Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/7, 2019 kl. 12:10, av Baltazar4

Min dotter terrängryttarinnan

Del 3 av 3 i serien Min dotter terrängryttarinnan

Jag kikar in och känner mig plötsligt som en fönstertittare, en omoralisk individ som smyger på kvinnor för få se dem nakna eller ännu hellre ha sex.

Känslan förstärks av vad jag får se där inne, Lina är naken och till råga på allt så har hon sex dessut

När jag vaknar till igen så blinkar det blått och det är ambulanser och poliser överallt, det värker fruktansvärt i mina händer och när jag ser på dem så är de inlindade i bandage.

Jag ligger på en bår som lyfts upp och då ser jag Lina stå och prata med en polis, hon lyser upp när hon ser mig och kommer springandes mot mig.

Pappa ropar hon högt, hur är det, du är vaken och polisen som hon pratade med ropar efter henne men hon viftar avvärjande åt honom, svarar bara ”senare”.

Sedan blir det svart igen och när jag kommer till sans igen så är vi på sjukhuset, jag ligger i en sjuksäng och Lina står och pratar med en kvinnlig läkare, de tittar på en plansch och läkaren pekar och förklarar något ser det ut som.

Lina nickar och ler när hon vänder på huvudet och ser att jag är vaken nu.

Hon kommer med läkaren fram till sängen.

Hej Peter säger läkaren roligt att se dig vaken, du har haft tur att du kommer att bli helt återställd från dina skador.

Jag såg frågande på läkaren, vad har hänt med mig?

Kommer du ihåg att Krister hade bundit dig med buntband?

Ja svarar jag och ryser av minnet.

Det var någonting som gjorde att du fick ett så kraftigt adrenalinpåslag så du slet av buntbandet, det ska inte normalt kunna ske men konstiga saker kan ske vid såna påslag.

När du slet av dem så fick du kraftiga skärskador på handlederna och jag var rädd att du hade skadat senor och nerver men de tycks ha klarat sig.

Så det är ”bara” köttsår du har, som kommer att läka med tiden och händerna kan du använda men det är bra att låta dem vila helt en vecka.

Du måste duscha varje dag så att det är så bakteriefritt som möjligt, din dotter har lovat att hjälpa dig med det.

När får jag åka hem?

Du kan åka hem idag, det kommer en sjuksköterska hem till er tre gånger i veckan i början för att se att allting läker som det ska.

Din dotter har erbjudit sig att sköta det dagliga då hon ändå är ledig från skolan.

Sjuksköterskan skjutsar hem oss då min bil står kvar hemma och hon ändå ska visa oss hur vi ska göra med det dagliga för att händerna ska få chansen att läka bra.

 

När hon åkt så ser vi på varandra, ”jaha då är det bara vi då”.

Vad sa polisen du pratade med frågar jag Lina.

Han sa att vi hade haft tur trots allt, för Krister hade tydligen mördat sin kumpan Per då Krister hade spårat ur helt och blivit galen.

Han hade flera människors liv på sitt samvete så polisen var glad att han nu var borta, för jag hade brutit nacken på honom.

Han hade nog tänkt döda oss också innan han var färdig med oss, det brukar han göra för att inte lämna vittnen efter sig.

 

Hon går in på sitt rum en stund innan hon kommer ut igen, i klädd sin minimala bikini, ”det är dags för din dusch pappa” säger hon glatt.

Hon verkar vara helt omedveten vad hon gör med mig i sin bikini som inte döljer mer än det nödvändigaste och knappt det

Jag drar efter andan och säger, ”herregud nej det här går inte bara Lina, jag har duschat redan så det räcker”.

Hon är nästan som om hon vore naken i sin bikini och jag ska vara naken när hon tvättar mig, sådan självkontroll har jag inte så att jag inte kommer att få stånd av vad hon kommer att göra med mig.

Kanske till och med kommer att ejakulera när hon tvättar mig där nere.

