Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/7, 2009 kl. 22:21, av Kid

I styvdotterns händer - Stora begär

Del 3 av 8 i serien I styvdotterns händer

Efter semestern på Creta, lägger Jonna ner all sin charm för att åter fånga in Jörgen. Han har inte en chans att stå emot sin styvdotter. Samtidigt har Lena fått smak för stora kukar och säger inte nej när hon träffar på dem.



Efter semesterresan återgår det mesta till det vanliga. Jörgen och Lena börjar jobba och Jonna börjar skolan. Jörgen är lyckligare än någonsin. Lena har förändrats sedan semestern. Hon har aldrig sagt nej till sex tidigare, men det har alltid varit Jörgen som tagit initiativet. Nu är det lika ofta Lena som tar första steget. Förhållandet mellan Jörgen och Jonna är fortfarande svalt. Jonna försöker närma sig honom, men han visar inget intresse. Den makt hon hade över honom före semestern är borta, men Jonna ger sig inte. Hon är fast besluten att återta makten.

På fredag eftermiddag, när Jörgen kommer hem från arbetet, står Lena och lagar mat. Han går fram till henne och omfamnar henne bakifrån. Han kysser henne på halsen medan handen smeker sig upp mellan hennes ben.
- Äntligen helg, säger Jörgen och kramar ömt med handen.
Lena bryr sig inte om handen. Hon vrider på huvudet och kysser honom ömt.
- Har du glömt att jag ska arbeta i natt, säger Lena och ler.
- Nej, säg inte det, stönar Jörgen. Jag som har sett fram mot en mysig helg tillsammans.
- Det blir bara i natt, säger Lena. Sedan har vi helgen tillsammans.
Jörgen kysser henne på halsen och smeker handen innanför trosan. Han smeker med fingret över hennes klitoris innan den glider vidare in mellan blygdläpparna.
- Det är inte värt att du fortsätter, säger Lena lugnt. Jonna kommer vilken minut som helst.
Han tar bort handen med en suck. Lena vänder sig om och kysser honom .
- Vi hinner kanske älska innan jag åker till jobbet, älskling, säger Lena.

Ett leende sprider sig i ansiktet på honom. Han kysser henne ömt innan han sätter sig vid köksbordet.
- Du kan duka bordet, säger Lena. Maten är strax klar.
I samma ögonblick kommer Jonna hem. Hon drar igen dörren med en smäll, som vanligt
- Slog åskan ner eller var det Jonna som kom hem, säger Jörgen.
- Kul, väldigt kul, säger Jonna och kommer in i köket.
Hon kramar om sin mor innan hon sätter sig bredvid Jörgen.
- Gud vad härligt, säger Jonna och lägger handen på hans lår. Nu är det helg.
När handen lägger sig över kuken, stiger Jörgen upp.
- Hjälp mig att duka bordet, Jonna, säger han.
Med ett leende stiger Jonna upp och hjälper honom.

Efter middagen hjälps Lena och Jörgen åt att ta bort från bordet. Han missar inte en chans att smeka och kyssa henne. Lena njuter av hans ivriga uppvaktningar. Precis när Lena kryper in i hans famn och  kysser honom intensivt, dundrar Jonna ner för trappan  Lena avbryter kyssen och Jörgen suckar tungt.
- Finns det något att se på Tv, frågar Jonna.
- Jag är ledsen, svarar Jörgen, men jag har inte pluggat in helgens tv-program. Jag ska tänka på det till nästa helg.
- Vad bra, säger Jonna. Då behöver jag inte läsa i tidningarna i fortsättningen.
Jörgen himlar med ögonen och Lena skrattar gott åt deras käbbel.

Familjen parkerar framför Tv´n som vanligt. Tiden går fort och snart är det dags för Lena att åka till jobbet. När hon kliver upp och tar på sig ytterkläderna, reagerar Jörgen.
- Va? är klockan så mycket, säger han.
- Jag måste åka nu, säger Lena.
Hon kommer ihåg löftet om att älska. Hon lägger armarna runt hans hals och kysser honom.
- Vi har ju hela helgen framför oss, viskar hon.
- Det är lugnt, viskar Jörgen tillbaka. Jag slår den i elementet så lugnar den ner sig.
- Stackars dig, säger Lena och kysser honom  Hej då.
Med en suck återvänder Jörgen till Tv´n. Efter en dryg timme känner sig Jörgen trött.
- Nej, jag går och lägger mig, säger Jörgen. God natt.
- God natt, svarar Jonna och följer honom med blicken.

Jonna ligger kvar en stund framför Tv´n innan hon slår av den. Hon går in i köket för att ta en smörgås. När hon kommer in i köket, ser hon Jörgens mobil ligga på bänken. Hon kommer ihåg att Jörgen har tagit bilder från semestern. Hon går in i kamerans bildmapp för att se semesterbilderna han har tagit. Hon ler åt de fina bilderna och minns utlandsresan med glädje. Plötsligt fryser hennes leende. Hon tittar på ett kort där en främmande man slickar hennes mamma medan hon står med särade ben, lutad mot en vägg. Jonna bläddrar vidare. Det sista kortet, där hon lyfter sig mot Pedro, när orgasmen kommer, chockar henne.
- Vad fan är det här, viskar hon till sig själv. Vet Jörgen om att morsan är otrogen?
Hon studerar korten om och om igen. Hon kan inte fatta att mamma har knullat med Pedro. Varför har han inte sagt någonting, tänker Jonna. Hon tar fram samtliga kort som finns på mamma när hon knullar med Pedro. Hon sänder dem till sin egen mobil. När allt är överfört, lägger hon tillbaka Jörgens mobil. Hon hämtar sin egen mobil och går till sitt rum. Hon ligger länge och tittar på korten.
- Okey mamma, viskar Jonna. Nu får du skylla dig själv. Det är du som har lagt ribban.

Hon går fram till Jörgen och mammas sovrum och tittar in. Jörgen sover djup. Med ett leende går Jonna tillbaka till sitt sovrum och tar av sig kläderna.
- Nu är det dags, viskar Jonna till sig själv.
Hon smyger naken fram till Jörgens säng. Hon ställer sig på knä bredvid sängen och studerar honom. Med försiktiga rörelser viker han undan täcket från hans höft. Varför kan du inte ligga naken, tänker hon när hon ser hans kalsonger. Hon tittar på hans ansikte och kan konstatera att han fortfarande sover djupt. Mycket försiktigt griper hon tag i linningen på kalsongerna och drar dem sakta nedåt. Hon drar dem inte längre än att kuken blottas. Hon vill inte att han ska vakna, inte än. Hon sitter på knä och tittar på kuken som vilar upp mot hans mage. Den är betydligt större än vad hennes jämnåriga killarna har, som hon har älskat med.  

