Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/8, 2019 kl. 22:49, av DaoDao

Jenny

Del 3 av 9 i serien Bakfyllan

Vad skulle han göra? Med en blandning av ångest och upphetsning måste han prata med sin dotter, Mikaela...

Det hade gott en vecka efter bröllopet. Det hade tagit två dagar för honom att komma igång, och han kunde i några dagar fokusera på sitt företag så att hans skuldkänslor hölls under kontroll.

Han hade knullat sin dotter. Även sprutat i hennes oskyddade fitta.

Tankarna kom varje gång han gick och lade sig, och skuldkänslan blev inte bättre av att han alltid blev sjukt kåt av det hela och var tvungen att runka av sig. Varje kväll. Började nästan få skavsår på den nu, så han måste ta det lugnt.

Även sexet med Margareta var något han mindes, denna gången med mer behag, även om han även där kände lite skam. Hon hade ju trott att han var hennes man, och han visste detta – men lät det fortgå.

På lördagen sms:ade han sin dotter, Mikaela, och sade att de måste talas vid. Hon svarade att hon inte kunde just då, då hon dels hade match, men också tränade för en viktig match nästa vecka. Men hon skrev också att han kunde komma till hennes träning om det var viktigt.

Viktigt var det...

Han planerade att gå dit på tisdagens träning. Hans döttrar bodde båda hos sin mor och hennes nya man. De hade ett större hus än vad han hade – som bodde i en röd liten stuga mitt ute i skogen. Det var Malin som hälsade på honom oftast av de två. Minst kontakt hade han haft med Magnus, hans son. Det verkar som Magnus på något sätt ogillade honom sedan några år tillbaka. Han hade inte förstått vad det var, men det kan vara hans exfru som påverkat honom. Men det går väl över...

På måndagen hade han bankärenden in till stan, och brukar då alltid gå till ett fik han gillade. På vägen dit stötte han på Margareta och hennes man, Ronald. Båda väldigt glada att se honom och efter att ha hälsat och snackat en stund gjorde de gemensam sak och följde honom till hans stamfik.

Han kunde inte låta bli att fascineras av Margareta. Hon var så vacker. Hon var nästan femtio, men såg fortfarande ut som hon var tjugofem, förutom några rynkor som bara gjorde henne vackrare. Han kunde höra hennes stön när hon talade och känna doften av hennes fitta där hon satt bredvid honom. Inte i verkligheten – utan mer i minnet. Och han var åter hård i byxorna.

Ronald, hennes man, var trevlig om än lite återhållsam och nästan lite mesig. Inte otrevlig det minsta, men... grå. Speciellt bredvid den strålande sprakande Margareta.

Plötsligt avbröts hans tankar av att hon lade sin hand på hans lår. Under bordet så ingen såg. Han hoppade till så att även Ronald reagerade. Han skyllde på något, men hon tog inte bort handen direkt. Först lät hon den glida uppåt och smekte hans stånd utanpå byxorna. Hon nöp till lite extra, innan hon tog bort handen.

Hela tiden hade hon inte ändrat sitt ansiktsuttryck det minsta. Han såg nog märklig ut, men hans ursäkt, vad det nu var, hade tydligen fungerat. Ett tag till satt de och samtalade om allt möjligt, mest om deras båda barn som hade gift sig och skickat så underbara bilder från Hawaii.

När paret skulle gå så blev det en kram med Margareta. Han ville visa att även han kunde, så – när han visste att Ronald inte kunde se, klämde han på hennes rumpa och pressade henne kort mot hans stånd. Hon log och tittade in i hans ögon, bara kort med tillräckligt så han kunde se att hon var minst lika kåt som han.

När han var ensam vid bordet snurrade det till i huvudet på honom. Vad fan höll på att hända? Väl hemma tog han en kalldusch, så han den kvällen kunde låta bli att runka för en gång skull.

Och på tisdagen bar det iväg till Mikaelas fotbollsträning. Det var vid utkanten av staden. Han hade varit där ofta när han körde henne till träningen när hon var yngre. Kände även en del av de andra föräldrarna en aning, liksom en del av Mikaelas fotbollskompisar. Men nu hade han inte varit där på mer än ett år. Hon klarade ju själv att ta sig till och från träningen.