Lina svarar kort, ”antingen gör vi så här eller så ringer jag hit sjuksköterskan, hur ska du ha det pappa för jag har annat att göra?

Jag rycker uppgivet på mina axlar för alternativet var sämre, mycket sämre.

Jag hänger lite med huvudet när hon tar av mig tröjan och hon sätter dit påsarna på mina händer, fortsätter med mina byxor som dras ner tillsammans med kalsongerna så jag blir helt naken.

Hon har sin bikini på sig när vi går in i duschen och allt går bra så länge hon tvättar håret och under armarna , jag är hela tiden mycket medveten om att en ung kvinna tvättar min nakna kropp.

När hon tvättar min stjärt och kuk så styvnar kuken så klart, hon stelnar till först och hon står stilla mjukt hållandes i min kuk i sin varma hand så hon känner hur den pulserar.

Jag blundar njutande av beröringen jag får av Lina.

Hon viskar i mitt öra, ”pappa jag finns alltid här för dig” och drar med sin mjuka hand om min styva kuk fram och tillbaka mjukt och otroligt skönt.

”Ååh älskade Lina, vad skönt du gör för mig, men du ska inte känna dig tvingad till att göra det här, jag är ju din pappa”.

”Det kan inte vara tvång om jag vill göra det för dig, min hjälte som faktiskt räddade oss”.

Jag tappar mina ord när hon håller den i båda sina händer, smeker den, kramar den och när jag ser in i hennes ögon så ser jag hur det glittrar busigt där bakom uppblandat med stort allvar.

”Ååh, pappa du är så stor, så varm” säger hon med mjuk röst, nästan viskar fram det samtidigt runkar hon min kuk, mjölkar den med mjuka rörelser, smeker, kramar den.

”Herregud Lina, sluta nu innan jag kommer, du är ju min dotter ju,det är fel det här.”försöker jag protestera lamt för min motståndskraft minskar fort hela tiden.

”Liiinaaa, mmmm så skönt”nästan skriker jag när det går för mig med långa sprut som Lina fångar upp i handen medan hon fortsätter att mjukt smeka min kuk med lätta rörelser.

”Älskade Lina vad har du gjort?” flämtar jag fram med svag stämma.

Hon tittar upp från kuken som sprutat så dant och fyllt hennes hand, med ömma ögon ser hon in i mina innan hon svarar, ”jag hjälpte dig pappa, gjorde jag inte det?”.

Hon för sakta upp sin hand och börjar att finger för finger att långsamt slicka rent sig från sperman som täcker dem med en rosa tungspets.

En tungspets som tittar fram för att fånga in lite innan den återgår till munnen med sitt byte och varje gång den återvänder så blundar hon länge njutande, smakande.

”Ååh pappa, vad gör du med mig, du har skapat ett behov hos mig” viskar hon med en låg plötsligt hes stämma som darrar lätt av rörelse.

Hon vaknar upp ur sitt hypnosliknande tillstånd när varmvattnet börjar ta slut och det blir svalare i duschen.

Hon skrattar till generat när hon snabbt sköljer av mig innan allt varmvatten hinner ta slut.

När hon torkar av mig så ser jag att hennes bröst har styva vårtor, styva stolta vårtor som lockar mig svårt, att det är jobbigt, riktigt jobbigt att låta bli dem, röra dem, smeka dem.

Skärp dig för fan, hon är din dotter tänker jag, men inte särskilt övertygande när hennes smidiga starka kropp rör sig framför mig, påverkar mig starkt.

Så starkt att jag känner att ståndet kommer åter och det börjar spänna i min lem när den fylls med mer och mer blod som gör att den sväller framför min dotters ögon.

Den står stolt inför henne igen och hon ser på den med en hinna som dragit över henne ögon så de ser dimmiga ut, men jag ser att det är tårar som tränger fram.

