Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/7, 2009 kl. 22:20, av Kid

I styvdotterns händer - Snesteg

Del 1 av 8 i serien I styvdotterns händer

Novellen handlar om Jörgen, som utnyttjar en situation till att ha sex med sin styvdotter, Jonna. Jörgen, som har tänkt detta som ett engångsligg, blir snart varse att det har inte Jonna tänkt. Hon har helt andra planer.

I styvdotterns händer Del 1    

- Varför inte det? skriker Jonna till sin mor
Jonna heter egentligen Josefine men kallas allmänt för Jonna. Hon är 16 år, har långt ljust hår och fina toppiga bröst. Hennes regelbundna träning har gett henne vältränade ben.
- Jag har inte råd, svarar Lena, hennes mamma, tålmodigt. Jag kan inte slänga ut 800 kr för ett par stövlar till dig. Det har jag inte råd med.
- Alla mina kompisar ska köpa sådana stövlar, tjatar Jonna. Jag är den enda som inte får köpa några..
- Det kan inte hjälpas, svarar mamma. Jag har inte råd. Så enkelt är det.
- Snåljåp! skriker Jonna och lämnar köket.
Hon ska precis springa upp till sitt rum, då hon ser mammas pojkvän, Jörgen, sitta och titta på Tv. Hon går in och sätter sig i hans knä. Hon lägger armarna runt hans hals och kramar honom.
- Snälla Jörgen, kan inte du köpa stövlarna till mig, vädjar hon.
- Varför skulle jag göra det, frågar Jörgen.
- Du har mycket pengar, säger Jonna fräckt. Du har ett eget företag, Du jobbar nästan aldrig och ändå tjänar du pengar.

Jonna har på sätt och vis rätt. Jörgen äger ett litet byggföretag som går mycket bra. Han har byggt upp en organisation av medarbetar som tar han om det dagliga arbetet. På så vis kan han vara ledig när det passar honom. Han känner hur hennes läppar placerar pussar på halsen. Mellan pussarna hör han henne viska: Snälla, snälla. Jörgen känner hur huden knottrar sig. Han lägger sin hand på hennes knä och njuter av hennes läppar som övergått till att kyssa honom på halsen.
- Varför tror du hon ändrar sig bara för att jag pratar med henne, frågar Jörgen.
- Jag vet att hon lyssnar på dig, svarar Jonna. Dessutom behöver du inte fråga henne. Det är dina pengar.
- Jag vill inte gå emot henne om hon säger nej, svarar Jörgen.

Han smeker handen upp över hennes lår, under kjolen. Jonna protesterar inte. Hon fortsätter att kyssa honom på halsen.  
- Snälla Jörgen, hjälp mig, vädjar hon. Jag gör vad som helst.
- Passa dig, viskar Jörgen. Jag kanske tar dig på orden.
- Vad som helst, viskar Jonna. Jag suger av dig.
- Vad!?, viskar han. Hörde jag rätt?
Han smeker handen över hennes höft, bak till hennes sexiga stjärt. Han kramar ömt hennes ena stjärthalva och känner hur kuken reser sig.
- Okey, säger Jörgen. Jag ska prata med din mor.
- Tack, säger Jonna och lyser upp som en sol.

Hon sätter sina händer på hans kinder och ger honom en kort kyss.
- Jag vill inte lova någonting, säger Jörgen. Jag lovar bara att prata med henne.
- Bara du pratar med henne, så ordnar det sig säkert, säger Jonna och ler.
- Det kanske är värt en kyss, chansar Jörgen.
Jonna tittar på honom och ler. Hennes läppar pressar sig mot hans i en intensiv kyss. Hennes tunga smeker sig in mellan hans läppar. Han smeker fingertopparna längs hennes stjärtskåra medan kyssen varar.
- Om du kliver upp och går till ditt rum, så ska jag prata med din mor, kraxar Jörgen hest efter kyssen. Kuken står som ett järnspett mot henne stjärt.  
- Bussigt, säger Jonna och springer upp till sitt rum.

Jörgen sitter kvar en stund och lugnar ner sig. Han måste få ner kuken innan han går in till Lena. Det här hade han inte väntat sig. Visserligen älskar han Lena, men Jonna är en godbit som kan sätta fart på adrenalinet. Så här har hon aldrig betett sig förut, tänker han. Han reser sig upp och går sakta mot köket. Han stannar upp och beundrar Lena som står vid köksbänken. Hon har kort ljust hår, stora härliga bröst och en aning bred stjärt. Hon är sexig och drar blickar till sig utan att veta om det själv. När de träffades, var hon blyg. När de älskade, var det missionären som gällde. Allt eftersom tiden har gått, har han lärt henne att njuta av sex. Hon är underbar att älska med och Jörgen älskar henne uppriktigt.

Han går fram till henne och omfamnar henne bakifrån. Han kysser henne i nacken och fångar in hennes bröst i var sin hand. Han kramar hennes bröst medan tungan smeker hennes hals.
- Hur är det, frågar han.
- Det är lugnt, svarar Lena. Hon förstår bara inte att jag inte har råd.
Jörgen tar henne i handen och sätter sig i stolen.
- Kom älskling och sätt dig, säger han och drar ner henne i sitt knä
Han kysser henne ömt och smeker en hand mellan hennes ben.
- Inte nu, viskar Lena. Var är Jonna?.
- Hon är på sitt rum och tjurar, svarar Jörgen och smeker handen över hennes fitta.
- Jörgen, viskar hon. Det kan komma någon.
- Hon låter som ett expresslok när hon springer ner för trappen, svarar Jörgen och drar undan hennes trosa. Fingrarna smeker mellan hennes blygdläppar mycket försiktigt.