Försiktigt smeker hon med ett finger längs kuken. Hon smeker fingret upp längs skaftet till ollonet. Med fingertoppen smeker hon ollonet. Hon ler för sig själv när hon ser hur kuken styvnar. Jörgen sover fortfarande lika djupt. Ytterligare ett finger smeker fram och tillbaka över kuken. Medan fingrarna glider ner till pungen, smeker hon sig själv mellan benen med den andra handen. Kuken styvnar allt mer. Den blir större och större i omfång. Hon får svårt att inte greppa kuken och runka honom, men det törs hon inte. Hon vill inte väcka honom ännu. De försiktiga smekningarna fortsätter medan två fingrar glider sakta fram och tillbaka i hennes nu våta fitta. När kuken är riktigt hård, avbryter hon smekningarna och ställer sig upp. Hon står upp och tittar ner på honom medan hon smeker handen över fittan. Nu ska du bli min igen, tänker hon och ler.

Hon böjer sig ner och drar undan hela täcket från hans kropp. Hon ser tecken i hans ansikte på att han börjar vakna till, men nu är det för sent. Hon grenslar honom och greppar tag i hans kuk. Sakta sjunker hon ner över hans kuk. Hon stannar upp och njuter när hon sitter ner på hans höfter. Hon börjar rida honom försiktigt. Jörgen blinkar med ögonlocken innan han öppnar ögonen och stirrar på Jonna. Varken han eller hon säger någonting Hon sätter händerna var på sin sida av hans huvud och rider honom hårdare. Långsamt sänker hon munnen ner mot hans mun. När hon är några centimeter ifrån, stannar hon upp. Hon fångar in hans blick men säger ingenting. Han ligger still medan Jonna rider honom allt hårdare. Deras ögon är fästade vid varandra. Det pågår en kamp i det tysta mellan dem. En kamp som Jörgen förlorar. Han lyfter på huvudet och kysser henne hetsigt. Jonna svarar på kyssen med samma hetta men sänker inte huvudet så han kan kyssa henne med huvudet på kudden. Han måste hålla upp huvudet för att kyssa henne. Till slut avbryter han kyssen och lägger ner huvudet på kudden. Jonna sitter kvar i samma läge medan hon rider honom. Hon kniper med blygdläpparna över kuken. Hon känner hur underlivet drar ihop sig och förstår att det närmar sig slutet.

Hon håller fast honom med blicken när han börjar stöta med kuken in i hennes våta fitta. På nytt lyfter han huvudet och kysser henne. Hon lyfter på huvudet så han tappar kontakten med hennes läppar. Han lyfter på huvudet ytterligare för att känna hennes mjuka läppar mot sina. Jonna ler inombords då hon ser hans iver att kyssa henne. Nu är du min igen, tänker hon och kysser honom hetsigt. Hon pressar ner hans huvud på kudden och kysser honom intensivt. Han stöter hårt in i henne och känner att han är nära. Jonna rider honom så fort hon kan när orgasmen kommer med våldsam kraft. Hon pressar sig ner mot kuken och skriker in i hans mun då underlivet drar ihop sig i kramper när orgasmen tränger ut. När Jörgen känner hur hon kramar runt kuken, kommer han också. Han lyfter på höften och håller kuken intryckt medan han sprutar om och om igen, in i hennes mjölkande fitta. Hon lägger sig ner över honom och njuter då hon känner hans armar lägga sig omkring hennes kropp.

Länge ligger hon på honom och njuter med kuken inbäddad i hennes heta grotta. Då och då kramar hon med sina våta läppar runt hans kuk. Jonna känner hur kuken styvnar allt mer. Hon lyfter på huvudet och slickar med tungspetsen över hans kind. Tungspetsen slickar över ena ögonbrynet, ner över ögat och över näsroten, till nästa kind. Saliv rinner ner längs tungan och blöter ner honom rejält, men han protesterar inte. Hon räcker ut tungan så lång det går och glider över hans läppar. När han särar på läpparna, glider tungan in i hans mun. Hon trycker in hela tungan så deras läppar möts. Han suger försiktigt på tungan. Jonna håller tungan stilla och låter han suga på den. Hon pressar underlivet mot kuken som fortfarande ligger djupt inne i henne. Hon känner att kuken har rest sig i sin fulla längd.

Jörgen brottas mellan att vara Lena trogen och att vara tillgänglig för Jonna. När Jonna börja rida honom igen, vet han att Jonna har vunnit. Hur han än försöker, så kommer han inte att kunna motstå henne. Hon kommer aldrig att be om lov. Hon kommer att ta för sig när hon känner för det. Hon rider honom sakta. Jonna lyfter på överkroppen och håller fram sitt bröst med handen. Jörgen suger in bröstet i munnen och smeker med tungan över vårtan. Hon stönar högt och ökar takten. Han stöter upp mot hennes fitta medan han suger allt hårdare. Det ilar av smärta och åtrå genom hennes kropp. Hon ökar takten ytterligare medan Jörgen byter bröst och suger in den andra bröstvårtan i munnen Hon har aldrig varit så här kåt. Hela hennes kropp kokar av åtrå. Aldrig i livet att jag släpper dig, tänker hon och känner igen ilningarna i underlivet. Jörgen stöter hårt in i hennes våta fitta. Han lyfter på höften och pressar sig in med kraft när utlösningen kommer. Han släpper taget om bröstet och skriker ut sin åtrå när kuken pumpar in sin säd i henne. Jonna stämmer upp i skriken när orgasmen skakar om henne. Hennes naglar biter sig fast i skinnet när orgasmen sköljer över henne som en flodvåg om våren.

När orgasmen har bedarrat lyfter hon på höften så kuken glider ur. Hon lägger sig på rygg bredvid honom och vilar ut. Hennes hjärtfrekvens är det dubbla. När hon har hämtat sig, lägger hon sig på sidan mot Jörgen. Hon lägger huvudet mot hans axel och smeker med handen över hans bröst. Hon har aldrig haft det så skönt som i kväll. Hon känner sig nöjd. Nu har hon återställt ordningen mellan dem. Hon sätter sig upp och kliver ur sängen. Jörgen följer henne med blicken. Han beundrar hennes fantastiska kropp. Hennes unga välsvarvade kropp är fulländad, konstaterar han. Jonna går mot dörren.
- Kom, så duschar vi, säger Jonna.
Det är de första orden som sägs sedan hon kom in i rummet. Jörgen tittar på hennes stjärt som vickar så sexigt när hon sakta lämnar rummet. Med en suck stiger han upp och följer henne till badrummet.

Under tiden sitter Lena på jobbet och pratar med Siv, sin arbetskamrat sedan många år. De arbetar på ett kombinerat vårdhem och vårdcentral. Arbetstiderna varierar från dagtid till eftermiddag och natt. På natten är den bara två stycken. Siv, som är undersköterska och Lena som är sjuksköterska, arbetar alltid tillsammans. Vårdhemmet är indelat i två avdelningar. Den ena avdelningen är för de gamla som bor där på heltid. Den andra avdelningen har 5 rum där tillfälligt sjuka ligger. De ska så småningom skickas hem när de har tillfrisknat.
- Nej, detta duger inte, säger Lena. Jag ska tvätta och byta bandage på Gustav.
- Hur går det för honom, frågar Siv.
- Det går riktigt bra, säger Lena. Det tar sin tid, men det går framåt.
Gustav är en man i 60-års ålder som i en olycka krossade höften. Han fick genomlida en svår operation för att återställa höften. Nu ligger han på vårdhemmet till dess han har tillfrisknat så pass att han klarar sig själv.