Tårar som hon snabbt torkar bort med handduken för att jag inte ska se det, harklar sig innan hon snabbt torkar av mig det sista och hänger på mig min badrock.

Hon tvärvänder och springer nästan till sitt rum och jag ser efter henne beundrande den vackra flickan, har svårt att tro jag har varit delaktig i att skapa en så vacker varelse.

I mina ögon är hon perfekt, vacker, vänlig, smart, helt enkelt en dotter att vara stolt över, att hon lyckas behålla dessa egenskaper trots allt som hon genomlidit.

Så jag lider svårt av mina tankar, mina minnen om vad som redan har skett och konflikten mellan vad som fantasin vill ska ske och vad moralen, etiken godkänner att det får ske.

Att då se henne i bikini gör definitivt inte saken bättre när hon tvättar min hela kropp, för att avsluta med att onanera mig med varsamma rörelser, det kan bara gå åt ett håll.

Etiken och vad som är moraliskt riktigt, ja det står nog ganska klart att det kommer att förlora i det långa loppet.

Jag skärper till mig så att jag kommer ur mina omoraliska tankar om min egen dotter, men det är inte så lätt att göra.

Jag går sakta till altanen för att soltorka det sista av fukten och njuta en stund i solen av känslan att jag inte behöver jobba på ett tag.

När jag sitter i solen så hör jag svaga ljud och ser mig omkring, upptäcker att Linas fönster lite längre bort är öppet, utan att tänka mig för så går jag nyfiket dit för att ta reda på vad som låter.

Jag kikar in och känner mig plötsligt som en fönstertittare, en omoralisk individ som smyger på kvinnor för få se dem nakna eller ännu hellre ha sex.

Känslan förstärks av vad jag får se där inne, Lina är naken och till råga på allt så har hon sex dessutom, med sig själv.

Hon står på alla fyra på golvet med sin underbara stjärt mot mig och har en dildo fäst på sängbenet som är i hennes sköte, det kommer outgrundliga ljud från henne när hon gungar fram och tillbaka.

Kåta upphetsande ljud från en kvinna som njuter sexuellt på en nästan djurisk nivå, en primal nivå och det långdragna stönet, njutande, trånande.

Hon drar i klämmorna som jag först nu ser hänger från henne fasta bröst, de gungar häftigt när hon släpper dem fritt igen, gungningen förstärks av de hängande bröstens rörelser.

Hon håller en flugsmälla i sin hand och frågande ser jag på den med förvåning, vad kan man använda den till mer än just jaga flugor med, svaret får jag snart nog.

Hon piskar sig själv först på sina magnifika bröst så att vårtorna knoppas än mer, blir styva som blomknoppar.

Hela tiden så knullar hon sig sakta och njutande på dildon som sitter fast i sängbenet, njuter av känslan av en penisliknande attrapp som ger henne sådant nöje.

Smiskandet av flugsmällan övergår från brösten som nu är stolta med styva bröstvårtor, rör sig sakta nedåt mot magen, ljumskarna, insidan av låren och till sist hennes sköte.

Desperat att känna mera, mera hela tiden så skjuter hon rygg, svankar, knullar sig allt snabbare, stönar högt.

Plötsligt stannar hon upp, flämtar hårt och vänder sig om så snabbt att jag nästan inte hinner gömma mig, jag kikar fram först när jag återigen hör hennes stön av njutning.

Jag ser förvånat hur hon har satt fast en dildo till på sängbenet, en mindre och den har hon i sin stjärt, den större i det nu slippriga skötet som girigt släppt in den.

Stående på alla fyra så gungar hon saktare fram och tillbaka på löskukarna, tar fram sin piska som hon piskar sin stjärt med flera gånger tills hon släpper den.

Har sina händer på ryggen, hela tiden gungandes fram och åter, njutande, stönande blundar hon, säger högt ”paappaaa, ta mig, ge mig, knulla mig”.

