Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/7, 2019 kl. 13:39, av DaoDao

Underbar kulturkrock

Har länge fascinerats av de vackra arabiska kvinnorna, med eller utan huvudduk. Så givetvis lite erotiska fantasier med dem!

Håll till godo!

Tänk att mitt intresse för arabisk matkonst skulle leda till en sådan fantastisk utveckling!

Får ta det från början. Jag heter Matthias, har passerat mina 40 första år med råge, men har aldrig hittat någon kvinna bra nog att bilda familj med. Lite synd, men jag har accepterat att jag inte får några barn. Så är det ibland. Men jag har aldrig haft ont om kvinnor. Är lite av en charmör när jag vill, och kan nog skaffa mig lite one-night-stands till och då, och till och med lite längre förhållanden.

Men samtidigt är jag kräsen. Så snart förhållandena börjat bli allvarliga, har jag slagit bakut. Känt att hon inte är bra nog för att bilda familj – och det borde finnas bättre där ute någonstans. Efterhand har jag förstått vilka pärlor jag missat på grund av min inställning, och har börjat förstå att problemet troligen ligger hos mig mer än hos kvinnorna jag mött. Någon psykoterapeut hade nog kunnat hitta både det ena och det andra med min uppväxt, och det kan nog stämma. Men nu är det som det är.

Det är bara att lunka på i vardagen själv framöver. Nu var det ett tag sedan jag hade ett rejält förhållande, men ganska nyss en natt med en ganska fin rödtott, strax under min ålder. Det fina var att även hon var ute efter bara en natt, så det var inte så jobbigt att vakna upp på morgonen och skiljas. Vi delade ut varandras telefonnummer, om någon av oss skulle bli kåta och inte hittat någon. Har fått en del sådana telefonnummer med åren, men funnit att de blir inaktuella ganska snart, då den andra snart hittar någon att dela sitt liv med.

Men inte jag, inte!

Reste mycket i mitt jobb i arabländerna, och lärde mig gilla människorna där, och deras kultur. Kan ibland sätta på arabisk musik hemma och njuta av en vattenpipa, eller laga ihop någon maträtt. Är rätt händig i köket, och gick till och med en kurs i att laga arabisk mat. Var den enda mannen där, vilket ledde till tre olika möten med kvinnor, och tre varsina sköna sexnätter. En av dem var jag även ihop med ett tag.

Har också en arabisk restaurang som jag blivit stammis på. Ibland äter jag på krita där, som jag alltid betalar. Det är en liten restaurang, där man efter maten kan slänga upp benen på dynorna (efter att ha tagit av skorna förstås) och läsa tidningen, lösa korsord och sudoku med en kopp arabisk kaffe, inte sällan med skön arabisk musik i högtalarna.

Ibland är det ganska fullt med folk också, och ibland så att man satt lite tätt mot varandra. Jag brukar ofta ha min jacka som stöd för ryggen, så jag tar fram tidning, penna och mobil och lägger vid min sida när jag skall ta det lugnt efter maten. Just denna dagen så var dock mobilen borta. Jag gick igenom mina fickor flera gånger, samt runt stolen och bakom dynorna. Men ingenstans fanns den att finna. Kanske hade jag glömt den hemma, som jag gör ibland. Blev faktiskt lite osäker. Frågade ägaren om de hade fått in någon, men icke. Väl hemma var den inte där heller.

Dagen efter gick jag tillbaka till restaurangen och frågade om de fått in någon. Hade de inte det skulle jag tvingas köpa en ny och se vad försäkringen accepterade. Väl i restaurangen möttes jag av breda leenden. Hade de hittat mobilen? Det hade de nu inte. Dock hade de fått ett samtal från en ung dam som av misstag hade tagit hans mobil. Vad bra, då kommer den tillrätta. Problemet var att kvinnan är en flykting som nyligen anlänt från Syrien, har bara varit i Sverige i två veckor. Hon kan ingen svenska och vet inte hur man skickar med posten. Hon bor på en flyktingförläggning ca 20 mil bort. Hon hade varit inne tillfälligt dagen innan efter ett besök på Migrationsverket.

Kom då ihåg att det satt två slöjbärande unga kvinnor bredvid mig den dagen. Jag hade hälsat på dem, och märkt att de var väldigt vackra. De hade sett glada och pigga ut, men mer var det inte. Märkte knappast när de gick.

Ägaren av restaurangen fick ha kontakten med henne, så jag gav honom min adress, och han menade att någon handledare nog kunde hjälpa henne med posten. Jag sade då till honom att om de båda kom tillbaka för att äta, skulle han skriva upp det på mig. Kände att det kanske var deras första kontakt med en svensk, så jag tänkte att den skulle vara positiv. De lär få reda på en massa elände ändå, på grund av sina slöjor.

Fick mobilen några dagar senare i brevinkastet, med ett litet brev där en viss Ghada bad tusen gånger om ursäkt för problemet. Sedan var det inte mer med det.

Förrän två veckor senare, på samma restaurang. Då kom de båda damerna in dit igen, fast jag märkte det inte till en början. Först när de kom fram till mig och ville tacka, på knaglig svengelska, för att jag hade bjudit dem på maten. Givetvis bad jag dem sätta sig ner vid mitt bord. Och givetvis såg jag till att även den andra kvinnan, Hasna, även blev bjuden. Det skulle kosta, men det var det värt.

Vi försökte prata så gott vi kunde med varandra, men det var väldigt svårt. Jag frågade om de ville ha en svensk vän att träna svenska på, så skulle jag ställa upp. Om inte annat på facebook.

