Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/7, 2019 kl. 17:02, av DaoDao

Nattvandring

En spontanhistoria jag skrev för länge sedan, där jag testade att vara förutsättningslös, och bara lät historien "forma sig själv". Det gav mersmak! :)

Är och hälsar på några släktingar i Malmö. Större delen av min stora släkt har varit väldigt måna om mig efter min tunga skillsmässa nyligen. Jag har fått möjlighet att hälsa på flera av mina släktingar runt om i Sverige, samt några vänner, för att ”byta miljö”. Det har givetvis varit tacksamt och trevligt på många sätt. Men även de har en vardag med jobb och aktiviteter, så det har varit ganska tråkigt för mig. Det kanske var bra med tråkighet också, vad vet jag. Men det var skönt att inte vara hemma just nu, tills jag hittar någonstans att bo. Tiden går med hjälp av internet och böcker, men jag brukar även ta en del längre promenader.

Denna gången hade jag gått ut sent en fredagskväll. Tog en lite annorlunda väg denna gång och hamnade i kvarter med lite finare villor, med tillhörande stora trädgårdar. Det var lite fascinerande att de med pengar nog för att göra vad de vill med husen, verkar ha riktigt dåliga smaker. Många var insynsfria utifrån så det inte gick att se riktig, men de jag såg var smått bedrövliga. I ett av husen som faktiskt var lite snyggare designad hörde jag att det var fest, och ljudet var trevligt så jag stod kvar och njöt av det lite. Hade varit gott med att festa lite bland vänner, där man kunde snacka strunt och spana in alla fina kvinnor. Kanske även ragga lite, hade inte varit fel. Hur som helst, fann jag det vara nödvändigt att lätta blåsan och det var lika bra där jag nu stod som någon annanstans att göra denna ädla handling.

Just som första strålarna träffade buskaget kom det ut en bit bort två ynglingar från festen och ställde sig att urinera även de. De var smått berusade men uppskattade min uppenbarelse och förmåga att konversera. De skrattade glatt åt alla skämt jag drog, även när det inte var några skämt. De var ganska så berusade, men också väldigt glada. De frågade plötsligt om jag föredrog Manga före DC Comics, och det var inget jag visste någonting om då jag slutade läsa serier redan när Fantomen fick tvillingar, eller nått. Men jag svarade DC Comics, då jag kom ihåg att jag en gång gillade stålmannen. Det gjorde dessa båda unga männen, eller möjligen äldre barnen, att bli extra glada, då det var deras mening också. De ville bestämt ha in mig till festen för att övertyga någon annan detta också. Hade ärligt talat inget problem med att komma till en fest helt plötsligt.

Men väl där ångrade jag mig. Det var en tonårsfest, eller näst intill. Jag var 36 och kände mig inte riktigt hemma med dessa som knappt nått de tjugo. I salen hade det bildats två grupperingar. Dels en där det bara satt män med ett otal mängder med starköl och diskuterade. De hade tydligen lämnat seriediskussionen och var nu inne på fotbollslag, något som jag fann om möjligt ÄN MER ointressant än serierna. Men det var dit de båda ynglingarna föste mig. De satt alla i ring på golvet, så där satte jag mig ner och fick genast en öl i handen av någon.

Lite längre bort satt en liknande grupp ungdomar vid ett stort bord, och där var det bara flickor. Vad de eventuellt pratade om hade jag ingen aning om, men det kunde nog inte vara mer ointressant än det som diskuterades bland killarna. Såg ett bord mellan de båda grupperna som var belamrat med en massa flaskor, och hur några av ungdomarna gick dit och blandade sina egna drinkar, och jag ursäktade mig och gick dit. Två unga kvinnor stod strax intill och förde en diskussion om feminism och då speciellt feministiskt självförsvar. Om detta var jag betydligt mer intresserad av, då jag tränat budo i många år och förärats med två svarta bälten i två olika stilar och även god erfarenhet av några andra.

Blandade mig i deras diskussion, vilket de inte verkade ha något emot då jag faktiskt hade en del intressanta åsikter som de blev nyfikna på. Jag har lett många självförsvarkurser i mina dagar, så de märkte att jag hade kunskap i ämnet. Det visade sig att den ena av tjejerna, Gunilla hette hon, också tränade, även om hon inte nått väldigt långt än, så diskussionen blev riktigt intressant. Hon hade många intressanta åsikter i ämnet.

