Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/7, 2019 kl. 10:54, av Sixtenjr

Äventyr på klubben

Roger och Kickan söker äventyr och tillfredställelse bland likasinnade.
Detta är en berättelse om ett äkta pars äventyr på en swingerklubb.

ROGER BERÄTTAR

Jag är gift med Kickan. Ju längre äktenskapet har varat ju mer har jag kommit att uppskatta henne.

I början av vårt äktenskap så kallade hon mig ofta för halvkåt. Kåt och rejält kåt ska man vara när man knullar, sa hon. Båda ska vara kåta. Då blir knullet som skönast.

Jag måste nog ge henne rätt. De knull jag bäst kommer ihåg är de när vi båda varit störtkåta.

Kickan har fått mig att runka minst en gång per dag. Det är nyttigt för våra samlag, säger hon. Och nyttigt för hälsan. Runkar du mycket, påstår hon, så ökar du din spermaproduktion.

Så numera runkar jag alltid strax efter det att jag vaknat. Jag vill inte väcka Kickan som oftast har haft kvällstjänst och behöver sova ut.

Jag måste erkänna att Kickan gjort mig till en riktig kåtbock och det är jag henne tacksam för. Nu får vi ut bra mycket mer av våra knull än tidigare. Jag måste också tillstå att jag var en ynklig och tafatt novis på det sexuella området då vi gifte oss.

Kickan har några egenheter. Hon brukar inte vilja knulla med mig förrän hon fått orgasm av sitt eget smekande. Då är hennes fitta sjöblöt och hon är helt kåttokig. Hon kastar sig på vår dubbelsäng och skriker efter kuk. När jag hör hennes skrik vet jag att vi kommer att få ett toppenknull.

En annan egenhet är hennes fantasier om ”gubbkukar”. När hon onanerar så har hon efter vad hon säger alltid gubbkukar i sina tankar. Och strax innan det ska gå för henne skriker hon ut ordet ”gubbkuk” så det hörs i hela huset. Det är hennes stora dröm att blir knullad av både en och två och tre gubbkukar vid ett och samma tillfälle.

Hur hennes faiblesse för gubbkukar uppstått är det bäst hon själv berättar om. Här kommer hennes berättelse.

KICKAN BERÄTTAR

- Jag är född på en bondgård. När jag var sexton år fick vi som dräng en äldre man från grannbyn. Det var han som tog min mödom. Jag kan aldrig glömma den sommarkväll när hans stora ådriga kuk trängde in i min våta grotta. Det gjorde ont och jag skrek men när han strax efter pentrerade mig en andra gång kändes det faktiskt skönt och när han tog mig den tredje gången inom en halvtimme skrek jag igen men då av vällust för att det var så himla skönt. Efter det knullade Alfred och jag, så hette han den gamle hedersmannen, åtskilliga gånger i veckan.

Jag blev alltmer fäst vid hans kuk som runt sin rot var starkt behårad och det var med stor saknad jag tog farväl av honom då han pensionerades och flyttade till sin dotter i Stockholm.

ROGER BERÄTTAR

Kickan och jag hade just avslutat ett långknull då Kickan återigen skrek efter gubbkuk. Jag kände mig irriterad och sa åt henne att jag allt skulle skaffa henne gubbkuk så hon blev nöjd för all framtid.

- Jag vill banne mej inte höra dig skrika efter gubbkuk något mer. I övermorgon åker du och jag till Köpenhamn. Jag har betalt medlemskap för oss i en swingerklubb där och nu ska vi passa på för då är det fri entré för herrar över 60 år. Det kommer att bli överfullt av gamla gubbkukar åt dig du tokiga gubbkuksfitta.

Nu blev Kickan intresserad. Vi pratade igenom resan. Kickan var full av entusiasm. Som tack särade hon extra brett på sina ben, drog ner mitt huvud mellan dem och skrek åt mig att slicka och sedan fick jag våt av fittsaft i mitt ansikte för sjätte gången denna kväll sticka kuken i hennes välkomnande fitta.

KICKAN BERÄTTAR
Jag blev toppenglad av vad Roger ville göra för mig. Gubbkukar i massor på en swingerklubb. Mums för en kåt slampig gift kvinna. Nu fick min fantasi ny näring Långa stunder fantiserade jag nu mer än någonsin om sköna stunder med äldre gentlemän med tjocka och långa gubbkukar. Jag såg verkligen fram emot resan till Köpenhamn.

