Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/7, 2019 kl. 08:34, av DaoDao

Mer av Vanessa

Del 3 av 9 i serien Skolresan

Inte sjutton räckte det med bara en avsugning! :)

Sedan var det bussen igen, en lång tur. Denna gången till Spanien. Han hamnade längst bak, då de vuxna ledarna var tvungna att sprida ut sig. Det var natt och alla verkade ha somnat. Han satt inte helt längst bak, men på den bakersta raden satt Vanessa, och hennes kompis Camilla. Vanessa vinkade dit honom, och han hade inget emot att gå dit direkt. Älskade att vara nära henne när han kunde. Ursäktande trängde han sig förbi Camilla, som satt ytterst, och han satte sig mellan dem båda.

Vanessa ger honom en rejäl kram och säger lågt att hon saknat honom. Lite undrande tittar han på Camilla. Vanessa lugnar honom, och säger att Camilla redan känner till allt. Hon kommer att vakta så ingen kommer. Med det smekte hon honom i skrevet och kysste honom igen. Bara raden framför dem sov det två killar och än mer fanns längre fram. Vägens dunk överröstade i och för sig mycket, men de var ändå tvungna att vara mycket försiktiga.

Han letar sig in med handen innanför hennes T-shirt och smeker för första gången hennes bröst. De är ungdomligt pigga och lena. Han ser i hennes ögon att hon njuter av det hela. När hon tar fram hans kuk ser han att Camilla gör stora ögon, och när Vanessa börjar suga honom kunde hon inte slita blicken ifrån. Själv klappar han Vanessas huvud, och smeker henne nerför ryggen mot skinkorna. Hon har en kort kjol på sig, och när han hittar in under den märker han att hon redan tagit av sig trosan. Den mörka skönheten gnyr till lite när han låter fingret glida över blygdläpparna och bara lätt röra vid regionen där klitoris sitter. När han pressar in fingret ända till andra knogen, släpper hon hans kuk och suckar nöjt. Camilla försöker tysta henne med tecken.

Det rör sig längre fram i bussen, och de stannar till en stund. Han med fingret i Vanessa och hon med ett grepp kring hans kukrot. Han tittar på Camilla. Även hon är vacker. Något fylligare men inte negativt alls, utan på ett fint sätt. Brunt hår som i vågor går ner en bit förbi axlarna, mörkblå ögon och en mun som är liten, men läpparna är tjocka. En mun han gärna skulle kyssa. Ansiktet är ganska runt. Han ser att hon är kåt, och hon stannar blicken i hans en stund.

Ända tills det lugnat sig längre fram och Vanessa började kränga sig över honom. Krångligt och trångt var det, och en röst i raden framför mumlade något om att sitta still. Men så satt hon där till slut. Med sin fuktiga fitta mot hans kukstam. Hon såg honom i ögonen och bet sig så där sexigt i underläppen som kunde göra hon tokig. Det vackra ansiktet med de bruna stora ögonen och höga kindben, ramades in av hennes stora svarta hårman. Hon var så vacker, så vacker. Och nu skulle hon bli hans.

Lite ytterligare knixningar, så var de redo. Hon slöt ögonen när hon pressade sig ner på honom, och kuken gled in de första centimeterna i hennes slida. Han söp in doften av hennes parfym på hennes hals, och kramade hennes skinkor. Hjälpte henne att höja sig en aning, för att åter släppa lite så hon kunde sjunka ner mer. Nu kom han djupare i henne. Tog han hennes oskuld, månne?

Hon började rida honom den lilla bit han var inne i henne, men för varje gång kom han längre in. Det dröjde faktiskt efter ganska många stötar innan han kände att han bottnade. Han hade kuken begravd i sin tonåriga elev, och han njöt hejdlöst över detta. Han var beredd att ta vilka konsekvenser som helst, men nu ville han bara knulla denna vackra kvinna.

Camilla satte en hopvikt tunn tröja i munnen på Vanessa, när hon åter började rida honom. Detta så att hennes stön skulle dämpas. Hans händer letade sig in under hennes T-shirt och smekte den smidiga ryggen.

Men efter några stötar lugnade hon ner sig och satt med honom i botten och bara andades. Flämtande viskade hon i hans öra hur hon måste hejda sig, då hon inte skulle kunna kontrollera sig om hon kom. Men hon ville gärna sitta kvar så här ett tag. Han var givetvis inte ovillig till detta.

Då viskade Camilla att någon kommer. Snabbt lade hon en tröja över Vanessas bak. Hon skulle inte hinna hoppa av honom, så hon satt kvar och täckte sitt ansikte med håret.

Det var Martin, en kollega till honom, som undrade om allt var OK. Han stannade en bit ifrån när han såg att Bertil var där. Bertil sade att hon hade haft en mardröm, men det är lugnt. Hon sover nog nu. Martin nickade kort och gick tillbaka till sitt säte. Det verkade inte som han reagerat på att Vanessa satt på hans knä. Därifrån han hade stått, hade det nog sett som om hon bara hade sitt huvud mot axeln.

Märkligt nog hade han hårdnat i henne av det hela. Han var nog lite kinky alltid...

Vanessa tittade upp på honom och de skrattade tyst. Sedan kysstes de igen. De kunde inte få nog av varandra. Så överraskade hon honom, när hon sträckte sig åt sidan och kysste Camilla. Även Camilla blev överraskad, men kysste tillbaka. Efter kyssen smekte hon Camillas kind och vände sig till honom.

”Visst är hon vacker, min knullkompis...” sade hon viskande. Camilla försökte tysta henne, så Vanessa släppte hennes kind och kom tillbaka till honom. ”Tycker du borde knulla henne också om du kom åt, hon smakar ljuvligt..!”

Han skrattade lite som om det var ett skämt, och tittade flyktigt på Camilla, lite som att ursäkta sig, och han mötte hennes blick. Det var en mycket kåt blick. Och han kunde se ett litet men ändå, ett leende på hennes läppar.

Här fanns det minsann möjligheter...

Snart sov flickorna. Båda med huvudena på hans ben, från varsitt håll. Sittande med händerna på deras huvud somnade även han in.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.