Killarna var dock än mer högljudda så vi bestämde oss att gå in i ett angränsande rum för att diskutera, då det var lugnare där. Vi kom in på rena tekniker och jag visade mina tankar i luften så gott det gick. Den andra tjejen, Anette, var väldigt intresserad av att få tips om hur man skall göra när någon antastade henne, eller när någon försökte våldta en. Frågade Gunilla om jag fick visa på henne. Vi lade oss på golvet, ja lite fnitter blev det, med mig på rygg och hon mellan benen på mig hållande i mina armar, som om hon skulle våldta mig. Utifrån detta visade jag en effektiv teknik. Det blev lite pirrigt på ett erotiskt sätt, men jag var mycket vänlig och gjorde inga som helst försök att utnyttja situationen. Anette ville också testa, så jag lade mig ner på rygg igen. Skillnaden var att Anette ville vara mer ”realistisk”, genom att klämma på mina ”bröst” och satte munnen på min hals.

In i rummet kommer plötsligt en av de andra tjejerna och stannar till lite småfull.

”Vafaen... Prövar ni olika sexställningar eller nått...” Vi andra skrattade till och hon rapade lätt över baksidan av handen. ”Får jag vara med?” frågade hon sedan. När jag ville förklara att så inte var fallet, blev jag tystad i ansatsen av Gunilla som genast sade ”Javisst – Häng med!” den nya tjejen ställer sig på alla fyra med rumpan mot mig.

”Jag gillar doggystile!” säger hon sedan glatt. Gunilla är snabbt frame och ställer sig på knä bakom Emma, som den nya tjejen heter, givetvis utan att spilla från sin drink, och juckar mot henne som om de hade sex. Jag reser mig upp och funderar lite vad jag skall göra nu. Det börjar gå ur styr med dessa unga kvinnor, och även om det är upphettsande vet jag inte riktigt om jag riktigt är redo till att det utvecklas vidare. Har lite dåliga erfarenheter av kvinnor i deras ålder, när de börjar konkurrera med varandra på olika sätt.

Men Anette ger sig inte. Hon vill veta mer om mer handgripliga metoder att freda sig.

”Om en kille gör så här..?” säger hon och ställer sig bakom Gunilla, som just rest sig upp, och tar ett stadigt tag om hennes bröst. ”Vad kan man göra då?” undrar hon.

”Det vet jag!” säger Gunilla och vänder ryggen mot mig. Anette ställer sig vid sidan. ”Angrip mig så!” uppmanar hon mig.

Jag gör så, men lägger mina händer ovanför hennes bröst.

”Gör ordentligt!” säger hon och lägger mina händer mitt på sina ganska stora bröst. De fyller väl upp mina händer. Jag accepterar därmed situationen och bestämmer mig för att spela med för att se hur långt det går. Om inte annat kan jag ju alltid lämna stället. De vet ju inte ens vad jag heter. Börjar klämma och smeka tuttarna utanpå tröjan. Vi står så en stund och hon putar med rumpan mot mitt nu tilltagande stånd.

”Men GÖR någonting, då!!” säger Emma, och ler.

”Vänta!” säger Gunilla och vickar med skinkorna mot mitt stånd. ”Jag måste tänka...”

Jag lägger munnen mot hennes öra.

”Då hinner ju förövaren att göra mer...” säger jag, och är noga med att både Anette och Emma hör detta. Emma sitter fortfarande ner och tittar nyfiket på vad vi gör.

Med detta lyfter jag min ena hand och låter den glida in under Gunillas tröja och kramar hennes behålösa bröst. Det var verkligen ett fantastiskt bröst jag kände. Hennes ungdomlighet gjorde att den ännu inte hade börjat hänga, och den var både fast och mjuk. Det var ett naturligt bröst, utan spår av någon skalpell. Gunilla gör abolut inget ”självförsvar” nu, utan jag hör istället hur hon suckar nöjt av min behandling.

”Häftigt självförsvar..!” säger Anette och ställer sig vid vår sida, helt klart kåt hon också. Det är fascinerande detta, hur man kan se på kroppspråk, sättet att gå och ansiktsuttryck hur kvinnor antingen är kåta och ”villiga” än det motsatta. ”Det vill jag testa!”

