Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/8, 2019 kl. 21:28, av DaoDao

Dagen efter

Del 2 av 9 i serien Bakfyllan

Han började fundera på vem han hade haft sex med. När han kom på det blev han helt kall...

Och det var inte slut på misstagen...

Dagen efter hade alla hjälpts åt att städa och göra i ordning efter bröllopet. Brudparet hade givetvis åkt iväg. De hade redan packat och var nu på väg till en tripp till Hawaii, dit speciellt Josephine, bruden, alltid velat åka. Hans son, brudgummen, Magnus hade accepterat den turen direkt. Bara han fick sol och vandra i naturen, helst klättra.

Han ha alltid varit lite åt det äventyrliga hållet, Magnus. När han var liten var det ett litet helvete att hålla ordning på honom. Han klättrade upp i träd och allt som gick att klättra på, redan innan han kunde gå ordentligt. Flera turer till akuten hade det blivit, men tack och lov inget allvarligt. Hans nya fru var också väldigt aktiv, men mer inomhus med workout i alla olika former, och tydligen även yoga.

Hans döttrar hade också varit aktiva, men då mest med dans, för Malin, och fotboll för Mikaela. Det var ett himla skjutsande när de var små, men det var det helt klart värt. Alla tre av hans barn var nu inte bara intelligenta och trevliga, utan minst sagt extremt vackra, med kroppar som inte var av denna världen. Ville inte se sina döttrar med de ögonen, men han lade ju märke till hur männen omkring blev när de var i närheten, så han var väl tvungen att inse att hans små flickor var riktiga sexbomber. Men han skulle aldrig klara av att se dem på det sättet ändå...

Men nu var det inte riktigt DET som han tänkte på när han hjälpte till att ställa bord och stolar till rätta i den stora matsalen. I natt hade han haft helt underbar sex. Ja, den var nog den bästa han varit med om. Problemet är att han inte visste med vem han hade haft det med. Hela akten trodde han att det var en kvinna som hette Sonja, men först efteråt hade han fått reda på att hon inte ens varit kvar under natten.

Vem i hela friden hade han haft sitt livs bästa sex med?

Barnens mor var det garanterat inte. De var skilda sedan några år, och deras relation var minst sagt kylig. Dessutom hade hon inte den kropp eller hår som hon hade varit med i natt haft. Det måste vara någon annan.

Han minns en vacker figur, med slät hy, och ett rikligt böljande hår. Han trodde det var svart, i alla fall mörkt, men i det mörkret hade det lika gärna varit mörkblont och rött.

Så kom han ihåg brösten. Stora och fasta, och helt lena. Han kunde plötsligt förnimma dem i sina handflator och kände hur hans lem började fyllas med blod. Fan, han blev kåt bara på minnet av henne.

Han spanade på alla kvinnor han kunde, utan att det skulle se sjukt ut. Det var många som såg ut som den bild han hade i huvudet, eller näst intill. De som han misstänkte mest var brudens systrar, eller någon av hennes kusiner. Utom Cassandra då, som hade väldigt blont hår. Tror inte håret i natt var blont. Även brudens mor, kanske... Nää... Eller..?

En av männen i brudens släkt, som hade haft lite ansvar för lokalen kom fram och pratade med honom om detaljer i städandet, och strax efter kom hans yngsta dotter, Mikaela, och kramade honom. Hon hade också en hemsk huvudvärk. Hans hade blivit klart mindre efter frukosten, men det låg kvar och gjorde sig påmind då och då.

Plötsligt blev han medveten om hennes bröst som pressades mot honom. De var i samma storlek som de han hade klämt på i natt...

Han blev alldeles kall...

Hade han knullat sin DOTTER???

Men hon har ju rakt hår. Inte sådär vågigt och rufsigt, som nattens kvinna. När de släppte varandra så insåg han att även hon, just för detta bröllop hade lockat sitt långa hår, så det kunde visst det vara hon. Han kände att han började svettas och hur han var tvungen att sitta ner. Mikaela såg hur det stod till och hjälpte honom till en stol i köket.