Väl där var han ensam förälder som tittade på deras träning. Som sagt så skötte flickorna det mesta själva, och de var bara lättade att föräldrarna var mindre inblandade. Han var lite småbesviken, dock, då några av mammorna hade varit ganska fina att vila ögonen på.

Men han såg nu också att det inte bara var hans dotter som hade utvecklats. Så hade hennes fotbollskompisar. Där ute var cirka tjugo mer eller mindre vackra tonårstjejer, som bara blev desto sexigare när de tränade och svettades.

Fuck... Här satt han och kåtade upp sig på hans dotters vänner. Fan vad sjuk han är. Undra om hon berättat för någon av dem, vad de hade gjort för tio dagar sedan. Att de, far och dotter, hade knullat varandra.

Han avbröt sitt tänkande. Han blev bara kåtare...

Det blev inte bättre av att tränaren, Jenny – en trettioårig vacker blondin, kom fram och hälsade på honom. Hon var ganska ny som tränare och han hade bara träffat henne en gång just när hon började för ett år sedan. De växlade bara några ord, men hans tillstånd blev värre av närheten till denna blonda skönhet i åtsittande träningskläder. Fin kropp, axellångt rakt hår och alltid leende med pigga blå ögon. En blandning av svett och parfym nådde hans näsa, och han var nu kåtare än han kan minnas att han varit sedan festen.

Han måste iväg. Går inte att prata med Mikaela i detta tillståndet. Nästan rusar iväg till bilen och kör iväg. Som om han var jagad. Efter att ha kört några kvarter insåg han att han hade glömt kvar sin väska vid fotbollsplanen. Som företagare hade han alltid viktiga papper och en i-pad tillgänglig vart han än gick, och han hade som princip att aldrig lämna sådant obevakat i bilen eller någon annan stans. Men nu hade han glömt den, och var tvungen att vända tillbaka.

Väl tillbaka såg han hur flickorna just var på väg att plocka ihop bollar och koner för att avbryta träningen. Några var redan på väg till omklädningsrummet.

Väskan var inte kvar där han hade suttit, och han blev helt klart nervös. Stegade in i huset till Jennys kontor, som även var hennes privata omklädningsrum med enskild dusch. Dörren var på glänt och han hörde hur duschen var på längst in, i ett eget rum. Han tänkte gå, men så såg han sin väska på hennes skrivbord, just framför hennes dator. Så tyst som möjligt tog han de få stegen till skrivbordet med målet att hämta sin väska och sedan skynda iväg.

När han greppade sin väska stannade han dock till, lätt chockad. På datorskärmen kunde han se hur folk rörde på sig och han insåg att han via den såg rätt in i flickornas stora gemensamma dusch. Bara några flickor hade ännu kommit in dit, men han stirrade förhäxat på de nakna unga kropparna, när de tvålade in sina små heta kroppar. Det var så klart och tydligt allting, att han lätt kunde se vilka det var som var i duschen.

Det gjorde honom ju inte MINDRE kåt. Ståndet hade lagt sig en aning när han blev stressad på grund av väskan. Men nu blev det värre än någonsin. Han stod kvar och skådade när ytterligare nakna flickor kom in i duschen. De var mellan sexton och arton och hade kroppar därefter. Han kunde inte låta bli att titta på alla de olika brösten, allt från obefintliga till rejäla c-kupor, och hur deras fuktiga skinkor darrade när de skrattade, eller gick.

Han hade helt glömt bort var han befann sig.

Men så hörde han dörren stängas och tittade upp. Där stod Jenny insvept i ett stort vitt badlakan. Håret var inte blött, så hon hade inte varit i duschen än. Hade hon väntat på honom? Han blev helt paff, och generad av att ha blivit ertappad, och satte sig på hennes skrivbordsstol. Sakta gick hon mot honom, med ett neutralt ansiktsuttryck. Ansiktet var lite rödlätt, som hon rodnade. Eller var hon kåt..?