Hon tittar på mig och jag tar min andra hand och kramar om henne. Tar ett mjukt grepp om hennes lilla rumpa och pressar henne mot mig. Hon flämtar till av en lätt överraskning över mitt bestämta agerande, men hennes leende visar att hon gillade detta. Detta var inte en fumlig jämnårig pojkspoling de mötte. Våra blickar möttes och hon fuktade sina läppar. Vilken vacker flickunge detta var. Gunilla drog nu av sig sin tröja och lämnade brösten bara. Anette greppade det som inte redan var upptagen av min hand.

”Om inget försvar sker, så går jag bara vidare...” säger jag, lite mest för mig själv och kysser Anette. Hon svarar tillbaka med en aktiv tunga. Gunilla vänder sig om och smeker mig över skrevet.

”Effektivt självförsvar...!” säger jag tyst och kysser Gunilla. Hon var helt klart inte ovillig. Hör Emma skratta till och när jag vänder mig åt hennes håll ser jag hur hon lämnar rummet. Oroade mig inte speciellt för det, jag hade nog med flickor i min famn ändå!

Anette knäpper upp sin blus och blottar sina behålösa bröst. Funderade en sekund på om det hade blivit ute med behå för dagens unga kvinnor eller så. De var inte lika stora som Gunillas, men mycket pigga och fasta. Givetvis var jag snabbt där och kände efter, och att de smakade bra kunde jag också konstatera när jag satte läpparna till en fyllig bröstvårta. Hon hade sådana där bröst där den direkta omgivningen kring brösten var extra svullna, lite som extra minibröst. Förde samman flickorna, så jag kunde slicka på ett varsit bröst av dem samtidigt. Smekte samtidigt deras fina rumpor utanpå deras byxor. Upptäcker då till min glädje att flicksnärtorna kysser varandra. Sådant är alltid så vacker att se på, när två vackra kvinnor ger sig hän till varandra.

Efter en stund förde jag dem båda till en enkelsäng som stod mot en vägg i rummet och de lade sig ner på rygg bredvid varandra, glada och kåta. Knäpper upp Anettes byxor och drar av dem. Gör därefter detsamma med Gunillas. Att se de båda unga kvinnorna ligga där sida vid sida med enbart små bomullsbyxor gjorde mig än kåtare själv. Vilken vacker syn de var. Slickade Gunillas vader, samtidigt som jag smekte de båda på inansidan av låren. Hör dörren bakom mig öppnas och stängas. När jag ser åt det hållet ser jag en mörkhårig skönhet, av utländsk bakgrund, Merahl. Hon verkar inte speciellt chockad över vad hon ser, mer glatt nyfiken. Vänder åter uppmärksamheten till flickorna i sängen. Nosar lätt över Gunillas trosbeklädda vulva. Suger in doften av hennes kön och pussar henne lätt över fittan, innan jag går över och gör detsamma med Anette. Hon är som tidigare lite mer bestämd av sig och greppar mig över håret och pressar mig hårt mot sitt kön. Jag naffsar och slickar hennes redan blöta trosor. När jag börjar trä av henne trosan släpper hon taget om mitt huvud så jag kan ta av dem helt. Fram kommer en vacker och mycket blöt fitta. Gunilla är snabbt där och smeker den med några fingrar. Går över till henne och trär av hennes trosa också. Anettes hade ett tunt lager hår kring sin, medan Gunillas var helt rakad. Två vackra unga kvinnors fittor bara för mig att ha trevligt med. Inte dumt alls! Den uppenbart berusade Merahl böjer sig fram vid min sida och tittar på flickornas underliv, men säger inget. Lägger en arm kring hennes liv och drar henne närmare mig, och hon följer villigt med.