Och jag lovar er alla läsare, att jag INTE hade någon annan tanke än att vara vänlig!

Vi pratade lite på facebook. Mest med Ghada, som jag fick reda på betydde ”graciös kvinna”. Hasna betydde ”skönhet”, och jag kunde bara konstatera att de hade väldigt passande namn. När de kom till stan, träffades vi och gick på caféer, museum eller på vår gemensamma restaurang, och jag blev förvånad över hur snabbt de båda lärde sig svenska.

Jag lärde dem mycket inte bara om språket, utan om Sverige generellt, och om hur samhället fungerade. Och de lärde mig om islam. Det var inte som jag trodde tidigare, en kvinnoförtryckande religion, eller krigisk heller för den delen. Det var en religion som betonade fred och som redan på 600-talet hade lyft fram kvinnan som mannens jämlike, att den förespråkar demokrati och att alla är lika för Gud. Men jag talade om att jag hade svårt att tro på en intelligent Gud över huvud taget, och de respekterade det. Det var väldigt givande samtal.

Året gick, och jag hade några trevliga one night stands med några kvinnor, och träffade åter den lilla rödhåriga för ganska intensiva sexnätter.

Och mötena med de båda syriska kvinnorna fortsatte. Vi blev mer avslappnade desto mer svenska de lärde sig. Snart kunde de språket så väl att de förstod ironi och andra skämt.

Till våren bjöd jag ut dem till min lilla lya, och vi grillade. Presenterade sill och potatis för dem, som de överraskande gillade.

Nån gång var jag även och hälsade på hos dem, i deras asylboende, och när de efter hand blev tilldelad en lägenhet i min stad, så stod jag som en form av stöd till dem, även i deras dokument.

Det var väl tredje gången jag bjöd hem dem till mig som de frågade om de fick ta av sig sina slöjor.

Det hade jag garanterat inget emot, men var inte riktigt beredd på vilka känslor detta skulle väcka.

Ghada var den som tog av sig den först. Om det var medvetet eller inte vet jag inte, men hennes rörelser var väldigt erotiskt laddad. Det kan vara också att jag var medveten om vilken intimitet de här bjöd mig på. Nästan som om de skulle visa sina bröst.

Ghada hade mörbrunt hår. Eller egentligen svart men som glänste i nyanser av ädelträbrunt. Håret var uppsatt i en massiv knut på bakhuvudet, och Hasna hjälpte henne att lösa upp håret. När detta var skett, hängde det vackra håret i böljande halvrufsiga tesar ner till nedre delen av ryggen.

Hon tittade på mig lite blygt, med ett svagt leende, och jag förstod att det jag säger nästa gång kan vara avgörande för vår vänskap. Jag log och sade som det var, att hon var vacker som en orientalisk drottning, och att jag var djupt hedrad att jag fått vara med om detta.

Uppenbarligen hade jag prickat rätt, då hon sken upp i ett brett leende och hur de mörka ögonen fick en ny intensitet. Det var så jag nästan undrade om hon var kåt. Jag hade klart börjat bli det!

Hasna följe på detta. Hon hade rakt och nästan blåsvart glänsande hår. Det var enormt fylligt och rikligt, och tog slut strax under axlarna. Håret hade en tendens att vilja halka fram mot ansiktet, så det alltid var en del av ansiktet som täcktes av det.

De var vackra tidigare, men nu var de ÄN vackrare, och jag kände för första gången en erotisk glöd mellan oss. Ingen av oss företog oss någonting som var erotiskt, men jag tror att även de kände att vår relation hade börjat ta en mer avancerad väg. Hade jag varit mitt vanliga jag, hade jag charmat dem och fått omkull dem för att redan under kvällen knulla dem. Men på något sätt kändes det helt fel denna gång. Dels för att det antagligen skulle bekosta den vänskap vi hade uppnått, och dels för att jag tror att de skulle känna sig kränkta i efterhand.

Kvällen fortsatte som vanligt, och när de gick satte de upp sitt hår igen och knöt schalen kring huvudet. Även om de nu var tillbaka till hur de brukar se ut, så hade jag nu fått ett helt annat öga för dem. Från nu först fanns de i mina fantasier när jag drog i stumpen på kvällarna.

Sommaren kom, och det var en sådan med rejäl värme. Vi hade träffats fler gånger, där de tagit av sig sina slöjor, men bara när de varit inne i min lägenhet. Nu hade jag av en kollega fått låna en sommarstuga vid havet för två veckor. Jag åkte dit ensam och njöt av detta. När Hasna några dagar senare ringde, vilket inte var ovanligt, så bjöd jag givetvis in dem båda.

Jag hämtade upp dem vid busshållplatsen några kilometer från stugan. De var glada och uppspelta. De hade aldrig varit på landet i Sverige förut och blev lite förvånade när jag sade att vi inte hade några grannar, utan var helt ensamma. Efter att ha växlat några ord på arabiska, så hade de till slut kommit överens. Som på en given signal var slöjorna av igen – redan i bilen. Hasna satt bredvid mig i framsätet och jag kände redan hur det pirrade till i mellangärdet.

I början hade det varit Ghada jag pratat och haft kontakten med, men efter hand de båda lärt sig mer svenska och vår vänskap blivit mer naturlig, hade det varit Hasna som var den som blivit den mer drivande socialt. Det var hon som hade tackat ja till att komma till stugan och övertalat Ghada.