Men varför skulle han känna sig ertappad. Det var ju hennes dator, och uppenbart även hennes kamera. Det var ju HON som hade blivit ertappad. Men hon såg inte speciellt ertappad ut. Hon log dessutom lite snett och lade armarna i kors framför sig.

”Vad tycker du om föreställningen?” frågade hon och nickade lätt mot datorn. ”Visst är de fina, de små liven.”

Så satte hon sig på knä just framför honom och såg med lätt spelad rädsla på honom.

”Snälla du...” klagade hon. ”Berätta inte för någon om detta.”

Han såg att hon också såg lätt road ut mitt i den spelade rädda minen.

”Jag... jag gör VAD SOM HELST om du lovar att inget säga.” Med det lägger hon en hand på hans ena lår i närheten av den nu rejäla bulan på hans jeans.

Han tittar förvånat på den vackra unga kvinnan som bjuder ut sig så för honom, och han var tvungen att tvinga sig att inse att hon vill att han skall ta kommandot. Vara dominant.

Han harklar sig, fortfarande lite ovan vid situationen.

”Ja... Det ser då inte bra ut, fröken lilla..!” Sade han med en ljusare röst än han egentligen hade. Han harklade sig igen. ”Inte bra alls..!” Nu var han nog lite för mörk...

Hon sänkte huvudet, så där sött undergivet, och tittade på honom under lugg.

”Förlåt mig... herrn... Men jag... kan inte hjälpa det...” Hon verkade leta efter orden och sväljer nervöst. Spelad nervositet, men hon gör det bra. ”Är bara helt tokig i dessa unga... flickorna... de är så... sexiga...”

Han tittade upp på monitorn igen, och såg flera vackra nakna kroppar framför kameran. Där var den där vackra orientaliska tjejen som Mikaela känt sedan dagis. Och Eva, Karin, Rasha, Jessamyn, Sarah och flera andra som hans dotter känt sedan minst första klass.

Och där var Mikaela. Hans dotter. Han blev så fascinerad vad han såg att han vara vagt kände hur Jenny knäppte upp hans byxor och tog fram hans stånd och började runka honom sakta.

”Visst är de vackra..!” Han kunde inte annat göra än att nicka.

”Säg det...” säger hon... ”Berätta för mig vad du skulle vilja göra med dem..”

Han sväljer. Gudars vad han skulle vilja göra... mycket... med dessa... unga... vackra... kroppar... bröst... fittor...

”Säg det!” Hon andas mot hans svullna ollon. ”Säg vad du vill göra med dem!!”

”Jag...” började han, fortfarande svårt för detta. ”Jag... skulle gå in till dem... där i duschen... naken... med världens stånd...”

Jenny började suga honom. Han stönade till. Händer detta verkligen?

”Jag... skulle greppa första bästa tjej...”

”Vem..?” frågar hon kort innan hon fortsätter suga honom.

”Karin...” säger han lite väl fort. ”Hon är så vacker... med långt ljusrött hår... som böljar... pigga lockar... som studsar när hon går... och... hennes stora fasta bröst..”

Han tittade på den vackra Karin, som stod fullt blottad för honom. Brösten var så där ungdomligt pigga och fasta. Trots att de var c-kupa eller mer, så hängde de inte det minsta. Och hon tvättade dem ganska noga.

Och där var den syriska Jessamyn, med samma typ av hår som Karin – fast kolsvart. Henne bröst är mindre, men fortfarande ganska stora för en sextonåring. Hon hade så ljuvliga läppar, sådana man skulle vilja kyssa... eller känna runt sin kuk.

Han berättade för Jenny, vad han skulle göra med flickorna, en efter en, och han kände att hon njöt av att höra det.

Till slut fick han nog.

”Kom upp här, min slyna... Sätt dig på mig... så kollar vi dem tillsammans...”