”Känn på dem!” säger jag åt henne med en mild men dock bestämmande stämma. Hon tittar lite överraskat på mig. Då tar jag hennes hand och lägger den på Anettes slidmynning. Hon tar inte undan den. Därefter uppmanar jag henne att göra som jag. Med det sätter jag munnen mot Gunillas fitta och börjar slicka. Lite tveksamt gör Merahl detsamma på Anettes fitta. Efter att ha noterat detta koncentrerar jag mig på Gunilla. Vid min behandling saxar hon benen bakom min nacke och kroppen böljar njutningsfullt.greppar ett av hennes ljuva bröst, och märker att Merahl gör samma sak på Anette. Men hon märker inte att jag även sticker in ett finger i Gunillas slida. Jag tar ner ett av Gunillas ben, så att Merahl kan se bättre, och säger åt henne att titta närmare, så hon förstår vad jag gör. Hon placerar därmed sitt ansikte mot mitt för att noga studera vad jag gör med Gunilla.

”Åh...” säger hon när hon ser vad jag gör med fingret. Jag tar ut den fuktiga fingret och ger det till Merahl att smaka. Då hon tar in fingret i munnen tittar hon in i mina ögon med sina bruna rådjursögon. Hon för in sitt sitt finger i Anette och ger mig att smaka. När jag suger på hennes finger ler hon brett, fortfarande med sitt ansikte nära mitt. Anette hade nu vikit sig över mot Gunilla och börjat smaka på dennes bröst. Jag leder Merahl mot Gunillas fitta och slickar henne lätt på halsen, lite för att kolla hur redo hon är att jag leker med henne. Hon visar absolut inga negativa reaktioner. Bara en lätt rysning. Min hand letar sig mot hennes bak och under kjolen. Där finner jag till min överraskning en troslös slida. Sicken liten kåtunge! Hon ställer sig så jag lättare kommer åt hennes fitta, varpå jag anser att hon varit nog så tydlig att även hon var tillgänglig för mina lustar. Glider bakom henne och sätter läpparna mot hennes sköte. Även hon är rakad, och även hon är kåt så det bokstavligen rinner om henne. Även om hon smakar ljuvligt känner jag att jag vill ha lite mer nu.

Reser mig upp och tar av mig mina kläder. Alla tre flickorna tittar mot mig och speciellt på min svajande kuk. När jag sedan sätter mig på knä bakom Merahl så svankar hon vackert och rättar in sig, så jag kommer lättare åt henne med min lem. Låter först ollonet glida över hennes blygdläppar, för att reta lite och skapa förväntningar, både för mig och henne. Hon pressar sig bakåt för att försöka få min penis att tränga in i henne, men jag håller retsamt emot. När jag väl tar in den, stannar jag med att bara ta in ollonet och juckar där med små stötar. Hon stönar och säger åt mig att kulla henne ordentligt, men jag retar henne ett tag till. Just när hon inleder en ny begäran om att jag skall ta henne, trycker jag in min kuk i hela sin längd i henne, så hon avbryter sin bön med ett djupt stönande. Hon har verkligen en mycket trång fitta, men också så fantastiskt blöt att det inte är något problem att komma in i henne. När jag börjar stöta sakta i henne, lyfter jag upp hennes vackra lockar så de täcker hennes rygg och njuter av synen på de två andra kvinnorna. Anette ställer dig upp på knä vid min sida och kysser och smeker mig. Jag smeker hennes bröst och hon min nu kladdiga pung. Merahl klarar inte längre att slicka Gunilla, utan njuter till fulla av vårt samlag samtidigt som hon håller emot mina stötar mot soffan. Gunilla ligger kvar och smeker sig själv med slutna ögon.

In i rummet kommer åter Emma. Även hon rätt berusad.

”Oj då”, säger hon. ”Här har jag missat grejer!”

Hon ställer sig på knä på min andra sida och dricker upp vinet hon har i glaset. Jag knullar Merahl allt snabbare nu och smeker Anettes små fasta skinkor. Emma tittar mig djupt i mina ögon med sina gråblå och frågar:

”Får jag vara med? ...om du nu klarar fyra tonårsflickor..!?”

Jag svarar med att föra min arm kring hennes liv och drar henne mot mig. Vi möts direkt i en djupkyss, där hon minst sagt var mycket aktiv. Ytterligare en kåt kvinna, minsann! Det verkar bli en intressant kväll, detta!

Merahl går undan, så att kuken ploppar ur henne. Hon vill se andra knulla nu.