- Lena, börjar Jörgen. Jag älskar dig och hoppas att vi kommer att leva ihop i resten av vårt liv.
- Åh, älskling, svara Lena. Det hoppas jag också.
- Du vet att jag tycker om Jonna, säger Jörgen. Hon är lika viktigt för mig som du. Låt mig få köpa stövlarna till henne. Du vet att jag har råd.
- De kostar ju 800 kr, säger Lena.
- Det är tipspengar för mig, svarar Jörgen.
Ett finger har under tiden glidit in hennes fitta. Det glider fram och tillbaka under tiden de samtalar. Safter rinner ner över hans finger då vällusten sprider sig i hennes kropp. Ett andra finger glider in. Han ökar farten på fingrarna och kysser henne. Medan fingrarna smeker hennes inre, smeker han med tummen över hennes klitoris.
- Du och Jonna, är de viktigaste personerna i mitt liv, säger Jörgen. Låt mig få köpa stövlarna till henne.
Han trycker in fingrarna hårt i hennes våta grotta medan tummen ökar trycket på den känsliga knappen.
- Åh ja, stönar Lena av het åtrå.
- Tack Lena, säger Jörgen och kysser henne ömt, medan han smeker henne till en orgasm..

Jörgen fortsätter att smeka henne. Han kysser henne ömt medan fingrarna glider sakta fram och tillbaka. Lena lutar sitt huvud mot hans axel och pustar ut.
- Du gör mig tokig, suckar Lena.
- Det är inte mer än rätt, svarar Jörgen. Du har redan förvridit mitt huvud.
Lena kysser honom lätt och kliver upp från hans knä. Medan hon går in på toaletten, skyndar sig han upp till Jonnas rum. Han öppnar dörren till hennes rum utan att knacka. Hon ligger på sängen och läser en tidning. Hon lägger ifrån sig tidningen och tittar förväntansfullt på honom. Han sätter sig på sängen och lägger ena handen på hennes lår.
- Jag har ett förslag att ge dig, säger han.

- Jag kan tänka mig att köpa stövlarna åt dig, fortsätter han.
- Åh Jörgen, utbrister Jonna. Vad snäll du är!
- Lugn nu, säger Jörgen. Det innebär vissa förpliktelser från din sida.
Under tiden har hans hand glidit upp under kjolen. Handen ligger mellan hennes lår och smeker försiktigt.
- Vad då för förpliktelser, frågar Jonna och blir misstänksam
- I fortsättningen ska du hjälpa mamma med städning, tvättning, handla eller vad det kan vara, säger Jörgen. Allt som hon kan behöva hjälp med. Hon får inte mycket hjälp av dig. Det måste du ändra på.

- Är det allt, frågar Jonna och ställer sig upp på knä och lägger armarna runt hans hals.
- Det räcker så länge, kraxar Jörgen och smeker händerna under kjolen och smeker hennes stjärt.
Jonna tittar honom i ögonen och ler. Hon böjer sig fram och kysser honom ömt och försiktigt. Han känner hur hennes tunga smeker sig in i hans mun  Medan kyssen varar spänner hon upp bältet i byxorna och drar ner dem så de glider ner på golvet.
- Vad gör du, frågar han hest.
- Du höll ditt löfte, viskar Jonna. Nu ska jag hålla mitt.

Hon drar ner kalsongerna och greppar tag i kuken som redan är styv. Hon runkar honom några gånger innan hon lägger sig ner och tar honom i munnen. När munnen glider ner över kuken, har han en puls som inte är mätbar. Han blundar och njuter av hennes försiktiga avsugning. Hennes tunga smeker längs staken medan munnen glider allt längre ner. Han smeker en hand mellan hennes ben. Jonna gör ingenting för att hindra honom Han är ivrig som en oskuld när handen smeker sig innanför hennes trosor. Han smeker med fingret mellan hennes blygdläppar.

Jonna drar tillbaka huvudet för att säga någonting men han lägger handen på bakhuvudet och pressar ner hennes mun över kuken. Fingret glider in i hennes våta fitta. Jörgen andas stötvis. Han har aldrig varit så här kåt. Ett andra finger letar sig in i den våta värmen. Han smeker fingrarna fram och tillbaka. Jonna stönar högt medan hon suger honom. Han tar bort fingrarna och drar av henne trosorna. På nytt försöker hon att lyfta på huvudet men blir genast nedtryckt igen. När trosorna fastnar runt stjärten, rycker han till med stor iver. De glider ner och stannar vid knävecken. Nu har allt förstånd försvunnit med kåtheten. Han drar ut sin kuk från hennes mun och knuffar ner henne på rygg.

Han sliter av henne trosorna och särar på hennes ben. Han lägger sig ner mellan hennes ben och trycker in sin kuk i en enda stöt.
- Aaaahaaa, stönar Jonna när kuken tränger sig in.
Han stannar upp ett ögonblick och njuter av den trånga fittan. Sedan sätter han fart. Som en Duracellkanin knullar han henne snabbt och ivrigt.  Jonna som har hämtat sig från den första chocken, känner hur vällusten sprider sig i kroppen. Hon lägger upp sina ben på hans höfter och pressar sig mot hans kropp. Hon har knullat med många killar men aldrig haft en sådan stor kuk i sig. Hon känner hur åtrån griper tag i henne. Hon stöter med höften mot honom varje gång han stöter in. Hennes underliv drar ihop sig då orgasmen sätter fart. Hon biter sig i läppen för att inte skrika ut sin njutning, då hennes kraftigaste orgasm någonsin, spränger sig genom hennes kropp.