På resan söderut, vi åkte tåg, fick mina fantasier mer spelrum än någonsin tidigare. Jag blev tvungen att gå på toa flera gånger för att onanera. Mina trosor blev snart genomblöta. Jag var verkligen upptänd och Roger märkte det så han följde med mig på toa en gång där jag gav honom ett skönt sittknull.

Strax före Alvesta satt jag åter på toa, bakåtlutad med flera fingrar i fittan då dörren öppnades och konduktören tittade in. Jag hade glömt att låsa.

Nu stod konduktören, en stor och reslig man, och stirrade på mig. Så tog han ett steg in och låste dörren bakom sig, öppnade sin gylf och tog fram den bamsigaste kuk jag någonsin sett. Han lyfte upp mig och höll mig på lagom höjd så att min fitta kunde träs över ollonet. Jag juckade hårt mot hans bamsing och kände hur den gled in ända till roten.

Här gick det undan. Vi var båda vrålkåta och jobbade hårt i ett av de snabbaste knull jag varit med om. Vi stönade och skrek och ramlade ihop på golvet när orgasmerna kom. Kondisens kuk åkte ur och en fontän av sperma stänkte över mina bröst som han blottlagt minuten dessförinnan.

ROGER BERÄTTAR
Jag tror faktiskt att Kickan var nöjd med resdagen. Hon, min hustru och kåta slampa. hade verkligen tillfredsställt sig till sin fulla belåtenhet.

När vi på kvällen tagit in på vårt hotell i Köpenhamn och krupit i säng så rörde vi inte ens varandra. Kickans sexaptit hade verkligen till fullo blivit tillfredställd.

Nästa dag ägnade vi åt oss åt att flanera i centrum i Köpenhamn, gå på restaurang och äta god mat och dricka gott vin. Kickan var på strålande humör och jag gladdes åt att se hennes leende ansikte.

Innan vi på kvällen gav oss i väg till swingerklubben duschade vi och tvättade oss i våra kroppars alla skrymslen. Kickan anbringade droppar av sin favoritparfym i sin fittbuske och under sina bröst och så tog hon på sig sitt allra mest utmanande raffset, ett småmaskigt nät som inte lämnade mycket över åt fantasin. Stayups och rekordkort kjol fullbordade hennes klädsel.

Jag tog på mig min mjuka, lena mysoverall. När vi så tagit på oss kappa och rock steg vi in i den beställda taxin och så startade den sista biten av färden till det stora äventyret.

KICKAN BERÄTTAR

Vilken härlig resdag vi hade. Jag tror aldrig jag varit i farten så mycket någonsin. Nog fick min fitta så att hon blev nöjd. Nu hade vi sovit gott på hotellet. Jag kände under dagen hur spänningen stegrades inför kvällen och märkte hur fittan savade alltmer ju längre dagen framskred. Jag var verkligen inställd på sköna knull med spännande äldre herrar med gammelmanskukar.

När vi steg ur taxin utanför swingerklubbens lokaler viskade Roger i mitt öra.

- Du får knulla hur mycket du vill, med vem du vill men inte utan kondom.

Jag gjorde en snabb rörelse med handen till Rogers kuk, som var i halvstånd och sa till Roger:

- Och den här får inte tränga in någonstans utan en gummihätta.

ROGER BERÄTTAR

Det var en mycket trevlig lokal vi kom in i. Dämpad belysning med ett rödaktigt sken från små lampor utefter golvlisten gjorde ett romantiskt intryck.

Vi anmälde oss och vår medlemskap kontrollerades. Vi fick ett skåp att hänga in våra ytterkläder i. När vi gjort det drog vi oss mot baren.

Där hade redan samlats en hel del människor. Alla var lätt och utmanande klädda, en del kvinnor var utan kjol, långbyxor eller klänningar och visade sig således i sina raffsets. Vid åsynen av dem kände jag att hur sexualiteten låg i luften och märkte hur min kuk reste sig.

Vi drog oss mot en grupp på fyra personer, två män och två kvinnor, alla i övre medelåldern. Vi slog oss ner bredvid dem och var snart inbegripna i ett animerat samspråk. Kickan var i sitt esse. Hon flirtade vilt med de båda herrarna, strök dem över låren och viskade i deras öron. Vad hon viskade kunde jag inte höra men jag gissar att det var något utmanande för strax reste de sig alla tre, Kickan vinkade åt mig och drog så de båda herrarna med sig.

En av de båda damerna som blivit av med sina män sa:

- Ja, nu får jag väl inte se min kåtbock till karl på en bra stund.