Gustav är sängliggande, så personalen måste tvätta honom och sedan byta bandage. Siv och Lena har delat upp patienterna mellan sig och Gustav är Lenas ansvar.
- Jag ska också gå en runda, säger Siv.
När Lena kommer in i Gustavs rum, ligger han och läser.
- Hej Gustav, säger Lena och ler. Hur mår du idag?
- Jo tack, svarar Gustav och lägger ifrån sig tidningen. Det går sakta framåt.
Lena går fram till sängen och viker undan täcket. Hon drar upp den långa skjortan de har på sig när de sover. Allt går på rutin. Hon drar ner kalsongerna en bit ner på låret för att kunna byta bandaget.

Men den här gången blir det inte som vanligt. Gustav är rikligt utrustad mellan benen. Lena har sett hans stora kuk otaliga gånger utan att reagera. Nu, då hon ser den stora kuken, stannar hon upp och stirrar på den. Hennes tankar går till Pedro, som knullade henne så skönt med sin stora kuk. Som i trans, griper hon tag i kuken och runkar honom, medan tankarna är hos Pedro, när han knullade henne i motionsrummet. Gustav ligger blick stilla. Hans högsta önskan är på väg att slå in. Varje natt drömmer han om Lena. Varje natt knullar han henne i drömmen. Nu då hon runkar honom, vågar han inte röra sig. Han vill inte riskera att hon slutar. Han känner hur vällusten sprider sig när kuken styvnar. Lena runkar honom sakta medan hon i tankarna tar emot Pedros kuk. Utan att tänka sig för, böjer hon sig ner och tar den i munnen. Gustav drar åt sig andan och tackar sin gud.

Gustav håller andan när munnen glider allt längre ner över kuken. Hon suger honom långsamt. När Lena står framåtlutad, glider hennes rock upp och visar de mesta av hennes vackra ben. Han sträcker ut handen och smeker dem. Lena reagerar inte på att handen sakta smeker sig upp mellan hennes ben. Handen lägger sig över hennes sköte och kramar ömt. Han smeker handen fram och tillbaka. Han känner hur trosan blir våt av safter som rinner ur henne. Han drar trosan åt sidan och smeker hennes blygdläppar. Han får nästan hjärtklappning av upphetsning. Ett finger glider in och smeker fram och tillbaka. Gustav som inte har varit med någon kvinna på länge, orkar inte hålla emot särskilt länge. Han känner hur pungen drar ihop sig och slungar ut sin säd genom kuken. Lena blir överraskad av den plötsliga och kraftig spruten. Om och om igen sprutar han inte i hennes mun och Lena tar emot alltihop. Hon sväljer allt han sprutar in i hennes mun. När han har tömt sig, slappnar han av och smeker fingret fram och tillbaka i hennes fitta.

Ytterligare ett finger glider in. Hon särar på benen och tar emot hans smekningar. I sina tankar är det Pedro som smeker henne. Hon fortsätter att suga honom. Hon känner hur kuken på nytt svullnar i hennes mun. Fingrarna smeker hennes fitta. Gustav som har opererat höften är sängliggande men han kan röra på överkroppen. Han tar ut fingrarna ur fittan och lyfter på överkroppen. Han drar ner hennes trosor så de hamnar runt fotlederna. Lena sparkar av sig dem direkt. Gustav tar tag i hennes höfter och drar henne mot sig. När han lyfter henne, hjälper hon till genom att ställa sig grensle över hans ansikte. Inte under någon gång, slutar hon att suga honom. Han drar upp hennes rock över stjärten och smeker med händerna över hennes skinkor.
- Äntligen, viskar han och drar ner hennes fitta mot munnen.
Han slickar henne girigt. Tungan tränger in mellan hennes blygdläppar och smeker. Safter rinner ner i hans mun som han sväljer begärligt. Tungan glider ur och smeker över klitoris. Han slickar hårt över hennes känsliga knapp. Ett finger smeker sig in i värmen.

Lena suger honom intensivt. Hon slickar med tungan runt det stora ollonet innan munnen glider ner över hela kuken. När hon känner hur han slickar hennes klitoris, kommer hon med besked. Hon pressar sig mot munnen och stönar högt när orgasmen stormar fram. Tack vare att hon har munnen full av kuk, hörs inte hennes stön utanför rummet. Gustav slickar i sig av de safter som rinner ur hennes fitta. Han är i sjunde himlen. Tungan smeker ivrigt djupt inne i henne. Hon känner hur åtrån återkommer. Han smeker med handen över hennes stjärt och viskar tyst:
- Vänd på dig och rid mig.
Lena som är riktigt kåt, är fortfarande hos Pedro. Hon vänder på sig och ställer sig på knä över hans väldiga kuk. Hon har hela tiden ögonen på den enorma staken. Hon greppar den stora pålen och riktar in den. När ollonet trycker mot blygdläpparna, lyfter hon på blicken och ser Gustav i ögonen. Då först inser hon att hon är på väg att älska med en patient.

Hennes tankar på Pedro försvinner. Hon stirrar på Gustav utan att fatta vad som har hänt.
- Nej, viskar hon förskräckt. Vad gör jag?
Innan hon hinner reagera, fattar han tag i hennes höfter och trycker ner henne. Kuken tränger sin in i hennes våta fitta med kraft.
- Aaaaaaooooooo, stönar Lena när kuken tränger sig in.
Åtrån sveper genom hela hennes kropp. Hon sitter still och njuter av den enorma pålen. Hon orkar inte hålla emot den åtrå som griper tag i henne. Han lyfter henne upp och ner över sin kuk. Lena hjälper till och rider honom. Orgasmen kommer med väldig kraft. Hon rider honom hetsigt medan orgasmen skakar om henne. Hon böjer sig ner och kysser honom ivrigt. Gustav svarar på kyssen med samma hetta. Hon ökar takten och rider honom så fort hon orkar. Hela hennes kropp kokar av åtrå. Orgasmen vilar aldrig. Hennes underliv krampar runt den väldiga pålen när den obevekligt tränger sig in, gång på gång.  

Gustav förbannar sin höft eftersom han inte kan stöta in sin kuk i henne. Han kan bara ligga still och ta emot den njutning hon ger honom. När utlösningen kommer, trycker han ner henne över den väldiga kuken och håller henne ner. Lena vrålar ut sin njutning i munnen på honom när orgasmen når sin topp. Han sprutar in i hennes våta grotta, om och om igen. När Lena känner hur han sprutar in i henne, blixtrar det framför ögonen på henne. Hon faller ihop över hans kropp och blir liggandes, med kuken djup inborrad i hennes inre. Gustav håller om henne och kysser henne på halsen. Han har aldrig varit lyckligare än nu.
- Tack Lena, viskar han med skrovlig röst. Du har gjort mig så glad.
Lena lyfter på ansiktet och ler.
- Det här var inte bra, viskar hon. Jag kan förlora jobbet om det kommer ut.
- Vem ska skvallra, frågar Gustav. Inte jag, i alla fall.