Jörgen känner hur hon kramar runt hans kuk. Han stöter otröttligt in sin kuk i hennes trånga, våta fitta. När utlösningen kommer, stöter han in kuken och håller den inne medan han sprutar om och om igen, in i hennes heta grotta. Han lägger sig över henne och njuter när hon kramar honom på de sista dropparna. Han kysser henne ömt och smeker en hand på hennes kind.
- Det var inte det här vi kom överens om, viskar Jonna och ler.
- Förlåt mig, svarar Jörgen, men jag kunde inte hålla mig. Du är så otroligt läcker.
- Det är lugnt, svarar Jonna. Det var underbart.
Jörgen drar sig ur och ställer sig upp. Jonna sätter sig upp och smeker med handen över kuken.
- Ska vi ta en omgång till, frågar hon.
- Är du galen, svarar Jörgen. Din mamma kan komma när som helst.
- Det är väl det som är halva spänningen, säger Jonna och runkar honom.
- Snälla Jonna, vädjar Jörgen. Det här är inte rätt.
Jonna släpper kuken och smeker med handen över hans pung. Hon ler då hon ser hur kuken reser sig utan att hon rör vid den. Jörgen backar ett steg och ger henne en kort kyss.
- Du skrämmer mig, viskar han och drar upp sina kalsonger och byxor och lämnar rummet.

Jonna lägger sig på rygg och njuter. Det var inte meningen att hon skulle älska med honom. Hon tänker på de gånger som hon har älskat med jämnårig. Det är inte alls lika skönt som det här. Det gick lite väl fort visserligen, men det fanns inte tid till att dra ut på det hela. Hon suckar och smeker med handen mellan benen.
- Vi får se om det blir någon fler gång, viskar hon och somnar med ett leende på läpparna.
När hon vaknar, är det mörkt i huset. Hon sätter sig upp och ser att klockan är över 11 på kvällen. Hon lägger sig ner och tänker på stunden med Jörgen. Hon kan inte glömma det som hände. Med en suck, kliver hon upp och går in i badrummet. Hon duschar och gör sig klar för sängen.
- Bara jag kan somna om nu, tänker hon och går mot sovrummet.

Hon stannar upp då hon hör ljud från mammas och Jörgens sovrum. Hon ser att dörren står på glänt. Hon smyger tyst fram till dörren och knuffar upp den en bit. Hennes ögon spärras upp då hon ser sin mor stå på knä och tar emot Jörgens kuk. Lena står på knä med brett särade ben. Hennes huvud ligger på kudden och dämpar henne stön som kommer varje gång som han stöter in sin kuk. Jörgen knullar henne lugnt och försiktigt. Han vill inte skynda på det här. Han njuter av att känna hur fittan kramar runt hans kuk medan den ivrigt tränger sig in. Han smeker med handen mellan hennes ben och finner den känsliga knappen. Fingrarna smeker över knappen medan han knullar henne i jämn takt. Lena stönar allt högre och stöter bakåt med stjärten. Snart är det dags för finalen, tänker Jörgen och smeker hårdare över klitoris. Han känner hur hon kramar hårdare runt hans styva kuk.

Jonna står i dörren och ser på. Hon smeker med handen mellan sina ben. Ett finger glider in och smeker fram och tillbaka medan den andra handen knådar ett bröst. Hon biter sig i läppen för att inte stöna. Hon njuter av att se dem knulla. Hon kommer på sig med att önska att hon var i mammas ställe. Nu när han inte har bråttom, ser hon hur han knullar henne djupt och långsamt. Hon ser hur nästan hela kuken glider ut innan han stöter in den med kraft. För varje gång stönar Lena ut i vällust. Jonna smeker in ett andra finger i sin plaskvåta fitta. Så här kåt var det länge sedan hon var.

Jörgen stöter in hårdare med kuken och ökar i takt. Fingrarna smeker hårt över klitoris. Lena stönar allt högre och känner hur åtrån sköljer genom hennes kropp. Hennes underliv drar ihop sig när orgasmen kommer med fart. Hon pressar sig hårt mot den anstormande kuken och vrålar ut sin åtrå, ner i kudden. Det här har Jörgen väntat på. Han drar ut kuken och sätter ollonet mot stjärthålet. Nu, när hon koncentrerar sig på orgasmens njutningar, protesterar hon inte när ollonet pressar sig in. Han trycker till med höften och halva kuken glider in.
- Aaaahaooooo, skriker Lena när hon känner hur stjärthålet töjs ut.
Jörgen stöter hårdare mot stjärten. Han känner hur hon kniper runt hans stake. Han stöter hårt i hennes trånga kanal. Nu är hela kuken inne i det trånga hålet och Jörgen njuter som aldrig förr. Han ökar takten och knullar hårdare. Han hållet ett stadigt tag i hennes höfter och knullar henne. Han känner att utlösningen kommer och stöter in kuken ett par gånger, innan han trycker in hela staken och tömmer sig i hennes stjärt.   