”Ta Gunilla nu,” säger Anette. ”hon verkar överkåt.” ´Gunilla bara stönar fram ett ”Jaahh”. Inte villig att säga emot kryper jag in mellan hennes lår och kysser hennes slidöppning, innan jag låter tungan leta sig upp mot hennes bröst. Hon vickar med rumpan så hon kommer framåt lite, så jag lättare kan hitta hennes öppning med min lem. Försöker reta henne lite som jag gjorde med Merahl.

”FÖR FAEN...” stönar hon. ”Knulla mig NU, annars får du stryk!” Det var nog bäst för mig att göra henne till lags. Med ett fast grepp om hennes höft börjar jag genast att knulla henne hårt och djupt. De vackra brösten gungade i takt med stötarna och hela hennes kropp vred sig åt alla håll i hennes iver att kunna njuta än mer av samlaget. Och hon kom snart, och vilken orgasm sen. Orgasmen fick kroppen hennes att rycka och skaka så jag nästan gled ur henne.

”UHH... åhh... JAHH... UHH...FAEN...AHHHHHHHH...”

Sedan blev hon bara stilla. Som om hon dog, bara så där. Men brösten hävdes kraftigt upp och ner, så det syntes att hon andades. Hennes fitta hade kramat min påle rejält under orgasmen, men nu blev den helt stilla och avslappnad.

Mer hann jag inte tänka förrän Anette puttade ner mig på rygg på golvet och gränslade mig.

”Nu du, gubbe lilla, får du ta min oskuld!”

Oskuld eller inte, men något hinder fanns inte när hon sjönk ner på mig. När den var längst in och hennes höft vilade mot min stannade hon upp och såg lycklig ut. Tror nog att det får anses vara en högst lyckad debut. Det är få förunnat, inte minst min en gång i tiden. Den lilla kroppen med de uppnosiga brösten och det vackra ansiktet inramat i ett nu lätt ruffsigt mörkt hår, gjorde mig upphetsad som bara den.

Och bara tanken på att ha sex med flera stycket unga, vackra kvinnor, en riktig reverse gangbang, gjorde mig riktigt stolt. Jag smekte hennes bröst, när hon kom igång att börja rida mig. Sakta och koncentrerat. Hon var helt otroligt trång, så min kuk gned skönt mot hennes slidvägg. Emma var nu naken och satte sig bakom Anette. Anette stödde sig mot mitt bröst när hon ökade tempot i ridningen, liksom stönen. Emmas smekningar över hennes kropp fick henne än tokigare. Hon förde ena armen över axeln och smekte Emmas huvud och de möttes i en kyss. Då gick det för Anette. Med små svaga pip får hon en rad små orgasmer samtidigt som hon stannade till med honom helt inne i sig och gnuggade mot hans kukrot. Hon tittar förvånat, nästan chockat, i hans ögon när hon kommer. Kroppen rycker och skakar, när hon får flera orgasmer i rad.

Lika plötsligt som hon kom, var det över och hon sjönk ihop med hela kroppen. Hon faller över mig och jag smeker henns svettiga kropp. Kuken glider ur henne och den fångas direkt upp av Emma. Hon puttar Anette ytterligare en bit framåt, så hon själv kan sätta sig på min kuk. Anette krälar undan och jag kan sätta mig upp och krama det blonda utvädret som nu dansar på min kuk. Med kuken djupt i sig sätter hon fötterna bakom min rumpa och vi kysser och smeker varandra där vi kommer åt. I denna ställning kan hon bara glida fram och tillbaka på mig, men det verkar göra henne gott. Hon väser små kåta ord i mitt öra och går verkligen in i sin ritt. När hon kommer, märker jag hur hon gråter lätt. Hon är tyst när den kommer, men kroppen skakar i mina armar. Hon sitter kvar stilla på mig genom hela orgasmen och kramar mig hårt. Jag hade tiullfredsställt fyra vackra kvinnor, och detta utan att det gått för mig själv. Det är inte utan att jag känner mig riktigt stolt.

Vet inte hur länge Emma satt kvar på mig, med min kuk djupt i henne, men jag behövde helt klart byta ställning. Hade inget som höll mig uppe i den ställning jag nu satt i. Reste mig sakta upp, utan att störa Emma som fortfarande kramade mig hårt. Hon var liten och lätt, så det var inget större problem, när jag väl stod upp, att med henne fortfarande trädd över min kuk gå med henne till sängen där Anette och Gunilla redan låg utslagna. Merahl satt bredvid sängen och log. När Emma var tillrättalagt mellan de båda andra, täckte Merahl deras kroppar med en filt och log mot mig.