Gustav kysser henne med stor ömhet. Han smeker in sin tunga i hennes mun och känner hur hon svarar på kyssen.
- Nu måste jag gå på toaletten, säger Lena. Sedan kommer jag tillbaka och byter bandaget.
- Snälla, älskade Lena, vädjar Gustav. Säg att vi kommer att älska igen.
Lena tittar på hans vädjande ögon och känner hans stora kuk som vilar inne i hennes våta innandöme.
- Vi får se, svarar hon. Jag lovar ingenting.
De kysser varandra igen, innan Lena stiger upp och går till toaletten för att tvätta sig. När hon kommer tillbaka, tvättar hon honom och byter bandage.

Jörgen och Jonna kommer ut från badrummet. Under tiden de duschade har han slickat henne till orgasm. Jörgen är på väg mot sitt rum när han känner hennes hand i sin. Hon går mot sitt eget rum och Jörgen följer efter utan att protestera. Hon sätter sig på sängen och drar ner honom på knä mellan sina ben. Hon drar in hans ansikte mellan benen och särar ytterligare på benen. Med handen pressar hon hans mun mot fittan. När tungan slickar mellan blygläpparna, lägger hon sig ner på rygg och njuter. Hon smeker med handen över hans hår medan tungan slickar henne intensivt. Han älskar att slicka henne. Han älskar smaken av henne. Jonna har lyckats fullt ut. Han är åter i hennes händer. Hon ligger på rygg och njuter av tungan medan hon smeker hans hår med handen. Du är min, tänker hon när tungan slickar över hennes klitoris.

När hon känner åtrån stiga i hennes kropp, sätter hon sig upp. Hon tar tag i hans hår och viker huvudet bakåt. Hon kysser honom ömt. Hennes tunga smeker in i hans mun med ömma rörelser.  Hon avbryter kyssen och tittar honom i ögonen.
- Nu vill jag att du knullar mig, viskar hon och lägger sig ner.
Jörgen lägger sig mellan hennes ben och trycker in kuken. Han kysser henne ömt medan han stöter in sin kuk i henne. Hon avbryter kyssen och tittar honom i ögonen medan han knullar henne allt hårdare. Som vanligt fastnar han i hennes blick. Han stöter hårt in i henne och känner hur hon kramar hans kuk med sina våta läppar. Hon lägger upp sina ben på hans höfter och pressar sig emot honom när det närmar sig. Jörgen ökar takten. Han stöter in med kraft. Jonna verkar inte reagera. Hon tittar honom stint i ögonen utan att visa någon reaktion.

Det går en stöt genom kroppen på honom när han känner hur kuken svullnar ytterligare. Han knullar henne hårt och snabbt. Han känner att utlösningen närmar sig. Han stöter in sin kuk med kraft några gånger, innan han begraver den i hennes våta grotta och sprutar. Trots att han känner att hon får orgasm, verkar hon inte reagera. Hon håller honom fast med sin blick medan han tömmer sig om och om igen. När han har tömt sig, ligger han kvar över henne och tittar henne i ögonen. Jonna säger ingenting. Han böjer sig ner och kysser henne. Hon svarar på kyssen med stor ömhet. Hennes tunga smeker sig in i hans mun. Hennes hand smeker över hans kind medan kyssen varar. När han lyfter på höften för att dra sig ur, kramar hon till med benen över hans höft. Signalen är tydlig. Han lägger sig ner över hennes kropp och njuter av hennes värme.

Jörgen är nära att somna när Jonna tar ner sina ben från hans höft. Han drar sig ur och sätter sig upp. Jonna lägger sig tillrätta i sängen.
- Kom och lägg dig, visar hon och klappar med handen bredvid sig.
Jörgen lägger sig ner bredvid henne. Deras läppar möts i en kyss som varar länge. Han njuter av att ligga tätt bredvid henne och kyssas. Han har aldrig känt sig så nära henne som nu. Det skrämmer honom lite. Han är på nytt på väg att somna när hon viskar:
- Nu måste vi duscha igen.
Med en suck stiger han upp och går mot badrummet. Jonna följer leende efter. När duschen är över,  kysser hon honom ömt.
- God natt, Jörgen. Vi ses imorgon, säger Jonna och går till sitt rum.
Jörgen går in till sig och lägger sig. På väg till kudden, somnar han, alldeles utmattad.

Lena sitter och skriver i journalerna för varje patient. Siv ligger i en soffa bredvid och är på väg att somna. Det är lugnt på avdelningen. Alla patienterna sover. Då och då stannar hon upp och tänker på det som hände med Gustav. Det var underbart skönt, men det är inte rätt, tänker hon. Jag kan få sparken för det här. När journalerna är ifyllda, lutar hon sig tillbaka och suckar. Hon tittar på Siv som ligger i soffan och sover. De brukar turas om att sova när det är lugnt. Det räcker att en är vaken och håller ögonen på om någon ringer efter hjälp. Hennes tankar återgår till Gustav. Hon måste prata med honom och få honom att förstå att detta inte kan upprepas. Hon reser sig upp och går till hans rum. När hon kommer in är det mörkt i rummet. Hon förstår att han sover och vänder sig om för att gå.
- Kom närmare, hör hon Gustav viska.
- Jag trodde du sov, viskar Lena tillbaka och går fram till honom.

Hon sträcker fram handen för att tända en bordslampa men avbryts av Gustav.
- Nej, tänd inte, viskar han. Låt det vara mörkt.
Hon känner en hand som smeker sig upp för hennes ben. Handen smeker vidare upp över hennes lår.
- Nej, vi får inte göra så här, viskar Lena.
Han tar hennes hand och lägger den över kuken. Han har inget täcke på sig.
- Nej, vi får inte, upprepar Lena samtidigt som hon runkar honom.
Han smeker handen upp mellan hennes ben. Han drar undan trosan och smeker ett finger mellan hennes blygdläppar.
- Nästa gång du kommer kan du väl vara utan trosor, viskar han och trycker in ett finger.
Fingret smeker hennes fitta. Fram och tillbaka smeker fingret. Ytterligare ett finger glider in. Han ökar takten och smeker henne hårdare. Lena runkar honom i lugn takt. Hon känner hur den sväller i sin hand.

Hon kan inte hålla tillbaka den åtrå som kommer över henne. Hon böjer sig ner och slickar med tungan över ollonet. Han lägger en hand över hennes huvud och pressar sakta ner hennes mun över kuken. Han behåller trycket tills hon har slukat hela kuken. Då tar han bort sin hand. Hon suger honom med lugna tag. Tungan smeker längs skaftet, upp till ollonet. Hon smeker ollonet med tungan innan munnen glider ner till roten igen. Gustav sliter ner hennes trosor. Fingrarna återvänder till hennes våta källa. De smeker fram och tillbaka i snabb takt. Lena känner hur kåt hon bli. Ett finger glider ur och smeker längs stjärtskåran. Med fingertoppen smeker han det lilla hålet. Han trycker till med fingret som glider in i stjärten. Han känner hur hon kramar runt hans finger. När Lena känner fingret i stjärten, ökar hennes åtrå. Hon suger honom hårdare. Med ett finger i fittan och ett i stjärten smeker han fingrarna snabbt fram och tillbaka. Lena stönar högt när fingrarna smeker henne. Plötsligt försvinner fingrarna och Lena känner saknaden .
- Rid mig, viskar Gustav upphetsad.

