Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/7, 2019 kl. 12:11, av DaoDao

Klädpoker

Del 4 av 9 i serien Skolresan

Lite reverse gangbang är aldrig fel, med vackra tonåringar! :)

Väl i Pamplona fick han en ledig kväll. Givetvis gick han ut på krogen. Inte för att försöka ragga eller inte, men han ville bli lite berusad och känna sig som något annat än ledare. Kommer i snack med en snygg spansk kvinna i hans ålder, och hon var mycket ivrig att få ut honom och väl ute in i en gränd. Hon verkade kåt, och han var full. Väl där mötte han tre män med knivar. Han hade blivit lurad.

Med ens var han spik nykter.

Innan han själv hade hunnit tänka ut hur han skulle göra, reagerade kroppen. Han välte några tomma lådor mellan honom och dem, puttade undan kvinnan och sprang så snabbt han bara klarade. Ett tag hörde han fotsteg efter sig, men snart var där tyst. Han fortsatte dock, till hotellet, och in på det första rummet som han visste tillhörde hans sällskap.

Först när han hade stängt och låst den dörren började han försöka återfå andan. Men en flämtning vid fönstret fick honom att kasta sig runt för att att se vad det var. Det var tre förskräckta flickor; Vanessa, Camilla och Jessica. De satt vid det lilla bordet i grupprummet med sex bäddar, och tittade förvånat på honom.

Han andades ut.

”Förlåt om jag skrämde er...” började han, fortfarande andfådd. ”Det var inte min mening...”

Vanessa log med hela ansiktet och pressade fram överkroppen, så att brösten verkade större. De var alla fullt klädda, dock.

”Det är lugnt”, säger hon och även de andra två ler nu. ”Vad är det som hänt?”

Hon reser sig upp och går fram till honom, när hon ser hur andfådd han är.

”Jag höll på att bli rånad, och sprang som fan från dem!”

Nu kom även de andra fram, för att trösta honom och få reda på mer. Han berättade för dem allting, efter att ha satt sig vid bordet. Flickorna hade några flaskor vin (borde han bli arg?) och de delade med sig till honom.

”Fan, Bertil! Fick du ingen kvinna ikväll?” Vanessa log och han kände hur hennes fot smekte hans vad under bordet.

”Det kanske inte är försent än!” sade han fräckt, som man bara gör när man är lätt intoxinerad. Vanessa log brett, Camilla log generat och Jessica såg lite undrande ut. Flickorna hade spelat poker med varandra, och det valde de att fortsätta med, nu med honom med. Utan att ha bestämt något, så tog Vanessa av sig sin tröja när hon förlorade. Men de andra hakade på.

Han var urusel på poker, så det dröjde inte länge förrän han satt i bara kallingarna. Även Vanessa var dålig, och satt nu i bara trosorna, med brösten fullt synliga. Jessica var duktigast. Han var också lite förvånad över att det var Jessica som drev det hela vidare, tydligt fascinerad av den erotiska laddningen.

När Vanessa förlorade igen, ställde hon sig upp och drog sakta ner trosorna inför alla, med sexiga rörelser. Han insåg att det var första gången han såg hennes fitta. Han hade nu ett rejält stånd under sina kallingar. När Vanessa förlorade igen, bestämde segraren att hon skulle gå runt bordet och låta alla smeka hennes fitta och slicka hennes bröst. Det gjorde hon gärna, och hon stannade lite extra tid hos honom som kunde köra upp sitt långfinger i henne. Jessica satt bredvid och när fingret kom ut igen, greppade hon hans handled och sög in fingret med Vanessas fittsaft i munnen. Samtidigt spände hon ögonen i honom.

Nästa rundor förlorade Jessica flera gånger, troligen med vilje, och snart satt hon med bara trosa och behå på sig, som Camilla. Då förlorade han, och under de andras jubel reste han sig upp och härmade Vanessas rörelser tidigare, under glada tillrop, och snart stod han med ståndet i vädret.

Sen förlorade Camilla, och hon släppte lös sina stora bröst. De var fint rundade och fasta c-kupor, MINST. Kanske till och med D. hon var både generad och stolt att visa upp dem.