Jonna stirrar vilt på de älskande. När hon ser hur kuken tränger sig in i stjärten, går det en stöt genom kropp. Trots att hon tycker att det borde göra ont, känner hon hur åtrån stiger i kroppen. Hennes fingrar dansar fram och tillbaka i hennes fitta. Safter rinner ner för handen när hon smeker sig intensivt. Hon biter sig i läppen när hon känner att orgasmen är på väg. Hon vågar inte stå kvar och riskera att hon avslöjar sig. Hon backar tyst bakåt och skyndar sig in i sovrummet. Hon slänger sig ner på sängen och smeker fingrarna hårt in i hennes våta hål. Hon ser framför sig hur mamma och Jörgen älskar, när hon närmar sig en orgasm. Fingrarna löper snabbt fram och tillbaka och sätter fart på åtrån. När orgasmen kommer, trycker in hon in fingrarna och borrar in munnen i kudden. Hon stönar högt ut sin njutning när underlivet drar ihop sig i kramper när orgasmen når sin kulmen. Hon ligger kvar i samma ställning och andas ut. Hon skrattar tyst för sig själv. Det är inte sista gången hon kommer att spana på mamma och Jörgen när de älskar. Hennes oro att inte somna igen var onödig. Hon sover inom någon minut.

När Jonna kommer in i köket, morgonen efter, har mamma redan ordnat med frukost.
- God morgon mamma, säger Jonna och sträcker på sig. Åh, vad skönt, äntligen fredag.
- Sätt dig och ät frukost, säger mamma. Det ligger ett brev till dig på köksbordet.
Jonna tar upp brevet och öppnar det. Inuti brevet ligger 800 kronor. Hon vänder sig om och kastar sig i mammas famn.
- Tack mamma, säger Jonna och kramar om henne.
- Det är inte jag som har gett dig pengarna, svarar mamma. De kommer från Jörgen.
- Han skulle inte ha gett mig pengarna om du inte gett honom tillåtelse, säger Jonna.
Lena kramar om sin dotter innerligt. Hon älskar att krama om henne.
- Jag älskar när du kramar mig så här, säger Lena.
- Jag ska krama dig oftare, säger Jonna. Jag älskar dig, mamma. Förlåt att jag skrek åt dig igår.
- Jag älskar dig också, svarar mamma och kysser henne på kinden.
- Jag ska bli bättre på att hjälpa dig med städningen, säger Jonna. Säg till mig när du ska städa nästa gång så hjälper jag dig.
- Det kan du lita på att jag ska, svarar mamma. Sätt dig och ät frukost.
Innan Jonna går till skolan, kramar hon om sin mor igen. Hon känner hur mamma drar in henne i sin famn och förstår att hon verkligen älskar att kramas med henne. Hon lovar sig själv att krama henne ofta.

När Jörgen kommer hem på eftermiddagen, står middagen på bordet. Han går fram till Lena och kysser henne.
- Hur mår min älskling idag, frågar han.
- Bara bra, svarar Lena och ler. Middagen är klar, men Jonna har inte kommit från skolan än.
- Menar du att vi är ensamma, säger Jörgen och kysser henne igen.
Medan kyssen varar, drar han sakta upp hennes kjol.
- Jörgen, vad tar du dig till, säger Lena och ler. Du är alldeles hopplös.
- Jag är hopplöst förälskad i dig, säger Jörgen och smeker hennes lår.
 - Älskling, hon kommer när som helst, säger Lena när hon känner hans hand smeka mellan benen.
Jörgen svarar inte utan fortsätter att kyssa och smeka henne. Lena känner hur vällusten sprider sig i kroppen på henne. Hon kysser honom lidelsefullt och njuter av smekningarna. Då öppnas ytterdörren och Jonna kommer hem. Jörgen avbryter och sätter sig vid köksbordet medan Lena drar ner kjolen och ordnar anletsdragen.

- Mamma, Jörgen, vänta där, så kommer jag strax, ropar Jonna från hallen.
När hon kommer in i köket, har hon de nya stövlarna på sig. De är svarta. Skaften når strax nedanför knäna. En hög klack gör att hon ser längre ut.
- Vad tycks, säger Jonna glädjestrålande och svänger runt.
- De är snygga, säger mamma.
- Snygg kjol, säger Jörgen och ler.
- Väldigt roligt, säger Jonna och ler. Visst är de snygga?
- Ja, det är de verkligen, säger Jörgen och smeker med blicken uppför hennes lår.
Jonna ser hans blick och räcker ut tungan åt honom. Hon går fram till mamma och kramar om henne.
- Nu är jag längre än dig, säger Jonna och klappar mamma på huvudet.
- Tacka Jörgen också, säger mamma och ler. Det är trots allt han som har betalat dem.
Jonna går fram och sätter sig i hans knä. Hon kramar om honom och säger.
- Tack Jörgen. Det här ska jag aldrig glömma.
- Det hoppas jag, svarar Jörgen och skrattar.
Skrattet fastnar i halsen när han känner hennes mun fånga in örsnibben och suger på den. Till sin förskräckelse, känner han hur kuken styvnar. Det känner Jonna också.

När de sätter sig vid matbordet, börjar Jonna att prata.
- Ni skulle se så avundsjuka mina kompisar blev, när jag sa att jag skulle köpa stövlarna idag, säger Jonna.
- Förlåt mig om jag har missuppfattat det, men skulle inte alla dina kompisar få köpa sådana stövlar, frågar mamma.
Jonna tittar rodnande på sin mor och säger:
- Jag överdrev nog lite grann.
- Jag kan tro det, säger mamma och skrattar.
- Hur som helst, börjar Jonna.
Sedan pratar hon i ett under hela middagen. Jörgen och Lena tittar leende på varandra.
- Hur har din dag varit, säger Jörgen till Lena.
- Jo tack, ganska bra, svarar Lena. Du då?
- Jo, den har varit intressant, svarar Jörgen.  
- Ja men, lyssna nu då, säger Jonna och avbryter.
När Lena och Jörgen börjar skratta, rodnar Jonna.
- Ha, ha, säger Jonna. Ni borde vara medlem i komikerklubben.