Förvånat tar jag ett steg åt sidan och den rörelsen gör att min kuk som står som ett spett nuddar panelen på huset och det räcker, med ett tyst undertryckt stön så sprutar jag i gräset.

Skamsen smyger jag tillbaka till mitt rum, skamsen över att smugit på min egen dotter när hon onanerar, en så privat sak har jag invaderat.

Hon som hjälper mig, sköter mig, det förtroendet har jag missbrukat, ändå lättad att jag inte blev upptäckt så sköljer jag nödtorftigt av kuken på min toalett.

Jag lägger mig på sängen och somnar efter en stund tills Lina kommer, knackar på min dörr och när jag ropar kom in så säger hon att maten är klar.

Hon kommer in iklädd sina träningskläder, långbenta tights och en T-shirt, hon hjälper mig att klä på mig, men det blir bara shorts och en T-shirt.

Hon sneglar mot min kuk och jag kan inte släppa henne med blicken, hon är så vacker, trots den enkla klädseln eller är det tack vare den.

De trånga kläderna som sitter som om de vore målade på henne, döljer inget, utan snarare framhäver hennes företräden, den starka kroppen hon fått av all ridning.

Den putande stjärten, platta magen, brösten, det enda som kläderna möjligtvis döljer är märken efter piskan som hon agade sig med.

Jag växlar snabbt om mina tankar om min dotter för att inte avslöjas som den omoraliska fadern som lustar efter sitt eget kött och blod.

Det skulle inte se så bra ut om jag plötsligt står framför henne med fullt stånd utan att hon gjort något för att framkalla det.

Hon går före mig till köket och jag svär för mig själv för jag kan inte låta bli att se på henne när hon går före, det är vackert som en tavla att se på.

De feminina rörelserna, de breda höfternas vickande, men ändå så spelar det starka muskler där under.

Vi äter under tystnad och hon matar mig försiktigt, jag berömmer hennes matlagning för det smakar väldigt gott och det vill jag att hon ska veta.

Hon skiner upp och ser glad ut över berömmet för hon har jobbat ett bra tag för det ser ut som en krigszon i köket med grejor överallt.

Hon ler lite generat när hon ser att jag beskådar röran men är synbart lättad av min roade min istället för en irriterad rynka som har visat sig tidigare hos mig när hon lagat mat.

Var inte orolig pappa, jag ska städa upp efter mig för jag tänkte sticka ut på en ridtur efter det, vi behöver det både han och jag så vi inte rostar ihop alldeles.

Jag lägger mig i soffan och hon sätter på TV-n, det är något som inte ofta sker hos oss, för flitens lampa lyser till det är dags att sova, men nu passar det bra.

Fast jag somnar ganska fort så jag minns inget av filmen och Lina skrattar gott åt mig när jag vaknar.

Hon har städat hela köket och hunnit ut och ridit en god stund i skogen, hon säger” att du har sovit minst tre timmar, så det behövde du nog pappa”.

Inför kvällen så går jag på toaletten och får utstå skammen av att min egen dotter får torka mig, det tar hårt på min fåfänga och jag har svårt att sova sedan.

 

När jag vaknar på morgonen så väcks jag av en kvittrande glad Lina som har gjort frukost, hon hade först tänkt sig att jag skulle få den på sängen, men med tanke på mitt tillstånd så äter vi i köket.

Trots att det är ännu varmare idag så har hon inte sin bikini på sig och svarar undvikande när jag frågar, ”den är smutsig” säger hon.

Så hon har på sig sina träningskläder när hon klär av mig mina kläder tills jag är helt naken och hon sneglar mot min kuk som är slak men börjat att blodfyllas.

Hon tvättar mig återigen och naturligtvis så när hon tvättar mitt underliv så står kuken hård och pockar på uppmärksamhet, jag blundar när hon med ömma fingrar tvättar mig där.

Hon pratar lugnande till mig nästan som till ett barn , ” slappna av nu pappa, jag är här och hjälper dig, gör jag inte det” frågar hon.