Nästa runda förlorade Vanessa. Spelet hade sedan ett tag förlorat sitt värde, och alla försökte nu förlora hellre än att vinna. Det var han som hade vunnit, och han beordrade henne att går runt till alla, och smeka deras kön under en minut vardera. Hon kom först till honom och började runka honom. Camilla och Jessica lutade sig framåt så de skulle se, och han kunde lägga sin arm runt Jessicas midja, utan att hon reagerade, mer än att hon justerade sin ställning så han kunde få ett bättre tag.

Sedan gick hon över till Jessica, och tog in handen under hennes trosa. Jessica började genast stöna högt. Det var en riktig kåting den där. Även hon var vacker, med halvlångt rakt mörkrött hår. Bruna ögon och svarta ögonbryn gav kontrast. En rak liten näsa och en tjock underläpp på en mun som ofta log. Kroppen var smal, nästan tunn, då hon dansade balett sedan hon var jätteliten. Brösten var små. Vanessa smekning av Jessica fick henne nästan att komma. När Vanessa drog ut fingret ur hennes slida, gav hon fingret till honom att smaka på. Detta fick Jessica att skälva till av njutning.

Även Camilla fick en rejäl omgång. Han kunde riktigt höra hur det plaskade där nere under trosan på henne. Camilla var inte lika vild i sin kåthet som Jessica, men vackra små stön fick hon fram i alla fall. När det var klart, insåg alla att spelet var över. Jessica hade hakat av sig sin behå och visade stolt upp sina små bröst.

Han tog då kommandot över flickorna. Bestämt beordrade han Camilla och Jessica att ställa sig med händerna på överbädden på en av våningssängarna, och svanka med ryggen. Det var en vacker syn. Camillas bruna skruvlockar hängde en bra bit ner på ryggen. Jessicas röda hår kom inte lika långt ner, men hon hade en smidig vältränad rygg.

Han satte sig bakom Jessica och Vanessa bakom Camilla och samtidigt började de trä ner deras trosor. Han fann Jessicas blygdläppar svullna och glittrande av sav. Trosan var så blöt i grenen att man kunde trott hon kissat på sig. Han andades in doften av hennes kön. När trosan var borta satte han händerna på hennes skinkor och bände isär dem, på det sättet öppnades fittan framför honom ytterligare.

Det gick inte att motstå. Han var snart där med mun och tunga, och hon började genast stöna högt. Även Vanessa slickade fitta, med samma resultat. Mer såg han inte, då Jessica kom med ett pipande ljud. Men hon verkade bara vilja ha mer. Inget vilande här inte.

”KUUUK... Jag vill ha KUUUK... Knulla mig, för i HELVETE... Kör din kuk i mig... NUUU...”

Jessicas vilja var inte svår att tyda. Han reste sig upp och riktade in sig mot den lilla späda kroppen. Utan motstånd gled han in i hennes botten, trots att hon var härligt trång. Men hon var så blöt, att det inte var några svårigheter alls.

”JAAAaaahhh...” suckade hon i en enda lång utandning.

Han vilade bara några sekunder i henne, innan han började knulla henne intensivt, med långa men snabba stötar. Och hon gjorde tydligt klart att hon gillade detta. Det var så ljuvligt att knulla denna kåta varelse, att han inte märkte att dörren öppnades, och stängdes. Han smekte hennes små pigga bröst och höll med andra handen ett stadigt tag i hennes höft. Pungen daskade mot hennes blygd och hon började pipa karakteristiskt igen, när hon närmade sig klimax. Han fortsatte i oförminskad takt, tills hon kom, och då höll han kuken stilla djupt i henne för att förlänga hennes orgasm. Deras kroppar var alldeles svettiga. När klimaxen var över, juckade han några gånger till i henne, innan han drog sig ur. Hon var så trång att det hördes ett litet plopp när ollonet lämnade henne.

Bredvid dem stod Camilla och väntade. Hon sade inget men hon bokstavligen lyste av kåthet, och ögonen sade det munnen inte klarade av. Han kramade om henne och kysste de läppar han redan i bussen hade längtat efter att kyssa. Brösten var så mjuka som han hade trott och han lät händerna utforska dem ordentligt, då han märkte hur mycket hon gillade det.