Merahl tog sina kläder i näven och uppmanade mig att göra detsamma och följa henne. Tillsammans smög vi genom en korridor i huset, killarna festade fortfarande i rummet intill, med några av tjejerna. Lite känsla av maktberusning kom i mitt huvud och jag funderade om jag inte skulle knulla de andra tjejerna också. Verkligheten slog dock undan sådana tankar. Hallå, tänkte jag, nu får du ge dig. Du har just knullat fyra fantastiska kvinnor, och jag suktar efter mer. Hallååå...

Merhal för mig uppför en liten trappa, som troligen en gång i tiden var hushållspersonalens trappa, inte herrskapets. Väl uppe var det en lång korridor till, och sedan in i Merhals agna rum. Ah, så huset tillhörde hennes föräldrar, tänkte jag när jag såg några porträtt på en ganska stor familj på väggen, där Merhal var en av de äldsta barnen. Hon hade en 120-säng, ett skrivbord och en liten soffgrupp i hörnet. Väggarna pryddes av minnesbilder samt några idolpoträtt på folk jag aldrig hört förut. Merhal slängde sina kläder på en fåtölj och vände sin nakna skönhet till mig med ett leende. Hade inte riktigt tagit in hennes utseende tidigare. Hon hade mycket långt vågit mörkt hår, en bred kyssvänlig mun, höga kindben med stora mörka ögon. Kroppen och ansiktet var så välpropertioneliga som det kunde vara. Hon hade kunnat vara vilken som helst av de ouppnåbara supermodellerna eller superkändisarna jag brukar fantisera om. Helt enkelt sagolik vacker. Och henne hade jag nyss tillfredsställt, och här stod hon åter i sin nakna skönhet och var helt klart redo för en ny omgång av het sex. Med mig, Med MIG!

Jag slänger mina kläder på golvet. De hade varit ämnade för en annan fåtölj, men hon upptog mitt hela medvetande, och det fanns inget annat för mina ögon just här och nu. Vi båda möttes på golvet i en kram, följt av en underbar kyss. Hennes mörka hår täckte hela ryggen i rikliga mängder ner till rumpan, utom några tesar som hängde över hennes ansikte. Brösten var i b-storlek och pigga och fasta. Att få detta serverat för mig på detta sättet gjorde mig smått berusad. Och jag hade fortfarande ett praktstånd. Lade ner henne i hennes säng och hon särade sig för mig. Trängde åter in i henne utan att släppa kyssen, förrän hon slöt ögonen och böjde huvudet bakåt i ren njutning av det sakta sköna knull vi inledde på direkten. Kunde inte få nog att titta på det otroligt vackra ansiktet när jag tog henne i missionären. Kåtheten gjorde henne bara än mer vacker. Jag ställde upp överkroppen min, så jag kunde se mer av denna undersköna kvinna, och få lite större kraft i stötarna. Samlaget var fortfarande långsamt och känslosamt, som om vi båda ville känna av varje uns av varandras kön. Hon mötte mina stötar med sköna små motjuck, så det var verkligen ett gemensamt samlag vi hade, unisont och vackert samtidigt som det makalsöst underbart. Det kändes i hela kroppen på ett sätt som jag aldrig känt förut. Varje por, varje cell och varje bloddroppe i kroppen var delaktig i att få henne att njuta. Och hennes njutning var min njutning. Kunde jag få henne bortom alla gränser av njutning, skulle jag troligen få mer av denna undersköna kvinna. Jag skulle kunna äga henne och äkta henne och... ja, bara vara med henne på detta sättet fick mina fantasier att flyga.