Hon får bara ett kvävt ”mmmmnngggh” till svar från mig, för mitt tal är helt ur funktion när hon nu försiktigt tvättar min kuk runkar den och hon ler lite roat men även med ett lite sorgset uttryck.

Jag kommer med ett vällustigt stönande över hennes händer, krampaktiga ryckningar som går genom min kropp medan hennes händer mjukt kramar den, smeker den.

Knäsvag kan jag bara stå där och se på när hon tar finger för finger och demonstrativt slickar av dem framför mitt ansikte.

Hon blundar njutande, smakar på mig tills hon plötsligt böjer sig fram och tar mig i sin mun, jag ser chockad på hur hon suger den, smakar på den.

Jag tror att jag drömmer, tror först inte mina ögon, min egen dotter, min flicka har min kuk i sin mun suger den, slickar den, gör rent den från mina safter, mjölkar ur det sista ur den.

Jag blundar njutande av vad jag får av Lina, rör mig sakta i hennes mjuka mun, känner hennes tunga runt skaftet, smeker det, slingrar sig runt det.

Så slutar hon men jag står kvar i kåtdimmorna tills jag hör dörren stängas och när jag öppnar ögonen så är hon borta, jag står där med minnet av hennes mun runt min kuk.

Med en tung utandning så torkar jag mig med valhänta händer som åtminstone har slutat värka och börjat läka ihop.

 

Jag sätter mig i min badrock på altanen för att torka och njuta i morgonsolens varma strålar och blundar avslappnat.

Det knakar till och jag hör någon som försöker smyga men trampar på en kvist och tittar upp, det är Lina som tassar iväg mot skogen med en påse i sin hand.

Nyfiken reser jag mig upp och krånglar på mig ett par skor för att snabbt följa efter henne, smyga iväg sådär och vad är det i påsen?

Jag stannar upp och lyssnar när jag kommer in i skogen, hör inget det är tyst förutom fåglarna och jag går tyst längre in i skogen.

Stannar tvärt av ett otydbart ljud som jag inte känner igen, det kom rakt framifrån, längre in i skogen, jag fortsätter att gå tills jag kommer fram till en liten glänta.

Jag gömmer mig hastigt när jag ser Lina där, jag kan inte tro mina ögon spritt naken ilar hon runt, sätter upp saker, som det ser ut är det erotiska saker som t.ex. dildos, piskor m.m.

Jag kan inte göra annat än att beundra den vackra synen, för hon har en ryttares muskulösa starka kropp men ändå så feminint lockande att det nästan smärtar i mig.

Det bultar hårt mellan mina ben när ståndet gör sig påmint när jag blir kåt, så kåt på min egen dotter, visserligen nakna dotter men mitt dåliga samvete plågar ändå mig.

 

Plötsligt så har hon satt sina händer bakom ryggen och handbojorna knäpper fast runt hennes handleder med ett klickande ljud som tydligt kan höras i gläntan.

Hon drar i sina händer för att riktigt känna hur hon sitter fast i handbojorna, hon gnäller till när hon gnider brösten lätt mot trädens grova bark som river i hennes känsliga vårtor.

”Ååååh, det skaver, det river” gnäller hon sakta och längtande med en ångande kåthet i sin röst när hon har hela sin kropp mot trädet med den grova barken.

Hon står framför en av löskukarna, gnider sitt sköte mot den, njutande av stimulansen som den ger henne.

”Nnngghhh, du får inte, jag vill inte, snääälla, låt bli mig” låter det halvhögt och tydligt i gläntan från Lina när hon gnider sig mot dildon som är lite sladdrig så hon får kämpa för att stimuleras.

Hon blundar när hon njuter av dildons stimulans när den kommer mot känsliga områden på den kåta längtande fittan.