Stugan var inte stor. Bara ett litet pentry till kök, ett vardagsrum/matrum och ett sovrum med en stor dubbelsäng. I vardagsrummet stod en bäddsoffa, och naturligtvis fick flickorna sovrummet, så de kunde stänga om sig.

Genast när vi kom dit försvann de in i sitt rum, och jag hörde glada skratt och arabiska kommentarer därifrån, där jag stod och gjorde i ordning lite mat.

Arabiska kvinnor har generellt en mycket god klädsmak. Ibland kunde det vara lite väl mycket glitter, men annars hade de ofta mycket vackra kläder. Så var det även i detta fallet, när de unga kvinnorna hade gått in i sovrummet. När de kom ut blev jag nästan chockad, och stannade till i mina rörelser och bara gapade.

Båda var klädda i svarta hela baddräkter, och runt midjan hade de varsin tunn böljande indisk kjol. En sådan man bara virar kring sig och trycker in under kanten för att fästa.

De var så enormt vackra att jag tappade talförmågan en kort stund. För första gången kunde jag skönja deras bröstvårtor under baddräkten, och insåg att Hasna hade stora runda och vackra bröst, troligen en stor c-kupa. Ghada hade mindre bröst, antagligen b-kupa, men minst lika pigga och fasta som Hasnas. Åtminstone som det gick att se nu.

Jag slet ögonen snabbt från deras bröst och tog tillbaka kontrollen över min talförmåga. De hade blivit lite oroliga över min första reaktion, och trott att de gjort något fel.

Men jag sken upp i ett leende, och välkomnade de vackraste kvinnor jag hade sett till mitt lilla slott. De blev lite generade, men också glada. Under middagen släppte nervositeten igen, och jag hade fått tillbaka de trevliga kvinnor jag hade blivit vän med, men nu än vackrare och mer avslappnade än tidigare.

Försökte givetvis undvika att titta direkt på deras bröst, men det gick inte hela tiden. Troligen lade de märke till min situation, och jag såg två olika reaktioner. Ghada blev lite generad, men gjorde inget för att ändra sin klädsel. Hasna fick en ny glimt i ögat och jag fick intrycket att hon spände ut brösten, som om hon ville att jag skulle se mer av dem.

Min vän har också två kajaker här. En för en, och den andra för två. Perfekt. Kvinnorna blev eld och lågor över förslaget. Men hela resten av dagen blev det övningar för dem att åtminstone kunna sitta kvar i dem. Det blev många dopp i havet, och jag blev bara kåtare och kåtare av att se dem, nu utan kjolarna och med blöta baddräkter och hår. Försökte verkligen koncentrera mig på annat.

Just före solnedgången badade vi tillsammans, och vi var som tonåringar i vattnet. Mycket stoj, skvättande med vatten och liknande. Fast jag var noga med att inte röra vid dem, även om jag trodde mig märka att de inte skulle haft något emot det.

På kvällen blev det TV, vin och lite snacks som kvinnorna slängde ihop i pentryt. Vi satt tillsammans i soffan. Nu var flickorna ombytta. Ghada hade en mjuk träningsoverall, men Hasna hade bara t-shirt och trosor. Även jag hade mysbyxor på mig, tillsammans med en t-shirt. Soffan var trång, och mitt ena lår vilade mot Ghadas, som satt i mitten.

Väl sängtid fick jag varmare och tätare kramar än jag brukar få. När allt var tyst och mörkt i huset, var jag tvungen att runka av mig för att över huvud taget kunna somna.

Kände mig också lite spänd över situationen. Jag höll helt klart på att få ihop det med någon av dessa kvinnor, eller kanske till och med båda två. Men det kändes inte som jag kunde göra som jag alltid har gjort, bara glida vidare som om inget hade hänt. Detta kändes mer seriöst, på något sätt. Höll jag kanske på att få seriösa känslor? I sådana fall – för vem?

Efter frukosten dagen efter skulle vi ut och kajaka. Morgonen var dimmig och lite grå, men vi beslöt att ge oss ut ändå. Jag hade bestämt att vi skulle hålla oss inomskärs, så vi skulle ha lite bättre säkerhet om någon av oss skulle dratta i havet. Inte heller jag är speciellt van vid att paddla kajak.

Väl ute på havet, sprack himlen upp och det blev strålande varmt. Det inte ens blåste någonting, så det blev helt perfekt utflykt.

I en vik till en ö upptäckte vi en sandstrand, en liten en mellan två höjder. Väl där inne hoppade vi ur kajakerna och drog upp dem ur vattnet. Vi bredde ut våra medhavda filtar och satte korgen med mat i skuggan av en sten. Flickorna kastade sig ut i vattnet och simmade en stund, medan bara satt och njöt av att se dem. Hasna ställde sig upp, med vattnet till höften, och sträckte på sig. Som om hon verkligen ville visa upp sig. Hon poserade för mig, som om det var det naturligaste i världen. Ghadas huvud gled upp ur vattnet bredvid Hasna, och hon tittade på mig. Sedan reste sig även hon upp och ställde sig i liknande pos som Hasna. Det var vad som behövdes för att få ett rejält stånd i badbyxorna.

Kvinnorna steg sakta upp ur vattnet och kom mot mig. Jag satte upp knäna så att mitt tillstånd inte skulle bli för uppenbar. De greppade varsin handduk och började torka sig. Deras bröst skumpade innanför de blöta baddräkterna, och i grenen hade det blivit varsin cameltoe...