Han lade sig på en av sängarna och Camilla gled genast med över honom. Hon gned sin kropp mot honom och de kysstes igen. Denna sjuttonåring var en naturtalang vad gäller kyssar. Med nästan desperat kåthet smekta han hennes rumpa och rygg, och kunde knappt vänta på att få trånga in i henne. Tydligen inte hon heller. Med nästan darrande händer greppade hon hans lem och förde den mot entrén, och som en knarkare för en spruta pressade hon sig ner över honom, så han gled in djupt i en enda stöt. Fasiken vad len och god slida hon hade, flickan. Hon stönade i hans öra när underlivet började gå som en symaskin över honom. Hon stötte snabbt med små stötar. Han hörde stön vid sidan om och tittade dit. Han såg Vanessa ligga på rygg och ovanpå henne såg han den välkända kroppen hos Anna-Karin, i en sextionia. Han funderade kort när HON hade kommit in i rummet, men koncentrerade sig sedan helt på Camilla. De rullade runt i sängen, så han kom ovanpå, och hon formade sig kring hans kropp, när han med längre och hårdare stötar kullade henne. Camilla var betydligt mer fåordig än sina väninnor, utan stönade bara tyst när de knullade. Jessica satte sig vid deras sida och smekte dem båda och hejade på dem. Hon uppmanade Camilla att säga kåta ord. Och när hon väl sade dem, lite ovant, blev det ett extra energitillskott för dem båda.

”Härlig kuk han har, va?” började Jessica.

”Ahh”, svarade Camilla.

”Säg det! Säg att han har skön kuk!”

”Ahh... ggghhh...”

”Säg det, Camilla! Säg att han har en skön kuk!”

”Han... har en skön... kuk... ahh... OHHH... SKÖN KUUUUK!!”

”Vill du han skall knulla din fitta?”

”Jag vill... han skall... knuuuullaaaaahhh... min FITTAHHH...”

”Säg att du är hans tonårshora..!”

”ARRGGGHHH... Ohhh...”

Det märktes hur mycket kåtare hon blev av orden.

”Säg det! Säg att du är hans tonårshora!”

”Jahhg... är din... tonårs... HORA..! AAAAHHHH...”

Hon kom så hårt att hon först skrek ända tills luften tog slut, och då var hon kvar med spänd kropp och ansiktet i en grimarsch som om hon fortfarande skrek. Och han pumpade på, så hon kom i orgasm efter orgasm, eller om det bara var en som kom i vågor. Det var svårt att säga.

Men han pumpade vidare, nära att komma han också.

”Ja, Bertil... Knulla din kåta slyna nu... spruta din tonårshora full med sperma...”

Han pumpade, svetten yrde. Han hörde sig själv stöna högt. Snart var han där... snaaaart...

”JAHHH...” skrek Camilla. ”GE MIG ALLT, DU SKÖNA HORBOCK... FYLL MIN HORFITTA MED SPERMA...!!!”

Då kom han! Det var en orgasm som exploderade i hans huvud och for genom kroppen ner till tårna och upp igen, centrerad kring kuken. Han kände hur fördämningarna släppte och säden sprutar in i hennes unga fitta med stor kraft.

”JAAHH... JAG KÄNNER... JAG KÄNNER DIG... DIN HETA SÄD... JAAAHHHH...”

Det slutar lika plötsligt som det kom igång. De säckade ihop som två urvridna trasor, svettiga och andfådda. Vanessa och Anna-Karin hade sedan ett tag slutat med vad de hållit på med och bara njutit av skådespelet. Jessica lade ett täcke på dem båda, och lät dem vara ett tag.

Både hans lem och hennes slida ryckte till ibland, i kvarvarande spasmer, som om de inte ville sluta. Men snart var det även stilla även där. Hans lem krympte och gled ur, och en ränna av sperma följde med ut. Men de orkade inte bekymra sig det minsta.

Men efter en tio minuter sade Anna-Karin till att de måste ordna upp sig själva och rummet, innan de andra kommer tillbaka. De fick hjälpa både honom och Camilla på med kläderna, så slut var dem. Anna-Karin och Vanessa ledde honom in på det rum han delade med några av killarna, och klädde av honom och bäddade ner honom. Han somnade innan de var färdiga.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.