna i skolan, inför ett jubileum. En av resorna skulle ske genom Europa med buss till Medelhavet och tillbaka.

Där skulle han, Bertil, vara med som en av ledarna.

Vem var då denne Bertil. Förutom lärare i Matematik och Fysik var han singel med en lägenhet i förorterna. Han hade aldrig varit gift, men haft många olika förhållanden. Detta för att han är mycket charmig av sig, men till vardagen lite av en tråkmåns. Var vare sig duktig på att dansa eller laga mat, och gillade att se på sport mest av allt. Något egotrippad var han också, och hade lite svårt för kritik. Förra året fyllde han trettiofem, och började nog oroa sig över att tiden för att bilda en eventuell familj började glida honom ur händerna.

Han var också väldigt lämpad till denna månadslånga tur med två busslaster ungdomar genom Europa. Givetvis var han inte ensam ledare, och de hade även hjälp av en del föräldrar.

Det var ett råd på några ledare, men främst ungdomarna själva som hade bestämt reseplanen. De ville komma långt redan första resdagen, så framåt natten gled de in framför entrén till det bokade hotellet i Paris.

Första dagen gjorde hela sällskapet en tur där de bockade av Eiffeltornet och slottet i Versailles, dit de hade ordnat speciella visningar. Annars skulle det varit långa köer för varje litet sällskap. Dagen därpå fick varje ledare en handfull grupp ungdomar att i mindre grupper besöka vad de själva ville. Med i hans grupp fanns denna gång Vanessa, en mörkhårig skönhet i tredje ring. Hon var lite av skolans skönhet, men också en vansinnigt trevlig person. Han och hon hade alltid haft en bra kontakt, lite så att han funderade på om hon flörtade med honom då och då.

Det fanns många vackra unga kvinnor i gymnasiet, det visste han, och även om han var mycket glad i lösa förbindelser och sex, hade han redan bestämt sig att inte lockas till någonting sådant med sina elever.

Denna dag skulle gruppen till Louvren, vilket de beräknade skulle ta hela dagen, bara för att se en del utvalda utställningar. Där hade den vackra Vanessa hållit sig nära honom, framför allt när de kom in till en specialutställning om erotisk konst. Det var lite svårt att gå runt alla fantastiska erotiska bilder och skulpturer, och bli lätt påverkad, när man hela tiden hade denna vackra kvinna alldeles inpå sig. Inte bara synen av henne påverkade, med sitt långa kolsvarta hår som föll i vågor över axlarna, hennes vackra danskropp och de b-kupor till bröst hon gärna framhävde i sina kläder, utan även hennes underbara doft.

Han fick stånd i hennes närhet, och han märkte att hon märkte detta.

När de var vid ett mörkt hörn lite vid sidan om de andra, stod han bakom henne framför en monter där konstnären byggt upp ett förhistoriskt landskap där djuren som levde där var formade i kukar och fittor i olika tillstånd. De pekade och skrattade åt de olika scenerna, och när de böjde sig fram för att se lite bättre, kände han hur hennes rumpa lätt gnuggades mot hans kön. Som för att hålla balansen greppade han hennes höfter och höll henne kvar. Så stod de längre än vad konstverket troligen förtjänade.

Strax innan de skulle ta nästa steg, vände hon sig om och tittade på honom med ett lätt leende. Hon hade stora bruna ögon och läpparna hade en naturlig rödaktig ton som passade så perfekt till det i övrigt fantastiska ansiktet. Hon tittade honom rätt i ögonen och bet sig lite lätt på läppen, och smekte med ena handen över hans stånd som hade gett en rejäl bula på hans jeans. Med en lätt puss riktad mot honom gick hon sedan bort till de andra. Lite förgrymmad över sig själv rättade han till kuken i byxorna innan han stegade efter. Trots att han inte gillade utvecklingen som skett, kunde han inte låta bli att samtidigt njuta av synen av Vanessas vackert formade bak där hon gick framför honom.

Skulle han ha karaktär nog att stå emot den lockelse hon var under resans gång? Han hoppades det. Men i hans undermedvetna hoppades han INTE detta, vilket antagligen innebar att det redan var kört.

De var i Paris i tre dagar, och inget mer hände mellan honom och Vanessa.

Nästa anhalt var den franska Rivieran. Där hade arrangörerna inte hittat ett enda hotell för alla, utan det blev lite utspritt. Han hamnade med en av mammorna, med en grupp på åtta elever, tre killar och fem tjejer, på ett hotell ute på landsbygden. De var uppdelade i två grupprum, ett för tjejerna och ett för killarna.