Vickar på underlivet för att eventuellt lyckas få den motspänstiga dildon att penetrera hennes trånande sköte och lyckas till sist få in den i sitt våta kön som det nästan ångar om nu.

En lång utandning hörs det borta från Lina när den glider in i henne och hon måste känna varenda ojämnhet i dildon för hon stönar njutande av dess stimulans.

Hon knullar sig själv på dildon sakta in och ut hela tiden som hon flämtar, blundar, gnäller till när hon till slut motvilligt drar ut den ur den våta slidan som försöker få den att stanna kvar.

Dildon sjunker ner mer nu då den har värmts upp av Linas varma sköte och blivit ännu mjukare.

Hon sjunker ner på knä framför dildon och har då dildon som hon nyligen haft i sig, framför sina ögon och en annan dildon mellan sina starka lår, redo att även den ta hennes fitta i besittning.

Den mjuka lite sladdriga dildon som glänser av hennes safter närmar sig hennes mun och hon gnäller ”snälla, jag vill inte göra det” tills den stannar precis framför Lina.

Hon slickar motvilligt på den med spetsen av hennes tunga, hon ryser till innan hon säger ” den smakar fitta, jag vill inte, ni får inte tvinga mig”.

Orden hinner bara lämna hennes mun innan dildon glider i där istället och hon gurglar när den stöter ner i hennes hals, hårt och brutalt.

Hon hostar till och dildon åker ut ur hennes dreglande flämtande mun, det droppar nu om löskuken av slem, både från munnen och fittan som båda har lämnat sina spår efter sig.

Hon hinner flämtande hämta andan innan den trycks in i hennes mun igen med kraft och hon hostar och stönar när hon munknullar sig själv vilt med den sladdriga stora löskuken.

Hon sänker sig sakta ner mot löskuken mellan hennes ben, siktar in den mot det väntande skötet och låter den glida in i det våta hålet med en flämtning.

Hon drar ur dildon som hon har i sin mun och den nu varma mjuka dildon slaknar när den inte har stöd av henne längre, hon ger i från sig ett långdraget stön när hon sjunker ner på löskuken.

”Neeej, ni får inte göra så här mot mig, snälla jag vill inte att ni knullar mig” kommer det från henne innan hon kastar sig över den sladdriga löskuken och slukar den, trycker ner den i sin hals.

Hon knullar sig häftigt, gurglar när kuken i munnen är nere i halsen och jag ser storögt på när den är inne hela den i henne och halsen buktar ut.

Jag tänker chockat, ”vad har hänt med henne eller har hon alltid varit så här, ett arv efter hennes mamma som kunde vara nog så vild när vi lekte.”

Det ekar ett skrik plötsligt, ett långdraget jämrande plågat skrik när hon kommer och kommer på löskuken som är mellan hennes starka lår där den knullar hennes fitta.

Hon rör sig upp och ner, njuter av dildons massage på hennes sköte, man ser tydligt hur magmusklerna avslöjar hur slidans muskulatur arbetar med dildon, masserar den tillbaka.

En långdragen suck, så sitter hon stilla med den kvar i sitt kön och det går ryckningar genom hennes kropp när hon njutande av orgasmen blundar.

Efter en stund så reser hon sig mödosamt och lite motvilligt från dildon som ståndaktigt står där och den är våt av könets safter som den varit i sekunderna innan.

Drar i handbojorna, men hon sitter fast hårt, hon skakar sorgset på sitt huvud.

”Pappa, jag är ledsen men de tvingade mig att göra det här och de säger att du måste straffa mig med piskan utan hänsyn till mig, men du kan inte knulla mig.”

Har hon sett mig?

Nej det har hon inte, kan jag konstatera, för hon går fram till ena piskan som hon satt så den sticker upp från marken.

Hon står gränsle över piskan så dess ände är mot hennes rumpa, hon andas högt innan hon säger ”pappa, du måste aga min rumpa med piskan för jag har varit olydig och för att DE säger det.”