Med ens var jag uppe och ute i vattnet. Var tvungen att kyla ner mig. Det hjälpte bara nödtorftigt, så jag fick simma runt ganska länge för att vänta på att ståndet skulle lägga sig.

Väl uppe på stranden låg kvinnorna på mage och solade. Min filt låg bredvid Hasna. Stranden var inte stor, så vi var ganska nära varandra. Lade mig på rygg och blundade. Vilken fantastisk dag, och vilka fantastiska kvinnor.

Öppnade ögonen och vred huvudet mot Hasna, som låg på mage med ansiktet vänt åt mitt håll. Vred mig åt sidan åt hennes håll, och tittade på hennes vackra ansikte. Jag var inte mer än max en halvmeter från henne, och jag fick åter igen den varma känslan i kroppen och min kuk fylldes sakta med blod.

Hasna öppnade ögonen och tittade rakt i mina. Jag frös till och kände en ilning genom ryggraden. Vi låg bara och tittade på varandra, utan en min, under flera minuter.

Det var magiskt.

Jag log lätt och hon svarade med att le tillbaka. Hon var så vacker. Lydde min instinkt och sträckte ut en hand och lade den på hennes kind. Hon hade ganska snabbt sin ovanpå och slöt ögonen. Som hon njöt. Efter någon minut drog hon min hand mot sin mun, och gav mig en lång puss på handflatan. Hon hade åter öppnat sina ögon, och tittade på mig igen, med en intensitet som var som eld.

Hon ville ha mig! Hon var kåt!

Det gick inte att ta miste. Hon lade sin hand på min kind, och även jag pussade hennes handflata. Ömt smekte jag hennes hår, och drog undan några strån som var över ansiktet. Hon smekte min överarm.

Då vred hon sig så att hon låg på sidan mot mig. Hennes stora bröst var vända mot mig, och de styva bröstvårtorna avtecknade sig tydligt på baddräkten. Hon bet lite på sin underläpp och de vackra näsvingarna vibrerade på henne. Jag flyttade mig lite närmare henne och hon svarade med att göra detsamma. Sträckte fram huvudet, och även här svarade hon på samma sätt.

Vi kysste varandra!

Först försiktigt, som en smekning av läpparna, sedan lite hårdare. Kände hennes sökande tungspets först mot mina läppar, men svarade snart med min. De började nosa lätt på varandra. Jag gapade mer och tryckte mig hårdare mot henne. Hon greppade mig i nacken och svarade. Kyssen blev sakta allt intensivare, och erotisk. Hörde henne flämta genom näsan och kände hur mitt hjärta pulsade intensivare.

Greppade hennes midja och pressade hennes kropp mot min. Jag fick hennes bröst pressade mot min bringa, och hon kunde inte undvika att känna min styva lem mot sin mage. Lät min hand glida över hennes rygg och förde den sakta mot hennes framsida. Hon vred sig lätt för att underlätta för mig att få min hand på hennes ena bröst. Bara den lätta beröringen av det som jag så länge beundrat på avstånd fick det att snurra i huvudet. Vårtan pressades mot min handflata, när jag bara lät den ligga där. Som om bröstet var en mingvas som man måste handskas varsamt med.

Hennes hand kom ner på höften och gled försiktigt framåt. När den hamnade över mitt stånd utanpå mina badbyxor suckade hon till och vi avbröt vår kyss. Bara centimeter från varandras ansikten låg vi och tittade på varandra. Hon greppade kuken och jag började klämma på bröstet. Ansiktet hennes bara lyste av ren lust.

Jag böjde mig fram och pussade lätt hennes bröst utanpå baddräkten. Hon flämtade till igen. Min hand hade letat sig ner mot hennes ena skinka och jag klämde lätt där. De var ungdomliga och fasta. Suckande släppte hon kuken och förde upp handen, så hon kunde dra av ena axelbandet på sin baddräkt. Med ens hade jag hennes blottade unga bröst framför mig. Och jag kunde givetvis inte motstå att smaka på dem. Vilken smak sen.

Hasna förde ena benet över mina, så min hand nu kunde söka sig längre in. Det gjorde den snart. Lätt lät jag ena fingret glida över fittan, utanpå baddräkten.

Detta fick Hasna att stöna till lite lätt.

Inte högt, men tillräckligt för att Ghada skulle vakna till och sätta sig upp. Hon tittade över Hasnas kropp och undrade vad vi gjorde, innan hon såg själv vad som skedde. Hon gjorde stora ögon. Men jag var inne i mitt kåtrus och lät känslorna ta över handen över förståndet.

Jag satte mig lite mer och sträckte fram huvudet. Ghada hade tid att backa, men det gjorde hon inte. När väl mina läppar mötte hennes, var de passiva – men kvar.

Backade en aning och tittade i hennes ögon och log. En kort sekund av tvekan, sedan log även hon. När jag åter lade munnen mot hennes, öppnade hon den och mötte min med läppar och tunga.

Hasna hade fått in sin hand under mina badbyxor och greppade kuken. Det fick mig att stöna till i Ghadas mun. Hon satte sig upp och lätt banden till baddräkten glida ner och blotta sina bröst. De var mycket riktigt ungefär b-kupa, men gudars vad lena och släta de var. Vårtgården var klart och tydligt avgränsad mot den släta huden med lite kopparnyans. Ville verkligen känna och smaka på dem, så jag satte mig upp.