Lena är redan förlorad. Hon är alldeles för kåt för att avbryta. Hon sätter sig över hans kuk och sjunker sakta ner.
- Åhhhhh, vilken kuk, stönar hon när hon har nått botten.
Hon rider honom snabbt. Gustav knäpper upp hennes rock och smeker händerna över hennes bröst. Lena har ett linne under rocken. Han smeker händerna under linnet, upp till brösten. Där möter han nästa hinder, hennes bh. I besvikelse drar han ner bh´n med ett kraftigt ryck.
- Slit inte sönder den, stönar Lena och rider honom hårt.
- Den är i vägen, svarar Gustav och greppar hennes bröst som äntligen har blottats.
- Böj dig framåt, viskar Gustav och nyper i vårtorna.
Lena böjer sig fram så han når hennes bröst med munnen. Han suger in en bröstvårta i munnen. Han suger hårt. Smärtan fortplantar sig ner till underlivet som drar ihop sig. Hon pressar sig hårt ner mot den stora kuken och känner hur orgasmen kommer över henne. Hon kysser honom våldsamt för att dämpa det vrål som kommer över henne. Hon fortsätter att rida honom tills han kommer. Han griper tag i hennes höfter och håller henne nertryckt över kuken när utlösningen kommer. Som en brandslang sprutar han in sin säd, om och om igen.

Lena sitter kvar en stund och njuter av den stora kuken. Gustav smeker händerna under linnet och hittar brösten. Med fingertopparna smeker han runt bröstvårtan som styvnar ännu mer.
- När jobbar du natt nästa gång, frågar Gustav.
- Jag jobbar onsdag natt, svarar Lena.
- Då kommer du till mig igen, säger Gustav.
Lena lyfter på höften för att kliva ur sängen, men Gustav griper tag i hennes höfter och pressar ner henne igen.
- Lova att du kommer nästa gång du arbetar natt, säger han.
Lena tittar honom i ögonen. Hon vet att hon inte kommer att kunna låta bli. Sedan hon knullade med Pedro på semestern, har hon fått smak på stora kukar.
- Jag lovar, viskar Lena och kysser honom.
- Du gör mig så lycklig, viskar Gustav.
Lena kliver ur sängen och går in på toaletten. När hon kommer därifrån, sätter hon sig på Gustavs säng.  
- Det är viktigt att detta inte kommer ut, säger Lena.
- Du har gjort mig så lycklig, Lena. Tror du verkligen att jag är så dum att jag berättar för någon om detta. Du kan vara helt lugn.
- Det är bra, säger Lena och ler. Nu ska jag tvätta dig.
Hon tvättar honom noga och ler då hon ser att den reagerar. Efter tvätten kysser hon honom innan hon återvänder till sitt jobb.

När Jörgen vaknar på morgonen, sover Lena bredvid honom. Sin vana trogen, lyfter han på täcket och beundrar hennes kropp. Hon har bara trosorna på sig. Hon ligger på rygg med lätt särade ben och sover djupt. Han kan inte låta bli att smeka ett finger längs fittskåran. Mycket försiktigt smeker han fingret fram och tillbaka.
 - Nej Gustav, inte mer,  pustar Lena i sömnen.
Jörgen rycker till och tar bort handen. Vem fan är Gustav, tänker han. Han stirrar på sin sovande fästmö. Hon sover djup och visa inga tecken på att vakna. Han smeker handen mycket lätt mellan hennes ben. Ett finger smeker hennes fittskåra ovanpå trosan.
- Nästa gång utan trosor, suckar Lena.
Jörgen känner en smärta i magen men också en upphetsning. Han förstår att hon drömmer och tror att hans hand är Gustavs. Han fortsätter att smeka henne mycket försiktigt. Plötsligt får han en vild idé. Han böjer sig fram och viskar tyst:
- När träffas vi nästa gång?
Lena ligger tyst medan han smeker henne.
- Varje natt, kommer det mycket tyst från Lena.
Jörgen tar bort handen och tittar på Lena. Hon träffar uppenbarligen någon på nattskiftet. Samtidigt känner han en lättnad. Om hon knullar någon på jobbet så behöver jag inte ha dåligt samvete på grund av Jonna, tänker han. Han tar på sig morgonrocken och går in i köket för att ordna sig en frukost.

När Jonna kommer in i köket, sitter Jörgen vid bordet och läser dagstidningen. Hon går fram till honom och omfamnar honom bakifrån.
- God morgon, säger hon och kysser honom på halsen.
 - God morgon, svarar Jörgen och känner hur huden knottrar sig av hennes kyss.
Hon läser tidningen över hans axel medan hon kramar om honom. Hennes hand glider innanför morgonrocken och smeker över hans bröst. Hon nyper försiktigt i bröstvårtan och återgår till att kyssa honom på halsen. Med tungspetsen smeker hon honom över hela halsen medan fingrarna smeker hans bröst. Han försöker ignorera hennes smekningar men kuken reagerar. Hennes hand smeker ner över magen och innanför hans kalsonger. Hon smeker med handen över hans kuk som styvnar.
- Snälla Jonna, viskar han. Lena ligger och sover.
- Just det, svarar Jonna och runkar honom. Låt oss inte störa henne.
Jörgen suckar och slutar att läsa tidningen.
- Vi kan inte ha det så här, viskar Jörgen.

Jonna tar bort sin hand och rätar på sig. Jörgen suckar djupt när han ser att hon ställer sig på knä bredvid honom och öppnar han morgonrock. Hon drar ner kalsongerna och tar kuken i munnen. Hon suger honom sakta medan hon smeker hans pung. Jörgen blundar och njuter.
- Herregud, du vet hur man suger en kuk, viskar Jörgen och smeker hennes hår.
Det tar inte lång stund innan han sprutar in sin säd i hennes mun. Han biter sig i läppen för att inte skrika ut sin njutning när han om och om igen, tömmer sig. När han har tömt sig, ställer sig Jonna upp och kysser honom. Han känner sin smak i munnen, men besvarar kyssen ivrigt. Jonna tar av sig trosorna och sätter sig på köksbordet framför honom. Hon särar på benen och tittar honom i ögonen. Jörgen tittar tillbaka en kort stund, innan han böjer sig fram och slickar med tungan mellan hennes blygdläppar. Medan han slickar henne till orgasm, njuter hon av det faktum att hon åter igen har makten över honom. När orgasmen kommer, pressar hon sig hårt mot munnen. Safter sprutar in i hans mun som han sväljer girigt. Han får slicka henne ytterligare en stund innan hon är nöjd. Hon kysser honom ömt innan hon går till badrummet för en välbehövlig dusch.

 På lördag eftermiddag stiger Lena upp. Jörgen står i köket och förbereder middagen.
- God morgon, säger Lena och omfamnar honom bakifrån.
- Du menar god eftermiddag, svarar Jörgen och vänder sig om.
Han drar in henne mot sin kropp och kramar om henne. Med små kyssar kysser han henne från halsen, över kinden, till munnen. Deras läppar möts i en öm kyss.
- Åhhh, vad trött jag är, suckar Lena.
- Har du haft mycket att göra i natt, frågar Jörgen.
- Så där, svarar Lena. Inte speciellt, så jag borde inte vara trött.
- Du har väl många karlar att ta hand om, säger Jörgen.
Lena känner hur han spänner sig i kroppen. Det är knappt att det märks, men Lena känner förändringen i kroppen. Hon lyfter på huvudet och tittar på honom.
- Vad menar du, frågar hon.
- Nä, inget särskilt, svarar Jörgen och ler. Jag vet inte så mycket om ditt jobb. Du berättar aldrig någonting.  
- Jag har tystnadsplikt, säger Lena.
- Jag menar inte att du ska berätta om allt, säger Jörgen. Men du kan till exempel säga att Agda, som är 70 år, ligger inne för mjältbrand. Du avslöjar väl ingenting för det.
- Mjältbrand?? frågar Lena och skrattar
- Okey, det var ett dåligt exempel, säger Jörgen men du förstår hur jag menar.
 