” Du behöver vila, pappsen.” sade hon och smekte honom lätt på kinden som hon brukar göra ibland. ”Efter den natten kan du behöva hämta dig!”

Så gick hon iväg.

Han fattade först efter ett tag vad hon hade sagt, och det började snurra i huvudet. Det var HON han hade knullat, och... hon visste om det...

Och hon hatade honom inte...

Men han hatade sig själv!!! Han hade knullat sin 17-åriga dotter. Till och med sprutat i henne!!

Han blundade och hyperventilerade ett tag. Så märkte han att han hade jättestånd. Han satt och kåtade upp sig på sin dotter, som han hade knullat i natt. Nu kände han hur paniken började sprida sig i kroppen. Snabbt kastade han sig upp på fötter och sprang upp på övervåningen, där det inte fanns lika många människor, och in på badrummet, där han natten innan hade gjort uppkastningar. Med ett stön satte han sig på toalettstolen och lade huvudet i sina händer.

Vad skulle han göra nu?

Men tankarna på Mikaela fick det att pulsera i huvudet igen, och ståndet gav inte med sig. Nästan sömngångaraktigt tog han av sig byxor och kallingar och fyllde handflatan med sin styva lem. Med Mikaela i tankarna började han runka sakta. Han mindes brösten i händerna, hennes mun runt lemmen och... när han pressade sig in i henne... han försvann bort i njutning.

Så hörde han ett annat ljud och tittade upp. Förvånat såg han att det fanns en liten jakucci i andra änden av där han satt, och upp över kanten stack ett blont litet huvud upp, och ett par gröna ögon tittade lätt roat på honom. Det var Cassandra. När hon såg att han iakttog henne höjde hon huvudet och log brett.

”Låt inte mig störa!”

Han kom helt av sig och visste inte riktigt vad han skulle göra. Brudens kusin var knappast ful eller så, men han var så mycket äldre. Och han ville ju inte få rykte om sig att vara en ful gubbe. Han försökte täcka sin fortfarande styva penis och greppade sina kläder.

”Öhh... ber så mycket om ursäkt...” Han ville säga mer, men kunde inte riktigt finna ord, även om munnen försökte på nått sätt fånga in några ord. Men han insåg att vad han än sade, skulle det bara bli fånigt. När han reste sig upp, med sina byxor framför sin lem, och lätt hukande gick mot badrumsdörren hörde han henne skratta bakom sig.

”Synd att slösa bort ett sådant stånd...” hörde han henne säga innan han var ute ur badrummet. Nu var det lite jobbigt. Han stod i en korridor halvnaken, panikartat döljande ett stånd som vägrade gå ner. Desperat kände han på första dörr han fann. Den var öppen, och han fann att det var ett sovrum. Ett tomt sovrum, så han stegade in och slängde sig på den bäddade sängen. Väl där låg han och bannade sig själv. Fast han började inse att han hade förlorat en chans till sex, vilket bidrog till att ståndet inte ville lägga sig. Fan, är han verkligen en sådan kåtgubbe? Han stönade, greppade det tunna överkastet och drog upp det över ansiktet, som om han ville gömma sig för världen.

Dörren öppnades och en person kom in, innan han hann reagera. Här låg han på en främmande säng, med blottat stånd men huvudet täckt av överkastet. Det var tunt, så han kunde lätt skönja en kvinna som snabbt kom fram till honom.

”Ohh... Härligt att du är färdig, älskling... Jag är sååå förbannat kåt...”

Han kände igen rösten, och såg genom överkastet att det var Margareta – brudens mor. Hon måste tro att han var sin man, Kenneth. Han tvekade en stund vad han skulle göra, när han såg hur hon drog av sig sin lilla klänning och blottade en fantastisk kropp, med exklusiva underkläder. Han blev så fascinerad att han blev stum en kort stund.

Hon var snabbt framme och greppade hans lem, och han ryckte till som han hade väckts. Vad fan höll på att hända? Han borde avslöja sig innan det blev för sent..