Många föräldrar hade valt att följa med som ledare på resor där inte deras eget barn var med. Det var vad ungdomarna själva helst ville. Med få undantag var det just så det var arrangerat här. Anna-Karins dotter gick i andra ring, och var deltagare i resan som gick till New York. De hade pratat lite med varandra under resan så här långt, som med de andra vuxna, och han fann henne både väldigt vacker och intelligent. Hon var en form av chef inom kommunen, och var alltid oklanderligt klädd och sminkad. Hon hade fylligt, rakt, axellångt hår, med rak klippning och alltid i en perfekt pagefrisyr. Mycket blond, med blå ögon och höga kindben, gav hon ett skimmer av nordisk exotism till gruppen. Dessutom hade hon en kropp som Gud måste ha skapat när han var på mycket gott humör, eller mycket egen träning, före detta lovande simstjärna som hon ändå var.

Men hon var gift och hade två barn förutom den äldsta, Lena, hade hon två yngre barn på högstadiet. Hon var alltså off limit för honom vad gäller lite erotiska äventyr på resan som han hade hoppats på.

När alla ungdomarna var till sängs, möttes de båda i ett litet fint enskilt rum på hotellet för att planera morgondagen. I det lilla konferensrummet fann de att de inte hade mycket att planera, utan bara såg till att de hade en gemensam hållning gentemot ungdomarna. De skulle ju tillbringa dagen på en av alla de stränder fanns här, för bad och sol.

Anna-Karin hade med sig en flaska rött, franskt förstås, som de skålade i och sippade under planeringen. Efterhand började de prata om andra saker. De fann att de hade en del gemensamma bekanta och intressen, så det var ett väldigt trevligt sällskap. Speciellt då även den andra flaskan kom fram.

Båda var lite lätt flörtiga, och han blev kåtare och kåtare på denna vackra kvinna, och han tyckte sig se tecken på motsvarande känslor från hennes håll. Han gjorde några försiktiga ”oskyldiga” rörelser mot henne, för att se om hon skulle dra sig undan eller inte, och fick mycket uppmuntrande respons.

Plötsligt kysstes de bara. Han tror att det till slut var hon som tog det initiativet, men han var inte säker i sitt nuvarande lätt berusade tillstånd, där kåtheten tagit över ens tankeverksamhet. Anna-Karin gav sig in i det hela med en nästan desperat iver. Tungan lirkade sig in i hans mun och brottades med hans och hon hade ett stadigt tag kring hans nacke. Det var uppenbarligen bara att ta för sig av denna skönhet. Han kramade henne kring midjan och hon slank in i hans famn smidigt, och han greppade hennes skinkor utanpå byxorna. Hon svarade med att föra ena benet runt hans lår och med ett stadigt grepp på hans skinkor pressa honom hårdare mot sig. När kyssen upphörde tittade de in i varandras ögon.

”Gudars...” säger hon suckande och med ett snett sexigt leende. ”Detta behöver jag verkligen...!”

Han hann inte svara innan hon började knäppa upp hans skjorta. Begärligt letade hans ena hand upp hennes bröst utanpå jumpern och hon stönade till när han greppade ett av de stora kloten. Skjortan var snabbt av, och han hjälpte henne sedan med jumpern. Under hade hon en vacker spetsbehå, som tydde på bra smak, men också om att hon inte saknade pengar. De smekte varandras överkroppar mellan kyssarna. Och hon var mycket god kyssare. Det kunde han sakna bland många av de kvinnor han haft, aktiva och kunniga kyssare. Många var så passiva, trots att de var kåta. Denna kvinnan visste vad hon ville. Han också.

Hennes byxor låg snart på golvet och blottade inte bara en matchande trosa till den sexiga behån, utan även vackra strumpor. Denna kvinna hade KLASS. Hon hakade av sig behån samtidigt som han mer eller mindre smidigt slet av sig sina byxor, som for iväg över golvet tillsammans med hans kallingar. Hans läppar slöts kring en av hennes bröstvårtor och hon greppade hans styva lem. Han hade inte fått av sig sina strumpor, men de kunde inte vänta. Kvinnan var så jävla kåt att hon inte verkade bry sig, utan puttade ner honom på stolen, slet av sig sina trosor och klev upp på honom.

Det gurglade ur halsen på henne när hon sjönk ner på hans kuk, och lät den glida in hennes väldigt fuktiga och varma inre. Det var en fantastiskt skön fitta hon hade, och utan pardon pressade hon sig ner så att den helt var begrav i henne.

”Ohhhh... JAAHHH... Äntligen... Ohh...”

Hon uppskattade helt klart det de gjorde.

”Ohhh... Vilken skön KUUUK... AHH... Knulla mig... KNULLA MIG...”

Hon red honom febrilt, som om hon hade bråttom, som om trodde att de inte skulle kunna hinna.