Sakta ökades dock tempot i stötarna, som en naturlag som var omöjlig att stoppa. Merahl smekte min bringa och mina armar och tittade rätt in i mina ögon. Då såg jag kärleken! Det var som en blixt från klar himmel. Har aldrig känt så här med någon annan kvinna tidigare. Hennes vackra ögon lyste av tillgivenhet, kärlek och ren och skär LUST. Jag blev helt överväldigad. Snart lade jag mig ner på henne, kysste henne och tog ett stadigt tag i hennes skinkor. På det sättet fick jag möjlighet att mer resolut stöta i henne i en allt snabbare takt. Vi båda svettade ymnigt och jag sade sexord i hennes öra, så hon blev helt vild. Hon kom i en så kraftig orgasm att jag kände alla hennes muskler spännas, och fittan kramade min kuk så det nästan gjorde ont. Stannade djupt inne i henne då hennes extas spreds i kroppen, och uppmuntrade hennes orgasm med sexiga kommentarer. Efter någon minut slappnade hon av och sjönk ihop på sängen.

Men hon ville mer. Hon skrattade befriande och kysste mig över hela ansiktet, när jag åter började stöta i henne. Ganska snart var jag uppe i ett frenetiskt knullande igen. Ville så gärna komma över gränsen själv. Men innan det kom hon ytterligare två gånger under mig, i minst lika kraftiga orgasmer som den första, och hon nästan skräckslagen ut när hon tittade i mina ögon efter den tredje häftiga orgasmen. Hennes kropp var varm så man nästan brände sig på den, och svetten från oss båda hade kladdat ner sängens överkast ordentligt. Men det bekymrade mig inte det minsta, för jag kände att jag skulle komma snart. Hon hjälpte till så gott hon kunde, helt slut efter sina orgasmer. Pressade mig i botten på henne och släppte loss min heta lava i hennes inre. Det kändes som jag pumpade in flera liter i hennes inre, och jag stönade högt av njutning. Hon kramade mig hårt och viskade samma kåta uppmuntringar i mitt öra som jag tidigare gjort för henne. Jag blev alldeles yr i huvudet av den undersköna tömningen. Det var som om hela kroppens alla sinnen hade tömts i henne, för efter det hade jag ingen som helst kraft kvar i kroppen och till och med mina tankar sluddrade. Stilla låg vi så här, med mig ovanpå henne, i en mindre evighet. Men hon behövde helt klart syre, det förstod även jag i mitt groggy tillstånd. Efter lite bök låg vi under hennes täcke i sked med henne framför. Vi höll varandra i händerna när vi somnade.

Hade en drömlös natt, utom just innan jag vaknade, då jag drömde om hur Merhal sög mig. Vaknade och fann att så var fallet. Öppnade inte ögonen och njöt till fullo av att känna de mjuka läpparna kring kuken och hur den snabbt fylldes av blod och blev styv. När dörren öppnas och jag hör någon ropa till:
”Diana!?!”

I dörren står Merhal i badrock och blöt i håret. Snabbt vänder jag blicken neråt och ser en för mig helt okänd mörkhårig tjej. Denne avbryter sitt sugande och tittar på Merhal.

”Om du inte hänger med på detta, kommer jag att berätta för våra föräldrar vad du gjorde i natt!” Med detta sagt återgår hon till att suga min lem, som nu mist en del av sin styvhet, men ändock är tillräckligt stor för att kunna sugas av. Blir lite spänd över vad som nu kommer att hända. Uppenbarligen var detta Merhals syster, Diana. Hur deras syskonkärlek var i praktiken skulle jag tydligen få reda på de närmaste sekundrarna. Inte lite nyfiken tittar jag åt dörröppningen för att se vad Merhal tar sig för. Där ser jag hur den vackra kvinnan ler och knyter upp sin badrock och blottar åter sin sköna nakenhet. Hon sätter sig sedan bredvid sin syster i sängen och klappar hennes guppande huvud.

”Du behöver inte hota, kära syster. Klart vi delar honom...” Hon tittar på mig. ”Åtminstone i sängen...”, varpå hon kryper upp till mig och kysser mig. ”För jag hoppas att det blir många fler gånger med dig, sköna man...” viskar hon och smeker min pung. Därefter försvinner hon neråt mot min nu åter rejält styva kuk. Två munnar på kuken är en fantastisk känsla. Nu tillhör munnarna två nästan identiska systrar, som turades om att suga kuken och slicka pungen på honom. När så Diana satte sig upp kunde jag bättre spana in hennes utseende. Det var nästan en kopia av Merhal, fast med större bröst och mer muskler som spelade under huden. Samma ansikte i stort, förutom att Diana hade en lite skönhetsfläck vid ena mungipan, en mouche tror jag de heter, som inte alls förtog skönheten. Och samma ljuvliga långa hår. Hon log mot mig där hon satt i sin nakenhet.