Klockan halv tio på kvällen gör sig Lena klar att gå på jobbet. Hon är undersköterska och arbetar på ett vårdhem. Jörgen följer henne till dörren.
- Ska du arbeta hela helgen, frågar Jörgen.
- Nej, bara i natt, säger Lena. Sedan är jag ledig resten av helgen.
- Härligt, svarar Jörgen och kysser henne.
Han smeker sina händer över hennes skinkor medan kyssen varar.
- Jag har lust att lyfta upp dig mot väggen och knulla dig, viskar han.
- Det håller inte väggen för, svarar Lena och skrattar.
De kysser varandra igen, innan Jörgen äntligen släpper iväg henne.

Han går in i vardagsrummet och sätter sig att se Tv. Jonna ligger på mage i soffan och tittar. När hennes mobil ringer, sliter hon till den snabbt och svarar. Jörgen tittar slött mot Jonna och blir genast piggare. Hon har en kort kjol på sig. När hon ligger på mage och pratar i telefonen, lyfter hon på fötterna och lägger dem mot stjärten. Kjolen glider upp och visar hennes lår och en del av trosan. Jörgens kuk reagerar direkt och styvnar. När hon lägger ner fötterna igen på soffan, ligger kjolen kvar, högt upp på låren. Jörgen har tappat intresset för Tv´n. Han smeker med blicken över hennes lår. Han känner hur kåt han blir av att se hennes lår och delar av trosan. Så slår samvetet till. Vad håller jag på med, tänker han. Det är ju Lenas dotter. Med milt våld sliter han blicken från hennes lår och stjärt och ägnar sig åt TV´n.

Omkring klockan 11 på kvällen känner sig Jörgen trött. Han säger god natt till Jonna och går och lägger sig. Han behöver inte ligga länge, innan han somnar. Han har inte sovit länge, förrän han känner en hand som smeker hans kuk, ovanpå kalsongerna. Någonstans mellan dröm och verklighet försöker han komma tillrätta med om det är Lena som redan kommit hem från jobbet. När han börjar närma sig vaket tillstånd, inser han att det är Jonna som smeker honom. Med stor viljestyrka försöker han att nonchalera hennes smekningar, men försöket misslyckas. När hon drar ner kalsongerna så pass att kuken blottas, inser han att hon inte kommer att sluta utan vidare.
- Jonna, viskar han. Vad sysslar du med?
- Jag vill älska, svarar hon rakt fram.
- Nej, det är inte rätt, säger Jörgen. Det är inte rätt mot Lena.
Jonna svarar genom att böja sig ner och ta kuken i munnen.

Allt motstånd flyger sin kos, då han känner hennes varma mun sluta sig runt ollonet. Hon slickar med tungan runt ollonet, innan munnen glider ner över kuken. Känslan är enorm när hon tar hela kuken i munnen.
- Hur ofta har du sugit kuk, egentligen, stönar Jörgen.
- Jag har inte räknat, svarar Jonna och avbryter avsugningen. Med det har blivit en del.
På nytt glider munnen ner över kuken. Hon suger honom försiktigt. Hennes tunga slickar längs skaftet medan läpparna glider upp och ner. Jörgen orkar inte stå emot. Han lägger händerna på hennes huvud och munknullar henne. En hand smeker hans pung med försiktiga fingrar. Han känner att loppet är kört. Han trycker in kuken i munnen och sprutar in sin säd med ett flertal sprut. Jonna håller munnen still i botten och tar emot. Jörgen stönar hög av vällust när han tömmer sig i sin styvdotters mun.

Jonna tänder en lampa som står på sängbordet och ställer sig upp. Hon rycker bort täcket och drar av honom kalsongerna. Jörgen ligger still och låter det ske. Han orkar inte säga emot. Det är för sent. Hon ställer sig upp och smeker en hand mellan sina ben medan hennes ögon fångar in hans ögon. Ett finger glider in i fittan och glider fram och tillbaka. Jörgen stirrar som en fåne på hennes finger som sakta glider in i hennes fitta. Hon sneglar på kuken och ser hur den reser sig.
- Där ser du, säger Jonna. Du vill ju?
- Jonna, du är en fantastiskt kvinna, säger Jörgen, men jag älskar din mor. Jag vill inte vara henne otrogen.
 - Det hon inte vet, mår hon inte dåligt av, säger Jonna och grenslar hans ansikte.

Jörgen är en slagen man. Det vet de båda. Hon sänker fittan mot munnen och pressar den mot hans läppar.
- Slicka mig, viskar Jonna och gnider fittan över munnen.
Jörgen öppnar munnen och slickar sig in i hennes våta grotta. Hon lyfter sig upp för att ge honom utrymme. Han slickar henne ivrigt. Tungan slickar djupt inne i hennes våta utrymme. Safter rinner ner i hans mun som han sväljer begärligt. Under tiden smeker han händerna över hennes skinkor. Tungan glider ur och smeker sig upp över klitoris. Ett finger glider sakta in i henne. Jonna känner åtrån som kommer över henne. Hon pressar sig mot tungan och fingret och stönar högt av vällust. Han pressar in ytterligare ett finger. Han trycker hårt med tungan över hennes känsliga knapp medan fingrarna ökar i fart.