Lena tittar på honom och skrattar.
- Jag är alldeles för trött för att berätta nu, men vi kan ta det efter middagen, säger Lena.
- Då säger vi det, säger Jörgen och lyfter upp henne i sina armar och bär henne till sovrummet.
- Vad gör du, frågar Lena och ler.
- Maten är klar om en timme, säger Jörgen och lägger ner henne försiktigt i sängen. Sov en timme till, det behöver du. Jag väcker dig en kvart före, så hinner du duscha.
Lena smeker sin hand över hans kind.
- Det finns ingen som du, säger hon. Jag älskar dig så mycket.
- Jag vet, svarar Jörgen. Jag är oemotståndlig.
Lena drar ner honom till sig och kramar om honom.
- Du har bara för dåligt självförtroende, skrattar Lena.

Efter middagen håller Lena sitt ord och berättar om sitt jobb. Hon beskriver vilka typer av patienter som ligger där och om de ligger där tillfälligt eller bor på vårdhemmet. Hon beskriver patienterna som ligger där tillfälligt. Jörgen ställer frågor och försöker få henne att nämna namn.
- Vi har till exempel en gumma som heter Edit, säger Lena och ler. Hon har brutit lårbenshalsen. Hon är så gullig.
- Vem mer har ni där, frågar Jörgen oskyldigt
Hon nämner några namn till innan namnet han söker, dyker upp
- Så har vi Gustav, som har krossat sin höft. Han har opererat in en ny höft och ligger hos oss till dess han klarar sig själv
- Lönar det sig att operera så gamla gubbar som Gustav, frågar Jörgen.
- Han är inte gammal, säger Lena. Han är bara 60 år. Det är klart att man opererar om man har krossat höften, oavsett ålder.
- 60 år är väl mycket, säger Jörgen och ler.
- Gustav är faktiskt riktigt pigg för sin ålder, säger Lena.
Jag kan tänka mig det, tänker Jörgen. Han känner sig lugn då det är en äldre patient. Han kommer ju så småningom att lämna Lenas jobb. Det har varit värre om det var en arbetskamrat. Då hade de träffats varje dag. Jörgen slutar fråga så diskussionen ebbar ut. Han känner sig lugn. Han är den sista som ska kritisera henne.

Lördagen går lugnt till väga. De fördriver kvällen framför Tv´n innan det är dags att gå till sängs. Jonna är ute med sina kompisar. Jörgen ligger i sängen när Lena kommer naken in i sovrummet. Han smeker hennes kropp med ögonen..
- Vad sägs om jag skaffar Jonna en lägenhet, så vi får vara ensamma, säger Jörgen.
- Varför vill du bli av med min dotter, svarar Lena och skrattar.
- Då törs du gå omkring naken i huset, säger Jörgen. Jag älskar din kropp.
- Du skulle må om jag gick naken hela dagarna, säger Lena och skrattar.
- Som en prins, svarar Jörgen.

På nytt överraskar Lena honom genom att sätta sig grensle över hans ansikte. Hon sänker sig ner och pressar fittan mot munnen. Jörgen trycker in tungan i fittan och slickar begärligt.
- Åhhhhh, vad härligt, stönar Lena.
Han slickar henne intensivt. Tungan smeker ivrigt inne i hennes våta grotta. Lena känner vällusten sprida sig över sin kropp. När tungan glider ur och slickar över klitoris, ökar åtrån. Hon lutar sig bakåt med överkroppen och smeker med handen över kuken som redan står i givakt. Hon runkar honom sakta medan han slickar allt hårdare över den känsliga knappen. Lena lyfter på höften och glider sakta bakåt. Hon håller ett stadigt grepp om kuken och styr in den i hennes våta källa. Med en suck sjunker hon ner till botten. Hon rider honom sakta medan deras läppar möts i en hetsig kyss.

Han smeker händerna över hennes skinkor. Ett finger glider ner längs stjärtskåran. Han masserar hennes stjärthål med fingertoppen och ökar trycket. När fingret glider in i stjärten, hörs ett stön från Lena. Hon ökar farten och rider honom hårdare. Jörgen stöter upp med sin höft samtidigt som fingret glider fram och tillbaka i stjärten.
- Ta bort fingret, stönar Lena.
Jörgen tar bort fingret med en förvånad min. Hon brukar inte ha något emot att han smeker hennes stjärt. Förvåningen blir större då hon lyfter på stjärten så kuken glider ur. Hon greppar tag i kuken och styr ollonet mot stjärthålet. Med en bestämd min, trycker hon sig sakta ner över kuken. När hela kuken är inne, stannar hon upp och vilar. Hon tittar leende på Jörgen och börjar rida honom. Det är första gången som hon rider med kuken i stjärten och känslan är enorm.

Jörgen känner hur hon kramar hårt runt staken med stjärtmuskeln. Hon ökar takten och rider honom lite fortare. Åtrån stiger i kroppen.
- Lyft lite på stjärten och sitt still, viskar Jörgen.
Lena gör som han säger. Han stöter försiktigt in i hennes trånga kanal. Lena blundar och njuter av en åtrå som stiger hela tiden. Han ökar takten allt eftersom. Kuken glider fram och tillbaka i hennes stjärt. Lena känner hur underlivet drar ihop sig när orgasmen startar upp. Hon kniper hårt runt staken och skriker ut sin åtrå när orgasmen pressar sig fram i hennes underliv. Han pumpar in sin kuk med större kraft. Kuken sväller en sista gång innan utlösningen kommer. Han trycker in hela kuken i hennes stjärt och sprutar in sin säd. För varje gång som kuken sprutar, trycker han sin kuk extra hårt mot hennes stjärt.

Hon lyfter på stjärten så kuken glider ur. Sedan lägger hon sig på sidan, lutad mot hans kropp.
- Du slutar inte att förvåna mig, säger Jörgen.
- Tyckte du inte om det, frågar Lena.
- Tyckte om!? säger Jörgen och ler. Jag älskade det.
- Det gjorde jag med, svarar Lena och kryper ihop mot honom.
- Jag har en dålig nyhet, säger Lena.
- Vad då, frågar Jörgen.
På nytt känner hon hur han spänner sig. Det är inte mycket, men hon känner det tydligt. Vad är det som stör honom, tänker hon.
- Vi måste lämna detta mysiga tillstånd för att gå och duscha, säger Lena.
- Hemska tanke, säger Jörgen. Kan det vara möjligt?
- Tyvärr så är det så, säger Lena och kysser honom innan hon kliver upp.
Med ett leende, kliver Jörgen upp och följer henne till duschen.