Hasna drog ner mina byxor till knävecken och greppade min lem med båda händerna. Men mina händer smekte Ghadas vackra bröst. Hon njöt av behandlingen och jag kunde inte få nog av hennes skönhet. Nu när kåtheten släpptes fri, var hon om möjligt än vackrare än tidigare. Kände mig enormt privilegierad att vara i den situation jag nu befann mig i. En mycket varm sommardag i Sverige, på en avskild strand på en ö i havet, tillsammans med två vackra arabiska kvinnor. Och vi skulle nu ha sex för första gången med varandra.

Förlorade mig bort igen, när jag kände Hasna slicka min lem och klämma lätt på min pung. Ghada reste sig helt och gick runt Hasna till mig, och puttade ner mig på rygg. Vi kysste igen, nu än hetare, och Hasna började suga min kuk. Sög in doften av hav och sol och njöt av den vackra exotiska kvinnans sökande tunga mot min, och hennes väninnas tunga som rotade runt på mitt ollon.

Ghada kröp framåt och bjöd ut sina vackra bröst till mina läppar. Kände smaken av det salta havet, och av ungdomlig extas, när jag fick hennes vårtor att svälla ytterligare.

Min hand letade sig upp mot hennes lår, och tillsammans drog vi helt av hennes baddräkt. Men jag undvek fittan. Ville vänta. Ville få hennes förtroende. Hon tog min hand och ledde den till hennes fuktiga vulva, och placerade den rakt över slidan. Hon ville mera. Jag ville mera. Jag ville ge henne världen. Kärleken.

Smekte lätt hennes fitta med handen, och hon drog av Hasnas baddräkt. Nu var båda dessa underbara kvinnor nakna. Vart mina badbyxor tog vägen visste jag inte och brydde mig inte. Hasna sög min nu intensivt, och morrade lätt av njutning. Hon hade helt kommit in i det, som en trans, hon hade funnit en leksak hon inte ville släppa. Vred mig lite så jag kunde se in mellan hennes skrevande lår. Såg att det var rakat runt fittan, och de fuktiga blygdläpparna var tydligt synliga. Hon var kåt och villig.

Ett långfinger gled in i Ghada, och jag kände att hon var trång. Det var då det slog mig att de båda kanske var oskulder. Det snurrade i mitt huvud, och kuken rykte till en extra gång.

Ghada slickade mig i örat och jag pullade henne sakta, sökande. Hade gärna satt mina läppar mot Hasnas sköte, men kunde inte vrida mig rätt. Men jag såg att Ghada kunde. När jag meddelade henne det såg hon mycket tveksam ut. Men när jag kom åt hennes klitoris med tummen slöt hon ögonen och sögs med av stundens erotiska hetta. Innan hon reagerade så slickade hon sin väninnas fitta.

Och jag hade åter hennes bröst för mitt ansikte. Det var bara att ta för sig!

Efter ett tag ville jag smaka på Ghada, och jag lyckades vrida mig ur läget jag hade, utan att kvinnorna behövde avsluta det de höll på med. Vi kom att hamna i en trehörning, en trekant om man så vill, där jag låg med huvudet mot insidag av Ghadas lår och började slicka hennes slida. Även hon var rakad och len, så det var en ren fröjd att ta för sig av det goda. Hon slickade samtidigt Hasna, och denne hade nu börjat suga på mina punkkulor samtidigt som hon runkade mig. Jag tror aldrig jag varit så stor förut.

Det var en alldeles utmärkt liten skärgårdsorgie.

Märkte att Ghada var på väg att komma. Slidan började darra och ryckte runt min tunga, och fittsaften formligen rann ur henne. När jag lät ett finger glida in i hennes trånga anal, så spändes hela kroppen och hon skrek till rätt in i Hasnas sköte. Och jag slickade för glatta livet, så hon kom fler gånger i rad. Hon hade ett tyst skrik som var så underbart att höra. Men läpparna låg fortfarande mot Hasnas fitta, och gjorde att även hon kom. Hon slutade suga mig och tappade nästan helt fattningen. Hon kom med ett morrande, och hela kroppen skakade.

Det var fantastiskt att se.

Nu var de båda känsliga mot fittan, så jag lät dem vara. Satte mig upp och bara njöt av synen framför mig. Två vackra unga kvinnor, glänsande av svett helt utslagna av varsina orgasmer. Jag kände mig mer än nöjd med tillvaron just där och då.

Gick och hämtade matkorgen och började duka upp allt på den enda lediga filten. När det var färdigt, började de vakna upp.

De sade ingenting. Bara flämtade, och tittade på varandra och mig. De lyste av tillfredsställelse, och började skratta. Lätta vackra skratt som uttryckte befrielse. Och lycka. Vi kramades alla tre och kysste varandra. Ghada började gråta, och vi kramade om henne lite extra. Allt var så vackert. Så befriande. Så perfekt.

Ghada tackade mig och sin väninna. Gråten hade varit för den lycka och befrielse hon kände. Även Hasna började gråta, och tillsammans ömsom grät och skrattade de tillsammans.

Snart satt vi och åt av maten. Tre nakna och fria kroppar. Aldrig har någon mat smakat så gott.

De konstaterade att jag inte hade kommit, och var noga med att de ville få honom att njuta som de, innan vi lämnade stranden.

De berättade också att de båda var oskulder och att de ville ge dessa till mig, mannen som hade befriat deras kroppar och sinnen. De var även helt oskyddade, men båda ville att jag skulle ta dem ordentligt än då, och om de blev gravida, ville de ge detta som en gåva till mig.