”Jävlar vilken skön fitta du har...” säger han, och smeker hennes guppande bröst. De var inte så dumma de heller. Fasta c-kupor, antagligen opererade, även om han inte upptäckte några ärr. Inte för att han letade direkt.

”Tycker duhh... Ahhh... Just nu är min fitta din... vill känna dig... fylla upp mig...”

Hon stönade fram sina ord mellan stötarna. Han lät fingrarna leta sig in i hennes hår, och smekte henne där. Det verkade hon gilla. Hon spann som en katt.

Men han märkte att hon inte orkade häva sig upp och ner lika intensivt längre, så han reste sig upp, fortfarande knullande, och satte ner hennes rumpa på konferensbordet. Hon kysste honom tacksamt och saxade hans midja. För att få kraft i stötarna lade han ner henne på bordet och greppade hennes smala midja. Hon var vacker som synden, men man kunde se några ärr efter hennes graviditet. Det var dock inget som förtog hennes skönhet.

Nu knullade han henne med hårda långa stötar, och hon stönade för mycket för att kunna säga något nu. Istället ville han kåta upp henne än mer.

”Fan vilken SKÖN fitta... du har... och vilken under... bar kropp... Bara äääälskar... dina bröst...”

För varje ord han stönade fram i takt med stötarna, stönade hon till extra mycket. Snart såg han att hon började knycka lite extra med höften. Sedan bad hon honom att stanna djupt inne... hon var nära nu. Väl i botten stötte han med ytterst små rörelser och hon verkade få andnöd, med ryckig andning. Snart spände hon kroppen och lyfte upp axlarna från bordet och stirrade in i hans ögon.

”N...U... Jahhh... AHHH... NUU... AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh....”

Hela hon skakade, och om folk hade gått utanför i hotellkorridoren, hade de garanterat hört vad som försiggick. Hon tystnade innan kroppen slappnade av, och han väntade in henne tålmodigt. Han hade varit nära, men höll igen för att ge henne allt. Plötsligt slappnade hela kroppen av. Hon föll ihop som en säck potatis. Han försökte stöta i henne, för att komma själv, men det var lönlöst. Utan respons var det inte bra. Istället drog han sig ur och accepterade att han fick komma sedan istället.

Istället smekte och pussade han hennes svettiga kropp. Andningen lugnade ner sig snart och hon öppnade ögonen.

”WOW!” var det första hon sa.

Han kysste henne lätt och de började skratta tillsammans. Hon satte sig upp och tittade på honom.

”Du har inte kommit, ju...”

Han lugnade ner henne, genom att säga att det var OK. Han brukade inte alltid komma.

”Hade jag inte varit så öm hade du kunnat knulla mig igen tills du kom, men jag är inte van vid att ha så stora kukar som din.”

Nu tyckte han inte att hans var speciellt stor, men hon intygade honom att den var garanterat större än hennes mans.

Då stannade hon till, och satte huvudet i händerna. Plötsligt kom tankarna ifatt henne. Hon var ju för i helvete GIFT, och hon älskade sin man. Hon slöt in i hans famn och snyftade till.

”Men... fan.. jag behövde det här... Kalle är underbar på alla de sätt, men fan inte i sängen...”

Så började hon skratta lätt. Han kände att han inte riktigt hängde med i humörsvängningarna, men kramade henne fortfarande, och pussade henne på hjässan.

Så stod de i några minuter. Tysta. Han började berätta hur han kände för henne. Hur han redan från början var attraherad av henne, men inte hade tänkt göra någon stöt just för att hon var gift. Men det gick inte att undvika att dras till henne...

Hon fyllde i med att erkänna att hon inte gjort det lätt för honom att undvika detta. Hon erkände att hon lite i fantasin hade hoppats på lite snedsteg under resan. Men trodde hon att hon skulle kunna hejda begäret.

De pussade varandra, och smekte varandra lätt, han på hennes underbara bröst och hon på hans halvstyva lem, innan de började klä på sig. De fnittrade som två tonåringar som hade busat. Väl påklädda rättade hon till hans krage.

”Jag kanske skall suga dig, så du inte riskerar att våldta några av skolflickorna.”

Men han intygade henne att det var bra så, för denna gång. De hade just bestämt att de båda skulle ha sex fler gånger under resan, när möjlighet gavs, men att det sedan skulle upphöra helt när de kom tillbaka. Det som hände på resan, stannar här. De var båda överens om detta, när de skiljdes åt till de sovsalar de sov i, tillsammans med eleverna.

Han smekte sin lem lite och luktade sedan på hennes fittsafter på handflatan. Bestämt undvek han att runka till orgasm, då han ville spara sig till senare. För Anna-Karin!

Resten av natten sov han gott.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.