Den andra damen, en härligt fyllig kvinna med stora bröst tog mig i handen och sa:

- Jag kan knulla med dig om du vill

Jag såg henne in i ögonen och såg kåtglansen i dem. Jag lutade mig fram mot henne och vidrörde hennes bröst utan att hon avvisade mig. Brösten var ljuvligt runda och skönt mjuka och jag kände att det började spänna i min kuk.

Jag tog mod till mig och tog mitt sällskap under armarna och vandrade iväg med dem i den riktning som Kickan och männen gått för en stund sedan.

Vi var snart inne i en avdelning med flera separata rum med låga och breda sängar. I en del av rummen, inga dörrar fanns som hindrade insyn, låg nän och kvinnor och knullade för fullt. Vi stannade och kikade och såg hur skönt de hade det. Min kuk styvnade alltmer. Båda mina damer såg det och båda tog mig på kuken.

Nu kunde jag inte bärga mig längre. Jag drog dem med till första lediga rum där vi kastade oss på en bred säng.

Vilken underbar stund vi fick tillsammans! Jag märkte på en gång att det här var erfarna kvinnor som kunde sin sak. De välte runt mig på rygg. Den ena av dem, Mary, trädde upp sig på mig kuk och började rida mig med långsamma lyft ända till den punkt där kuken riskerade att lämna hennes fitta men sekunderna efteråt kände jag hur hon sakta sänkte sig så att kuken kom ner i botten på fittan.

Den andra kvinnan, Maggie, satte sig på huk över mitt ansikte och sänkte ner sin fitta så att jag nådde den med min mun.

- Nu du lilla kukgubbe ska du göra rätt för dig. Ge din härskarinna din tunga och dina läppar! Skynda dig att slicka mig och tryck dina läppar mot mina!

Detta var toppen. Hela tiden vi höll på skrek vi ut vår njutning. Då och då kom nyfikna och ställde sig och tittade in i rummet där vi hade vår älskog. De uppmuntrade oss med glada tillrop, vilket utan tvekan förhöjde våra upplevelser.

Till slut fick vi orgasm alla tre. Och strax efter det bytte Mary och Maggie plats och jag blev utsatt för en så våldsam ritt att jag fick svårt att slicka Marys fitta. Det dröjde inte alltför länge förrän vi alla tre på nytt fick orgasm. Så skönt, så skönt!

KICKAN BERÄTTAR

Det var belevade och artiga herrar som följde mig till ett knullrum med en mycket bred madrass att älska på. De ville att jag skulle kalla dem Ståkuken och Tjockkuken. Jag ställde mig på alla fyra och Ståkuken besteg mig. Tjockkuken la sig under mig med sitt huvud under min fitta och med sin kuk vid mitt huvud. Medan Ståkuken körde in sin
härliga kuk i min drypande fitta ömsom runkade jag och ömsom sög jag Tjockkuken och han pillade i min fitta vid sidan av Ståkukens långa stake. Vilken känsla det gav! Gud så underbart! Jag fick flera sprutorgasmer och herrarna sprutade stort i sina kondomer.

Nu dök en av deras kompisar upp. Han fick lägga sig i mitten mellan Ståkuk och Tjockkuk, alla tre på rygg. Vi kom överens om att kalla nykomlingen för Långkuk. Jag satte mig på Långkuk och red honom samtidigt som jag runkade Ståkuk och Tjockkuk. Långkuk, en man med pipskägg och rund mage stönade och njöt. Han hävde ur sig långa ramsor av sexiga ord medan min fitta masserade hans bamse.

- Jädrans vilken skön fitta jag fått på veken. Du är en toppenknullgumma.
Jag älskar din fitta. Min kuk är galen i den. Knulla mig mer och mer och
mer du kåtfitta!

Snart gick det för oss. Långkuks kondom blev överfull av sperma medan de båda andra gubbkukarna hade betydligt mindre att lämna ifrån sig. Det här var ju deras andra sprut och man kan väl inte begära alltför mycket av sextioåriga herrar

Jag för min del fick flera sprutorgasmer i rad.

Medan våra orgier pågick hade en hel del samlats i dörröppningen. Alla applåderade Långkuks utrop och våra förehavanden. Bland åskådarna såg jag min make och viftade och log mot honom.


ROGER BERÄTTAR

Mary, Maggie och jag bröt upp från rummet, tackade varann, kysstes och gick åt var sitt håll. De hade fått syn på några bekanta herrar och bespetsade sig säkerligen på en fortsättning med dem.

Jag strövade vidare mellan knullrummen, tittade in här och där. Jag kände faktiskt riktig glädje när jag såg hur skönt männen och kvinnorna hade det med varann på sängar och madrasser. Att knulla är faktiskt människans största njutning och glädjeämne tänkte jag.