Då började jag gråta. Jag hade stängt in mina känslor om att bilda familj och få barn, och här erbjöd sig två av de vackraste kvinnor jag hade träffat att i praktiken bilda familj med mig, och det kändes bara så rätt. Så komplett på något sätt. Som om allt jag hade företagit mig under mitt liv hade varit för att nå denna punkt i mitt liv.

Vi satt och kramade varandra rätt länge. Bara njöt av varandras kroppar, och lät våra själar förenas till en enda kärleksfull ande. Jag återfick mitt stånd där och då, och båda kvinnornas händer smekte mig där.

Hasna berättade för Ghada om att suga kuk, som hon just hade lärt sig, och Hasna började genast öva sig. På mig. Jag lade mig raklång på filten, och skådade den blå himlen, där svalor flög högt upp och berättade att det inte var något regn på gång. Några måsar svävade på sina avlånga vingar, som en vit kontrast till de svarta svalorna som ständigt slog med sina vingar i fantastiska kringelkrokar.

Hasna kom upp och skymde sikten, och vi kysste varandra. Mina händer sökte sig till hennes bröst. Dessa fantastiska stora glober som var så fasta och mjuka samtidigt. Ghada hade inlett sugandet försiktigt, och först när Hasna hade sett att även hennes väninna hade funnit den trans hon själv hade nått, sökte upp mig. Nu gnuggade hon sina ljuvliga bröst mot mitt ansikte och jag begravde mig kort mellan dem. Jag ville bara ha mer av henne. Av dem båda. Av livet.

Åter Hasnas ansikte. Hon berättade tyst i mitt öra att hon ville att jag skulle knulla Ghada först, att det var hennes present till sin väninna, men att hon också var något äldre av de två. Jag var bara glad att de tillsammans hade kommit överens så det inte blev några problem. Och aldrig har sexord varit så vackra, som när det sker med brytning åt det arabiska.

Hasna reste sig upp och satte sig rakt på mitt ansikte, och jag började lapa fitta direkt. Vek ihop filtkanten och tryckte in den bakom min nacke, så jag inte behövde spänna mig för mycket. Hon doftade så ljuvligt och där var så fantastiskt blött efter den föregående orgasmen. Ghada vinkade till sig Hasna som lade sig ner på mig, och snart kände jag två par läppar och tungor på min lem. Vilken makalös orgie. Har haft trekanter tidigare med två kvinnor, men aldrig en så här känslomässigt laddat.

Ghada och Hasna turades om att ömsom suga mig och ömsom slicka pung eller kukrot. Om de verkligen var oskulder före detta, och aldrig sugit tidigare, så är de riktiga naturtalanger. Hasna böljade med kroppen när jag gjorde det skönt för henne med min sträva tunga. Hon hade snart riktigt svårt att kunna koncentrera sig på sugandet.

Men vi avbröt snart det hela, och de båda kvinnorna kom att sitta bredvid mig på filten. Min lem vilade styv mot magen, glittrande av deras saliv. Hasna pratade med Ghada på arabiska, och den sista tittade med en vacker rodnad på ansiktet.

Shukraan lak ya habbi, säger den vackra kvinnan med det rikliga mörka håret och de kåta ögnen. Tack min älskade!

Allt var perfekt! Hon klev över mig och satte sig på knä. En stund gned hon sig mot min kukstam. Hela tiden tittade vi varandra i ögonen. Hasna smekte Ghadis bröst och log med hela ansiktet. Ghadis andetag blev kortare och intensivare, och hennes näsvingar vibrerade på ett enormt sexigt sätt. Med inramningen av stranden, havet, himlen, ljud av vattnet och måsars skrik. Det var absolut perfekt.

Det var helt enkelt fantastiskt!

Ghada höjde sig och Hasna hjälpte henne att rikta in mig mot henne. Kände hur blygdläpparna särade sig för mitt ollon, och hur den första biten av fittan gav vika och kramade den. Ghada stannade där en stund och vickade fram och tillbaka. Våra fingrar var inflätade i varandra, som våra själar. Hon slöt ögonen en kort sekund, och pressade sig ner ytterligare. Hasna slickade hennes bröst och smekte henne runt min kukstam.

Slidan var varm, mjuk och blöt – men också oerhört trång. Har nog aldrig varit i en så trång slida tidigare. Men hon var tapper. Var stilla ett tag och hämtade andan. Tittade i mina ögon för att strax växla över till Hasnas. De båda skrattade och kysste varandra. De var så vackra.

Ghada spände sig och jag gled ut lite. Fittan hade svårt att släppa det som den redan fått. Med åter bara ollonet inne, var jag stilla en stund, och så ner igen. Och denna gång var det som om något brast. Det finns ju ingen mödomshinna, sägs det, men jag kände tydligt hur jag passerade ett sista hinder. Hon hojtade till själv och stelnade till. Hasna kramade henne. När Ghada efter hand slappnade av, sjönk hon ner automatiskt, nästan så hon inte märkte det. Ända tills våra bäckenben vilade mot varandra.

Syriskan andades häftigt och brösten höjdes och sänktes snabbt på hennes bringa. Men snart lugnade hon ner sig, hittade naturlig andning, och åter tittade hon på mig.

Shukraan lak ya habbi!

Tack själv du underbara vackra människa!

Ghada lägger sig ner och möter mig i en svettig och het kram. Och en kyss. En kyss av tacksamhet, lättnad och kärlek i ett.