Han drar ut ett finger och smeker sig längs stjärtskåran till stjärthålet. Han känner att hon spänner sig när fingertoppen cirklar runt hålet. Jörgen är tålmodigt. Han ökar trycket på fingret och trycker hårdare mot hålet. Plötsligt slappnar stjärtmuskeln av och släpper in fingret. Han trycker in hela fingret och håller den intryckt så att hon ska kunna slappna av. När han känner att hon slappnar av, smeker han fingret fram och tillbaka i stjärten, i samma takt som fingret i fittan. Han slickar intensivt över hennes känsliga knapp. Jonna känner hur åtrån stiger i raketfart. Hon pressar sig hårt mot munnen när orgasmen startar upp. Hon skriker ut sin åtrå och klämmer hårt runt fingret när orgasmen sveper över henne. Han tar bort fingrarna men fortsätter att slicka i sig av safterna som rinner riktligt ner i hans mun.

Jonna lyfter upp stjärten och sätter sig på hans mage. Hon lägger sig raklång över honom och glider ner mot hans höft. När hon känner ollonet mot stjärten, lyfter hon lite grann och glider sakta ner över staken. När hela kuken vilar inne i henne, slappnar hon av och ligger still över hans kropp. Den enda kroppsdel som rör sig, är blygdläpparna som smeker runt hans styva kuk. Hon kysser honom ömt medan de båda ligger still och njuter av varandra. Han lägger händerna över hennes stjärt och smeker. Ett finger följer stjärtskåran, ner till det lilla hålet. Han behöver bara trycka till lite grann för att fingret ska glida in.
- Gud, så härligt, stönar Jonna och ligger i övrigt still över hans kropp.
Han smeker fingret sakta in och ut i hennes stjärt. Han kysser henne på halsen och känner hur kuken ligger ombonad i hennes våta innandöme.

Han tar bort fingret från stjärten och smeker händerna över hennes rygg. Han pressar henne mot sig och rullar sakta runt. Utan att glida ur, hamnar han ovanpå henne. Deras läppar möts i en kyss medan han sakta börjar stöta in sin kuk. Jonna stönar av välbehag och särar ytterligare på benen. Hon lyfter på höften och möter honom varje gång han glider in. Hon förvånas över hur skönt det är att älska med honom. Det är inte jämförbart med de gånger hon har älskat med sina jämnåriga. Det här är på ett helt annat sätt. Hon är van vid att killarna tänker mest på sig själv. Nu upplever hon en kärleksstund där hon är i mittpunkten och det är underbart. Jörgen ökar takten och stöter hårdare. Kyssen blir allt hetsigare. Tungorna brottas kärleksfullt med varandra. Han känner hur hennes trånga fitta kramar runt hans kuk.

Han ökar farten ytterligare. Han stöter in med kraft, djupt in i hennes våta grotta. Jonna njuter enormt av hans kuk, som tränger sig in, om och om igen. Hennes underliv drar ihop sig då det närmar sig. Hon pressar sig hårt mot honom då orgasmen slår till. Med armarna runt hans hals och fötterna över hans höfter, lyfter hon sig mot honom då orgasmen stormar fram. Jörgen är nära. Han knullar henne hårt och snabbt. Det ilar från pungen, genom kuken då utlösningen kommer. Han dunkar sig in i ett hetsigt tempo då kuken sprutar in sin säd i henne. Han pressar sig hårt in medan kuken spyr ut de sista spruten. Han ligger kvar över henne med staken djupt inborrad i hennes fitta.

Länge ligger de kvar och njuter i varandras armar. Han kysser henne ömt och smeker med handen över hennes bröst.
- Mmmmm, så underbart, suckar Jonna.
Han drar sig ur och lägger sig bredvid henne. Han smeker handen över hennes bröst och vidare ner över hennes mage.
- Du är en vacker kvinna, säger Jörgen. Har du ingen pojkvän?
- Det finns en kille som heter Fredrik som är förtjust i mig, säger Jonna. Vi har gjort allt, utom att älska med varandra. Jag håller honom på halster lite grann. Jag vill se om han är seriös och inte bara vill ha ett knull.
- Det är klokt, säger Jörgen. Du ska inte låta killarna utnyttja dig.
Jonna vänder sig mot Jörgen och kysser honom. Hon smeker en hand över hans kind och säger:
- Du är så snäll och fin, säger hon. Jag är glad att mamma träffade dig. Du behöver inte vara orolig för mig. Jag är inte rädd att Fredrik ska utnyttja mig. Det är bara det att jag har redan knullkompisar, om jag känner för att knulla..

- Har du!?.  frågar Jörgen förskräckt.
- Javisst, säger Jonna och skrattar. Jag har en kille och en tjej som jag kan älska med, när jag vill.
- En tjej!? ropar Jörgen.
Han tror inte han hör rätt.
- Ja, en tjej, svarar Jonna leende. Det finns inget härligare än att älska med en tjej. Vill du vara med på en trekant?
- Va?? frågar Jörgen med chockad min.
- Nu har jag ju dig också, säger Jonna. Du är min knullkompis.
Jonna stiger upp ur sängen och går mot dörren. Hon skrattar när hon vänder sig om och ser hans chockade min.
- Stackare, säger Jonna. Det blev visst för mycket för dig. Kom, så går vi och duschar. Har du älskat i en dusch förut. Det är härligt.
Jörgen svarar inte. Han stirrar på henne som om hon vore ett ufo. Till slut stiger han upp och följer efter henne in i duschen. När de är färdiga, vet han hur skönt det är att älska i en dusch.