Hon sätter foten på piskan så den böjs ner bakom henne, hon blundar, tvekar inför vad hon ska göra, osäker om hon vågar.

Hon stönar högt när hon frigör piskan som slår upp på rumpan med ett klatsch, ”aaaah, vad det svider på min stjärt pappa, när du piskar mig så hårt”.

Hon gör det igen, trampar ner den längre för att förspänna den hårdare och hon lyckas nog för hon stönar högre ändå och spänner skinkorna när det svider där.

”Förlåt mig pappa men jag blir så kåt på dig när jag duschar dig, kan inte hejda det, du får aga mig, piska mig, men jag, din egen dotter blir så kåt” hörs hon snyfta klagande.

Hon fortsätter att piska sina runda, starka, alltmer rödrandiga stjärtklot och hennes bröst är styva och stolta i all sin underbara kåthet.

 

”Neej, snälla pappa, inte där, det gör så ont för hon är så känslig” snyftar hon och hon låter plötsligt rädd.

Hon har nu piskan nerböjd framför i stället, men inte alls lika långt som tidigare, hon ser ner mellan sina ben, ner på sitt kön, siktar in och blundar innan hon släpper upp piskan.

Den far upp med fart och piskar till hennes lårs insida med ett klatschande ljud och ett skrik från Lina.

”Aaaj, herregud vad det svider” stönar hon.

Återigen böjer hon ner piskan framför sig, tittar ner och siktar in piskan, blundar och släpper sedan upp piskan igen, den klatschar till när den träffar det andra lårets insida.

Hon stönar igen, ”det gör så ont där av piskan, snälla pappa, låt bli”.

Hon stryker piskan mot insidan av låren som för att lindra svedan som den orsakat och över könet den våta kåta fittan.

 

Hon står på knä över en annan piska som hon satt fast så spetsen når upp till lite över hennes sköte när hon står på knä som hon gör nu.

Hon sätter foten mot piskan och trycker ner den med en bestämd rörelse innan hon släpper den och den svänger snabbt upp mot den öppna våta slidan som intet ont anande får ta emot.

Hon skriker till av smärtan och gnider sitt svidande kön mot piskan som orsakade svedan långsamt fram och tillbaka.

Hon trycker ner piskan igen och släpper upp den snabbt återigen, återigen ekar hennes skrik i gläntan så att fåglarna tystnar.

”Inte mer nu, jag ber dig, det gör så ont, ta mig, du får det, knulla mig pappa” snyftar hon stönande samtidigt som hon har spetsen på piskan i skötet och glider fram och tillbaka på den.

Hon andas med korta snabba andetag tills smärtan har gett med sig, hon reser sig sakta tills hon snyftande står upp, hon går bort till de första löskukarna.

Hon sjunker ner på knä där så att dildon åter är mellan hennes ben, hon sjunker ner på den med en lång suck ” Åååh pappa, det är så skönt, knulla mig”.

Hon ”rider” njutande på dildon upp och ner, stönar, gnäller av vällustig njutning, lutar sig fram och tar den sladdriga löskuken i sin mun, det smaskar när hon suger den.

Dildon hon har i sin mun glider ur och har blivit ännu mer sladdrig av hennes heta mun som värmt den så den hänger ner.

Hon reser sig så dildon glider ut henne och den glittrar av safter från den våta fittan, hon flyttar fram sitt underliv tills den pekar mot hennes stjärt.

Med ett gutturalt ljud från Lina så sänker hon ner över löskuken som börjar att borra sig in i den trånga stjärten, snyftande låter Lina den tränga allt längre in i hennes stjärt.

”Åååh pappa, straffknulla mig hårdare.” hon slänger med huvudet så att hästsvansen flyger hit och dit, snyftar, gnäller rider hon på löskuken i hennes stjärt.

 

Med ett stönande så kommer jag på trädet som jag står vid, ett stönande som nästan avslöjar mig för Lina, hon tittar upp, plötsligt stilla, lyssnar noga.