Jag smeker hennes rygg och nacke. Hasna smeker hennes skinkor och min pung.

Jag börjar försiktigt stöta djupt i henne, men hon stoppar mig. Det är skönt som det är, men börjar vi röra oss gör det lite ont igen. Hon vill vila, och låta mig istället ta Hasna. Försiktigt sätter hon sig upp, och med en smärtblandad njutning trär hon av sig från min lem. Längst ner på kukroten ser jag lite blod.

Hasna kramar och kysser henne, men låter henne sedan vara. Ghada lägger sig med låren isär riktad mot solen, som hon på det sättet tänker hämta ny energi. Hon vrider huvudet mot mig och ler, för att visa att det inte är någon fara med henne.

Nu vill Hasna inte vänta mer. Och jag har fått nog att ligga på rygg. Villigt lägger sig Hasna på rygg och särar på sina smidiga och muskulösa lår. Fittan är blöt och vidöppen. Jag kysser den lätt, men hon tar tag i mitt huvud och för upp mig på henne. Hon säger att hon inte kan vänta mer, att jag skall ta henne. Åter får jag höra ordet knulla med arabisk brytning. Det är så upphetsande. För bara några veckor sedan hade jag inte fått se deras hår, nu tar jag deras oskulder.

Jag är en mycket lyckligt lottad man!

Låter henne själv rikta in mig, och sedan pressar jag försiktigt på. Kommer in betydligt lättare än i Hasna, men det kan bero på att jag är inkletad av Ghadas fittsafter. Stannar, juckar, glider in lite mer, stannar, juckar... Tar det mycket lugnt, och tittar hela tiden på den vackra kvinnan för att se hur hon reagerar. Så snart hon grimarscherar lite, stannar jag till. När hon slappnar av och njuter pressar jag på. Med halva inne börjar jag knulla henne sakta. Känner inte samma motstånd som i Ghada, så för varje stöt är jag djupare i henne.

Tills jag bottnar.

Hennes stora bröst gungar i takt när jag sakta knullar henne, med små försiktiga stötar, djupt i henne. Hon himlar med ögonen, blundar, flämtar, stönar, skriker till och morrar. Naglarna rispar huden på mina överarmar, och benen saxar mina lår. Hon stöter uppåt när jag pressar mig inåt, och slappnar av när jag glider utåt. Vi hittar det härliga samspelet, och gungar in i varandras extas.

Hon kommer med sitt välkända morrande! Fittan kramar mig så det nästan gör ont, och jag pressar mig så långt in jag kan. Orgasmen vill inte ta slut och hon börjar skaka sin spända kropp. Lite saliv rinner ner från mugipan och kör in naglarna i min hud så det kommer blod.

Ligger kvar.

Avvaktar.

Njuter av synen.

Njuter av situationen.

Njuter!

När hon väl slappnar av och öppnar ögonen, drar jag mig ur henne och lägger mig på sidan. Hon kryper genast upp i min famn och ger mig en kyss.

Shukraan lak ya habbi!

Tack min älskade!

Snart kröp Ghadi upp på min andra sida, och så låg vi länge och bara njöt av varandra, och av den varma svenska sommaren, på en liten avsides strand på en skärgårdsö.

Jag kunde dö nu och känna livet komplett!

Flöt bort i en lyckokänsla. Kände hur jag blev ett med den blåa himlen, med fiskmåsarna långt där upp. Doft av salt hav, tång, fitta och kvinnornas smakfulla parfym fyllde mitt luktorgan, och jag kunde fortfarande förnimma känslan av min mun runt en bröstvårta eller mot en slidmynning, för att inte tala om de underbara känslofyllda kyssarna. Kvinnornas mörka hårlockar vilade mot mitt bröst, deras bröst pressades mot min sida och ett varsitt ben låg över var och ett av mina ben. Mina händer vilade gled sakta mellan deras axlar, rygg och skinkor. Hörde deras lugna andetag, som sakta blev djupare. Och snart började de röra med kropparna mot mig. Och min kuk reste sig sakta. Vår lust kom tillbaka.

Med lätt beröring lade de sina händer mot min lem, som snabbt fylldes med blod. Snart var två munnar där nere och nafsade lätt. Kände mig verkligen lyckligt lottad. Önskar att denna dag aldrig tar slut.

Mina händer smeker deras skinkor och slidöppningar. När jag trycker in ett finger i var och en av fittorna, ökar genast orgien i intensitet. Deras sugtekniker blir mer krävande och hungriga.

Kände att jag ville ta över kontrollen lite och sätter mig upp. Jag ställer mig upp och de båda skönheterna sitter på knä och turas om att suga mig. Jag blickar ut över havet, där solen fortfarande står högt på himlen, om än på väg neråt nu på eftermiddagen. Havet glittrar sådär vackert som den gör ibland, när vinden är obefintlig. Längre ut ser jag några tankfartyg som stävar framåt.

Ön vi är på är inte stor, men här finns det sträva gräs som brukar finnas på sådana här öar, liksom klippor formade av inlandsisen för tusentals år sedan. Här finns de där små gula blommorna som brukar trivas i denna miljön, och någon enstaka taggbuske. Mycket mer fanns här inte, förutom några mindre sandstränder, varav vi nu ockuperade en.