Så upptäckte jag Kickan ihop med tre karlar. Karlarna låg på rygg och Kickan red den i mitten. Det såg underbart skönt ut. Min kuk reste sig i full längd. Kickan log och vinkade mot mig och min kuk styvnade ännu mer.

- Hoppsan, hoppsan. Jag tror det tänder här.

Det var en mjuk kvinnoröst som uttalade orden. Jag vände mig om. Där stod en nätt liten kvinna i ganska späd ålder, kanske knappt tjugo år fyllda. Hon var blond, hade små bröst och en rödbrun buske ovanför sin fitta. Fittläpparna var tunna och långa. Jag stirrade på härligheten. Jag var tvungen att tillstå att hon var läcker.

- Vill du? sa hon med ett nästan blygt leende.

- Jag säger inte nej till ett erbjudande från en så attraktiv kvinna, blev mitt svar.

Vi traskade iväg tillsammans och fann efter en stund ett tomt rum med mycket dämpad belysning och en stor mjuk madrass på golvet.

- Jag är här för första gången ,sa jag

- Jag med, sa hon Du är den första jag vågat tilltala här. Kanske vågade jag därför att din kuk ser så god ut. Jag kände att jag ville ha den

- Jag ger den åt dig mer än gärna.

Jag hade knappt fått ur mig de orden förrän hon grep tag i min kuk, böjde
sig ner över den och började suga.

- Tycker du att det är skönt, frågade hon.

- Om, fortsätt! Du gör mig tokig! Din tunga på ollonet är toppen.

Vi la oss i ställning 69 och jag förde in mitt huvud mellan hennes ben. Jag märkte genast att hennes fitta började sava och att hennes fittläppar svällde.

Efter en stund sprutade jag rakt in i hennes mun. En del av sperman flödade ut och min nya knullkompis slickade sig om munnen.

Nu blev jag ivrig att ge henne en orgasm. Det blev kuken in i den vanligaste av ställningar. Jag kände att hon var trång så jag fick till en början skjuta på långsamt och försiktigt.

När jag kommit in och kunde börja föra kuken in och ut i den takt jag ville kände jag att hon hade härliga muskler i sin fitta. Med dem kramade hon om kuken i flera på varandra följande moment. Vilken skön retning hon åstadkom. Jag hade aldrig knullat en kvinna med så starka och energiska muskler.

Sedan, när det gick för oss, blev hennes orgasm våldsam. Hon gick nästan upp i brygga och fittan krampade gång på gång med en styrka jag aldrig upplevt hon någon kvinna tidigare.

KICKAN BERÄTTAR

Så härligt kåt jag varit under kvällen och så många välgörande utlösningar
jag fått. Jag kände mig så skön i hela kroppen. Att knulla är ändå livet.

Efter mitt äventyr med Ståkuk, Tjockkuk och Långkuk kom ytterligare en
man till mig och mina tre herrar. Vi kallade honom rätt och slätt för Gubbkuk. Med honom, den sist anlände satte det verkligen igång. De fyra herrarna turades om, de besteg mig, slickade mig, klämde och smekte mina bröst. Det var vidunderligt skönt

Som avslutning blev det en dubbelmacka. Ståkuk underst på rygg, så jag
med min mage mot hans mage och överst Gubbkuk med sin penis i min anal som vi smort med RFSU:s glidsalva.

Detta var finalen för mig. Nu började jag längta efter Roger. Jag tog avsked av gubbgänget och började leta efter Roger. Jag fann honom i lag med en liten blond tjej just som de båda skrek ut sin orgasm.

På hemvägen till hotellet kröp Roger och jag ihop i taxins baksäte. Vi kysste varann och lekte med varandras kön vilket fick till följd att vi var vrålkåta när vi kom upp på hotellrummet.

Vi hade ett skönt knull, faktiskt dagens bästa, åtminstone för mig. Jag förde min mun till Rogers öra och viskade:

- Jag älskar dig Roger. Jag älskar både dig och din kuk. Din kuk är världens bästa. Den är hundra gånger bättre än alla gubbkukar. Jag har bestämt mig. Jag ska aldrig mer ropa efter gubbkuk när det går för mig. Gubbkukar är ett passerat stadium. Det är bara din kuk, min älskade, som gäller för mig i framtiden

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Sixtenjr

Ibland har jag känt mig frestad att besöka en swingerklubb men jag har aldrig vågat. Kanske jag gjort det om jag haft en mer frigjord hustru, Vi kunde då varit alternativ om vi misslyckats
att skaffa tillfälligas partners

Sixtenjr

29/7, 2019 kl. 12:06