”Hoppas du klarar två krävande systrar efter din orgie i natt!?”

Merhal har klivit över mig, och sjunkit ner på min stake. Hon har en fantastisk fitta och det är bara att njuta av den sköna friktionen och den vackra synen av kvinnan som rider mig. Fast det sista varade inte länge då Diana kröp upp till mig, och efter att ha kysst mig, satte hon sig över mitt ansikte. Det var bara att börja lapa igen. Till skillnad från sin syster hade hon en liten toffs kvar av könshåret. Hon var dock lika kåt och det var rejält med safter att sörpla i sig. Mina händer sökte upp hennes skinkor och jag kände tydligt hur musklerna lekte under huden. Det var en vältränad tös detta.

Merhal klev snart av mig och lämnade plats åt Diana, som var villig att ta för sig. För mig var det bara att ligga kvar och njuta av det hela. När Diana trädde upp sig på mig, ställde sig Merhal vid sidan av sin syster, så jag fritt kunde supa in synen av hennes vackra syster. Att Merhal visade upp sig bredvid henne var inte heller det en helt obehaglig syn. Fan vad jag njöt av livet just nu, när kuken letade sig in i Dianas varma inre. De stora brösten guppade framför ögonen på mig när hon började rida mig. Kunde inte låta bli att fylla mina händer med hennes vackra bröst, och svara på hennes ridning med rejäla motstötar. När hon sedan klev av mig för att åter ge Merhal tillgång till mig, reste jag mig upp och styrde upp flickorna så de låg på mage mot sängen med benen mot golvet. Framför mig vickade två vackert formade skinkor med varsina dyngvåta och villiga fittor vända mot mig. Båda svankade vackert och hjälpte varandra att föra upp varandras hår över ryggen.

Snart var jag inne och stötte kuken i Merhal, men därefter bytte jag ganska ofta mellan de båda. Gudars vad skönt att knulla två systrar vid samma tid, båda lika fantastiskt vackra. Jag var verkligen priveligierad. När jag märkte att Merhal var nära koncentrerade jag mig på henne, tills den var över. Därefter över till Diana. Där fick jag knulla ordentligt i flera minuter, och hön hade små söta skrik som allt mer ökade i styrka ju närmare hon kom. När hon sedan nådde klimax, kramade slidan om mig rejält när jag pressade mig så långt in jag kunde, och hon skrek med ljus röst med korta stötar. Men jag fortsatte att pumpa hårt och snabbt för jag var också nära. Snart rös jag till i hela kroppen när jag åter tämde mig, denna gång i Diana. Produktionen i pungen hade inte riktigt hämtat sig efter nattens olika sprut, så det blev inte mycket i mängd. Men fan vad skönt.

Därefter låg vi bara och kramade varandra. Ända tills vi hörde en bil svänga upp på avfarten. Det var deras föräldrar. Hade glömt att de faktiskt var unga och bodde hemma hos sina föräldrar fortfarande. Hoppade i mina kläder samtidigt som jag fördes till en bakdörr. Diana klottrade ner Merhals mobilnummer och gav mig.

”Du är hennes, men jag skall banne mig låna dig ibland!” En varsin puss på deras båda munnar och jag var ute i gryningsljuset. Över en häck och jag var åter ute på en gata, där jag leende kunde rätta till mina kläder och sakta vandra tillbaka till mina släktingars hus.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

go4it666

Jäklar så läckert!

13/9, 2021 kl. 14:00

#1

TG64

Ja den händelsen är man verkligen avundsjuk på! Personligen är jag ungdomlig till sinnet och gillar att diskutera med universitetsstuderande som har liknande kunskap som är svår att finna hos äldre som specialiserat sig och oftast inte är allt för allmänbildade! Men att hitta kontakter är inte lätt då man ses som en snuskgubbe, och inte är jag bra på första kontakten heller eftersom jag haft ADD hela ungdomstiden då man lär sig sådant! Men fantisera kan man och därav tackar jag författarna!

23/4, 2020 kl. 21:54