Jag blir alldeles kall när jag hör hennes rop ”pappa, det är så skönt”men det var bara hon som återupptagit sin erotiska teaterskådespel.

Under tiden som hon är upptagen av det så smyger jag hemåt, tacksam över vad jag har fått se av min dotter.

 

Efter ca en timme efter jag kommit hem så blir jag orolig och går tillbaka in i skogen för att ”leta” efter Lina.

 

Jag möter henne i skogen när hon kommer, ”herregud Lina; vad har hänt med dig, finns det fler än Per och Krister?”ropar jag högt och förskräckt.

Hon snyftar fram ”nej det gör det inte pappa och säg att du har en extra nyckel till handbojorna?”

 

Det har jag inte, visa mig istället var du tappade den och vem har piskat dig?”

”Men pappa, jag kan inte, det blir så pinsamt, måste jag” klagar hon.

”Ja det klart att du måste, gör som jag säger nu”säger jag bestämt.

Med nerböjt huvud så lommar hon före mig med en djup suck och jag kan inte låta bli att beundra den vackra synen, den rödstrimmiga kroppen som sakta går framför mig.

Efter en stund som nog känns som en evighet för Lina så kommer vi fram till gläntan och jag kan se trädet som jag onanerade vid, när jag smygtittade på henne.

Jag harklar mig innan jag säger ”vad har pågått här Lina, kan du svara mig det?

Det ser ut som ett sexnäste här i skogen, vad gör piskorna och löskukarna här?”

 

Lina säger ingenting, hon bara ser ner i marken, tyst, mycket skamsen över att blivit påkommen med sina avancerade sexlekar som hon har utfört i det fördolda.

”Sluta nu pappa och hjälp mig istället att hitta nyckeln till handbojorna.”

Jag suckar och frågar henne”var tappade du den då?”

”Här var det” svarar hon och sjunker ner på knä strax framför mig och böjer sig fram utan att tänka på att hon blottar hela underlivet framför mina ögon.

Synen som uppenbarar sig framför mig är underbar, stjärten som omgärdar hennes trånga anus och låren som även dem omgärdar något vackert, den härliga sköna vulvan.

Det som stör bilden lite är märkena på den annars så felfria kroppen, märken efter piskrapp på både stjärt och könsorgan.

Tanken att hon gjort det själv på sig får mig att tänka, att bli kåt, jag inser att jag är djurisk kåt på min egen dotter.

Jag tvingar bort de orena tankarna som går ner i viloläge och jag inser att nästa anfall klarar jag kanske inte, jag skakar på mitt huvud och kryper framför henne.

Jag letar en kort stund innan jag ”hittar” nyckeln under ett löv så det var inte konstigt att hon inte hittade den.

Lina nästan springer fram till mig och ställer sig med ryggen mot mig och jag låser upp handklovarna på henne med mina valhänta händer.

”Tack snälla pappa” ropar hon innan hon snyftande och helt naken rusar hemåt fylld av skam över vad som hennes pappa nu vet om henne.

Fundersamt så ser jag efter henne medan jag stoppar jag ner reservnyckeln till handbojorna i fickan igen, hennes mamma och jag lekte ofta sådana lekar så jag förstår mycket väl att Lina också gör det.

Men jag vet mycket väl flera viktiga ingredienser som ingår, känslan av skam, tvång och skuld som ingår i dessa lekar.

De får inte avslöjas som lek för då tappar de sin skärpa, så för ”offret” måste det kännas verkligt.

Jag följer efter henne sakta medan jag funderar på nästa steg i min plan.

 

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Ronneby

Vilken underbar serie!

27/12, 2023 kl. 17:05

#1

Baltazar4

Tack för din kommentar Fifty.
Jag jobbar på den, har lite idéer vad som ska ske.

17/7, 2019 kl. 08:20