Efter duschen ligger de tätt tillsammans. Med kyssar och smek övertygar de varandra om sin kärlek.
- Får man ha det så bra som jag har det, frågar Lena.
- Det är tillåtet, svarar Jörgen. Det är min uppgift att göra dig lycklig.
- Då har du lyckats, älskling, svarar Lena. 
I samma stund hör de hur ytterdörren öppnas och stängs med en smäll.
- Antingen slog en bomb ner i hallen, eller så kommer Jonna hem, säger Jörgen.
I nästa sekund stormar hon in i deras sovrum och pressar sig ner mellan dem
- Ursäkta, men kan jag få tillbaka mitt täcke, säger Jörgen och drar det till sig.
- Åh, mamma, vet du vad som har hänt, säger Jonna upphetsad.
Lena ser hur hennes ögon glittrar av glädje.
- Nej, det vet jag inte, svarar Lena. Men innan du börjar berätta vill jag ha en kram
 Jonna lutar sig över sin mor och kramar om henne.
- Jag är så lycklig, säger Jonna medan hon kramar om sin mor.
- Det är jag också, nu då du kramar om mig, svarar Lena.
- Vi ska kramas mycket, säger Jonna.
- Det ska vi, min älskling, svarar Lena och känner en obeskrivlig kärlek till henne.

- Jag har träffat en kille, säger Jonna till sin mor. Han heter Fredrik. Åh, han är så underbar.
- Jasså minsann, säger Lena och ler. Berätta mer.
Lenas ord är som att starta en bandspelare. Jonna sätter igång och pratar om hennes nya kärlek. Hon går igenom allt som har hänt från första dagen och Lena lyssnar på hennes tjatter.
En bra stund senare, har Jonna berättat klart. Hon kramar om sin mor och önskar god natt. Hon vänder sig mot Jörgen och kramar även honom.
- God natt., Jörgen, säger hon högt och lämnar sängen.
Jörgen flyttar sig närmare Lena och kysser henne.
- Vad säger du, gumman, viskar han och smeker handen över hennes lår.
- God natt, älskling, svarar Lena och kysser honom
- Jag tänkte väl det, säger Jörgen och återgår till sin sänghalva.

På söndag morgon sitter Jörgen som vanligt ensam i köket. Han dricker kaffe och läser gårdagens tidning, en gång till. Jonna kommer in och sätter sig bredvid honom. Hon kysser honom kort för att få hans uppmärksamhet.
- Jag kommer inte att kunna älska med dig så mycket, som jag har tänkt, säger Jonna.
- Jasså, säger Jörgen. Ät det Fredrik som har brädat mig?
- Ja, jag älskar honom, säger Jonna.
- Har du låtit honom älska med dig, frågar Jörgen
- Ja, igår, svarar Jonna. Det är inte lika skönt som med dig, viskar Jonna. Men jag kommer att lära honom hur han ska tillfredställa mig.
- Det betvivlar jag inte en sekund på, säger Jörgen och skrattar.

Jonna ställer sig upp och kysser honom. Kyssen är mycket len och försiktig. Hon drar ner gylfen i byxorna och stoppar in handen. Hon river honom på magen i sin iver att få in handen innanför kalsongerna. Hon greppar kuken och runkar honom sakta. Under hela tiden kysser hon honom lika ömt. När kuken står styv, avbryter hon runkandet.
- Bara så att du inte får för dig någonting annat, så är du min, när det passar mig, säger Jonna.
Hon vrider upp hans ansikte mot sig och kysser honom igen. Sedan vandrar hon glatt ut ur köket. Jörgen stirrar efter henne och vet inte vad han ska tro. Med stora svårigheter stoppar han in kuken i byxorna igen.

För Jörgen återgår livet till den normala. Jonna är i sjunde himlen och tillbringar all sin lediga tid med Fredrik. Lena och Jörgen lever ut sina lustar då Jonna är hos Fredrik. Allt har återgått till det normala. Utom för Lena. Varje gång hon arbetar natt, besöker hon Gustav. Hon brottas med sitt samvete varje gång hon påbörjar sitt nattskift, men hon kan inte låta bli att låta sig knullas av den stora kuken. Efter varje nattskift ser hon till att Jörgen får den uppmärksamhet han förtjänar. Hon tröstar sig med att Gustav en dag ska skrivas ut. Då behöver hon inte frestas att vara otrogen.

Tre veckor senare, då Lena arbetar nattskift, läser hon journalerna. Hon har fått veta av dagskiftet att Gustav ska flyttas. Han ska till rehabiliteringen och lära sig att gå med den nya höften. Då kommer han att ligga på sjukhuset. Hon går in till Gustav som ligger och väntar. 
- Hej Gustav, säger Lena. Jag ser att du ska lämna oss.
- Ja tyvärr, svarar Gustav. Varför kan jag inte ligga här på nätterna och vara på rehabiliteringen på dagarna.
- Det går tyvärr inte, säger Lena och sätter sig på sängkanten. Nu ska du lära dig att gå med den nya höften och då måste du ligga på sjukhuset. Det är väl bra att du får komma hem?
- Jo, visst är det bra, svarar Gustav. Jag kommer att sakna dig.

Lena viker undan täcket och drar upp den stora skjortan. Han har slutat använda kalsonger på nätterna. Hon greppar den stora kuken och runkar honom sakta. Hennes blick lämnar inte kuken. Hon älskar att se hur den växer i hennes hand. Hon böjer sig ner och tar den i munnen. Med lugna tag suger hon honom. Han smeker sin hand mellan hennes ben. Lena särar på benen och ger handen utrymme. Nu finns det inga trosor som är i vägen. Dem har hon tagit av sig. Han smeker henne med försiktiga fingrar. Fingrarna smeker hennes klitoris för att sedan glida in i hennes varma grotta. Fingrarna glider fram och tillbaka i jämn takt. Snart flödar fittan av safter. Lena slutar att suga honom och sätter sig grensle över honom. Hon sänker sig ner över den stora kuken och stönar av välbehag.

Hon rider honom snabbt och hårt. Hon känner hur den stora kuken tränger sin in. Åtrån stiger i kroppen på henne med rekordfart. Hon ökar takten ännu mer. Hon stöder händerna på hans bröst och rider honom snabbt och hetsigt. Det tar inte lång stund innan hon kommer i en våldsam orgasm. Hon hoppar nästan upp och ner över kuken. Orgasmen sliter i hennes kropp när den stormar fram. Trots orgasmens härjningar fortsätter hon att rida honom. Han har inte fått någon utlösning ännu. När Gustav äntligen kommer, blixtrar det framför ögonen på henne. Kuken sprutar ut sin säd med sedvanlig kraft. Lena biter sig i läppen för att inte skrika ut sitt välmående. Hon lägger sig över hans kropp och vilar ut. Hon vilar en stund innan hon kliver upp från sängen.
- Kommer du tillbaka i natt, frågar Gustav.
- Jag vet inte om jag hinner, svarar Lena.
- Det är min sista natt, vädjar Gustav.
Lena böjer sig ner och kysser honom.
- Okey, jag kommer väl då, säger Lena. Bara för att det är sista natten.