Men så sade hon: ”Fan, älskling... har aldrig sett dig så här stor...” och trädde över sina heta läppar runt hans kuk.

Ohh... GUUUD... Hon var verkligen vacker, denna före detta fotomodell. Som sina döttrar hade hon ett rikligt mörkt hårsvall, även om hon hade det fint uppsatt på huvudet. Det gjorde att det inte kunde vara hon som han hade knullat i natt.

Men vad skall han göra? Hon sög som en riktig gudinna, så han kunde inte riktigt tänka klart. Utan att sluta suga, trädde hon av sina trosor och vinklade underkroppen mot honom, utan problem kom han åt hennes fitta med ena handen. Och han kunde fan inte motstå... Det riktigt stank kåthet från den, och den utsöndrade fittsaft så det inte bara glittrade på blygdläpparna, utan en stor yta runt om.

Han smekte henne försiktigt först, men kunde snart inte låta bli att låta två fingrar glida in i henne. Hon morrade njutningsfullt långt ner i strupen, och stannade till någon sekund med sugandet. Men hon släppte honom inte. Det bokstavligen plaskade om henne när han förde sina fingrar ut och in i henne, och det märktes hur hon njöt av det. Trots nästan 50 år, var slidan ganska trång, men framför allt väldigt levande. Det var som den smekte hans fingrar.

Måste få känna att ha kuken där, tänkte han, och verkade helt ha glömt alla moraliska betänkligheter.

Som hon hade förstått vad han tänkte, avbröt hon sin orala behandling av honom och satte sig upp på knä. Hon greppade lemmen och klev över hans kropp, med ryggen mot honom. När hon riktade in honom hörde hon muttra för sig själv.

”Mmm... kom till mamma... Mamma är hungrig nu... Vill ha kuk... vill ha korven i hålet... nu...”

När hon satte sig på honom gled kuken in i sin hela längd. Hennes stora mjuka skinkor pressades mot hans höft, med kuken helt begravd i henne. Och jösses, tänkte han, fittväggarna har liv... Jävlar vad god fitta hon har...

Även hon verkade nöjd.

”Ahhrrgghhh... Fan...älskling... så här stor och underbar... har din kuk aldrig varit... uuuhhhmmm...”

Så lutade hon sig bakåt och började jucka med höften. Han gled ut och in i henne, först sakta, när hon justerade kroppen så det skulle gå friktionsfritt. Men sedan satte hon rejäl fart. Hela sängen gnydde och gungade, och bakstycket slog lätt på väggen. Han greppade och smekte hennes rumpa och hon lutade sig mer bakåt, så håret kittlade honom i näsan. Nu kunde han föra händerna runt henne och fylla dem med hennes smått gigantiska bröst. Det verkade hon gilla stort, och han kände att det utsöndrade än mer sekret ur fittan, så att det blev alldeles blött på överkastet. Det lät ordentligt när deras kroppar möttes och skiljdes åt i faslig tempo.

Hon stönade högt och även han hängde på. Ville känna hennes bröst utan behå, och lyckades snabbt knäppa upp den på ryggen med bara en hand. Hon lirkade av den utan att minska på stötarna. Han fyllde händerna med hennes bröst. De var verkligen stora. Han kände bröstvårtorna rejält, och nöp lätt på dem.

”JAAHHH...” stönade hon så högt att det borde höras långt utanför rummet, men han hade sedan ett tag slutat bry sig. ”Jaahh... Nyp dem... HÅRDARE...”

Han gjorde det, och hon sänkte sig så han fyllde upp henne helt. När hon kom blev hon helt tyst, men fittan blev som ett skruvstäd. Hela kroppen skakade på henne. Han kände att han var nära, men kunde inte riktigt släppa än.

Så föll hon ihop på honom. Överkastet var borta från hans ansikte sedan ett tag, men hon hade inte sett honom. Hon var helt slut. Men han ville mer. Vred sig så hon föll åt sidan och bort från hans nu fittsaftslemmiga kuk, och hon hamnade på mage. Själv satte han sig upp och beskådade skönheten under honom. Nu jävlar skulle hon få kuk.