Hasna vände sig om och svansade med sin smidiga rygg. Med sin typiska invandrarsvenska dialekt med brytning på arabiska väser hon att hon vill att jag tar henne, knullar henne. Ghada viker undan och hjälper mig sikta in mig, efter att jag gått ner på knä bakom hennes väninna. Tar tag i Hasnas höfter och pressar mig in i henne, denna vackra arabiska unga kvinna. Börjar med ett långsamt knull, med långa långsamma drag. Det är en så skön känsla i solen, att knulla denna sköna kvinna, samtidigt som hennes minst lika vackra väninna står på knä vid hennes sida och smeker mig mer ett avslappnat och lyckligt leende.

Frågar Ghada om hon är beredd att ta emot mig, och hon svarar med att ställa sig bredvid sin väninna, och svanka med ryggen. Hon är helt klart redo.

Drar mig ur Hasna och stegar in bakom Ghada. Hon är av naturliga skäl trängre än sin väninna, men hon var sjöblöt denna gång. Det var en mycket kåt kvinna som ville ha kuk, och jag var beredd att gå henne till mötes med detta.

Stötte försiktigt i henne, och kom lite djupare för varje stöt. Efter ett tag bottnade jag, och vilade då en stund. Först när hon började visa tecken på motstötar började jag knulla henne.

Nu var hon helt inne i samlaget som hon aldrig fick en chans till innan. Hon slängde med håret, böljade med ryggen och gav mig så kraftiga motstötar att jag var tvungen att hålla i hennes höfter för att hålla mig kvar. Och som hon skrek. Växlade med svenska, arabiska och engelska uttryck, med växlande tonhöjd med ständigt med i minsta stöt. Vilken tigrinna jag hade väckt. Hon var så blöt att det plaskade om oss när våra kroppar möttes.

Snart blev hon helt slut och jag gick över till Hasna som hade stått kvar bredvid sin väninna. Där fortsatte jag att knulla, där jag hade stannat av tidigare. Det verkade som hon blivit inspirerad av Ghada, för nu var även hon lika aktiv. Den väldiga manen till hår kastades fram och tillbaka och kroppen glänste snart av svett.

Det gjorde att hon nådde klimax väldigt snabbt. De karakteristiska morrningarna ökade i styrka och övergick till små stötar av vrål, för varje hård stöt jag gav henne. Men när hon kom låg jag kvar i henne och stannade, med bara små stötar och gnidningar mot klitoris. Hennes röst försvann och snart dreglade hon matt, samtidigt som kroppen ryckte i spasmer som aldrig verkade ta slut.

Tills hon ramlade ihop i en svettig hög. Lade snabbt en filt över henne, och gick åter in bakom Ghada, som fortfarande hämtade sig efter förra omgången och verkade knappt ha lagt märke till vad Hasna gått igenom.

Åter knullade vi bestämt, nästan brutalt, och skrämde nog en och annan mås med våra höga stön och småskrik. Ghadas fantastiskt trånga men smidiga fitta fick mig snart att känna att jag var på väg att komma igen. Även hon flämtade att hon var på väg att komma. Efter det kunde hon inte formulera några begripliga ord. Kroppen vrängde och böljade, håret for fram och tillbaka och hon växlade mellan en rad olika stön och skrik.

När jag kom svartnade nästan för mig. Pressade mig i botten på Ghada och hon fick koncentrera sig att inte falla omkull. Hela kroppen krampade. När sperman sprutade in i henne kom även Ghada. Två krampande och ryckande svettiga kroppar på skärgårdsön skapade barn tillsammans, i ett crescendo av historiska mått.

 

Och det höll på i evigheter...

 

Vaknade upp av att jag frös. Solen hade nästan gått ner, och det hade blivit kyligare. Några moln hade dykt upp och vinden tilltagit. Bredvid mig låg Ghada som hon hade legat när hon fick orgasm. Kollade att hon fortfarande levde, vilket hon gjorde. Hasna låg fortfarande som han hade lämnat henne under filten. Jag kände mig helt slut, som om jag genomfört en hel arbetsdag på ett fysiskt krävande jobb, eller en intensiv ishockeymatch. Men vi var tvungna att komma därifrån, eller åtminstone få på oss kläderna.

Tjejerna klädde på sig med maniska nästan zombieaktiga rörelser. Inget ord sades. Vi satte oss i kanoterna utan flytvästar, och orkade bara med att paddla tillräckligt för styrfart. Väl vid stugan tog vi upp kanoterna på tomten, men i övrigt raka vägen till sängen.

Vi sov hela natten och halva nästa dag.

Nu har det gått ett år. Vi tre lever tillsammans i ett hus som står lite ensamt ute i skogen, vilket passar oss bra. Vi kunde gå nakna i trädgården och även älska där. Hasna är höggravid, och vi kämpar för att även Ghada skall bli det. Vi är sambos alla tre och trivs med det. Vi är inte alltid sams, och kan gräla ibland – men över lag har vi en närmast perfekt vardag!

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

go4it666

Vacker och ömsint novell

20/3, 2023 kl. 08:19

#2

DaoDao

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

2/9, 2020 kl. 15:12

#1

TG64

Det är något man gillar hos muslimer- att man får ha fyra hustrur! Det finns ju rum för modernisering så att även kvinnorna fick skaffa flera män, trots allt så kan vissa kvinnor klara av oändliga orgasmer medans män klarar ett tjugotal (baserat på min ungdoms potens) och blir definitivt sämre med åren även om erfarenhet och uthållighet ökar... Detta som många kvinnor blir mer aktiva uppåt åren gör att det blir knepigt med troheten med tiden! Så logiskt sett ser jag öppna förhållanden som bra...

23/4, 2020 kl. 21:15