Jörgen ligger och sover, när han vaknar av att någon smeker hans kuk. Han öppnar ögonen och ser att Jonna sitter naken på sängkanten.
- Är du inte hos Fredrik, frågar Jörgen.
- Inte i natt, svarar Jonna. Det är bra att vara ifrån varandra ett tag. Dessutom så vill jag älska med dig.
Jörgen har inte sett skymten av henne på tre veckor. Nu, då hon sitter på sängkanten och smeker hans kuk, känner han att han har saknat henne. Han kysser henne ömt och kärleksfullt.
 - Jag har saknat dig, säger Jörgen.
- Jag vet, säger Jonna självsäkert. Det är därför som jag är här.
Hon sätter sig grensle över hans ansikte och sänker fittan mot hans mun.
- Kom igen, säger Jonna. Visa mig hur mycket du har saknat mig.
Jörgen slickar henne intensivt. Tungan virvlar in i hennes våta fitta. Tungan slickar fram och tillbaka och sätter fart på hennes åtrå. Hon pressar sig mot munnen och ler då hon ser att han får problem med att slicka henne. Hon lättar på trycket och ger honom utrymme. Tungan glider ur och smeker över klitoris. Tungspetsen spelar över knappen intensivt. Jonna känner att hon närmar sig. Då lyfter hon på stjärten och glider bakåt på hans kropp. Sakta sjunker hon ner över kuken.

Jonna rider honom snabbt. Att älska med Fredrik är underbart, men det är inte i närheten av detta. Hon vet inte varför hon njuter så mycket när hon älskar med Jörgen. Oavsett hur länge hon är ihop med Fredrik eller någon annan kille, så kommer hon aldrig att släppa taget om Jörgen. Det inser hon nu. Efter tre veckor var längtan för stor. Hon var tvungen att göra sig fri från Fredrik för att älska med Jörgen. Men det tänker hon inte berätta för Jörgen. Hon låter honom tro att hon kommer för hans skull.

Jörgen griper tag i hennes höfter och vänder sig om. Utan att glida ur, lägger han sig över henne och knullar henne sakta.
- Nej hårdare, stönar Jonna. Sätt fart.
- Nu är det jag som bestämmer, säger Jörgen och fortsätter i samma lugna takt.
Han glider sakta fram och tillbaka i hennes trånga, kramande fitta. Deras läppar möts i en hetsig kyss. Jonna lyfter på höften och stöter upp mot honom för att sätta fart, men Jörgen låter sig inte luras. Han gör sig tung och pressar sig hårt mot henne och dämpar farten.
- Snälla, stönar Jonna som trots allt börjar bli kåt.  Jag vill ha det hårdare.
- Okey, säger Jörgen. Vänd dig om och ställ dig på knä.
- Bakifrån, jublar Jonna. Vad härligt!
Hon ställer sig på knä och gör sig beredd på att ta emot.

Jörgen trycker in sin kuk med kraft i hennes våta fitta och stöter den in några gånger, innan han drar ut den igen.
- Neej, vädjar Jonna.
- Ta det lugnt, säger Jörgen. Du ska nog få.
Han sätter ollonet mot hennes stjärthål och trycker in ollonet i den trånga kanalen.
- Ta det lugnt, säger Jonna.
Jörgen pressar sig in med en lugn men bestämd kraft. Han pressar sig hårt mot hennes hål och tvingar in hela kuken i stjärten. Han stannar upp och smeker med handen över hennes rygg.
- Tar det ont, frågar Jörgen.
- Nej, det är lugnt, svarar Jonna. Fortsätt men försiktigt.

Han stöter sakta in sin kuk i hennes trånga kanal. Med hela kuken är inne, stannar han upp och njuter av det varma men tränga hålet. Han håller händerna runt hennes höfter och börjar knulla henne snabbare. Han smeker med handen mellan hennes ben. Han hittar den känsliga knappen och smeker med fingrarna. Åtrån sätter fart i Jonnas kropp. Hon stöter bakåt varje gång han glider in. Jörgen känner att han är nära. Han håller ett stadigt tag i hennes höft med ena handen medan den andra smeker hennes klitoris. Han känner hur hon kramar med stjärtmuskeln runt hans stake. Med kraftiga stötar tar han sig till slutet. Pungen drar ihop sig och slungar säden ut genom kuken och in i hennes trånga stjärt. Jonna kommer med våldsam kraft. Hon stoppar huvudet mot kudden och vrålar ut sin njutning, när orgasmen plöjer sig fram genom hennes underliv. Med kraftiga strålar sprutar han in i henne medan Jonna skriker ut sin njutning. Han ligger kvar över henne en stund och vilar sig med kuken djupt inkörd i hennes stjärt. Han drar sig ur och lägger sig bredvid henne.
- Åh, så skönt det var, viskar Jonna. Vilken härlig kuk du har
- Var det första gången för dig, frågar Jörgen och smeker händerna över hennes stjärt. 
- Nej, det var det inte, svarar Jonna och ler. Lisa brukar knulla mig i stjärten.
- Lisa!? ropar Jörgen. Glöm att jag frågade. Jag vill inte veta.
Jonna skrattar åt hans förskräckt min. Hon lyfter på huvudet och kysser honom.
De möts i en öm kyss. Han smeker ett finger längs stjärtskåran medan tungorna smeker varandra. Det är ingen hets eller brådska. När Jonna lämnar sovrummet, har nästan hela natten gått.

Lena sitter i personalrummet och vilar. Det är lugnt på avdelningarna. Siv sitter på kontorsstolen och läser en tidning. Det är hennes tur att hålla sig vaken.
- Nu då Gustav ska skrivas ut, kanske du kan ta över en patient som jag har, säger Siv.
- Visst kan jag det, säger Lena. Vem är det?
- Det är Rune på rum 4, svarar Siv. Han kom i förra veckan.
- Är han besvärlig, frågar Lena.
- Nej då, inte alls, svarar Siv. Tvärtom, han är riktigt trevlig.
- Varför vill du bli av med honom då, frågar Lena.
Siv tittar ner på sina händer och rodnar.
- Varje gång jag tar i honom, får han stånd, säger Siv. Det känns genant.
- Det är väl inte första gången någon får stånd då vi tar i dem, säger Lena och skrattar. Du brukar väl inte bry dig om det.
- Nej, inte i vanliga fall, säger Siv. Men den är så ofantligt stor att jag inte kan låta bli att stirra på den. Han ser att jag rodnar när jag tittar på den. Då ler han och skrattar lite.
- Skäms du för att du stirrar på den, frågar Lena.
- Jo, jag gör det, svarar Siv. Rune skrattar åt mig och säger att jag ska ta den i handen och hälsa på den.
- Om det känns bättre för dig, så tar jag över honom, säger Lena.
- Tack, det var snällt av dig, säger Siv. Du berättar väl inte för någon om det här?
- Naturligtvis inte, svarar Lena. Jag säger inte ett ord.

Klockan närmar sig tre på natten när Lena är på väg till Gustav. Hon känner sig väl till mods. Nu ska hon ha en underbar stund med Gustav. Jag ska ge honom ett riktigt avsked, tänker hon. Med ett leende öppnar hon dörren till Gustavs rum och går in.
 
Forts. följer
 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.