När Jörgen vaknar på lördag morgon, ligger Lena bredvid honom. Han blir förvånad att han inte vaknade när hon kom hem på morgonen. Det brukar han göra. Nu sover hon redan och han har inte märkt någonting. Han lyfter försiktigt på hennes täcke och beundrar hennes kropp.
- Vad du är vacker, viskar han tyst och lägger tillbaka täcket över henne.
Han går upp och ställer sig i duschen. När han är klar, tar han på sig morgonrocken och går in i köket för att brygga kaffe. Lena har tagit in tidningen, så den ligger och väntar på köksbordet. Det är tyst i huset, medan han läser tidningen och dricker sitt kaffe. Efter den stillsamma stunden, ställer han sig upp för att gå in och ta på sig kläderna. Han ställer kaffekoppen på diskbänken, när Jonna kommer in i köket.
- Nej men god morgon, sömntuta, säger Jörgen och lutar sig mot bänken.
- Morrn, muttrar Jonna och går fram till Jörgen.
Hon lägger armarna runt hans hals och kysser honom. Jörgen besvarar kyssen av bara farten, innan han vaknar upp och bryter kyssen.
- Vad gör du, viskar Jörgen. Lena är ju hemma.
- Hon sover, svarar Jonna och kysser honom igen.

Hon pressar kroppen mot honom och kysser honom intensivt. Jörgen veknar och svarar på kyssen. Han känner hur kuken reagerar och reser sig.
- Nej, viskar Jörgen och bryter kyssen igen. Det här är inte rätt.
Jonna öppnar hans morgonrock. Med ena handen drar hon ut kalsongerna medan den andra handen greppar tag i hans kuk.
- Vad är det här då, frågar Jonna och runkar honom. Han verkar tycka någonting annat.
- Snälla Jonna, börjar han.
Längre hinner han inte innan Jonna står på knä och tar honom i munnen. Munnen glider ner över staken medan hon runkar honom. Jörgen blundar och njuter. Han vet att det inte är rätt men det är för sent att ångra nu. Dessutom är han inte säker på att hon har accepterat ett nej. Han inser att hon börjar få en viss makt över honom som han inte tycker om. Han smeker handen över hennes hår och trycker sig djupare in. Han greppar hennes hår och munknullar henne. Han glider sakta fram och tillbaka i hennes varma mun. Jonna står stilla och låter honom sköta takten. Tungan smeker längs staken när han sakta glider hela vägen in. Han orkar inte stå emot särskilt länge, innan han tömmer sig i hennes mun. Han håller kuken intryckt medan han tömmer sig om och om igen.

Han drar sig ur hennes mun och lämnar köket utan att se på henne. Han ser inte hennes segervissa leende då hon ställer sig upp.
- Nu kommer du inte undan, viskar hon till sig själv. Du är min, när helst jag vill.
Jörgen tvättar av kuken, innan han går in i sovrummet och tar på sig kläderna. Han gillar inte utvecklingen. Han vill inte vara Lena otrogen, men samtidigt kan han inte säga nej till henne.
- Helvete, vilken soppa, muttrar han medan han klär på sig.
När han kommer in i köket igen, sitter Jonna och äter frukost som om ingenting har hänt. När hon har ätit klart, går hon upp på sitt rum och tar på sig kläderna. När hon kommer in i köket igen, har hon kläderna och stövlarna på sig. Hon går fram till Jörgen och säger.
- Jag sticker till Malin. Jag ska visa henne stövlarna.
- Okey, svarar Jörgen. Du vet när vi ska äta.
Jonna ställer sig tätt intill honom och tittar honom i ögonen. Deras ögon kämpar en kamp som Jörgen förlorar. Han kysser henne ömt och försiktigt. Kyssen varar till dess Jonna avbryter den. Då vänder hon sig om och går ut. Han skakar på huvudet och inser att han är i underläge.

Lördag och söndag går lugnt till väga. Jonna visar ingenting om vad som har hänt. Hon kvittrar och är glad. När det är dags för att städa, anmäler hon sig frivilligt att hjälpa till. Nu, då de är tre stycken som städar, går det fort. Lena är glad att slippa göra allt arbete själv. När lördag kväll kommer och de går och lägger sig, är Jörgen som en 15-åring. Han älskar med Lena med outtröttliga krafter. De verkar inte få nog av varandra. Ingen av dem ser att Jonna står i hallen och tittar på dem. Sedan går hon in och smeker sig till en dundrande orgasm. Söndagen går lugnt till väga. På kvällen ligger Jörgen i sängen och väntar på Lena som är på toaletten.

När hon kommer in i sovrummet, tar hon av sig morgonrocken. Hon är naken under. Utan ett ord till Jörgen, ställer hon sig på knä, grensle över hans ansikte. Han blir så förvånad att han glömmer av att slicka henne. Hon har aldrig tagit ett sådant initiativ förut. Han vaknar till liv då hon pressar fittan mot hans mun. Han slickar henne ivrigt. Tungan åker fram och tillbaka i hennes våta fitta. Hans tunga skulle göra en orm avundssjuk. Han slickar henne intensivt över hennes känsliga knapp. Med händerna smeker han över hennes skinkor. Hon pressar sig mot hans tunga och njuter. När det drar ihop sig i underlivet, lyfter hon på stjärten och glider bakåt.

Hon greppar hans kuk och styr den rätt. Sakta sjunker hon ner över kuken. Hon rider honom hetsigt. Hon kramar kuken med sina blygdläppar och rider honom allt fortare. Jörgen fångar in hennes bröst och smeker hårt. Han nyper i bröstvårtorna och ser dem styvna. Han stöter med kuken upp mot hennes fitta så hårt hon kan. När Lena känner orgasmen komma, rider hon så snabbt hon kan. Jörgen hjälper till och stöter hårt in i henne. De kommer samtidigt. Han greppar runt hennes höfter och håller kuken intryckt medan han sprutar in i hennes mjölkande fitta. Lena lägger sig över honom och vilar ut. Jörgen smeker med händerna över henne rygg och njuter enormt.
- Vill du gifta dig med mig, viskar han i hennes öra.
- Va? Vad säger du, frågar Lena förvånad.
Hon lyfter på huvudet och tittar honom i ögonen.
- Hörde jag rätt, frågar hon. Friar du till mig?