Han ställde sig på raka armar, och lät kuken nosa mot hennes bak. Som i trans svankade hon med kroppen, så att röven sköt upp mot honom, och blottade den vidöppna fittan. Han behövde inga händer, utan den fann målet direkt, som en målsökande missil, och han började genast knulla henne där hon låg helt stilla.

Den stillheten varade dock inte länge. Hon började mer och mer möta honom i hans stötar, och kramade om hans armar som var placerad vid varsin sida av hennes huvud. Hennes stön försvann ner i kudden.

Det var då han såg rörelse på fåtöljen bredvid dörren, några meter bort. Där satt Cassandra bara insvept i en stor badhandduk. Hennes blonda lockar hängde blött ner över axlar och överkropp. Hon satt bakåtlutad med särade ben. Han kunde tydligt se hennes rakade fitta, och hur hon körde två av sina fingrar in och ut.

När fan kom HON dit?

Han hade stannat till lite i stötarna, och Margareta började titta upp undrande vad som hände. Hon fick inte se sin brorsdotter, så han valde att ignorera den unga kvinnan och stötte hårdare. Margaretas huvud sjönk ner igen och hennes stön ökade.

Han kom och tänka på hur hon hade gillat att han nöp hennes bröst hårt, och började fundera på om hon gillade hårda tag. Med ena handen greppade han hennes hår, som delvis börjat lossna från uppsättningen, och drog hårt bakåt, mot sig.

Hon stönade starkt till, och han började tro att han hade tagit för hårt. Men den tron försvann snart.

”JAAAHHH... TA MIG.... HÅÅÅÅRT... GGRRRR.... AHHHOOOOIIII...

Hon tystnade inte förrän hon åter kom igen. Lika tyst som innan. Kroppen skakade och hon dreglade rikligt. Och fittan knep ordentligt, men han fortsatte stöta i henne, tills han kände hur sperman i pungen tog fart. Då pressade han sig djupt in i henne och bara släppte ut allt.

Hans stöd blandades med Cassandras i fåtöljen, när även hon kom. Hon var inte tyst, som Margareta, men han tvivlade på att Margareta var i stånd att uppfatta sin omgivning nu.

Det var Margareta som sjönk ihop först, men han följde efter, medans hans kropp fortfarande rykte till lätt när sperman kom i allt mindre kvantiteter.

En stund låg han på henne och bara andades. Deras kroppar var kladdiga, så när han till slut satte sig upp lät det lätt när han skildes från hennes nakenhet. Med lätt skakiga ben reste han sig upp och letade upp sina kallingar. Cassandra satt kvar, som hon hade somnat. Hennes fitta blänkte vackert mellan benen som fortfarande var brett isär. Men han hade ingen kraft längre, så även om det var lockande, så hade det fan inte gått.

På med skjortan och slipsen i handen tassade han mot dörren. Han vände sig mot Margareta och såg att hon hade vänt huvudet mot honom och att ögonen var öppna. Han blev lite rädd att hon såg honom, men såg sedan att hon verkade inte se någonting. Hon var helt borta efter två gigantiska orgasmer.

När han vände sig om igen, kände han något vid handen och tittade ner. Det var Cassandra som hade tagit hans hand i sin ena hand och tittade upp på honom. Hon log svagt och satte sitt finger framför munnen på sig själv, för att sedan peka på sig själv. Det verkade som hon menade att hon skulle hålla tyst om vad hon nyss sett, och det var han tacksam för.

Utan att riktigt tänka sig för böjde han sig ner och kysste flickan. Förvånat kände hon hur hon svarade med en liten tunga. Det var nästan så han ville göra mer, men han insåg att han var tvungen att gå. Pussade henne lätt på pannan och lämnade sovrummet.

Jösses... Vilket jävla DYGN.

Först hade han knullat sin äldsta dotter, och sedan sin sons svägerska!!!

Hur skall detta sluta?

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

Otroligt bra...

11/2 kl. 18:37