Hon lydde genast, och med ryggen vänd mot honom, sänkte hon sin slida över hans pulserande lem. Så lutade hon sig bakåt mot honom, och tillsammans tittade de på flickorna i duschen. Fler hade droppat av, så bara några stycken var kvar där. Jenny sträckte på sig och tryckte till. Genast byttes bilden med en ny. Denna gången i själva omklädningsrummet. Hans dotter satt närmast och hennes vackra nakna bröst var fullt synliga. Hans kuk tyckte till i Jennys slida.

”Mmmm...” Hon har munnen nära hans öra. ”Du gillar att spana på din dotter... Åhh.. Det är så jävla upphetsande...”

Hon vickade på höften så kuken gnuggades mot hennes slidväggar. Även han stötte så gott det gick i positionen.

”Hon är så vacker... din dotter... önskar hon var med sin tunga... på min klitoris nu... när hennes far knullar mig... AHHH...”

Tjejen är helt tokigt. Skall han berätta att han faktiskt redan knullat sin dotter? Inte... än...

Han fyllde händerna med hennes bröst och stirrade på Mikaelas nakna bröst. Kommer ihåg hur de kändes den natten.

”Jah... JAAAHH...” stönar Jenny. ”Jag vill SE dig KNULLA Mikaela..” Hon stönar till och väser ut luft, samtidigt som hela kroppen stelnar till med honom djupt i fittan. Snart börjar händer och fötter darra. Sen blir hon stilla.

Han som var så nära själv. Sitter en stund och tittare när en efter en av tjejerna i skärmen klär på sig och lämnar omklädningsrummet. Snart är där tomt.

Då tar han tag i Jennys späda kropp och lyfter av henne. Efter att ha rest sig upp lägger han ner henne på mage på hennes skrivbord. Utan att vänta stöter han in i henne bakifrån och börjar pumpa rejält. Nu ville han komma själv. Hon var lealös en stund, men började snart svara på stötarna.

”Jaaahhh... din jävla hingst... knulla din... SLYNA... ge henne kuk... Fyll henne med din sperma...”

Han stöter så hårt att skrivbordet flyttar sig en bit varje gång han pressar sin kropp mot hennes skinkor. Känner att det spänner i pungen och stöter några sista gånger.

”JAAAHHH... Kom i mig... gör mig med BARN... fyll mig med din SÄÄÄÄD”

Han blev helt tokig och det snurrade i honom när han tömde sig i puls efter puls av uppdämd sperma. Djupt i hennes inre. Han hade varit kåt så länge, att det hade producerats mer säd än vanligt och hon blev rejält fylld, den lilla slynan... Han kände hur han gjorde henne med barn...

De var stilla i den ställningen i mer än tio minuter. Innan det riktigt kickade i hans skalle.

Barn? Gjorde han henne på smällen..? Det var kanske inte så klokt...

När han stelt satte sig upp, så började även hon röra på sig. Hela deras underliv var nedkladdat med deras gemensamma kärlekssafter. Vilket härligt knull.

Hon reste sig upp med viss möda, vände sig om och satte sig på hans knä. Denna gången ansikte mot ansikte. Hon log slött.

”Jag bara ÄÄÄLSKAR unga tjejer...” säger hon och kysser honom. ”Men männen skall vara äldre..! Helt klart! Det var en helt fantastisk omgång du gav mig..! Tack!”

De kysstes igen. Länge. Innan de åter började göra sig i ordning. Han duschade medan hon städa upp, och så bytte de av varandra, så när hon kom ut ur duschen var han påklädd.

”Oroa dig inte!” säger hon sedan. ”Jag har skydd! Bara älskar att låtsas jag blir gravid.” Han ler lättad. Vilken sjuk brud. Men fan vad underbar.

Hon klär på sig, och han beundrar hennes skönhet. Att hon just förfört honom, och de har haft vidunderlig sex, med HONOM... Helt otroligt...

Innan de skiljdes åt hade de bestämt att det inte var sista gången de skulle knulla. Om inte annat, så hade de ju ett gemensamt intresse nu... Eller två! Knulla och unga kvinnor! Helst samtidigt!

Men han hade fortfarande inte pratat med sin dotter...

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.