Han vet egentligen inte varför han frågade henne. Allt han vet är att han älskar henne oerhört mycket. Hon har kommit att betyda allt för honom. Han kan inte tänka sig att leva utan henne..
- Jag vill vara en del av dig, säger Jörgen. Jag vill dela ditt liv och dina innersta tankar. Jag älskar Jonna, det lilla yrvädret. Jag vill ta hand om henne och se till att hon får en bra start i livet. Ingenting ska saknas henne. Jag vill tillhöra er båda. Jag vill att vi ska vara en familj. Jag älskar dig så mycket så att det nästan skrämmer mig. Ja, Lena, jag friar till dig. Vill du bli min hustru?
Med tårarna rinnandes ner för kinderna, kysser hon honom ömt. Hon smeker en hand över hans kind och ger honom all sin kärlek i kyssen. Sedan sätter hon sig upp och säger:

- När jag träffade dig, så blev jag förälskad i dig på en gång. Min lycka var gränslös när du visade mig din kärlek. Jag var så lycklig att jag inte vågade berätta att jag hade en dotter. Jag var så rädd att du skulle vända mig ryggen. När vi älskade första gången med varandra så förstod jag att jag visste ingenting om att njuta tillsammans. Men du lärde mig det, allt eftersom tiden gick. När jag berättade att jag hade en dotter, så vände du mig inte ryggen. Du blev istället hennes bästa vän. När mina väninnor har berättat att de ska skiljas, har jag funderat på när det är dags för mig. En sådan lycka som jag upplever, kan man inte få ha livet ut. Men du har inte gått din väg. Du har istället gjort mitt liv ännu mera meningsfullt.

Medan tårarna rinner ner för kinden, vänder hon sig mot Jörgen.
- Ja älskling, viskar hon fram. Jag vill gifta mig med dig. Jag älskar dig så oerhört mycket.
Hon kysser honom med all den kärlek hon känner. Hon kryper ihop mot hans kropp och njuter som hon aldrig har gjort förut. Just i detta tillfälle finns det inget sex som kan ersätta den känsla hon just nu känner inom sig.

Under tiden står Jonna och tjuvlyssnar i dörren. Hon har hoppats på att få se dem älska, men istället får hon se en kärlek mellan dem som hon inte trodde var möjlig. Hon backar tyst tillbaka till sitt rum och lägger sig. Det blir inga smekningar eller någon sexshow. Ändå har hon aldrig varit så lycklig som nu.

- Vi måste berätta det för Jonna, säger Jörgen. Det är viktigt att hon accepterar det här.
- Ja, naturligtvis, säger Lena. Det måste vi göra.
- Du, jag vet vad vi gör, säger Jörgen uppspelt. På måndag åker vi in till stan och köper förlovningsringar. Sedan köper vi en resa utomlands. Vi åker utomlands innan Jonna ska börja skolan igen.. Skulle det inte var härligt?
- Det låter fantastiskt, svarar Lena.
- Kom, vi går in till Jonna och berättar vad vi ska göra, säger Jörgen.
- Ska vi göra det nu, säger Lena. Tänk om hon sover.
- Då väcker vi henne, säger Jörgen. Kom nu.
De tar på sig morgonrockarna och går in till Jonna.

Lena sätter sig på sängen och smeker Jonna på kinden. Hon öppnar ögonen och tittar frågandes på sin mor.
- Förlåt oss, älskling, säger Lena. Men jag vill berätta en sak för dig.
Jonna sätter sig upp medan Jörgen sätter sin bredvid henne. Lena berättar om förlovningen och resan.
- Vad säger du, frågar Lena. Ger du mig ditt samtycke att gifta oss?
- Frågar du mig om lov att få gifta er, frågar Jonna.
- Ja, det är mycket viktigt för mig att du accepterar det, säger Lena.
Jonna ställer sig på knä och kramar om sin mor.
- Det är klart att ni ska gifta er, säger Jonna. Jag är så glad att du frågade.
- Vad säger du om resan utomlands, frågar Jörgen. Du får eget rum.
- Tänk om jag inte vill det då, säger Jonna och ler.
- Det måste du, svarar Jörgen och ler. Jag och Lena ska älska som kaniner.
- Men Jörgen, vad är det du säger, utbrister Lena.
- Ja, då finns det bara en sak att göra då, säger Jonna.
- Vad då, frågar Lena.
- Vi måste packa en massa morrötter, svarar Jonna och skrattar
Jörgen och Jonna skrattar gott åt skämtet men också åt Lenas rödfärgade ansikte.

När det äntligen har blivit lugn och ro i huset, ligger Jonna och funderar på det faktum att mamma och Jörgen ska gifta sig.
- Om du inbillar dig att det ändrar någonting mellan oss, Jörgen, så får du tänka om, viskar hon tyst till sig själv.
- Det ändrar inte ett dugg, fortsätter hon innan hon lägger sig tillrätta och somnar med ett leende på läpparna.
Forts. följer

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

lp521813

Varför inga kommentarer till denna? Mycket lång, men välskriven och upphetsande. 5p
7 delar till!? Puh

3/3, 2012 kl. 16:02